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Technical computing system that provides tools for image processing, geometry, visualization, machine learning, data mining, and more.
Technical computing system that provides tools for image processing, geometry, visualization, machine learning, data mining, and more. Wolfram Mathematicaの詳細

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学術機関、企業、政府がテキストの検索、フィルタリング、クラスター化、コーディング、分類を行うためのWebベースの共同テキスト分析ツール。
このWebベースの共同テキスト分析システムを利用すれば、学術機関、企業、政府は、Twitterからの取得、SurveyMonkey、メール、スプレッドシートからのインポートをスケジューリングして、テキストの検索、フィルタリング、クラスター化、コーディング、機械による分類を行うことができます。TexifterのCoderRank特許は、Web検索に用いられるGoogleのページランクに類似したアルゴリズム技術に焦点を当てたものですが、強化された機械学習やクラウド・ソース・コーディングのゲーミフィケーションによって大規模な共同テキスト分析を改善できるよう調整されています。 DiscoverTextの詳細

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Hi, were Zyte (formerly Scrapinghub), the central point of entry for all your web data needs.
We are the leader in web data extraction technology and services. We're obsessed with data. And what it can do for businesses. We help thousands of companies and millions of developers to get their hands on clean, accurate data. Quickly, reliably & at scale. Everyday, for more than a decade. From price intelligence, news and media, job listings and entertainment trends, brand monitoring, and more, our customers rely on us to obtain dependable data from over 13 billion web pages each month. Zyteの詳細

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NVivo is the most powerful and intuitive research software for organizing, storing, analyzing and gaining insights from diverse data.
NVivo is the most powerful and intuitive research software for organizing, storing, analyzing and gaining insights from diverse data. With NVivo, you can import, analyze & explore virtually any data source all in one place, from quantifiable demographic information to qualitative open-ended questions and interviews. Enhance the power of NVivo by adding on cloud-based modules for NVivo Collaboration Cloud and NVivo Transcription, as and when you need them. NVivoの詳細

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#1 Web Scraping Software and Service, we turn millions of web pages into data. Trusted by 1/3 of the Fortune 500.
#1 Web Scraping Software and Service. Trusted by 1/3 of the Fortune 500 & five star rated customer support. Mozenda Provides: 1) Cloud-hosted software 2) On-premise software 3) Data Services Over 15 years of experience, Mozenda enables you to automate web data extraction from any website. Mozendaの詳細

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Document analysis software for proposal and contract teams. Optimize every step of the proposal and contract review process.
VT Docs is a document analysis software for proposal and contract teams. Shred RFPs and create a compliance matrix in minutes. Make faster bid decisions. Save 66.7 hours per proposal. Ensure compliance by spotting gaps & risks. Reduce ‘Scope Creep’ in RFP/BID Responses. VT Docs allows government contractors to optimize every step of their proposal and contract review process, without forcing behavior change. Improve compliance, reduce risk and boost efficiency. VT Docsの詳細

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Keatext helps you easily analyze and build a 360-degree view of your customer feedback to understand what drives customer satisfaction.
Understanding how customers feel and what drives behavior at each step of the customer journey is difficult. With Keatext, you can easily build a 360-degree view of your customer feedback to understand what drives NPS in surveys, star ratings in reviews, or problems in support tickets - all in one platform. Reduce your analysis time by 98% and improve CX with our innovative AI, seamless integration with apps like Zendesk and Surveymonkey, interactive dashboards, and shareable reports! Keatextの詳細

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顧客や従業員からのフィードバックなど、フィードバックに特化したテキスト・マイニングおよびテキスト分析ツールです。
Thematicは、フィードバック分析に特化して設計されたテキスト分析ソリューションです。中企業および大企業のアナリストが使用しています。Thematicは、アンケートやレビュー、コンタクトセンターで収集したフィードバックを分析します。会社全体で共有できる、明確で実用的なインサイトへと変換します。Thematicは、Qualtrics、SurveyMonkey、SurveyGizmo、TypeFormなどと連携可能です。 Thematicの詳細

