日本 日本製品のみ表示
192件の結果
無料トライアルを試してください。従業員のモニタリング、リモート管理、データ損失防止。モバイル・アプリで外出先から従業員を監視できます。 Teramindの詳細
Teramindは、従業員やリモート・ユーザーの行動を追跡するためのコンピュータ・モニタリングおよびデータ損失防止ソフトウェアを提供します。このソフトウェアを使用すると、疑わしいアクティビティの特定、潜在的な脅威の検知、生産性の最適化、規制コンプライアンスの確保を行うことができます。内蔵リモート・デスクトップ・コントロール (RDP)、リアルタイム・アラート、ログ。警告、ブロック、ロックアウトなど の自動化されたアクションを実行して、ビジネスを安全かつ効率的に運営することができます。Androidモバイル・アプリで外出先から従業員を監視できます。 Teramindの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
G2で非常に優秀な従業員モニタリング・ソフトウェア。従業員のコンピュータ活動の追跡と分析を行い、生産性を高めてビジネスを拡張しましょう。 Time Doctorの詳細
Time Doctorの業界トップレベルの従業員モニタリング・ソフトウェアは、チームの作業状況を詳細に可視化します。Webやアプリの使用状況、プロジェクト管理、時間追跡、オプションのスクリーンショットなどの機能は、マネージャーが従業員活動の追跡と分析を行い、プロセスやテクノロジーの非効率を特定するのに役立ちます。強力なダッシュボードには、プロジェクトやクライアントに費やされた時間、業績優秀者、研修 機会や疲弊した従業員が明確に表示されるため、高パフォーマンスのチームを構築し、ビジネスを拡張することができます。 Time Doctorの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
ClickUpは未来の仕事の形であり、すべてを1つに集約できるアプリです。ClickUpは、2020年に特に急成長を遂げた生産性向上アプリです。 ClickUpの詳細
ClickUpは、すべてを1つに集約できるアプリです。それは、誰もが何でもできる未来の仕事の形です。ClickUpは、タスク管理だけでなく、ドキュメント、リマインダー、目標、カレンダー、スケジューリング、受信トレイも提供します。ClickUpは、完全にカスタマイズ可能で、どのようなタイプのチームでも機能するため、すべてのチームが同じアプリを使用して、計画や編成、コラボレーションを行うことができます ClickUpの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
企業、チーム、フリーランサー向けの従業員モニタリングおよび時間追跡ソフトウェア。 Monitaskの詳細
Monitaskは、チーム全体の生産性、効率性、アカウンタビリティを向上させる従業員モニタリング・ソリューションを提供します。高度なスクリーンショットとアクティビティ・モニタ、および時間追跡機能により、チームが目の前のタスクに集中できるようになります。このソフトウェアは強力ながら軽量であり、シンプルで使いやすいソフトウェアです。また、マネージャーは自分のデバイス上のダッシュボードにアクセスして、時 間と場所に制限されることなくチームを追跡することができます。Monitaskにサインアップして、今すぐ時間とコストを節約してください。 Monitaskの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
MLベースの自動従業員モニタリング・ソフトウェア。組織は、独自のMLモデルもトレーニングできます。プライバシーを侵害せず、セキュアでスマート。 FocusROの詳細
インテリジェントなダッシュボードを備えた機械学習ベースの自動従業員モニタリング・ソフトウェア。FocusRO MLは、スクリーンショットから従業員の生産性と注意散漫状態を自動的に分類します。組織は、生産的な活動/注意をそらす活動を判断するために独自の機械学習モデルをトレーニングできます。FocusROは、従業員のプライバシーを尊重し、プライバシーを侵害しないモニタリングを奨励しています。Focus RO MLは、楕円曲線暗号 (ECC) とサーバレベルでのぼかし技法を使用して、データを保護します。プライベート機械学習 (ML) インスタンスやホワイト・ラベリングの利用も可能です。 FocusROの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
チームの可用性を追跡し、均等にタスクを割り当て、過負荷、燃え尽き症候群、納期遅れを防止するための従業員モニタリングソフトウェアです。
Clockifyは、チームがタスクやプロジェクトに費やす時間を確認することができる作業および従業員モニタリング・ソフトウェアです。 プロジェクト全体の生産性や労働時間を追跡するためのプロジェクト管理ソリューションです。 - デバイス全体 (ウェブ、モバイル、デスクトップ) での時間の追跡 - タスクおよび従業員全体の時間内訳の確認 - レポートの生成、共有、エクスポート - 予算や時間給の管理 - 休暇や休日の追跡 - 従業員やプロジェクトのスケジューリング - 請求書の作成および経費の追跡 Clockifyの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
