評価が高いソフトウェア

日本 日本製品のみ表示
246件の結果
Web.comは、予算に適した価格で必要な機能を使用することができるシンプルで使いやすいWebサイト・ビルダーです。 Web.comの詳細
Web.comを使用すると、予算に合う価格で必要なものを提供する使いやすいWebサイト・ビルダーを利用できます。隠れた料金、広告、積極的な販売手法などは一切不要で、高品質のツールで使用を開始できます。意欲的な小企業でも、初めてWebにアイデアを持ち込むユーザーでも、ドラッグ・アンド・ドロップの編集体験でWebサイトを簡単に作成し、特定のニーズに合わせてパーソナライズできます。 Web.comの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
ペイパルは業界トップレベルのオンライン決済ソリューションです。
2,600万社を超える企業が、国内外のオンライン決済にペイパルを選んでいます。設定が簡単で、世界クラスの不正防止ツールと売り手保護ツールを備えたペイパルを使用することで、より多くの購入者にリーチし、売上を伸ばすことができます。Webサイトやマーケットプレイスでの販売でも、ソーシャル・メディア経由での販売でも、オンライン決済のためのオールインワンのビジネス・アカウントを使用して、世界のどこからでも支 払いの送受信ができます。 年中無休24時間の不正防止、容易な統合、グローバルな専門知識。 PayPalの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
望みどおりの素晴らしいWebサイトを無料で作成しましょう。
Wix Webサイト・ビルダーを使用して、素晴らしいプロフェッショナルなWebサイトを無料で作成しましょう。サイトを構築する方法には、Wix人工知能、Wixエディター、Wixコードがあります。初めてサイトを作成する場合でも慣れているプロでも、問題ありません。 Wix ADIは、プロフェッショナルなテキストや画像など、ユニークなサイトを構築できます。Wix Editorは、自由なデザインを可能にする 高度な機能と、簡単なドラッグドロップを提供します。また、Wix Codeを使用すると、最先端のWebサイトとWebアプリを作成できます。 Wixの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Shopify is a commerce platform that allows anyone to easily sell online, at a retail location, and everywhere in between.
Shopify is a commerce platform that allows anyone to easily sell online, at a retail location, and everywhere in between. Shopify offers a professional online storefront, a payment solution to accept credit cards, and the Shopify POS application to power retail sales. Shopify currently powers over 160,000 retailers in 100 different countries, including: Tesla Motors, Gatorade, Forbes, Amnesty International, Encyclopedia Britannica, Maxim Magazine, CrossFit, Black Milk Clothing, Herschel Sup Shopifyの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Squarespaceは、魅力的なWebサイト、オンライン・ストア、ポートフォリオを構築するためのオールインワン・プラットフォームです。
Squarespaceは、魅力的なオンライン・プレゼンスを構築するためのオールインワンのプラットフォームです。受賞歴のあるテンプレートを使用すれば、初心者でもプロのようなWebサイト、オンライン・ストア、ポートフォリオが作れます。自分のスタイルや仕事のニーズに合わせて、デザインをカスタマイズすることができます。強力なSEOツールで、より多くの人の検索でヒットしやすくできます。詳細な分析ツールを使用 すれば、Webサイトがどこからアクセスされているのか、訪問者が何を求めているのか、コンテンツや製品とどのように関わっているのかを知ることができます。 Squarespaceの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Grow your Small Business and keep your customers coming back through exclusive software and help from ShippingEasy.
Every business needs to keep customers coming back! ShippingEasy's Small Business Ecommerce software gives you access to discounted USPS and UPS shipping rates and lets you print labels in no time. An intuitive interface helps growing small businesses integrate seamlessly, automate workflows, and receive unlimited support from shipping experts. ShippingEasy is loaded with tools that help you create repeat business and provide better customer service. ShippingEasyの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Just pick a template, then customize fonts, colors, and content to match your style.
