127件の結果
キャプテラが無料の理由
CapLinkedのエンタープライズVDRおよびドキュメント管理ソリューションは、すべての情報を安全に共有および追跡する優れた方法を提供します。 CapLinkedの詳細
CapLinkedは、優れたVDRおよびドキュメント制御エンタープライズ・ソリューションを提供します。セルフサービス製品の無料トライアルは数分で始めることができます。エンタープライズ・アカウントに関する専門家のサポートが必要な場合は、お気軽にお問合せください。開発者は、秘密鍵を使用できる完全なAPIを利用できます。組織内外のすべてのファイルとその他の通信を安全に共有して、追跡、監査します。場所に制限されることなく任意のデバイスから、安心して情報へのアクセスと共有を行うことができます。 CapLinkedの詳細

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文書の下書き作成と管理を自動化します。50か国の一流法律事務所やPwCなどのFortune 500企業の15万人以上のユーザーが使用しています。 Legitoの詳細
文書自動化と契約アセンブリ、スマート・ワークフロー、承認、文書管理、高度な電子サイン。 万能でスマートなドキュメント・ワークスペースLegito。 すぐに使える機能により、文書を自動化する準備がすぐに整い、下書きをほぼ自動で作成できるようになります。所要時間は2時間以下です。 50か国の一流法律事務所や企業 (LexisNexis、Price Waterhouse Coopers、Skoda Auto、Societe Generale Groupなど) の15万人以上のユーザーがLegitoを使用して文書を管理しています。 Legitoの詳細

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PowerDMS is a policy and compliance management platform for high-trust organizations, and provides a repository to manage policies.
PowerDMS is the leading policy management platform for high-trust organizations. Create, update, distribute, and track your policies from a single, unified platform. Make sure important policies are accessible by employees anytime, anywhere. Join over 4,000 customers in public and private sectors who trust PowerDMS to help them reduce risk, simplify processes, and hold employees accountable. Read our customer's reviews to see how PowerDMS has helped them and can help you. PowerDMSの詳細

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Create a centralized single-source-of-truth for all your company's collateral.
Create a centralized single-source-of-truth for all your company's collateral, and ensure that your operational machine is running efficiently with document approval workflows, version control, audit trail, collaborate tools, and the ability to update content at scale. With Seismic, you can avoid content contamination and prevent duplicate and old files getting into the hands of your sellers. Seismicの詳細

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Streamline your document authoring, editing, approval, and employee sign-off processes.
Cloud-Based Document Control Solution for Hospitals: MediaLab meets your compliance and security requirements, saves time and energy, and manages your entire document lifecycle - all with paperless documentation. Employees access applicable documents effortlessly, reducing wasted time searching for policies & procedures. Attestations of understanding are collected and stored with rapid retrieval during audits. Document Controlの詳細

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Multiple data rooms and multiple recipients for your deals. Simple, yet secure & compliant. No training needed. Get started in minutes.
Digify offers secure virtual data rooms that are easy to use & take only minutes to set up. Thousands of companies save time using Digify to share confidential documents with partners, clients & investors. Our solution brings together document security, automated watermarking & file tracking capabilities at an affordable price. Winner of international awards including the leading security competition RSA Innovation Sandbox, Digify has been featured in over 60+ news publications. Digifyの詳細

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この文書管理ソフトウェアで、ユーザーの製品をより迅速に市場に投入することに加えて、コストの削減や効率性の向上を実現することができます。
MasterControl Documentsは、MasterControl Quality Excellenceソリューション・スイートの中核です。作成から配布、承認、廃止まで、文書のライフサイクル全体を管理することができます。このソリューションでは、コンプライアンスに必要なすべての文書が一元的に保管されるため、監査や検査を簡素化することができます。また、堅牢な改訂制御、コラボレーション、分析機能が備えられています。このソリューションは、米国で非常に重要な5つの規制当局によって使用されています。 MasterControl Quality Excellenceの詳細

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IT Glue is an award-winning documentation platform, helping IT providers dramatically reduce wasted time looking for information.
IT Glue is an IT documentation software for MSPs, co-managed IT teams, as well as IT departments. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation framework to organize all your information. Integrate with major PSA, RMM, BDR, and other platforms, alongside our public API. Have confidence in the security of your information with features like SOC 2 compliance, access control, and more. Track any asset with ease for peace of mind. IT Glueの詳細

