57件の結果
キャプテラが無料の理由
Hanellyは、人事データの統合、組織構造の表示、主要な人事分析の評価、および組織の将来設計を行う単一のソリューションです。 Nakisa Hanellyの詳細
Nakisa Hanellyは、組織図と動的なHR分析機能を備えたクラウドベースの組織設計ソリューションです。Hanellyを使用すると、強力で柔軟な分析を活用して直感的な組織設計を通じて、現在の組織を視覚化し、将来構造を計画できます。 既存のHCMデータを活用し、複数のwhat-ifシナリオの識別と作成、主要なステークホルダーとの安全な共有、ドラッグ・アンド・ドロップ、破線レポートの作成、およびビジネス目標との擦り合わせを行うことができます。 Nakisa Hanellyの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
豊富なデータが盛り込まれた組織図、ダッシュボード、およびモデル化機能により、高度な組織設計と効率性を実現するソフトウェア。 Ingentis org.managerの詳細
Ingentis org.managerは、組織図、設計、および分析のための効率的なツールです。カスタム組織図は、SAP HCM、SuccessFactors、PeopleSoft、Workday、およびOracle HRなどの主要HRシステム、またはその他のデータ・ソースからのデータに基づいて作成されます。KPIは、階層と共に表示、またはダッシュボードで表示することができます。 モデル化機能は、ユーザー・フレンドリーな方法でのシミュレーションを可能にします。再編成はドラッグ・アンド・ドロップを使用して実行でき、オブジェクトは追加、削除、または追加情報で編集することができます。 Ingentis org.managerの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
monday.comは組織図からチーム・ビルディングまで、あらゆる人事ニーズに適したカスタム・ソリューションを1か所で提供するオープン・プラットフォームです。 monday.comの詳細
monday.comは、人事マネージャーがチームのニーズに合わせてカスタム・ソリューションを構築できるオープン・プラットフォームです。候補者の採用プロセスを一目で追跡し、あらかじめ作成されたテンプレートを使用して新入社員のオンボーディングを行い、既存社員のエンゲージメントを促進するチーム・ビルディング活動を文書化し、既存社員の詳細を美しく色分けされたボードに保存することができます。また、G-suiteやすでに使用している30以上のツールとmonday.comを統合し、現在のワークフローをシームレスに補完することもできます。 monday.comの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Miroで説明を視覚化できます。マッピングと作図に優れた協働ホワイトボード・プラットフォームをお試しください。 Miroの詳細
Miroは、あらゆる規模のチームに対応する優れた協働ホワイトボード・プラットフォームで、世界中の1,300万人以上のユーザーから信頼されています。 プロセス、システム、フロー、サイト・マップなどをマッピングすることができます。使いやすい無限のキャンバスに最初から作成することも、250以上のテンプレートを活用して簡単に始めることもできます。 MicrosoftやAtlassianのエコシステム、Slack、Box、Dropbox、Sketchなどとの高度な統合を活用して、チームによる協働の生産性を高めることができます。 Miroの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
数クリックの操作でデザインして公開できます。パンフレットからビデオまで、数千のテンプレートや画像、動画などを無料で利用することができます。
Designは、デザイナーだけのものではありません。共有したいアイデアを持っているすべての人のためのものです。Canvaは、あらゆる個人やチームが、何でも簡単にデザインできるオンライン・プラットフォームです。プロが作った数千のテンプレートを使用できるので、数クリックの操作でデザインを作成し、カスタマイズして共有できます。ステッカー、プロレベルのパンフレット、素晴らしいビデオ、職場のプレゼンテーションなど、これまでになく簡単にデザインの目標を達成することができます。 Canvaの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Microsoft Visioは、データに接続されたビジネス・プロセス・フローの可視化や、リモート・チームワークの強化などに役立つ作図ソリューションです。
Microsoft Visioは、テンプレートと図形の堅牢なライブラリ、データ接続機能、統合型コラボレーション・ツールを備えた作図ソリューションです。場所を問わずリモートワーカーやチームを支援します。付属の図形とスターター・ファイルを使用して、インパクトのある視覚化を実現します。コラボレーションが必要な場合、Webブラウザから同僚と同時にオンラインで保存された図表を編集でき、どこにいても安全かつ簡単に他の人と同時進行で作業することができます。図表をリアルタイム・データに接続することもでき、迅速に意思決定を行えます。 Visioの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Lucidchartの直感的な組織図ソフトウェアを使用すると、印象的な組織図を作成することができます。