GoDaddy Website Builder is an online editing and publishing tool that helps you create a website, regardless of your technical skill level. Just create an account, pick a design and use the built-in editor to add your own images and text. You can make your website as simple or complex as you'd like. You can even add a full online store complete with product listings, coupons, shopping cart, shipping, and multiple payment options. GoDaddy Website Builderの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
All In One Marketing Platform for small business eCommerce solutions.
Small business eCommerce platform. Everything you need to manage and grow your business. Sell on social and search with the shop app fully integrated with Marketing 360. Easy to use payment processing and eCommerce site integrated with your marketing. Marketing 360の詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
NetSuiteは、スマートな意思決定を支援し、自信をもってビジネスを遂行するために必要な可視性と制御を提供する、業界トップレベルのクラウド型ERPです。
NetSuiteは、31,000以上の組織を支援するオールインワンのビジネス管理ソリューションです。主要業務プロセスを自動化し、運用と財務のパフォーマンスをリアルタイムで可視化することで、組織がより効果的に業務を遂行できるようにします。NetSuiteは、会計、注文処理、在庫管理、生産、サプライチェーンおよび倉庫業務を管理するための統合された単一のアプリケーション・スイートを備えているので、企業に 情報の明確な可視性とビジネスの管理を提供することができます。 NetSuiteの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
このクラウド・ベースの電子POSは、在庫管理、従業員管理、販売レポート、および場所とチャネル全体の会計を一元化します。
このクラウド・ベースの電子POSは、在庫管理、従業員管理、販売レポート、および場所とチャネル全体の会計を一元化します。 Lightspeed Retailの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Deliver by design — at every stage of e-commerce complexity. Start shipping with Shippo, free.
Ecommerce is complex. Shipping doesn’t have to be. Shippo connects you with the best rates at the most carriers using a solution integrated with your business and experienced support at every stage so you can grow into the future. Manage shipping for all of your sales channels and get access to exclusive discounts from USPS, UPS, FedEx, DHL + 80 more, automated workflows, detailed tracking and notifications, seamless returns, international customs declarations, and more. Shippoの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
独自のドメイン名を使用可能な、SEOマーケティングに対応したWebサイト・ビルダー。
独自のドメイン名を使用可能な、SEOマーケティングに対応したWebサイト・ビルダー。 Webnodeの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Omnisendの収益促進オートメーションは、小規模で敏捷性のあるチームが俯瞰的なマーケティング戦略に集中できるように設計されています。
Omnisendは、エンタープライズレベル・ソリューションを小規模ビジネス向けの価格で提供します。このオールインワンeコマース・プラットフォームは、作業負荷は増やさずに収益を増やすことを意識して設計されているため、小規模で敏捷性のあるチームが俯瞰的なマーケティング戦略に集中することができます。直感的なドラッグ・アンド・ドロップ・ビルダー、事前構築済みテンプレート、収益促進オートメーション、オムニチ ャネル機能など、Omnisendには、小規模ビジネスを短期間で成長させるために必要なあらゆるものが揃っています。 Omnisendの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Multi-channel eCommerce suite that enables retail businesses to manage orders, customers, inventories, shipping, catalogs, and more.
Adobe Commerce is the complete eCommerce solution for businesses that are ready to take full advantage of their online channel. This solution combines an unrivaled feature set with world-class support and virtually infinite flexibility, at a fraction of the price charged by competitive platforms. Adobe Commerceの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of products.
