73件の結果
monday.comのワークOSを使用すると、組織内のあらゆるドキュメント・プロセスを簡単に一元化、編集、追跡、自動化することができます。 monday.comの詳細
monday.comのワークOSを使用すると、組織内のあらゆるドキュメントを簡単に共有、編集、追跡、分類することができます。ドキュメントを簡単に作成し、リアルタイムで共有および共同作業を行い、ドキュメント承認ワークフローを自動化して効率を高め、エラーを最小限に抑えることができます。ドキュメントを1か所にまとめ、過去の編集を追跡してレビューし、ドキュメント・プロセスを標準化することで、チームが常に共通認識を持てるようになります。monday.comでは、コラボレーション・ワークスペースでより整理されたドキュメント管理を行うことができます。 monday.comの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
大規模な組織の場合、バージョン管理は別途購入が必要なFileHoldドキュメント管理ソフトウェアの機能です。 FileHoldの詳細
バージョン管理は、別途購入が必要なFileHoldドキュメント管理ソフトウェアの機能です。ユーザー数が20人を超える大規模な組織が購入しやすい価格です。バージョン管理はすべてのドキュメント変更を追跡し、ユーザーの監査証跡が含まれます。以前のドキュメント・バージョンにロールバックして、承認またはレビューのためのワークフローを開始できます。検索、ユーザー・セキュリティ、クラウド、モバイル、スキャニング、API、AD (オプション)、SharePoint、および電子署名が含まれます。MS Officeと統合されています。 FileHoldの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
チームと中小企業向けのコラボレーション製品スイートです。クラウドでのWeb会議、ファイル共有、スケジューリングを行うことができます。旧G Suite。
Google Workspaceは、あらゆる規模の企業がカスタムのビジネス・メールを作成し、会議の記録や会議室の予約を行うことができるように設計された、コラボレーション・プラットフォームです。このプラットフォームの主な機能には、ノイズ・キャンセレーション、ドメイン内ライブ・ストリーミング、参加追跡、コンプライアンス管理、チーム・メッセージング、音声/ビデオ会議、共有カレンダーなどがあります。また、管理者は、ドキュメント、スプレッドシート、スライドを、チーム間でリアルタイムに編集し、共有できます。 Google Workspaceの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Document software that enables users to generate and publish documents, collaborate with team members, and more.
Microsoft Word allows users to create, edit, save and share documents using its cloud-based word processing software. In addition to being able to create new documents, Microsoft Word allows users to also open existing files and change them as needed; this makes it easy for multiple users within a business or educational institution to make changes and save them through the cloud. Microsoft Word is a powerful word processing software that enables users to create professional documents. The application has a friendly user interface and a number of integrated features, such as text editing, spell checker and grammar checker, which help ensure higher quality documents. The application also comes with sharing capabilities that allow users to collaborate with others on the same document. Microsoft Wordの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Create a centralized single-source-of-truth for all your company's collateral.
Create a centralized single-source-of-truth for all your company's collateral, and ensure that your operational machine is running efficiently with document approval workflows, version control, audit trail, collaborate tools, and the ability to update content at scale. With Seismic, you can avoid content contamination and prevent duplicate and old files getting into the hands of your sellers. Seismicの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
あらゆるドキュメントや情報を簡単に整理および管理することのできる、強力なコンテンツ管理ソフトウェアです。
M-FilesのAIを搭載したインテリジェントな情報管理ソリューションは、各プラットフォームやリポジトリのあらゆるドキュメントや情報を結びつけ、これらを解析してその本質を捉えられるようにします。これにより、適切な情報を適切な人へ必要な時に提供し、完全な制御やコンプライアンスを維持しながらも情報主導型のビジネス・プロセスを自動化することが可能になります。 M-Filesの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
この文書管理ソフトウェアで、ユーザーの製品をより迅速に市場に投入することに加えて、コストの削減や効率性の向上を実現することができます。
MasterControl Change Controlでは、文書の改訂とその改訂理由を自動的に追跡することができます。文書の所有者は、文書の閲覧のみを許可するユーザーと文書の編集を許可するユーザーを指定できます。他のMasterControlソリューションと併用する場合、変更を行うと研修タスクが自動的に開始され、社員は最新の状況を把握することができます。このソリューションを使用すると、簡単に検索できる同じバージョンの文書を全員が使用でき、常に監査の準備が整った状態を維持することができます。 MasterControl Quality Excellenceの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
LogicalDOCは、エンタープライズ・ドキュメント管理のパワーを中規模企業に提供する直感的で高性能のソリューションです。
世界中のあらゆる組織におけるドキュメント管理の制御を支援するLogicalDOCは、高速なコンテンツ検索とビジネス・プロセス・オートメーションに焦点を当てています。このソリューションは、チームが大量のドキュメントを作成、共同執筆、および調整することを可能にします。LogicalDOCでは、次世代のWebインタフェース、Microsoft OfficeおよびOutlookとの統合、そして共有フォルダからの自動インポートを使用することによってコラボレーションと生産性が向上します。 LogicalDOCの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Trusted by 45,000+ customers world-wide. Version control, automate filing, share files online, use e-signatures and more. Free demo!
