評価が高いソフトウェア

日本 日本製品のみ表示
178件の結果
Hivebriteのオール・イン・ワン・コミュニティ管理プラットフォームでは、従業員のエンゲージメントを強化し、コラボレーションを促進することができます。 Hivebriteの詳細
Hivebriteはオール・イン・ワンのコミュニティ管理プラットフォームです。 組織の従業員をプライベート・ブランド・コミュニティとつなぎ、エンゲージメントを促進することができます。 Hivebriteのカスタマイズ可能なSaaSプラットフォームは、従業員のエンゲージメント強化、コラボレーションの促進、生産性の向上のための優れた機能を備えています。 このオール・イン・ワン・プラットフォームは 、設定が簡単で使いやすく、拡張性に優れています。 世界中で500以上の顧客が、Hivebriteの直感的なプラットフォームで活気あるコミュニティを形成して交流しています。 Hivebriteの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
アプリケーションやデスクトップの共有と表示、注釈ツール、インスタント・メッセージング、Webスライド、ホワイトボード。
アプリケーションやデスクトップの共有と表示、注釈ツール、インスタント・メッセージング、Webスライド、ホワイトボード。 Microsoft SharePointの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
プライベートでセキュアな企業ソーシャル・ネットワーク内に全従業員を集めることで、社内コミュニケーションに革命を起こします。
プライベートでセキュアな企業ソーシャル・ネットワーク内に全従業員を集めることで、社内コミュニケーションに革命を起こします。組織全体の従業員とつながり、適切な意思決定を迅速に行うことができます。全従業員が日々の出来事を把握し、他の従業員の業務を引き継ぐことも可能になります。従業員は、オンラインで議論しながら、文脈上の文書や写真のコンテキスト情報を保持し、業務やその他関心のある事柄に対してグループを作 ることができます。 Yammerの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
効果的なコラボレーション、コミュニケーション、ソーシャル・ネットワーキング、業務フロー、および知識管理用に設計された高度­なソリューションです。
Bitrix24は、大企業と中小企業向けオンラインワークスペースです。CRMを含め、タスク、カンバン、ガントチャート、メ­ッセンジャー、ビデオ通話、ファイルのストレージ、業務フローの自動化など35種類以上のツールを備えています。 Bitrix24へ切り替えると、色々なSaasソリューションを使用する必要がなくなります。Bitrix24は単一のパッケ­ージに必要なツールを搭載しており、すべて低価です 。 Bitrix24は、全世界で1000万件を超える導入実績があり、最も人気の高いビジネスソフトウェアの一つです。 Bitrix24の詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Glasscubesの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
強力で手頃な価格で、かつ使いやすいオールインワンの従業員アプリ。特にモバイル・ワークフォースに適しています。無料で始めましょう。
Connecteamは、ビジネス・プロセスを自動化できるワークフォース管理アプリです。マネージャーはビジネスの成長に向けて集中できるようになり、従業員も生産性、柔軟性、満足度が向上します。1つのアプリで次のことが実現できます。モバイル・ファーストのカスタム・チェックリスト、フォームやレポートを活用して、時間の節約と生産性の向上。GPSタイムレコーダーを活用したシフト・スケジューリングと勤務時間追跡 。簡単な従業員コミュニケーション。専門スキルの強化。日常業務の管理など。今すぐ無料で始めましょう。 Connecteamの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Knowledge engagement software enabling teams to access, collaborate across, and draw upon their organizations collective intelligence.
