人気のソフトウェア

スポンサー製品

評価が高いソフトウェア

日本 日本製品のみ表示
73件の結果
Papayaのビジュアル組織図は、社員一人一人に個人としてのアイデンティティを与え、全社員を一度に表示することで会社をひとつにします。 Papaya Globalの詳細
分散しているチームが一つの画面に集まっている画像ほど、「One Company」を強く印象づけるものはありません。PapayaのOrg Chartでは、会社の全人員を一つのビューで見ることができるため、会社をひとつにし、分散したチームを近づけ、社員一人一人が平等で重要な存在だと示すことができます。組織全体を可視化する、各部門のレポートチェーンを通して社内で必要な人材を探す、各部門の規模や構造を確認 し将来の拡張を計画する、などが可能です。 Papaya Globalの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
豊富なデータが盛り込まれた組織図、ダッシュボード、およびモデル化機能により、高度な組織設計と効率性を実現するソフトウェア。 Ingentis org.managerの詳細
Ingentis org.managerは、組織図、設計、および分析のための効率的なツールです。カスタム組織図は、SAP HCM、SuccessFactors、PeopleSoft、Workday、およびOracle HRなどの主要HRシステム、またはその他のデータ・ソースからのデータに基づいて作成されます。KPIは、階層と共に表示、またはダッシュボードで表示することができます。 モデル化機能は、 ユーザー・フレンドリーな方法でのシミュレーションを可能にします。再編成はドラッグ・アンド・ドロップを使用して実行でき、オブジェクトは追加、削除、または追加情報で編集することができます。 Ingentis org.managerの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
monday.comは組織図からチーム・ビルディングまで、あらゆる人事ニーズに適したカスタム・ソリューションを1か所で提供するオープン・プラットフォームです。 monday.comの詳細
monday.comは、人事マネージャーがチームのニーズに合わせてカスタム・ソリューションを構築できるオープン・プラットフォームです。候補者の採用プロセスを一目で追跡し、あらかじめ作成されたテンプレートを使用して新入社員のオンボーディングを行い、既存社員のエンゲージメントを促進するチーム・ビルディング活動を文書化し、既存社員の詳細を美しく色分けされたボードに保存することができます。また、G-sui teやすでに使用している30以上のツールとmonday.comを統合し、現在のワークフローをシームレスに補完することもできます。 monday.comの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Miroで説明を視覚化できます。マッピングと作図に優れた協働ホワイトボード・プラットフォームをお試しください。 Miroの詳細
Miroは、あらゆる規模のチームに対応する優れた協働ホワイトボード・プラットフォームで、世界中の1,300万人以上のユーザーから信頼されています。 プロセス、システム、フロー、サイト・マップなどをマッピングすることができます。使いやすい無限のキャンバスに最初から作成することも、250以上のテンプレートを活用して簡単に始めることもできます。 MicrosoftやAtlassianのエコシステム、Sl ack、Box、Dropbox、Sketchなどとの高度な統合を活用して、チームによる協働の生産性を高めることができます。 Miroの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
日本 国内製品
クラウドSaaS統制プラットフォームで、SaaSアカウントを自動で棚卸し、過去 、現在、未来の人・組織情報を会社全体で共有できます。 YESODの詳細
YESODはクラウドID統制プラットフォームで、過去 、現在、未来の人・組織情報を会社全体で共有できます。アカウント・情報を一元的に管理することでID統制を強化し、担当者間の連携ミスや手戻りを削減することができます。Asana、Slack、Line Works、カオナビなど国内外の40以上のSaaSと連携しており、ブラウザからログインするだけでSaaSに連携できるため、アカウントを自動で棚卸し、面 倒な設定などは必要ありません。本サービスは、日本語のみでのご利用となります。 YESODの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
数クリックの操作でデザインして公開できます。パンフレットからビデオまで、数千のテンプレートや画像、動画などを無料で利用することができます。
Designは、デザイナーだけのものではありません。共有したいアイデアを持っているすべての人のためのものです。Canvaは、あらゆる個人やチームが、何でも簡単にデザインできるオンライン・プラットフォームです。プロが作った数千のテンプレートを使用できるので、数クリックの操作でデザインを作成し、カスタマイズして共有できます。ステッカー、プロレベルのパンフレット、素晴らしいビデオ、職場のプレゼンテーショ ンなど、これまでになく簡単にデザインの目標を達成することができます。 Canvaの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Microsoft Visioは、データに接続されたビジネス・プロセス・フローの可視化や、リモート・チームワークの強化などに役立つ作図ソリューションです。