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of your products as you sell and restock across multiple warehouse locations and channels. QuickBooks Commerce allows brands to automate and integrate their commerce platforms and get powerful insights into all their sales data on-demand. QuickBooks Commerceの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Ecwidは、小規模企業向けの使いやすいeコマース・プラットフォームです。スタンドアロンのソリューションとして容易に埋め込んだり、優れた応答性を発揮したりすることもできます。
Ecwidは、夢のようなスモール・ビジネスeコマース・プラットフォームです。Webサイトに容易に埋め込むことも、単独のプラットフォームとして優れた応答性を発揮することもできる製品です。Ecwidを使用すると、単一のダッシュボードからオンライン、Instagram、Facebook、Amazom、Googleショッピングなどのマーケットプレイスで製品を販売できるようになります。 チェックアウトから 在庫管理、顧客マーケティング、オンライン販売まで、Ecwidは主要な決済ゲートウェイやPOSと統合し、優れたeコマースを実現することができます。無料で利用できます。 Ecwidの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
小売、卸売、製造、食品生産セクターの企業で在庫レベルの管理が必要な企業に適しています。
QuickBooksオンラインやXeroと統合されており、小売、卸売、製造、食品生産セクターの中小企業など、在庫レベルの管理を必要とする業界に適しています。このソリューションは、在庫管理におけるビジネスサイクル全体をカバーします。Shopify、Magento、AmazonやeBayの小売業者はDEAR Systemsを利用して在庫管理のほかに、さまざまな業務を行っています。DEAR Inventoryはコスト管理と収益性の最大化に必要な情報を提供します。 DEAR Systemsの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
あらゆる規模の販売業者の開設、革新、成長に役立つ、SaaS方式の優れたeコマース・プラットフォームです。
BigCommerce (Nasdaq:BIGC) はサービスとしてのソフトウェア (SaaS) 方式の優れたeコマース・プラットフォームであり、あらゆる規模の販売業者のオンライン・ビジネスの開設、革新、成長に役立ちます。優れたオープンSaaSソリューションであるBigCommerceは、シンプルで使いやすいエンタープライズ・レベルの機能や、カスタマイズ、パフォーマンス能力を発揮します。Ben & Jerry’s、SCジョンソン、Skullcandy、ソニー、Vodafoneなど、150カ国で多くの業界の数万社の企業がBigCommerceを利用しています。 BigCommerceの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Square Onlineでは、事業者向けEコマースサイトとそれに統合されたツールを利用して、中小規模の販売業者がビジネスを成長させることができます。
今すぐオンライン販売を始めましょう。Square Onlineなら、Eコマースサイトを無料で設計して開設することができます。初期費用や月額料金はかかりません。販売取引が成立した場合にのみ手数料が発生します。手数料は2.9%で、取引ごとに$0.30が加算されます。Square Onlineは、Square POSとシームレスに連携し、オンラインと店頭での注文、商品、在庫の情報を自動で同期します。過剰 販売や手作業による調整が避けられます。さらに、Instagramに接続してソーシャル・メディアで販売したり、配送や店舗での受け取りなどの選択肢を提供したりできます。 Square Onlineの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Create online courses. Build membership sites. Start online discount stores. Or just go creative with the entire suite.
Starting a business of your own doesn't need to be that hard. When you have the right resources for setup, growth, and scaling at your disposal, you have the power to create the perfect cocktail for success. Meet VENTTURE (formerly Invanto). Ventture aims to not only empower passionate individuals with their dreams of starting an online business through its business builders, but also educate them, and assist them in their journey towards owning their destiny and becoming truly self-reliant. Venttureの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
カタログ管理やクロスセル機能を搭載したオープンソースのショッピングカード・ソフトウェア。完全にカスタマイズ可能です。
カタログ管理やクロスセル機能を搭載したオープンソースのショッピングカード・ソフトウェア。製品、注文、顧客、レポートの管理や、オンライン・ストアの完全なカスタマイズを実現できます。 PrestaShopの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Afterpay pioneered a better way to pay. Customers shop now, pay over 6 weeks, and never pay interest. Merchants get paid upfront.
With Afterpay, online and in-store businesses reach the largest, most loyal shoppers in the world. More than 19M active global customers have shopped with Afterpay, and the app is consistently ranked in the Top 10 of shopping apps. Partnering with Afterpay has tremendous benefits for businesses. On average, Afterpay sends more than 1M global referrals to its merchant partners every day. Afterpay increases average order value, drives incremental sales, and keeps customers coming back. Afterpayの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
The subscription-first all-in-one commerce platform with everything you need to start and grow any kind of subscription business.
