評価が高いソフトウェア

日本 日本製品のみ表示
179件の結果
世界中の通信事業者や再販業者が時間を節約し、接続を得て、最終的にビジネスを拡大できるよう設計されたオンライン予約プラットフォームです。 Rezdyの詳細
Rezdyは、ツアー、アクティビティ、およびアトラクション向けの独立系B2B SaaS予約および配布プラットフォームです。この強力な予約ソフトウェアは、100カ国以上の数千人に及ぶツアー・オペレーターやアクティビティ・オペレーターの時間を節約でき、ビジネスの成長にダイレクトに役立ちます。あらゆる規模のオペレーターが、選択した予約ソフトウェアに関係なく、優れたB2B配信プラットフォームであるRezd y Marketplaceを使用して、現地および海外エージェントと大規模に接続および取引をすることができます。 Rezdyの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
出張と経費の近代化と簡素化を目指した革命的プラットフォーム。 Travelstopの詳細
世界中の大手企業から信頼を得ているTravelstopは、企業の出張や経費管理のためのワンストップ・ソリューションを提供しています。大量在庫、モダンなインターフェース、必要なすべてのチェックとバランス - ビジネストラベルを簡単に予約、管理、コントロールします。経費報告の自動化、承認の合理化、従業員の満足度と生産性の向上を実現します。 Travelstopの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
SAP Concurを導入すると、自動化だけに留まらず、ビジネスとともに成長する完全統合型の支出管理ソリューションを利用することができます。
SAP Concur Travelを導入すると、あらゆる規模や段階の企業が自動化だけに留まらず、出張、経費、ベンダー請求書、コンプライアンス、リスクを網羅する、完全統合型の支出管理ソリューションを利用することができます。グローバルな専門知識、業界屈指のイノベーション、多様なパートナーやアプリケーションから成る活発なエコシステムを利用することで、複雑さの軽減と支出の透明化に役立つ有力なインサイトを得 ることができます。これにより、支出を積極的に管理することができます。 SAP Concurの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Easily track your receipts and manage expenses on the go with Expensify.
Easily track your receipts and manage expenses on the go with Expensify. Just take a photo of your receipt and Expensify automatically transcribes the details. Expensify can categorize and code each receipt, and can even automatically submit business expenses for approval and reimbursement. With robust features like corporate card reconciliation, multi-level approval workflows, and direct syncs with all major accounting softwares, Expensify saves time for businesses of all shapes and sizes. Expensifyの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
A simple Travel Management Software that makes Corporate Travel a breeze for everyone involved.
Happay is a first-of-its-kind Self-booking Corporate Travel Platform. - Employee Ownership with Travel Requests, Self-booking of Flights, Hotels, Cabs etc., within the Application ensuring policy compliance. - Quick Transparent Approval Process for employees & managers with no concerns. - Provides care for your employees with information on Flight Arrivals, Delays, Travel Requirements based on regulations, etc., - In-depth Analytics to understand different paraments & make informed decision Happayの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Zoho Expenseには、出張や経費の処理、支出の管理、およびビジネス・プロセスのカスタマイズと自動化を行う強力な機能が備わっています。
Zoho Expenseは、出張予約から経費精算レポート、そして承認までを合理化および自動化します。出張の予約と経費のレポートおよび承認をエンドツーエンドで合理化および自動化することができます。 領収書の経費請求書への変換、レポート提出の承認、クレジットカードの照合のすべてを自動化できます。これにより、経費精算レポート処理の時間、労力、および隠れたコストが削減されます。 複数レベルの承認、支出 の規則と限度額、予算編成、および分析は、より優れた支出管理を実現します。今すぐ無料トライアルに登録して、Zoho Expenseを実際に試してください。 Zoho Expenseの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Expensya automates spend management for employees, managers, and accountants, in companies of all sizes.
