評価が高いソフトウェア

日本 日本製品のみ表示
236件の結果
Confluenceでは企業のステークホルダーと最新情報を共有し、チームや外部のメンバーとの生産および保持計画を調整することができます。 Confluenceの詳細
Confluenceを利用すれば、コンテンツを1か所に簡単に保存することができます。エンタープライズ・コンテンツ管理ソフトウェア・ツールとして活用できます。会社のステークホルダーに最新情報を伝え、チームの内外で生産計画や維持計画を調整することができます。 Confluenceの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
企業がカタログ、デジタル・アセット、コンテンツ最適化などを管理できる製品情報管理ソリューションです。 Supplysailの詳細
企業がカタログ、デジタル・アセット、コンテンツ最適化などを管理できる製品情報管理ソリューションです。 Supplysailの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Boxを使用することで、チームは、コンテンツのライフサイクル全体をサポートするためにつくられた、セキュアな単一コラボレーション・プラットフォームで、どこからでも作業することが可能になります。
ビジネスはコンテンツで成り立っています。今こそ、コンテンツを活用する時です。業界を問わず、販売契約書、製品仕様書、販促資料、動画など、さまざまなファイルが業務プロセスの中核を担っています。Box Content Cloudを使用することで、ファイルの作成から共有、編集、署名、保存まで、コンテンツのライフサイクル全体をサポートするためにつくられた、使いやすさとセキュリティを兼ね備えた単一プラットフォ ームを手に入れることができます。Boxは10万社以上の優れた組織から信頼されており、主要な業界アナリスト機関から先駆者としてその名を馳せています。 Boxの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Wrikeは、テンプレート、リクエストフォーム、堅牢なセキュリティを備えた、コンテンツ管理に役立つ共同作業型プラットフォームです。
Wrikeは、全世界で200万人以上が利用するプロジェクト管理プラットフォームで、コンテンツ強化のための強力な機能が満載です。チーム用スペース、プロジェクト、フォルダーに文書をアップロードして整理でき、すぐに使えるテンプレートやカスタムリクエストフォームにより、反復タスクをなくしコンテンツに関するプロセスを自動化することも可能。さらに、役割に基づくアクセス、堅牢な認証管理、データ暗号化などの企業レ ベルのセキュリティで、情報の安全性を守ります。 Wrikeの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
eFileCabinet’s advanced workflow automation helps growing organizations limited by repetitive tasks maximize their revenue potential.
eFileCabinet is the ultimate document management solution that empowers HR, Finance, and more to focus on business outcomes. Our cloud-based solution can automate complex document processes that prevent midsize organizations from maximizing their revenue potential. eFileCabinet provides a secure, centralized location for each department to access their confidential data and reduce interdepartmental silos. Streamline your day with eFileCabinet and give 100% of focus to the work that matters. eFileCabinetの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Digital Asset Management platform
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze assets across hundreds of formats including 8K video, documents, images, and 3D renderings. With best-in-class services, support, security, and scalability, Brandfolder helps global brands create compelling, timely, and consistent brand experiences with unparalleled efficiency and speed. Brandfolderの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Create & distribute enterprise content faster using lockable templates that empower anyone to design on-brand marketing materials.
Lucidpress is a brand templating & design platform for enterprise teams creating sales and marketing content. Empower anyone to store brand assets, create templates, customize content, and distribute via digital channels or print. Lockable templates protect your brand while letting colleagues make small customizations, easing the workload off your creative team. Forget rogue branding forever with Lucidpress — the brand templating platform trusted by over 7 million users worldwide. Marqの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
カタログ、パンフレット、雑誌、ポートフォリオなどを簡単に作成、公開したい場合にぴったりのオンライン出版ツールです。
Flipsnackは、デジタル・カタログ、雑誌、パンフレット、ポートフォリオ、レポート、フォト・アルバム、新聞、その他多種の出版物を作成、公開するために世界中の人々に使用されているブラウザ・ベースのオンライン出版ツールです。 使い方: PDFをアップロードするだけで、ページめくり機能の付いた美しいオンライン・マガジンを自動で作成することができます。 また、オンラインのDesign Studioを使用して独自のオンライン出版物を一から作成することもできます。 Flipsnackの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Automated, scalable content management: create, manage, collaborate, and improve sales messaging, with unparalleled content automation.
