121件の結果
Wrikeは、カンバン、ガントチャート、カスタマイズ可能なレポートなどの機能を備えた、変革管理向けのソフトウェアソリューションです。 Wrikeの詳細
Wrikeは、全世界で200万人以上が利用する変革管理アプリです。多彩な機能を備え、チームにおけるプラン、監視、企業変革への対応をこれ1つで支援します。カンバンを利用して変更のトラッキングとタスクの再配分を行い、手軽に設定できるガントチャートによって新たな優先度に対応するためのマイルストーン調整を実行することが可能。カスタマイズしたレポートで、結果を評価のうえプロジェクトポートフォリオ全体を把握することもできます。Wrikeなら、変革管理の全プロセスの簡素化が実現します。 Wrikeの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Configuration management solution helps you optimize, manage, track quickly, and process the Genesys configuration environment changes. Pointel Configuration Management Solutionの詳細
Pointel Configuration Management Solution (CMS) is an online tool that provides complete visibility of the changes made in your Genesys configuration management environment. It reports the user's name who made the change, the date and time of change, and current & previous values of the edited configuration environment objects. Different data visualization graphs available in this tool helps contact center operators to explore the changes quickly, ensure changes and make their job significantly easier. Pointel Configuration Management Solutionの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
2014年~2016年のガートナー・マジック・アドラント・リーダーであるNlyteは、世界最大かつ非常に洗練されたDCIM実装を有しています。 Nlyte DCIMの詳細
ITチームはNlyteを導入し、重要なインフラストラクチャの自動化、管理、およびリスク軽減を行っています。データ・センターからコロケーション、エッジ、クラウドまで、Nlyteは、物理および仮想コンピューティング、インフラストラクチャ、ソフトウェア、IoT資産を検出、管理、およびレポートします。Nlyteには、資産、電力、エネルギーのモニタリング、および管理が含まれます。アセット・ライフサイクルには、容量管理、what-if計画、予測分析、ワークフローに加え、IT、バッテリー管理システム (BMS)、重要なビジネス・インテリジェンス (BI) システムとのすぐに使用できる統合が含まれます。 Nlyte DCIMの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Prodly AppOps is a Next-Gen DevOps solution for Salesforce. Now anyone can configure, test, and deploy Salesforce Data. AppOpsの詳細
Prodly AppOps is a Salesforce DevOps solution that automates low-code application development, empowering developers and non-developers alike to configure, test and deploy Salesforce low code applications. Customers have found increased efficiency and faster time to value when using Prodly AppOps to implement and deploy Salesforce CPQ, Salesforce Billing, Field Service Lighting, and Salesforce B2B Commerce. AppOpsの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Freshserviceでは、変更を数回のクリックで計画したりロールバックしたりすることができます。関連メンバーが変更を評価して承認することもできます。
Freshserviceは、新たな工夫を加えたオンラインITIL対応変更管理ソリューションです。強力なチケット発行機能とアセット管理機能に最新のユーザー・エクスペリエンスを加えたFreshserviceは、非常に使いやすいアプリです。インシデント管理、問題管理、リリース管理、アセット管理などのコア機能に加えて、クラウドにナレッジ・ベースを配置することもできます。 Freshserviceの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Jira Service Managementは、迅速に行動する必要のあるチームをサポートし、優れたサービス体験をともにすばやく提供するITサービス・マネジメント・ソフトウェアです。
Jira Service Managementは、高速IT、開発、運用、ビジネス・チームをサポートするITサービス・マネジメント・ソリューションです。サポートを得たチームは、従来のITサービス・マネジメントの複雑さにとらわれることなく優れたサービス体験を提供し、Jiraのオープンなコラボレーション・プラットフォームを通じてさらに優れた取り組みを進めることができます。合理化されたワークフロー、自動化ルール、キュー、SLA、セルフサービス・ポータルを使用すると、IT、開発、運用、ビジネス・チームは、サイロ化に陥ることなく優れたサービス管理を大規模に実現することができます。 JIRA Service Managementの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Issuetrakは、変更リクエストと承認の管理、開始から終了までの作業に役立ちます。柔軟でカスタマイズ可能な使いやすい製品です。クラウドまたはオンプレミスで使用することができます。
Issuetrakは、製造およびエンジニアリング業界に最適な変更管理ソフトウェアを提供しています。製造プロセスの文書化、予防メンテナンスの追跡、エンジニアリング変更要求の管理が必要な企業に適しています。仕事をやり遂げるお手伝いをします。どこからでも簡単に管理可能で、自動割り当てや変更リクエストのエスカレーション、リクエストの送信時のアラートや通知、タスクやワークフローの管理など、さまざまな機能を備えた強力な自動化ツールを搭載しています。今すぐ始めましょう。 Issuetrakの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
BOSSDesk is an award winning Help Desk / ITSM solution with Change Management and is available for both on the Cloud and On-Premise.