Microsoft Visioは、テンプレートと図形の堅牢なライブラリ、データ接続機能、統合型コラボレーション・ツールを備えた作図ソリューションです。場所を問わずリモートワーカーやチームを支援します。付属の図形とスターター・ファイルを使用して、インパクトのある視覚化を実現します。コラボレーションが必要な場合、Webブラウザから同僚と同時にオンラインで保存された図表を編集でき、どこにいても安全かつ簡 単に他の人と同時進行で作業することができます。図表をリアルタイム・データに接続することもでき、迅速に意思決定を行えます。 Visioの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Lucidchartの直感的な組織図ソフトウェアを使用すると、印象的な組織図を作成することができます。
Lucidchartの組織図ソフトウェアを使用すると、印象的な組織図を作成することができます。シンプルなユーザー・インタフェイスにより、組織図を簡単に作成することができます。テンプレートをドラッグして、独自のテキストと画像を追加するだけです。CSVファイルをアップロードして、データを自動的にインポートすることもできます。また、Lucidchartのコラボレーション機能を使用すると、組織図を簡単に共 有することができます。ワンクリックで、編集や表示専用のアクセス権を必要な人数だけに供与することができます。 Lucidchartの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Airtableは、素晴らしいスプレッドシート・インタフェースで誰でも使うことができるデータベースです。
Airtableは、我々にとってはリレーショナル・データベースです。誰でも使用できるスプレッドシートのようなインタフェース、リアルタイムのコラボレーション、ファイル添付やレポートなどの豊富な機能を備えたAirtableは、非常に使いやすい最新のデータベースです。 Airtableの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Save time and drive engagement at key moments in each employee’s journey with an always-relevant org chart.
Pingboard is a better way to build, manage and share your org chart. Browse your organization with a dynamic org chart filled with photos of your employees. The org chart is kept up-to-date for you as people change managers when you connect to your IT or HR system. You can export and share the org chart, and access it from your phone. Save time and drive engagement at key moments in each employee’s journey with an always-relevant org chart. Elevate your employee experience with Pingboard! Pingboardの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Advanced org chart and planning tool that integrates with your existing HR/ERP systems. Dynamic, interactive, and data-driven.
Built for Teams is an intuitive, cloud-based org chart tool that easily integrates with your core HR systems. Advanced features like what-if scenario planning, succession planning, position management and data visualization options go beyond the static and time consuming org charts you're used to. Give your decision makers the ability to access key metrics and data at any time, and easily share or export your charts as needed. Try Built for Teams for free today or schedule a demo to learn more! Built for Teamsの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
人事を簡素化するSage HRは、受賞歴のある人事管理ソリューションです。
組織図は、ビジネスの管理構造と組織階層を示す図です。 Sage HRのユーザー・フレンドリーなナビゲーションとカスタマイズ可能なダッシュボードを利用すると、容易なタスクの自動化、Excelシートへの依存の排除、ソフトウェア採用の促進、メールの頻度削減を実行することができます。 AndroidとiOSのアプリを提供しています。 Sage HRの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Factorial streamlines HR processes for every stage of the employee life cycle so HR can focus on what really matters.
