33件の結果
キャプテラが無料の理由
HexnodeのMDMを使用すると、タブレットやスマートフォンをキオスク・モードにロックダウンすることができます。 Hexnode UEMの詳細
Hexnodeのモバイル・デバイス管理 (MDM) は、Androidのキオスクで優れたロックダウン・メカニズムを提供します。デバイスを単一またはマルチ・アプリのキオスク・モードに設定することができます。デバイスを単一アプリのキオスク・モードに設定すると、ユーザーがアクセスできるのは単一のアプリのみとなります。一方、マルチ・アプリのキオスク・モードでは、複数の必須アプリを許可リストに登録し、その他のアプリケーションをブロックすることができます。周辺機器設定には、ハードウェアやソフトウェアのキーをロックする以外の機能もあります。ユーザーはWi-Fi、Bluetooth、フラッシュライトを管理することができます。 Hexnode UEMの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
KioWare for Androidを使用すると、タブレットを特定目的のデバイスまたはキオスクとして活用し、中央サーバからキオスク管理を提供することができます。 Kiowareの詳細
KioWare for Androidは、基本的なブラウザ・ロックダウンからサーバ・ベースのリモート・モニタリングまで、幅広い製品を備えたカスタマイズ可能なキオスク・ソフトウェアです。KioWare for Androidを使用すると、タブレットを保護して単一のアプリケーション、複数のアプリケーション、Webサイト・コンテンツ、デジタル・サイネージなど利用方法を特定することができます。KioWare for Androidは、ガイド付きセットアップ・ツールを使用して簡単にセットアップすることが可能です。キオスク管理オプションには、セルフ・ホスト型とKioWareホスト型オプション (KioWare Server & KioCloud) があります。すべての機能が無料トライアルで利用できます。 Kiowareの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
ManageEngine Mobile Device Manager Plusは、iOS、Android、Windowsのデバイスを管理するエンタープライズ・モバイル・デバイス管理ソフトウェアです。 ManageEngine Mobile Device Manager Plusの詳細
ManageEngine Mobile Device Manager Plusは、企業にモビリティ・パワーを活用する能力を提供するエンタープライズ・モビリティ管理 (EMM) ソリューションです。 モバイル・デバイス管理、アプリケーション管理、メール管理、デバイス・コンテナ化などの機能を活用して、企業のセキュリティを損なわずに従業員の生産性を向上させることができます。 MDMはオン・プレミスとクラウドの両方で利用可能であり、ユーザーの需要とITセキュリティの要件を念頭に置いて開発されています。 ManageEngine Mobile Device Manager Plusの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Miradoreは、Android、iOS、macOS、Windowsデバイスを安全に管理するためのスマートな方法を提供するクラウドベースののモバイル・デバイス管理 (MDM)/UEMプラットフォームです。 Miradoreの詳細
MiradoreのAndroidキオスク・モードでは、デバイスを単一のアプリまたはマルチアプリのキオスク・モードに切り替えることで、デバイスの使用を完全に制御することができます。 Androidキオスク・モードでは、音量調整、工場出荷時設定へのリセット、セーフ・ブートなどの機能を無効にすることができます。デバイスの機能を制限することで、セキュリティが向上し、デバイスが意図した目的で使用されるようになります。 利用方法は簡単で、料金はかかりません。必要に応じて、有料プランで追加機能を利用できます。 Miradoreの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Epos Nowは、クラウドテクノロジーのパワーを通じて、あらゆる規模の企業がその可能性を最大限に引き出せるよう支援します。
Epos Nowは、クラウドテクノロジーのパワーを通じて、あらゆる規模の企業がその可能性を最大限に引き出せるよう支援します。

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Android、iOS、macOS、Windows 10デバイスをKiosk Lockdownモードにロックすることで制御および管理を一元化します。
Scalefusion - Kiosk Lockdownソフトウェアは、キオスク・モードにすることで、エンタープライズAndroid、iOS、macOS、Windows 10デバイスを管理するのに役立ちます。スマートフォン、タブレット、ノートブック、堅牢なデバイス、モバイルPOS (mPOS)、デジタル・サイネージなど、組織のAndroid、iOS、Windows 10ベースのエンドポイントをセキュアに保護および管理できます。 Scalefusionの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
機能が豊富で使いやすいNoviSignは、Chrome OS、Android、Windowsで動作するSaasベースのデジタル・サイネージ・ソフトウェアです。
NoviSignは、その信頼性と使いやすさが高く評価されています。高解像度 (HD) ビデオ、動的なスライドショー、天気予報、Facebook、Twitter、Instagram、RSS、バーチャル・キュー、Webサイト統合、インタラクティブ投票など、20種類以上のドラッグ・アンド・ドロップのウィジェットが装備されています。また、NoviSignには、画面やメディア・プレーヤーを簡単に追跡できるリアルタイム・モニタリング・ダッシュボードも備えられています。プルーフ・プレイ・レポート、ライブ・オンライン接続など。月額$20から利用できます。完全なサポートと研修も含まれます。Chrome OS、Android、Windowsで実行できます。 NoviSignの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Check patient insurance eligibility in real-time and streamline patient check-in with our software for kiosk, tablet and mobile.