Bloomfire is the leader in knowledge engagement, delivering an experience that connects teams and individuals with the information they need to excel at their jobs. Our cloud-based knowledge engagement platform gives people one centralized, searchable place to engage with shared knowledge and grow their organizations collective intelligence. For more information or to schedule a demo, visit www.bloomfire.com. Bloomfireの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
MangoAppsは、従業員が一体感を感じられる体験を作り出し、場所を問わず共通認識をもたらすために役立つ最新のイントラネット・プラットフォームです。
MangoAppsは、従業員が一体感を感じられる体験を作り出し、場所を問わず共通認識をもたらすために必要なツールを備えたイントラネット・プラットフォームです。使いやすい最新のイントラネットが一元化されたハブとして機能し、従業員はそこから、カスタマイズされた単一のダッシュボード上で、すべてのツールやアップデートを確認できます。このアプローチによって、整合性と効率性の促進やコミュニティの強化が進み、誰 もが簡単に必要なファイルや同僚、情報を見つけられます。 MangoAppsの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Workvivoは、ソーシャル・メディアの直感的な機能とイントラネットのパワーを1つのシームレスなアプリとして統合します。
新しいイントラネットを検討している方は、 Amazon、VMware、TELUS Int.などの企業の経営陣が、Workvivo従業員アプリを使用して世界中の従業員とコミュニケーション、つながり、関係性を維持している理由はいくつも挙げることができます。 しかし、Workvivoを理解するには、実際に見てみるのが一番です。ボタンをクリックして、ビデオを視聴してください。 60秒でWorkviv oについて理解することができます。 Workvivoの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
従業員への情報提供、整合性向上、エンゲージメント、権限移譲によって、企業文化を活性化できる最新のイントラネットです。
OnSembleは、単なる社員用イントラネットに留まらず、全スタッフをデジタル・ワークプレースにつなぎ、従業員が職場で尊重されていると感じるようにします。OnSembleの現代的なデジタル・ワークプレースにより、リモートチームのエンゲージメントが向上し、連携がスムーズになります。プログラミング不要のOnSembleは、すぐに使える30種類以上のアプリのほか、使いやすいドラッグ・アンド・ドロップ・デ ザイナーを搭載しています。実装において15年以上の経験を持つOnSembleは、コミュニケーション、コラボレーションおよび接続の方法を変革します。今すぐデモをリクエストするか、オンライン体験にアクセスしましょう Ntranetの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Voted #1 the Intranet, Blink combines a company feed, chat, polls, & document storage in your own branded portal!
Blink is the intranet replacement app for frontline workers. A simple platform gives one-click access to everything your team need – from updates to must-knows, forms to timetables, conversations to stories. Wrapped into one secure portal, Blink turns frontline organizations into strong communities with engaged, committed staff. That's why over 1000 organizations, including the NHS, Stagecoach, and Dominoes, have entrusted us with energizing their workforce and powering their operations. Blinkの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
組織全体のコミュニケーションとコラボレーションを合理化することができる、オープンソースのイントラネット・ソフトウェアです。
eXo Platformは、従業員への情報の迅速な伝達、共通の内部ビジネス・プロセスの効率化、組織内でのコミュニティ意識の醸成に役立つように設計されています。 eXo Platformは、各従業員とのエンゲージメントやつながり、日々の活動のサポート、社風の反映、業務の遂行のために、有効なイントラネットを構築できるように設計されています。 eXo Platformの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. On any device.
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free version. Paid plans from 4 EUR / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp. Talkspiritの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Woliba means Work Life Balance. It gives your team the power to create a culture of recognition and wellbeing that goes beyond 9 - 5.
With Woliba organizations have a mobile friendly wellness, engagement, and recognition program with automated communication and real-time data and analytics. We help organizations consolidate multiple systems that are usually soiled into ONE comprehensive platform. The results include reduced time and cost with managing AND a better employee experience. Connect with a Woliba representative to see how we could support your organization and become an extension of your team! Wolibaの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Simpplr is the leading AI-powered employee experience platform. Wherever people work, Simpplr enables them to flourish.
Simpplr is the leading AI-powered employee experience platform. Organizations use our forward-looking, adaptable products to deliver personalized experiences that inspire and engage their employees. Wherever people work, Simpplr enables them to flourish. Simpplr is headquartered in Silicon Valley, CA with offices in the UK, Canada, and India, and is backed by Norwest Venture Partners, Salesforce Ventures, and Tola Capital. Learn more at simpplr.com Simpplrの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Knowledge Base Software Designed To Reduce Support. Fully brandable, includes Analytics, Instant Intelligent Search, Multiple Languages
Helpjuice Is THE Knowledge Base Platform used by thousands of companies for both reducing support & sharing knowledge internally. - Fully brandable, and we even help customize your knowledge base, to make it pixel perfect. Say goodbye to KBs that dont feel YOURS - Instant Intelligent Search brings up the RIGHT results the first time you type - Advanced Analytics give you the right insight into your KB & how to improve it - Other features include Multi-Lingual, SSO, Custom Domain, API Helpjuiceの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Beekeeperモバイル・プラットフォームは、現場の従業員のための単一の連絡窓口です。Beekeeperはコミュニケーションとツールを統合します。
Beekeeperは、企業の既存のイントラネットをサポートしたり、置き換えたりすることができる運用コミュニケーション・プラットフォームです。アプリ内のモバイル文書ストレージとコミュニケーション・ツールにより、従業員は、1つの安全なプラットフォームで必要なリソースに簡単にアクセスし、それらを共有することができます。双方向のSharePoint統合機能により、従業員は更新情報を共有し、社内のコミュニケ ーション・チャネル間でやり取りすることが可能になります。イントラネットをコラボレーション型のデジタル・ワークプレースにすることができます。 Beekeeperの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Staffbase is the first intranet solution for everyone. Set a new standard for ease of use and accessibility in enterprise comms.
