94件の結果
キャプテラが無料の理由
Jira Service Managementは、迅速に行動する必要のあるチームをサポートし、優れたサービス体験をともにすばやく提供するITサービス・マネジメント・ソフトウェアです。 JIRA Service Managementの詳細
Jira Service Managementは、高速IT、開発、運用、ビジネス・チームをサポートするITサービス・マネジメント・ソリューションです。サポートを得たチームは、従来のITサービス・マネジメントの複雑さにとらわれることなく優れたサービス体験を提供し、Jiraのオープンなコラボレーション・プラットフォームを通じてさらに優れた取り組みを進めることができます。合理化されたワークフロー、自動化ルール、キュー、SLA、セルフサービス・ポータルを使用すると、IT、開発、運用、ビジネス・チームは、サイロ化に陥ることなく優れたサービス管理を大規模に実現することができます。 JIRA Service Managementの詳細

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Bitrix24は、800万社が利用する業界トップクラスの無料サービスデスク (ヘルプデスク) のソリューションです。クラウド版、モバイル版、オープンソース版。 Bitrix24の詳細
Bitrix24は、800万社が利用する業界トップクラスの無料サービスデスク (ヘルプデスク) のソリューションです。クラウド版、モバイル版、オープンソース版。この無料のオムニチャネル・コンタクト・センターでは、メール、電話、ライブ・チャット、ソーシャル・ネットワーク、モバイル・メッセンジャーを介して、クライアントとコミュニケーションを取ることができます。最大12のサポート・エージェントまで100%無料で利用できます。 Bitrix24の詳細

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LiveAgentは、企業がカスタマーサービスで成功を収めるためのお手伝いをします。カスタマー・コミュニティを構築し、利用者の満足度を向上させて成功を収めてください。 LiveAgentの詳細
LiveAgentには、市場最速のチャット・ウィジェットが搭載されています。このカスタマー・ナレッジベースを使用することで、利用者の待ち時間、およびエージェントのワークロードの削減に加えて、チケットの解決に費やす時間も短縮されます。統一された受信トレイや強力なハイブリッド・チケット・システムなど、175を超えるヘルプデスク機能を試してください。LiveAgentを使用すると、世界クラスのカスタマーサービスを簡単に提供できます。無料トライアルを試してください。クレジットカードは不要です。 LiveAgentの詳細

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Ateraは、MSP、ITコンサルタント、IT部門を対象としたオールインワンの優れたリモートIT管理ソリューションです。今すぐAteraを無料で試してください。 Ateraの詳細
Ateraは、MSPやIT専門家に包括的なソリューションを提供します。このプラットフォームは単一統合型のソリューションで、RMM、PSA、リモート・アクセス、パッチ管理、請求、レポートなどの豊富な機能が搭載されています。また、Ateraの効率的な価格設定モデルを活用して、マネージドITサービス・プロバイダーは自社のビジネスを拡大しながら、継続的に高品質のサービスを提供し続けることができます。すべてのプランにおいてデバイス数は無制限なので、技術者単位の支払いのみで利用可能です。今すぐAteraを無料で試してください。 Ateraの詳細

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シード・ステージのスタートアップ企業から多国籍企業まで、何千もの企業がProProfs Help Deskを使用して顧客の問題を解決しています。 ProProfs Help Deskの詳細
ProProfs Help Deskは、主要なクラウド・プラットフォームであるIBMでホストされている人気のオンライン・ヘルプ・デスク・ソフトウェアです。共有受信トレイを使用すると、サポート・チケットを迅速に追跡、優先順位付け、割り当て、解決することができます。自動化されたワークフローを活用するとチケットが関連エージェントに自動的に割り当てられ、自動アラートと通知が送信されるようになり、反復的なタスクにかかる時間を削減することができます。ナレッジ・ベースやライブ・チャットなどの統合により、チケットの量を削減して顧客とのエンゲージメントを高めることができます。 ProProfs Help Deskの詳細

