153件の結果
キャプテラが無料の理由
世界中の通信事業者や再販業者が時間を節約し、接続を得て、最終的にビジネスを拡大できるよう設計されたオンライン予約プラットフォームです。 Rezdyの詳細
Rezdyは、ツアー、アクティビティ、およびアトラクション向けの独立系B2B SaaS予約および配布プラットフォームです。この強力な予約ソフトウェアは、100カ国以上の数千人に及ぶツアー・オペレーターやアクティビティ・オペレーターの時間を節約でき、ビジネスの成長にダイレクトに役立ちます。あらゆる規模のオペレーターが、選択した予約ソフトウェアに関係なく、優れたB2B配信プラットフォームであるRezdy Marketplaceを使用して、現地および海外エージェントと大規模に接続および取引をすることができます。 Rezdyの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Rydooは世界的な出張経費ソリューションです。出張全体を網羅するエンド・ツー・エンドのソリューションです。 Rydooの詳細
Rydooは、高成長企業と大企業のプロセスを自動化および効率化できる、優れた出張経費ソリューションです。 Rydooで時間を節約できます。Rydooは企業とその従業員を出張経費処理のわずらわしさから 解放します。 フライトやホテルの検索、電車の座席の予約、空港からのタクシー代の支払いなど、 出張全体を網羅するエンド・ツー・エンドのソリューションです。

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Kissflow Workflowは、出張関連プロセスを管理するために最適なプラットフォームです。すべての機能が1か所に集約されています。 Kissflow Workflowの詳細
Kissflow Workflowは、出張関連プロセスを管理するために最適なプラットフォームです。すべての機能が1か所に集約されています。Kissflow Workflowは、出張経費を承認するために十分な機能を備えた包括的ソリューションを提供します。

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Ezusは、オーガナイザーがカスタマイズされたイベントや旅行を迅速に組み立てられるようにし、その販売効率の向上を支援するソフトウェアです。 Ezusの詳細
Ezusによって、旅行代理店や観光開発業者がカスタマイズされた旅行を迅速に組み立てられるようにし、その販売効率の向上を支援するという使命を、次のように実現します。 - 予算とプログラムのシンプルでスムーズな構築 - パーソナライズしたテンプレートのライブラリを使用したトラベル・ドキュメントの生成 - 顧客およびサプライヤー (社内顧客関係管理 (CRM) とカタログ) の情報を単一のコラボレーションツールに一元化 - サプライヤーの予約、空き状況と支払い、および顧客の支払いの管理 Ezusの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
SAP Concurを導入すると、自動化だけに留まらず、ビジネスとともに成長する完全統合型の支出管理ソリューションを利用することができます。
SAP Concur Travelを導入すると、あらゆる規模や段階の企業が自動化だけに留まらず、出張、経費、ベンダー請求書、コンプライアンス、リスクを網羅する、完全統合型の支出管理ソリューションを利用することができます。グローバルな専門知識、業界屈指のイノベーション、多様なパートナーやアプリケーションから成る活発なエコシステムを利用することで、複雑さの軽減と支出の透明化に役立つ有力なインサイトを得ることができます。これにより、支出を積極的に管理することができます。 SAP Concurの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Easily track your receipts and manage expenses on the go with Expensify.
