評価が高いソフトウェア

227件の結果
Jibbleは、給与、出勤、およびプロジェクト用の、無料のタイム・クロック・アプリです。 使いやすく、永久に無料。ユーザー数に制限なし。 Jibbleの詳細
Jibbleは、無料のタイム・クロック・アプリです。給与、出勤、プロジェクトの原価計算のために、スタッフが勤務している時間を追跡できます。 使いやすく、永久に無料。ユーザー数に制限なし。 スタッフは、モバイルやタブレット、Web、MS Teams、Slackを使用して、出勤および退勤時刻を記録し、生体認証とGPS位置情報を使用できます。 建設、製造、小売、レストランサービス (F&B)、リモートワーク、スタートアップ企業、フィールド・サービス、ヘルスケア、代理店、教育、およびオフィス・ベースの企業など。 自動化されたタイムシートと強力なレポートを生成できます。 Jibbleの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Kissflow Workflowは、あらゆる休暇プロセスを1か所で管理するために最適なプラットフォームです。 Kissflowの詳細
Kissflow Workflowは、休暇プロセスの管理に最適なプラットフォームです。極めて使いやすく、10,000人以上の顧客から信頼されています。Kissflow Workflowは、継続的な休暇管理のための包括的なソリューションを提供します。使いやすい休暇管理プラットフォームで企業文化を強化しましょう。 Kissflowの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Rippling lets you easily manage your US and global employees’ payroll, benefits, expenses, devices, apps, and more—in one place.
Rippling is the first way for businesses to manage all of their HR, IT, and Finance–payroll, benefits, computers, apps, corporate cards, expenses, and more–in one global workforce platform. By connecting every business system to one source of truth for employee data, businesses can automate all of the manual work they normally need to do to make employee changes. Ripplingの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
With BambooHR, Employees can request time off on the web or the mobile app, and that are easy to review and approve.
Managing time off with BambooHR is simple and intuitive, by design. Employees can request time off on the web or the mobile app, and their manager gets instant alerts that are easy to review and approve. And with features such as the time off calculator that helps employees plan their leave, and the Who’s Out widget on the Bamboo home screen that shows who is out of office today or in the future, BambooHR will have your leave management running like clockwork. BambooHRの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. UKG Readyの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Manage paid time-off using an intuitive system that allows you to review time-off requests and manage accrual balances with ease. Timesheets.com has flexible accrual options and an easy-to-use vacation calendar employees can use to reduce time-off conflicts. Timesheets.com makes planning and tracking time off a simple, fast, and enjoyable process you can do from anywhere! Timesheets.comの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Cloud based time clock & time-off tracking solution that pre-populates reports for payroll. Easy to use for you and your employees.
Buddy Punch is intuitive for you and your employees to track time and time off. Create custom types, mark them as paid or unpaid, and run custom reports on demand. Use a browser or one of our free iOS and Android apps. Buddy Punch allows you to setup approvals for time off that can notify employees when leave is approved or denied. We integrate with Zapier, QuickBooks, ADP, Paychex, & SurePayroll while also offering Excel exports. Give us a try with our fully-featured trial. Buddy Punchの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE's powerful all-in-one platform and expert support give A & E firms the intuitive tools they need to meet the demands of their firm, empower their team, maximize profitability, and deliver superior results to clients. Designed for the A&E industry by architects and engineers BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights. BQE CORE Suiteの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Deputyを使用することで、社員のスケジュール作成、勤務時間と勤怠の追跡や休暇管理、タイムシートを給与計算へとワンクリック操作でエクスポートすることが可能となり、コンプライアンスを遵守することができます。
Deputyは、数々の受賞歴のある、優れたワークフォース管理ツールです。Deputyを使用することで、社員のスケジュールを数分で作成してワンクリック操作でチームに公開することができます。また、社員の休暇管理や勤務時間と勤怠の追跡を行い、タイムシートを給与計算へとシームレスに同期することができます。Deputyは、300社以上の主要なPOSおよび給与計算のプロバイダーと統合でき、エンドツーエンドで信 頼性を提供します。iOSとAndroid用の無料アプリを使うことで、どこにいてもビジネスを管理できます。今すぐ無料トライアルを始めましょう。 Deputyの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Pingboard is the employee experience platform for growing businesses. Elevate your employee experience with Pingboard!