Factorial is a powerful human resources software that employees love almost as much as HR does. With a simple, intuitive interface, Factorial streamlines HR processes at every stage of the employee life cycle. Making recruitment, onboarding, time tracking, time-off management, and performance reviews easy. HR managers have enough to do! Make admin more efficient so you can concentrate on the things that really matter. Factorialの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Freshteamは、優秀な人材の採用とオンボーディングを支援し、従業員のデータ、文書、休暇を管理する使いやすい人事ソフトウェアです。
Freshteamは、Freshworksが提供する直感的で使いやすい、手頃な価格の人事ソフトウェアです。従業員の採用、オンボードディング、従業員データの管理だけでなく、休暇の管理やオフボーディング・ワークフローにも対応しています。キャリアサイトや求人掲示板、ソーシャル・メディア、電子メールなど、複数のチャネルを通じて優秀な人材を集め、スーパースターを面接し、オンボードすることができます。人事担当 者は、従業員ディレクトリや組織図を作成することや、休暇を管理することもできます。 Freshteamの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
アイデアを簡単に視覚化できるオンラインの図表作成ツールです。フローチャート、組織図、プロセス・フロー、マインド・マップ、その他多数の図表を作成することができます。
コラボレーションとシンプルさを念頭に置いて構築された図表作成ツールです。図表を簡単に作成できるので、思考を簡単に視覚化することができます。フローチャートから高度なインフォグラフィックまで、さまざまな図表タイプに対応しています。 図表作成を可能な限り生産的に行うことができます。無料登録を行えば、プロ仕様のデザイン・テンプレートを使用した図表作成をすぐに始めることができます。リアルタイムのコラボレーシ ョン機能や、場所に制限されることなくアクセスできるWebベースの図表作成ソフトウェアを始めとする多くのメリットを体験してください。 Createlyの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Organimi is the market leading cloud-based tool used to create organizational charts for your business or organization.
Ditch the outdated and inflexible drawing tools and switch to Organimi, the automatic org chart solution! Organimi makes it easier than ever to create, share, and manage org charts for your business or organization. We have all the features you need for the most affordable price on the market! Organimiの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
組み込みのテンプレートやツールを使用して、組織図、構造図、階層図などを簡単に作成することができます。シンプルなコラボレーションやおよび共有機能。
テンプレート、ツール、記号が組み込まれたSmartDrawを使用すれば、組織図や構造図を短時間で作成することができます。Excelの自動インポート機能も搭載されています。シンプルなリンクを使用して簡単に共有することや、Microsoft Office、PDF、HTML、または画像としてエクスポートすることが可能です。役職の追加、移動、削除を行うとチャートが自動的に再フォーマットされ、プロフェッショ ナルな仕上がりになります。給与、部門、業績情報など、各役職に関するデータを入力可能です。オンラインでもオフラインでも利用することができます。 SmartDrawの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
ChartHop is a new People Analytics platform, bringing disparate sources of people data together in a dynamic, visual, & actionable way.
ChartHop is a new People Analytics platform, bringing disparate sources of people data together in a dynamic, visual, & actionable way. Unlike legacy People Analytics solutions, ChartHop is designed to be used by the whole organization. Now, HR and people managers alike can have the insights they need to make real-time strategic decisions about their organizations. This helps companies improve organizational health, drive alignment and accountability, and save money. ChartHopの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Online diagramming software for any type of diagram building, editing, and sharing.
Gliffy's diagramming applications make it easy to communicate and collaborate at the speed of your ideas. Whether you're using Gliffy in Confluence and Jira or jumping into our standalone diagramming tool, Gliffy Online, you'll find an intuitive way to draw diagrams. Drag and drop your way to professional-looking flowcharts, UML diagrams, entity-relationship diagrams, and more in just a few clicks. Use a template to make a mind map or concept map while brainstorming. Visit gliffy.com today! Gliffyの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Work Better Together and transform your meetings company-wide with Stormboard's innovative digital workspace!
Stormboard is an all-in-one shared digital transformation workspace and collaborative whiteboard where high-performing professionals and teams hold meetings, project-manage, and perform day-to-day initiatives no matter where they are located. Identify, capture, prioritize, and act on your finest ideas wherever and whenever they strike. Whether you have a physical, remote, or hybrid workforce. Your digital transformation starts here. Stormboardの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Structural, an Augeo company, empowers people to find the experts, opportunities, and collaborators they need to thrive at work.