Staffbase is the leading mobile-first employee communication and front door intranet for enterprise organizations. No matter where your people work, from the front line, to the warehouse, to the corner desk, give them a hub for employee communication, key resources and services. Our intranet features ready-to-go integrations for SharePoint and Microsoft 365, setting a new standard for ease of use and accessibility for teams 500 to 500,000 strong. Staffbaseの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Assembly is a FREE no-code workflow automation software that can save you 1 day per week through free customizable workflows.
Work smarter, not harder with Assembly! Assembly is a FREE no-code workflow automation software that can save you 1 day per week through free customizable workflows. Easily automate and create your own workflow or choose from over 50+ workflow templates for free. Assembly has helped thousands of companies achieve 95% employee engagement. Assembly works great for teams of all sizes and is free for unlimited users. Easily integrates with Slack and Teams Assemblyの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Empulsのソーシャル・イントラネット・プラットフォームを利用することで、チームを結びつけ、コミュニケーションの中心となるコミュニティを作ることができます。
Empulsのソーシャル・イントラネット・プラットフォームでは、分散したリモートのチームを団結させることができます。Empulsプラットフォームは、従業員が毎日集い、社内報、イベント、連絡、コンテンツにアクセスする場として機能します。コミュニティを通じたコラボレーションの増加や、グループ・コミュニケーションを通じたメールやサイロ化の削減を実現することができます。1,000以上の組織がEmpulsを 信頼し、企業の文化、ビジョン、バリューを共有しています。 Empulsの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Jostleは、職場生活を簡素化し、成長過程においてもシンプルに保つよう設計された唯一のイントラネットです。Jostleを使用することで、従業員と組織が力を存分に発揮することができます。
Jostleは、生活を簡素化し、成長過程においても生活をシンプルに保つよう設計された唯一のイントラネットです。Jostleを使用することで、従業員と組織が成長できるようになります。なぜなら、今日の職場はかつてないほど細分化されているため、従業員は分散し、これまでになくより多くの情報とコミュニケーション手段が存在しています。この問題の解決を約束するツールは多数ありますが、ほとんどが上手くいきません。 大量の情報が流れる時代遅れの設計方法に依存しているため、必要な情報を見つけることが困難になるからです。Jostleなら、この問題を解決することができます。 Jostleの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Clinkedは、カスタマイズ可能な顧客ポータルを企業に提供します。安全にファイルを共有したり、顧客とやり取りしたり、タスクを管理したりすることができます。
Clinkedは、チームと顧客のやり取りを効率化する、セキュアかつモバイルなポータルをホワイトラベルで提供します。Clinkedの機能豊富なポータルは、さまざまな業種の企業に使用されています。顧客にハイタッチなブランド体験を提供しながら、顧客対応チームのコミュニケーション、セキュリティ、プロセスを改善することができます。主なポータル機能には、ファイル共有、統合されたグループ・チャット、タスク管理、 ディスカッション・フォーラム、チーム・カレンダー、ブランド化されたモバイル・アプリなどが含まれています。今すぐ10日間の無料トライアルに登録しましょう。 Clinkedの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
PBX solution that helps small to medium enterprises place calls using a business phone number across remote locations.