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Digitally transform document management with Nintex to ensure accuracy, accessibility and storage of your documents.
The Nintex Process Platform enables organizations to digitally transform document management to ensure accuracy and accessibility. With Nintex Workflow and Nintex Forms organizations can automatically capture and route data to a centralized repository with just a few clicks and no code. Nintex Process Platformの詳細

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100% Paperless Document Control Software Made Easy. Web-Based. Revision-Level Control. Automated Emails. Unlimited File Attachments.
Document Control Software made easy. Digitize your document control with a 100% paperless web-based document control software. QT9 QMS makes it simple to centrally manage all your documents in a way that is compliant with government and industry regulations. Includes Revision-Level Control, Automated Email Notifications & FDA 21 CFR Part 11 Electronic Signatures. Manage any document type. Assign parent/child relationships. Attach related files. Control master & display copies. Link training too. QT9 QMSの詳細

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HotDocsは、世界中の多くの組織における文書作成を自動化する業界屈指のソフトウェアです。
HotDocs Advanceでは、頻繁に使用するドキュメントやフォームを再利用可能なテンプレートに変換して、エラーのないカスタム・ドキュメントをすばやく作成することができます。世界で高く信頼されている強力なドキュメント自動化プラットフォームを使用して、組織のワークフローを合理化することができます。

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文書、文書バージョン、コンプライアンス、ワークフロー、リスク、研修の管理に役立つ、品質管理ソリューションです。
Qualtraxは、品質とコンプライアンスのための包括的なソフトウェア・システムです。文書の管理と統制、ビジネス・プロセスの自動化、カスタマイズ可能なワークフローの管理、研修管理の合理化、社内外の監査の管理、重要な業種規制へのリアルタイム対応に利用することができます。国際標準化機構 (ISO) 17025、17020、13485、および9001、The NELAC Institute (TNI)、世界食品安全イニシアチブ (GFSI)、米国食品医薬品局 (FDA)、法医学品質サービス (FQS) などの標準に準拠する必要がある、規制の厳しい業種に適しています。 Qualtraxの詳細

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規制に対応するために、文書のバージョン、改訂、承認を追跡することができます。
Intellectのドキュメント・コントロール・マネジメント・ソフトウェアでは、文書を一元化されたデータベースに整理し、文書のバージョン、改訂、承認を追跡して、規制とコンプライアンスに対応することができます。IntellectのQuality Suiteは、文書管理業務を向上させ、全体の生産性を90%向上できることが実証されているソフトウェア・ソリューションです。Intellectのアプリケーションは、認定品質専門家によって設計され、会社のビジネス・ニーズに正確に適合するように、ノーコードのドラッグ・アンド・ドロップ・テクノロジーを利用して、簡単にカスタマイズすることができます。 Intellectの詳細

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DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your documents.
Set expirations, add a passcode, and control access to your shared documents even after you've hit send. Take advantage of advanced security features such as viewer whitelisting and verifications as well as document watermarking to ensure your documents never end up in the wrong hands. Leverage DocSend analytics to understand where your viewers are spending the most time viewing your documents and even see if your document has been forwarded to someone new, all in real-time. DocSendの詳細

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Affordably automate your document lifecycles, intelligently organize documents, and empower remote collaboration with Content Central.
Intelligently organize your documents, automate redundant processes, and collaborate better with Content Central document management software. On-premise or in-cloud, its workflow engine automates how files and records are managed including eSignatures and form submissions. Meet compliance with controls to track user access, changes and sharing. Scan and leverage Ademero AI to intelligently identify, sort and process accounts payable invoices and other high-volume paper entering Content Central. Content Centralの詳細