Lucidchartの組織図ソフトウェアを使用すると、印象的な組織図を作成することができます。シンプルなユーザー・インタフェイスにより、組織図を簡単に作成することができます。テンプレートをドラッグして、独自のテキストと画像を追加するだけです。CSVファイルをアップロードして、データを自動的にインポートすることもできます。また、Lucidchartのコラボレーション機能を使用すると、組織図を簡単に共有することができます。ワンクリックで、編集や表示専用のアクセス権を必要な人数だけに供与することができます。 Lucidchartの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Pingboard is an org chart with superpowers. It is the place for everything you need to know about the people you work with.
Pingboard is a better way to build, manage and share your Org Chart. Browse your organization with a beautiful, dynamic org chart, filled with photos of your employees. The org chart is kept up-to-date for you as people change managers when you connect to your IT or HR system. You can export and share the org chart, and access it from your phone. Pingboardの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Advanced org chart and planning tool that integrates with your existing HR/ERP systems. Dynamic, interactive, and data-driven.
Built for Teams is an intuitive, cloud-based org chart tool that easily integrates with your core HR systems. Advanced features like what-if scenario planning, succession planning, position management and data visualization options go beyond the static and time consuming org charts you're used to. Give your decision makers the ability to access key metrics and data at any time, and easily share or export your charts as needed. Try Built for Teams for free today or schedule a demo to learn more! Built for Teamsの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Sage HR is an award-winning HR management solution that simplifies HR.
An organizational chart, or org chart, is a diagram that shows the management structure and organizational hierarchy of a business. Rely on Sage HRs user-friendly navigation and customizable dashboard to effortlessly automate tasks, eliminate Excel sheet dependence, boost software adoption and reduce email frequency. Android and iOS apps are available. Sage HRの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
アイデアを簡単に視覚化できるオンラインの図表作成ツールです。フローチャート、組織図、プロセス・フロー、マインド・マップ、その他多数の図表を作成することができます。
コラボレーションとシンプルさを念頭に置いて構築された図表作成ツールです。図表を簡単に作成できるので、思考を簡単に視覚化することができます。フローチャートから高度なインフォグラフィックまで、さまざまな図表タイプに対応しています。 図表作成を可能な限り生産的に行うことができます。無料登録を行えば、プロ仕様のデザイン・テンプレートを使用した図表作成をすぐに始めることができます。リアルタイムのコラボレーション機能や、場所に制限されることなくアクセスできるWebベースの図表作成ソフトウェアを始めとする多くのメリットを体験してください。 Createlyの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Organimi is the market leading cloud-based tool used to create organizational charts for your business or organization.
