190件の結果
キャプテラが無料の理由
定期請求管理ソリューションにより、企業はサブスクリプション、請求書、財務レポート、支払などを管理できます。 Stripe Billingの詳細
Stripe Billingは、数回のクリックまたは数行のコードで、サブスクリプションの作成や請求書の送信ができます。Stripe Billingはモジュール式の柔軟なソリューションで、定額料金、シート単位、階層型、従量制、トライアルなど、あらゆる価格設定モデルを構築できます。また、Stripeは機械学習を使用して、企業が失敗した請求書を平均で41%回復できるように支援します。Stripe Billingは、注文から収益へのワークフローの途中で、既存のCRM、ERP、および会計ソフトウェアと簡単に連携できます。 Stripe Billingの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
企業は数回クリックするだけで、簡単かつシンプルに定期的な請求書を作成、管理、編集することができます。 Odooの詳細
請求書の処理を自動化し、見積書、納品書、契約書を一元管理することで、時間を短縮できます。Odooの直感的な請求書作成ツールによって、支払いの遅延や延滞に対する督促状を送るわずらわしさを解消できます。自動フォローアップを簡単に設定できるので、より効率的に請求書を作成し、支払いを処理することができます。Odooは多くの一般的なアクワイアラによるオンライン決済を提供しており、24,000の銀行と同期しています。そのため、決済と明細書を簡単にリンクさせることができます。 Odooの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
PayPal Commerce Platformでは、支払いからクレジット、不正防止に至るまで、顧客の場所を問わずに使用できます。
固定価格または数量価格を提示することができます。希望に応じた請求サイクルを設定することもできます。

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
QuickBooks Onlineは、いつでもどこでもビジネスを管理できる小規模企業の会計ソフトウェアおよびアプリです。
QuickBooks Onlineは、いつでもどこでもビジネスを管理できる小規模企業の会計ソフトウェアおよびアプリです。QuickBooks Onlineは、450万人以上の顧客に利用されており、企業にとって使いやすい高性能なツールを提供しています。帳簿の整理、経費管理、請求書の送信、在庫の追跡、さらに給与支払も行うことができます。QuickBooks Onlineでは、支払い機能を追加することで、整理整頓、時間の節約ができるようになり、迅速に支払いを受けることもできます。まずは30日間無料で試用できます。 Quickbooks Onlineの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
月額$7.50 (最初の3か月) から利用できる簡単な請求書作成および会計ソリューション。2,400万人のユーザーがすでにFreshBooksを使用しています。
FreshBooksの自動請求機能を使用すると、定期的なプロファイルを設定して、自動的に顧客に請求書を発行し、定期的にクレジット・カードに請求できます。クレジットカードは必要ありません。30日間無料で試すことができます。

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Housecall Pro is a top-rated business solution for home service professionals to streamline scheduling, dispatching, payments, & more.
Holiday Promo: Just $22 for your first month* call now to learn more 855-407-3088. Housecall Pro is a top-rated, all-in-one business solution that helps home service professionals work simpler and grow smarter. With easy-to-use digital tools for scheduling and dispatching jobs, managing payments, automating marketing efforts, and more, Housecall Pro helps Pros efficiently manage every aspect of their business all in one place. Housecall Proの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
小規模企業のための優れたクラウド・ホスト型オンライン会計ソフトウェアです。いつでもどこでもアクセス可能です。今すぐ無料トライアルをお試しください。
小規模企業の事業主や会計士向けに設計された、受賞歴のあるオンライン会計ソフトウェアです。インターネットに接続されたコンピューターまたはモバイル・デバイスで利用することができます。企業財務やキャッシュフローはリアルタイムで更新されます。銀行口座から取引をインポートすることができます。ユーザーのログインは無制限で利用可能です。1,000を超えるサードパーティのビジネス・アプリケーションと統合することができます。複数通貨に対応しています。単一の元帳からデータへのアクセスが可能なため、会計士や顧客が財務処理で協力することができます。 Xeroの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Square POSは、あらゆる形式と規模のビジネス向けに構築された、カスタマイズ可能なPOSソリューションです。
Square POSは、あらゆる形式と規模のビジネス向けに構築された総合POSソリューションです。Square POSでは、非接触型決済の受付、オンラインでの顧客との接触、販売と在庫の追跡、注文と配達の受付が可能です。使いやすく、全面的にカスタマイズ可能で、すぐに使い始めることができます。

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow.
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow.

