70件の結果
Bitrix24は、独自の無料CRMとネイティブに統合された最先端のテレマーケティング・ソフトウェアです。クラウドとオンプレミスで利用できます。 Bitrix24の詳細
Bitrix24は、クラウドとオンプレミスの両方で利用できるテレマーケティング・ソフトウェア・ソリューションです。Bitrix24のアカウントを登録すると、文字通り1分で通話と販売を開始できます。Bitrix24は非常に柔軟性が高く、英語、ドイツ語、スペイン語、ポルトガル語、ベトナム語、中国語、ロシア語など多数の言語に対応しているので、販売代理店が同じオフィス内にあっても、自宅から仕事をしていても、世界中のさまざまな場所に分散していても問題はありません。 Bitrix24の詳細

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Squaretalkは、営業チームやサポート・チームがどこからでも効果的に作業できるようにする、汎用性の高いクラウド・コミュニケーション・プラットフォームです。 Squaretalkの詳細
SquaretalkのCPaaSは、自動化と統合がシンプルになった、汎用性の高いテレマーケティング・ソリューションを備えています。とてもシンプルなので、ビジネスの他の部分に時間を割くことができます。 手頃な価格でスケーラブル、かつ使いやすいコミュニケーション・プラットフォームは、営業チームやサポート・チームに、どこからでも、顧客が好むチャネルを介して効果的に作業するための強力なツールを提供します。100カ国以上で3,400の市外局番を持ち、市内番号、携帯電話番号、フリーダイヤル番号へのアクセスを可能にすることで、地域に根ざしたビジネスの実現を支援しています。 Squaretalkの詳細

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Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform.
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform. Companies turn to Branch to empower workers with tools like instant payments, free earned wage access, and cashless tips/mileage reimbursements. As part of our platform, workers receive the Branch Wallet: a digital wallet backed by a fee-free checking account, optional debit card, financial wellness tools, and rewards. Branchの詳細

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Cloud Contact Center with Practical AI - 4 Dialer Modes, Inbound, Chat, Call Recording, and CRM integration.
Triple your live phone connections with Five9's Dialers that outperform other dialers available today. Intelligent algorithms ensure the next caller is available when the next agent is ready. Automate the dialing process, skip no-answers and busy signals, and spend more time talking to live leads, with easily adjustable dialing modes. Manage your lists and campaigns, monitor calls, report in real-time, coach agents and comply with TCPA. See why Five9 is the industry leader for telemarketers. Five9の詳細

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検索が減ります。売上は増えます。
Lushaを使用すると、ビジネス・プロフェッショナルは、リード、連絡先、候補者と迅速に真のつながりを築くことができます。 B2Bのエンゲージメントは信頼に基づいています。Lushaでは、ビジネス・プロファイルを充実させ、検証できるシンプルなツールを使用して信頼を築くことができます。 現在、25万人を超える営業担当者、採用マネージャー、マーケティング担当者がLushaを日常的に活用して、リード、連絡先、候補者との関わり方を変革させています。 Lushaの詳細

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発信予測ダイヤラー付きオープンソース・コールセンター・ソフトウェア。また、手動による着信通話、メール、Webチャットにも対処可能です。
予測ダイヤラー機能を備えたオープンソースのコンタクトセンター・ソフトウェア。インバウンド、アウトバウンド、混合通話のほか、インバウンド・メールや顧客Webサイト・チャットにも対応します。 VICIdialの詳細

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CloudTalkは、サポートおよびセールス・チーム向けのクラウド・ベースの電話システムです。この製品は通話を簡単で楽しいものにします。今すぐ無料トライアルを体験しましょう。
アウトバウンド・セールス・チームとインバウンド・カスタマー・サービス・チーム向けに開発されたクラウド・コールセンター・ソフトウェアです。CloudTalkは、非常に優れた通話品質と優れた定評のあるテレフォニー・ソリューションとして、DHL、Yves Rocher、Karcher、Glovoなど、2,500を超える企業の業務を支えています。この製品を使用すれば、140を超える国の市内番号を取得して、70種類を超えるスマート・コール機能を利用することができます。CloudTalkは、既存のヘルプデスク、顧客関係管理 (CRM)、Eコマース・ソフトウェアと統合することが可能です。14日間の無料トライアルを試してください。 CloudTalkの詳細