Recognized by analysts for superior content management capabilities, Seismic equips sellers with the knowledge and automated personalized material most effective for every buyer interaction. Powerful content analytics enable marketers to prove and improve their impact on the bottom line, revealing what is really driving revenue and what needs to be adjusted. Integrations with Microsoft, Salesforce, Google, and more mean sellers can keep up with the digital-first reality of today's buyer journey. Seismicの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
あらゆるドキュメントや情報を簡単に整理および管理することのできる強力な企業コンテンツ管理ソフトウェアです。
M-Filesは、情報をより効果的に検索、利用できるようにすることで業績改善を実現する次世代のインテリジェント企業コンテンツ管理機能を提供しています。Windows Explorerと統合可能な単一の直感的なコンテンツ管理ソリューションでワークフローの改善、情報の再利用率向上、冗長性の排除、安全なコンテンツ管理、競合やデータ紛失の回避を実現することができます。100か国以上の多くの組織がM-Fil esを利用し、ビジネス情報のニーズを管理しています。 M-Filesの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
エンタープライズ・コンテンツを管理する方法としてBynderが選ばれている理由を確認してください。無料のDAM比較ガイドをダウンロードしてください。
Bynderでは、プロフェッショナルな方法でデジタル・コンテンツの管理を簡単に行うことができます。チームは、同一ページでのリアルタイムの共同編集とブランド承認、簡単なファイル共有やストレージ、チャネルやファイル・タイプ用の自動フォーマットを行うことができます。また、ブランド化された企業資料およびメッセージを扱うことのできるクラウドベースの一元的な単一のハブも提供されます。受賞歴のあるBynderの ソフトウェアは、Spotify、PUMA、KLMを始めとする多くのグローバル・ブランドに利用されています。 Bynderの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
SmartDocs transforms Microsoft Word into an easy proposal creation tool. Improve productivity from Day 1. Powerful yet easy-to-use.
SmartDocs brings state-of-the-art proposal automation tools right into Microsoft Word's intuitive and user-friendly environment. Our customers see a productivity improvement of up to 80%. That means what takes you days or weeks to produce will now take mere minutes to create with SmartDocs. No IT professional is needed to implement and maintain SmartDocs. Your team will centralize approved content, automate templates, and eliminate costly mistakes. Scalable for teams of 5 to 5000+ writers. SmartDocsの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
MangoAppsは、従業員が一体感を感じられる体験を作り出し、場所を問わず共通認識をもたらすために役立つ最新のイントラネット・プラットフォームです。
MangoAppsは、従業員が一体感を感じられる体験を作り出し、場所を問わず共通認識をもたらすために必要なツールを備えたイントラネット・プラットフォームです。使いやすい最新のイントラネットが一元化されたハブとして機能し、従業員はそこから、カスタマイズされた単一のダッシュボード上で、すべてのツールやアップデートを確認できます。このアプローチによって、整合性と効率性の促進やコミュニティの強化が進み、誰 もが簡単に必要なファイルや同僚、情報を見つけられます。 MangoAppsの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Content management solution for videos, dynamic and personalized media, etc. that supports content search and workflow management.
Adobe Experience Manager is a cloud-based content management solution for videos, dynamic and personalized media. It offers further capabilities such as digital asset management, content management, digital enrollment and forms, workflow management and more. Adobe Experience Managerの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Publishing solution that helps businesses convert PDF files into HTML5 flipbooks with customizable design, company logo & domain name.
Paperturn is an online flipbook software that converts your PDFs into interactive digital magazines, catalogs, books, reports and more! Simply upload your PDF and we will turn it into a beautiful page-turning flipbook. Use our powerful marketing and analytical tools to create, share, monetize and measure content. Easily share your flipbook and open it quickly on all devices. Our editor helps you to include interactive features like videos, pop-ups and many others - find out more on our website! Paperturnの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Bluescape is the meeting solution for creative teams. Re-create art rooms and creative war rooms in Bluescape's virtual workspaces.