Clearwave is the premiere self-service check-in solution for the medical industry. Clearwave enables fast, flexible and effective patient check-in experiences while improving practice economics and performance. With proven ROI and real-time eligibility verification, Clearwave provides healthcare practices with a comprehensive check-in solution, available on kiosk, tablet or mobile to improve insurance verification, increase revenue collections, reduce denied claims and improve data access. Clearwaveの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
A modern mobile management software that enables businesses to easily secure, deploy and manage mobile apps & data on various devices.
A modern enterprise mobility management software that enables businesses to easily secure, deploy and manage mobile applications and corporate data on company-owned and employee-owned (BYOD) mobile devices. Codeproof offers an integrated BYOD security and mobile management platform built on top of Amazon's elastic cloud stack for maximum scalability and security. Product feature include MDM, MAM, Enterprise AppStore, Mobile Kiosk, Data usage monitoring and Geofencing solutions. Codeproofの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
An easy-to-use and secure CMS platform to manage your digital signage network.
MediaTile's digital signage cloud-based CMS platform is the infrastructure behind tens of thousands of commercial displays globally. Our easy-to-use Enterprise platform is secure, reliable, versatile and scalable. Use it with video walls, kiosks, wayfinding, menu boards and more. Our software's advanced technology features include two-way video calls, RFID smartphone compatibility, cellular connectivity where internet connection is not available, beacon messaging, audience analytics and more. MediaTileの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Create interactive experiences that extend well beyond standard touch monitor sizes - Capture valuable information and generate leads
Create multi-touch presentations in just minutes. - Upload 100s of your HD Pics, Videos, and Text. Advanced UI/UX, custom look and feel. - No Coding Required! Create a project in no time - Compatible with any Windows based touch devices Ideal for large format touch display Video Walls, interactive kiosk, touch tables and tablets Compatible with Microsoft Surface for mobile presentations Rental solutions for both Coffee Table and Presenter Table myShowcaseの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Moki Total Control enables you to quickly and easily manage all of your Android, iOS and BrightSign devices at scale.
Turn your Android tablet into a kiosk that showcases your videos, images, other web-based content, or website. Restrict browsing to approved sites and measure performance/usage. Built-in remote management functionality allows you to update, secure and control large fleets of devices from afar. Fully customize your logo, color, navigation bars, other layout options, and more. Keep your user's sensitive data safe after each interaction by clearing cache, cookies, or saved data. Moki Total Controlの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Lock down Android, iOS and Windows devices into Kiosk Mode. Prevent device misuse and reduce maintenance. Easy mass deployment.
SureLock Kiosk Lockdown solution allows corporate-owned devices such as smartphones, tablets, iPads, or any off-the-shelf devices to be converted into Kiosks, helping businesses save on infrastructure cost and improve productivity. Kiosk mode prevents users from running or accessing applications apart from whitelisted content visible on the screen. It will help ensure safety and security of corporate as well as personal data and devices. SureLock Kiosk Lockdownの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
On-premise kiosk solution that enables photo booth operators to upload photos or videos, add overlays, remove green screens, and more.
On-premise kiosk solution that enables photo booth operators to upload photos or videos, add overlays, remove green screens, and more.

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Esper is the first full-stack solution for Android kiosk design development — providing streamlined performance and security.
Esper is the complete end-to-end kiosk solution to lock down single-purpose devices and defend against real-time security risks. With intelligent monitoring alerts, advanced telemetry, and fully remote capabilities, businesses gain control over their devices and the ability to make informed operations decisions. Built for single-app, multi-app, and custom configuration, Esper offers remote control for debugging and diagnostics and the ability to detect battery, connectivity, or status failures. Esperの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Kiosk and interactive DS software for public computers and displays. Easy-to-use and scalable. Free trial & customer support.