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Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling & texting.
Better Sales, Made Simple. Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling and texting for Hubspot, SalesForce, Zoho, Pipedrive, and leading CRMs. Supercharge your CRM into an automated sales machine with intelligent autodialing, seamless CRM integration, and Enterprise phone service. Start making calls in 3 minutes with no hardware and a 100% free trial. Kixie PowerCallの詳細

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パワフルなアウトバウンド・コールセンター向けプラットフォームです。不自然な間なしで、4倍のリードに電話をかけることができます。セットアップ料金はありません。クレジットカード不要の無料トライアルが利用できます。
テレマーケティング担当者のアウトバウンド営業の売上を15分で伸ばすことができます。この製品のパワー・ダイヤラーによりアウトバウンド営業の売上を増やすことができるという確信から、あらゆる機能の無料トライアルをクレジットカード不要で提供しています。自信を持っておすすめする理由は、次の通りです。1) リードへの電話を最大4倍スピードアップ。2) 電話がつながったらすぐにテレマーケターが対応することで、電話を切られる頻度を削減。3) ボイスメールおよびメールを即座に配信。4) コンピュータや電話から、15分で設定可能。5) 使いやすい、優れた機能を搭載。 PhoneBurnerの詳細

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Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third-party applications. Contact us today to request a free demo. ChaseData CCaaSの詳細

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UJETは、Web、電話、モバイル・アプリ上のカスタマー・サポートの革新を実現する最新のクラウド・コンタクトセンター・ソフトウェア企業です。
50以上のエージェントを持つ企業に理想的なエンタープライズ・グレードのプラットフォームであるUJETは、電話、チャット、アプリ内サポートを備えた最新のクラウド・コンタクトセンター・ソフトウェアを提供し、優れた顧客体験およびエージェント体験を実現するスマートフォン・テクノロジーの革新を牽引しています。時間や場所に制限されずにアクセスできるUJETプラットフォームは、音声、チャット、画像、ビデオ、テキストのコンテキスト認識ソリューションを通してエージェントのパフォーマンスを向上させます。UJETプラットフォームは、エンタープライズ・グレードのSOC2 Type IIおよび医療保険の相互運用性と説明責任に関する法律 (HIPAA) に準拠しています。 UJETの詳細

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JustCallは、営業およびサポート・チームがデスクトップまたは電話から直接電話をかけたり、着信への対応や着信のログへの記録と録音を行ったりするクラウドベースの電話システムです。
JustCallは、企業が58カ国から電話番号を収集し、顧客に対して現地の電話番号を表示することのできるクラウドベースの電話システムです。このシステムを使用すると、海外の顧客や見込み客に対する親密感を構築することができ、信用の構築や信頼の獲得に役立ちます。JustCallは、海外の顧客を統合された場所で管理し、シンプルで簡単なソリューションで顧客と通信するために必要なプラットフォームを提供します。 JustCallの詳細

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Lifesizeは、1つのアプリケーションから簡単に会議を記録・共有することができる、音声、ウェブ、ビデオ会議ソリューションを提供します。
Lifesizeは、クラウドベースの高性能なビデオ会議サービスと統合機器を組み合わせて、非常に優れたビジネス・プレゼンテーションを作成する支援をします。Lifesizeは、ガートナーの「Meeting Solutions Visionary」、およびFrost&Sullivanの「Cloud Video Conferencing Vendor of the Year」に認定されました。世界初の4Kビデオ会議ソリューションと4Kサービス・アーキテクチャでは、顧客満足での優位を占めています。Lifesizeは、ビデオ・コラボレーションの新しい基準です。 Lifesizeの詳細

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Amplify your telemarketing teams with dialing tools from a company that aims to see you succeed.
Maximize contact ratios while reaching the largest number of prospects with the cloud based contact center solution from CallTools.com. Go with a dialer backed by the company that wants to help your company succeed. Equipped with both outbound and inbound capabilities, the contact center solution from CallTools.com has everything you need to excel. Attentive, in-house Customer Support is available during regular dialing hours to troubleshoot and guide you. CallToolsの詳細