Expensya automates spend management and streamlines processes for employees, managers, and accountants. Take a quick scan of your receipt and automatically generate an expense report. Send it, verify it and track reports all in one place. User-friendly app, streamlined accounting, ERP integration, paperless process, multi-level verification & approval workflows, mileage tracking, and even more features to optimize your expense report management process, from start to finish. Expensyaの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
TravelPerkは、オールインワンの出張管理ツールとして高い評価を得ています。国内および海外出張を賢く管理できます。
TravelPerkなら、出張の予約をより簡単に、より速く、そしてより安く行い出張者が安全で快適に過ごせるよう手配し、企業側が必要とする管理体制を提供することができます。 出張のあらゆる要素を1か所で計画できます。ポリシーの設定、請求書の管理、VATの還付申請、旅費のトラッキングなどが簡単に行えます。業界トップレベルの旅行のオプションと価格で、旅費を最大30%削減できます。 問題が発生しても、 業界で高い評価を得た7つ星のカスタマー・ケアが、わずか15秒でユーザーの対応に当たります。 これが3,000もの企業がTravelPerkをすでに利用している理由です。 使用を開始しない理由はありません。デモを今すぐ予約してください。 TravelPerkの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
優れた経費精算レポート・システム。 ユーザーと経費管理者向けに自動化と統合を行い、経費精算レポートが簡単になります。
米国、カナダ、英国で有用性、使いやすさ、サポートの面で高い評価を受けています。ExpensePointでは、従業員の経費精算レポート・プロセスを自動化することができます。領収書リーダー・システムでは、ExpensePoint・モバイル・アプリ経由で取得した領収書画像や、メールで受診した領収書から自動的に経費精算書を作成することができます。クレジットカードの統合、承認ルート設定、自動GPSマイレージ 追跡など、さまざまな機能が搭載されています。デロイト、Pita Pit、SodaStream、ケルヒャーなど、106カ国以上に顧客を抱えています。5つ星レビューを確認してください。 ExpensePointの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Divvy is the worlds fastest growing Expense Management solution that's completely FREE, plus offers 1% cash back and 15-50% off travel.
Divvy is a 100% FREE Travel & Expense Management platform for businesses to better manage travel, per diem, team budgets, and eliminate expense reports. By integrating real-time tracking for every business transaction, Divvy gives organizations instant insights into their spend. With Divvy, you can make informed cash flow decisions, curb losses before they happen, and never have to save a receipt again. Divvy is also completely FREE, plus offers 1% cash back and 15-50% off travel. Divvyの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Webexpensesは、経費管理のシステムとアプリを提供します。経費処理を自動化し、時間とコストを節約します。サポートが含まれます。
Webexpensesは、経費管理のシステムとアプリを提供します。経費精算レポート、コンプライアンス、エラーチェックなどを自動化することで、時間とコストを節約できます。既存の企業資源計画 (ERP) と統合し、ワークフローと可視化を改善します。 >>> 価格には、24/6体制のオンサイトサポート (米国、英国、オーストラリア)、年間100件以上のソフトウェアのアップグレード、毎月無制限の経費精算 、カスタムシステム構成が含まれます。 webexpensesの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Spendesk is the 7-in-1 spend management solution that makes travel easy for busy employees, managers, and finance teams.
Spendesk is the 7-in-1 spend management solution that makes company travel easy. Book trips with virtual cards for secure online payments, and process airline or accommodation invoices with simple workflows. Travellers have smart debit cards to pay anywhere in the world, on-budget and within the expense policy you choose. Managers approve payments and card top-ups from anywhere, and finance teams always know what's been spent. Travel should create business opportunities & growth - not admin. Spendeskの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Rydooは世界的な出張経費ソリューションです。出張全体を網羅するエンド・ツー・エンドのソリューションです。
Rydooは、高成長企業と大企業のプロセスを自動化および効率化できる、優れた出張経費ソリューションです。 Rydooで時間を節約できます。Rydooは企業とその従業員を出張経費処理のわずらわしさから 解放します。 フライトやホテルの検索、電車の座席の予約、空港からのタクシー代の支払いなど、 出張全体を網羅するエンド・ツー・エンドのソリューションです。 Rydooの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
TripActions is an all-in-one travel, corporate card, and expense management solution that helps companies save time and money.
TripActions is the only all-in-one travel, corporate card, and expense management solution, providing 8,000+ customers around the globe unprecedented visibility and control over spend. Trusted by travel managers and finance teams alike, TripActions and TripActions Liquid leverage real-time data to help companies keep traveling employees safe, reduce spend, and drive productivity. TripActionsの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
TravelBank’s travel management system provides you with a single, beautifully designed experience to book all flights, hotels, and cars
TravelBank delivers a better corporate travel management experience. One platform for your travelers to book flights, hotels, cars, and more. Turn on rewards incentives to reduce spend. Create and deploy custom policies with ease. Reducing company spend by 30% on average while improving employee happiness through a user-friendly design. TravelBankの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
The payment platform for travel companies. Elegant presentation. Easy-to-use booking system.