Subbly is a subscription-first commerce platform with everything you need to successfully run your subscription-first business including: a drag & drop website builder, subscription plans, membership plans, regular one-time products, shipping rules, order management, a funnel builder for up-sells and cross-sells, automations & integrations, inventory management, customer login area, and API, and much more. And above all else, an incredible support team and community to help you at every step. Subblyの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Kajabi is the all-in-one tool created to empower people to build digital products, market, and sell their expertise online.
Kajabi is the best way to monetize your knowledge online. Build online courses, membership sites, communities, podcasts, coaching programs, and digital downloads. Use our templates to jumpstart your content sales. Market with a fully-fledged website, CRM, affiliate marketing, and sales funnels. Grow your business with analytics, payment processing, and included customer training resources. Kajabiの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Smartlookは、常時起動の記録、ヒートマップ、自動イベント、ファネルを備えたWebサイトおよびモバイルアプリ向けの定性分析ソリューションです。
Smartlookは、さまざまな規模、業種の30万社以上の企業が、ユーザーの行動の背後にある「なぜ」の答えを得られるように支援するWebおよびモバイル向けの定性分析ソリューションです。ユーザーが解約する理由や特定の機能が使用されない理由などを分析できます。推測の排除:常時起動の訪問者記録とヒートマップでは実際のユーザーの行動を示すことができます。自動イベント追跡とコンバージョン・ファネルでは行動の 傾向を明らかにすることができます。Smartlookを使用すると、数値やグラフだけでなく、ユーザーがなぜその方法で行動するのかを知ることができます。 Smartlookの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
1ツールの価格で10個のツールを入手して、Webサイト・コンバージョン率を高め、ヒートマップ、ユーザー記録、ライブ・チャットなどの訪問者エクスペリエンスを向上させましょう。
Lucky Orangeで訪問者がコンバージョンしない理由や、売上を伸ばしてリードを獲得する方法を学びましょう。数秒でインストールが可能です。コーディング経験は必要ありません。Lucky Orangeのコンバージョン率最適化ツール・スイートは、ダイナミック・ヒートマップ、セッション記録、ライブ・チャットおよびライブ・ビュー、訪問者プロファイル、アンケート、お知らせ、フォーム分析、コンバージョン・フ ァネル、リアルタイム・ダッシュボードという10個のツールを1ツールの価格で提供します。今すぐ7日間の無料トライアルをお試しください。 Lucky Orangeの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
オンライン・ビジネス・オーナー向けのオールインワンのEコマース・プラットフォームです。
Shift4Shop (旧称3dcart) は、あらゆるビジネス向けに設計されたオールインワンのEコマース・プラットフォームです。このプラットフォームは、オンラインストアの構築、管理、および拡張に必要なものを提供します。大半のEコマース・プラットフォームとは異なり、追加アプリやテーマの購入、取引手数料は必要ありません。ニュースレターの送信、顧客とのチャット、アフィリエイト・プログラムの実行、ギフト 登録制度の提供、強力な製品レビューシステムの利用など、200以上の機能が組み込まれています。 Shift4Shopの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
情報を一度入力すれば、POS、Webサイトやモバイルサイトがリアルタイムで更新されます。無制限のレジ、製品、カスタマーサービス。
Rainはクラウド・ベースの、小売POSおよびEコマース・ソリューションです。Rainでは、オンラインや店頭で販売されている商品を常に最新の状態に保ちます。使いやすいインタフェースにより、顧客、クラス、修理、発注書、レポート、カレンダーイベントやQuickBooks統合などを管理できます。 RainのMarketingのスイートは、メールマーケティングとテキストメッセージマーケティングを通じて、 顧客との緊密なコミュニケーションを維持します。 すべてのユーザーに、無制限のサポートを提供します。 Rain POSの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
PageCloudは、オンラインでの成功に必要な機能を備えた使いやすく強力なWebサイト・ビルダーです。
PageCloudを使用すれば、Webサイトを今すぐ作成できます。オンラインでビジネスを迅速に始めることができるように、PageCloudでは、ワールド・クラスの質の高いテンプレートを利用して、ドラッグ・アンド・ドロップで無制限にカスタマイズすることができます。コードは不要です。PageCloudは、高度なWebサイトを作成するために他にはないデザイン機能、直感的に使えるショートカット、ソースコー ドをカスタマイズする独自の機能も備えています。すべてのサイトが、リード・コンバージョン、オンライン販売、パフォーマンス追跡などに役立つ、業界屈指のSEOや読み込み時間の短縮など、豊富な機能を備えています。 PageCloudの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Enables the power of social proof & FOMO marketing strategy on the website.