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Waveは他のソリューションと統合された100%無料の複式簿記会計を中小企業のオーナーに提供します。
Waveは中小企業向けに、100%無料の複式簿記会計を提供しています。クラウドベースのソフトウェアであるWaveを使用すると、1回ログインするだけでどこからでもデータにアクセスし、無制限のコラボレーターを追加して、ビジネスに関するさまざまな作業を行うことができます。Waveを使用するとデータ入力を必要とせずに必要な財務報告書を手元に揃えることができるので、より重要な作業に多くの時間を割り当てることができます。また、請求書発行、領収書のスキャニング、支払処理、給与支払ともシームレスに統合されています。 Wave Accountingの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
QuickBooks Online Advanced (Save 50%) is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly customizable tracking tools, automated workflows, and real-time revenue and cash flow management dashboards. Seamlessly integrate best-in-class Premium Apps like Salesforce and HubSpot (CRM), Bill.com (accounts payable), DocuSign, LeanLaw & more to expand your capabilities as your business needs grow. QuickBooks Online Advancedの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE CORE makes it easier and more profitable to run your business. It organizes information, automates repetitive tasks, and allows your firm to spend more time providing service to your clients instead of managing internal processes. It is built by Architects, Engineers, and CPA's to meet the specific needs of professional services firms. It helps firms bolster their cash flow by expediting their billing process while improving their project management and their ability to analyze performance. BQE CORE Suiteの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Tools for the modern professional: proposals, contracts, payments, and more. Try 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have tripled their bookings and saved multiple hours a day using HoneyBook tools. Start a free trial today! HoneyBookの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Bill.com is the intelligent business payments platform that delivers financial process efficiency, time savings, and full control.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable and accounts receivable management. It reduces data entry and human error by leveraging artificial intelligence (AI) and machine learning. Bill.com gets more intelligent as you use it, learning your processes and preferences to give you greater control over every aspect of bill management. Bill.comの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
プロジェクトの共同作業、スケジュール管理、経費管理、顧客への請求書発行を行います。任意のデバイスからクラウド・ソリューションにアクセスできます。
Avazaは、プロジェクト管理、リソース・スケジューリング、スケジュール管理、経費管理、請求と見積りのための包括的なソリューションです。個人事業主から大企業まであらゆる規模の組織が、強力な機能を備えたシンプルで直感的なデザインを活用できます。プロジェクトの業務、スケジュール管理、経費の管理、顧客向け請求書の作成を一元管理できます。任意のデバイスからクラウド・ソリューションにアクセスできます。

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. SuiteDashの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Smart, seamless freelancer tools to build, manage, and grow your business from proposal to payment. Focus on the work you love!
Fiverr Workspace (formerly AND.CO) is a business management software designed to help freelancers, solopreneurs, entrepreneurs, studios and so on, save time on running their business. With its entire suite of features, Fiverr Workspace solves many of the problems that plague the modern freelancer. Its your one-stop-app for proposals, contracts, projects, time tracking, invoicing, scheduled invoicing, payments, recurring payments, task management, income & expense tracking and reporting. Fiverr Workspaceの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Rental property and personal finances management solution with tenant information tracking, income management, and expense tracking.
Rental property and personal finances management solution with tenant information tracking, income management, and expense tracking.