The payment platform for travel companies that empowers travel professionals to collect travel payments beautifully at industry-leading processing fees of only 1%. WeTravel is the best way to collect money and manage bookings for custom group tours and custom FIT proposals. WeTravelの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Grasp Technologies tackles the complex world of travel data management by creating an accurate and complete picture of all expenses.
Grasp Technologies tackles the complex world of travel data management by creating an accurate and complete picture of all expenses across a global enterprise. Our software easily connects to travel systems (GDS, back office, expense, payment) to consolidate and clean data. Our products range from acquiring data, to normalizing data, virtual payments, and analytic tools. Grasp Technologiesの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Online digital employee expense report software designed for Canadian GST/HST and QST to use with browser and Andoid/IOS App
An online employee expense software with a strength for recovering Canadian Value Added Taxes (i.e. GST/HST & QST) and lowering the processing time with functionalities such as an distance calculator, bank card upload with a direct link to more than 100 F.I., two levels of approval, automatic foreign currency conversion, OCR using A.I. tools, etc... User friendly for real. Innovative Travel Technology Award. Try the new Android/IOS App, find it in the Google and Apple App stores. Advataxesの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Roomex provides a purpose-built travel platform to book suitable accommodation, manage expenses and consolidate spend.
For businesses with a highly mobile workforce that need to travel domestically to fulfil their duties, Roomex provides a purpose-built platform to book suitable accommodation, manage expenses and consolidate spend. With a comprehensive tech solution backed by ‘above and beyond’ customer care, Roomex is an essential tool for mobile workforce businesses. Roomexの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Control your spend with budgets and automate everything in between. Because you've got better things to do than approving expenses.
Control your spend with budgets and automate everything in between. Because you've got better things to do than approving expenses. With the Lola.com Financial operations platform - you can track your budget-to-actuals in real-time. Without expense reports. You can give everyone a card, pay your bills, and handle reimbursements. Did we mention you can book flights, hotels, and cars too? All with 24/7 in-app support for any card issues, trip changes, or cancellations. Lolaの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
With BizAway, companies can have their business trips under control, optimizing their resources thanks to an intuitive interface.
BizAway is the best solution to manage business travel in a simple and transparent way. With BizAway, companies can have their business trips under control, optimizing their resources thanks to a simple yet very intuitive interface, 100% adaptable to every different need, keeping all billing and costs under control, with incorporable travel policies and automated approval processes. Savings in time and rates (on average 20% cheaper than the competition) and a multilingual in house 24/7support. BizAwayの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Save time and money on business travel all while improving your travelers' experience.
The world's business travel platform for a fast-changing travel landscape. Talk to a product specialist & discover how Egencia can help you manage travel expenses, streamline the booking process, & maximize savings. Egencia is supported by the powerful backing of American Express Global Business Travel. Together we provide support & flexibility to 2 million business travelers for all organizations. We are here to take care of your travelers, so your travelers can take care of your business. Egencia Suiteの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Integrated Travel & Expense management solution that helps companies digitize their travel management and reduce costs.
ITILITE is a travel and expense management platform with advanced features. It solves the major business travel challenges for both employers and employees with intuitive travel bookings, automated reimbursements, granular policies, AI-based analytics, customized reporting, and more. ITILITE is a G2 Best Software Award winner of 2022 in the Accounting and Finance category. It is a fully integrated business travel booking and expense reimbursement solution that dramatically reduces spending. Itiliteの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Routespring is here to help you make work trips, without paying for it.
**MAKE WORK TRIPS, WITHOUT PAYING FOR IT** FluidTravel: Help your teams #GoFurther with #1 easiest to use travel management platform. Manage travel payments, policies, approvals, and more - all in one place! FluidCash: Empower your empower your employees to pay for any business need, while finance team maintains visibility & control. FluidSupport: Experience the better than the best customer support with Routespring. User satisfaction is guaranteed. Routespringの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
We make expense management and employee benefits effortless.
