人気のソフトウェア

スポンサー製品

評価が高いソフトウェア

日本 日本製品のみ表示
188件の結果
登録、支払い、追跡管理、オンライン・イベントなどをエンド・ツー・エンドで管理することのできるプロフェッショナルなツールです。 idloom.eventsの詳細
idloomは登録からバッジ作成、請求まで、イベントの企画に必要な機能を提供します。唯一の目標、つまりイベントを成功させて参加者から高評価を得ることに集中できるようになる、「一体型」のソリューションです。 事業者団体、政府、イベント主催者、通信機関向けに特別に設計されています。 ユーザー・フレンドリーなイベント管理ソフトウェアとして賞を受賞しています。 idloom.eventsの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
非常に先進的でカスタマイズ可能なウェビナー・プラットフォームです。 LiveWebinarの詳細
LiveWebinar.comは、小規模のチームにもエンタープライズ・クラスの企業にも最適なクラウド・ベースのウェビナー・ソフトウェアです。ウェビナーとオンライン会議を管理することができます。販売、人事、マーケティングのいずれのチームにも最適です。それぞれのオーディエンス用にカスタマイズしたオンライン・イベントを簡単に開催することができます。 ライブ・ストリーミング、プレゼンテーションや画面共有 を可能にする機能、完全にカスタマイズ可能なブランディング・オプションから、投票やアンケート、選挙、行動のきっかけなどのユーザー・エンゲージメント機能まで、多彩な仕様の製品です。 LiveWebinarを使用すれば、オーディエンスのエンゲージメントを分析することができます。 LiveWebinarの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
ConveneAGM is the AGM solution that enables you to conduct virtual or hybrid shareholder meetings in compliance to existing guidelines. ConveneAGMの詳細
ConveneAGM is the end-to-end eAGM conference solution designed to conduct engaging virtual or hybrid shareholder meetings. Organizations can hold a real-time AGM broadcast where shareholders can register, vote on resolutions, send proxy forms, and participate in live Q&A. It streamlines the AGM process and requirements into an all-in-one platform to aid secretaries, scrutineers, and share registrars. ConveneAGM is developed by Azeus, a CMMI Level 5 company and an expert in process efficiency. ConveneAGMの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
日本 国内製品
ailead は、商談の解析データに基づいた「売れる」営業人材の育成を実現します。 aileadの詳細
ailead(エーアイリード)は、顧客満足度No.1*の商談解析クラウドです。AIが自動で収集・解析・可視化した商談データに基づいて、「売れる」営業人材の育成をサポートします。さらには、文字起こし機能やSFAデータ連携機能などをご活用いただくことで、営業現場の情報共有の効率化にも活躍。お使いのWeb会議ツール(Zoom、Google Meet、Microsoft Teamsに対応)と連携することで 、既存の業務フローを全く変えずにご利用を開始いただけます。セールスイネーブルメントの推進には、ailead(エーアイリード)。 * ITreviewカテゴリーレポート 「セールスイネーブルメント部門」(2022 Summer) aileadの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Organizers of events of all sizes use Eventbrite to power their live experience.
Eventbrite is a ticketing and event technology platform that helps businesses organize and sell tickets to events online while helping people discover events that fuel their passions. From workshops to concerts to conferences to world-renowned film and music festivals, Eventbrite houses events of all shapes and sizes. Eventbrites powerful platform, which can be accessed online or via mobile apps, scales from basic registration and ticketing to a fully featured event management platform. Eventbriteの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
GoTo Webinar powers millions of webinars each year and is now part of GoTo Connect, all-in-one communications software built for SMBs.