PBX solution that helps small to medium enterprises place calls using a business phone number across remote locations, enabling call routing, audio-conferencing, call routing, call forwarding & more. Business VoiceEdgeの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
時代遅れのイントラネット・ソフトウェアをAxeroで置き換えましょう。非常に便利で完全カスタマイズ可能なこの製品は、600万人以上から高く評価されています。
Axeroイントラネットは、受賞歴のあるイントラネット/従業員体験プラットフォームです。何百万社もの企業が、コミュニケーション、コラボレーション、タスク管理、コンテンツ整理、企業文化の発展にAxeroイントラネットを利用しています。更新しにくくメンテナンスできないレガシーのイントラネットや、ドキュメントのダンプ管理を排除できます。この統合スイートを使用すると、モダンなイントラネット、従業員ハブ、企 業ポータルなどの利用をこれまで以上に簡単に開始することができます。単一の統合プラットフォームで従業員同士をつなぐことができます。 Axeroの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
ThoughtFarmerの最新のイントラネット・ソフトウェアは、従業員のコミュニケーション、生産性、知識管理を向上させます。
ThoughtFarmerは、人、チーム、知識をつなげるイントラネット・ソフトウェアの大手プロバイダーです。Hormel Foods、Petronas Canada、Guardian News & Media、Operation Smileなど、世界中の組織が利用するThoughtFarmerは、コミュニケーションの合理化、知識共有の促進、地理的な距離を超えたコラボレーションの奨励を行います。 優れたモバイル・アプリとSlack、Microsoft、Googleなどの統合により、リモートとハイブリッドのワークフォースをつなぐことができます。 ThoughtFarmerの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Jive's Interactive Intranet software provides a single platform for corporate communication, employee engagement and collaboration.
Jive Interactive Intranet connects all your people, knowledge and content in a secure collaboration and communication hub across mobile and desktop devices. It's a one-stop-shop for corporate communications, employee engagement and high-performance teamwork. AI-powered PeopleGraph technology proactively connects employees with people and information they need to know. Jive's integrated, out-of-the-box solution reduces cost of ownership and enhances other applications, like Microsoft Office 365. Jiveの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
パフォーマンス・モニタリングやコンテンツ管理などで、ワークフォース・プロセスを合理化することができるクラウド・ベースのソリューションです。
SocialChorusは、企業が一丸となって働くことができるようになる優れたワークフォース・コミュニケーション・プラットフォームです。SocialChorusは、企業の強さは従業員次第であると考えています。そこで、組織の従業員にリーチし、情報を提供し、足並みを揃えることができる唯一のエンドツーエンドのソリューションを構築しました。従業員は、自分より大きく重要な存在の一部であると感じ、良い仕事を成 し遂げる意味を見出すことができるようになります。コミュニケーション担当者とリーダーがメッセージを作成して、プラットフォームでコンテンツを確実に配信することができます。 SocialChorusの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
デスクを持たない従業員とプロジェクト、ベスト・プラクティス、結果を共有することができるため、導入後の売上が平均10%増加します。
受賞歴を誇るセキュアな共有イントラネットを使用すると、経営陣やデスクを持たない従業員とのコミュニケーションが可能になります。プロジェクト、ベスト・プラクティス、結果を複数のロケーションで共有することができるため、250社以上において導入後の売上が平均10%増加しました。完全な統合機能を活用して、独自のアプリでブランドを強化することができます。27カ国でマリオット・ホテル、G-Star、Hudson 's Bay、Suitsupply、Marsを始めとする350社の顧客が利用しています。導入成功率が100%のSpeakapを使用して、よりスマートなコミュニケーションを実現してください。 Speakapの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Our intranet software helps you access and share company files and improve employee engagement and productivity.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with our intranet software. With 20 years of experience in building thriving workplaces for hundreds of organizations such as NASA, The Chicago White Sox, and the District of West Vancouver, our intranet supports teams by acting as your "single source of truth". Request a demo to see how our intranet can help you achieve your organizational goals! Intranet Connectionsの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
LumAppsのソーシャル・コラボレーション・イントラネットは、あらゆる業界の企業のコミュニケーションなどの向上を支援します。ご確認ください。
LumAppsのソーシャル・コラボレーション・イントラネットは、あらゆる業界の企業 (従業員数1,000名超) のコミュニケーションなどの向上を支援します。ご確認ください。 LumAppsは、従業員イントラネットの進化における次なるステップです。この優れたLumAppsプラットフォームは、Microsoft Office 365、G Suite、その他のツールと統合しており、より効率的でエンゲー ジメントの高いワークフォースを実現できます。 LumAppsの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
A private professional social network solution designed to empower Alumni networks. Engage alumni on an evolving and modular platform.