Virtual Cabinet provides a Version Control history as a document is being edited. Users may also set access controls/permissions for documents, perform version rollback, see audit trails, implement archiving and retention policies and check-in/check-out documents. Our Document Management and Portal software is used by 45,000+ businesses and professionals world-wide. Virtual Cabinet suits any industry: from accounting, to financial services, property, legal, manufacturing and more. Free Demo! Virtual Cabinetの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
ECM solution that combines integrated document management, business process management and records management.
OnBase enterprise content management software combines integrated document management, business process management and records management in a single application. Whether deployed as a hosted or premises-based solution, OnBase allows organizations to automate business processes and reduce the time and cost of performing important business functions through the management and control of content. OnBaseの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Go 100% Paperless with Cloud-Based Document Version Control Software. QT9 QMS Includes FDA 21 CFR Part 11 Electronic Approvals.
Go 100% paperless with cloud-based Document Version Control Software. QT9 QMS makes it simple to digitally manage & track changes to documents w/real-time analytics. Assign approver/s and approve, reject or verify documents accurately. Includes Automated Email Notifications, FDA 21 CFR Part 11 Electronic Signatures. Manage any document type. Assign parent/child relationships. Attach unlimited files to any document. Control master & display copies. Link documents to training records. See a Demo. QT9 QMSの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
HotDocsは、世界中の多くの組織における文書作成を自動化する業界屈指のソフトウェアです。
HotDocs Advanceでは、頻繁に使用するドキュメントやフォームを再利用可能なテンプレートに変換して、エラーのないカスタム・ドキュメントをすばやく作成することができます。世界で高く信頼されている強力なドキュメント自動化プラットフォームを使用して、組織のワークフローを合理化することができます。 HotDocsの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
規制に対応するために、文書のバージョン、改訂、承認を追跡することができます。
Intellectのドキュメント・コントロール・マネジメント・ソフトウェアでは、文書を一元化されたデータベースに整理し、文書のバージョン、改訂、承認を追跡して、規制とコンプライアンスに対応することができます。IntellectのQuality Suiteは、文書管理業務を向上させ、全体の生産性を90%向上できることが実証されているソフトウェア・ソリューションです。Intellectのアプリケーションは、認定品質専門家によって設計され、会社のビジネス・ニーズに正確に適合するように、ノーコードのドラッグ・アンド・ドロップ・テクノロジーを利用して、簡単にカスタマイズすることができます。 Intellectの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Business News Dailyのベスト DMS (2015年、2016年、2017年) FinancesOnlineのGreat User Experience Award 第1位 SourceForgeのトップ・パフォーマー (2021年春)
PinPoint DMS - クラウドまたはオンプレミスで運用し、あらゆるデバイスからアクセスすることができます。人間の介入なしに自動的にファイリングすることができます。テンプレートは不要です。バージョンで管理された文書を自動で発行および生成できる、唯一のドキュメント管理システム (DMS) です。電子サインとマークアップ機能が組み込まれています。 19年の実績があるこのDMSは、組み込み学習管理システム (LMS)、投票、外部フォームのアップロード、CRMの機能を備えており、わずかな料金で利用することができます。オンボーディング、ワークフロー、バージョン管理、レコード管理、全文検索などの機能や、 組み込みの統合とAPIを利用することができます。 PinPointの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
文書、文書バージョン、コンプライアンス、ワークフロー、リスク、研修の管理に役立つ、文書統制ソリューションです。
Qualtraxは、品質、コンプライアンス、文書統制のための包括的なソフトウェア・システムです。文書の管理と統制、ビジネス・プロセスの自動化、カスタマイズ可能なワークフローの管理、研修管理の合理化、社内外の監査の管理、重要な業種規制へのリアルタイム対応に利用することができます。国際標準化機構 (ISO) 17025、17020、13485、および9001、The NELAC Institute (TNI)、世界食品安全イニシアチブ (GFSI)、米国食品医薬品局 (FDA)、法医学品質サービス (FQS) などの標準に準拠する必要がある、規制の厳しい業種に適しています。 Qualtraxの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Document version control is built into Windows using Document Locator document management software, making it easy to use.