GoTo Webinar is trusted by more customers than any other online webinar solution and powers millions of webinars each year. Whether you use webinars for marketing, training, or corporate communication s, GoTo Webinar puts the fun back into webinars with reliable technology that’s super simple to use. Get the features, integrations and analytics you need to engage your audience and make personal connections that drive your business. GoTo Webinarの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
開始から終了まで、イベントのライフサイクル全体 (対面およびバーチャル) を扱う、イベント・マーケティングおよび管理プラットフォームです。
Cventは、イベント・ライフサイクルの各段階の管理を簡素化するのに役立つ優れたテクノロジーを提供し、その価値を最大化するために必要なデータとインサイトを提供します。対面、バーチャル、ハイブリッドのいずれのイベントでも、サプライヤーの検索、オーディエンスのエンゲージメント、スポンサーの価値の最大化、重要なイベント・データの取得など、必要なあらゆる要素を1つのプラットフォームで行うことができます。 Cvent Event Managementの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Bitrix24は、800万社以上が利用する業界トップクラスの無料会議・イベント管理プラットフォームです。
業務に必要なあらゆるツールを備えており、800万社以上が無料のイベント管理ソフトウェアとしてBitrix24を利用しています。まず、見積書や請求書の作成、メールの送信、ベンダーの管理ができるCRMと顧客管理モジュールがあります。次に、複数会場のスケジューリングや予約ができる共有カレンダーがあります。さらに、主催者が地上要員を管理するために使用するプロジェクト管理モジュールとタスク・テンプレートがあ ります。 Bitrix24の詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Eventzilla is a leading cloud-based event registration & marketing platform for in-person and virtual events. We make it easy for event organizers to create a beautiful, professional web presence to promote their events. Works perfect for conferences, fundraisers, classes, reunions, concerts, & sports events. Eventzilla has everything you need to setup a custom event website, publish event schedule, process payments, manage attendee details and check-in easily. Eventzillaの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
The new standard in online registration and payments. Manage your conference with the tools you need to execute a great event.
Regpack is the leading online conference registration and management platform trusted by more than 7,000 organizations worldwide. Regpack gives you the tools you need to manage every aspect of your conference, including flexible form building, real-time dynamic reporting, integrated online payments, custom discounts, variable attendee pricing, automatic billing, payment plans, and more. Increase attendance and grow your revenue, with Regpack. Regpackの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Reserved seating or general admission, our robust platform means venues learn one easy system to manage ticketing and patron data.
Reserved seating or general admission, your performing arts or live music venue will love how easy we make managing and selling events. We never charge your customers a service fee but allow you to pass on a fee and retain all revenue. Packages, subscriptions, discounts, surveys, marketing, fundraising, and more! Use our free trial to experience stellar customer service and learn why ThunderTix is the #1 choice for live performances. ThunderTixの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Remo conference is a live online events platform that focuses on building authentic relationships through meaningful conversations.
Remo Conference helps creators, coaches, and event organizers create immersive online events right from your computer browser where users can learn and connect with each other just like real life. Remo is the first web-video platform that allows people to have face-to-face networking online just like in-person events that build meaningful relationships and conversations. Remoの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Airmeetを利用すれば、バーチャル・イベントを迅速かつ快適に計画して実施することができます。2,500社以上の企業がAirmeetを愛用して信頼しています。
Airmeetでは、オンライン・イベント、会議、ウェビナー、ジョブ・フェアなどで、インパクトのある体験を実現することができます。世界中の多くの顧客から高い信頼を得ているこのプラットフォームは、使いやすく、直感的で、エンゲージメントの促進に役立ちます。 次のような機能も搭載されています。 バーチャル・ルームとブレイクアウト・ルーム エンゲージメントを測定する分析 ネットワーキング用のソーシャル・ラウ ンジ 年中無休24時間のカスタマー・サポート 多言語サポート Hubspot、Mailchimp、Eventbrite、Zapierとの統合 Airmeetでインタラクティブなイベントや会議をシームレスに主催することができます。 Airmeetの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Eliminate the guesswork and create unique events for attendees while reducing the amount of time and effort that goes into them.