monday.com Work OSでカスタム・ソリューションを構築すると、従業員の取り組みを一目でモニタリングできるようになります。
monday.com Work OSでは、タスクを容易に割り当て、進行中のプロジェクトの進捗を一目で追跡することができます。マネージャーはチームのさまざまな作業について、リアルタイムの情報源を得ることが可能です。プラットフォームの時間追跡機能を実装すると、チーム・メンバーによる時間の活用方法をモニタリングし、レポートをExcelにエクスポートして、経営陣やクライアントと共有することができます。また 、プラットフォーム上で直接グラフを作成して、チーム・メンバーによる時間の割り当てを視覚化し、洞察を活用してより効果的な優先順位を付けることができます。 monday.comの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
業界トップクラスのチームの時間追跡ツール。Toggl Trackデータを活用すると、クリーンで信頼性の高いデータを得られるため、ビジネス強化につながります。今すぐToggl Trackをお試しください。
あらゆる規模のチームに対応できる、業界トップクラスの時間追跡ツール。Toggl Trackデータを活用することで、ビジネスを強化できます。正確なプロジェクト・スコープやスコープ・クリープの特定、人員配置やチームの割り当ての改善、自信を持ったプロジェクト予算の計画、人件費と請求レートを比較しての収益性の確保が可能になります。 クリーンで信頼性の高いデータを使用して、より優れたビジネス上の意思決定を 行うことができます。今すぐToggl Trackをお試しください。 Toggl Trackの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Hubstaffの従業員モニタリング・ソフトウェアで業務状況をリアルタイムに確認し、生産性に関する傾向を特定してください。14日間の無料トライアルが利用可能です。
Hubstaffで従業員のモニタリングや時間追跡を合理化すれば、状況を包括的に把握することができます。スクリーンショットの取得、アクティビティ・モニタリング、アプリの使用状況、レポートを通して、チームが順調に業務を行っているかどうかをリアルタイムに確認することができます。Mac、Windows、Linux、iOSで利用可能です。Hubstaffはバックグラウンドで実行されるため、中断されることなく 作業を続けることができます。Jira、Trello、Asana、Github、Paypalなど、業務で既に使用している30以上のビジネスアプリと統合可能です。 Hubstaffの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
ActivTrakは、チームが業務内容を把握することを支援するワークフォース生産性および分析ソフトウェア企業です。
見落としなく生産性に関するインサイトを提供する従業員モニタリング・ソフトウェア。従業員の行動を分析して業務内容を確認できるので、効率の悪いプロセス、ワークフローのボトルネック、コーチングの機会を特定して生産性を最適化することができます。ActivTrakは、企業に秘められた生産性を解放します。受賞歴のある労働力分析/生産性管理ソフトウェアは、人材の強化、プロセスの最適化、テクノロジーの最大化を実現 する専門的なインサイトを提供します。 ActivTrakの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team.
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team by managing employee time more easily, gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time tracking tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day, this easy-to-use solution empowers your employees to consistently track their time. Justworks Hoursの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
WebHRは、クラウドベースの人事ソリューションのグローバル・リーダーとして高い人気を誇っています。企業の最も重要な資産である人材を管理の管理を支援します。
WebHRは、人事業務のあり方に革命をもたらします。WebHRは、中小企業向けに設計されたクラウドベースのオールインワン人事ソフトウェアです。採用から退職までのあらゆる人事機能を革新的な方法で処理します。WebHRは、企業のコストを削減するだけでなく、生産性を高め、スペースを節約し、オフィス間およびオフィス内のコミュニケーションを迅速かつ確実に、より効率的に行うのに役立ちます。WebHRは、企業の 最も重要な資産である人材の管理を支援します。 WebHRの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Collects statistics and build reports of the employee's work based on the employee's presence status Skype for Business.