Ditch the outdated and inflexible drawing tools and switch to Organimi, the automatic org chart solution! Organimi makes it easier than ever to create, share, and manage org charts for your business or organization. We have all the features you need for the most affordable price on the market! Organimiの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Freshteamは、優秀な人材の採用とオンボーディングを支援し、従業員のデータ、文書、休暇を管理する使いやすい人事ソフトウェアです。
Freshteamは、Freshworksが提供する直感的で使いやすい、手頃な価格の人事ソフトウェアです。従業員の採用、オンボードディング、従業員データの管理だけでなく、休暇の管理やオフボーディング・ワークフローにも対応しています。キャリアサイトや求人掲示板、ソーシャル・メディア、電子メールなど、複数のチャネルを通じて優秀な人材を集め、スーパースターを面接し、オンボードすることができます。人事担当者は、従業員ディレクトリや組織図を作成することや、休暇を管理することもできます。 Freshteamの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
組み込みのテンプレートやツールを使用して、組織図、構造図、階層図などを簡単に作成することができます。シンプルなコラボレーションやおよび共有機能。
テンプレート、ツール、記号が組み込まれたSmartDrawを使用すれば、組織図や構造図を短時間で作成することができます。Excelの自動インポート機能も搭載されています。シンプルなリンクを使用して簡単に共有することや、Microsoft Office、PDF、HTML、または画像としてエクスポートすることが可能です。役職の追加、移動、削除を行うとチャートが自動的に再フォーマットされ、プロフェッショナルな仕上がりになります。給与、部門、業績情報など、各役職に関するデータを入力可能です。オンラインでもオフラインでも利用することができます。 SmartDrawの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
ChartHop is a new People Analytics platform, bringing disparate sources of people data together in a dynamic, visual, & actionable way.
ChartHop is a new People Analytics platform, bringing disparate sources of people data together in a dynamic, visual, & actionable way. Unlike legacy People Analytics solutions, ChartHop is designed to be used by the whole organization. Now, HR and people managers alike can have the insights they need to make real-time strategic decisions about their organizations. This helps companies improve organizational health, drive alignment and accountability, and save money. ChartHopの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Online diagramming software for any type of diagram building, editing, and sharing.
Gliffy's diagramming applications make it easy to communicate and collaborate at the speed of your ideas. Whether you're using Gliffy in Confluence and Jira or jumping into our standalone diagramming tool, Gliffy Online, you'll find an intuitive way to draw diagrams. Drag and drop your way to professional-looking flowcharts, UML diagrams, entity-relationship diagrams, and more in just a few clicks. Use a template to make a mind map or concept map while brainstorming. Visit gliffy.com today! Gliffyの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Transform your meetings company-wide with Stormboard's innovative digital workspace!
Work better together. Set up your meeting beforehand, capture, organize, and discuss ideas in real-time, and then assign tasks and monitor progress in a digital workspace that you can return to again and again. Built-in templates for Agile, Project Management, and more help streamline your business processes, and all your work can be instantly exported into one of many dynamic reporting options. Stormboard also works on any device from your 4" phone to an 85" Microsoft Surface Hub. Stormboardの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Empower people to discover the opportunities, experts, and collaborators they need to thrive at work.
You know how, in big organizations, there are so many people and projects--people are siloed, they’re distributed, they’re remote--it’s hard to know who knows what, who does what. Structural solves that. It discovers what people need to know: The roles that they didn’t know existed--so they can continue to grow their careers, the people who can help solve complicated problems, people to partner on new ideas. It discovers the things that help people love where they work. Structuralの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Manage, organize, track, and service your important entities in one secure solution with EntityKeeper. 833-229-3806.
EntityKeeper simplifies the way you manage entities, org charts and filing requirements across your organization. Our comprehensive platform enables you to easily access real-time entity and compliance information, customize data fields, manage critical deadlines with notifications, like filing/tax dates, and create in-depth org charts. Additionally, Corporate Services eliminates the need to manually govern entity filings, such as forming an entity, corporate documents for closing and more. EntityKeeperの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
BizRun's org chart module provides the ability to quickly create, visualize & manage organizational structure in real-time.
Know your people and where they fit. Standalone or integrated with yours or our HRIS platform, BizRun's org chart module provides the ability to quickly create, visualize & manage organizational structure in real-time. Team collaboration is a snap. Plan for staffing growth, organize teams or chart succession. Easily drag and drop people & positions within the chart. Includes task management and status change approval routing. Built for companies with 50+ employees. BizRun HRの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Cloud-based HR software to acquire top talent, manage and optimise the workforce throughout the employees life cycle.