Eventtia is an in-person and online events platform that empowers marketers to grow their business. From setting up the attendee registration process to sending email campaigns and measuring ROI, our platform provides the tools to design unique experiences, attract high-quality leads, and build stronger relationships. Eventtiaの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
バーチャル、ハイブリッド、対面型の会議向けの完全にカスタマイズ可能なエンドツーエンドのイベント・テクノロジーです。
Socioのエンドツーエンドのイベント・プラットフォームは、Google、Lessonly、スタンフォード大学などの組織、70カ国以上の国々で、バーチャル、ハイブリッド、および対面型イベントを実現します。Socioの統合バーチャル・ソフトウェアとライブ・イベント・アプリを使えば、登録、チケット発行、スケジュール設定、ストリーミング、ビデオ・ルーム、ゲーム、チャット、投票、スポンサーシップ、ネットワ ーキング、リード取得、ライブ・ディスプレイ、分析、メールなど、ドラッグ・アンド・ドロップでカスタマイズすることができます。 Webex Events (Formerly Socio)の詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Your Affordable, All-in-One Event Platform. Live streaming, virtual exhibitor booths, interactive networking, breakout sessions, more!
A powerful but affordable all-in-one virtual, hybrid, and in-person conference platform with 24/7 live customer support. The platform offers robust virtual event hosting features including ticket sales, live streaming, live chat & polling, virtual exhibitor booths, breakout sessions, A.I. powered networking, gamification, and more. Whether hosting an event for 100 people or 100,000+ Accelevents will allow you to create a virtual experience that your attendees remember. Acceleventsの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Launch, manage, and measure your next conference or event with Submittable easy to use, start-to-finish platform.
Manage your next conference from start to finish with Submittable. Collect applications and registrations from attendees, presenters, exhibitors and volunteers/staff, and maintain all communication and follow up in a single platform. You team can easily collaborate, review, and approve from anywhere. Join more than 10,000 companies that streamline their submission processes with Submittable. Submittableの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
RegFox is the event management system built for the modern world of conferences.
Tired of clunky and outdated registration platforms? RegFox is a powerful event registration platform for conferences, camps, classes, and more. It’s easy to use, highly customizable, and unbelievab ly affordable. Run your smoothest in-person event ever with the event management system built for the modern world of conferences. RegFoxの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
パーソナル・ルームをつくったり、会議のホスト、通話のスケジューリング、画面の共有などを行いたい企業を支援するビデオ会議ソリューション。
Wherebyは、信頼性の高いビデオ会議を簡単に開催したい専門家のためのコラボレーション・ツールです。すべての会議はブラウザから実行され、ゲストがダウンロード、ログインする必要はありません。 非常に使いやすいビデオ・ツールと言われているWherebyは、さまざまな業界で中小企業にサービスを提供しています。専門家は、信頼できる安全なプラットフォーム上で、チームメイト、パートナー、クライアントと簡単 につながることができます。 Wherebyの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
イベントのエキスパートが開発したオール・イン・ワン・ソフトウェアでは、構想からフォローアップまで、会議の企画、宣伝、実施の生産性を高めることができます。
オンラインやオフラインでの大小の会議を1件でも数百件でも、終始効率よく企画、宣伝、および実施することができます。 KPMGやFacebookといった企業のように、業務を効率化しエンゲージメントを最大化する高性能ツールで、収益を増やし、時間を節約し、投資収益率を上げることができます。1か所で同期したデータを活用して、長続きする関係を築くことができます。 Glue Up (旧称EventBank) は、イベント・コミュニティを成長させるためのオール・イン・ワン・ソフトウェアです。 Glue Upの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Event management suite with registration, ratings, mobile app, payments, speaker mgmt, space layout, and more. Live & virtual events.
AWARD-WINNING PLATFORM. Flat, predictable pricing. All features all of the time. Unlimited events including VIRTUAL events. Unlimited users. No credit card fees. Modern and easy to use for event hosts and attendees. Website creation, customized registration, free web-based mobile app, session ratings, speaker ratings, payment processing, speaker/agenda management, space layout, CEU's, etc. Flexible configuration options serve virtually any event business model. Rated tops by Capterra! Eventsquidの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Build every in-person, virtual, and hybrid event with Bizzabo's modern conference management platform — The Event Experience OS.