Circula is the ideal partner for your expense management. Circula's expense management app makes it easy to account for all employee expenses - per diems, cash expenses, travel expenses, and out-of-pocket expenses. The intelligent Circula corporate credit card adapts perfectly to your business processes and offers further premium benefits with attractive cashbacks. In addition, Circula offers companies tax-optimized employee benefits such as digital lunch benefits and a flexible mobility budget. Circulaの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Unlock the full power of your T&E spend with visibility and control across travel bookings, expense reports, virtual payments, & more.
Designed with the modern business traveler in mind, Coupa Expenses business expense software offers an intelligent, user-friendly web and mobile experience designed to eliminate manual travel and expense work altogether. Coupa's travel and expense management software also helps Finance teams be more agile, providing a simple yet powerful administrative experience that is 100% cloud-based. Coupa Expenseの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Apptricity Travel & Expense manager automates the end to end process of travel and expense management.
Apptricity Travel & Expense manager automates expenses via credit card download, or receipt OCR, and auditing ;comprehensive reporting, and spending policy compliance. This TEM solution provides real-time visibility into expense transactions without waiting for an excel spreadsheet. A single Tenant SaaS with no co-mingling of data, easy to use with minimal training, exact fit solution to customer's specs of pages, workflows and expense policies. Apptricity Travel and Expenseの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Kissflow Workflowは、出張関連プロセスを管理するために最適なプラットフォームです。すべての機能が1か所に集約されています。
Kissflow Workflowは、出張関連プロセスを管理するために最適なプラットフォームです。すべての機能が1か所に集約されています。Kissflow Workflowは、出張経費を承認するために十分な機能を備えた包括的ソリューションを提供します。 Kissflowの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Volopay is a financial software that provides credit facility, corporate cards, money transfers and helps in expense management
Volopay is the all-in-one financial software built to enable businesses of all sizes reach their growth potential. Volopay provides smart corporate cards with real- time controls, credit to fund growth, automated accounts payables, employee reimbursements, international money transfers at rates better than any bank and automated accounting all in one platform. The Volopay platform allows businesses to have complete control and visibility over company-wide spending. We are the only expense manage Volopayの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Controls travel expenditures, automates the booking and expense reporting processes, and measures how travel funds are spent.
Clarcity is an integrated business travel and expense management solution. Clarcity empowers budget managers to control travel costs through dynamic policies and negotiated rates, allows senior executives to measure how wisely travel dollars are being spent, and saves time for travelers and the finance department by automating the expense reporting process. Clarcityの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
A SaaS solution for DMCs, TO and Travel Agencies with features including trip builder, quotes, CRM, bookings, logistics, finances, CMS.
SaaS solution designed for DMC and travel agencies. TOOGO allows you to manage all your activity: trip building, quotes, CRM, groups management, bookings. logistics, finances, CMS, documents creation: quote, travelbook, roadbook, pricing, voucher, invoice, registration form, booking, payment, etc. An API is available to make Toogo even more versatile. note TOOGO is the fruit of the unusual combination of years of experience in the tourism trade. It is designed by and for tourism professionnals. Toogoの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
企業が予約やパッケージを管理し、マージンを管理し、顧客関係管理 (CRM) と統合するのに役立つ出張管理ソリューション。
iSellはTraveltekの主力製品です。エージェントやオペレーターは、1つの安全なWebベースのソリューションを使用して、旅行ポートフォリオの販売、作成、管理を行うことができます。iSellでは、代理店がサプライヤーを検索して予約するための「ワンストップ・ショップ」を提供しています。手動によるデータ入力は時代遅れです。自動化および統合化されたツールを試してください。B2BおよびB2Cの両方の 環境で使用することができ、大規模なマルチチャネルの旅行代理店に適しています。 iSellの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Make Expense Management flexible and paperless. Get a real-time overview of employee expenses and reduce your administration with 80 %.