BOSSDesk Change Management process helps you collaborate as a team while getting buy-in from various stake holders through proper communication and approval process. BOSSDesk is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog and is highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution and excellent customer support BOSSDeskの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
STRATWS One helps companies to collect and consolidate data in KPIs and empowers managers to act when results are below the target.
STRATWS ONE helps companies to collect and consolidate data in KPIs. It empowers managers to act when results are below the target using problem solving methodologies as DMAIC and PDCA. Our collaborative platform increases the engagement in company's goals and performance. STRATWs ONEの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Experience full situational awareness with the only real-time SEO Auditing and Monitoring platform. Because search engines never sleep.
Ensure customers find your most valuable digital content with 24/7 website monitoring from ContentKing, now part of the #1 enterprise organic marketing platform from Conductor. Website changes happen, and they happen fast. That’s where ContentKing for Conductor comes in. As the only real-time SEO monitoring and auditing platform, ContentKing keeps track of everything happening on your site as it happens. No more waiting for a crawl, no more working with lagging data, no more unnoticed issues. ContentKingの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Alloy Navigatorは、現実世界のIT担当者によって、現実世界のユーザーのために設計された、現実世界のソリューションです。
IT環境に予期しない変化が発生すると、大きな課題が発生すると同時にサービスの質が低下する可能性があります。その重大な特質から、確実に成功するためには、デバイス・レベルで変化に気づき、保護プロセスに従って追跡する必要があります。Alloy Navigatorは、セルフサービス・ポータル・サポート、アセット・インテリジェンス、および非常に柔軟なインテリジェント・ワークフローを備え、複数段階の承認が可能な隙のないITソリューションを提供します。 Alloy Navigatorの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Establish a central repository for easily managing, tracking and processing all IT changes with ChangeGear by SunView Software.
Take your Change Management process to the next level! Deliver enterprise grade change management engineered for business agility. ChangeGear by Sunview Software uses advanced automation and controls to streamline the entire change and release management process. ChangeGearの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
包括的な検出と依存関係マッピング機能を備えたCMDBを使用すると、どの企業も組織レベルで変更を制御および管理することができます。
Device42の変更管理機能を利用して、インフラストラクチャの変更方針を決めることができます。Device42の強力なCMDBは、包括的にデータとコストを検出し、依存関係をマッピングすることで、サービスの中断を回避し、変更管理の際にIT資産のリスクを的確に軽減します。普及している多くのITサービス・マネジメント (ITSM) ソリューションと統合することにより、カスタマイズしたワークフローで変更を管理することができます。 Device42の詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
A no-code platform for innovation and development. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud
A no-code platform for innovation and development. Intelligent and human-centric tool for PMO, Innovation and R&D. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud. Digitalise your development processes with a user-friendly tool. Gain efficiency, cost transparency, speed up your time-to-market and increase your ROI – get Return On Innovation! We turn your development costs into measurable results. Ketoの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
The Apple MAC of change management software in the cloud.