Bizzabo's next-generation conference management platform powers immersive in-person, virtual, and hybrid experiences for the world’s leading brands. The Bizzabo Event Experience OS is a data-rich open platform that empowers Event Experience Leaders to manage events, engage audiences, activate communities, and deliver powerful business outcomes. Bizzabo was founded in 2011 and is headquartered in New York and Tel-Aviv. Bizzaboの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
あらゆる規模の会議に対応可能な仮想およびハイブリッド・イベント・プラットフォームです。
Glisserは、統合型のオーディエンス・レスポンス・システムを備えた仮想およびハイブリッド・イベント・ホスティング・プラットフォームです。Informa、Clarion、Facebook、Uberなどにサービスを提供しています。 このプラットフォームでは、非常に高いレベルのセキュリティ・プロトコルを保ちながらビデオ・コンテンツのライブ・ストリーミング、各オーディエンスのデバイスへのスライドのリ アルタイム表示、オーディエンス・エンゲージメント機能を使用したデリゲート体験の向上、強力なイベント分析の提供などを行うことができます。 Glisserの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
バーチャル・イベントとハイブリッド・イベントがかつてないほどリアルで魅力的なものになりました。
バーチャル・イベントとハイブリッド・イベントがかつてないほどリアルで魅力的なものになりました。 イベントを企画して、すべての参加者のためにパーソナライズされた魅力的な体験を提供できます。スマートなマッチメイキングやきめ細かなインサイトなどの豊富な機能を活用して緊密に結びついたコミュニティを構築し、ブランドに関する多くの話題を作ることができます。 Let's Get Digitalの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Aventri's all-in-one event platform enables global brands to run highly engaging virtual & hybrid events. One platform, one experience!
Rather than cancelling your events, consider going virtual? Aventri can now power virtual, hybrid and in-person events. From attendee check-in and badging, onsite mobile apps and lead retrieval, to live & on-demand event streaming, we have the tech that will impress attendees and deliver valuable data post-event. The platform connects attendees and drives real-time attendee engagement while capturing meaningful data and analytics to help understand an event's success and provide real-time ROI. Aventriの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Pathableは、カンファレンス、見本市、イベント、協会向けの仮想イベント・プラットフォームとモバイル・アプリの大手プロバイダーです。
Pathableの仮想およびハイブリッド・イベント・プラットフォームは、仮想、ハイブリッド、対面式イベントをサポートします。イベント・プランナーは、1つのツールでイベントの計画、プロモーション、展開を行うことができます。Pathableプラットフォームを使用すると、イベント・プランナーは、ライブ・ストリーミング・コンテンツ、1対1のビデオ会議、パーソナライズされたアジェンダ、バーチャル見本市、カス タム・ページやイベント機能をホストするカスタム・イベントWebサイトやモバイル・アプリを作成することができます。このプラットフォームでは、イベント・ホストが、それぞれのニーズを満たすイベント体験を構築することができます。 Pathableの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Manage ALL your Vendors, Sponsors, Volunteers, Bands, Car Shows, Tickets, Registrations, Seats and more with one Online Platform.
Event Essentials is a set of web-based modules designed for Festival and Event organizers to manage Ticket Sales, Registrations, Volunteers, Vendors, Sponsors, Attendees, Bands/Artists, Venues, Stages, Speakers, Sessions, Calendar, Media, Credentials, Staff, Resources, Interactive Maps, Text Alerts, Donations, Reports, Contracts & more! Pick only what you need. We design match all our pages to your Website. Contact us to find out how you can streamline and your event efficiencies. Event Essentialsの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Localistは会議出席者候補に働きかけ、参加率を高め、出席者数を満たし、出席者の全体像を把握できるよう支援します。
Localistは、イベント管理とマーケティングの自動化を1つの場所で実現して、会議出席者候補に簡単にリーチして参加を促し、出席者数に対応することができます。使いやすいプラットフォームを使用して、イベントを発見しやすくすることができます。包括的な分析スイートにより、出席者の全体像を把握することができます。登録、ソーシャル・アクティビティ、出席者の地理情報を確認することもできます。また、顧客関係管理 (CRM) やビデオ会議など、すでに使用しているプラットフォームとシームレスに接続することもできます。 Localistの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Create full-featured mobile apps for events and employee communications with our award-winning, budget-friendly mobile app builder.