Collects statistics and build reports of the employee's work based on the employee's presence status Skype for Business. SkypeTimeの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
ユーザー・フレンドリーな時間追跡ソフトウェアです。DeskTimeは、生産性および有効性をリアルタイムで分析する時間追跡ソフトウェアです。
使用開始から数週間で従業員の生産性を30%向上させることが実証されている自動時間追跡ソフトウェアです。従業員がオンラインとオフラインでどのように時間を費やしているかを確認し、プロジェクトごとに時間を追跡して、従業員の時間給に基づきコストを自動的に計算することができます。また、社内または顧客用のカスタム・レポートの生成や従業員の休暇の計画に加え、残業手当を計算することや、チーム・メンバーの連絡先情報 を1か所にまとめて保存することができます。 DeskTimeの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
時間追跡ソフトウェアは、従業員とフリーランサーの時間を追跡する、迅速かつ正確な方法です。
チームやプロジェクト全体で時間を追跡する簡単かつ正確な方法です。Timelyの自動時間追跡ソフトウェアを使用すると、従業員とのつながりを維持し、請求やプロジェクト管理からチーム管理とリソース・プランニングまで、ビジネスに関する正確なレポートを作成することができます。厳格なユーザー・レベルのプライバシー・バイ・デザインを提供し、従業員の信頼を集める追跡ツールです。 Timelyの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Connecteamは、コミュニケーション、スケジューリング、時間追跡、研修およびタスク管理を簡単に行える、使いやすい従業員モニタリング・ソフトウェアです。
Connecteamは、従業員モニタリング・ソフトウェアです。1つのアプリで次の業務を実施できます。マネージャーがモバイル・ファーストのカスタム・チェックリスト、フォームおよびレポートを使用して、ビジネスをオートパイロットに切り替え、時間を節約し、生産性を向上させます。GPS搭載タイムクロックを使用してシフトをスケジューリングし、勤務時間を追跡できます。また、従業員のコミュニケーションを簡素化し、 専門スキルを強化し、日々のタスクを管理できます。今すぐ無料で始めましょう。 Connecteamの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
より効率的で生産的な作業を望むナレッジ・ワーカーのための、Webベースの時間管理および分析ツール。
より効率的で生産的な作業を希望する人のための、Webベースの時間管理および分析ツール。デジタル中心での生活で、気が散ったり、意識が散逸したりする可能性を防ぎます。RescueTimeでは、毎日の習慣を把握できるため、集中して生産性を高めることができます。アプリケーションやWebサイトに費やす時間を追跡しながら、コンピュータのバックグラウンドで安全に実行でき、1日の様子をはっきりと可視化できます。 RescueTimeの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Employee computer monitoring software. Track websites visited, application usage, & more. Schedule reports to be sent to your email.
BrowseReporter is an employee and computer monitoring software for tracking employee computer activity. It is the ideal tool for enforcing acceptable use policies and protecting your network against unwanted computer activities. BrowseReporter captures the websites your employees visit and the applications they use. It includes a reporting utility for generating tabular and graphical user activity reports. BrowseReporterの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Monitor and analyze your employees company-wide whether they are in the office or working remotely.