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Zendesk Supportは、顧客関係の向上を目的に構築された、ITサービスデスク・ソフトウェアです。
Zendeskは、業界トップレベルのカスタマー・サービス・ソリューションを提供します。規模を問わず、平均で、顧客満足度を25%、エージェントの生産性を30%向上させます。顧客とのやり取りは、Webウィジェット、事前定義されたチケット応答、完全な顧客履歴といった機能を備えた、単一のダイナミック・インタフェースで行われます。迅速に立ち上げて稼働させることができるので、迅速な結果を期待できます。

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チケットの迅速な解決を実現し、反復的なタスクに費やす時間を軽減する高評価のサービスデスク。
SolarWinds Service Desk (旧Samanage) は、受賞歴のあるITサービスデスク・ソフトウェアです。AIや自動化などのスマート・テクノロジーを搭載したSolarWinds Service Deskは、ITILのベスト・プラクティスを考慮して構築されています。チケットの管理やテクノロジー・アセットの追跡といった手作業の負担を排除することにより、ITプロフェッショナルの予算をより重要な成長プロジェクトやトランスフォーメーションに充てることができます。 SolarWinds Service Deskの詳細

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世界中あらゆるビジネスのIT専門家やシステム管理者のために作られた無料のITヘルプデスク・ソフトウェアをダウンロードしてください。サポートやモバイル・アプリも無料です。
SpiceworksのITヘルプデスクはITのプロフェッショナル専用に設計されており、社内のITヘルプデスクおよびビジネスの向上に必要な機能を豊富に備えています。無料のヘルプデスク・ソフトウェアなら、自社サーバまたはクラウドで短時間でチケットに対応できるようになります。さらに、チケット追跡以外の機能もあります。チームの行動を理解するだけでなく変化させ、ビジネスに対する価値を伝えることが可能です。今すぐ無料でお試しください。 Spiceworksの詳細

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(ゲーム化されたヘルプデスク + アセット管理) - 複雑さ = Freshservice。サービスデスクはITILにも対応しています。
Freshserviceは、新たな工夫を加えたオンラインITヘルプデスクです。このツールは、新しいリソースの自動検出、強力な構成管理、高度な影響分析など、強力なチケット発行機能とアセット管理機能に、最新のユーザー・エクスペリエンスを加えます。インシデント管理、問題管理、変更管理、リリース管理、ナレッジ管理などを備えたFreshserviceは、組織のIT管理ニーズを満たすのに最適です。

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SysAidは、10年にわたって蓄積されたAI情報に基づくサービスデスクの自動化により、IT作業を容易にします。今すぐ無料でITをお試しください」
SysAidは、サービスの自動化により、IT作業を容易にします。実質的に自己管理するサービスデスクにより、世界中の数百万人ものユーザーが、より高速なサービス、より軽いワークロード、そしてよりスムーズなサービス体験を享受しています。ITサービス・マネジメント (ITSM) のあらゆる要素が自動化されるので、IT作業が容易になり、従業員はビジネスの強化に本当に必要な業務に集中できます。 SysAidは、ITが本当に必要とする修正を提供します。 今すぐ無料でITをお試しください」 SysAidの詳細

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Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Vivantioの詳細

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ヘルプデスク・サポート・ソフトウェアとアセット管理ツールには、ナレッジベース、サービス品質保証 (SLA) 管理、チケット追跡、インベントリ管理が含まれます。
ManageEngine ServiceDesk Plusは、Webベースのヘルプデスクおよび資産管理ソフトウェアです。インシデント管理 (トラブル・チケット発行)、資産追跡、購買、契約管理、セルフサービス・ポータル、ナレッジベースを備えた統合パッケージを手頃な価格で提供します。ServiceDesk Plusは、優れたITヘルプデスクおよび生産的なヘルプデスク・スタッフに必要なツールを提供します。ManageEngine ServiceDesk Plusでは、標準版とITIL版の両方が提供されています。 ManageEngine ServiceDesk Plusの詳細