Pingboard is the employee experience platform for growing businesses that put their people first. Build a culture of connection with Pingboard’s org charts, automated onboarding, and communication tools. Foster community and engage everyone in a positive feedback loop of creating, measuring, and refining experiences through recognition, 1:1s, and surveys. Everything happens in one place that employees truly enjoy using, all the while amassing actionable insights to move your business forward! Pingboardの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
An intuitive yet powerful, cloud-based tool for streamlining timesheets, clock in/out, and all types of time off tracking.
Easily and accurately track paid, unpaid, FMLA, work from home and all other types of time off. Customizable policies support lump sum, accruals by hours worked or automated accruals, carryover and years-of-service tiers. Built for Teams allows for a simple, yet accurate process for both employees and managers. Submit requests and view balances from the web or mobile app. Reports, approvals via email, as well as integrations with Outlook, Google, Slack, ADP and more! FREE 14-Day Trial available! Built for Teamsの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Timetastic is the easy to use staff leave management system used by over 170,000 people to organise their time off work.
Sick of tracking holidays on messy spreadsheets? YES - this is exactly what you need! "Ditch the spreadsheets and forgetting who has what holiday and how much left!" The easiest staff holiday booking system - used by over 170,000 people. Holidays Sickness Childcare Festive seasons Bank holidays It's all covered in Timetastic Instead of messy spreadsheets, you get a proper up-to-date team calendar. Slack, MS Teams, Outlook, Google calendar integrations. Timetasticの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
WebHRは、クラウドベースの人事ソリューションのグローバル・リーダーとして高い人気を誇っています。企業の最も重要な資産である人材を管理の管理を支援します。
WebHRは、人事業務のあり方に革命をもたらします。WebHRは、中小企業向けに設計されたクラウドベースのオールインワン人事ソフトウェアです。採用から退職までのあらゆる人事機能を革新的な方法で処理します。WebHRは、企業のコストを削減するだけでなく、生産性を高め、スペースを節約し、オフィス間およびオフィス内のコミュニケーションを迅速かつ確実に、より効率的に行うのに役立ちます。WebHRは、企業の 最も重要な資産である人材の管理を支援します。 WebHRの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Calamariは、Slack、JIRA、G Suite、Office 365と統合されており、人事記録、休暇、有給休暇 (PTO) を簡単に追跡することができます。
Calamariは、人材管理を容易にする人事管理ソフトウェアです。あらゆる種類の欠勤を計画および追跡することができます。また、今後の欠勤や休暇申請に関する通知を受け取ることができます。Calamariは、複数の国と拠点にオフィスを構える企業での役割ベースのセキュリティをサポートします。このアプリは、JIRA、Slack、Office265、G Suite、Microsoft Teams、Basec amp、Asanaなどのプロジェクト管理ツールと統合されています。 Calamariの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
休暇を完全に可視化し、迅速かつ柔軟にチームやプロジェクトのスケジュールを組みます。稼働状況の把握、仕事量の管理など。
人やその他のリソースをオンラインで素早く簡単にスケジューリングできます。単一の優れたカレンダーで、チームの状況を把握できます。有給休暇や病欠、その他の休暇を管理できます。ドラッグ・アンド・ドロップで素早くスケジューリングできます。クラッシュ管理機能で状況を把握しやすくします。ダッシュボード、メール通知、カレンダー同期により、誰もが最新の情報を得ることができます。強力なレポートにより、チームの稼働率 をモニタリングできます。ソフトウェアのインストールは必要ありません。1人あたり月$2.50から使用できます。30日間の無料トライアルにご登録ください。 Resource Guruの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Time-Offで、休暇管理の煩わしさから解放されましょう。有給休暇やその他の休暇を追跡するための優れたソリューションです。
Time-Offで、休暇管理の煩わしさから解放されましょう。中小企業のための柔軟で手頃な価格の休暇管理システムです。PurelyHRが提供するプラットフォームは、休暇資格の管理やポリシーの更新を自動化し、シンプルな休暇要請および承認プロセスを提供します。電子メールやスプレッドシート、紙のカレンダーに頼る必要はもうありません。今すぐ、21日間の無料トライアルまたはライブ・デモをお試しください。 PurelyHRの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
人事を簡素化するSage HRは、受賞歴のある人事管理ソリューションです。
スプレッドシートや紙のフォームは不要です。Sage HRは、リクエストの承認をデジタル処理し、共有カレンダーとレポートで追跡します。 Sage HRのユーザー・フレンドリーなナビゲーションとカスタマイズ可能なダッシュボードを利用すると、容易なタスクの自動化、Excelシートへの依存の排除、ソフトウェア採用の促進、メールの頻度削減を実行することができます。 AndroidとiOSのアプリを提供し ています。 Sage HRの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support business needs.