Veriato Cerebral Employee Monitoring software provides unmatched visibility into the online and communications activity of your employees and contractors. Cerebral (previously Veriato 360) is the system of record, presenting detailed, accurate, and actionable data for use in incident response, high-risk insider monitoring, and productivity reporting. Cerebral can be deployed On-prem, in the Cloud or through an MSP provider. Veriato Cerebralの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
優れた従業員モニタリング・ソフトウェア。スクリーンショット、Webサイトやアプリケーションの追跡、タイムシート・レポート、マウスやキーボードのクリック・レポートが搭載されています。
リアルタイムの従業員モニタリング・ソフトウェアを使えば、チーム・メンバーの現在の動向、彼らが訪れているWebサイト、利用しているアプリ、作業中のタスクやプロジェクトを簡単に確認することができます。この製品はキーボードやマウスの使用状況に基づいて活動レベルを取得し、ランダムにスクリーンショットを取得して、完全な透明性の獲得、時間の最適化、生産性向上を支援します。 WebWork Time Trackerの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Workpulsは、ユーザーのニーズを念頭に置いて作成された従業員モニタリング・ツールです。チームの生産性を向上するために必要なあらゆるものが揃っています。
Workpulsの従業員モニタリング・ソフトウェアは、チームの作業習慣に関する比類のないデータを提供します。リアルタイムまたは履歴データを通じて、個別または組織レベルの生産性測定基準を深く掘り下げることができます。または、詳細なレポートを通じて生産性と出勤率を測定・分析するためにも利用できます。Farmers Insurance、Office Depot、Allstateなどの企業が、チームのパフ ォーマンスを最適化するために毎日Workpulsを利用しています。ぜひこれに加わってください。 Insightfulの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
WorkTime employee monitoring software & service.
WorkTime is an employee, computer and internet monitoring software. WorkTime monitors productivity and helps boosting it. It monitors working-from-home, remote, and in-office employees. WorkTime does not support any invasive monitoring. It is designed for heavy loads and works well on 1-15,000+ computers. WorkTimeの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
This unique employee monitoring software allows remote computer monitoring and recording in real time.
This unique employee monitoring software allows remote computer monitoring and recording in real time. Record your employees communications, such as Email, Skype and other instant messaging. View used apps, Internet history, Facebook usage, files copied to USB drives, modified or deleted documents and more. Record a screenshot of every action like a video surveillance camera of their computer screen. View activity in real time or record everything into Central Log Database for later review. SoftActivity Monitorの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Kickidler is a powerful tool for automation of employees time tracking, information security and increase in business efficiency.
Kickidler is the employee monitoring and user activity tracking software. It is a powerful tool for automation of control of personnel, information security and increase in business efficiency. Main Kickidler features: online monitoring of computers, recording and playback of employees history of activity, analysis of efficiency, time tracking and also violations detecting. Besides, Kickidler can be useful for optimization of communications inside the company and remote workers monitoring. Kickidlerの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Employee time tracker with screen recording, productivity & activity tracking, and Apps & website monitoring with the simplest UI
To help you promote accountability, Traqq enables you to take screenshots and recordings in the background. You can manually add or edit the time recorded if you forget to turn on the tracker. This feature is helpful for work done outside computers. Traqq also allows you to monitor web and app usage for better insight into your team’s working process. Traqq provides actionable statistics and reports like weekly summaries and amounts earned to keep you updated on productivity. Traqqの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Improve your business productivity by tracking your field employee's work status, their working location, attendance, allowance, leaves
Save your time and efforts by monitoring and tracking your field employee's activities. Real time tracking, tasking and reporting with Chase App. It's reliable, accurate and cost effective field employee tracking solution that helps you to streamline your work and grow your business performance. You have full access of your employee's daily work status, location, leaves, their attendance, their travelling allowance etc. You can easily assign task and targets to employees. Chase Appの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Team Management Tool
Jumppl is a digital workplace for Team Management, Project Management, and all your Team Collaboration needs that help you to control and manage your business. It is a large-scale team communication and management platform with the intention to revolutionize the way teams work. Jumppl's modules consist of Chat, Task Management, Timesheet, Time tracking, screenshots, Documents, File management, Work Groups, and Profiles. Jumppl is available on Web, iOS, Android, Windows, Linux, and Mac platforms. Jumpplの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Teamdeckは、リソースのスケジューリング、時間追跡、休暇管理ができるリソース管理ソリューションです。
>> リソース管理およびプロジェクト計画ソフトウェアです。 >> 従業員のスケジューリング、プロジェクト計画および予算編成、時間追跡、タイムシート、ワークロード、パフォーマンス、稼働状況の管理、リソース予測の機能が備わっています。 >> teamdeckは、Spotify、Uber、Netflix、Viuとも連携するソフトウェア企業によって開発されました。 >> IT、金融、クリエイティブ、 小売り、ゲーム、教育、メディア業界で使用されています。 >> ライブ・デモ・プレゼンテーションとセットアップのサポートを無料で利用できます。デモにご登録ください。 teamdeckの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Spapp Monitoring is one of the most advanced phone tracker app for Android. This software is used for tracking your employees.