Easily track your receipts and manage expenses on the go with Expensify. Just take a photo of your receipt and Expensify automatically transcribes the details. Expensify can categorize and code each receipt, and can even automatically submit business expenses for approval and reimbursement. With robust features like corporate card reconciliation, multi-level approval workflows, and direct syncs with all major accounting softwares, Expensify saves time for businesses of all shapes and sizes. Expensifyの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Zoho Expenseには、出張や経費の処理、支出の管理、およびビジネス・プロセスのカスタマイズと自動化を行う強力な機能が備わっています。
Zoho Expenseは、出張予約から経費精算レポート、そして承認までを合理化および自動化します。出張の予約と経費のレポートおよび承認をエンドツーエンドで合理化および自動化することができます。 領収書の経費請求書への変換、レポート提出の承認、クレジットカードの照合のすべてを自動化できます。これにより、経費精算レポート処理の時間、労力、および隠れたコストが削減されます。 複数レベルの承認、支出の規則と限度額、予算編成、および分析は、より優れた支出管理を実現します。今すぐ無料トライアルに登録して、Zoho Expenseを実際に試してください。 Zoho Expenseの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
優れた経費精算レポート・システム。 ユーザーと経費管理者向けに自動化と統合を行い、経費精算レポートが簡単になります。
米国、カナダ、英国で有用性、使いやすさ、サポートの面で高い評価を受けています。ExpensePointでは、従業員の経費精算レポート・プロセスを自動化することができます。領収書リーダー・システムでは、ExpensePoint・モバイル・アプリ経由で取得した領収書画像や、メールで受診した領収書から自動的に経費精算書を作成することができます。クレジットカードの統合、承認ルート設定、自動GPSマイレージ追跡など、さまざまな機能が搭載されています。デロイト、Pita Pit、SodaStream、ケルヒャーなど、106カ国以上に顧客を抱えています。5つ星レビューを確認してください。 ExpensePointの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Webexpensesは、経費管理のシステムとアプリを提供します。経費処理を自動化し、時間とコストを節約します。サポートが含まれます。
Webexpensesは、経費管理のシステムとアプリを提供します。経費精算レポート、コンプライアンス、エラーチェックなどを自動化することで、時間とコストを節約できます。既存の企業資源計画 (ERP) と統合し、ワークフローと可視化を改善します。 >>> 価格には、24/6体制のオンサイトサポート (米国、英国、オーストラリア)、年間100件以上のソフトウェアのアップグレード、毎月無制限の経費精算、カスタムシステム構成が含まれます。 webexpensesの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Divvy is the worlds fastest growing Expense Management solution that's completely FREE, plus offers 1% cash back and 15-50% off travel.
Divvy is a 100% FREE Travel & Expense Management platform for businesses to better manage travel, per diem, team budgets, and eliminate expense reports. By integrating real-time tracking for every business transaction, Divvy gives organizations instant insights into their spend. With Divvy, you can make informed cash flow decisions, curb losses before they happen, and never have to save a receipt again. Divvy is also completely FREE, plus offers 1% cash back and 15-50% off travel. Divvyの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
TripActions is the leading, cloud-based T&E platform that combines industry-leading technology with best-in-class travel agency service
Fast becoming the default for corporate travel and expenses, TripActions is the leading, cloud-based T&E platform that combines industry-leading technology with best-in-class travel agency service. TripActions is trusted by 4,000+ companies globally to protect traveling employees while controlling costs and saving money to drive business continuity. TripActionsの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Expensya automates expense report management for employees, managers, and accountants, in companies of all sizes.
Expensya automates expense report management and streamlines processes for employees, managers, and accountants. Take a quick scan of your receipt and automatically generate an expense report. Send it, verify it and track reports all in one place. User-friendly app, streamlined accounting, ERP integration, paperless process, multi-level verification & approval workflows, mileage tracking, and even more features to optimize your expense report management process, from start to finish. Expensyaの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
TravelBank’s travel management system provides you with a single, beautifully designed experience to book all flights, hotels, and cars
TravelBank delivers a better corporate travel management experience. One platform for your travelers to book flights, hotels, cars, and more. Turn on rewards incentives to reduce spend. Create and deploy custom policies with ease. Reducing company spend by 30% on average while improving employee happiness through a user-friendly design. TravelBankの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Spendesk is the 7-in-1 spend management solution that makes travel easy for busy employees, managers, and finance teams.