Websites spend a lot of money on ads to get traffic, but when the visitors land on your website, they need proof that the website is trustworthy. That's where WiserNotify comes in! With its dynamic social proof notifications like sales pop-ups, reviews, sign-ups, it helps you build credibility. With its advanced CRO features and urgency widgets, an average WiserNotify user sees a 17% lift in conversion rates. Integrate with 200+ business tools and automate social proof. Start your free trial now WiserNotifyの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
No Invoicing! Instant Checkout with Facebook Live and Wall Drops. 3X Engagement & 20-40+% Conversion Rates.
CommentSold is a social commerce platform revolutionizing how online retailers do business! We make shopping simple and fun by allowing real-time interactions and empowering entrepreneurs to become the next generation of retailers through social media, websites, and mobile apps! Convert social media comments into sales, automatically invoice shoppers, and manage all aspects of your business with the #1 comment selling platform and total e-commerce solution. CommentSoldの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Automate multichannel sales. Connect your apps together. Keep inventory in sync. SyncSpider is the automation tool built for eCommerce.
SyncSpider is the app-2-app integration tool built for eCommerce. Grow your revenue with multichannel sales automation. Manage stock from a single place. Connect your eCommerce tools to work in sync. Create a flawless buying experience for your customers. SyncSpider does it all for you by syncing your data across apps and marketplaces. Spend less time doing busywork and more time growing your store. For more information, visit syncspider.com SyncSpiderの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Trunk syncs inventory in real-time across different sales channels like Amazon, eBay, Etsy, Faire, QuickBooks Online, Shopify, Square.
Trunk syncs your inventory in real-time across different sales channels like Amazon, eBay, Etsy, Faire, QuickBooks Online, Shopify, Squarespace, and Square POS. Trunk also gives you powerful centralized inventory features like bundles and kits that sync and adjust like magic. Trunk strives toward the vision of making it easier for businesses to sell on multiple platforms without the overhead and pain. Trunkの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Cloud-based tool that helps small ecommerce businesses manage order fulfillment & product listings across multiple sales channels.
Ecomdash is an inventory management and order fulfillment software helps manage all your online sales channels from one dashboard. Coordinate sales and stock levels on platforms such as eBay, Amazon, Etsy, and more with reporting and auto-synchronizing features. Ideal for small to medium-sized companies, try it free for 15 days. All customers receive a free onboarding session and a Pitney Bowes account. ecomdashの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Rentle's e-commerce and store management solutions provide the tools and support for product rentals and selling products as a service.
