73件の結果
FlexOの統合IoTセンサーを使用すると、デスク、部屋、スペースを確実に管理し、稼働率を測定することができます。 FlexOの詳細
FlexOは、一般的な不動産資産やその他のモバイル資産の管理を簡素化するワークスペース予約および分析システムです。FlexOは、オンプレミスまたはサブスクリプションで利用することができます。O365、Exchange、G Suiteなどのエンタープライズ・カレンダー・システムとの接続が可能です。Desk Navigatorを導入すると、ホテリング (ホット・デスキング) ソリューションを実現して、 近距離無線通信 (NFC) または暗証番号 (PIN) コードで予約することができます。このIoTセンサーを使用すると、あらゆるスペース、デスク、部屋などの正確な稼働状況を把握することができます。 FlexOの詳細

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新しい職場復帰用ツールキットであるAccordantは、簡単かつ手頃な値段で職場効率を30%以上改善することができます。 Accordantの詳細
新しい職場復帰用ツールキットであるAccordantは、簡単かつ手頃な値段で職場効率を30%以上改善することができます。ドラッグ・アンド・ドロップを使用したシンプルなインタフェースなので、CADのスキルや建築学の学位は必要ありません。必要とする人全員が、正確な情報にすぐアクセスすることができます。移動計画、占有率の追跡、リースの確認、使用状況の調査などをすべてWebベースの単一のツールで行うことが できます。数百名規模の企業から大規模な多国籍企業まで、すべての企業に必携のツールです。 Accordantの詳細

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リソースを計画し、タスクをスケジュールしてプロジェクトを管理するためのインタラクティブなガント・チャートを提供するマルチユーザー・オンライン・コラボレーション・ソフトウェア。 Gantticの詳細
Gantticは、人材、プロジェクト、ツール、および施設などの計画で使用されているリソース・スケジュール設定およびプロジェクト・ポートフォリオ管理ソフトウェアです。柔軟なWebベースのアプリは、既存のワークフローと統合できます。プロジェクト、タスク、およびリソースの高レベルの概要を把握できます。ガント・チャート、カンバン・ボード、レポート、およびグラフで進行状況を追跡し、チームの透明性を高めてリソ ースの最適な使用を確実にします。まずは無料トライアルから始めて、世界中のチームがそれぞれのユニークなニーズを満たすためにGantticを信頼している理由を確かめてください。 Gantticの詳細

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オフィス復帰、ハイブリッドワークプレイス、会議室を管理し、ワークプレイスの利用状況の分析を提供するプラットフォームです。 Robinの詳細
チームのハイブリッドワークの整理、オフィスの安全な再開、デスクや会議室などのリソース管理を支援するワークプレイスソフトウェアです。Robinは、場所よりも人を優先させる、初めてのワークプレイスプラットフォームです。あらゆる規模の企業で、ハイブリッドワークを成功裏に管理するために使用されています。Robinは、どこでどのように働くかの選択肢を人々に与え、成功するために必要なツールと見識を組織に提供し ます。現在、Robinは世界中の何千ものオフィスで、会議、デスク、人のスケジュールを管理しています。 Robinの詳細

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シンガポールを拠点とするProSpaceを使用すると、企業ポリシーや新型コロナウイルス感染症の安全プロトコルを損なうことなく、企業をハイブリッドな勤務形態に移行することができます。 ProSpaceの詳細
ProSpaceはシンガポールを拠点とする企業です。予約システムを提供し、企業がハイブリッド・ワークをうまく管理できるよう支援しています。人を中心としたProSpaceを使用すると、チームはハイブリッド・ワークを整理し、安全にオフィスを再開し、ワークスペースなどのリソースをシームレスに管理することができます。ProSpaceを使用すると、企業ポリシーや新型コロナウイルス感染症の安全プロトコルを損な うことなく、オフィスをハイブリッドな勤務形態に移行することができます。 ProSpaceの詳細