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Improve the quality of customer interactions and stay in touch 24/7 with reliable Voiptime Contact Center software.
Provide superior customer support and triple your telesales with a cloud-based multichannel Voiptime Contact Center solution! Intelligent call routing, ACD, multi-level IVR, Progressive & Predictive dialer (with flexible redialing rules, time zone settings), flexible call script builder, live call monitoring, ultimate reporting, and powerful REST API. Get up and running in less than 48 hours, with a fully configured environment. Order reliable VoIP lines with affordable rates in 200 countries. Voiptime Cloudの詳細

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Starting at $45/per user per month, FluentStream offers inbound and outbound call center functionality for small and medium businesses.
A phone system built for telemarketers. Finally, a phone system that delivers higher call volume, maximized connect rates, and all inclusive call analytics. As an innovative leader in business communications, FluentStream has reinvented business phone systems. When features like area code matching, voicemail drop and call recording, FluentStream has transformed business communications. FluentStreamの詳細

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画面共有の問題で売上が落ちないようにしましょう。販売専用に作られた手間のかからない画面共有をお試しください。
画面共有、リモート・コントロール、インスタント・デモのリード・キャプチャおよびエージェント割り当てメカニズムは、営業チーム向けに特化して設計されています。どの機能もダウンロードやインストールなしで見込み客に使用することができます。便利な使用量ベースのプランで利用できるため、チーム全体にソリューションを導入することができます。 CrankWheelの詳細

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DialShree is a popular call center solution that supports unified communication channels. It has a wide array of features.
DialShree is a popular call center solution that supports unified communication channels. It has a wide array of features. It is renowned for its 99.99% of SLA uptime. It is a highly scalable, robust, secure, and feature-rich solution, which is perfect to use for all scaled businesses and call centers. DialShree has some futuristic add-ons to offer more consolidated call center software to specific industries. For more details, visit https://www.elisiontec.com/contact-center-solution/ Dialshreeの詳細

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Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convoso's omnichannel contact center software.
Convoso's cloud-based, omnichannel predictive dialing software is the most complete solution on the market for outbound call centers with 20+ seats. Our industry-leading Answering Machine Detection rate - 97% accurate - coupled with our new Caller ID reputation management initiative means your agents will connect with real people - and not flagged as 'Scam Likely'. Factor in our intuitively automated workflows and see your contact rates increase by 3-4X when you switch to Convoso. Convosoの詳細

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Telemarketing for lead generation, taking customer's feedback, surveys through Auto, Predictive, Progressive, Preview and Promotional.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint. Call Contact Center Software for your inbound and outbound contact center management. Best for telemarketing for lead generation, taking customer's feedback, surveys through Auto, Predictive, Progressive, Preview and Promotional dialers. Key Features: Auto Dialer, Predictive Dialer, Call Recording, Live Call Tracking, Call Transfer, Reports & many more. HoduCCの詳細

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Freshcaller is a modern phone system built for telemarketing and sales teams that offers phone numbers in 90+ countries.
Freshcaller is a simple and reliable contact center solution for telemarketing, and outbound sales and support teams. With phone numbers in 90+ countries, Freshcaller lets customers set up their contact center in a few easy steps, and with zero phone hardware. It offers features like call masking that will help your telemarketing teams set up and make calls with a few easy clicks. Freshdesk Contact Centerの詳細

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An all-in-one software solution for sales teams. Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automations
Aloware understands what a modern contact center software should be: efficient, flexible, and packed with necessary features. It gears sales and support teams with the right tools to crush quotas and close more deals efficiently. It does all that by providing an all-in-one turnkey software that helps sales teams engage with customers in ways they love: via call, text message, email or social. Alowareの詳細

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Omnichannel Contact Center Solution / All in One - Dialers - IVR - SMS - Web Chat - Social Networks - Messaging and more!!
uContact is a Cloud & Omnichannel solution that allows users to manage all their voice & text interactions in the same place. This way, it makes agents' work simpler, more organized, and -why not- more enjoyable too. Thanks to its market-leader dialers, Bots, WhatsApp and social media integrations, IVR, real-time dashboards, and many other features, our clients can provide a better CX to their own customers in every interaction, through every channel. Jump to uContact and reinvent yourself. uContactの詳細