Capture changes and revisions automatically in Document Locator's sophisticated, Windows-based version control system. Version control replaces ad-hoc file-naming schemes with a systematic approach that eliminates errors, confusion, and lost file histories. Capture versions, sub-versions, and version-level properties in a Windows-based system that is easy and intuitive to use. Available on-site or cloud-hosted, with Desktop, Web, and Mobile access, plus an API to integrate with other systems. Document Locatorの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
AODocs is the only business process and document management platform tightly integrated with Google Workspace (formerly G Suite).
AODocs is the only business process and document management platform tightly integrated with Google Workspace (aka G Suite). AODocs provides a collaborative, user experience-focused platform, allowing organizations to easily implement their business-critical processes, control their documents, and meet compliance requirements without burdening users. Its modular architecture allows for specialized functionality like QMS, Contract Lifecycle Management, and Automated Invoice Processing. AODocs Document Managementの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
12d Synergy is a common data environment with check-in check-out and full version control, loved by 5000+ architects and engineers.
Tired of duplicate, outdated and misfiled documents? 12d Synergy creates an efficient common data environment with full version control, that is loved by 8000+ architectural, engineering and construction pros. 12d Synergy is a check-in check-out system that automatically tracks revisions, giving you a full audit trail behind every edit. Maximise your efficiency and productivity with easy rollback, remote access and enforced naming. Learn how you can save hours of document headache daily. 12d Synergyの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Helping Businesses Bring Confidence to Packaging Quality Control
GlobalVision is an inspection platform that finds errors in your work before they become problems. Our mission is to build software that standardizes quality approvals for product packaging and critical content. Our goal is to eliminate errors and automate quality inspections so companies can release products with confidence and move away from manual proofreading processes. GlobalVisionの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
The most comprehensive policy management software: quick to onboard, easy to administrate, and customizable to your needs.
ComplianceBridge is the most comprehensive, feature-rich policy and procedure management software. It is engineered to be quick to onboard, easy to administrate, and customizable to fit your organization’s policy workflow management. Our software can be configured to your way of doing business so you can easily collaborate during policy creation, control distribution, collect attestations, test comprehension, monitor progress from real-time dashboards, and create and export custom reports. We ca Policy & Procedure Managementの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
A secure digital environment where your business-critical documents live, and your important processes can be optimized & automated.
ICM's ViewCenter is a secure digital environment where your business-critical documents live, and your important processes can be optimized. Get a quick ROI with powerful search functions, secure file sharing, compliance, tasks & alerts, electronic forms, scanning/data capture, integrations, and so much more. Whether a small business or large corporation, ViewCenter is cost-effective and scalable...ICM's Customer Success Team will find the right solution for YOUR digital transformation goals. ViewCenterの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Easy-to-start, easy-to-use content and process management software. Securely access your files anytime, anywhere!