Create full-featured mobile apps for events and employee communications with our award-winning, budget-friendly mobile app builder. Avoid the pain, time and costs of developing a mobile app from scratch with our easy-to-use editor. Build apps in a single afternoon yourself - no coding needed. Transparent pricing Instant publishing World-class customer support Yapp is trusted by thousands of companies including Anheuser-Busch, Capital One, Too Faced, Lockheed Martin, Microsoft, and more. Yappの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
企業によるイベント、カンファレンス、展示会、会議などのモバイル・アプリケーションの作成を支援するクラウドベースのソリューションです。
Guidebookは、コーディングのスキルなしで独自のアプリを作成できる自作 (DIY) アプリ・ビルダーです。多数の優れたテンプレートから1つを選び、必要な機能をドラッグ・アンド・ドロップして、望みどおりにカスタマイズし、[公開]をクリックすると、数分でアプリが作成されます。結婚式や大学向けのアプリ、またはエンタープライズ全体を強化するためのアプリなど、どのようなアプリが必要な場合でも、Guid ebookを使用すれば、魅力的なAndroidやiPhoneのアプリを作成することができます。既に何百万人ものユーザーがGuidebookを活用しています。 Guidebookの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Liveoak Technologies. We get virtual business done.
Liveoak is a virtual customer engagement and business platform that enables your representatives to connect, engage and complete work with customers in a seamless way. Liveoak seamlessly combines modern conferencing, forms collaboration, e-Signature and efficient data/I.D. capture combined with bank-grade security and a complete System-of-Audit. Our mission is to create an engagement platform that allows large companies to do business in a virtual context. Liveoakの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
FLOOR (旧称oDASH) は、コミュニティを構築し、成長させ、管理するための仮想空間です。
FLOOR (旧称oDASH) は、コミュニティを構築し、成長させ、管理する仮想空間です。10timesを活用した完全な仮想イベント・スイートで、優れたシステムとアクセス許可で安全性を確保し、仮想イベントの管理、マーケティング、収益化を可能にします。 サミット、ミートアップ、基調講演、賞、博覧会、会議、ライブ説明会、研修イベントなど、あらゆるオンライン・イベントをスタンドアロン形式または物理的なイ ベントとのハイブリッド形式で設定することができます。 FLOORの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
イベント管理を改善します。イベントの作成、プロモーション、販売、管理をスマートに行うために必要なツールが揃っています。
Weemssは、負荷のかかる作業を行うイベント管理ソフトウェアです。顧客は実際のイベントに集中することができます。 Weemssは、あらゆる規模のイベントに対応するオンライン・イベント・ソリューションです。登録手続きやチェックイン、座席指定、コンサート・チケットの販売など、イベントに必要となるさまざまな用途に使用することができます。 Weemssの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Registration system for conferences, meetings and business events. Get expert advice, direct support, free form branding and more.
Unleash the power of ePly, the best conference management software to simplify event planning, promotion, execution, and evaluation. Use ePly to streamline processes while creating that wow! moment for attendees. Combined with our industry-savvy support team, ePly is packed with features and tools that ensure your event is organized, financially successful and a must-attend year after year. Ideal for associations, universities and corporate events. ePlyの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Award winning event production software for teams to build run downs, schedules and share documents with your crew in real-time.