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ComplianceQuestは、Salesforce上に構築された100%クラウドベースのエンタープライズ品質および安全管理システム (QHSE = EQMS + EHS) を提供します。
ComplianceQuestは、Salesforce.comプラットフォーム上に構築されたエンドツーエンドのエンタープライズ品質および安全管理システム (品質、健康、安全、環境 (QHSE) = エンタープライズ品質管理ソフトウェア (EQMS) + 閑居、健康、安全 (EHS)) です。 EQMSスイートの内容: 監査 | 是正措置および予防措置 (CAPA) | 変更 | 苦情 | 文書 | 機器 | インシデント | 検査 | 不適合または逸脱 | リスク | サプライヤー | 研修 EHSスイートの内容: 健康と安全 | 環境 | 持続可能性 | 請負業者 | 作業許可または作業安全分析 (JSA) Work.comアプリ:サプライヤーの準備 | 職場の安全性 ComplianceQuestの詳細

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Document analysis software for proposal and contract teams. Optimize every step of the proposal and contract review process.
VT Docs is a document analysis software for proposal and contract teams. Shred RFPs and create a compliance matrix in minutes. Make faster bid decisions. Save 66.7 hours per proposal. Ensure compliance by spotting gaps & risks. Reduce ‘Scope Creep’ in RFP/BID Responses. VT Docs allows government contractors to optimize every step of their proposal and contract review process, without forcing behavior change. Improve compliance, reduce risk and boost efficiency. VT Docsの詳細

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Document control software to comply with regulations and standards that's easy to use because of intelligent integration with Windows.
Document Locator is Windows-integrated software that automates document control procedures to comply with regulations and standards like ISO, FDA, and more. Quality documents, CAPAs, SOPs, non-conformance reports, training files, and work instructions are all managed with efficiency and accuracy. Includes Workflow, Version Control, Reporting, Security, Audit History, and more. Available on-site or cloud-hosted, with Desktop, Web, and Mobile access, plus an API to integrate with other systems. Document Locatorの詳細

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Document management software that’s transformed how 9000+ architectural, engineering and construction professionals work & collaborate.
Tired of generic systems that can’t handle engineering data? 12d Synergy is your all-in-one solution for the mountains of documents, emails, tasks and data created around your projects. We create an efficient common data environment, streamlining how 9000+ architectural, engineering and construction professionals work and collaborate. Full version control, Intelligent Data Transfers, document transmittals, enforced naming rules. Learn how you can save hours of document headache every day. 12d Synergyの詳細

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医療機器メーカー、製薬企業、バイオテクノロジー企業向けのQMS。FDA、ISO、GxPの規準に100%準拠します。文書管理、トレーニング、CAPA、不適合報告 (NCR)、監査などの処理を5倍スピードアップできます。
医療機器メーカー、製薬企業、バイオテクノロジー企業により、簡単で迅速なQMS、CAPA、コンプライアンスを実現するソフトウェアと評価されています。 米国食品医薬品局 (FDA)、ISO、優良 x 規範 (GxP) の規制に準拠する80カ国以上の数百社の企業がQualioを活用することで、単一の管理しやすいソリューションで品質部門、ツール、プロセス、データを統合しています。 Qualioは、従業員と顧客向けのサービス対応を支援する業界の専門家とともに顧客を支援し、戦略を実行し、監査の準備を行い、手作業のプロセスをデジタルに変換するためのサポートを提供します。パーソナライズされたデモを今すぐリクエストください。 Qualioの詳細

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Helping Businesses Bring Confidence to Packaging Quality Control
GlobalVision is an inspection platform that finds errors in your work before they become problems. Our mission is to build software that standardizes quality approvals for product packaging and critical content. Our goal is to eliminate errors and automate quality inspections so companies can release products with confidence and move away from manual proofreading processes. GlobalVisionの詳細

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No-code document automation software to turn your frequently-used forms and template documents into intelligent web forms.
No-code document assembly software to create custom webforms that populate data into your Word or PDF documents. Two steps: 1. First, create your questionnaire (like on Typeform). 2. Load your template documents and connect the questions to your documents. Add logic jumps, conditions, calculations, and formatting specifications. Then, run your workflow or share with others to generate finalized docs. Users save 90% of drafting time. Book a live demo: www.documate.org/automation/demo/ Documateの詳細

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Part 11 document control software system, including PDF Publishing, e-Sign, and more. Less than 72 hours onboarding. ISO 13485
Orcanos Electronic Document Management Software (e-DMS) is an Affordable cloud solution, that enables Medical Device manufacturers to quickly create, archive, trace, search, e-sign and audit all documents, comply with ISO 13485. Shifting from a paper-based document management system to a dedicated digital automated solution might seem to be a formidable task, but the integration of Orcanos automated DMS can be achieved in no more than 72 hours. Orcanosの詳細