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Cloud-based SaaS for the automatic analysis of multilingual customer feedback and open-ended questions.
Cauliflower is an AI platform that allows you to analyze texts or verbatims and save hours of manual work. Our customers use Cauliflower to classify and extract actionable insights from raw texts like open-ended questions, chats, comments, reviews and more! Understand what thousands think in a matter of minutes, what are current pain points or possibilities. We support multiple languages and features including topic extraction, sentiment analysis, engaging visualizations and excel export. Cauliflowerの詳細

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顧客データをリアルタイムかつ自動的に分析するAIプラットフォームです。
顧客の声に耳を傾けましょう。 チャネルに関係なく顧客からの着信データを自動的に分類できます。ほぼリアルタイムで、顧客が本当に話している内容を把握することができます。問題について早期の警告を受信し、苦情や緊急の問い合わせを迅速に追跡して、顧客チャネルを最初から正しく把握することができます。 顧客満足度 (CSAT) が最大20%改善、最初の連絡での解決 (FCR) が50%改善、平均処理時間 (AHT) が35%減少、顧客離反率が18%減少します。 PrediCXの詳細

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Text and conversational data analysis using Deep Learning models as a service
Deep Learning for customer success, sales & AI teams. Detect sales opportunities, complaints, leads, features improvement, etc. Analyze text, emails, chats, surveys, social networks, or general text data using Artificial Intelligence. Deep Talkの詳細

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Language Analysis Platform for teams across the enterprise. Improves the quality of mission critical business writing.
VT Writer is a Language Analysis Platform that improves the quality of mission critical business writing. Analyze your Word Docs, PDFs or text snippets for plain language and readability. This solution is for all teams in large organizations to eliminate off-brand and non-compliant language. It ensures all employees are adhering to the organization’s style guide. Get instant readability scores and suggestions on how to improve your writing. Edit in-app or export results to an annotated Word Doc. VT Writerの詳細

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Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis.
Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis. InMomentの詳細

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ルールとコンテンツに基づいてデータ、PDF、Wordを定期的にスキャンし、インデックスを付け、メタデータとキーワードを適用します。
OxcyonのCentralpointを使用すると、あらゆる構造化データ (Oracle、SQL、JSON、XML) とより重要性の高い非構造化データ (PDF、Word、XLS、PPTなどのファイル・フォルダのデータ) をスキャンし、インデックスを付け、新たな分類、キーワード、メタデータを適用するためのルーチンを設定できます。Centralpointは各レコードをマイニングし、メタデータとルールを適用します。 Centralpointの詳細

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Caplena is an AI-based text analysis solution for market research to capture insights from survey, reviews, and more in many languages.
Caplena is an AI-based text analysis solution for market research to capture insights from surveys, reviews, and more in many languages. Caplenaの詳細

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uCrawler lets you collect news articles from any source, in any language without coding. Try keyword filtering, topic-based clustering.
uCrawler automatically extracts data from any news websites in any language without coding. Almost in real time. You can retrieve output data using the API (JSON), RSS or direct export to your SQL or ElasticSearch databases. We provide keyword filtering, topic-based clustering. Cloud and Self-hosted solutions. uCrawlerの詳細

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The most effective Web & Social Listening tool. Search and analyse all reviews, comments, opinions on Web & Social Media in real time.
PaloPro is a powerful tool for monitoring and analysing all Web and Social Media, collecting in real time mentions published on websites, forums, blogs, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube. Utilising state-of-the-art AI and Machine Learning algorithms, PaloPro achieves up to 90% accuracy in Sentiment Analysis, delivering accurate analytics & alerts in real time, helping brands manage their online reputation, evaluate their communications strategy and deal with crisis on the ever-moving web. Palo Proの詳細

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Natural Language Processing system that helps with entity extraction, sentiment and emotion analysis, and keyword extraction.
Natural Language Processing solution designed to help with extracting metadata and meaning from unstructured text. Features of the platform include text analytics, customized insights, data categorization, sentiment analysis, high-level concept identification, and metadata extraction. IBM Watson Natural Language Understandingの詳細