Standalone ITIL Change Management that is cloud based. Get up-and-running fast with Giva's out-of-the-box defaults to meet your organizational, regulatory and HIPAA compliance requirements. Dashboards, notifications and alerts keep everyone informed, enabling peer reviews and collaboration on new releases. Easily define ITIL processes to speed up approvals and manage the documentation. Gain visibility into code and configuration changes with Giva's central system of record for all IT changes. Givaの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
ESM supports beginner and advanced strategy practitioners. Our STRATEGY, OKR, CYBER, and PERFORM modules stand alone or link together.
ESM+STRATEGY empowers teams to formulate, track, and communicate their strategic plan. ESM+OKR leverages Objectives and Key Results to help organizations tactically get work done. ESM+CYBER enables organizations to manage risk, compliance, and cyber security. ESM+PERFORM empowers employees to link goals to the organizational strategy. With automated Balanced Scorecards, strategy maps, dashboards, and instant reports, ESM brings strategy to life. ESM+Strategyの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
IdeaScaleは、クラウドソーシングを使用してアイデアを収集し、新しい製品やプロセスに発展させるイノベーション管理ソフトウェアです。
IdeaScaleは、25,000社以上の顧客と450万人以上のユーザーを擁するクラウドベースのイノベーション・ソフトウェア・プラットフォームです。このソフトウェアを使用すると、組織はアイデアを収集し、ユーザーに投票を行うためのプラットフォームを提供することで、消費者や従業員を意思決定に関与させることができます。IdeaScaleは、評価、ルーティング、実践された人々のアイデアをイノベーションにつなげるエンジンです。IdeaScalesの顧客には、ホワイト・ハウス、シスコ、その他多くの業界リーダーが含まれています。 IdeaScaleの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Motadata ServiceOps is an AI-enabled ITSM platform to streamline business processes with complete ESM capabilities.
Motadata ServiceOps is an ITIL-aligned ITSM solution built on our proprietary DFIT (Deep Learning Framework for IT Operation) that empowers IT organizations to rapidly adopt changes across people, processes, and technology. It offers capabilities like intelligent automation, NLP-powered virtual agents, support for enterprise service management, and more. The major modules are Help Desk, Service Desk, IT Asset Management, and Patch Management. Motadata ServiceOpsの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite aided by Luma the Virtual Support Agent with AI.
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution reduces support efforts and improves the end user experience. With the help of codeless configuration and drag-and-drop service automation, customization is easy, and administration is minimal. Lumas AI based conversational interface understands the users intent, ensuring requests are actionable. Intelligent Service Managementの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
SaaSアプリケーションに統合されたLemon Learningのパーソナライズされたウォークスルーは、ソフトウェアの採用とユーザーのエンゲージメントを促進します。
組織内で新しいツールやビジネス・プロセスを導入する時期が来ている場合、Lemon Learningは、ソフトウェア (Salesforce、Workday、Infor、SAP、Oracleなど) に統合されたインタラクティブなガイドにより、チームが毎日のアプリケーションをより効果的に利用できるようにサポートします。メリットは何でしょうか。優れたツール、積極的で生産性の高いユーザー、およびサポート・コストの大幅な削減。 Lemon Learningの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Design automated, user-friendly forms and processes to ensure employee change compliance and support digital transformation efforts.
Do you need to ensure that new processes and procedures are followed by employees? Are you looking to digitally transform your organization? Integrify is a leader in process management software focusing on user experience, rapid deployment to a large user base, broad scalability and change compliance. Design automated, user-friendly forms and processes to ensure employee compliance. Provide executives with full activity audit reports to show individual, team and organizational performance. Integrifyの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Cognician uses personalized, data-driven digital experiences to activate employee behavior change in 30 days or less.