No more crumpled reciepts! Acubiz EMS automates the process around travel expenses and single transactions from employee expenses to importing credit card transactions, hours, mileage and approval procedures. We can integrate Acubiz EMS with all ERP and payroll systems. The solution consists of a cloud web service and our Acubiz One app, enabling you to manage everything on your mobile! Digitalise your travel expenses, save time and reduce administration. Acubizの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Ezusは、オーガナイザーがカスタマイズされたイベントや旅行を迅速に組み立てられるようにし、その販売効率の向上を支援するソフトウェアです。
Ezusによって、旅行代理店や観光地経営会社がカスタマイズされた旅行を迅速に組み立てられるようにし、その販売効率の向上を支援するという使命を、次のように実現します。 - 予算とプログラムのシンプルでスムーズな構築 - パーソナライズしたテンプレートのライブラリを使用したトラベル・ドキュメントの生成 - 顧客およびサプライヤー (社内顧客関係管理 (CRM) とカタログ) の情報を単一のコラボ レーション・ツールに一元化 - サプライヤーの予約、空き状況と支払い、および顧客の支払いの管理 Ezusの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Okarito is an intuitive platform that allows you to manage and centralize all of your business trips.
Okarito is an intuitive platform to manage and centralize all of your business trips. The solution simplifies your accounting and allowz you to gain control and visibility over your travel expenses. In addition, our customer service is available 24/7. Okarito helps you save money on each trip thanks to our free offer and one of the largest inventories in the world (Hotels, Planes and Trains and soon the car). Okaritoの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Darwinbox Travel and expenses is a highly configurable product empowering you to solve complex business scenarios.
Darwinbox’s Travel and expense is combined with HCM platform. The ability to directly use organization hierarchy and reporting structure to configure contextual policies for different user groups makes it very powerful and flexible to account for any number of business scenarios. Darwinbox Travel and expenses is a highly configurable product empowering you to solve complex business scenarios. A single platform ensures a seamless experience with mobility, OCR, Google Map integration. It helps red Darwinboxの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
The only modern all-in-one travel, corporate card, and expense solution globally.
We’re here to empower purposeful business travel. How? Through a combination of the latest machine learning technology and first-class personal, local service. Since February 2022, we’ve joined the TripActions Group alongside Reed & Mackay and Resia. Together, we’re the only modern all-in-one travel, corporate card, and expense solution globally. Comtravoの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Toursysは、世界中の旅行代理店、ツアーオペレーター、小規模ホテルに適したソリューションです。手動のプロセス不要
Toursysは、旅行代理店、ツアーオペレーター、観光地経営会社 (DMC)、アクティビティオペレーター、小規模なホテルに適したソリューションです。使いやすい設計、低コスト、迅速な実装、高速パフォーマンスにより、簡単に見積もりや予約を作成して、運用管理を効率的に行うことができます。 Toursysは、コストの削減と利益の向上に役立ちます。このシステムを使用すれば、数時間ではなく数分で見積もりを作 成し、サプライヤーとの予約を自動的に確認して、より少ないスタッフで運営できるようになります。 TourSys Cloudの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
End-to-end software solutions for travel agents, wholesalers, TMC and DMC +150 API & 3rd party suppliers integrated, +100 Systems live.
wbe.travel, the European based company provides a complete, robust product suite, hosted in the cloud, to travel companies such as DMCs, TMCS, Travel Agencies and Wholesalers. wbe.travel has implemented more than 100 systems all over the world and has helped travel companies distribute their travel inventory with the state of the art technology. The off the shelf software products cover a full range of processes from production, contracting, mid-office management to API distribution. wbe.travelの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
One Portal For All Business Travel - One account for all bookings. Mobile app, role management & expense management.
With Lanes & Planes, the end-to-end business travel portal and expense solution, travellers and travel admins book all trips compliant with the travel policies of their company in only tool while keeping full cost control. Simple role management, insights into travel statistics and analytics as well as the mobile app for digital receipt and invoice administration. Additionally our 24/7 concierge service makes travelling easier than ever. Everything on one platform wherever, whenever. Lanes & Planesの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Leading booking and travel management platform for multiday group trips by the software experts with passion for group travel.