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Issuetrakは、作成から解決までのチケットおよびリクエストの管理に役立ちます。柔軟でカスタマイズ可能な使いやすい製品です。クラウドまたはオンプレミスで使用することができます。
Issuetrakは、さまざまな業界や部門向けにヘルプデスクと問題追跡システムを提供しています。送信から解決までのチケット、問題、リクエストの追跡など、ビジネスをサポートします。実装は容易で、マルチチャネルに送信することができます。自動化されたチケットの割り当てとエスカレーション、カスタム・フォーム、ユーザー定義フィールド、一目でわかるダッシュボード測定基準と詳細なレポートを搭載したIssuetrakを使用すると、チケットや問題が見過ごされないようにするのに必要なツールをチームに提供することができます。 Issuetrakの詳細

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BOSSDesk is an award winning fully integrated Service Desk/ Help Desk ITSM solution available for both on the Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based ITSM/Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. BOSSDeskの詳細

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カスタマイズ可能なソリューションには、プロジェクト管理、CRM、サービスデスクが含まれ、時間および請求を同じデータベースで統合することができます。
Autotask PSAは安全で信頼性が高く、あらゆる機能を備えたクラウド・プロフェッショナル・サービス・オートメーション (PSA) です。マネージド・サービス・プロバイダー (MSP) とITサービス・プロバイダーによるITマネージド・サービス事業の運営を支援します。モダンで使いやすいPSAの統合モジュールには、サービスデスク、顧客関係管理 (CRM) や連絡先管理、文書管理、アウトソーシング、プロジェクト管理、契約管理、時間追跡、請求、報告、ビジネス分析が含まれています。ビジネス全体の単一ビューを提供し、効率性、説明責任、インサイト、収益性を促進することができます。 Autotask PSAの詳細

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完全に直感的なヘルプデスク・ソフトウェア。自動化によりコラボレーションとスマートなリクエストの管理を促進できます。
InvGate Service Deskは、これまでにないユーザー・インタフェースを備えたWebベースのITIL対応ソリューションです。インシデント、問題、変更、資産、ナレッジに関するプロセスを提供します。Service Deskは、ユーザー間の卓越したコラボレーション、効果的な自動化、スマートなチケット管理を提供します。マルチテナントでクラウドベースのSaaSまたはオンプレミスの実装。100%コードフリーの構成、ドラッグ・アンド・ドロップのグラフィカルなワークフロー開発機能、ビジネス分析レポート、カスタム・ダッシュボード、サービス・レベル契約 (SLA)、メールによるチケット発行、ゲーミフィケーション。 InvGate Service Deskの詳細

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Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more. Track-It!の詳細

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Fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow automation & notification for service desks and help desks.
OTRS is a fully-managed service desk that includes ticketing, workflow/process automation and notification, CMDB, SLAs, request management and more. Processes can incorporate ITIL and/or specific security requirements. ITSM, Customer Service and Corporate Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide great service in a cost effective way. Try service desk software now! OTRSの詳細

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顧客サポート、顧客エンゲージメント、顧客コンバージョンを一元化する統合プラットフォームです。ビジネス向けに設計されたヘルプデスクおよび顧客コミュニケーション・ソフトウェア。
Re:amazeは、Webベースのヘルプデスクおよび顧客コミュニケーション・プラットフォームです。企業の顧客サポート、顧客エンゲージメント拡大、顧客コンバージョン強化を支援します。高いスケーラビリティを備えたRe:amazeは、ユーザー顧客のことを考慮して開発されています。ソーシャル・メディア、モバイル、メールなどの各種チャネルの統合機能を備えているだけでなく、チャットや自動顧客エンゲージメントなどの重要な機能をサポートします。また、Re:amazeは、チームのワークフロー、受信ボックスの共有、FAQ、レポート作成、満足度調査のための管理ソリューションとしても機能します。 Re:amazeの詳細

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顧客のニーズを満たしながら高レベルのサービスを実現することは、あらゆるIT組織にとって不可欠です。そこで、緊密に統合したナレッジベースとセルフサービス・ポータルを備えた、直感的で使いやすいAlloy Navigatorのサービスデスクが設計されました。これに資産管理との統合とインテリジェントなワークフローの柔軟性の高さを組み合わせることで、隙のないIT管理ソリューションを手に入れることができます。