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support ever-changing business needs. ScheduleFlex helps front-line operations maintain high shift coverage, reduce labor costs, and control the daily chaos of workforce scheduling. Organizations in dynamic scheduling industries, such as manufacturing, healthcare, staffing, and public safety, depend on ScheduleFlex to keep their mission critical operations running smoothly, 24/7. ScheduleFlexの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Connecteamは、シンプルでも高性能な時間管理アプリです。ノンデスク従業員の勤務時間追跡、タイムシートや、休暇と欠勤の管理に利用できます。
Connecteamはモバイル対応の勤務時間追跡アプリです。GPSジオスタンプ、欠勤承認、残業、ジョブ・スケジューリング、QuickBooksやExcelへのタイムシートのエクスポートといった機能を活用して、勤務時間の追跡と管理を自動化できます。時間の計算、ジョブのスケジューリング、チャットの開始、更新と添付ファイルの共有、フィードバックの収集などを備えた、オールインワンの従業員勤怠管理アプリ。月 額$39から始まる最大50ユーザーまでの有料プラン、または無料プランをご利用いただけます。 Connecteamの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
人事プロセスを自動化して、人材という最も重要な資産を最大限に活用しましょう。
Zoho Peopleでは、人事と福利厚生のプログラムを一元管理できるため、これまで以上に簡単に、優秀な人材の誘致と確保し、報酬の支払いができます。コストと時間を節約し、人事での取り組みを組織内の他部署と調整しながら、このすべてが実現します。 Zoho Peopleの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
No more shuffling through vacation request forms! Easily manage employee vacations, sick days, FMLA leave, and absences of any kinds.
No more shuffling through vacation request forms! Easily manage employee vacations, sick days, FMLA leave, and absences of any kinds. Employees send leave requests directly through Factorial and managers can approve or deny on their own time. Create and equally enforce time off policies and see past and upcoming time off for individual employees, teams, or the entire company. Use HR analytics in order to gain insight into your company. Factorialの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Freshteamは、優秀な人材の採用とオンボーディングを支援し、従業員のデータ、文書、休暇を管理する使いやすい人事ソフトウェアです。
Freshteamは、Freshworksが提供する直感的で使いやすい、手頃な価格の人事ソフトウェアです。従業員の採用、オンボードディング、従業員データの管理だけでなく、休暇の管理やオフボーディング・ワークフローにも対応しています。キャリアサイトや求人掲示板、ソーシャル・メディア、電子メールなど、複数のチャネルを通じて優秀な人材を集め、スーパースターを面接し、オンボードすることができます。人事担当 者は、従業員ディレクトリや組織図を作成することや、休暇を管理することもできます。 Freshteamの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
User friendly online workforce management tool for creating employee schedules, time-tracking and HRM.
User friendly online workforce management tool for creating employee schedules, time-tracking and HRM. Register hours by schedule, mobile app or hardware on location. Keep track of employee costs, schedule occupation, absence and overtime all in one easy-to-use application. Access your data anytime and anywhere. Shiftbaseの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
We're changing scheduling for good with smart workforce scheduling to improve productivity, profitability and employee happiness.
Rotageek is a cloud based, digital scheduling tool. We create optimised rotas for high street businesses and healthcare organisations, and forecast labour to match demand with market leading AI technology. Additional workforce management solutions such as time & attendance, leave management and an employee self serve app, makes Rotageek the perfect addition to your HCM and WFM tech stack so you stay compliant, save on labour spend, meet fluctuations in customer demand and engage your employees. Rotageekの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Our dynamic leave management system caters to the organization's policies and facilitates both basic and intricate setups.
Requests and Accruals range anywhere from simple to extremely complex and our software's leave management feature is designed specifically to accommodate that. Our solution accounts for state-specific labor laws as well as all the common and uncommon setups an organization might need. Our system will facilitate importing of accrual balances from a client's payroll or HR system. Employee requests can be widely accessible, and managers can have pending requests be approved from their dashboard. TimeClock Plusの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Smart Payroll and HR software that's seamless, accurate and cost-effective.