Rentle is an all-in-one commerce platform designed for non-ownership-based business models and selling products as a service. Rentle is easy to set up and has everything a small business needs to sell gear rentals, services, and merchandise online and in-store. You can embed the Rentle online store on any website or use it as a standalone site. Manage the product catalog, inventory, and orders easily in the simple backend. Get started for free! Rentleの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
このソフトウェアには、ランキング上位のキーワードの検索や、傾向の特定、競合他社の偵察などに役立つ複数のアマゾン販売者ツールが含まれています。
Helium 10は、アマゾンの販売者が季節的な傾向や収益予測などの主要な測定基準を視覚化し、製品の成功率を分析できるように設計されたeコマース・ソリューションです。このシステムでは、デジタル・マーケターがランキング上位のキーワードを識別して、統一されたインタフェースで広告キャンペーンを合理化できるキーワード調査ツールを提供しています。プラットフォームの主な機能には、収益性計算機、ASINグラバー 、在庫保護、インデックス・チェッカー、マルチユーザー・ログインなどがあります。 Helium 10の詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Amazon出品者向けの優れたオールインワン・プラットフォームです。
Jungle Scoutは、Amazon出品者向けの優れたオールインワン・プラットフォームです。Jungle Scoutの強力なデータ駆動型テクノロジーを利用すれば、製品調査、マーケット・インテリジェンス、ブランドおよびリスティング管理機能などを通じて、起業家やブランドがAmazonで成功するビジネスを構築することができます。2015年以来、50万人を超える顧客をサポートしてきました。 Jung le Scoutでは、次のことを実行できます。 *商品およびキーワード調査の実施 *サプライヤーの検索 *製品リストの作成 *在庫および財務管理 *レビュー・リクエストの自動化 Jungle Scoutの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Sendcloud enables more than 23,000 e-commerce businesses to save time, effort and money on their most crucial process: shipping.
Sendcloud enables more than 23,000 e-commerce businesses to save time, effort and money on their most crucial process: shipping. Connect to your favourite carriers and efficiently ship worldwide. Exceed customer expectations with branded tracking mails, tracking pages, and a fully self-service return portal. Get your store ready for international growth with the scalable Sendcloud shipping platform. Sendcloudの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
独自のWebサイトからオンライン・コースを作成、マーケティングし、販売するためのプラットフォームです。
LearnWorldsは、オンラインコースの販売、コミュニティのトレーニングなどに適した、eコマース対応の高度な機能を備えたクラウドベースのLMSです。モバイル対応の魅力的なWebサイトを構築することができます。コーディングやデザインのスキルは必要ありません。カスタマイズ可能な数百の既存のテンプレートをクリックするだけで、素晴らしいオンライン・スクールを構築できます。 LearnWorldsの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
The only all-in-one multi-channel listing, inventory, and order management software that can be customized to fit your business needs.
The only all-in-one multi-channel listing, inventory, and order management software that can be customized to fit your business needs. List 1000+ items in minutes on Amazon, eBay, Shopify, Walmart, and more. Keep your items synced in real-time across all your selling channels and warehouse locations. Route and fulfill your orders via Amazon FBA, Deliverr, Shopify, and more. Bundled with extra features such as FBA Shipment Creator, Repricer, EasyPick, and Bundles/Kits. SellerChampの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Revi is a review management platform for on-line and physical stores that build online reputation. Has integration with the main CMS.
Revi is a review management platform for on-line shops and physical stores. Users are able to leave a verified product and/or customer service experience review after a purchase. Reviews build customer trust and online reputation. We better your Google Rank thanks to the user generated content (UGC) such as: Reviews, Social Marketing, Questions & Answers, User pictures, and much more! We are the only company of its kind based in Spain, and bilingüal with english. Reviの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Our e-commerce platform enables retailers and wholesalers, of any size, to develop and maintain powerful online stores.