(October, 4th 2022) Structural has been acquired by Augeo—a global leader in enterprise engagement and loyalty technologies that drive transformational experiences and foster meaningful connections for employees, channel partners, consumers, subscribers and members across industries. ————— About Structural Structural empowers people to find the experts, opportunities, and collaborators they need to thrive at work. Build retention, productivity, and inclusion, at scale, with a Discovery Platform. Structuralの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Manage, organize, track, and service your important entities in one secure solution with EntityKeeper. 833-229-3806.
EntityKeeper simplifies the way you manage entities, org charts and filing requirements across your organization. Our comprehensive platform enables you to easily access real-time entity and compliance information, customize data fields, manage critical deadlines with notifications, like filing/tax dates, and create in-depth org charts. Additionally, Corporate Services eliminates the need to manually govern entity filings, such as forming an entity, corporate documents for closing and more. EntityKeeperの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Employer of Record (EOR) Platform that enables businesses to manage contract, temp, and remote employees with full HR, Payroll, & more.
FoxHire is an Employer of Record (EOR) platform that enables businesses to manage contract, temporary, and remote employees in one easy to use portal. FoxHire delivers payroll funding, compliant payroll administration, workers compensation insurance, health benefits, timesheets, and more. Through FoxHire recruiting agencies and employers can save time, save money, and mitigate their risk through an all-in-one HR Solution. FoxHireの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Cloud-based HR software to acquire top talent, manage and optimise the workforce throughout the employees life cycle.
Talentum by Arca24 is a complete HR software, developed to acquire, manage and optimise the workforce: ATS based on cross languages AI precisely designed for the HR sector with a semantic engine that matchs job ads and CVs + Onboarding software for the management of personal data, roles and skills + Performance management system for the definition of reward systems, career plans, training and behavioral gaps. Talentumの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Visualize your enterprise with an intuitive and dynamic org chart. Easily syncs with your core HR systems so Sift is always up to date.
Designed for mid-market and enterprise organizations. Sift effortlessly enables you to visualize and navigate your entire org. Browse dynamic org charts built right from your data, connected to rich employee profiles and powerful people search. Integrating easily with your core HR systems, it updates automatically as your organization grows and changes. Customize your org chart view, expand or minimize teams and people data cards, and share it with key stakeholders. Siftの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
BizRun's org chart module provides the ability to quickly create, visualize & manage organizational structure in real-time.
Know your people and where they fit. Standalone or integrated with yours or our HRIS platform, BizRun's org chart module provides the ability to quickly create, visualize & manage organizational structure in real-time. Team collaboration is a snap. Plan for staffing growth, organize teams or chart succession. Easily drag and drop people & positions within the chart. Includes task management and status change approval routing. Built for companies with 50+ employees. BizRun HRの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Hanellyは、人事データの統合、組織構造の表示、主要な人事分析の評価、および組織の将来設計を行う単一のソリューションです。
Nakisa Hanellyは、組織図と動的なHR分析機能を備えたクラウドベースの組織設計ソリューションです。Hanellyを使用すると、強力で柔軟な分析を活用して直感的な組織設計を通じて、現在の組織を視覚化し、将来構造を計画できます。 既存のHCMデータを活用し、複数のwhat-ifシナリオの識別と作成、主要なステークホルダーとの安全な共有、ドラッグ・アンド・ドロップ、破線レポートの作成、および ビジネス目標との擦り合わせを行うことができます。 Nakisa Hanellyの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Australia's #1 desktop org charting tool. Create professional org charts direct from your HR payroll system, in just a few clicks.
Your HR system already has the data to create useful org charts, OrgPlus allows you to effortlessly visualise your workforce within minutes. Keep your company structure and core employee data up-to-date. Present data in a way that brings value to your business. "OrgPlus has been a lifesaver in preparing for a large organisational redesign. The product was so useful, we tripled our investment into it!" Carl Blunck - Queensland Health, Principal Workforce Analytics & Solutions Specialist OrgPlus Desktopの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
OrgPlus helps you plan and model options and transition to the future state, so your organization can be agile and poised for success.