The greytHR Platform is a suite of cloud HR solutions for small and medium enterprises (SMEs). It offers productivity tools for better people management, simpler HR processes, and professional delivery of HR services. The Employee Portal for the manager and employee self-service leads to better employee engagement and all-around time savings. 15,000+ customers, and 1.5 million users in India, and 20+ countries - UAE, Saudi Arabia, Kuwait, Qatar etc., rely on greytHR. greytHRの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
OrangeHRM provides a world-class HRIS experience and offers everything you and your team need to be that HR hero you know that you are.
OrangeHRM¿s leave management makes tracking employee leave easy. Offered as a stand-alone module, or as just a part of your HRM platform, OrangeHRM¿s leave module tracks absences, accruals, carry-forw ards and any other leave policies in place at your organization. OrangeHRM makes it easy to set up simple or complex approval workflows. Stop using paper, spreadsheets and emails to track absences. Contact OrangeHRM and find a faster, easier and better way to manage employee leave. OrangeHRMの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
場所や時間を問わず、オンラインやモバイル・アプリで、休暇申請の管理、申請、承認、却下が簡単に行えます。
休暇管理が体系化されていないと、事業には不要なコストが発生する場合があります。Employment Heroは、企業が休暇を管理するためのシンプルかつ簡単なソリューションです。場所や時間を問わず、オンラインやモバイル・アプリで、休暇申請の管理、申請、承認、却下が簡単に行えます。休暇申請が承認されると残りの休暇日数が即座に更新されますので、混乱も起きません。負荷の大きな管理業務から解放され、本当に重 要なことに集中しましょう。 Employment Heroの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Configure leave types and payment cycles. Plan & forecast leave entitlements.
ELMO Self-Service empowers employees to take control of their personal data and undertake many of the administrative tasks traditionally undertaken by HR and support staff. Using ELMO Self-Service, employees can access and update their data anytime, anywhere. For example, they can get real-time leave balances and make leave requests. ELMO Softwareの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
スタッフとマネージャーが有給休暇の申請、閲覧、管理に直接アクセスできる休暇およびPTO追跡ソフトウェア。
成長中のチームのための休暇および有給休暇 (PTO) 追跡ソフトウェア。 スタッフとマネージャーは、有給休暇の申請、閲覧、管理に直接アクセスすることができます。 • 既存のOutlook、Google、またはAppleのカレンダーとの統合により、次の週に休暇を取る従業員を完全に可視化することができます。 • 正確なリアルタイムのPTOの残日数をいつでも確認し、チームへの可視性を管理することがで きます。 • PTOの申請と決定について、適切な人物に自動的に通知します。 • すべてのPTOおよび休暇の計算をエラーのない1つの簡単な場所で追跡できます。 Bindleの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Combo (ex-Snapshift) is a planning and employee management software designed to facilitate the daily life of your company.
Combo (ex-Snapshift) is the HR application that simplifies the daily life of deskless workforce & managers (hotels, restaurants, shops, pharmacies, gyms, etc.). From planning to payroll, all HR management is centralised on an ultra-intuitive application, accessible on computer and smartphone. Today, more than 4,500 customers of all sizes and in all sectors use Snapshift to simplify their business and save time on a daily basis. Comboの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Seamless Slack and MS Teams solution to time off, time tracking, office booking, shift planning, availability and hybrid work.
All-in-one solution for Slack, MS Teams and Google Workspace. -Enable an employee-owned process for unlimited time off, or create advanced accrual, approval, and holiday rules. -Track time on the clock, time on specific projects, or billables for clients. -Book time in the office, set office capacities, and create RTO policy. -Set your team schedule by week or on recurrence, or let employees claim their own shifts. -Stay in the know with robust notification and status options. AttendanceBotの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
従業員の時間追跡、スケジューリング、自動タイムシートなどを提供するオールインワンの勤怠管理ソリューションです。
Tandaは、オールインワンの出勤状況追跡および従業員スケジューリング・ソフトウェアです。タイム・レコーダー・アプリを使用すると、従業員の出退勤時刻を追跡することができます。スケジュールを作成して最適化し、すぐにスタッフに送信することができます。スタッフは休暇やシフト交代の申請を行うことができます。また、Tandaは給与計算およびPOSシステムとシームレスに統合します。 Tandaの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
For 100-3000 employees & trusted by 1000s of HR pros, Cezanne HR is modern, flexible, feature-rich and designed to put you in control.