SiteKiosk Software locks down and secures Windows computers, kiosks, Android tablets and interactive displays in public locations. Features include: Customizable start-screen templates, browser skins, internet content filter, Cloud- based remote content management, device monitoring and alert system. Our turnkey, easy-to-use and scalable software products are sold in more than 50 countries through offices in the U.S. and Europe. Fortune 500 companies, including Verizon Wireless, OfficeMax, SiteKioskの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
VISOはデバイスのミッション指向、最適な構成、安全なキオスク・モードへのロックダウンを実現し、不要な操作を防止することができます。
VISOを使用すると、マルチ・アプリケーション・キオスク・モードの実装を合理化することができます。事前に定義された機能とデバイス・ルック・アンド・フィールを備えたカプセル化された環境にデバイスを切り替え、外部ポート、ハードウェア要素、アプリケーションをロックダウンし、ホワイトリストに登録されたアプリケーションと関連ハードウェア要素を除き、ユーザー・インタラクションを防止します。複数のキオスク・モード・デバイスを一元的に管理し、アクティビティをモニタリングし、レポートを収集し、ポリシーとセキュリティ対策を講じることができます。 VISO MDMの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Chimpa UEM is an EMM crossplatform solution that allows to manage, monitor and protect the mobile devices in schools and business.
Chimpa UEM is an EMM (Enterprise Mobility Management) solution that is able to guarantee the control of mobile devices, IFPs and VRs visors because: streamlines management of iOS, iPadOS, tvOS and Android devices with zero-touch deployments; is an Android Enterprise validated solution and it's also completely integrated with Apple services; supports BYOD, COBO, COPE, single purpose device managements (COSU); let IT Admins to manage privacy, policies, apps/content deployment with an easy UX. Chimpaの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
独立系中小企業の管理と成長を支援する、よりスマートなマーチャント・ソリューションです。キャッシャー、在庫、顧客、インサイト、クラウドに対応しています。
Quid POSは、オーナーが運営するショップや小規模ビジネス向けに構築されています。完全にカスタマイズ可能な設定により、取引を迅速に処理したり、在庫を簡単に管理したり、売上と利益をシームレスに追跡したりすることができます。Paypal、Square、Stripe、Coinbaseなど、一般的な業界ハードウェアや決済処理業者と簡単に統合することができます。コンピューターやモバイル・デバイスを使用して、デジタル通貨を含むあらゆる通貨で販売取引を行うことができます。取引手数料はかかりません。アドオン機能を搭載したコア製品であるため、拡張することができます。無料で試すことができます。 Quid POS Smart Vendorの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Kiosk software solution that allows you to lock down devices and run only a single application even if the device is rebooted.
Kiosk software solution that allows you to lock down devices and run only a single application even if the device is rebooted. Push update remotely at once to all devices. Track your devices in real time and set a limit with Geofencing. GoKioskの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Full control of your custom channel on unlimited screens in your business locations and cross-promotion with other local businesses.
SignStream.net is the only digital signage platform that puts businesses in total control of both their own screens and their ads on screens throughout the city. Our mission-driven approach delivered a simple, scalable solution that we continue to enhance. Set up your channel and download our smart channel viewer app or use your browser display it in unlimited locations. Our full-service team can assist with content creation, templates, tech support, cross-marketing, and hardware procurement. SignStream.netの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Your Web site, optimized for touch screens. Optional functionality includes Checkout, Endless Aisle, Wayfinder, Appointments, and more.
A versatile multifunctional kiosk that includes a variety of optional features including Web browsing, endless aisle, digital coupons, wayfinding, self checkout, appointment booking, virtual queuing, and more. Select and customize the apps you need to suit your business goals. Runs on tablet or larger Android screens. All apps are based on the Ombori Grid, allowing them to share information and communicate with staff and customers via text, mobile, and other media. Ombori Gridの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
A simple to use digital signage cloud software that makes content creation and management for slideshows very easy.
LobbySpace is a simple to use digital signage cloud software and makes content creation and management for slideshows really easy. It enables companies to improve the communication with their target group in public spaces with the simplest tool in the market. With our well designed templates it's easy to create, modify and schedule content from smartphone, tablet or desktop. With our features you can create smart slides in a few minutes, add local weather slide and manage multiple screens. LobbySpaceの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
TRAY is a comprehensive solution that enables service on demand for Amusement Parks, Family Entertainment Centers, and Restaurants.