Talentum by Arca24 is a complete HR software, developed to acquire, manage and optimise the workforce: ATS based on cross languages AI precisely designed for the HR sector with a semantic engine that matchs job ads and CVs + Onboarding software for the management of personal data, roles and skills + Performance management system for the definition of reward systems, career plans, training and behavioral gaps. Talentumの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Visualize your enterprise with an intuitive and dynamic org chart. Easily syncs with your core HR systems so Sift is always up to date.
Designed for mid-market and enterprise organizations. Sift effortlessly enables you to visualize and navigate your entire org. Browse dynamic org charts built right from your data, connected to rich employee profiles and powerful people search. Integrating easily with your core HR systems, it updates automatically as your organization grows and changes. Customize your org chart view, expand or minimize teams and people data cards, and share it with key stakeholders. Siftの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Papaya Global is revolutionising global payroll & workforce management with a cloud-based platform that automates global payroll
Papaya Global is revolutionizing global payroll and global workforce management with our cloud-based SaaS platform. We offer complete international payroll solutions, workforce management from on-boarding to benefits, end-to-end EOR service in over 160 countries, contract worker management, and immigration. Our automated system is simple to use and scale, ensures full compliance and zero processing errors, and provides real-time reports and industry-leading BI and analytics. Papaya Globalの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Australia's #1 desktop org charting tool. Create professional org charts direct from your HR payroll system, in just a few clicks.
Your HR system already has the data to create useful org charts, OrgPlus allows you to effortlessly visualise your workforce within minutes. Keep your company structure and core employee data up-to-date. Present data in a way that brings value to your business. "OrgPlus has been a lifesaver in preparing for a large organisational redesign. The product was so useful, we tripled our investment into it!" Carl Blunck - Queensland Health, Principal Workforce Analytics & Solutions Specialist OrgPlus Desktopの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Charting tool designed to draw organizational charts, flowcharts, process maps, and software design diagrams for the Web or documents.
Charting tool designed to draw organizational charts, flowcharts, process maps, and software design diagrams for the Web or documents.

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
OrgPlus helps you plan and model options and transition to the future state, so your organization can be agile and poised for success.
Insperity's OrgPlus is the industry-standard software for creating, maintaining and communicating organizational charts. Connecting OrgPlus with your HR database ensures you are always viewing the most up-to-date information and becomes a powerful solution that goes beyond basic organization charting. Insperity OrgPlusの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Optimizes the health insurance of companies and simplifies the management of their contracts.
Optimizes the health insurance of companies and simplifies the management of their contracts. Provide an all in one HR platform 100% free for all the businesses. Hoggo aims to be a "people" platform permitting to provide an efficient and pleasant online platform for employees and employer. Hoggoの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Solutions for workforce planning and organizational charting. Clearly visualize, manage and aliign the workforce.
Workforce Planning and Organizational charting software. We enable companies to clearly see their workforce and develop strategies for alignment. Take already existing HR data from various sources into ONE visualization platform See trends, anomalies, problems and opportunities through PICTURES of the workforce and their attributes Find the BEST solution - Model, simulate, and test actions BEFORE they need to be put into place OrgChartの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
OrgPublisher from PeopleFluent isnt your average org chart generator. It lets you see your whole enterprise from any angle.
OrgPublisher from PeopleFluent isnt your average org chart generator. It lets you see your whole enterprise from any angle. Through any lens. Get all the information you need to make plans, decisions, and adjustments. OrgPublisherの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
ClosePlan is a sales execution platform that helps enterprise B2B sales teams drive qualified opportunities to close.