Insperity's OrgPlus is the industry-standard software for creating, maintaining and communicating organizational charts. Connecting OrgPlus with your HR database ensures you are always viewing the most up-to-date information and becomes a powerful solution that goes beyond basic organization charting. Insperity OrgPlusの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Charting tool designed to draw organizational charts, flowcharts, process maps, and software design diagrams for the Web or documents.
Charting tool designed to draw organizational charts, flowcharts, process maps, and software design diagrams for the Web or documents. RFFlowの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Personnel management tool that helps businesses streamline HR operations through applicant tracking, onboarding & corporate benefits.
Personnel management tool that helps businesses streamline HR operations through applicant tracking, onboarding & corporate benefits. Different software solutions are often required for HR processes and travel expense accounting. HRworks combines these two areas and unites them with other important functions such as time management and preparatory payroll accounting - flexibly configurable and therefore tailor-made for medium-sized companies. HRworksの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Optimizes the health insurance of companies and simplifies the management of their contracts.
Optimizes the health insurance of companies and simplifies the management of their contracts. Provide an all in one HR platform 100% free for all the businesses. Hoggo aims to be a "people" platform permitting to provide an efficient and pleasant online platform for employees and employer. Hoggoの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Solutions for workforce planning and organizational charting. Clearly visualize, manage and aliign the workforce.
Workforce Planning and Organizational charting software. We enable companies to clearly see their workforce and develop strategies for alignment. Take already existing HR data from various sources into ONE visualization platform See trends, anomalies, problems and opportunities through PICTURES of the workforce and their attributes Find the BEST solution - Model, simulate, and test actions BEFORE they need to be put into place OrgChartの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
OrgPublisher from PeopleFluent isnt your average org chart generator. It lets you see your whole enterprise from any angle.
OrgPublisher from PeopleFluent isnt your average org chart generator. It lets you see your whole enterprise from any angle. Through any lens. Get all the information you need to make plans, decisions, and adjustments. OrgPublisherの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
niikiis is the configurable all-in-one employee experience software for small and medium-sized companies.
niikiis is a configurable all-in-one employee experience software for small and medium-sized enterprises. We streamline people processes and operations from time sheets to internal communications. niikiis covers all SMEs need to manage people from recruitment to the exit interview. niikiis makes SMEs more efficient with an intuitive, plug&play solution to save time & money at individual and company level. niikiisの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
A cloud-based solution for automated org charting and workforce modeling focused on the needs of small- and medium-sized businesses.
orginio lets you easily create corporate structures within the tool or import existing data by connecting to an HR system or uploading an Excel file. Additionally, the software allows for the visualization of key metrics, the usage of custom color schemes, role-based access to specific data, and comes with useful search and export functionalities. Its feature for scenario planning enables reorganization simulations and workforce modeling via drag-and-drop to better plan for future scenarios. orginioの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Streamline your entity management with a global one-stop solution.
Klea is a combination of technology (a cloud-based ISO certified workflow tool) & optional services for multinationals to get corporate secretarial matters (such as annual general meetings, officer changes, legalisations and UBO filings) done efficiently worldwide. Klea is available as a SaaS or with support of dedicated legal operations managers and collaborative lawyers in 80+ countries. Top Fortune 100 companies and global leaders trust Klea. KLEAの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
A jobs and resume directory where network effects create the ultimate jobs & resume matcher.
A jobs and resume directory where network effects create the ultimate jobs & resume matcher. OneCrateの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Talentia’s inbuilt organisation charting software pulls data directly from the database to dynamically generate information-rich charts
There’s no faster way to visualise the shape of your business or help employees understand where they and everyone else fits in than through dynamic, real time organisation charting. View your complete organisation in seconds with data driven directly from the database. Talentia’s inbuilt organisation charting software pulls data directly from the database to dynamically generate information-rich charts for all users, organisation-wide. Fast, intuitive route to key information. Visualise not on Talentia HCMの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Woozisを使用すれば、会社の組織図とビジュアルなディレクトリを作成してチームメンバー全員のクリアな全体像を得ることができます。
Woozisは、新しいオンライン・ソフトウェアです。企業の組織図を簡単に作成することができます。最初はチームの作成から始めます。新しいチームは、簡単に作成して共有できる従業員ディレクトリとして機能します。写真、名前、肩書、その他のデータを追加することもできます。 次に、直感的なドラッグ・アンド・ドロップ・インタフェースを使用して組織図を作成します。さまざまなレベル間で階層構造を明確に設定し、メンバ ー間の関係を表すリンクを追加することもできます。 Woozisの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Helps businesses display their HR data in a visual manner with search, filter, and sort functionality.