The way that people order and pay is changing; we now live in an on-demand world. TRAY provides a comprehensive solution that enables service on-demand for merchants. Our product suite includes self-order kiosks, a cloud-based point of sale, online ordering, mobile app ordering, third-party delivery integration, electronic waivers, party booking, and handheld devices, allowing guests to order what they want, how they want. Trayの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
リモート制御、リアルタイム・アラート、データ追跡を備えたAndroidデバイス向けのモバイル・デバイス管理 (MDM) ソリューションです。
AirDroid Businessは、モバイル・デバイス管理のためのワンストップ・ソリューションです。Androidデバイスをセキュリティで保護し、リアルタイムのレポート機能とリモート・コントロール機能を提供します。 あらゆる規模のビジネス・オーナー、サービス・プロバイダー、ITプロフェッショナルが、一元化されたクラウド・プラットフォームを通して大規模なデバイス・フリートにリモートでアクセス、制御、保護することができます。 AirDroid Businessの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Vecna provides a full-service patient intake solution. Including mobile and tablet check-ins, kiosks, telepresence robots, and more.
Vecna was founded in 1988 by a consortium of MIT engineers to provide patient intake solutions designed to safely streamline the critical time from scheduling an appointment to receiving care. Vecna partners with acute and ambulatory health systems across the US to deliver exceptional and safe digital intake experiences for patients. The Vecna platform gives providers the tools to optimize their check-in process while reducing costs and improving revenue cycle management. Vecna Technologiesの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Specialized mobile device management that turns your Android tablets into dedicated kiosks that showcase your content & website.
Turn your Android tablet into a kiosk that showcases your videos, images, other web-based content, or website. Restrict browsing to approved sites and measure performance/usage. Built-in remote management functionality allows you to update, secure and control large fleets of devices from afar. Fully customize your logo, color, navigation bars, other layout options, and more. Keep your user's sensitive data safe after each interaction by clearing cache, cookies, or saved data. Moki Kioskの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Convert your Android devices into kiosks or digital signage stations. Limited functionality free version and pro version are available.
Convert your Android devices into kiosks or digital signage stations. Limited functionality free version and pro version are available.

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
DWall.Onlineは、リモート・メディア・コンテンツ管理向けの、デジタル・サイネージのクラウドベースのユーザー・フレンドリーでシンプルな独自のソリューションです。
DWall.Online - あらゆるものをあらゆる画面に。 DWall.Onlineは、リモート・メディア・コンテンツ管理 (デジタル・サイネージ) 向けのクラウドベースのユーザー・フレンドリーなソリューションです。 対応デバイスは、プロフェッショナル・ディスプレイやテレビ (Tizen/Android)、タブレットおよびスマートフォン (Android)、メディアプレーヤー (Android) です。 DWall.Onlineには、余計なものはありません。シンプルなデバイス接続、高速コンテンツアップロード、便利なスケジューリングが搭載されています。 DWall.Onlineでは、1つのアカウントに接続できるデバイスは無制限です。 専門的なサポートと柔軟な価格設定。 DWALL.onlineの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
With CipherKiosk, healthcare organizations uncover improvement opportunities and enhance issue resolution at the point of care.
CipherKiosk, CipherHealth's point-of-care survey technology, empowers healthcare organizations to effectively capture real-time feedback on patient experiences to drive enhanced service and care improvements. CipherKioskの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Abitari is an affordable and easy-to-use check-in kiosk software for Hotels. You can turn any Android tablet into a kiosk.
Abitari isan affordable and easy-to-use fully customizable check-in kiosk software for Hotels. No programming skills are needed and you can turn any Android tablet into a Kiosk. It will eliminate check-in queues and will improve customer satisfaction. It is cloud-hosted, subscription-based and 90% cheaper than other solutions in the market. Abitariの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
LocalVisits is a booking and schedule management tool that lets you book new customers and keep track of appointments.
LocalVisits is a booking and schedule management tool that lets you book new customers and keep track of appointments. It is the easiest and fastest way for a customer to book your service when they are most interested. OneLocal is the one-stop-shop for all your marketing needs. Have access to every marketing tool you need from one dashboard and a dedicated marketing specialist that is there with you every step of the way. To learn more about OneLocal, visit: https://onelocal.com LocalVisitsの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット
Customizable self ordering kiosks to improve the customer experience and sales efficiency while saving on costs.
PYE offers fully customizable self ordering kiosks to improve business efficiency and save costs in the quick service restaurant and hospitality industry. We give businesses the tools and technology needed to thrive in today’s fast-changing world, while providing the customization and customer support your business needs to be unique. Take control of changing guest expectations with online ordering, delivery, contactless order & pay, e-gift cards, email marketing and more. PYE Self Service Kioskの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • モバイルデバイス管理
  • オフライン・アクセス
  • ブラウザ制限
  • 自動リセット