AlumnForce is a private professional social network solution dedicated to schools, universities, alumni associations and foundations with the aim of building relationships between students, graduates alumni, recruiters, professors and administrations. The application can be customized to suit the image of the community and is functionally modular to meet your organizations priorities. More than 300 alumni networks use AlumnForce around the world ! AlumnForceの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
現状のイントラネットから、Iglooは、社内検索のためのマルチチャネル通信プラットフォームです。
最先端のイントラネットに切り替えて、従業員体験を向上させ、サイロフリーの文化を構築しましょう。Iglooの次世代イントラネット・ソリューションは、社内コミュニケーションと発見のために設計されています。コラボレーションやナレッジ管理のために利用するMicrosoft TeamsやSharePointなどのツールから、従業員全員 (500~5,000人超) がより多くのものを得られるようにも設計されて います。アナリストとコミュニティ・マネージャーは、使い始めた瞬間からIglooのカスタマー・サポートを称賛しています。 Iglooの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Sony PlayStation、New York Life、Levi's、Domino's、Baptist Health、Zillow、AT&Tに信頼されるエンタープライズ・イントラネット・ソフトウェアです。
Interactは、エンタープライズ・グレードのイントラネット・ソフトウェアで、1,000人以上の顧客と数百万人の従業員にサービスを提供しています。 どの組織にとっても重要な資産である人材に情報を提供し、お互いを結び付けます。 15年以上にわたりLevi’s、Sony PlayStation、Zillow、Teva Pharmaceuticals、Domino’sなどの組織と提携し、優れたイ ントラネット体験を提供してきました。 Interactの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Quickly create a beautiful intranet that will transform the way employees connect to information, processes, and each other.
Quickly create a beautiful intranet that will transform the way employees connect to information, processes, and each other. With MyHub, benefit from modern intranet features such as pre-built templates, chat, newsfeeds, forums, blogs, calendars, document storage, automated forms, social network, staff directories, alerts and notifications. MyHubの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Happeo is the trusted solution to information chaos, helping companies to move fast while staying in control.
Happeo is the trusted solution to information chaos, helping companies to move fast while staying in control. 350+ market-leading companies like Doctolib, Pinterest, and Marqeta use Happeo as their intranet to connect their teams with the knowledge, news, and tools they need to do their best work. Happeoの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Toolkit for digital employee communication, agile work, quality and knowledge management, mission statement and leadership.
As a market leader in collaboration tools Humanstarsapp supports existing technologies and people to connect - with the Humanstarsapp toolbox as a toolkit in digital employee communication and information, agile work, quality and knowledge management, vision and leadership in the company. HUMANSTARSappの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Single sign-on team collaboration software with document, data, and video conferencing available as Cloud or On Premise product.
Your Intranet Search is Over. Noodle provides a wide array of functionality for a single corporate intranet portal solution. File Sharing, Wiki Pages & Portals, Manage People & Groups, Create Forms & Databases, Start an enterprise social network, Use Instant Messaging within the enterprise. Noodle is an enterprise application. Visit website for a FREE 30 DAY Demo Noodleの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Help teams build gorgeous intranets with no coding from their existing content systems, such as Office 365, SharePoint and SAP Portal.
Help teams build gorgeous intranets with no coding from their existing content systems, such as Office 365, SharePoint and SAP Portal. ShortPointの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
A customized social platform for brands, creators, influencers and communities alike to build a space for YOUR People.
Custom, Full-Featured & Branded Social Networks That You Own and Control. Honeycommb is the only consumer grade, complete, custom social network solution in the world that gives you total control and ownership over all data and content. Used by Red Wing, Keds and other notable brands, Honeycommb provides a full suite of community capture and engagement tools. Honeycommbの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
HulerHub is a platform for the workforce of the future. Unite your people and digital workplace all in one place.
standard Intranets are so yesterday. It's time to give your people the kind of digital experiences they deserve. HulerHub makes visible all of the software, tools, content, systems and knowledge your people need to succeed while giving them a personalised dashboard where they can connect, communicate and celebrate together - regardless of when, where and how they work. Learn more about the people-first EXP used by Dairy Queen, Travelodge and Centrica and many more. HulerHubの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
LiveTiles' Intranet, Reach and Directory help create engaging and modern digital workplaces on SharePoint & Office 365.