Built exclusively for event production, Shoflo is an award winning event software for conferences that allows your production team to build real time cue sheets, show flows, rundowns, production schedules and more all in real time. Your pre-production process likely includes countless email chains and multiple out of date draft versions of production schedules. We solve that. Access on any device - Import & Export your spreadsheets - Easily assign your crew with various editing permissions. Shofloの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
オンサイトおよびハイブリッド・イベント、登録、バッジ印刷、RFID追跡、リード・キャプチャ、出展者管理、顔認証、ゲーミフィケーションを行うことができます。
Hopinが提案するBoomsetは、対面型およびハイブリッドのイベント管理向けの非常に簡単なオールインワンのイベント管理ソリューションです。 対面型およびハイブリッドのイベント管理に対応したオールインワンのソリューションです。一般データ保護規則 (GDPR) 準拠のソフトウェアとモバイル・アプリを使って、オンサイト・イベント登録、セルフ・チェックイン、オンデマンドのカラー・バッジ印刷、顔認証、 セッション管理、RFID追跡、アクセス・コントロール、リード獲得、ゲーミフィケーション、アイテムの引き換え、オンサイト・サービスなどの対面型イベントのあらゆるニーズに対応することができます。 Boomsetの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
EventMobi is the worlds most powerful and popular mobile-first event technology platform.
EventMobi makes it easy for conference organizers to create and customize their registration and event app in a matter of minutes. With built-in audience response, networking, and reporting tools, EventMobi is the worlds most powerful and popular mobile-first event technology platform. Trusted by over 8,000 event professionals in 72 countries, EventMobi has reached over 8,500,000 attendees worldwide, revolutionizing the way conference organizers leverage mobile technology. EventMobiの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Smart, simple Customizable online event registration and management software with all your tools in one place. FREE trials available.
Smart, Simple, Customizable. Our online event registration and management software is made to make your life easier. Our powerful but easy to use software brings together all the online registration and event management, marketing, evaluation and attendee feedback reports, online payment processing tools you need into a single place. Versatile enough to handle events of all sizes; affordable for tight budgets. No contract or set up costs. No more spreadsheets. Sign up for your FREE trial now! rsvpBOOKの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
CONREGO is SaaS Event Management Software functional & customizable like no other. One fee to register them all - for your events.
CONREGO is SaaS Event Registration & Management Software, customizable to satisfy the needs of any organizer. It includes a responsive website with a built-in registration form, a ticket sales module, integration with online payment processors, ID badges and tickets generator, mailing module, a questionnaire form, check-in with mobile app and tons of other functions. One fee to register them all - for your events. CONREGOの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Lyyti is the leading Event Success Platform that helps you create live, online and hybrid events.
Lyyti is an all-in-one event management software that helps organisations create meaningful encounters. No matter what the platform – live, online or hybrid – Lyyti’s automated functions for registration, communication, reporting and feedback make sure that every event is a success for participants and organisers alike. Lyytiの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
あらゆるイベント事業者にとって理想的なツールです。登録、マッチメイキング、Webサイト・ビルダーなど、さまざまな機能を利用できます。非常に柔軟でカスタマイズ可能なソリューション。
Converveは、B2Bのマッチメイキングとネットワーキングを成功させる信頼性の高いイベント・ソフトウェアです。この最新のWebベースのアプリは非常に柔軟で、経験豊富なプロジェクトマネージャーのサポートを得ることで、イベントの特別な要件に合わせてカスタマイズできます。Converveでは、1つのソフトウェアでイベント管理のすべてのタスクを管理できます。招待状の送信、登録の管理、イベントのWebサ イトの構築、チケットの販売、参加者と講演者の管理、重要業績評価指標 (KPI) の測定など、さまざまな機能を利用できます。 Converveの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Ungerboeckソフトウェアは、会議サービス管理のあらゆるニーズに対応する、完全で統合されたソリューションを提供します。
会議サービス管理のニーズに応えることのできる単一のプラットフォームです。 Ungerboeckソフトウェアは、包括的で統合されたソリューションを提供します。Ungerboeckでは、スペース、施設、イベントの詳細、登録をすべて1つのシステムにまとめることができます。会場の予約、イベントの詳細、機器在庫の追跡、セットアップ、請求や会計処理、出席者の登録など、Ungerboeckならあらゆる用途に対応 することができます。 Ungerboeck Softwareの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
魅力的な体験を実現することで、観客はバーチャル・イベント、ハイブリッド・イベント、対面式イベントで交流し、つながってコラボレーションすることができます。デモをリクエストしてください。
Eventdexの包括的なイベント管理ソフトウェアは、ビジネス・マッチメイキング、バーチャル・イベントとハイブリッド・イベントのプラットフォーム、リード抽出、オンサイト・イベントの管理、イベント登録など、イベント全体を管理するフルスタック・ソリューションを提供します。この強力なプラットフォームはすべてのワークフロー・システムとシームレスに連携するため、単一のインタフェース・アプリケーションでイベン トを管理できます。Eventdexは、イベント参加者全員の体験を向上させる製品スイートを提供するイベント管理プラットフォームです。 Eventdexの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
SaaS event management software, event web sites and mobile apps geared towards event organizers.