YouLi is the best platform for MULTIDAY GROUP TRIPS YouLi booking & travel management software is a turn-key solution for group travel businesses. - User-friendly Itinerary Creator - Documents Share Hub - 5 Methods for Payment Processing, including direct bank transfer - Automated Workflows - Group Management tools - Inventory Management - Global Reporting - Mobile App for travelers - White Label Domain option YouLiの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
TravelSuit for SMBs is an All in One Solution: Online Booking + Travel Agent, combining superior user experience with the best support
TravelSuit is a business travel management solution for small to medium size companies. We provide our customers with a superior user experience & robust management capabilities, allowing companies to effortlessly manage their entire business travel process on one single platform. TravelSuitの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Fairjungle introduces the next-gen business travel management experience for modern companies - smarter and automated at every step.
Fairjungle is the business travel solution that simply leverages latest technologies to make everything easy for travellers, HR/Finance teams and administrators. Thanks to its technological edge, Fairjungle has been selected in Station F's Top 30 best startups in France in 2020. We help you book and manage your travel, with a whole new experience, at unbeatable price. It is business travel as it should have always been. Fairjungleの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
ZTravel, also available via app, is designed to easily manage business trips: bookings, expense reports, travel policy compliance etc
ZTravel allows to manage all stages of business trips. Employees can ask authorizations for trips, request cash advances & reimbursements. With the dedicated app they can fill in expense reports on-the-go. Travel managers can approve/reject employees requests, guaranteeing travel policy compliance & get insights thanks to analytics. ZTravel streamlines processes, reducing costs & improving efficiency.making it easy for HR managers to monitor staffs presences & costs. ZTravelの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Fully automate your corporate spending & payment process; focus on the tasks that really add value and leave the rest to Yokoy's AI
Yokoy automates business spend management with artificial intelligence by combining expense management, invoice processing, and handling of corporate cards on a single intuitive platform. With this approach, Yokoy goes beyond saving you time and money; it also provides new, data-driven insights and contributes to higher employee satisfaction. Why rely on siloed solutions when Yokoy simplifies every process step in spend management? Put your spend management on autopilot today! Yokoyの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Explore Travefy's award-winning itinerary, proposal, client management + marketing tools for Travel Advisors and professionals.
Travefy's award-winning platform powers the growth of travel advisors, travel agencies, consortia, operators / DMCs, and other travel professionals worldwide. The Travefy platform is a comprehensive suite of tools including itinerary management, proposals, client management, and marketing. Travefy Agentの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
旅行管理会社、サプライヤー、出張者、出張管理者向けの旅行管理兼および予約スイート。
予測可能でパーソナライズされたソリューションで出張を変革し、出張のあらゆる局面を合理化します。Deemsの最新のオンライン予約ツールを使用すると、予約時間を簡単に節約でき、飛行機、ホテル、陸路の経費を節約できます。Deems Work Fourceは、より多くの選択肢で、短時間でより多くのことを成し遂げるお手伝いをします。企業の出張管理予約ソフトウェアにデスクトップやモバイルから簡単にアクセスして 、コンテンツ、ポリシー、承認ワークフローにアクセスできます。 Deemの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
クラウド・ベースの旅行管理ソフトウェアです。ツアー・オペレーターやDMCがビジネスの課題を解決する際に役立ちます。
Signatureは、業界の専門家によって開発された、ツアー・オペレーター向けの堅牢なエンドツーエンドのプラットフォームです。応答時間を短縮してビジネス効率を向上させる人工知能を搭載した、最新のテクノロジーを備えた製品です。多様なビジネス・ニーズに対応できるよう慎重に作られています。分かりやすい画面で、操作も簡単です。あらゆる主要なブラウザやデバイスに対応しています。アプリケーションはモジュールに 分離されており、各モジュールがビジネスの機能を示します。 Signatureの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
Travel management system designed for agencies, corporations, airline companies, airports, and more.
Travel management system designed for agencies, corporations, airline companies, airports, and more. TMC Coreの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析
TravelWorks offers state-of-the-art technology solutions for travel agencies / tour operators. 6000 users+. Integrates with major GDS.
TravelWorks is a Cloud back office system for travel agencies and tour operators. Features include invoicing, account receivable, account payable, general ledger, real-time advanced reports, mobile app etc. Optional modules available for tour management: tour creation, inventory management, online booking... Integrated with major GDS (Sabre, Amadeus, Travelport). 30+ years of experience in the travel software development. 6000+ users. User-friendly, quick to implement, affordable, free demo TravelWorksの詳細

機能

  • リマインダー
  • 制限管理
  • 予約管理
  • レポート/分析