Contentverse is file management software made easy that adheres to industry standards and seamlessly integrates with your existing hardware and software. The versatility of Contentverse enables our solutions to be implemented in various vertical markets such as accounting, construction, education, financial services, healthcare, manufacturing, legal, government, and many more. If your organization has tons of paperwork, wants to go digital, and has processes to manage - you need Contentverse! Contentverseの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Open source out-of-the-box portal integration and full content control with integrated document management and workflow.
Alfresco Content Services provides open, flexible, scalable Enterprise Content Management (ECM) capabilities. Content is accessible wherever and however you work and easily integrates with other business applications. When Alfresco Content Services is combined with the platforms extensive Alfresco Process Services, your content works for you and business flows. Adding context to content supports better decision making, improves productivity and enhances information governance. Alfresco Content Servicesの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Docsvault is an on-premise document management system designed to control your business documents. Securely access docs Anywhere!
Docsvault is a powerful on-premise multi user document management software. It allows users to capture, manage, secure and centralize all documents including emails in a desktop and web-based platform. It provides tools for intelligent data capture, workflow automation, secure file sharing, Web Forms, and getting digital signatures all in one platform. Businesses never have to fear losing documents or keeping compliant. Docsvaultの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
BackUp Xplorer is a backup application designed specifically as an add-in for the Microsoft Office Suite.
Lost Work Or Overwritten Files Are No Longer A Concern For Ms Office Documents. *Create sequential copies of your work that are overwritten at your discretion. *Roll back to any stored point as you develop your file. *Automatically store to multiple file directories. *Add multiple backup sequences to handle daily, weekly, or monthly copies. Keep a running up-to-the-minute log of changes so you never lose valuable work. Works with: Excel | Word | PowerPoint | Project | Publisher | Outlook BackUp Xplorerの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Cost-effective, cloud-based Document Version Control software with no set-up costs, ideal for small to medium sized businesses.
Affordable, cloud-based Document Version Control software with no set-up costs, ideal for small to medium sized businesses. Features a central document repository, clear separation of versions, full audit history, automated workflow tools and integrated analytics and reports. Can combine with other isoTracker modules to provide a comprehensive QMS system. Designed for easy compliance with ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000, ISO 13485 and other QM standards. isoTracker Document Managementの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Open-source platform designed to help businesses access and highlight changes across project versions and merge multiple text files.
Open-source platform designed to help businesses access and highlight changes across project versions and merge multiple text files. WinMergeの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Overleaf is a collaborative LaTeX editor that allows users to write, edit and publish academic and scientific documents in real-time.
Overleaf is a collaborative LaTeX editor that allows users to write, edit and publish academic and scientific documents in real-time. Overleafの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Our customizable suite of 4 modules provides a user friendly compliance software giving you confidence your system is in control.
Paradigm 3 Quality and Document Control Software provides you with the systems you need to manage the challenges of your compliance system. Our systems includes, full document control, a complete competency and training module, risk analysis, audit scheduling and reporting, management of CAPA's, , customer complaints, calibrations and asset management and more . Targeted action items are sent to applicable personnel and progress tracked ensuring that all facets of your system are under control. Paradigm 3の詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Adept Software gives you fast, centralized access to your most important documents in a secure, collaborative environment.
Synergis Adept simplifies how you find, manage, share & integrate engineering and enterprise information to improve efficiency and and accelerate growth. We’ve completed over 1,000 successful implementations and we’re managing more than $300B in digital assets. Today more than 110,000 worldwide users benefit from Adept. We’ve helped well-known brands like Dow Chemical, General Mills, Con Edison, Nucor Steel, Eversource, NASA, Leatherman, Tiffany and Bayer become efficient and reliable. Adeptの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Sierra QMS assures your team that all documentation is captured and traced, reducing compliance risks and setbacks.
Sierra QMS is a centralized system for storing and classifying all documentation including controls. Seamlessly track your product information and trace it throughout its entire life cycle to help you easily generate your regulatory documentation. Guarantee your team a single version of truth with a centralized depository that automates document management. Maintain full traceability at each stage of production. Sierra QMSの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Almanac is a platform for async work, built around a document editor with powerful version control.