Software and mobile apps geared towards conference organizers to help plan and their events. Make your team's life easier by using a SaaS tool to assist you in the planning process. Plan and organize your conferences, events, and meetings and register your guests. Keep track of speakers, participants, venues, rooms, and equipment. View activity in real-time and make last-minute adjustments, even during the conference! Automate routine tasks such as collecting surveys and confirming schedules. Grenadine Event Softwareの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Automates the scheduling, management, and analysis of strategic B2B meetings across touchpoints like events, briefing centers, roadshow
Jifflenow is a Meeting Automation Platform that helps companies accelerate business growth by automating the scheduling, management, and analysis of strategic B2B meetings at events, briefing centers, and other marketing touchpoints. This B2B SaaS solution offers enterprise-class analytics, advanced security, and integrates with the most commonly used marketing and sales automation software. Jifflenow has over 200 enterprise customers worldwide including 50 Fortune 1000 companies. Jifflenowの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Make your venue come to life! Build and customize event plans and help customers visualize every detail of their event with 3D models.
AllSeated is world's most innovative event planning platform where venues, clients, and vendors collaborate to create memorable events. Increase ROI and provide efficiency with digital tools and virtual reality capabilities. 360 RealPlans-3D provides vivid visualization through floorplans to-scale customized to reflect every aspect of your space. Offer clients guest lists, seating, virtual walk-throughs and timeline tools while collaborating with vendors, eliminating need for on-site meetings. AllSeatedの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals maximize their event experience.
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals, planners, and associations reach an extended global audience for any type of event experience. We offer: - Virtual and Live (in-person) Event Ticketing/Registration - Video Hosting and Streaming - White Label Event Streaming and Registration - Broadcast Quality Production Studio - Robust Engagement Features (Live Chat, Networking, Donations) - Secure Access and Registration ViewStubの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Online signup system that makes managing an event simple and easy through a variety of user-friendly features.
EasySignup is an online signup system that makes managing an event simple and easy, whether it is an event for your customers, a seminar, a conference or the annual Christmas party. Attendees sign up through a secure system, allowing you to spend your time and energy on other and more important tasks for the event while EasySignup handles the signup process and administration. EasySignupの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management team
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management teams worldwide. Founded in 1996, eShow has helped Event Managers run thousands of events worldwide with tasks including registration, mobile apps, event websites, RFID, badge printing, abstract collection and so much more! When you choose the eShow product(s) that fit your needs, you tap into a powerful engine that no single-function supplier can hope to match. eShowの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング
Big conferences need big solutions. Swoogo offers robust conference tools with 100% customization, and user-based pricing.
No gathering is too big with Swoogo. Organize your attendees with our-best-in-class registration software and make sure everyone knows where to be with automated emails. Create a custom, drag-and-drop website with all the info your attendees need, and highlight speakers, sponsors, and guests. More attendees means you need more ways to segment them—Swoogo offers unlimited registrant types like early birds, staff, volunteers, and more. Post-event auto-emails will help bring your attendees back. Swoogoの詳細

機能

  • 出席者管理
  • 登録管理
  • SNSプロモーション
  • アンケート/投票管理
  • イベント・スケジューリング