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Wrikeは、統合された職場管理を強化するタイムトラッキングツールなどの機能を備えた、共同作業型プラットフォームです。
Wrikeは、全世界で2万社以上が利用するチームコラボレーションプラットフォームです。統合された職場の管理を強化するソフトウェアを活用し、タイムトラッキングツールによるリソース最適化、タイムシートによる勤怠管理、タスクタイマーによる効率性向上を実現できます。プロジェクトポートフォリオを管理したり、詳細レポートを作成して有益な知見を獲得するといったことも可能です。職場の真の姿を表す唯一の情報源の確立 やリソースの合理化を、この1か所に集約できるプラットフォームです。 Wrikeの詳細

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Skeddaは、スペース予約と管理およびスケジュール設定用の非常に優れたプラットフォームです。複雑で時間のかかる予約管理業務を自動化することができます。
多忙なオフィスにおける共有スペースのスケジュール設定は、時として困難な業務です。Skeddaは、特にこのタイプの用途のために開発されたツールです。打ち合わせ用会議室、デスク、ホット・デスク、広い会議室、会社のリソース、プレゼンテーション・エリアのスケジュール管理に最適です。Skeddaを使用すれば、スペースの公平な予約を実現し、各ユーザーのプライバシーと責任を保ちつつダブル・ブッキングが起こらない ように管理することができます。 Skeddaの詳細

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デスク予約とMeeting Room管理をひとつの直感的ポータルとモバイルアプリで実現します。迅速なセットアップと簡単なオンボーディング、透明性の高い価格設定
Clearoomsは、会議室やホットデスクを予約するためのワークスペース管理ツールです。30日間の無料体験で、Clearoomsによる安全なオフィス復帰支援をご確認ください。透明性の高い料金体系により、使用した分だけのお支払いを保証します。すべての機能は、ユーザーの要望やニーズに合わせ、職場活動の管理をサポートするために開発されています。 Clearoomsの詳細

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ハイブリッド・ワークプレイスを構築し、従業員の安全な職場復帰を管理できるようにするIWMSプラットフォーム。
WorkInSyncは、オフィスをハイブリッド・ワークプレイスに変換できるようにするクラウドベースの統合型職場管理システム (IWMS) プラットフォームです。従業員のスケジューリング、デスク予約、ホットデスク、間隔を空けた座席計画、会議室予約、非接触型アクセス管理、訪問者管理、オフィスへの通勤または交通手段の予約 (シャトル、空港送迎)、出勤管理、インタラクティブ・マップ、スペース管理、およびス ペース利用分析などの機能が搭載されています。 WorkInSyncの詳細

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FMS:Workplaceは、施設や不動産の運営とメンテナンスの管理、分析、レポートを可能にします。
FMS:Workplaceは、モジュール式の柔軟かつ使いやすい統合ワークプレース管理ソリューション (IWMS) です。これにより、施設や不動産のオペレーションとメンテナンス (O&M) 情報を管理、分析、レポートすることができます。正確なデータにアクセスすることができると、施設と不動産の専門家はより良い顧客サービスの提供、コスト削減、施設ポートフォリオのパフォーマンス改善を実現することができます FMS:Workplaceの詳細

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社内外の相手とより迅速に会議の調整を行うことができるオンライン・スケジュール・アシスタント。あらゆるカレンダーで機能します。
社内外の相手とより迅速に会議の調整を行うことができるオンライン・スケジュール・アシスタント。あらゆるカレンダーで機能します。 FreeBusyの詳細

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With iOFFICE's facility management software, you have the resources you need to facilitate more effective operations.
With iOFFICE's facility management software, you have the resources you need to facilitate more effective operations. You'll be able to better utilize space, lower costs, access relevant data and increase transparency across your organization. iOFFICE's facility management software is modular, allowing you to implement and price IWMS solutions specifically tailored for your company and your business's specific needs. iOFFICEの詳細

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IWMS software for facility and asset management. It turns the management of assets and spaces into an area with a measurable return.
IWMS software for facility management with a wide variety of modules to control business assets in a comprehensive way. It involves all aspects related to their use, operation, maintenance, security and sustainability, turning them into an area with a measurable return and impact on the company's income statement. Fully configurable and adaptable to the needs of each client, Rosmiman® can manage from a small building to large real estate projects distributed throughout the world. Rosmimanの詳細