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
The Subscription Lifecycle Made Easy - Automate billing, subscription changes, and revenue recognition to instantly boost efficiency.
Sage Intacct Subscription Billing is a complete solution for B2B SaaS companies to automate the critical billing and accounting processes around subscription lifecycle management. Streamline subscriptions and recurring-revenue recognition with real-time updates to accounting and billing for discounts, usage, renewals, upgrades, cancellations, and other changes. Sage Intacctの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Automate and streamline client billing with Regpack's full suite of onboarding and payment tools. Manage clients efficiently.
Automate and streamline your onboarding, billing, and client management tasks with Regpack. Our billing tools allow you to customize automated recurring billing plans, offer payment plans for one-time payments, all on your website or integrated into your product. Dynamic payment and product reporting allow you to manage and track revenue. Regpack supports subscriptions, memberships, events, online learning courses, or any business that needs to collect and manage client data and payments. Regpackの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
PaySimpleは、2万社以上のキャッシュフローを支援する、サービスベース・ビジネス向けの優れた支払い管理ソリューションです。
PaySimpleは、全国の2万社以上のキャッシュフローを支援する、サービスベース・ビジネス向けの優れた支払い管理ソリューションです。PaySimpleは、柔軟な支払いおよび請求ソリューション、個別のビジネスニーズに合わせてパーソナライズされたカスタマー・サービスを提供して成長を促進するために、企業との間で長期的なパートナーシップを構築しています。堅牢なAPIを備えたPaySimpleは、支払い統合のための信頼できるテクノロジー・パートナーです。SaaS製品およびモバイル・アプリケーション内でキャッシュフローをネイティブに処理します。 PaySimpleの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Affordable, easy, yet powerful accounting for small business owners and their accountants. Streamline your money management.
Easy, yet powerful accounting for American business owners. Patented double view accounting gives you or your accountant cash basis or accrual reporting. Basic Accounting features ($15/mo): Pay and Print unlimited 1099s and 1096's, create and mail invoices, record payments, track unpaid invoices & import bank transactions (most major banks supported). Premium Accounting ($25/mo) includes everything in Basic +custom invoices, estimates, bank reconciliation, recurring invoices, and more! Patriot Accountingの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Chargify is a leading recurring billing and subscription management platform.
Chargify is a globally-recognized leader in the Recurring Billing and Subscription Management space. Chargify Elastic Billing turns billing into a competitive edge for modern recurring revenue-based businesses that need to personalize and differentiate their offerings for the Relationship Economy. Elastic Billing is transforming the way that businesses package, price, and promote offers and manage change over time. Chargifyの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Automate your AP/AR processes with Plooto's recurring payment and PAD - making your accounting process efficient and easier
Plooto is an all-in-one platform that enables businesses to automate their domestic and international accounts payable and accounts receivable functions by unifying payments, processes, control, and reporting. Get paid as soon as 2 business days with credit cards! Trusted by 6,000+ businesses, the platform also integrates with popular accounting systems such as Xero and QuickBooks to eliminate data entry and automate the reconciliation of bills and invoices. Plootoの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
顧客はクレジットカード、Square、またはPayPalを使用してオンラインで支払うことができるため、請求書作成と請求処理のタスクがなくなります。無料トライアルをお試しください。
請求書作成および請求のタスクが減るため、時間を節約し、ビジネスの強化に集中することができます。デスクトップまたはモバイルから美しい請求書を簡単に発行し、自動クライアント・リマインダー機能で支払いをスピード・アップします。

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Ideal for small businesses & freelancers, the web-based billing solution helps send and accept payment invoices, manage expenses & more
Ideal for small businesses & freelancers, the web-based billing solution helps send and accept payment invoices, manage expenses & more

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
PayKickstartは、サブスクリプション・ベースのビジネス向けの業界を牽引する請求およびアフィリエイト管理プラットフォームです。
PayKickstartは、サブスクリプション・ベースのビジネス向けの業界を牽引する請求およびアフィリエイト管理プラットフォームです。 優れたチェックアウト・ツール、解約を最小限に抑えるのに役立つ顧客維持ツール、収益を最大化するための変換ツール、およびオーバーヘッドを削減するための自動化ツールを備えています。 サードパーティのツールとシームレスに統合し、顧客とのコミュニケーションとワークフローを最大化します。 PayKickstartを使用すれば、技術的なハードルを取り除き、ビジネスを拡大することができます。 PayKickstartの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Invoice2go makes it easy to send invoices & estimates, accept online payments and manage your business. Free 30 day trial.
Send professional invoices and estimates with Invoice2go. Try it free for 30 days. Easily create and send custom invoices with a few clicks, accept payments online and manage your business at-a-glance with business insights reporting. Looking for more tools to run your business? Invoice2go also features appointment scheduling, time tracking, expense tracking and more. Try our newest profiles and review features to increase visibility online and earn customer trust. Invoice2goの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Free up time spent on billing & collections and let Invoiced manage your recurring revenue model. Start your free customized demo!
Get paid faster, reduce time on collections by 95%, and improve the customer payment experience with an award-winning recurring billing platform helping businesses like JumpCrew to Sprint & Uber. Invoiced comes with built-in subscription billing features like metering/overage, proration, advanced/arrears billing, AutoPay, contract renewal rules, subscription signup pages and much more. Make managing your recurring revenue business easy and automatic. Get started with a free demo today! Invoicedの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
FreeAgent has been voted the UK’s #1 accounting software for small business owners. (Accounting Excellence Awards 2020)
FreeAgent is award-winning online accounting software that’s designed specifically for small businesses and freelancers. Over 100,000 business owners and their accountants and bookkeepers use FreeAgent to create invoices, monitor cashflow, file tax returns and much more. With no confusing accounting jargon and a friendly support team on hand to answer any questions, FreeAgent makes it easy to keep your business admin on track. FreeAgentの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
顧客へのオンライン請求のための無料のオープンソース・ソリューションです。時間の追跡、タスクの作成、および請求プロセスの自動化が可能です。
顧客へのオンライン請求のための無料のオープンソース・ソリューションです。時間の追跡、タスクの作成、および請求プロセスの自動化が可能です。