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Cx MOMENTS automatically detects and trends customer issues in support tickets. Connect to Zendesk, Freshdesk, Salesforce in 3 clicks.
Cx MOMENTS is used by Customer Support Managers to automatically find and trend customer issues in their helpdesk customer support tickets. Cx MOMENTS connects to Zendesk, Freshdesk, Salesforce and Intercom, and detects the topics and problems that regularly crop up in customer support conversations. Our Natural Language Processing and AI help you gain valuable insights from all support tickets in your helpdesk. Cx MOMENTSの詳細

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Qordobaは、ビジネス向けのAI文書作成アシスタントです。
Qordobaの人工知能 (AI) は、同じスタイル、用語、ブランド・ボイスで文章作成をサポートします。 Qordobaの動的なコンテンツ・ガイドラインにより、組織はコミュニケーションからマーケティング、製品、人事 (HR) まで、あらゆるタイプのコンテンツで一貫性と明確性を実現できます。 Marriott、Braintree、Postmatesなどの企業が、Qordobaを使用して、以前よりも最大90%速く優れたコンテンツを作成しています。Qordobaは、2018年のForbes Cloud100 Rising Starに選出されました。 Writerの詳細

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Text analytics tool that helps users analyze written documents such as customer surveys, political speeches, academic papers, and more.
WordStat is a software that helps people analyze very large amounts of written documents. eg.customer surveys, political speeches, academic papers, emails or twitter feeds. The software helps people find common topics, themes and hidden meanings in unstructured text data. A hotel chain may have 100,000 customer comments about their rooms, food service or outdoor facilities. The software helps search those responses and generate common themes or topics to target where they need to improve. WordStatの詳細

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AI platform to analyze text with Machine Learning and turn emails, tweets, surveys or any text into actionable data.
MonkeyLearn is an AI platform that allows you analyze text with Machine Learning to automate business workflows and save hours of manual data processing. Customers like Clearbit, Segment and Drift use MonkeyLearn to classify and extract actionable data from raw texts like emails, chats, web pages, documents, tweets and more! MonkeyLearn can be easily integrated via integrations like Google Sheets, Zapier, Zendesk or Rapidminer (no coding required) or via our beautiful API and SDKs. MonkeyLearnの詳細

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AI Text & Sentiment Analytics tool that gives you instant operational insights.
The best text analytics. Ever. In any language. Analyze your customer feedback data to find out what you should fix and what you should keep doing in 47 languages. Its AI-driven analysis for everyone. Understand what thousands think in a matter of minutes Explore what all your customers are saying in their own language. Upload your texts in Excel or CSV format and start getting results immediately. its fast, easy to use, and it will make your customers happier! Gavagaiの詳細

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Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing. SAS Text Minerの詳細

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Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters.
Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters. Text Analyzerの詳細

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Cloud-based ML solution that helps manage text mining & ticketing systems to streamline analytics & data classification operations.
Klassifier is an artificial intelligence platform that uses machine learning to evaluate text to automate corporate operations and save hours of manual data processing. It is a purpose-built application that does not need any ML background for the users. We make it easy to use and easy to train. With simple steps, consumers can save hours through Klassifier. Klassifier integrates with excel, google docs via our well-constructed API. Klassifierの詳細

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顧客分析、製品管理、従業員エクスペリエンスの分野で企業を支援するクラウドベースのフィードバック分析ツール。
EFCは、自然言語処理と人工知能を使用して、あるトピックに関するディスカッションやトピックの記述に関するセンチメントを抽出するリアルタイムの自動的なサービスです。EFCは使いやすく、操作も簡単なため、ユーザーには言語学や統計分析の特別な知識は必要はありません。EFCは、EU (アイルランド) 内のクラウド (Amazon Web Services) で稼働します。 Surveytaggerの詳細