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Identify, control & track all documented processes and procedures in a centralized and secure location with document control software.
ETQ is the leading provider of quality, compliance and health & safety software trusted by more than 600 global brands in industries from manufacturing and life sciences to food & beverage and electronics, and many more. ETQ Reliance features 40 applications like document control, supplier quality, audit management, risk management, advanced analytics and non-comformace/corrective actions to deliver the powerful flexibility, scalability and security to drive business excellence through quality. ETQ Relianceの詳細

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Docsvault is an on-premise document management system designed to control your business documents. Securely access docs Anywhere!
Docsvault is a powerful on-premise multi user document management software. It allows users to capture, manage, secure and centralize all documents including emails in a desktop and web-based platform. It provides tools for intelligent data capture, workflow automation, secure file sharing, Web Forms, and getting digital signatures all in one platform. Businesses never have to fear losing documents or keeping compliant. Docsvaultの詳細

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Levelset is the leading cloud-based Payment Chain Management solution for construction.
Levelset helps contractors and suppliers get payment under control, and sees a world where no one loses a nights sleep over payment. Over 500,000 contractors and suppliers connect on Levelsets cloud-based platform to make payment processes stress-free. Users easily exchange payment documents like lien waivers, pay applications, and preliminary notices, they see everyone on their job, and are empowered with the resources and knowledge they need to be confident in payment. Levelsetの詳細

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The Lobster_data software connects systems, things and people. Easily and reliably. One tool that does it all. No programming needed.
The Lobster _data middleware allows for data to be exchanged between internal on-prem systems, cloud applications, data warehouses and external partners: EAI, EDI, API, hybrid integration, ETL/ELT, IoT and Industry 4.0. All in the one tool. Guaranteeing data quality and data integrity whilst enriching information from different sources. It's fast, flexible and reliable. With no programming necessary. Lobster_dataの詳細

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Cost-effective, cloud-based Document Control software with no set-up costs, ideal for small to medium sized businesses.
Affordable, cloud-based Document Control software with no set-up costs, ideal for small to medium sized businesses. Features a central document repository, integrated workflow tools that automate document review and approval processes, automated email notifications, and integrated analytics and reports. Can combine with other isoTracker modules to provide a comprehensive QMS system. isoTracker Document Managementの詳細

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ID.me simplifies how individuals prove & share their identity online.
ID.me simplifies how individuals prove and share their identities online. The ID.me secure digital identity network has more than 69 million members with over 145,000 new subscribers joining daily, including 29 states, 10 federal agencies, and over 500 retail brands. The company provides identity proofing, authentication, and group affiliation verification for organizations across sectors. ID.meの詳細

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DADO is a specialized search engine that fetches any document or detail among your entire doc set, instantly without clicking a folder.
DADO is the only voice-driven document search engine that understands construction. With DADO, never miss a critical detail, that could lead to errors in the Field. As a result, your entire Project Team - from the Office to the Field - are able to find the latest Submittal, RFI, Drawing, Spec and more, instantly, without digging through a single folder. DADOの詳細

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HIPAAコンプライアンスを簡素化かつ自動化するのに役立つ、対象企業とビジネス・アソシエイト向けに構築された総合的なHIPAAソリューションです。
医療保険の相互運用性と説明責任に関する法律 (HIPAA) はシンプルであるべきです。Compliancy Groupは、専門のコンプライアンス・コーチのサポートを得て、コンプライアンスを簡素化することができるHIPAAソフトウェアです。監査人によって構築されたCompliancy Groupは、コンプライアンス計画立案をサポートし、リスクの軽減、患者のロイヤルティの向上、組織の収益性の向上を実現します。 Compliancy Groupが選ばれる理由には、 HIPAA監査サポートでクライアントの監査合格を実現、 HIPAAコンプライアンス・シール、 専任のコンプライアンス・コーチ、 包括的なHIPAAソリューションの提供が挙げられます。 HIPAA Compliance Softwareの詳細