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Experience the next generation of ITSM. Be the heroes of the organization. Deliver smart and personalized services to knowledge workers
ChangeGear delivers a comprehensive solution for enterprise with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-based modules, personalized end-user self-service, cost-effective licensing, and more. The system gives users everything they require to easily build, configure, automate, and deploy services enterprise-wide. Additionally, ChangeGear takes the complexity out of IT and provides smarter tools, processes, and automation for delivering remarkably efficient IT service management. ChangeGearの詳細

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Helpdesk software that can be used by companies to provide smooth delivery of customer support and helpdesk solution
Helpdesk software with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost to users. Don't spend a fortune on helpdesk solution.Try azuredesk.co today for free 14 day trial .It provides ticketing system to track support cases, Sleek UI for Admin requests, 3 party Integration with JIRA, Olark, Slack, Charge Desk & many other software, Reporting, Ticket Fields, Tabbed UI, Rules AzureDeskの詳細

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Supercharge Your Employee Efficiency with Intelligent and ITIL based Service Desk that comes with pre-built ITIL templates.
SapphireIMS ITIL-based ITSM solution is a ready-to-use solution comes with pre-built ITIL templates that can standardize, digitize and transform your ITSM processes. SapphireIMS automates & enables you to implement ITIL best practices for incident management, problem management, change management, and service fulfillment processes to make the service delivery standardized and agile. The Robotic Process Automation enables you to automate the processes and integrate them with business applications SapphireIMSの詳細

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カスタマー・サポートおよびフィードバック・ソフトウェアです。SaaSおよびオンプレミスで利用可能です。高度にカスタマイズ可能であり、拡張性、柔軟性に優れています。14日間の無料トライアルをお試しください。
マルチチャネル・チケット発行、メッセンジャー・アグリゲータを使用したライブ・チャット、チャットボット、フィードバック・コミュニティ・ポータル、ナレッジ・ベースなど、豊富な機能を持つカスタマー・サポートおよびフィードバック・ソフトウェアです。 SaaSおよびオンプレミスで利用可能です。 高度にカスタマイズ可能であり、拡張性、柔軟性に優れています。14日間の無料トライアルをお試しください。

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Made in Germany: Echolon Service Desk Software. Flexible, easy to implement, expandable, adaptable to your needs.
Made in Germany: Echolon as service desk software. The EcholoN Service Desk integrates flexibly into your structure and can be connected to existing systems (intranet software, e-mail system, database, etc.). Create, delegate, prioritize, track, review and manage tasks, processes, requests of any kind (software bugs, project tasks, change requests, enhancements, etc.). Expandable with further useful modules, adaptable to your needs. EcholoNの詳細

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Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is simple. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version. Hornbillの詳細

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手頃な単一の料金プランで必要な機能にアクセスできる、クラウド・ベースのサービスデスク・ソフトウェアです。
SeamlessDeskは、使いやすいユーザー体験 (UX) と美しいユーザーインターフェイス (UI) を備えたサービスデスクです。目的に応じたヘルプデスクおよびIT資産管理、レポートの作成および自動化の機能を提供しています。また、インシデント、問題、変更、リリース、プロジェクト、ナレッジの各管理ツールは、ITチームが企業のサービス目標を達成するのに必要なものを提供します。他のサービスデスク・ソリューションとは異なり、SeamlessDeskは、高価格または階層的なプランで、必要な機能へのアクセスを制限しません。 SeamlessDeskの詳細

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Vision Helpdeskのサービスデスクは、PINKVerify認定、ITIL ITSM準拠のITヘルプデスク・ソフトウェアです。
Vision Helpdeskのサービスデスクは、PINKVerify認定、ITIL ITSM準拠のITヘルプデスク・ソフトウェアです。 Vision Helpdeskのサービスデスク・ツールには、資産管理、インシデント管理、問題、変更、リリースおよび導入、サービス・リクエスト、サービス・カタログ、財務管理、製品およびベンダー管理などの機能が搭載されています。 Vision Helpdeskは、2007年以降、世界中の15,000を超える企業から信頼されています。 Vision Helpdeskの詳細