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eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite. Empowering users to track complete Work Order life-cycles, simplify Facility Rentals, record Logs & Inspections and maximize Assets. We work closely with our clients to ensure our solutions constantly evolve to reflect the unique needs of our users. eBASEの詳細

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Tribelooは、ハイブリッド・ワークプレースでのコラボレーションのための使いやすいデスク予約ソリューションです。
Tribelooは、ハイブリッド・ワークプレースでのコラボレーションのための使いやすいデスク予約ソリューションです。変更管理は難しい作業ですが、Tribelooを使用すれば、簡単に従業員を招集し、ハイブリッド・ワークプレースを最適化することができます。セットアップが簡単で直感的に使用することができます。アジャイル・チームがオフィスを円滑に利用できるようになります。スペースの利用率を高め、コストを削 減することができます。 Tribelooの詳細

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The most powerful, smart, and easy-to-use facility management software for companies of every size.
SiQ is an industry-leading software solutions for forward thinking companies, who want to streamline their workspaces, identify cost-saving opportunities, and improve their employee experiences. Our platform provides a scalable solution for space visualization, move planning, facilities management, and creates amazing employee and user experiences. SiQの詳細

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Collaborative software for facilities, maintenance and services. Urbest connects supervisors, people on the field and users with needs.
Urbest simplifies group communication, jobs tracking, rating and payment for facility management and project works. The interface is intuitive which reduces the time spent to onboard new users. Urbest can adjust to any type of building or organisation. Choose to work in standalone with Urbest or link it with your ERP or Asset Management system. Last point, after few months, you get access to analytics of behaviors with suggested action plans. Urbestの詳細

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優れた職場管理プラットフォームであるOfficeSpaceで、オフィスの陳腐化を防ぎ、ハイブリッド・ワークの需要にしっかりと対応しましょう。
OfficeSpaceは、あらゆる規模の施設の管理に最適なIWMSプラットフォームです。先進的な企業の従業員エンゲージメントを促進し、従業員が常に望む職場を形成するために必要なツールとインサイトを利用できます。 職場管理ソフトウェア業界をリードする標準として、職場をデジタル時代に移行させるだけでは不十分です。従業員のエンゲージメントを促進し、人々を結びつけて職場経験の変革を支援するのが最大のミッ ションです。 OfficeSpaceの詳細

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The Social Hub for your hybrid organization offers new ways to schedule real-life interactions across teams.
Café lets you see who’s working from where, facilitates collaboration, and empowers people to socialize. The platform (Mobile + Web) also include integrations with different apps: - Chat (Slack and MS Teams plugin) - Calendars (Google and Outlook) - HRIS (50+ providers) Admins get access to a whole data dashboard to understand people's behaviors and organize events. Users get visibility to easily meet with people and decide where to work from. Caféの詳細

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企業がスペースと座席配置を管理するのを支援するSaaSベースの施設管理プラットフォーム。
P.O.C Systemは、企業のCREおよびワークスペースの最大化に役立つ独自のグラフィカル・インタフェースを提供するSaaSプラットフォームです。 2つのソリューションが提供されています。 1. スペース管理ソリューション。オフィスビルを管理する起用や商業用不動産を所有する企業向けに設計されています。 2. 座席配置ソリューション。ワークスペース/オフィスの座席配置の管理に役立つ視覚的で使いや すいプラットフォームで、従業員が必要に応じてホットデスクを予約できる予約アプリが含まれています。 POC Systemの詳細

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Eden is the comprehensive suite of software to manage the modern office.
Eden provides modern office management software for the hybrid office. SaaS product offerings include Visitor Management, Team Safety, Desk Booking, Room Scheduling, and Modern Ticketing. Eden Workplaceの詳細

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Internet-based environment for addressing corrective, preventive, predictive and planned maintenance.
Easy-to- use, web-based environment for corrective, preventive and planned maintenance. Manage service requests and work orders. Handle assets and PMs. Get notifications of key dates and milestones. Manage maintenance technicians and their assignments. Handle budgeting, invoicing and purchase orders for maintenance activities. Manage long term facilities maintenance. Handle vendors and service providers. Manage inventory of parts and assets. Supports all modern mobile devices. Spacewell Workplaceの詳細