The meeting solution for everyone is not the meeting solution for you. You're building brands, products, sometimes entire worlds - yet your world is limited to seeing faces in boxes or one screen at a time? Recreate art rooms, writer's rooms, and creative war rooms in Bluescape's virtual workspaces. Gather with your team and all your work in one place to streamline brainstorming sessions, design reviews, and creative presentations. Try Bluescape, the meeting solution for creative teams. Bluescapeの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Securely capture, store, and retrieve content quickly and easily. Process automation and app integration empowers business growth.
Designed for midsize organizations of 100-1,000+ employees, DocStar ECM is the best enterprise content management & business process automation solution. It empowers growing businesses to make better decisions and delivers fast ROI with intelligent data capture, workflow, and retrieval. Integrated with ERP, accounting, HRIS, EMR or other business application, DocStar ECM helps you automatically manage the entire lifecycle of your content. Contact us for a free custom demonstration. DocStar ECMの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Publish Google Docs to your blog in 1-click. Save 6-100+ hours/week + manage less people.
After exporting 10,000+ docs/year, we found that the best marketers always get bogged down with the same redundant tasks. Things like cleaning HTML, removing <span> tags, line breaks and more. Resizing & compressing images one-by-one. And even manually pasting target=“_blank” to every single link to keep readers on your site. Wordable allows you to customize how you want content formatted & optimized. Then, you can save these recurring settings to export in seconds with just 1-click.</span> Wordableの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
One trusted platform to secure and govern all your company's files, no matter where work happens.
Egnyte is a comprehensive enterprise content management, data governance, and file sharing platform, allowing you total control of your organization's content to unleash user productivity while maintaining security. >> Security from external (ransomware) and internal threats >> Compliance proofs and audit >> Controlled sharing & workflows for Remote Working Egnyteの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Paperfliteを使用すると、マーケティングおよび営業チームが、販売コンテンツの発見、共有、追跡、リアルタイムのエンゲージメント分析ができます。
Paperfliteは、マーケティングの担保、および販売コンテンツ管理プラットフォームです。Paperfliteを使用すると、マーケティングはコンテンツをキュレート、整理、コラボレーション、配信、顧客の成功、およびチャネル・パートナーに配布できます。 Paperfliteは、コンテンツの内部および外部のユーザー・インタラクションに関する、リアルタイムのエンゲージメント分析を提供します。これにより 営業担当者は、リードに優先順位を付け、フォローアップのタイミングを把握できます。 Paperfliteは、業界をリードするCRMおよびマーケティング・ツールと統合され、あらゆるデバイスで使用できます。 Paperfliteの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
MediaValet helps Enterprise Marketing & Creative teams manage, collaborate on & distribute their marketing assets, visuals & content.
MediaValet is a cloud-based Enterprise Content Management system that helps Marketing and Creative teams across all industries easily manage, collaborate on and distribute their digital content. With unlimited users, support and training, MediaValet is fast and easy to use. It's trusted by leading brands like A&W Food Services, Sandals Resorts, ATB Financial and Caffe Nero. MediaValetの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
User-friendly document management you will love. Easily capture and electronically file information, and save time, money, and stress.
Virtual Cabinet is a leading global provider of digital document management solutions and electronic signature software. We help businesses of all sizes be more profitable by having one central secure way to store, retrieve and complete work efficiently. We provide user friendly document management software you will love. Virtual Cabinet serves over 70,000 users and is setting the standard for seamless integration between document management and all major CRM, back-office, and PM software. Virtual Cabinetの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
ECM solution that combines integrated document management, business process management and records management.
OnBase enterprise content management software combines integrated document management, business process management and records management in a single application. Whether deployed as a hosted or premises-based solution, OnBase allows organizations to automate business processes and reduce the time and cost of performing important business functions through the management and control of content. OnBaseの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
The templating and creative automation platform that empowers teams to create content at scale, at speed and on brand. Every time.
Outfit is a brand management, templating and creative automation platform. It empowers teams to produce, customise, approve and use marketing collateral, through templates and dynamic data inputs. Creative automation uses technology to automate manual, yet predictable on-brand tasks associated with marketing production. Outfit works alongside your existing martech stack to reduce production costs, scale up production, dramatically improve your speed to market and guarantee brand control. Outfitの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Built to be scalable throughout the entire organization, regardless of company size, DocuPhase's ECM Software gives you control!