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Dolibarrの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Zoho Subscriptionsは、サブスクリプション・ビジネス向けのオンラインの定期請求およびサブスクリプション管理ソフトウェアです。
Zoho Subscriptionsは、定期的な請求およびサブスクリプションを管理するためのワンストップ型のソリューションです。Zoho Subscriptionsを使用すると、複雑な請求サイクルの管理、顧客のサブスクリプションの監視、請求書作成と支払い回収の自動化、失敗した支払いの再試行の管理、ビジネスの成長の分析を行うことができます。LogiNext、EuroBox、HeadApp、Mobile Loyalty、Opiniionなどが利用しています。今すぐ無料のテスト・アカウントに登録して、Zoho Subscriptionsの機能をお試しください。 Zoho Subscriptionsの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Pay bills for free. Use bank transfer or card even if vendors only accept checks.
Melio is a free vendor/bill payment tool that maximizes cash flow and minimizes busywork. Pay bills using bank transfer or debit card for free even if they only accept checks! You can also use your credit card where cards are not accepted to hold onto your cash longer and earn card rewards! Melio automatically syncs with your QuickBooks and even mails checks on your behalf to vendors so you don't need to cut checks anymore. Melioの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Pay & Get paid by Digital checks, Printable Checks, eChecks, ACH, RTP All in one Platform. One-Click Check mailing for $1.00 by USPS
Online Check Writer provides you services starting from check printing to online banking. The software allows you to print checks instantly on blank stock papers using a regular printer at your office or home. Also, it let you move money seamlessly by free ACH, Wire, and e-checks without any transaction fees. In addition, OCW’s online banking service, Zil, offers a free business checking account with Free ACH & Wire Transfers. Online Check Writerの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Web-based recurring billing and payments app that helps businesses save time, get paid faster, & have revenue reports ready.
Web-based subscription, recurring billing, and payments app for any business looking to save time and get paid faster. With ChargeOver, you can automate manual processes and still be able to do things like one-time charges. Integrate ChargeOver with your accounting software (full integration with QuickBooks & Xero) or use our API to build ChargeOver right into your own application. Every step of the way, the Minneapolis, MN, based ChargeOver team is happy to help. ChargeOverの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Reduce your stress by easily organizing your business: clients, invoices, expenses, banks and projects.
Billage is the platform that organizes your business unifying CRM, invoicing and task management for small companies. Follow your opportunities with the funnel view and from your mobile, send emails quickly using templates and organize your calendar that is connected to Google Calendar. Create professional and personalized invoices. billageの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
AAC makes recurring billing for your fitness business memberships simple and affordable.
AAC makes recurring billing for your fitness business memberships simple and affordable. Chargebacks, stop payments and other disputes are handled by our well-trained customer service team to help regain lost revenue and retain your customers long-term. Our integrated reporting tool is easy to use and provides insight into your business details to help you make decisions. AACの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
No-code content builder for on-brand online forms, surveys, web calculators, quizzes, product finders & payment pages.
involve.me specializes in growth tools for online customer engagement through white label interactive funnels. Its main software is a no-code content builder for embeddable and standalone online quizzes, online surveys, web calculators, online forms, product finders and payment pages that look & feel custom coded. involve.me's no-code interactive content builder software has been used by Salesforce, Universal Pictures, Nestlé, Pearson Education, Time Out and Bloomberg LP. Involve.meの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Recurlyと使用すると、世界中の主要ブランドはサブスクリプションを競争上の優位性として活用できます。
Recurlyは、中規模企業および大企業向けのオールインワンの定期請求プラットフォームで、特に、定期的な請求の細部に対処できるように構築されています。16以上のゲートウェイ、独自のゲートウェイ・ルーティング、インテリジェントな再試行機能をサポートするRecurlyでは、ビジネスを行う場所や決済方法に関係なく、決済を最適化して収益ストリームを維持します。効率性を高めて収益をより早く収集することや収益認識を簡素化することに加えて、失敗したトランザクションの70%を回復することができます。 Recurlyの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Zuora is an enterprise billing software for subscription-based businesses. Learn how Zuora can help fuel your company's growth.
Zuora is an enterprise recurring billing software company that creates and provides software for businesses to launch and manage their subscription-based services. Zuora's applications are designed to automate recurring billing, collections, quoting, revenue recognition, and subscription metrics. Learn how Zuora can help fuel and grow your subscription business. Zuoraの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
定期請求とサブスクリプション管理のためのプラグ・アンド・プレイ製品は、決済ゲートウェイの上のインテリジェンス・レイヤーとして機能します。
Chargebeeは、SaaSおよびサブスクリプション・ベースのビジネス向けのPCIレベル1認定の定期請求プラットフォームです。Chargebeeは世界中の主要な決済ゲートウェイと統合しますので、支払いの回収、請求、メール通知、顧客管理を自動化することができます。 Chargebeeは、Xero、QuickBooks Online、Avalara、NetSuite、Zendesk、MailChimp、ShipStation、Salesforce、Slack、Shopifyなどと強力に統合して、サブスクリプション請求の手間を省きます。 Chargebeeの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
In-app subscriptions made easy.
RevenueCat makes it easy to build cross-platform in-app subscriptions, manage your products and customers, and analyze your IAP data no server code required.