Spendesk is the 7-in-1 spend management solution that makes company travel easy. Book trips with virtual cards for secure online payments, and process airline or accommodation invoices with simple workflows. Travellers have smart debit cards to pay anywhere in the world, on-budget and within the expense policy you choose. Managers approve payments and card top-ups from anywhere, and finance teams always know what's been spent. Travel should create business opportunities & growth - not admin. Spendeskの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
TravelPerkは、オールインワンの出張管理ツールとして高い評価を得ています。国内および海外出張を賢く管理できます。
TravelPerkなら、出張の予約をより簡単に、より速く、そしてより安く行い出張者が安全で快適に過ごせるよう手配し、企業側が必要とする管理体制を提供することができます。 出張のあらゆる要素を1か所で計画できます。ポリシーの設定、請求書の管理、VATの還付申請、旅費のトラッキングなどが簡単に行えます。業界トップレベルの旅行のオプションと価格で、旅費を最大30%削減できます。 問題が発生しても、業界で高い評価を得た7つ星のカスタマー・ケアが、わずか15秒でユーザーの対応に当たります。 これが3,000もの企業がTravelPerkをすでに利用している理由です。 使用を開始しない理由はありません。デモを今すぐ予約してください。 TravelPerkの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Control your spend with budgets and automate everything in between. Because you've got better things to do than approving expenses.
Control your spend with budgets and automate everything in between. Because you've got better things to do than approving expenses. With the Lola.com Financial operations platform - you can track your budget-to-actuals in real-time. Without expense reports. You can give everyone a card, pay your bills, and handle reimbursements. Did we mention you can book flights, hotels, and cars too? All with 24/7 in-app support for any card issues, trip changes, or cancellations. Lolaの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Online digital employee expense report software designed for Canadian GST/HST and QST to use with browser and Andoid/IOS App
An online employee expense software with a strength for recovering Canadian Value Added Taxes (i.e. GST/HST & QST) and lowering the processing time with functionalities such as an distance calculator, bank card statement upload, two level of approvals, automatic foreign currency conversion, etc.. User friendly for real. Innovative Travel Technology Award. Try the new Android/IOS App, find it in the Google and Apple App stores. Advataxesの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
With BizAway, companies can have their business trips under control, optimizing their resources thanks to an intuitive interface.
BizAway is the best solution to manage business travel in a simple and transparent way. With BizAway, companies can have their business trips under control, optimizing their resources thanks to a simple yet very intuitive interface, 100% adaptable to every different need, keeping all billing and costs under control, with incorporable travel policies and automated approval processes. Savings in time and rates (on average 20% cheaper than the competition) and a multilingual in house 24/7support. BizAwayの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Support traveler wellbeing. Manage risk. Maximize savings.
Modern corporate travel management for the fast-changing travel landscape. Contact us and discover how Egencia can help you to manage travel risk, support traveler wellbeing and maximize ROI in your business travel program. Egencia brings the support and flexibility of the Expedia Group to nearly 2 million business travelers in companies of all sizes. Shouldn’t you be one of them? Egencia Suiteの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Apptricity Travel & Expense manager automates the end to end process of travel and expense management.
Apptricity Travel & Expense manager automates expenses via credit card download, or receipt OCR, and auditing ;comprehensive reporting, and spending policy compliance. This TEM solution provides real-time visibility into expense transactions without waiting for an excel spreadsheet. A single Tenant SaaS with no co-mingling of data, easy to use with minimal training, exact fit solution to customer's specs of pages, workflows and expense policies. Apptricity Travel & Expenseの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
We make expense management and employee benefits effortless.
Circula is the ideal partner for your expense management. Circula's expense management app makes it easy to account for all employee expenses - per diems, cash expenses, travel expenses, and out-of-pocket expenses. The intelligent Circula corporate credit card adapts perfectly to your business processes and offers further premium benefits with attractive cashbacks. In addition, Circula offers companies tax-optimized employee benefits such as digital lunch benefits and a flexible mobility budget. Circulaの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Grasp Technologies tackles the complex world of travel data management by creating an accurate and complete picture of all expenses.
Grasp Technologies tackles the complex world of travel data management by creating an accurate and complete picture of all expenses across a global enterprise. Our software connects the dots between airlines, hotels, publications, car rentals, navigation services, and more to provide comprehensive T&E solutions from anywhere in the world -- no matter what files you use or where your employees are based. Grasp Technologiesの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Controls travel expenditures, automates the booking and expense reporting processes, and measures how travel funds are spent.
Clarcity is an integrated business travel and expense management solution. Clarcity empowers budget managers to control travel costs through dynamic policies and negotiated rates, allows senior executives to measure how wisely travel dollars are being spent, and saves time for travelers and the finance department by automating the expense reporting process. Clarcity Travel & Expenseの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Routespring is business travel without personal credit cards.