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優れたカスタマー・ケアを効率よく提供するツールを搭載し、構成不要の次世代型カスタマー・サービス・ソリューションです。
優れたカスタマー・ケアを提供するツールを搭載し、構成不要の次世代型カスタマー・サービス・ソリューションです。エージェントは単一のワークスペースから顧客をサポートし、各チャネルで効率性を実現することができます。組み込み型の自動化とナレッジ管理システムを搭載したAnswersは、開発リソースを一切必要とせずに処理時間を短縮することのできるツールです。日々の顧客サービス環境を最適化するために役立ちます。サポート・チームは、成長中のビジネス向けに開発された製品を使用して効果的に拡張することができるため、顧客サービスが損なわれることはありません。 Wix Answersの詳細

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Give yourself a 360-degree service overview. Dynamically configure the solution for your needs with tickets, customer portal and more.
Configure a cloud database into business solutions without coding. Build prototypes or big enterprise applications. Start your no-code journey with a predefined template or build your own custom solution from scratch. Our most popular templates: - CRM - Workflow - Service - Unity - GDPR - Planning - Automotive - Archiving - Asset Management - Medical & Portal And if we don't have your template we will create it for you free of charge! VobeSoftの詳細

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HaloITSM brings everything you need for IT support into one centralised solution.
HaloITSM is a single, all-inclusive ITSM software solution. It will transform your current ways of working into intuitive, up-to-the-minute workflows, as well as give your teams the ability to deliver the very best service to customers and employees alike. It wont just standardize your processes, but it will also deliver valuable analytics, so you can match your IT delivery to the true needs of your business, present, and future. HaloITSMの詳細

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USU’s knowledge management solution for IT offers organizations an enterprise-grade, AI-powered knowledge management platform.
USU Knowledge Management for IT offers organizations an enterprise-grade, AI-powered knowledge management platform with omnichannel support, alerting, integrated chatbots and self-service. Quicker resolutions, consistent service quality and multiple channels such as email and self-service mean better agent performance, reduced downtime and higher productivity for all employees. Organize, improve, and deliver support data from a single source of truth with a KM solution purpose-built for IT. USU Knowledge Managementの詳細

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企業がさまざまな通信チャネルを通じて1か所で顧客と効率的にコミュニケーションを取るための受信トレイを提供します。
Trengoは、あらゆるコミュニケーション・チャネルを1つの共同受信トレイに統合することで、チームの生産性と効率的な顧客コミュニケーションを向上させます。 メール、Facebook Messenger、WhatsApp、SMS、音声、ライブ・チャットなど、さまざまなメッセージを1か所で受信できます。

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A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments. Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers. Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other Tifluxの詳細

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C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
C2 ATOM is a cloud-based IT service management (ITSM) solution comprising a self-service portal, a customizable service catalog, a powerful CMDB integrating asset management and fully automated workflows – all adaptable to your needs with zero coding. C2 ATOM allows you to be efficient quickly, provide the best user experience, and optimize your operational processes. Facilitate the management of requests, incidents, problems and change by adopting a fully automated ITIL certified structure C2 ATOMの詳細

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Deepser is a Service Desk solution developed to optimize support requests, daily activities and organisational processes.
Deepser is a modern Service Desk software, with an interactive Web interface. It allows you to efficiently manage customer support, optimizing the use of company resources and saving time.Thanks to Deepser you can easily measure service data, check performance with reports and dashboards, respect KPIs and improve customer satisfaction. The software is intuitive and simple to customize, Modular and scalable, it is convenient and tailored to your needs. Deepserの詳細

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Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track. Canfigureの詳細

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Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more.
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Capacity is an industry leader in support automation for both customers and employees. Get up and running within 30 days.
Capacity is an industry leader in support automation for both customers and employees. Capacity's AI-powered helpdesk answers more than 84% of all inquiries without human involvement. If Capacity doesn't know an answer, the question is seamlessly escalated to the appropriate subject matter expert via a ticket or live chat. Get up and running within 30 days. Learn more about Capacity. Capacityの詳細

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ALVAO Service Desk system is a user-friendly ITSM solution integrated into Microsoft technologies.
Service Desk provides a single point of contact for all in-company requests. The solution providers team gains an overview of workload, clear priorities and improved communication.The Service Desk gives you a clear understanding of how busy your team is and how much effort is spent on various tasks. The software is certified to ITIL process standards under the auspices of Pink Elephant and Axelos. It allows you to deploy fundamental ITIL processes and solutions. ALVAO Service Deskの詳細