For 100 plus employees, and trusted by 1000s of HR pros, Cezanne HR is the leading modern Cloud HR software for UK & global business. It combines comprehensive features with easy configuration options & time-saving automation that put HR in control & help everyone work smarter together. Modules include core HR, onboarding, absence, performance, pulse surveys timesheets, recruitment and career & succession. Multi-language. ISO27001 certified. GDPR-compliant, payroll integration. Cezanne HRの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
複雑な要件を抱える組織向けに開発されたクラウド・ベースの勤怠管理ソリューションです。
受賞歴のあるe-daysは、世界中のあらゆるビジネス、あらゆる規模、そしてあらゆる場所に対応する勤怠管理システムです。100カ国以上の1,500以上の組織で25万人以上のユーザーが、クラウド・ベースのe-daysのセルフサービス・ソリューションを利用して勤怠管理を行っています。e-daysは、インターネットに接続できるあらゆるデバイスのブラウザから利用できます。既存のメールや人事システムと統合する ことができます。ソニー、コンチネンタル、バークレイズ、キヤノン、ASOS、フェンダーを始めとする多くの企業が、e-daysを利用して時間とコストを節約し、従業員の福利を向上させています。 e-daysの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Projectworks allows you to keep track of leave requests and OOO days, ensuring projects timelines or budgets won’t be affected.
Stuck in a rut because leave requests affected project timelines or budget? Built for consulting, architecture, and engineering firms, Projectworks provides you with a cloud-based workforce management platform so you don’t lose track of projects, even with employee OOO days! More accurate forecasts, reduced benchtime, maximized billable hours, these are all key results seen by our clients. Start your free trial today and start seeing these results! Projectworksの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Cloud-based Human Resources Management System designed to automate attendance tracking, payroll calculation, shift rosters, and more.
At ZenHR, we are all about giving our users peace of mind. ZenHR is not just another HR software; it is a transformative HR experience created to help HR departments and employees reach a state of Zen. With our localized features and interface, including labor laws, expat regulations, social insurance, and tax laws, ZenHR’s HRMS serves everyone from SME to Enterprise customers in the MENA market. ZenHRの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Cloud-based HR software to manage holidays, rotas & absence anytime, anywhere. Plus, get free clocking in and expenses apps.
Our simple-to-use software allows you to manage staff holidays, overtime, sickness and more with a click. You can build your perfect team with our job listing creator, the Turbo Talent Navigator, clock in and out with Blip, and manage expenses on the go for free with PoP. Your staff can enjoy access to unlimited HR document storage, our EAP, Bright exchange, the online marketplace and BrightHR Lightning; our HR AI answer bot. Plus, keep up to date with the latest laws with BrightSafe. BrightHRの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Synerion's time and scheduling suite of solutions will provide you with everything you need to track, monitor and manage employees.
Synerion is an award-winning leader in cloud workforce management software with over 35 years of experience, 1,250,000 active users, and 1,600 customers globally. Synerion offers time and labor, advanced scheduling, absence management, labor allocation, timesheets, coreHR and more. Contact us today Synerionの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Grove HRは、職場での日々を刺激的で充実したものにするための、新しい世代向けの新しい人事プラットフォームです。
Grove HRは、職場の若い世代を鼓舞し引き付けるように設計された新しい人事管理システム (HRIS) プラットフォームです。Grove HRは、人事がアジャイルでモバイルかつソーシャルな、革新的な人事に踏み出すことができるようにすることで、企業の今後の成功を支援します。アジャイルな人事 - 人事のコア・プロセスを合理化し、従業員が独自の人事を開発および実行できるようにします。モバイルな人事 - 現代の従業員に素晴らしいモバイル・ネイティブ体験を提供します。ソーシャルな人事 - 従業員が真に関わり、つながりを持つためのデジタル・スペースを提供します。100%無料で利用することができます。 Grove HRの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Simple, all-inclusive online HR Management system. Start this month to get 50% off for 6 months!