**ROUTESPRING IS TRAVEL MANAGEMENT SOFTWARE OPTIMIZED FOR CENTRALIZED PAYMENTS OF ALL BUSINESS TRAVEL** Routespring empowers your company with realtime visibility and controls that helps your team #GoFurther. Beyond technology, Routespring truly cares for people whose jobs require them to be traveling. Finding them safe, clean hotels and best flights that are cost-effective and in company budget; with a customer service that is better than the best out there. Routespringの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
A SaaS solution for DMCs, TO and Travel Agencies with features including trip builder, quotes, CRM, bookings, logistics, finances, CMS.
SaaS solution designed for DMC, travel agencies and tour operators. TOOGO allows you to manage all your activity: trip building, quotes, CRM, groups management, bookings. logistics, finances, CMS, documents creation: quote, travelbook, roadbook, pricing, voucher, invoice, registration form, booking, payment, credit note TOOGO is the fruit of the unusual combination of years of experience in the tourism trade. It is designed by and for tourism professionnals. Toogoの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Make Expense Management flexible and paperless. Get a real-time overview of employee expenses and reduce your administration with 80 %.
No more crumpled reciepts! Acubiz EMS automates the process around travel expenses and single transactions from employee expenses to importing credit card transactions, hours, mileage and approval procedures. We can integrate Acubiz EMS with all ERP and payroll systems. The solution consists of a cloud web service and our Acubiz One app, enabling you to manage everything on your mobile! Digitalise your travel expenses, save time and reduce administration. Acubizの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Business travel management solution with simplified flight, train or hotel booking and flexible payment options.
Comtravo simplifies the booking and management of business travel for SMEs: You can book your entire trip with just one email or via our smart self-booking tool. Using NLP and AI, our software turns your request into structured data and delivers the best travel options. Thanks to this state-of-the-art technology, our customers get tailored travel options in mere minutes. If theres a strike, delay, or a change of plans, our 24/7 support team is here to assist you. Comtravoの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Okarito is an intuitive platform that allows you to manage and centralize all of your business trips.
Okarito is an intuitive platform to manage and centralize all of your business trips. The solution simplifies your accounting and allowz you to gain control and visibility over your travel expenses. In addition, our customer service is available 24/7. Okarito helps you save money on each trip thanks to our free offer and one of the largest inventories in the world (Hotels, Planes and Trains and soon the car). Okaritoの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
End-to-end software solutions for travel agents, wholesalers, TMC and DMC +150 API & 3rd party suppliers integrated, +100 Systems live.
wbe.travel, the European based company provides a complete, robust product suite, hosted in the cloud, to travel companies such as DMCs, TMCS, Travel Agencies and Wholesalers. wbe.travel has implemented more than 100 systems all over the world and has helped travel companies distribute their travel inventory with the state of the art technology. The off the shelf software products cover a full range of processes from production, contracting, mid-office management to API distribution. WebBookingExpertの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
TravelSuit for SMBs is an All in One Solution: Online Booking + Travel Agent, combining superior user experience with the best support
TravelSuit is a business travel management solution for small to medium size companies. We provide our customers with a superior user experience & robust management capabilities, allowing companies to effortlessly manage their entire business travel process on one single platform. TravelSuitの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Fairjungle introduces the next-gen business travel management experience for modern companies - smarter and automated at every step.
Fairjungle is the business travel solution that simply leverages latest technologies to make everything easy for travellers, HR/Finance teams and administrators. Thanks to its technological edge, Fairjungle has been selected in Station F's Top 30 best startups in France in 2020. We help you book and manage your travel, with a whole new experience, at unbeatable price. It is business travel as it should have always been. Fairjungleの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Cloud-based travel management software that helps Tour Operator and DMC companies solve business challenges.
Signature is a robust end to end platform for Tour Operator world developed by industry experts. Backed by state-of-the-art technology with artificial intelligence which reduces turnaround time and enhances business efficiency. It has been carefully crafted to cater to diversified business needs. The screens are user-friendly with easy navigation. It supports all the major browsers and devices. The application is segregated into modules with each module depicting the function of the business. Signatureの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
One Portal For All Business Travel - One account for all bookings. Mobile app, role management & expense management.