Cognician is an employee activation platform that creates behavior change through scalable, personalized, data-driven digital experiences. This neuroscience-based behavior change approach is grounded in action, follow-through, reflection, and social engagement. Cognician's user-friendly interface is chat-based and interactive and activates employee behavior change at scale, resulting in measurable change in 30 days or less. Cognicianの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Achieve your corporate alignment around common goals with our software. Boost an innovation and collaboration corporate culture.
An innovation Management Software that will enable your organization's transformation through collaborative innovation. Boost a crowd-powered innovation model: gather and detect the best ideas from your talent base, transforming your business. Universeの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Best-in-class software adoption platform to transform the way your users work with their digital technology.
BrainStorm QuickHelp drives change for mid-size and enterprise organizations by helping users become more proficient with their software. QuickHelp is an unparalleled learning solution that combines content expertise with a highly personalized approach to change management, getting users and their technology on the same team, preventing user frustration, alleviating IT workloads, and helping organizations reach their software and digital adoption goals. BrainStorm QuickHelpの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
One place to communicate product change, keeping every internal team aligned at all times and every user excited about product updates.
LaunchNotes delivers exceptional customer experiences by keeping your teams aligned with the product development and release pipelines and your users excited about and engaged with every product update. LaunchNotesの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication and knowledge base, approval processes , and much more
WorkTogether is an intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication, engage people, build knowledge base, create approval processes without writing code, manage workgroups, team projects & office activities, More than 40 full-configurable modules, to cover every business needs. WorkTogetherの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
ClickLearn automates the process of creating training material and documentation for increased ROI and adoption of business software.
The ClickLearn solution saves time and ensures digital adoption by automating the process of creating and updating training material and documentation. Click through your processes and ClickLearn records these to produce step-by-step instructions, virtual assistance, e-learning, and process videos - truly supporting any learning scenario. With a single click, you can produce a complete learning portal in more than 45 languages. ClickLearnの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management platforms.
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management solutions. The software allows users to create applications using no code and without programming languages. It can help automate and simplify company procedures, manage data, offer collaboration tools and much more. Jamio openworkの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
サービスの統合と管理に関する多国籍企業向けに構築された、 エンタープライズ・クラスのITサービス管理アプリケーションです。
4meは、サービス統合と管理 (SIAM) および無制限の数のサービス・プロバイダーのコラボレーションをサポートするために最初から構築されました。さまざまなサービス管理ツールでレコードを再作成するだけでなく、サービス・プロバイダーと組織が顧客の依頼に対して (異なるツールを使用している場合でも) シームレスに連携できるようにします。 今年は次のような新しい機能が開発されました。 - 19の慣行におけるServiewのITIL V4コンプライアンス - ジャスト・イン・タイム・プロビジョニング - アジャイル・ボード - 一括更新 4meの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
With Newired¿s in-app guidance, you can make sure that your employees will always be guided when they need to learn new software.
Changes can be uncomfortable and demand a great amount of effort in a company. Changes of software and processes are often planned because of their long-term benefits. However, they also mean planning extra training and support resources to help employees keep pace. With Newired, you can provide great in-app training and support and manage change easily and effectively. Newiredの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Onscreen is a DAP for SAP, and any enterprise or web-based applications like Salesforce, SuccessFactors, Ariba, or for customer apps
Digital Adoption Platform for SAP, any enterprise or web-based applications like Salesforce, SuccessFactors, Ariba, Dynamics, or custom apps. OnScreen's real-time walkthroughs provide end-users in enterprise organizations with the confidence to complete any task regardless of system or process complexity. Fortune 500 companies use OnScreen to improve user onboarding and training effectiveness. OnScreen makes it simple for trainers to create and manage content in minutes to drive adoption. OnScreenの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Collaborative platform for user-centered organizations. Evolt offers tools, content & experts to help teams think projects better.