Start this month to get 50% off for 6 months! HR Partner is a simple, all-inclusive online HR Management system for businesses with 30 to 300 employees. HR Partner manages your employee records, onboarding, leave requests, renewable documents, performance management, asset tracking, and recruitment - all in one place. Your whole team can use the self-service portal to check their leave balances, submit leave requests, or update their details. HR Partnerの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
従業員の欠勤、勤務スケジュール、個人ファイルを効果的に管理するためのオンライン・システムです。
HRnestは、人事部の日常業務をサポートすることのできる直感的なソフトウェアです。HRnestを使用すると、従業員は休暇申請を簡単に提出することができます。また、雇用主は休暇の使用をモニタリングし、勤務時間を記録し、会社全体のタイムテーブルを作成し、従業員の個人ファイルを管理することができます。データベースは一般データ保護規則 (GDPR) を含むデータ・セキュリティ基準に準拠しており、あらゆる 場所やデバイスから24時間365日アクセスすることができます。 HRnestの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Suite of human capital management applications: HR, benefits, payroll, performance and talent management.
Oracle Fusion Cloud Human Capital Management is a complete cloud solution that connects every human resource process—and every person—across your enterprise. This provides a consistent experience across devices, enables one source of truth for HR data to improve decision-making, and empowers you with market-leading innovation to address your needs today and into the future. Suite of human capital management applications includes: HR, benefits, payroll, performance and talent management. Oracle Cloud HCMの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
The Leave Dates staff leave planner helps you plan and track staff leave whilst saving you time.
The beautiful wall chart gives clear visibility of your team's leave. Now you know where everyone is. Your team can view the leave they have booked or already taken through the year. They can also check their remaining allowance. Leave Dates can be easily configured for any company. It's quick, easy and totally free to sign up. Leave Datesの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Our leading time and attendance system gives even the most complex organizations the tools needed to ensure full workforce visibility,
Advanced helps businesses like yours unleash their true potential. Experience your employee data like never before with powerful and integrated solutions to your complex time and attendance, HR, performance management and access control needs. Use our intelligent systems to drive efficiency, increase profitability and improve the engagement of your people. Mitrefinchの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Easy to use and fully automated HRMS & Payroll Software for Startups and Small businesses. (Customers save 10+ hours every month)
Hassle-free Payroll and HR Management platform for Startups and Small businesses. Get started for free with a fully automated hire-to-retire system and end-to-end Payroll management that streamlines all your payroll compliances and improves employee satisfaction. Asanifyの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Our time tracking and expense software makes timekeeping, scheduling and leave management easy for employees and managers.
The Ascentis Time and Attendance system is one of the most robust workforce management solutions on the market, accommodating a virtually unlimited number of employees, pay codes, and pay rules. With a parameter-driven, open modular design, the system easily adapts to organizational changes. Ascentisの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Online Canadian HR software with integrated payroll and benefits services. Collage is a complete HR solution for Canadian businesses.
Collage HR is Canada's leading HR management platform for small and medium-sized businesses. Collage's beautiful HR suite has every tool you need to manage HR in one place online including vacation management, employee onboarding, performance reviews, recruiting and more. However, Collage's super-power lies in its payroll and benefits services, which enable you to sync your HR data with your payroll system and your benefits provider, meaning you'll never have to double-enter data again. Collage HRの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Kekaを使用すると、豊富なルールに基づいて、世界中の職場文化とビジネス目標に合わせた休暇ポリシーを構成することができます。
Kekaの休暇管理システムを使用すると、従業員が当事者意識を持てるようになります。このソフトウェアは、柔軟なポリシー、従業員のセルフサービス、共有カレンダー、給与統合などの直感的な機能を提供することにより、部門における日常的な退屈なタスクを解消することができるよう支援します。Kekaを使用すると、豊富なルールに基づいて、世界中の職場文化とビジネス目標に合わせた休暇ポリシーを構成することができます。 Kekaの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理
Appogee Leaveのクラウドベースの管理システムを使用すると、エントリー・レベルの容易さで迅速に欠勤を申請、承認、記録することができます。
Appogee Leaveでは、あらゆる種類の従業員の休暇および病欠を管理することができます。構成可能な休暇の種類とプロファイルを使用すると、自社のビジネス・ポリシーに合わせてAppogee Leaveを設定することができます。複数の国やオフィスで展開している企業に適しています。シングルサインオンにより、従業員とマネージャーは申請と承認を管理することができます。レポートが作成されるので、人事は欠勤 と手当について明確に把握することができます。 Appogee Leaveの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 従業員スケジューリング
  • FMLA管理
  • 承認プロセス管理
  • 休暇ポリシー管理