Quickly and easily create relationship maps natively in Salesforce with easy to use drag and drop functionality. Identify the people that matter and visualize the buyers organization so sales can build relationships with the right people and increase win rates. Assign roles and decision-making status for each stakeholder. Add influence lines, conflict lines and informal reporting lines to visualize the organizational power structure. Create Maps on Account and Opportunity levels. ClosePlan Relationship Mapsの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
niikiis is the configurable all-in-one employee experience software for small and medium-sized companies.
niikiis is a configurable all-in-one employee experience software for small and medium-sized companies. We streamline people processes and operations from time sheets to internal communications. niikiis covers all SMEs need to manage people from recruitment to the exit interview. niikiis makes SMEs more efficient with an intuitive, plug&play solution to save time & money at individual and company level. niikiisの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
A cloud-based solution for automated org charting and workforce modeling focused on the needs of small- and medium-sized businesses.
orginio lets you easily create corporate structures within the tool or import existing data by connecting to an HR system or uploading an Excel file. Additionally, the software allows for the visualization of key metrics, the usage of custom color schemes, role-based access to specific data, and comes with useful search and export functionalities. Its feature for scenario planning enables reorganization simulations and workforce modeling via drag-and-drop to better plan for future scenarios. orginioの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Streamline your entity management with a global one-stop solution.
Klea is a combination of technology (a cloud-based ISO certified workflow tool) & optional services for multinationals to get corporate secretarial matters (such as annual general meetings, officer changes, legalisations and UBO filings) done efficiently worldwide. Klea is available as a SaaS or with support of dedicated legal operations managers and collaborative lawyers in 80+ countries. Top Fortune 100 companies and global leaders trust Klea. KLEAの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Woozisを使用すれば、会社の組織図とビジュアルなディレクトリを作成してチームメンバー全員のクリアな全体像を得ることができます。
Woozisは、新しいオンライン・ソフトウェアです。企業の組織図を簡単に作成することができます。最初はチームの作成から始めます。新しいチームは、簡単に作成して共有できる従業員ディレクトリとして機能します。写真、名前、肩書、その他のデータを追加することもできます。 次に、直感的なドラッグ・アンド・ドロップ・インタフェースを使用して組織図を作成します。さまざまなレベル間で階層構造を明確に設定し、メンバー間の関係を表すリンクを追加することもできます。 Woozisの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Yuvo helps you save time and money by making your business more efficient.
Yuvo helps you save time and money by making your business more efficient. We bring the future of work to SMEs through combining the best of: - HRIS - Payroll - YuvoDrive - Integrated Performance Manager - AI Recruitment - Marketplace - Medical Benefits - Rewards - Internal Communications System - Integrated Workflows - Insurance Yuvoの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Unite your teams with an engaging intranet
Unite your teams with an engaging intranet Inside was created in 2014 to rethink the corporate intranet. Their philosophy: to place the user at the heart of the project, for a living intranet that is truly adopted by the teams. Today, already more than a hundred companies, associations and communities use an Inside intranet and benefit from its fluid ergonomics, infinite customization possibilities and open source technologies. Insideの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Software to design and staff a new organization while engaging employees. Ideal for merger integrations and reorganizations.
Software to design and staff organizations that are undergoing change while engaging employees. Ideal for Downsizing, Post-Merger Integrations or Reorganizations.

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
100% Web based organizational chart software, connects to your data source/HRIS
100% Web based organizational chart software, connects to your data source/HRIS

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Talentia’s inbuilt organisation charting software pulls data directly from the database to dynamically generate information-rich charts
There’s no faster way to visualise the shape of your business or help employees understand where they and everyone else fits in than through dynamic, real time organisation charting. View your complete organisation in seconds with data driven directly from the database. Talentia’s inbuilt organisation charting software pulls data directly from the database to dynamically generate information-rich charts for all users, organisation-wide. Fast, intuitive route to key information. Visualise not on Talentia HCMの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Create an organization chart free of charge and online for your company or association.