évolt is a collaborative platform providing a suite of specialized applications, expert methods, and templates to help organizations and teams to become more user-centered. évolt delivers custom services such as private branded workspace, customized application development, and content publication. évoltの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
C2 ATOM is a cloud-based IT service management (ITSM) solution comprising a self-service portal, a customizable service catalog, a powerful CMDB integrating asset management and fully automated workflows – all adaptable to your needs with zero coding. C2 ATOM allows you to be efficient quickly, provide the best user experience, and optimize your operational processes. Facilitate the management of requests, incidents, problems and change by adopting a fully automated ITIL certified structure C2 ATOMの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Spekit is the #1 digital adoption & enablement platform. Help your team learn while working in the tools they already use.
Spekit is an in-app learning and digital companion that helps employees learn their tools and navigate process changes by accessing answers and enablement resources in real-time, everywhere they work. Built by sales ops professionals for growing & remote teams, Spekit blends the sophistication of a modern digital adoption platform with the simplicity of a contextual knowledge base for a lightweight yet powerful solution to continuous employee training. Spekitの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Translate strategy into delivery with roadmaps that connect investments, outcomes, business capabilities, technology and financials.
Planview Enterprise One enables large enterprises to drive on-strategy delivery at speed using robust strategic portfolio planning capabilities. Translate strategy into delivery on an organization-wide, cross-functional scale with roadmaps that connect the investments, outcomes, business capabilities, milestones, technology, and financials required to realize strategies. Using Planview Enterprise One, enterprises can respond to evolving market dynamics and focus on the work that matters. Planview Enterpriseの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
VisiumKMS is a world-class comprehensive suite of PSM, EHS, Quality, and Operational Risk Management applications.
VisiumKMS Change Management solutions help you manage all changes including process, technology, organizational, equipment, software, etc. The automation solution turns complexity into simplicity. VisiumKMS is designed with powerful best practice workflows, content, communication and reporting functionality. VisiumKMS helps ensure that all the steps are addressed in the right order and your operational experience and learnings are embedded. This ensures that your lessons learned are lesson VisiumKMSの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Helping businesses optimize the value of enterprise software with the Adopt platform, unrivalled analytics and people-first approach.
AppLearn is a pioneering digital adoption company that aligns technology and people to bring certainty to enterprise software investments. The AppLearn Adopt platform enhances any business application with frictionless communications, resources and guidance for users. Its intelligent data dashboards and integrated analytics not only optimize and evidence organization-wide adoption, but the cost savings and productivity gains that drive business forward. ADOPTの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track. Canfigureの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
S.A.V.E is web based strategic performance assessment, management 360, automated strategic/tactical growth plan for 90 D/10 M/ 2 Y.
Strategic Assessment of Vital Elements - S.A.V.E. - assesses all change management areas in HR & Operations in minutes not months, which helps us to stand out from the competition. Powerful online feature automate business strategy: identifies areas needing: immediate,current and future changes. It names areas and describes in details change actions for stakeholders, while targeting: prioritization, status, task management and need for training in concise reports. Strategic Assessment of Vital Elements (S.A.V.E.)の詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Change Management in IT is challenging. VIRIMA makes it easy with tools that automate and consistently enforce your change processes.
VIRIMA ITSM suite's certified ITIL 2011 compliant Change Management makes it easy to create sophisticated workflows that allow you to choose how your change processes are automated, enforced, and logged. VIRIMA Discovery automatically detects and reports config changes for review to ensure they were executed as approved and properly documented before moving to the CMDB. VIRIMA provides everything you need to manage approved and unapproved IT changes effectively and consistently. Virimaの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Organizational change portfolio and planning tool that helps organizations manage change impacts on people and customers.
Key features include: Manage customer impacts, improve change governance, track strategy execution, manage business-as-usual capacity during change, and generate change heatmaps. Join a cohort of organizations focused on improving change maturity through data-based management. Project/Portfolio/Change managers can better plan change, operations managers can better plan for capacity, and senior managers can better visualize and plan for strategy execution. The Change Compassの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Model, monitor, manage, access and control Physical, Virtual and Cloud IT Infrastructure to increase server utilization and workflow.