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Digital Workflow Automation software. A Cloud based Workflow Automation Platform which can be configured to suit your requirements.
Digital Workflow Automation software. Workflows simplified. Cypher IQ is a cloud based Digital Workflow Automation platform. Designed to help you manage all your workflows in one place. The Cypher IQ Platform has incredible technology facilities that will enable you to take control of all your forms, documents, e signatures, workflows and data management and integration requirements. The Platform is a secure way for you to manage all content from any location for internal staff or the public. Cypher IQの詳細

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Cloud Base Powerful Document Management System (EDMS) in Common Data Environment.
DOCUMENT MANAGEMENT WITH ISETIA IS TRULY AN ADVENTURE. IT¿S COMPLEX, FLEXIBLE, SECURE AND INNOVATIVE. IT COVERS ALL NECESSARY TOOLS TO MANAGE, COLLABORATE, EDIT AND CIRCULATE DOCUMENTS IN EXTRA ORDINARY VISUALIZED WAY. MOVE FROM COPY & PASTE, FOLDER & SUBFOLDER STANDARD REALITY TO MULTIDIMENSION, TRANSPARENT AND MULTIFUNCTIONAL WORLDefficiency, improve visibility. ISETIAの詳細

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Our customizable suite of 4 modules provides a user friendly compliance software giving you confidence your system is in control.
Paradigm 3 Quality and Document Control Software provides you with the systems you need to manage the challenges of your compliance system. Our systems includes, full document control, a complete competency and training module, risk analysis, audit scheduling and reporting, management of CAPA's, , customer complaints, calibrations and asset management and more . Targeted action items are sent to applicable personnel and progress tracked ensuring that all facets of your system are under control. Paradigm 3の詳細

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Designed for the construction and energy industry, to manage the complex content throughout the life cycle of the engineering project.
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Modular solution to capture, process, route, archive and retrieve vital records from anywhere at any time.
Developed to address the needs of today's information-intensive businesses, the DOCUBASE Information Suite (DIS) is a robust solution that combines all the modules necessary for businesses, institutions, and organizations, to store and manage all types of documents including paper files, spreadsheets, audio, video, pdf and virtually any other file type, in volumes scalable to millions of documents monthly. Yet, the complexity of it all remains transparent to the end-user due to the ease of use. DOCUBASEの詳細

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Adept Software gives you fast, centralized access to your most important documents in a secure, collaborative environment.
Synergis Adept simplifies how you find, manage, share & integrate engineering and enterprise information to improve efficiency and and accelerate growth. We’ve completed over 1,000 successful implementations and we’re managing more than $300B in digital assets. Today more than 110,000 worldwide users benefit from Adept. We’ve helped well-known brands like Dow Chemical, General Mills, Con Edison, Nucor Steel, Eversource, NASA, Leatherman, Tiffany and Bayer become efficient and reliable. Adeptの詳細

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PDF Edit is a speedy editor for your quality PDF documents. You can control security permissions, use attachments and annotations.
PDF Edit is a speedy creator and editor for your quality PDF documents. You can add or remove security permissions, use attachments and annotations. It supports PNG, TIFF, JPEG, CCITT Fax formats. C#, VB NET, JavaScript, Python, and more languages are supported. Technical documents and support and provided. ByteScout PDF Suiteの詳細

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No user license fees 20+ Out of the box modules Extremely Configurable
Create, collaborate, approve, change, and train users on documents by using Momentum QMS. Moreover, link multiple documents together, manage the life cycle of each document, control access, use electronic signatures, increase visibility and reduce bottlenecks with smart notifications. Integrate with Microsoft Word and Excel so that you never have to maintain headers and footers ever again. Document Control also seamlessly integrates with our Training module so that users stay engage Momentum QMSの詳細

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法務、銀行、企業セクターで10,000件を超えるトランザクションを完了させた大手データ・ルーム・ソリューション。
HighQのセキュア・プラットフォームは、法務、銀行、企業セクターで10,000件を超えるトランザクションを完了させた、業界を牽引するデータ・ルーム・ソリューションです。他に類を見ない使いやすさとグローバルな高性能により、迅速なセットアップと高速アクセスが不可欠な重要なプロセスに最適なプラットフォームを提供します。