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Returns, RMA, Repair and Service Management Software for In-house product service teams - easily configure to your process/data
Returns (RMA) and Service Management for manufacturers with warranty checking, serial number checking, claims management, tickets, and free customer portal. In-house repair teams of manufacturers use RenewityRMA to manage and track RMAs and repairs and service requests. RenewityRMA allows the service team to define and quickly implement their specific/unique returns and service management processes, themselves, without programming. RenewityRMA is a complete online portal for product service. RenewityRMAの詳細

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非常に柔軟なサービス・デスクと資産管理プラットフォームです。ユーザー・フレンドリーなツールを活用して、潜在顧客とチャットすることができます。オンプレミス。
Mint Service Deskは、サービスデスクと資産管理の機能を1つにまとめた強力なツールです。 オンプレミスで利用することができます。 主な機能: - 柔軟な資産運用体制 - 資産管理に統合された発券システム - メールの統合 - カスタム・チケット・タイプ - 動的フィールド - 文書テンプレート この他にも多くの機能やサービスを利用できます。 Mint Service DeskはSERVIEWによって認定されています。 Mint Service Deskの詳細

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MSP Manager is web-based help desk and billing software to help you run your IT service business with maximum efficiency.
N-able MSP Manager is a help desk and billing PSA designed exclusively for IT service providers. It's a robust, but intuitive solution that helps them provide excellent customer support incredibly efficiently. The MSP Manager mobile app arms technicians with all the information they need to resolve tickets anywhere, anytime. MSP Manager is a powerful standalone solution, but also integrates with both RMM products offered by N-able for a single pane of glass experience. MSP Managerの詳細

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The #1 for PowerShell management
The #1 for PowerShell management ScriptRunner is a platform solution for automation and delegation with PowerShell. Centralizing, standardizing as well as monitoring and controlling multiple workflows effectively relieves IT operations. Administrators and DevOps can use the supplied script libraries, customize them or develop their own scripts. ScriptRunnerの詳細

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Enterprise ServiceDesk solution with nice interface for business users and very flexible open architecture for IT departments
All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support.

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Rezolve.ai brings AI-powered Service Desk to MS Teams using unique Knowledge, Task & Process skills, improving employee productivity.
Upgrade your service desk's capabilities from just tracking, monitoring or managing to Auto-resolving! Rezolve.ai brings to bear the power of conversational AI to give your employees a frictionless service Desk experience at MS Teams. Now "Auto-resolve" most of the level 1 and 2 issues facing your employees within 10 to 15 seconds - and stop the unnecessary back-and-forth and unproductive hours. Using Rezolve.ai's unique Knowledge, Task & Process skills, automate your Service Desk. Rezolve AIの詳細

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Enterprise ITIL Service Desk solution at a low cost SMB price. Advanced and Feature rich. FREE ITIL process templates available
ITIL Service Management solution. Pink Verified for 10 processes. IncidentMonitor is a service management framework that comes out of the box with multiple free process templates. The application offers Enterprise features at an low SMB price. All processes can easily be customized using the graphical workflow and smart service catalog designer. No coding is needed to create most advanced workflows and webforms. Unlimited processes can run next to each other created a real shared service center IncidentMonitorの詳細

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Scaling your IT Service MSP business can be hard. Computicate PSA makes is easy - PSA software simplified
Computicate is the Professional Service Automation platform for ambitious Managed Service Providers (MSPs), that aim to grow and deliver world class services. In achieving that goal, PSA is much more than just another module or software tool used along the way. Configured properly, PSA makes your Managed Services operation dependable, efficient and ready to scale. Getting this done, the easy way, is exactly where Computicate makes the difference. Computicate PSAの詳細

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CRM/311 cloud-based software solution suite, complete with web-app, mobile-app, internal workflow, knowledgebase, and robust reporting.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and measure performance, making QScend Technologies, Inc. the preferred provider of CRM/311 software in the U.S. QAlertの詳細

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Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud.
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