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Sinequa is an intelligent search platform that provides insights extracted from structured and unstructured Enterprise data.
Sinequa is providing an Enterprise Search platform for Global 2000 companies and governments, that connects digital workers with the data, expertise and insights necessary for organizations to become information-driven. It translates into contextualized information which enables wiser decisions, fosters innovation and increases productivity. Highly scalable, to support current and future business and technical needs, Sinequa helps organizations to accelerate their digital transformation Sinequaの詳細

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A self service text analytics tool requiring no machine training. Just upload your data and get actionable insights in seconds.
Kapiche empowers you to quickly understand what your customers think about your company, in their own words, from your NPS, CSAT, customer survey and product review data. Find actionable insights using proven Text Analytics technology: -Unbiased and transparent -No setup required, no built-in models. Actionable insight automatically identified using your own customer data. Get true visibility of customer opinion. -Deep insights, easy reporting -Compare customer opinion across segments Kapicheの詳細

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Big data open source enterprise search and analytics solution (aka insights engine). Increases employees productivity.
Datafari is an open source Enteprise Search Solution. It is able to crawl and index all the documents and data that are important for an enterprise. Datafari is both multisource (Fileshares, DBs, websites, Documentum, Alfresco, Sharepoint ...) and multiformats (pdf, MS Office, zip, images...). It can connect to 3rd party IA systems to enrich the unstructured data with Entity Extraction services. It provides analytics dashboards, for both the user search behaviors and the indexed data corpus. Datafariの詳細

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Unlock the value hidden within text and visuals to optimize your business processes.
Built with enterprise scalability, OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand data from disparate unstructured data, such as text, images, or social media, and then create consumer-friendly, engaging dashboards, reports and interactive visualizations that can be easily embedded, socialized and shared. OpenText Magellanの詳細

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Connect siloed voice of the customer feedback and get AI-powered insights into what your customers care about.
Advize integrates Voice of the Customer data from across the customer journey to deliver actionable insights and automate personalized next best actions that drive revenue, reduce churn and improve customer satisfaction. Advizeの詳細

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Accernは、データ・チームがNLPと予測モデルをこれまで以上に迅速かつ効率的にデプロイできる、ノーコードAIプラットフォームです。
Accernは、金融機関のデータ・チームが構造化データや非構造化データから投資シグナルやトレンドを発見するモデルを簡単に構築できるエンドツーエンドのデータ・サイエンス・プロセスを提供する、ノーコードAIプラットフォームです。データ・チームは、Accernを使用して、特に金融ユースケース向けにトレーニングされた適応型のNLPと予測モデルを構築およびデプロイし、プロセスの自動化、データの価値の発見、迅速かつ正確なビジネス上の意思決定に役立つ情報の提供を行うことができます。 Accernの詳細

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Maple handles all mathematical needs while enabling the ability to treat your calculations like the valuable assets they are.
Maple is math software which brings world's most powerful math engine to an interface that allows for analyzing, exploring, visualizing, and solving mathematical problems. Mapleの詳細

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Retrieve & Relate is a multi-omics search engine for sequence data.
Retrieve & Relate is a multi-omics search engine for sequence data. This self-service multiple sequence alignment solution can align sequences against 440 million sequences across all known databases within 3 seconds. R&R is the ultimate go-to tool for: sequence searching & comparison, multiple sequence alignment, motif search, protein domain analysis and DNA mapping. It is capable of performing cross database lookups, simultaneous multi database search and searching across all omics layers. Retrieve & Relateの詳細

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Separate signals from noise and accelerate insight through powerful natural language understanding as service platform for social text
Conversus.AI is the first machine learning as a service platform specifically for text analysis of social and voice of customer data. The platform allows even non data scientists to rapidly build, validate and deploy high performance text models for language data for a variety of uses including accuracy improvement for social listening, brand tracking, customer care and experience. Users can also choose from large library of prebuilt industry models. Deploy immediately to key SLPs. Conversation Minerの詳細

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Create instantly and easily your online survey with Survey Shaker. Customizable graphic models and result analysis.
Create instantly and easily your online survey with Sphinx. Customizable graphic models and result analysis. Sphinx iQ3の詳細