Almanac is a platform for async work, built around a document editor with powerful version control. Almanacの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
All the tools company groups need to be productive and work together: share documents, manage projects, coordinate schedules and more.
Award winning HyperOffice integrated collaboration suite allows your employees, customers, and partners to share and collaborate on critical business information from anywhere in the world on any PC, Mac or mobile device, including iPhone. Set up unlimited tailor-made intranets and extranets for employees, teams, departments and partners. Collaborate on documents in real time and keep track of changes. Manage schedules with calendars and sync email with Outlook. Start your free trial today! Atlas Intranet Collaboration Suiteの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
A web-based EDMS with extensive security, version control, check-in/out, robust workflow automation, and viewing & markup capabilities.
ImageSite and Engine-Box (Cloud-based SaaS DMS version) are comprehensive, yet affordable document management solutions for scanned and native digital documents. ImageSite provides a secure environment to organize, store, version, and provides a central distribution point for your valuable company content. ImageSite is an entirely web-based, JAVA-less solution, installed on a computer within your network. There's no software to download and no app for mobile devices, and is ready to go in days. ImageSiteの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
DocJuris makes it easy to review, redline, and negotiate contracts. We are the industry leading contract negotiation platform.
DocJuris is the industry leading contract negotiation platform that empowers legal and business teams to quickly and consistently close contracts at scale. With DocJuris, companies of all sizes are (1) cutting time-draining activities out of contract redlines and amendments, (2) empowering collaboration with dynamic playbooks, and (3) quickly integrating enterprise apps in weeks, not months. Founded in 2017 in Houston, Texas by former commercial contract lawyers and legal ops professionals. DocJurisの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Abstract is the design workflow management system that lets you manage, version, and collaborate on Sketch files.
Abstract is a design workflow management system that enables seamless and open collaboration between design teams and other organizational stakeholders. Abstract is your team's version-controlled source of truth for design work. We believe that design shouldn't be locked away in folders and proprietary code. Design work should be accessible. Decisions should be captured in a single place. And teams should be empowered to work together, not silod. Abstractの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Contract Lifecycle Management designed to help businesses generate legal documents, automate workflows and handle collaboration.
PACTA is a platform for intuitive contract lifecycle management and is operated by BlockAxs GmbH. With PACTA, businesses, law firms and financial institutions can collaboratively create, negotiate, digitally sign, analyse and deliver documents across organisations. Through technologies that anyone can operate, PACTA enables legal processes to be automated, monitored data-driven and create smart legal communication. Already more than 20 clients with over 800 active users rely on PACTA. PACTAの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Manage your data, documents and content on the all-in-one platform that provides you with much more than just document control.
SYDLE ONE is an all-in-one corporate digital platform providing you with seamless solutions and enabling you to keep up with the digital transformation. In a single platform, it combines the tools to customize document approval flows, have full versioning control, search within document content, learn physical file storage location, ensure authenticity with digital signatures, and more. Check out more of SYDLE ONE’s features and applications at sydle.com. SYDLE ONEの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
A mobile-friendly, integrated, scalable Enterprise Quality Management Software (EQMS) system designed to learn from your experiences.
SOLABS is a technology company which successfully introduced 2 successive generations of EQMS technologies for the Life Sciences industry. Nobody can afford to make the same mistakes over and over again. Organizations need to learn from experience and capture those learnings in real-time. With SOLABS organizations build all the required controls and visibility to continuously improve in real time. QM10の詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
A clean, efficient platform to capture and communicate ideas while creating or refining a document, where version control is automated.
DocThreads is a platform people use to communicate while creating or refining a document. Simply create a thread, invite people, and attach documents and comments to it. As documents are distributed between people, or across systems, or even to paper, you'll know if all of the copies match and if not, which are different and exactly what is different between them. As you communicate with people, DocThreads automatically takes care of versioning, revision history and backups for you. DocThreadsの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
The best tool to organize all the information and documentation in your company ensuring compliance with ISO 9001 and the like.