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Teams use Cartegraph software to manage every infrastructure asset, track work, optimize space, and make smart, data-driven decisions.
Government agencies, utilities, parks, and educational institutions tap into Cartegraph's asset management, work order management, and space management software to better manage their assets, track work, optimize space, and spend smarter. Cartegraph's easy-to-use solutions and mobile apps offer the most comprehensive, location-centric platform to manage every infrastructure asset: indoors, outdoors, above and below ground. Cartegraphの詳細

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A cloud-based office space management tool that provides online seat reservations, room reservations, and space usage reporting.
Maptician is a cloud-based space and occupancy management tool that helps companies effectively manage a hybrid seating model. With Maptician, employees can easily make seat and room reservations from their desktop or mobile app and see where other employees are sitting on any given day and time. Robust reporting provides companies with accurate data on how much space is being utilized, enabling key decisions related to how much space to lease, how best to arrange seats or remodel offices. Mapticianの詳細

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Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office resources. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Roomzillaの詳細

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Global provider of software and services for real estate, facility, and maintenance management.
Geomap FMS allows companies to keep better track of their assets and maintenances. It enables the site and facility managers to monitor their asset inventory and maintenances through unique tagging like QR codes and RFIDs. Geomap FMS is also GIS-based, it allows you to map out and manage all tagged assets in your facilities, further improving visualization through 3D modeling via CAD support. Among the features, it comes with energy management, warehouse management, and budget management. Geomap FMSの詳細

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Technological ally for the Integral Management of Assets and Infrastructures, Facility Management and Services.
Technological ally for the Integral Management of Assets and Infrastructures of important organizations and public administrations: space management, workplace management (IWMS), maintenance management and general services, asset management, sustainability, occupational risk prevention (PRL), coordination of activities business (CAE). A benchmark in the Facility Management & Services sector, after more than 25 years of experience. FAMAの詳細

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ActivityAnalysis is a workplace utilization study that shows how spaces are used and informs programming and design.
ActivityAnalysis is workplace utilization software (plus services, as needed) to show "how many people are doing what activities in what types of spaces." Architects and workplace strategists need utilization data to make a business case for workplace change and to inform programming and design. Are assigned desks underused? Are conference rooms used mostly by one or two people, regardless of their size? Collect detailed data about interpreted as heat maps and customized reports. FacilityQuestの詳細

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Flexible and user-friendly scheduling software for workplaces.
Flexible and user-friendly scheduling and management software for workplaces. Whether you have equipment, labs, meeting rooms, desks, services, amenities, or people, set user access rules and allow users to book from the web, mobile device, booking kiosks, or live maps/floorplans. Track details such as inventory levels, locations, and activity, and access a powerful suite of reporting and financial capabilities. Organize resources in one central place for easy management. QReserveの詳細

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The #1 Space Management Solution With Desk Reservations, QR Code Check-In, Seating Plans, Space Allocations, Space Planning, + More.
With Wisp, you can manage both free address and assigned seating for the ultimate hybrid experience. Gain insights to make data-informed decisions, embrace a nimble approach, and activate the workplace and those who use it. By combining floor plans and occupancy data, Wisp provides real estate and facilities teams with the tools and metrics they need to optimize their workplace. Top features include: Space Management, Desk Reservations, QR Code Check-Ins, Move Management, Wayfinding, and more. Wispの詳細

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Easy-to-use, advanced when you need. Meeting room booking displays and beyond.
Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model One device offers a smooth experience for users who prefer a complete solution over hardware bundles. RD6 supports direct integration with Outlook, Exchange, Office 365 & G-Suite. RD6 has all features typically required, incl Digital Signage capabilities & Code/NFC/RFID authentication. Room Display 6の詳細

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UrbanBound is the modern, tech-driven solution to employee relocation, candidate recruiting, and intern program management.
UrbanBound is the new way to manage and streamline employee relocation. Through software, top-notch relocation support and policy guidance, UrbanBound helps organizations offer competitive relocation benefits regardless of size or budget. From Fortune 5000 to fast-growing start-ups, UrbanBound is the tech-driven way to provide a flexible relocation experience for all employees. It's time to modernize the way you relocate employees. UrbanBoundの詳細