With Lanes & Planes, the end-to-end business travel portal and expense solution, travellers and travel admins book all trips compliant with the travel policies of their company in only tool while keeping full cost control. Simple role management, insights into travel statistics and analytics as well as the mobile app for digital receipt and invoice administration. Additionally our 24/7 concierge service makes travelling easier than ever. Everything on one platform wherever, whenever. Lanes & Planesの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
ZTravel, also available via app, is designed to easily manage business trips: bookings, expense reports, travel policy compliance etc
ZTravel allows to manage all stages of business trips. Employees can ask authorizations for trips, request cash advances & reimbursements. With the dedicated app they can fill in expense reports on-the-go. Travel managers can approve/reject employees requests, guaranteeing travel policy compliance & get insights thanks to analytics. ZTravel streamlines processes, reducing costs & improving efficiency.making it easy for HR managers to monitor staffs presences & costs. ZTravelの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Travel management system designed for agencies, corporations, airline companies, airports, and more.
Travel management system designed for agencies, corporations, airline companies, airports, and more.

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Explore Travefy's award-winning itinerary, proposal, client management + marketing tools for Travel Advisors and professionals.
Travefy's award-winning platform powers the growth of travel advisors, travel agencies, consortia, operators / DMCs, and other travel professionals worldwide. The Travefy platform is a comprehensive suite of tools including itinerary management, proposals, client management, and marketing. Travefy Agentの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Automated web-based technology that accurately verifies employee mileage & manages the reimbursement process.
At Company Mileage we have one goal; lower our clients mileage reimbursement expense. With todays expense reimbursement software, all facets of the reimbursement process are trackable with the exception of vehicle mileage. Our proprietary SureMileage system solves the last piece of the puzzle by providing companies with an accurate account of employee mileage tracking and most importantly our clients see an average savings of 25%. SureMileageの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Thomalex provides powerful,easy-to-use online corporate travel booking tools for TMCs, Travel agencies, & their SMB traveler clients.
Travel technology solutions purpose-built for SMB, cost-effective and Complexity-free! Thomalex provides powerful, easy-to-use online corporate travel booking tools for Travel Management Companies (TMCs), Travel agencies, and their SMB traveler clients. Our solutions let you set up easily, configure seamlessly, and brand to your business. ResVoyageの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
SalesTripは、Salesforce上で経費管理を自動化する出張予約システムです。出張の予約と経費の追跡を、より迅速かつスマートに。
SalesTripは、出張予約システムです。Salesforce上で経費管理を自動化するため、企業は出張予約と経費支出の追跡を迅速かつ簡単に行うことができます。フライト、ホテル、鉄道などの予約をSalesforceで顧客データや収益データとともに行うため、出張者の出張管理にかかる時間を短縮することができます。その場合でも、SalesTripが経費を自動的に処理します。業務目的に照らして経費を追跡することで、リアルタイムの分析が可能になります。出張が企業の成長に貢献することを証明できるようになります。 SalesTripの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Revolutionary platform aimed at modernizing and simplifying business travel and expenses.
Trusted by leading businesses across the globe, Travelstop offers a one-stop solution for corporate travel and expense management. Book, manage and control your business travel with ease - massive inventory, modern interface, and all the checks and balances you need. Automate your expense reporting, streamline your approvals, keep your employees happy and productive. Travelstopの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Yokoy fully automates corporate spending and credit card processes. Only check special cases manually, our AI does the rest.
Using artificial intelligence, Yokoy automates spend management for medium and large enterprises. Expense management, invoice processing and smart corporate cards are combined in a single intuitive platform. Yokoy is the all-in-one spend management solution you were looking for! Yokoyの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Volopay is a financial software that provides credit facility, corporate cards, money transfers and helps in expense management
Volopay is the all-in-one financial software built to enable businesses of all sizes reach their growth potential. Volopay provides smart corporate cards with real- time controls, credit to fund growth, automated accounts payables, employee reimbursements, international money transfers at rates better than any bank and automated accounting all in one platform. The Volopay platform allows businesses to have complete control and visibility over company-wide spending. We are the only expense manage Volopayの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
SmartIQ is the leading forms transformation solution for enterprise customer communications
With SmartIQ you can digitally transform paper and PDF forms and manual business processes to enhance and simplify your customer experience. By offering intelligent, conversational user experiences, you increase customer engagement while streamlining internal processes, managing risk and reducing demand for support services. Intelledoxの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
NexTravel empowers businesses to have true ownership over their end-to-end booking experience.