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Take control of governance, risk and compliance documents. Store and share documents securely. Automate renewals and reminders.
Governance, risk & compliance document control doesn't have to be painful. If you're still using spreadsheets, calendar reminders and email, there is a better way. Take control of your governance, risk and compliance documents with TrackMyRisks. TrackMyRisksの詳細

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Unified, easy-to-use document control solution for regulated industries such as cosmetics, consumer goods, and chemicals.
Unified, easy-to-use document control solution for regulated industries such as cosmetics, consumer goods, and chemicals. Make document control easy across functions, geographies, internal teams and external partners. Instead of an on-premise document repository or a hyped up shared drive in the cloud, Veeva's solution allows you to streamline your critical document and data-driven processes, provide secure access anytime from anywhere, and enjoy a modern, intuitive user experience. Veeva QualityOne EQMSの詳細

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Avokaado is an all-in-one digital workspace for contract lifecycle management.
Avokaado is an all-in-one contract lifecycle management platform that helps legal and business teams manage, create and collaborate on documents from one single platform at every stage of the document lifecycle: clause-based contract automation, drafting based on smart templates, workflow management with digital signing and electronic storing. Avokaadoの詳細

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AppQual is a web quality and QHSE management software. It allows you to manage all your action plans, audits, non-conformities, claims
AppQual is a web quality and QHSE management software. It allows you to manage all your action plans, audits, non-conformities, claims, ... Ergonomic, AppQual is also very easy to set up and very simple to edit your indicators. AppQual also allows you to manage your QHSE documentation, your checklists, your skills matrix, your supplier evaluations, your FMEAs, your workflows. AppQual can be used in multi-site and multi-language versions. AppQualの詳細

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Parallel is an easy-to-use workflow automation tool to manage document collection and signed forms.
How many times have you been chasing clients to collect information? Parallel is an easy-to-use workflow automation tool to manage document collection and signed forms. We help our users and their clients to work faster and better, while empowering organizations to transform document and information collection tasks into processes. Add control, workflow automations, and collaboration to your processes and close them x3 faster! Try Parallel now for free! Parallelの詳細

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Document Protection & Tracking for Google Drive and Dropbox
Orangedox provides document protection & tracking services for customers who use Google Drive and Dropbox. Prevent your documents from being shared & track every time they've been opened. Secure Document Sharing : Ensure that your documents get to their intended recipients and no one else. Document Tracking : Keep track of who previews or downloads your documents. Secure Data Rooms : Create secure data rooms with full control on how your documents are delivered. Orangedoxの詳細

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エンジニアリングおよび建設のための包括的なドキュメント制御および管理システムです。業界を代表する世界中の企業で使用されています。
Assaiでは、テクノロジーは自由を得る方法であり、ユーザーが得意なことに集中できる自由を与えられなければならないと考えています。 そのため、Assaiは非常に優れたドキュメント制御および管理ソリューションを開発しました。 比類のない機能性と使いやすさを提供するAssaiは、BPやArrow Energyなどの業界を代表する企業に好まれるツールです。

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Provides electronic document control to maintain security and compliance with your organization's documents.
DocXellent is a leading provider of electronic document control software and quality software applications with over 30 years of experience. We design our products to be configurable allowing our customers to organize their electronic document control and quality management functions the way they operate. DocXellentの詳細

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Seald offers an embedded protection for documents, ensuring confidentiality, tracking and control for each document, even when sharing.
Seald offers an embedded protection for documents, ensuring confidentiality, tracking and control for each document, even when sharing and copying.

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Documents can be built of building blocks, like audit trails, signatures boxes etc. Each controlled document can be frozen at any time.
Matrix Requirements is helping medical device companies to easily and efficiently manage their design and quality system. Our products make your life easier by managing your medical device requirements, specifications, risks and tests ensuring full traceability and making sure you comply with all the regulations for your quality system. Matrix Requirements GmbH is ISO 13485 and ISO 27001 certified. You can connect Matrix Requirements with your favorite tools: Jira, Github, Gitlab, Slack, etc. Matrix Requirementsの詳細

機能

  • 達成、リテンション
  • バージョン管理
  • 自動ルーティング
  • 変更管理
  • 電子署名
  • 定期レビュー