Built to be scalable throughout the entire organization, regardless of company size, DocuPhase's ECM Software gives you control! Eliminate the endless search for the documents you need to do your job. Eliminate the endless email strings of attachment after attachment. Eliminate the hand delivery of business critical information which is prone to being lost or stuck under a pile of papers. Partner with the DocuPhase team to transform the way you work. Lets get started! DocuPhaseの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
The MODX Digital Experience Platform provides everything you need to build, host, and maintain amazing websites your way.
With MODX CMS and cloud hosting, you have complete control over your creative vision and the experiences you deliver, with no restrictions and no compromise. You can focus more on building great digital experiences, and less on hosting and maintaining complex web infrastructure. If you ever need help, MODX Professionals are available worldwide and support from the MODX team MODXの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
DocuWareのオフィス自動化ソリューションでは、生産性を大幅に向上させるスマートなデジタル・ワークフローとドキュメント制御を利用できます。
DocuWareは、製造、小売、ヘルスケア、政府など、あらゆる主要産業のさまざまな規模の組織に、デジタル文書管理と自動ワークフロー・ソリューションを提供します。 18の言語で利用でき、クラウドとオンプレミスのデプロイをサポートするDocuWareは、現在、100カ国で15,000社以上の顧客と650,000人のユーザーにサービスを提供しており、750社以上のパートナーからなるグローバル・ネットワ ークを擁しています。 DocuWareの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
企業のフォームの作成、文書のデジタル化、ファイルのルート設定などの作業を支援するクラウドベースおよびオンプレミス型のワークフロー管理ソリューション。
Laserficheは、インテリジェント・コンテンツ管理およびビジネス・プロセスの自動化を支援する優れたグローバル・プロバイダーです。Laserficheは強力なワークフロー、電子フォーム、文書管理および分析を通して手動プロセスを廃止し、繰り返しの業務を自動化することによってビジネスの目標達成を加速します。Laserficheは、30年以上前からエンタープライズのコンテンツ管理業務に取り組み、ペー パーレス・オフィスの分野を開拓しました。現在、Laserficheはクラウド、機械学習およびAIでイノベーションを起こし、組織の変革を実現しています。 Laserficheの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Directus is the world's leading Open Data Platform and a flexible powerhouse to democratize your data across your entire business.
Directus is an Open Data Platform for managing the content of any SQL database. It provides a powerful API layer for developers and an intuitive App for non-technical users. Written in JavaScript, Directus is completely open-source, modular, and extensible, allowing it to be fully tailored to your exact project needs. Directus is the perfect alternative to Supabase, AirTable, Hasura, and Contentful. Directusの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Improve your bottom line by automating manual processes with intuitive, workflow driven digital transformation products from Square 9.
Improve your bottom line and gain a competitive advantage with industry-leading digital transformation solutions from Square 9 Softworks. Drive productivity with a workflow driven environment, manage documents, and turn paper and PDFs into usable business intelligence. Countless industries use Square 9 to transform and automate their common tasks and manual processes, so they can focus more on their customers and partners. Learn how Square 9 can digitally transform your organization. Square 9の詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
楽しく管理することができる複雑なWebアプリケーションを構築できます。
Concrete CMS (旧concreate5) は、チーム向けのオープンソース・コンテンツ管理システムです。Concrete CMSと使用すると、安全で、同時にコンテンツ・コントリビュータにも満足してもらえるWebサイトを運営することができます。 楽しく管理することができる複雑なWebアプリケーションを構築できます。Concrete5は、要求の厳しいクライアントのためにピクセル・パーフェ クトなWebサイトを作成する代理店向けに設計されています。開発が早く簡単で、直感的に使用できるので、研修も容易に行うことができます。無料のオープンソースなので、どこからでも使用することができます。 Concrete CMSの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Contentfulは、デジタル・エクスペリエンスを大規模に構築するための次世代コンテンツ・プラットフォームです。
Contentfulは、複数のプラットフォームにコンテンツを簡単に公開することができる、柔軟な将来対応型エンタープライズ・コンテンツ管理システム (CMS) です。コンテンツを一度作成すると、どこにでも美しく公開することができます。編集者は、使いやすい編集インタフェースでインタラクティブにコンテンツを管理することができます。開発者は選択したプログラム言語とテンプレート・フレームワークを使用して、コ ンテンツを配信することができます。Contentfulが選ばれている理由は、柔軟で安定したコンテンツ・モデリングとコンテンツ配信です。Contentfulをお試しください。 Contentfulの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Cloudinary is an API-based SaaS platform for handling all your image and video management needs.