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Our products include: Auto Dialer, Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, and Email & SMS Marketing Automation.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform that creates predictable revenue outcomes by automating 95% of your agents daily sales workflow. Designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage, Ricochet360 enables your team to call a new lead in less than one second, then automatically nurture and engage prospects throughout the entire sales process. Ricochet360の詳細

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Put your outbound dialing into overdrive with - upload contacts and in minutes, CallFire will connect your sales agents to live leads!
Put your outbound dialing into overdrive with CallFire's Cloud Call Center. Simply upload your contacts, and in minutes, CallFire's Power Dialer will connect your sales agents to live leads. CallFire can call up to 4 phone lines per agent and will leave answering machine messages. CallFire saves time by weeding out busy signals, bad phone numbers, and handling answering machines. Agents focus on speaking with live customers, leading to 20-30% increases in efficiency over manual dialing. CallFireの詳細

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Whether you want to increase leads, accelerate sales, or enhance the customer journey, Ytel has a solution to help you communicate.
Ytel's Contact Center was built for lead generation, accelerating sales, and coordinating large-scale marketing campaigns. Ideal for businesses with 10 or more agents. Automatically flag and change phone numbers that get marked as spam, access to the premium short code (ex: 411-411 and 911-911), 800, and local phone numbers with every area code. Highlighted features: Outbound Calling, Ringless Voicemail, Call Tracking, Lead Distribution, Voice Broadcasting, Custom IVR, and ask about our API. Ytelの詳細

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ライセンス不要の、受賞歴のあるコンタクトセンターとブロックチェーンのソフトウェア企業です。今すぐ無料で登録しましょう。
企業がコンタクトセンターを運営したり、数名による在宅勤務のビジネスに必要な機能をすべて備えています。特許出願中のブロックチェーン・ベースのソリューションは、オンデマンドのスタッフ配置、インバウンド通話、アウトバウンド通話、ライブ・チャット、品質保証、ドラッグ・アンド・ドロップのスクリプト、高度なレポーティングなどの機能を備えています。また、オープンAPIや、厳しいプログラム要件にも瞬時に規模を拡大して対応可能な、柔軟なインフラも標準装備されています。 コンタクトセンターを手頃な価格で運用するために必要なあらゆる機能を備えています。 Qubiclesの詳細

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100% Cloud-Based Dialer & Lead Management Technology - Empower Your Telemarketing Team with an Industry-Leading 10X More Conversations!
100% Cloud-Based Dialer & Lead Management Technology - Empower Your Telemarketing Teams with an Industry-Leading 10X More Conversations! Try us for 7 days FREE and see immediate results: No pause when connecting a call, unlimited dial-out lines, seamless integration with your current CRM, powerful workflow automations, and much more! Wether you are a company of 1, or a team of 100+, Sales Sling will elevate your telemarketing game like never before. Sales Slingの詳細

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Made for outbound call centers. We help call centers boost KPIs, make better decisions based on insights, and manage contacts more wise
Adversus is a web-based dialer and practical dialer solution for telemarketing, fundraising, and appointment scheduling businesses. Intelligent campaigns optimize your call center efficiently by automating contacts & call flows, making sure that high-opportunity conversations are the only ones you will be having. The Journey module allows you to automate and integrate anything you could imagine. Keep an eye on events and respond accordingly. Adversusの詳細

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Auto dialer, Voice Broadcasting, Cloud PBX, CRM, DIDs, Videoconference. Collaborating with your customers and teams becomes easier!
Hosted VoIP Business Phone Services and More KAVKOM business cloud hosted solutions help enterprises serve their customers better and increase sales with mobile and flexible solutions that allow do business faster, anywhere, anytime. From hosted VoIP business phone services and cloud-based call center software to unified communications, our services are easy to use, advanced, reliable and tailor-made. Collaborating with your customers and your teams becomes easier! Kavkomの詳細