Maropost Commerce Cloud is the only retail and wholesale management platform that provides a complete end-to-end solution for eCommerce, POS, Inventory & Fulfilment. Why Commerce Cloud? Our integrated back-end technology enables exceptional and consistent customer experiences via any channel be it in-store, online or through a marketplace, future-proofing retailers in an increasingly competitive market. Maropost Commerce Cloudの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Wisepopsは、メール・リストを拡大し、売上を伸ばすことができるオンサイト・マーケティング・プラットフォームです。
Wisepopsは、メール・リストを拡大し、売上を伸ばすことができるオンサイト・マーケティング・プラットフォームです。開発者を必要とせずに、ポップアップ、サインアップ・バー、終了の意向を確認するポップアップ、オンサイト・メッセージを使用して、訪問者の任意のセグメントにメッセージを表示することができます。 Wisepopsの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
B2B eコマースWebサイトを成功に導くために必要な機能を豊富に備えた、ターンキー・ソリューションです。
CS-Cart B2B & B2Cは、メーカーや卸売業者向けのオンライン・ストアを構築するためのプロフェッショナルなB2B eコマース・プラットフォームです。本格的な管理パネルには、効果的に店舗を管理するための多くのツールが搭載されています。また、テーマやレイアウト・エディタが組み込まれており、洗練されたストアフロントを作成できます。ユーザーの顧客がショッピングを楽しめるように、複数の言語と通貨、 支払いと配送の方法、マーケティングとプロモーションのツールがサポートされています。 CS-Cartの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Algoliaは、Webサイトおよびモバイル・アプリ向けの主要な検索および検出APIです。簡単に実装でき、開発者向けに設計されています。
Algoliaは、検索や検出のスピードを最大限に速め、AIによる関連性チューニングの悩みを解決する、ダイナミックな体験のためのAPIプラットフォームです。 Algolia Searchは、完全ホスト型のパワフルなAPIです。コンテンツを瞬時にユーザーに届けることができます。開発者は、UXの関連性をカスタマイズし、ユーザーがどのようにインタラクトするかのインサイトを得ることができます。 Algo lia Recommendは、あらゆるデジタルEコマース体験にユニークな商品レコメンデーションを組み込むことができる堅牢なAPIです。 Algoliaの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Plugin that builds wholesale sales into existing WooCommerce store, with flexible pricing, payment rules, visibility and tax control.
Plugin that builds wholesale sales into existing WooCommerce store, with flexible pricing, payment rules, visibility and tax control. Wholesale Suiteの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Small business eCommerce solution that helps users collect and process one-time as well as recurring payments on WordPress site.
Ideal for non-techies, this simple plugin allows store owners to quickly accept credit card payments and subscriptions. With the basic form builder, the setup and configuration are as easy as it gets. Pick from three form types and start accepting payments as soon as possible! WP Simple Payの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Inventory management software that enables retailers to synchronize their Point-of-Sale with their eCommerce system quickly & easily.
Save time with automated inventory management. Plans starting at only $35/month. With SKU IQ you can connect your POS (Square, Clover, Lightspeed) with e-commerce systems (Shopify, WooCommerce, Wix, BigCommerce) to synchronize data. Imagine one dashboard to manage sales, inventory and customers, eliminating double data entry. Get cross-channel analytics, help minimize overselling with automated quantity adjustments to give you more control with less work! SKU IQの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Easy to use no-code content builder for interactive online forms, surveys, web calculators, quizzes, product finders & payment pages.
involve.me specializes in growth tools for online customer engagement through white label interactive funnels. Its main software is a no-code content builder for embeddable and standalone online quizzes, online surveys, web calculators, online forms, product finders and payment pages that look & feel custom coded. involve.me's no-code interactive content builder software has been used by Salesforce, Universal Pictures, Nestlé, Pearson Education, Time Out and Bloomberg LP. Involve.meの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses
Effective and technologically advanced supply chain solutions to help businesses achieve higher profitability and lower expenses
Unicommerce provides 160+ integrations across global marketplaces and carts like Amazon, Noon, Lazada, Flipkart, Myntra,etc., leading logistics providers such as DHL, FedEx, Blue Dart, Delhivery, DTDC,etc., robust ERPs & POS systems including SAP, Oracle, Tally, Genisys, etc., to help businesses simplify their eCommerce operations by automating their supply chain needs of managing order, inventory, returns, warehouse & omnichannel retailing with a proven track record of delivering superior ROI Unicommerceの詳細

機能

  • カタログ化、カテゴリ化
  • 注文管理
  • ショッピングカート
  • Webサイト管理
  • For Small Businesses