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
SaaSOptics’ recurring billing functionality allows B2B SaaS companies to automate their billing and renewals.
SaaSOptics’ recurring billing functionality allows B2B SaaS companies to automate their billing and renewals. At SaaSOptics, we understand that common General Ledgers don’t handle subscriptions well, so we built a recurring billing feature that allows you to manage recurring billing operations seamlessly. Simply connect your CRM to SaaSOptics (or add your contracts manually) and SaaSOptics will generate invoices and send them to your customers on a specified billing schedule. SaaSOpticsの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Pabbly Subscriptions is a smart online recurring billing and subscription management software for all type of subscription businesses.
Pabbly Subscriptions is a subscription management software that automates the entire subscription billing lifecycle and simplifies the complex recurring billing process. Using Pabbly Subscriptions, you can manage invoicing & payment processing easily, & create unlimited products & plans. There are plenty of features that make Pabbly unique from other software like no per-transaction fees, extensive reporting, dunning management, integrated affiliate management system, at just $19/m. Pabbly Subscriptionsの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
強力な在庫管理および注文処理を備えたマルチチャネル在庫。ビジネス全体を管理して利益を増やすことができます。
在庫はビジネスの運営と流れをスムーズに保つものですが、ビジネスを管理するためには、ZapERPインベントリーのような効率的な在庫管理ソフトウェアが必要です。 ZapERPは、在庫を管理し、注文と在庫を管理するSaaSプロバイダーです。発注書の作成、品目 (全体または一部) の受領、発注書からの請求書の作成、販売注文の作成、出荷の追跡、販売注文からの請求書の生成、複数の倉庫とバッチの管理を行うことができます。 ZapERPの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
FastSpring offers a powerful commerce and subscription management solution for software, SaaS, and other digital goods.
FastSpring powers thousands of businesses using a subscription-based model. From acquisition to renewals, easily manage all aspects of subscription billing with a powerful commerce and subscription management solution that adapts to every recurring billing scenario. FastSpringの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
IntelliPay's turnkey payment suite delivers no-cost payment processing solutions for public and private organizations of all sizes.
The IntelliPay payment suite is Goggle cloud-based payment processing solution that can be integrated into software applications or used as a standalone solution. IntelliPay's cloud portal and 15 front-end solutions make it easy for you to manage and customers to pay, and ideal for multiple departments/locations. Merchants can accept leading forms of payment, including credit and debit cards, ACH, eChecks, eCash, and Google Pay. API integrations, real-time porting, and simplified reconciliation IntelliPayの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Fusebillは、あらゆる成長段階でビジネスを拡張するために役立つ、柔軟なサブスクリプションの請求と管理のためのソフトウェアを提供します。
SaaS、航空電子機器、出版、テレマティクスなどの業界の数百社の顧客のサブスクリプションの請求処理を自動化しています。手作業による請求が不要になります。収益の流出と解約を削減します。 Fusebillは、サブスクリプションの請求と管理のあらゆる側面を簡素化します。顧客ライフサイクルの管理を合理化して収益を最大化しながら、定期的な請求、支払い、収益認識を自動化できます。Fusebillの柔軟な台帳ベースのプラットフォームにより、顧客は確実にビジネスを拡張できます。 Fusebillの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Webベースによるオープンソースの請求書作成ソリューションで、販売したサービスや製品に対して顧客に請求書を発行する必要がある人に適しています。
Webベースによるオープンソースの請求書作成ソリューションで、販売したサービスや製品に対して顧客に請求書を発行する必要がある人に適しています。

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金