Trombino is an online tool for creating a trombinoscope and flowchart. - Website accessible to all, no installation, no settings - To broadcast online, in private or in public - Customization possibilities: appearance, text and background colors, logo ... - Many models available with fields specific to companies, sports clubs, universities, associations, administrations ... - Fun and fluid construction of the organization chart thanks to Drag & Drop Trombinoの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
With Organetwork, you take advantage of better knowledge of your employees and their role as a leverage for engagement in the company
Organetwork allows you to view your organization from several perspectives: photos, hierarchical structure, by project, or by skill. Due to its intuitive design and data synchronization, this interface is always up to date and easy to adopt. The other Organetwork functionalities enrich your user experience: multi-criteria search, redirections to internal communication tools, and the distinction between hierarchical and functional links. Organetworkの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Create interactive SharePoint and Microsoft Teams org charts with zoom, dragging, breadcrumbs, drill down and quick search.
Plumsail Org Chart helps to overview the company as an organized whole. The integration into Microsoft SharePoint or Teams makes it easy to access the organizational structure. Evaluate its features: - reflect the structure with the set of layouts and skins; - explore it with search, drill down, and breadcrumbs; - extend it with vacancies, assistants, and dotted-line managers; - accommodate the chart to your brand book using custom CSS; - bring dynamics with the JS framework and JQuery. Plumsail Org Chartの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Build your Organizational Chart from your SharePoint user profile in minutes.
Explicitly showcase your company hierarchy from top to bottom in an attractive flowchart format to boost communication, with easy and automatic syncing of employee information from your SharePoint user profile. Organizational Chartの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Web-based solution designed for businesses that helps employees to know about day-to-day organizational changes.
Web-based solution designed for businesses that helps employees to know about day-to-day organizational changes.

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Automated Excel Template which converts employee lists in spreadsheet into an org chart with photos.
This Organization Chart Maker in Excel helps you to make the org chart creation process very easy. All you have to do is: Input your employees (Names, Roles, Reporting lines) Upload their photos into the related section. Click the Create Org Chart button and your organizational chart will be ready within a few minutes! Automatic Org Chart Makerの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Build lasting operational resilience and mastery through any climate with Functionly's intelligent org design tools.
Goodbye traditional org chart, Hello, intelligent organization. Build lasting operational resilience and mastery through any climate with Functionly's intelligent org design tools. Drag and drop your people into place and rapidly build out your teams, accountabilities, and responsibilities with surgical precision and ease. Discover functional gaps and overlaps to optimize your resources, and plan your future winning moves with your dynamic scenario builder. Functionlyの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
➤ Your All-in-One Tool Tasks under control. Time in focus. Projects on schedule.
With TASKBOSS you have an overview of all tasks in your company, plan projects precisely and leverage time tracking to create invoices in record time. Manage tasks, structure your projects and track time accurately — optimize your workflow with TASKBOSS to get the decisive advantage! TASKBOSSの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Secure, FedRAMP-approved tool to automate the development of org charts; provides foundation for effective management.
Secure, FedRAMP-approved tool to automate the development of org charts; provides foundation for effective management.

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
企業によるチャート生成、データソースの同期、チャートへのユーザー・ベースのアクセス提供を実現するホワイトラベルの組織図ソリューションです。
企業によるチャート生成、データソースの同期、チャートへのユーザー・ベースのアクセス提供を実現するホワイトラベルの組織図ソリューションです。

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有
Capture and Visualize your classic Org Chart - Then expand to see yourTeams, Meetings, OKRs, SOPS, Skills, Customers, Systems etc.
Imagine an org chart where you can visualize how everything people do in your company is connected? OGraph is your all-in-one solution to capture, document, and visualize it all. Connect your People, Jobs, Roles, OKRs, Teams, Meetings, Skills, Customers, Systems, SOPs. Add rich-text, photos, upload files. They leverage Graph Theory and Visualization Technology. While fresh to the Org Chart arena, our platform has been serving NASA, Toyota, Airbus etc. for years. SaaS hosted on AWS® OGraphの詳細

機能

  • テンプレート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • 従業員写真
  • インタラクティブ要素
  • 公開/共有