Cell phone tracker software used for for tracking your employees. This is a common use especially now that many people are working from home. Do you suspect your employees may be wasting their time chatting on Whatsapp instead of actually working? A tracking app will let you know how much time is spent on social media apps such as Facebook and you will be able to act. Spapp monitoring can also be used as a GPS tracker. It can also be used as a parental control application for Android. Spapp Monitoringの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Cloud based employee monitoring software with Screenshots and Productivity analysis. Manage your remote employees. FREE TRIAL.
Improve the performance of your company now! Berqun gives quantifiable insight into how your employees spend their time at work. These insights allow you to confidently identify low performers and enable you to jointly take action towards higher productivity. BQ scores for each day in a month. Analyze trends over time and drill down into any unusual changes.Optionally, record screenshots of employee computers at any time interval that you specify. Office TV feature offers a snapshot of employee Berqunの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Employee monitoring software solution that helps collect user activity data to track employee behavior & achieve overall productivity.
Ever wondered if your employee worked the entire day? Do you want to know who the most active worker is and what the most efficient work hours are? If yes, then you surely are at the right page. Employee PC Monitoring Software gives you insights on your employees activities. While you are monitoring your employees productivity, they have no knowledge of the Employee monitoring software installed in their PCs. The self-managed monitoring software gives you the leisure to monitor from anywhere. Employee Monitoring Softwareの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Easy-to-use employee monitoring that works on PC, Mac, iOS, Android & Chromebook. Track productivity on remote and/or office employees.
InterGuard is an easy-to-use remote employee monitoring software that lets you track productivity, investigate HR issues, monitor web browsing and get alerted to insider security threats. InterGuard is installed directly onto the employees device (PC, Mac, iOS, Android, Chromebook, Virtual Desktop) and keeps monitoring even when the employee is working from outside the office. Perfect for managing remote employees. InterGuardの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Productivity tool provides you with time tracking, employee monitoring, GPS tracker, invoicing, project budgeting, scheduling, and more
Apploye is an intelligent app for time tracking, employee monitoring, and productivity measurement. You can use it to oversee your in-office, remote or hybrid companies. It is compatible with both mobile and desktop. Also, project and task tracking, project budgeting, invoicing, payroll, client, and team management are super easy with Apploye. Get professional and comprehensive reports without any hassle. Ensure your business growth & stay one step ahead with Apploye. Apployeの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Rabbit is a Web software to control hours in projects with a fast implementation and low cost.
Rabbit is a Web software to control hours in projects with a fast implementation and low cost. Easy and fast to use, the fastest onboarding in Brazil in less than 1 minute your team can start controlling hours with Rabbit. Rabbit has an intuitive interface that is PLAY, PAUSE and CONTINUE with just one click, one click and you start your tasks by counting the time and cost of each minute by pointing in the tool. Rabbitの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
timeBro is an automatic time tracking add-on for project software in Windows & macOS. It captures every minute you spend working.
timeBro is an automatic add-on that tracks time spend on every task and project. It saves up to 75% of your tracking effort and connects any project software with an open API that allows it – over 50 and more to come. While running in the background, it tracks every computer activity - that means every work in different programs/files, every browser tab, e-mail, or calendar entry. It visualizes your day as a timeline, so you know at a single glance what you've worked on and can export the times. timeBroの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning and security contractors.