NexTravel empowers businesses to have true ownership over their end-to-end booking experience. By providing simple and transparent solutions for our clients to set travel policies, track spend, and build in-depth reports, our clients can enjoy business travel without the complexities, hidden costs and time-consuming manual requirements. NexTravelの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
このソリューションを使用すると、多国籍企業は、各国の課税および法的手当に準拠することができます。
MobileXpenseは、大規模多国籍企業および政府機関向けのグローバル経費管理ソリューションの大手プロバイダーです。MobileXpenseの独自の柔軟なSaaSソリューションでは、世界中の出張者、人事部、経理部にとって複雑で時間のかかる問題をシンプルにすることができます。このソリューションを使用すると、多国籍企業は、各国の課税および法的手当規制に準拠することができます。

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Travel management solution that helps users with travel bookings, auto check-ins, change/cancellation of flights, and more.
Helps assistants and busy travellers manage heavy travel schedules, with simple tools that execute travel bookings, changes, and cancellations instantly. Providing the right information, exactly when its needed. Integrated with Amadeus, for real-time prices and airline inventory. 24/7 in-app live chat support. Ahoy is built for the last minuters, the opportunists, the jugglers, the hustlers, the wheeler dealers, the fixers, traders, and makers. The ones that get shit done. Ahoyの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Cloud-based activity booking and management platform. eCommerce, schedule and inventory management updated in real-time.
Only Sky is a venture-backed company providing an activity booking and management platform to activity businesses, with partners across the globe. We offer a cloud-based eCommerce & management platform for time-based, non-time-based, and inventoried products. This powerful platform handles all backend operations ranging from staff scheduling, capacity analysis, pricing, and real-time reporting, all available at your fingertips on the web or mobile. Only Skyの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
YouLi is the leading platform for multiday group trips developed by the tech experts with passion for group travel.
YouLi is THE Platform For Multiday Group Trips. We built the software to combine the classic BOOKING PLATFORM with premium BACK OFFICE features to create a turn-key solution for your group travel business. ✔ Registration Forms, beautiful interactive Itineraries, easy Travel Websites ✔ Up to 5 methods for Payment Processing ✔ Automated Payment Reminders ✔ All documents in ONE place ✔ Group Management ✔ Inventory Management ✔ Mobile app for your clients + White label domain option YouLiの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
The easiest web-based & mobile Travel & Expense software with robust employee expense management, booking, and reporting capabilities.
Web-based & Mobile Travel Management with intuitive user interface, powerful booking, expense, reporting, and auditing capabilities. Seamless out-of-the-box, real-time integration with Microsoft Dynamics GP, AX, NAV, SL, D365 Business Central; Sage ERP, Sage Intacct; Blackbaud NXT; Acumatica. Create. Request, Submit, Approve Expenses; Book Airfare, Car, Hotel; Access Traveler Trip Data in Seconds, and Easily Report and Analyze with Full Tracking and Control. WorkPlace Expenseの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
企業が予約やパッケージを管理し、マージンを管理し、顧客関係管理 (CRM) と統合するのに役立つ出張管理ソリューション。
iSellはTraveltekの主力製品です。エージェントやオペレーターは、1つの安全なWebベースのソリューションを使用して、旅行ポートフォリオの販売、作成、管理を行うことができます。iSellでは、代理店がサプライヤーを検索して予約するための「ワンストップ・ショップ」を提供しています。手動によるデータ入力は時代遅れです。自動化および統合化されたツールを試してください。B2BおよびB2Cの両方の環境で使用することができ、大規模なマルチチャネルの旅行代理店に適しています。 iSellの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析