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Dialer + ACD Inbound, IVR, QA, 25 Lines/agent, Built in soft-phone, TCPA Compliant, 99.999% uptime, API, WebHooks, No Set-up fees
Are you tired of being disappointed with poor connections, downtime, lag, and finger pointing when you escalate an issue? Ideal for telemarketing to the USA with 5 or more agents, we outshine the competition by continually adding new features; making the system simpler to use which saves time and money. Our support is outstanding and free. Contact us today and let's talk about the benefits so you can make the right decision and buy with confidence. CallShaperの詳細

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Expand inbound and outbound capabilities with seamless omnichannel interactions, while maintaining full control, privacy and compliance
Alvaria CX Suite takes the best of the proven and feature rich platforms - Aspect® Unified IP®, Aspect ALM, Noble CC and Noble OnQ - into a comprehensive go forward solution for inbound service and outbound engagement available on-premises and private cloud deployments. The Noble and Aspect platforms coming together marries the BEST compliant outbound capabilities in the contact center industry, establishing Alvaria as the indisputable leader for compliant outbound contact management. Alvaria CX Suiteの詳細

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Choose an intuitive, omnichannel and AI-ready cloud contact center solution to offer exceptional customer service.
Vocalcom Hermes360 provides the answer to the current challenges faced by customer experience and marketing professionals. With this ultra-intuitive, omnichannel, and AI-ready solution, they can improve agent productivity & optimize customer conversations. Our user-friendly software provides agents with dedicated features to have smooth conversations and deliver personalized answers throughout the customer journey—whatever the communication channel—for a more efficient customer experience. Vocalcom Hermes360の詳細

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Easy-to-use, full-featured Outbound Call Center Software from the cloud with many advanced features, but no set-up or monthly agent fee
Whether you are looking for a faster way of calling or an improved workflow. Dialfire telemarketing software will enhance your telesales and appointment scheduling activities with powerful predictive dialing and automated, easy personalisable workflows. Supports outsourcing to sub-contracted call centers. Ideal for distributed offices or teleworking. Pay per use. No set-up cost, no agent seat fee. Dialfireの詳細

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contactSPACEコンタクトセンター・ソフトウェアは、マーケティング・チームの効率向上と連絡品質の改善に役立ちます。
contactSPACEは、ビジネス・プロセス・アウトソーシング (BPO)、リード生成チーム、および資金調達機関向けに構築された直感的で使いやすいオート・ダイヤラー・ソリューションです。プレディクティブ・ダイヤラー、プログレッシブ・ダイヤラー、およびプレビュー・ダイヤラーで効率を最大化することができます。また、ContactSPACE Intelligent Outboundを使用すると、完璧なタイミングで確実に接触することが可能になります。さらに、contactSPACE CallGuidesを使用して、自動化された通話内ワークフローを作成すれば、担当者はメッセージを容易に追跡できます。 contactSPACEの詳細

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Cloud Contact centre technology solution hosted on Azure that is feature rich, scalable and offers advanced integration capabilities
ipSCAPE is an Australian cloud contact centre technology solution that is feature rich, scalable and offers advanced integration capabilities. Hosted on Microsoft Azure, our contact centre technology integrates with Microsoft Teams, Power BI and Dynamics. Connect with your customers through Voice, Web Chat, Email and SMS. -Advanced integration capabilities -Feature Rich - with customisation tools that are easy to use -Easy to implement -24/7 Support -Trusted globally IPscapeの詳細

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The Gryphon ONE platform provides automation, real-time visibility, and sales analytics to optimize sales teams and help close business
Gryphon.ai provides a sales acceleration platform that integrates powerful sales tools with our own high-performance communication network to provide automation and visibility into key sales performance analytics. The Gryphon ONE platform delivers actionable insights to drive sales effectiveness helping clients grow revenue faster. Gryphon ONEの詳細

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BigProfiles is the first Artificial Intelligence Platform for Teleselling, to forecast customer's purchasing propensity.
BigProfiles is the first Artificial Intelligence platform for Teleselling that predicts the purchase probability of each potential customer in a list or CRM, before proceeding to contact them in a telesales/telemarketing campaign. Large companies such as Teleperformance, Comdata, Italiaonline, Eni, Unicef already have already successfully subscribed to our services. BigProfilesの詳細