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Empower greater success by bringing your people, properties, and processes together with Common Areas. Start a free account today.
Accelerate your business operations and access untapped potential by streamlining manual processes. Empower your operations by uniting your people, properties and processes in Common Areas collaborat ive and configurable solution. With Common Areas cloud-based platform, solutions are tailored to streamline operational areas such as work orders, preventative maintenance, inspections, interactive plan management, contract tracking, automated COI tracking, document management and many more. Common Areasの詳細

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リアルタイムでの施設の運用とメンテナンス (O&M)、およびテナントとの連携のためのIoTを活用したエンタープライズ・プラットフォームです。世界で3,000万平方フィートを超えるスペースを最適化しています。
Facilioは、リアルタイムでのO&M向けのエンタープライズ・プラットフォーム・ソリューションです。Facilioは、IoTとAIを利用して、ビルディング・システムとポートフォリオ全体の自動化データをハードウェアに依存せずにクラウドに接続します。不動産所有者や運営者向けにソフトウェア・アプリケーションとモジュールが搭載されています。これにより、ポートフォリオ全体のO&M活動の効果的なリアルタイム 管理・制御、メンテナンスの準備、コンプライアンス準拠とベンダー・ワークフローの整理、資産ライフサイクルとサステナビリティ・パフォーマンスの向上が可能になります。 Facilioの詳細

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Planons IWMS solution unifies all stakeholders in a continuous improvement process to achieve the optimum workplace performance.
Planon Universe for Corporate Real Estate and Facility Managers is an innovative Integrated Workplace Management System (IWMS) that creates greater efficiency and quality in processes, measurably reduces corresponding costs and successfully contributes to the organisation’s performance. This software includes solutions for property management, space and workplace, asset and maintenance, soft services and sustainability. For more information visit https://planonsoftware.com/uk/software-services. Planon Universeの詳細

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Cloud-based facility management tool for 1000+ employee companies to manage Space, Assets, Properties, enhance efficiency of employees
QuickFMS is a cloud-based facility management software platform for managing your Space, Assets, Properties and Shared services like Conference rooms and Guest Houses. It's a one-stop destination for organizing, structuring and running your business and infrastructure for maximizing your company's efficiency and performance. Suitable for companies with 1000+ employees, we ensure an all-around result for your company by helping you achieve a smoother operation and happier employees. QuickFMSの詳細

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Advanced workspace management software with features like Meeting Room Booking, Visitor Management, Member management, Desk Booking etc
Advanced workspace management software for new-age offices, coworking spaces & flex offices. With features like Meeting Room Booking & Touchless Visitor Management, Workspace analytics, Desk Booking, Internal Ticketing, and Support Engage makes it easy to streamline your workspace in this challenging environment. For Coworking & Flex Spaces, managing your members with automated contracts, billing and resources was never this easy. Members also get intuitive mobile apps with your branding Engageの詳細

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Othership is the flexible working platform that gives the freedom to work how and where you want. On demand, Fixed, Hybrid or Remote.
Othership is the flexible working platform that gives the freedom to work how and where you want. On demand Workspaces: Choose from a highly distributed network of free and paid spaces to work. Fixed Workspaces: Find the perfect office or coworking space tailored to your needs. Hybrid Solutions: HQs, offices and a network of on-demand workspaces are all bookable and manageable in one place. Hybrid Workspace Management Software: Manage all your workspace needs in one integrated system. Othershipの詳細

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Leading IWMS. Out-of-the-box but highly configurable facility, real estate & workplace management solution.
The Spacewell IWMS allows real estate, facility, and workplace managers to streamline and optimize their assets and services. We support end users, cleaners, and technicians with specialized, easy-to-use mobile apps. Spacewell is a recognized leader in IWMS, offering an end-to-end, out-of-the-box, scalable, and highly configurable building and facilities management solution that is able to easily integrate with IoT. For companies 500+. Spacewellの詳細

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Office management solution that enables businesses to manage tasks, ticketings, employees, and more.
Shiawa offers an office management solution that enables businesses to manage office tasks, office space, the community and employees efficiently and transparent. Key features are a service desk tool for team assistants, flex-desk and meeting room booking, inventory management, internal knowledge base, community management and many more. Shiawaの詳細