Cloudinary is the market leader in image and video management for web and mobile applications. Used by more than 1 million developers worldwide, with over 7,500 paying customers, and over 50 billion media assets under management, Cloudinary provides a dynamic SaaS platform that supports the entire media pipeline from upload and storage all the way to providing extremely rich manipulation capabilities and optimized delivery across any device or channel. Cloudinaryの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Web-based platform that provides businesses with resources required for promoting their marketing content and track its performance.
AI and machine learning-enabled, web-based content marketing platform that allows medium to large businesses to perform research for trending topics, keywords and more while tracking page-speed performance. The search is based on seasonality and events. Further, it also assists in tracking the content ranking and page-speed performance, across various digital channels. BrightEdgeの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Affordably automate your document lifecycles, intelligently organize documents, and empower remote collaboration with Content Central.
Intelligently organize your documents, automate redundant processes, and collaborate better with Content Central document management software. On-premise or in-cloud, its workflow engine automates how files and records are managed including eSignatures and form submissions. Meet compliance with controls to track user access, changes and sharing. Scan and leverage Ademero AI to intelligently identify, sort and process accounts payable invoices and other high-volume paper entering Content Central. Content Centralの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
dotCMS is a Hybrid Headless Content Management System for managing content and content-driven sites and applications.
dotCMS is an agile, scalable and secure Hybrid Content Management System (CMS) that allows large and medium businesses to build, manage, and deploy content-enabled applications such as websites, single-page apps, mobile apps, and more. Our API-first approach to content management enables users to manage content, images, and assets in one centralized location and deliver to any channel. dotCMSの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
An enterprise Headless CMS, with the best of both worlds. A great editing experience and the scalable flexibility developers need.
Agility is a leading enterprise-grade composable DXP. It provides a fast and flexible environment for developers and a powerful authoring tool for marketers. As an API-based, Composable DXP Agility makes it easy to create omnichannel experiences as well as integrate content management with your entire ecosystem. Agility is a secure and scalable cloud platform specifically built for the high demands of the enterprise. Agility CMSの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Xerox DocuShare's Content Management System gives you the easiest method to manage all of your paper and digital documents
Xerox DocuShare's Content Management System gives you the easiest method to manage all of your paper and digital documents. Users can easily access, share, and process information in just a few clicks. Accepts paper content, digital files, video, images and email content in a secure, centralized repository. DocuShareの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
The modular content platform that enables marketers and developers to deliver experiences that look and feel great on any channel.
Kontent.ai is the modular content platform that enables enterprise business users and developers to plan, create, and deliver experiences that look and feel great on any channel. Focused mainly on large, global companies, Kontent.ai’s intuitive authoring experience allows for easy content production, modular content reuse, and real-time collaboration. The result? Consistent, optimized, and engaging content. In parallel, developers enjoy the total flexibility of the headless. Kontent.aiの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
ECM(Enterprise Content Management), BPM(Business Process Management), SWC(Smart Web Capture) and DSS(Digital Signature System).
INTERFY PLATFORM We have the ideal solution to accelerate the digital transformation of your business. Optimize your team's time, efficiently capture and manage documents and increase productivity with the Interfy platform. Interfy is a Digital Platform focused on Content Management and Process Automation. With ECM(Enterprise Content Management), BPM(Business Process Management), SWC(Smart Web Capture) and DSS(Digital Signature System). Integrate an White Label. Interfyの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Powerful content, customer engagement, and product discovery offerings to achieve true personalization and drive unparalleled growth.
Bloomreach is the world’s #1 Commerce Experience Cloud, empowering brands to deliver customer journeys so personalized, they feel like magic. Bloomreach Content, our headless CMS, allows you to manage your storefront and easily add products to any page with our powerful APIs and software solutions designed to help you capture more revenue. Bloomreachの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Document management software for medium to large groups offering familiar ease-of-use inside Windows with optional Web/mobile access.