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Pioneer in the semantic analysis of textual Big Data.Turn words into actionable insights
We offer SaaS software solutions to analyse large volumes of textual data so that our clients can extract relevant information in real time from the web, social media, emails, satisfaction surveys and more. We aggregate all your information onto a multi-source, multi-lingual & multi-topic software solution. Proxem Software offers the best in user-friendly text mining tools in the field of Human Resources, Customer Knowledge and Market Intelligence. Ubiq CRM Analyticsの詳細

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Clarabridge helps you understand and improve your customer's experience by putting customer feedback to work.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class customer analytics, and real-time, guided actions for fast front-line response. With customer feedback trends, correlation, and root cause analysis the best and biggest companies in the world use the Clarabridge SaaS solution to power their CEM programs. Clarabridgeの詳細

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22言語とTwitterモードをサポートする言語処理プラットフォーム。センチメント、分類、エンティティ抽出が含まれています。
Lexalyticsは、グローバルな会話を有意義で実用的なインサイトに変換します。オンプレミスのSalienceおよびSaaSのSemantriaテキスト分析テクノロジー・プラットフォームは、毎日、数十億個もの非構造化データを処理し、考えや感情を顧客にとって有益な決定に変換しています。22言語をサポートし、センチメント、名前付きエンティティ、テーマ、分類、ブール型クエリ、要約、分類、POSタグ付け、インテンションなどの機能を提供します。 Semantriaの詳細

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Akio.CXは、完全なリスニングおよび分析システムを組み合わせた、統合されたオムニチャネルの顧客関係プラットフォームです。
Akioは、音声、メール、チャット、ソーシャル・メディアなどのあらゆるチャネルと、メディア報道、ソーシャル・カンバセーション、顧客フィードバックの完全なリスニングおよび分析システムを組み合わせた、統合された顧客関係プラットフォームであるAkio.CXを提案しています。企業が顧客サービス体験を最適化し、顧客知識を高めることができるよう支援することを目的としています。 Akio.CXの詳細

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Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts. MeaningCloudの詳細

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Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis, and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing. Amenity Analyticsの詳細

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Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items.
Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items. Cogitoの詳細

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Intuitively captures data from both email and paper invoices using AI and capture automation. Seamless integration with your ERP.
Intelligently captures data from both email and paper documents using AI and capture automation to search, interpret, validate, and extrapolate semantic meaning from invoices, sales and purchase orders and shipping receipts. Intuitively performs field mapping and data collection. Gets high marks for ease of use and an intuitive interface - Minimal I.T. involvement - Integrates seamlessly with your ERP - It's next generation OCR! EchoVera Intelligent OCRの詳細

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Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more.
Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more. Tisaneの詳細

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Une plateforme SaaS pour améliorer l'expérience client en analysant les émotions des clients dans les commentaires et en extrayant des
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une solution sémantique et émotionnelle pour analyser les avis de vos clients et collaborateurs à partir d'enquêtes, d'avis en ligne, etc. Notre outil d'analyse sémantique et émotionnelle vous permet d'identifier en un clic les étapes les plus commentées et critiques de votre parcours client. Qemotionの詳細

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Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making. DEEP.assistの詳細

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Semeonは顧客フィードバックのためのAIを活用したテキスト分析プラットフォームで、顧客の意見や要望をリアルタイムに把握することができます。
Semeonは、ソーシャル、アンケート、レビュー、顧客関係管理 (CRM) データといったあらゆる場所から取得した大量の従業員、顧客、および市場フィードバック・データを理解し、優先順位付けできるよう支援します。 このプラットフォームはデータから関連性の高い複数単語の概念を自動で抽出し、感情を測定してインサイトに富んだダッシュボードを生成することができます。 他にはない分析力を利用することで、カスタムのデータ分類や複数レイヤーのフィルタリングから実用的な重要業績評価指標 (KPI) インサイトをリアルタイムに取得し、カスタマー・エクスペリエンス (CX) プログラムを強化することが可能です。 Semeon Analyticsの詳細

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Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents.
Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents. Biz7の詳細

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