Our intelligent intranet software empowers you to create consumer-grade experiences for your employees with a responsive UI design, site-wide analytics, intelligent people directory and personal, team, HR and corporate bot assistants. With LiveTiles tools adapt your digital workplace to your employees changing usage habits at a minimal cost. LiveTiles Reach also helps foster collaboration throughout your organization. LiveTilesの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Customizable alumni community management platform that can be customized to your needs.
Customizable alumni community management platform that can be customized to your needs. NetAnswerの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Honey is a simple and beautiful modern intranet. We believe in loving your job and the tools you use at work.
Honey is the modern, beautiful intranet your team members will love. Founded at an award-winning design agency in Brooklyn, Honey gives your employees a simple, central location to find all of the company information and resources they need. Our team embraces user-focused design, believes in empowering every workflow, and knows that great teams grow from simple, democratic communication. Honeyの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Give staff a workplace to call home. Access every app, share information, and collaborate in one central intranet.
Give teams a workplace to call home with our feature-rich, beautifully designed intranet software. Our interactive business platform provides your organisation with a one-stop shop for sharing information, boosting productivity, connecting staff, and collaborating. Benefit from our 20 years of intranet expertise: we've built, designed, and deployed intranets for global organisations both large and small, supporting companies in every industry imaginable. Claromentisの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Intranet.ai is a cost-effective, ready-to-go company intranet for Microsoft 365 and SharePoint Online, 100% integrated with MS Teams.
Intranet.ai is a ready-to-go company intranet for Microsoft 365 and SharePoint Online. It works with your company's Microsoft 365 subscription, integrated with Microsoft Teams and Sharepoint Online and it provides an immediate intranet to suit users' needs with a cost and time-effective solution for any industry. Intranet.ai is fully customizable, comes with +20 vertical applications, and can be purchased as Saas or Managed solution intranet.aiの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Support your employee relationship with personalized intranet. Manage onboarding, from one environment.
Support your employee relationship with personalized intranet. Manage onboarding, employee compliance, tasks policies, assigned equipment, assets, projects, tasks, meeting minutes and say goodbye to your messy documents, spreadsheets or apps. One intranet rules them all. Simplify your your day-to-day employee relationship processes from one environment. Aptienの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Haiilo Home is an easy-to-use Social Intranet for greater involvement and engagement where everyone in your company comes together and
An Intranet your employees love using Haiilo Home is an easy-to-use Social Intranet for greater involvement and engagement where everyone in your company comes together and feels at home. More than 750 international customers (including Amazon, Google, Deutsche Telekom, Ritter Sport, and Deutsche Bahn) trust Haiilo to help them better reach, engage, and understand more than 2 million employees. Haiiloの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Unilyは、マクドナルド、シェル、ロレアルのような1,000人以上のユーザーを抱える大企業で使用されている優れたイントラネットです。
Unilyは、McDonald's、Shell、L'Oréalのような1,000人以上のユーザーを抱える大企業で使用されている優れたイントラネットです。Unilyは、企業が社内コミュニケーション、生産性、ネットワーキング、知識共有、現場のエンゲージメントの課題克服を実現できるよう支援します。 Unilyの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
法務、銀行、企業セクターで10,000件を超えるトランザクションを完了させた大手データ・ルーム・ソリューション。
HighQのセキュア・プラットフォームは、法務、銀行、企業セクターで10,000件を超えるトランザクションを完了させた、業界を牽引するデータ・ルーム・ソリューションです。他に類を見ない使いやすさとグローバルな高性能により、迅速なセットアップと高速アクセスが不可欠な重要なプロセスに最適なプラットフォームを提供します。 HighQの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター
Intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication and knowledge base, approval processes , and much more
WorkTogether is an intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication, engage people, build knowledge base, create approval processes without writing code, manage workgroups, team projects & office activities, More than 40 full-configurable modules, to cover every business needs. WorkTogetherの詳細

機能

  • アクティビティ・ニュースフィード
  • カレンダー管理
  • ポリシー管理
  • ブログ
  • ディスカッション、フォーラム
  • コンテンツ管理
  • 検索/フィルター