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Ringio adds telephony features to your CRM for increased productivity, less manual data entry, and enhanced coaching and analytics.
Outbound simplified. Ringio is the sales engagement platform that will turbo-boost your team results with calls and texts right from your CRM: HubSpot, Salesforce, Zoho, Pipedrive, Zendesk. Turn your sales process into a powerful engine with reliable Power Dialer, seamless Voicemail Drop, automated Call Recordings, business SMS and unlimited Customization. Integrates in less than 10 minutes. Attentive and courteous support. Free trial. Ringioの詳細

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LeadDesk is a cloud-based contact center software for high volume sales and customer-service. Customers range from SMBs to Enterprise.
LeadDesk is a cloud-based contact center software for high volume sales and customer-service. Customers range from SMB to large Enterprise customers. Other major customer industries include; media, security services, energy, telecommunication, financial services, market research, and fundraising. Our intelligent tools allow you to maximize call-efficiency and help you sell more. LeadDeskの詳細

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予測、プログレッシブ、プレビュー、パワー、手動ダイヤルをサポートする、ユニファイド・コミュニケーション自動ダイヤラーおよびコールセンター・ソフトウェア。
WebRTCエージェント・ポータル・サポートを使用した予測ダイヤル、自動ダイヤル、パワー・ダイヤル、プログレッシブ・ダイヤル、プレビュー・ダイヤル、手動ダイヤルなどの高度なユニファイド・コミュニケーションを搭載した自動ダイヤルおよびテレマーケティング・ソフトウェア・ソリューション。音声自動応答 (IVR) を設計できるIVR Studio、ファックス・ブラスト、SMSメッセージング、メール・マーケティング、プレス1キャンペーン、調査キャンペーン、予約リマインダー、インバウンド・マーケティング、インバウンド調査およびリアルタイム・モニタリング、請求、ルーティング、留守番電話検出 (AMD)、連絡不可 (DNC)、IVR Designerなども使用することができます。 ICTBroadcastの詳細

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AuguTech is an award winning Predictive Dialer Call Center Platform that has proven to Increase productivity and sales up to 400%.
AuguTech delivers. With over 17 years of industry leadership, our robust and highly customizable platform successfully manages over one billion customer interactions every year. We offer highly flexible cloud-based CX Technology software for the Call Center Industry, including comprehensive CRM applications, a robust Predictive Dialing platform, and fully integrated Call Recording & Redaction solutions. AuguTech Systems are designed to optimize the customer experience. AuguTechの詳細

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The software has an industry-wide usage, covering sectors like Automobile, Real Estate, Finance, Healthcare, and Education.
NeoDove is a telecalling CRM and sales engagement software for telecallers. It helps increase telecallers’ productivity and makes the sales process seamless. It gives users the ease of using a CRM without the complexity of it. Some of its noteworthy features are 360-degree management of leads, multi-channel engagement with customers, and team monitoring. NeoDoveの詳細

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Telemarketing Software - call recording, live monitoring, advanced reporting, multi-channel (phone, SMS, email, chat, webform, social).
Telemarketing Software - Boost your Call Center / Telesales performance with the Focus Contact Center outbound-inbound platform. We make omnichannel communication easy to use, quick and intuitive. Provide your consultants with powerful, automated tools like predictive dialing, call recording, IVR, HLR, call routing, blacklists, built-in CRM, ticketing system + more. Seamlessly integrate with CRMs, such as Salesforce, MS Dynamics + more. Focus Contact Centerの詳細

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Reach customers through any channel in one solution and transform the way you do business.
Transform the way you do business! inConcert makes it possible to reach customers through any channel in one solution with all the necessary tools for successful high-demand contact center operations. It’s engineered to deliver excellence in performance and customer experience, from traditional and robust dialing systems and IVRs to AI powered speech analytics, chatbos, voicebots and voice portals. inConcert Omnichannel Contact Centerの詳細

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Outbound call campaign software for teams - Quick to adopt and easy to scale
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