QUALITYWEB 360 is an all in one tool for ISO 9001 that allows you to organize all the information and documentation that is generated in your company. It has 15 modules such as Document Control, Internal Audits, Corrective Actions, KPI's, etc. that help you optimize all your processes by administering them electronically. It is developed under the requirements of ISO 9001 so you ensure compliance with this standard and the like. QUALITYWEB 360の詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Coreworx builds project information management solutions for complex engineering projects
Coreworx provides project information management solutions for complex engineering and construction projects, including the industry's leading interface management solution, document control, collaboration, contract management, and project change request solutions. Coreworx proven solutions are used around the globe by top EPC and owner organizations to automate best practices, mitigate business risk, and improve performance to budget throughout the entire project life cycle. Coreworxの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Version control system designed to help DevOps teams record the history of source files and detect bugs.
Version control system designed to help DevOps teams record the history of source files and detect bugs. CVSの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Alienbrain is version control for art & design. It will store, version, manage, and share any file allowing creatives to work visually.
Alienbrain provides version control for digital art and design. It will securely store, version, manage, and share any file, with an intuitive visual user interface. High-quality thumbnails and previews are available (even for 3D scenes and models), so you can find the right file at a glance. Alienbrain is integrated with tools such as Unreal Engine, 3dsMax, Maya and Photoshop and so you can access files in the Alienbrain repository without switching away from those applications. Alienbrain Studioの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
HR Scan to Cloud Document Management Software. Instantly retrieve, manage, and collaborate on employee files securely from anywhere.
DynaFile is scan to cloud HR document management software. Take an entire department paperless fast with scanning automation tools. Then, easily manage all of your files from the cloud. Instantly retrieve, share and collaborate on documents securely from anywhere. Integrated online forms and esignatures also provide an effective solution to get forms and other documentation filled out and signed completely digitally. DynaFileの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
An intuitive document management system designed and developed with modular approach by Ricoh India.
Designed with modular approach, RicohDocs is an intuitive document management system that has fully customizable suite of features with drag and drop dashboard support. It is integrated with smart security options to streamline all your business processes in an efficient & effective manner. Main features of RicohDocs includes: 1. Document Digitization 2. OCR (Optical Character Recognition) 3. Metadata Scanning 4. Smart Calendar 5. Office automation 6. Quick Search and so on. RicohDocsの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
eTEAM provides efficiency, data security and global control for creating, managing and publishing strategic content on different media.
The optimized tool to dynamically manage data and product content and produce output for different media. Through the virtuous integration of DAM, PIM, DMS, MAM and CMS functionality, it helps companies in every industry to manage media assets and product data and integrate them into their multi-channel communication. It therefore finds its maximum application in the creation of reserved areas, company intranets, websites, multimedia publications, price lists and digital and paper catalogues. eTEAMの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Simplify the process of document collaboration by streamlining your entire review cycle whether working in the office or from home.
PleaseReview is a dedicated document review and co-authoring platform that includes a redaction tool. It gives project owners complete control over who can view, edit and approve specific content in any document. Users can save hours of time when collating and approving feedback because everything happens in a single version of the document decreasing the risk of information being missed or lost. Reconciliation reports provide a full audit trail of all activity in a document or document set. PleaseReviewの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
airSlate is a no-code workflow automation platform offering a genuinely intuitive toolkit for businesses and citizen developers.
airSlate is the first and only holistic no-code document workflow automation platform. It combines e-signing, contract negotiation, document generation, no-code robotic process automation and web forms into a single business automation platform. Configure and automate any business process and integrate it into multiple systems of record without writing a single line of code. airSlateの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較
Store, share and collaborate on files online. Version control, permissions, desktop web folders, notifications and more.
With award winning HyperOffice all your important documents are just a click away. Store, access, share and collaborate on documents from any PC, Mac or mobile device, including iPhone. Track changes with versioning, audit trails and automatic change notifications. Desktop integration allows you to work on documents directly from your desktop and drag-and-drop lets you upload multiple folders & files. 128 bit encryption and automatic backups keep you secure. Start your free trial now! HyperOffice Document Managementの詳細

機能

  • 修正履歴
  • 監査証跡
  • アクセス制御・許可
  • ドキュメントのチェックイン/チェックアウト
  • バージョンロールバック
  • バージョン比較