Helps businesses display their HR data in a visual manner with search, filter, and sort functionality. Names & Facesの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Yuvo helps you save time and money by making your business more efficient.
Yuvo helps you save time and money by making your business more efficient. We bring the future of work to SMEs through combining the best of: - HRIS - Payroll - YuvoDrive - Integrated Performance Manager - AI Recruitment - Marketplace - Medical Benefits - Rewards - Internal Communications System - Integrated Workflows - Insurance Yuvoの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Turn your Excel employee list into an org chart with photos automatically! This easy-to-use template is a huge time saver for busines
Create your org chart with this one-click tool. All you have to do is: Input your employees (Names, Roles, Reporting lines) Upload their photos into the related section. [Optional] Click the button and your organizational chart will be ready within a few minutes! Automatic Org Chart Makerの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Unite your teams with an engaging intranet
Unite your teams with an engaging intranet Inside was created in 2014 to rethink the corporate intranet. Their philosophy: to place the user at the heart of the project, for a living intranet that is truly adopted by the teams. Today, already more than a hundred companies, associations and communities use an Inside intranet and benefit from its fluid ergonomics, infinite customization possibilities and open source technologies. Insideの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Upgrade your team Slack with the RootLo Map-Based Employee Directory and simplify workplace communication for your remote team.
RootLo is a Slack App lowering the barriers to workplace communication with our dynamic Location-Based Employee Directory. We integrate with your Slack to pull employee contact information and gather employee (city-level) location data, to populate employee profiles on a map! The results are big - employees find co-workers in their area to meet up with, HR can visualize location trends, and intelligent search capabilities make it quick to find any contact in your company. RootLoの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Software to design and staff a new organization while engaging employees. Ideal for merger integrations and reorganizations.
Software to design and staff organizations that are undergoing change while engaging employees. Ideal for Downsizing, Post-Merger Integrations or Reorganizations. OrganizationWeaverの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
100% Web based organizational chart software, connects to your data source/HRIS
100% Web based organizational chart software, connects to your data source/HRIS PeopleBoardの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Create an organization chart free of charge and online for your company or association.
Trombino is an online tool for creating a trombinoscope and flowchart. - Website accessible to all, no installation, no settings - To broadcast online, in private or in public - Customization possibilities: appearance, text and background colors, logo ... - Many models available with fields specific to companies, sports clubs, universities, associations, administrations ... - Fun and fluid construction of the organization chart thanks to Drag & Drop Trombinoの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
With Organetwork, you take advantage of better knowledge of your employees and their role as a leverage for engagement in the company
Organetwork allows you to view your organization from several perspectives: photos, hierarchical structure, by project, or by skill. Due to its intuitive design and data synchronization, this interface is always up to date and easy to adopt. The other Organetwork functionalities enrich your user experience: multi-criteria search, redirections to internal communication tools, and the distinction between hierarchical and functional links. Organetworkの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Create interactive SharePoint and Microsoft Teams org charts with zoom, dragging, breadcrumbs, drill down and quick search.
Plumsail Org Chart helps to overview the company as an organized whole. The integration into Microsoft SharePoint or Teams makes it easy to access the organizational structure. Evaluate its features: - reflect the structure with the set of layouts and skins; - explore it with search, drill down, and breadcrumbs; - extend it with vacancies, assistants, and dotted-line managers; - accommodate the chart to your brand book using custom CSS; - bring dynamics with the JS framework and JQuery. Plumsail Org Chartの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有