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The most comprehensive IWMS/CAFM Software also caters to the Environmental Sustainability, Health & Well-being needs of Smart Buildings
eFACiLiTY is a leading web-based Computer-aided Facility Management/Integrated Workplace Management (IWMS/CAFM) Software. eFACiLiTY being a modular facilities management system works together with your business and allows day-to-day management of the processes, automates operations, provides a management dashboard for critical analysis and enables enterprise-wide control in the most intelligent & efficient way. eFACiLiTYの詳細

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Experience first workplace scheduling platform for flexible and collaborative working. Book meeting rooms, desks, parking & more.
Easy-to-use, people-first workplace scheduling solution for booking rooms, desks, parking, amenities and services. Its the heart of great workplace experience. Adopt a data-driven, automated approach to transforming employee experience, boosting collaboration and optimizing space utilization and real estate costs. Works where your people work with seamless integrations with Outlook, Teams and more. Smartway2の詳細

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Mission Control is a Project Management and Professional Services Automation SaaS trusted by thousands of companies worldwide.
Mission Control is a leading, Salesforce native Professional Services Automation (PSA) and Project Management SaaS that consolidates numerous project management platforms and workflows into a singular stack giving your business a complete, customer-centric view of your business on the world's #1 cloud platform from Salesforce. The platform has hundreds of cool features to support your task, time, resource, finance and project management. Mission Controlの詳細

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A digital SaaS playbook for workplaces.
Caleedo Express is a digital SaaS playbook for workplaces offering various integrable solutions. Solutions include visitor management, hot-desking and meeting room booking, indoor air quality, and surface hygiene management for workplaces. Caleedo Expressの詳細

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IWMS solution that helps manage real estate processes including leasing, project management, budgeting, and more.
AiM is a facility and asset management solution (aka Integrated workplace management system or IWMS software) that's ideal for large organizations managing many buildings. The system addresses real estate and property management, space management, operations and maintenance, capital planning and project management, energy management and more. The complete ReADY-AiM-Go product suite includes a customer engagement portal (ReADY) and a series of role-specific apps for use in the field (Go). AiMの詳細

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An all-in-one workplace solution that grows with you. Easily manage and coordinate your office. Improve the workplace experience.
Bisner Workplace is an all-in-one workplace solution that grows with you. Easily manage and coordinate your office. Improve the workplace experience and empower your tenants or team with increased autonomy and flexibility. Features include: meeting room, desk and workspace booking; interactive room displays with touch booking; location management; capacity management; visitor management and touchless check-in; service maintenance management; workplace status board and digital signage. Bisner Workplaceの詳細

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Serraview software empowers you to manage space in one system, with the industry’s most intuitive workplace solutions.
Serraview is an industry-leading software solutions for companies, who, want to improve their workplace productivity and gain full insights into space utilization, improve employee engagement, and take advantage of cost-saving opportunities. Our sophisticated set of tools and dashboards are designed to optimize space, unlock data, and improve workflow for large organizations worldwide. Serraviewの詳細

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Our intelligent locker solutions are delivered using the perfect marriage of technology and manufacturing
Our intelligent locker solutions are delivered using the perfect marriage of technology and manufacturing Digital Lockersの詳細

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Boost your business functions, all in one place with Gfacility Management Software.
Based in Belgium, Gfacility aims to help companies of all sizes and locations reach their business potential by creating a simple, tech-savvy facility management system. Our solution is an all-in-one platform that integrates a wide range of functionalities and optimizes all business processes. We, at Gfacility, have set out to ensure improved workspace, enhanced hospitality, and effective finance management. We work hard to facilitate the growth and development of our partners. Gfacilityの詳細

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MRI is redefining the traditional IWMS concept to improve long-term, strategic property and portfolio management. XWMS is the future!
With the prevalence of the cloud and an increased focus on the workplace and employee experience, corporate real estate systems require more than a limited, single database IWMS. Introducing MRI ManhattanONE, a scalable integrated workplace management software suite that establishes the new Extensible Workplace Management System (XWMS) category. MRI's breakthrough XWMS platform is the new IWMS. MRI ManhattanONEの詳細

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