NetZoom focuses on providing software solutions for data center professionals helping them to model, monitor, manage, access and control Physical, Virtual and Cloud IT Infrastructure, along with Facility Infrastructure to create the source of truth with an emphasis on capacity analysis and optimizing power, space and cooling to achieve increased server utilization, virtualization and power density to attain desired power usage effectiveness (PUE) and other optimization goals. NetZoomの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Faddom's application dependency mapping software uses network traffic protocols to automatically map all on-prem and cloud platforms.
Find all application dependencies in under an hour. Faddom's application dependency mapping software uses network traffic protocols to automatically map all on-prem and cloud platforms. Have a real-time, holistic view of all your hybrid servers, applications, and dependencies 24/7. A completely passive dependency mapping tool. Lightweight. No agents. No credentials. No firewalls. Pricing starts at $1 per node, per month. FREE for 30 days. No credit card needed for trial. Faddomの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Empower your organization with the world's most pragmatic project management solution.
TrueNxus is a remote work tool that helps organizations easily manage projects and strategic initiatives. TrueNxus was built for organizations that require a strategic and collaborative way to manage projects across functional teams and business units, as well as intra-department projects and client delivery. TrueNxusの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
大規模なエンタープライズ・ソフトウェアの導入。
Aptyは、企業によるビジネス・プロセスの最適化を支援するDAPです。デジタル・アダプションの成功には、新しい重要なソフトウェア・アプリケーションを通して従業員をガイドすることと新しいプロセスを完了するよう積極的に後押しすることの両方が必須です。Aptyは、オンスクリーン・ガイダンスの力と時間短縮につながる能動的なプロセス・コンプライアンスの自動化を組み合わせています。 Aptyの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
PTC Implementer is a change management solution that provides an easy-to-use environment to manage developments in IBM i environments.
PTC Implementer is is the premier software configuration management and deployment solution for IBM i. Utilizing host-based and graphical user interfaces, Implementer provides the simplicity necessary for first time users, and the breadth and depth for more advanced users. In addition to simplifying development and software change management, Implementer ensures the integrity of software installations in production, development, and testing environments on IBM i servers. Implementerの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Service management solution that helps IT/professional service agents manage support tickets, assets, change requests, and more.
Startly is an all-in-one, fully integrated IT Service Management and Professional Services platform for service delivery organizations. It can help companies track time, expenses, manage projects, help desk, ticketing, change and asset management, invoicing and billing. Startlyの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Complete QMS, vigilance and post-market surveillance, supplier, compliance, and risk management solutions for life sciences.
IQVIA's SmartSolve eQMS automates and simplifies the complex challenges of quality, supplier, regulatory, and risk management for life sciences by incorporating best-practice workflows, document and process management, electronic signatures, audit trails, dashboards and analytics, and automated validation. With SmartSolve, you have solutions to efficiently handle audits, take control of quality via the QMS system and supplier management, and maintain compliance with regulatory requirements. SmartSolveの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
ITSM application that handles incident, problem, change, service asset & configuration,release, identity & access management processes.
ITSM application that handles incident, problem, change, service asset & configuration, release and identity & access management processes. 15 ITIL4 practices are certified, more are available in the ITSM suite. The application can be extended by other fully integrated applications, such as project management, contract management, risk management and more to serve as comprehensive Enterprise Service Management platform. OMNITRACKERの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画
Strategic planning platform for transforming how organizations build, communicate, execute and track corporate strategic plans.
Lucidity is a strategy platform transforming how organizations build, communicate, execute and track their corporate business plans. Our software helps leadership teams bring their strategy to life, transforming them from static documents, to dynamic plans that everyone in the organization can engage with and contribute to. We ensure our customers can easily track progress, measure performance and effortlessly share the plan and progress with stakeholders in the most engaging way. Lucidityの詳細

機能

  • 変更追跡
  • リリース管理
  • 監査証跡
  • 承認ワークフロー
  • タスク管理
  • 変更計画