Ideal for 10 or more users, Document Locator offers enterprise document management inside Microsoft Windows, with integrations to Office, Outlook, and more for ease of use. Version control, notificati ons, approvals, security, records policies, and workflow are found right within familiar Windows folders. Web and Mobile access also available. Best for HR, Accounting, Projects, Contracts, and Quality Programs. API connects with other systems. Document Locatorの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Nuxeoプラットフォームは、エンタープライズ・プラットフォームに期待される基本的なECM機能を備えています。
Nuxeoは、伝統的なエンタープライズ・コンテンツ管理 (ECM) のあらゆる機能を備えていますが、それは単なる開始ポイントにすぎません。ローコードを特徴とするNuxeoのプラットフォームは、スケーラブルなクラウド・ネイティブの最新アーキテクチャと多くの統合を使用して効率性を改善し、コンテンツやデータから得られる価値を高めます。Nuxeoプラットフォームは、エンタープライズ・プラットフォームに期待 される基本的なECM機能だけでなく、メタデータ管理、AI、機械学習などの高度な機能も備えています。 Nuxeoの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
時間と場所に制限されることのないアクセスとセキュアで使いやすいエンタープライズ・コンテンツ管理機能を求める組織に最適です。
あらゆるデバイスを使用して、信頼性が高くセキュアな方法でどこからでもドキュメントを作成、編集、保存、検索、コラボレーションできるクラウド型の優れたエンタープライズ・コンテンツ管理ソフトウェア (ECM) であるNetDocumentsを使えばチームは成果を出すことに集中できます。 高度なテクノロジーを提供するNetDocumentsでは、既存のツールをゼロから作り出す必要がなくなり、チームが成果 を出すことに集中できるようになります。 NetDocumentsの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
With Progress Sitefinity, businesses can seamlessly extend their reach across multiple channels to engage customers on their own terms.
More than 2,000 companies and their clients rely on Progress Sitefinity to engage, convert and retain customers across the entire customer lifecycle. Companies large and small look to Sitefinity to engage audiences with thoughtful, relevant content; personalized experiences that increase conversions; a consistent, responsive experience across all channels, including mobile; ready integration with backend systems; digital commerce; and Sitefinity Insight. Sitefinityの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
モダンなWebアプリ向けに、ファイル・アップロード、メディア処理、コンテンツ配信を行います。
Uploadcareは、CDNを介してファイルのアップロード、保存、処理、インテリジェント配信を行います。 また、ファイル・インフラストラクチャ構築に使用するリソースの節約、コンテンツ、コンバージョン、読み込み時間、トラフィック、UXの最適化を実現します。 Uploadcareの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
エンタープライズ・コンテンツ・マーケターやマーケティング・オペレーション・チーム向けに構築されたSitecore Content Hubを使用すると、キャンペーンやプログラムなどを配信することが可能になります。
エンタープライズ・コンテンツ・マーケティングおよびマーケティング・オペレーション・チーム向けに構築されたSitecore Content Hubは、優れた運用能力を発揮してキャンペーン、プログラム、パーソナライズされたエクスペリエンスを容易に提供します。 Content Hubの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Kiteworks Content Access wraps a layer of privacy around collaboration with third parties via email, shared folders, and other channels
Kiteworks Content Access allows collaboration with third parties via email, shared folders, and other channels without exposing the source systems, while wrapping a layer of privacy and compliance around public cloud sources. Provide a safe and secure way to share sensitive information from content repositories with customers, suppliers and other third parties. Kiteworksの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
MyQ X puts the respect for people into print management - simplifying workflows with its personalized terminal and mobile print client.
MyQ X puts respect for people into document workflow management. There are real people behind every document – and they all want their daily printing and scanning to be more convenient, secure, and yet cost effective. MyQ X meets these needs by enabling people to create their own individualized user experience, whether this is an end user's personalized embedded terminal and mobile print client, remote deployment for admins, or simpler cost and security controls for managers. MyQ Xの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター
Eliminate paper to save time and money, and reduce errors ensuring the best student, staff, and faculty experience by using Etrieve.
Designed specifically for Education and the cloud, Softdocs’ Etrieve platform combines content management, electronic forms, electronic signatures, and workflow automation functionality into an easily scalable, seamless ECM experience for every user — whether on campus or online. Etrieveの詳細

機能

  • ドキュメント管理
  • コラボレーションツール
  • ワークフロー管理
  • 達成、リテンション
  • 検索/フィルター