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning & security contractors. With touring and tracking features, Lighthouse provides complete visibility of distributed teams using beacon, GPS & other technologies. It monitors cleaning tasks & scheduled work or guard touring & patrols in real time. Lighthouse adds time- and money-saving capabilities to view, manage & simplify operations in the field to enhance customer service, operational efficiency, safety & risk reduction. Lighthouse.ioの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Intelligent Security and Data Analysis: Easily understand and manage whats happening inside and outside your Google Domain.
GAT Labs makes it easy to secure and manage Google Workspace, Chrome and any web application accessed through your Google Workspace account. When combined with Google Cloud Identity it is the ONLY tool set that can give you the same level of oversight and protection for your Google Workspace users, no matter where they work from, as they get on the LAN behind the firewall. With ActiveID for Chrome it provides the first truly zero-trust environment for Google Workspace. GAT Labsの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Customer Feedback & Reviews software that helps small & medium businesses grow their business.
Our mission from the get-go has been to help companies grow by automatically getting more out of their current customers base. Compared to other software, we offer multiple tools to deliver on that mission: Customer satisfaction surveys, online reviews, and cross-sales. Additional tools will be added to keep delivering on our mission. Most of our users chose InputKit over the competition for its ease of use, its beautiful design, and our 5-star customer service. InputKitの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
メールの生産性を測定することができます。カスタム・ダッシュボードで応答時間、送受信したメール、トップ・インタラクション、および主要な重要業績評価指標 (KPI) を測定することが可能です。
Email Meterは、優れたメール分析ソリューションです。Email Meterを使用すれば、企業は従業員のパフォーマンスや生産性の測定基準 (作業負荷や応答時間など) を取得することができます。この製品は、情報に基づいたデータ重視型の意思決定を支援します。Email Meterを使用するにはGmailまたはG Suiteが必要です。処理するメールの数を確認して、チームの仕事量を理解することが できます。返答にどのくらいの時間がかかっているかを把握し、改善できる点を見出すことができます。Email Meterは、Dropbox、Fujifilm、Logitechなどの企業チームがメール測定基準を分析する業務を支援しています。 Email Meter Enterpriseの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
DeskTrack is productivity software that is top notch and designed according to the requirements of today's business world.
DeskTrack is an automated time tracking Software that records the insight details of the desktop i.e. it keeps the list of applications opened, URLs browsed, files opened with the total time spent on them. This record helps in identifying the actual work we did & the distractions faced all through the day. It is also useful for managing the project timesheets by linking the files and URLs to the specified projects. Mainly it helps in increasing efficiency & productivity by 40%. DeskTrackの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Free Plan Unlimited Users. Paid Plan Flat Price $25/Month/Company Unlimited Users. Employees in RFID, QR Code, Face Recognition, GPS.
Free online time clock, attendance tracking software. Clock in from web browser, desktop computer software, smart phone app for daily shifts, project tasks and jobs. Track Schedules, Expense, absences, paid time off accruals, projects, tasks and jobs. Export data for payroll and billing. Clock in restriction for IP, WIFI, device or GPS. Camera, face recognition, Barcode, QR Code, RFID and NFC Scanners, Notification and Developer API are supported. Free Plan for Unlimited Users is available! Open Time Clockの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Use fSense to monitor compliance efficiently, managing remote teams, and increasing efficiency in billing operations
fSense helps your company to start monitoring employees activities efficiently, managing remote teams, and increasing efficiency in billing operations. Replace repetitive and unproductive activities with smart, efficient processes and have real-time access to valuable insights. Our platform will help you to identify behavioral deviations and standardize best practices to reduce risks and increase your teams' daily results. fSenseの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Ekran System®は、インサイダー脅威を効果的に検出して阻止するフルサイクルの従業員モニタリング・ソリューションです。
Ekran System®は、高度なインサイダー・リスク・マネジメントおよび従業員モニタリング・ソリューションです。Ekranを使用することにより、ユーザーIDの確認、ユーザー・アクセスの管理 (特権ユーザーのアクセスを含む)、および保護境界内外のユーザーのアクティビティと生産性のモニタリングを行うことができます。Ekran Systemは、10~10,000個のエンドポイントに20分で簡単にデプ ロイすることができるユニバーサルで軽量な従業員モニタリング・ソリューションです。 Ekran Systemの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
プロフェッショナル・サービス企業向けのクラウド・システム。会社の財務、人材、文書を管理することができます。時間と場所に制限されることなく共同で作業することができます。
Teamogyは、プロフェッショナル・サービス企業向けの包括的なクラウド・システムです。顧客への最初の接触から予算策定、プロジェクト管理、能力計画、時間レポート、サードパーティ費用、そして顧客請求までのステップに対応しています。Teamogyは、社内のチームをつなぎ、社内のコラボレーションとコミュニケーションをサポートします。チームはいつでもどこからでも作業できるようになります。 Teamogyの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Intradiem provides intelligent automation solutions for customer service teams to maximize their productivity and engagement.
Intradiem's AI-powered technology acts as an automated manager for contact center agents with rules that are triggered in real-time by actual service level conditions. The result is increased productivity and a highly measurable return on investment, with typically a 2x payback in the first year and a 3-5x return in subsequent years. Intradiem is powering over 1 billion automated actions annually and has saved its customers over $140 million in the past 2 years. Intradiemの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
A desktop analytics monitoring solution that can give managers objective, real-time data on employee application usage.
Verint Workforce Management is a desktop analytics monitoring solution that can give contact center managers objective, real-time data on employee application usage. This data helps to understand how employees are performing across all channels and locations, including work-from-anywhere employees. A “virtual” walk-around management tool that can help identify whether agents need coaching to improve performance; or if opportunities exist for increasing productivity and capacity. Verint Workforce Managementの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Comprehensive employee education platform: phishing simulations, quizzes, gamification, policies/procedures, audit reporting & more.
Get ThreatAdvice Cybersecurity Education if you are looking for efficient and effective cybersecurity online training platform for your employees. ThreatAdvice Cybersecurity Education uses video-based micro-learning courses to arm your employees with the cybersecurity knowledge they need to protect your organization. Our comprehensive employee education platform includes phishing simulations, quizzes, gamification, policies and procedures, audit reporting, external scans and more. ThreatAdvice Cybersecurity Educationの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Boost your workforce's cognitive abilities and protect their mental health, using our cognition coach in your pocket.
PsychologyCompass offers your employees a cognition coach in their pocket, to enhance their mental performance, and protect their mental health. Measurably reduce absenteeism, presenteeism, churn and mental health claims. Nourish your employees' mental health and boost their performance on auto-pilot, and at scale. Get real-time employee engagement and improvement data through our dashboards. Improve your team's cognitive aptitude with privacy in mind. PsychologyCompassの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Fully-integrated HRMS platform to deliver efficiency and growth. We are operational in India, Middle East and Australia
ZingHR has been the driving force that is helping organizations go beyond Automation, and deliver a solution that could directly impact Business Outcomes and Enhance Employee Experience. ZingHR aims for an Employee-Centric and mobile first approach. An Enterprise HCM platform for the betterment of workforce irrespective of geographical boundaries covering the entire spectrum from Onboarding to Exit and beyond. ZingHRの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡
Cloud-based employee monitoring software for Windows and macOS.
CleverControl is a powerful cloud-based solution for business, allowing full computer monitoring of employees. Unlike other employee monitoring programs, CleverControl offers continuous screen recording, webcam recording and call recording features, letting you determine if any of your staff members may be slacking or even intentionally harming your business. The software records any PC activity, including keystrokes, visited websites, running apps, printer activities, IMs, social networks etc. CleverControlの詳細

機能

  • リモートアクセス/コントロール
  • 画面アクティビティ記録
  • 従業員活動モニタリング
  • 生産性分析
  • 閲覧履歴
  • 従業員メール・モニタリング
  • 時間追跡