評価が高いソフトウェア

日本 日本製品のみ表示
228件の結果
定期請求とサブスクリプション管理のためのプラグ・アンド・プレイ製品は、決済ゲートウェイの上のインテリジェンス・レイヤーとして機能します。 Chargebeeの詳細
Chargebeeは、SaaSおよびサブスクリプション・ベースのビジネス向けのPCIレベル1認定の定期請求プラットフォームです。Chargebeeは世界中の主要な決済ゲートウェイと統合しますので、支払いの回収、請求、メール通知、顧客管理を自動化することができます。 Chargebeeは、Xero、QuickBooks Online、Avalara、NetSuite、Zendesk、MailChi mp、ShipStation、Salesforce、Slack、Shopifyなどと強力に統合して、サブスクリプション請求の手間を省きます。 Chargebeeの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
サプライヤーとパートナーへの支払いに関連するプロセスを自動化する、B2Bの支払い管理ソリューションです。 Tipaltiの詳細
Tipaltiは世界有数の支払い自動化ソリューションを提供し、グローバルなサプライヤーやパートナーへの支払いプロセスを自動化します。Tipaltiの包括的なプラットフォームは、サプライヤー管理、税務コンプライアンス、調達、請求書管理、グローバル決済、APレポートおよび照合、ERP統合を含む、単一のクラウド・システムを提供します。顧客は通常、APワークロードの80%を削減すると同時に決算処理を25% 加速し、財務管理を強化することができます。 Tipaltiの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Invoice Homeは、小規模企業やフリーランサー向けのオンライン請求処理サービスです。簡単に請求書作成でき、迅速に成長することができます。 Invoice Homeの詳細
Invoice Homeは、小規模企業やフリーランサー向けに特別に設計されたオンライン請求処理サービスです。報酬を得るための作業に忙しい中、請求処理にさらに時間を割くことは難しいものです。Invoice Homeを使用すると、請求書の作成、送信、保存を1か所で行うことができます。もちろん、支払いを受けることもできます。無料またはプレミアム・プランと100種類以上の専用の請求書テンプレートを備えた請 求処理のワンストップ・ショップです。 Invoice Homeの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
PayPal Commerce Platformでは、支払いからクレジット、不正防止に至るまで、顧客の場所を問わずに使用できます。
固定価格または数量価格を提示することができます。希望に応じた請求サイクルを設定することもできます。 PayPalの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
QuickBooks Onlineは、いつでもどこでもビジネスを管理できる小規模企業の会計ソフトウェアおよびアプリです。
QuickBooks Onlineは、いつでもどこでもビジネスを管理できる小規模企業の会計ソフトウェアおよびアプリです。QuickBooks Onlineは、450万人以上の顧客に利用されており、企業にとって使いやすい高性能なツールを提供しています。帳簿の整理、経費管理、請求書の送信、在庫の追跡、さらに給与支払も行うことができます。QuickBooks Onlineでは、支払い機能を追加することで 、整理整頓、時間の節約ができるようになり、迅速に支払いを受けることもできます。まずは30日間無料で試用できます。 Quickbooks Onlineの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
月額$7.50 (最初の3か月) から利用できる簡単な請求書作成および会計ソリューション。2,400万人のユーザーがすでにFreshBooksを使用しています。
FreshBooksの自動請求機能を使用すると、定期的なプロファイルを設定して、自動的に顧客に請求書を発行し、定期的にクレジット・カードに請求できます。クレジットカードは必要ありません。30日間無料で試すことができます。 FreshBooksの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Housecall Pro is a top-rated business solution for home service professionals to streamline scheduling, dispatching, payments, & more.
Try it for free today with a 14-day trial. Call Now: 866-405-0752. Housecall Pro is a top-rated, all-in-one business solution that helps home service professionals work simpler and grow smarter. With easy-to-use digital tools for scheduling and dispatching jobs, managing payments, automating marketing efforts, and more, Housecall Pro helps Pros efficiently manage every aspect of their business all in one place. Housecall Proの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
小規模企業のための優れたクラウド・ホスト型オンライン会計ソフトウェアです。いつでもどこでもアクセス可能です。今すぐ無料トライアルをお試しください。
小規模企業の事業主や会計士向けに設計された、受賞歴のあるオンライン会計ソフトウェアです。インターネットに接続されたコンピューターまたはモバイル・デバイスで利用することができます。企業財務やキャッシュフローはリアルタイムで更新されます。銀行口座から取引をインポートすることができます。ユーザーのログインは無制限で利用可能です。1,000を超えるサードパーティのビジネス・アプリケーションと統合することが できます。複数通貨に対応しています。単一の元帳からデータへのアクセスが可能なため、会計士や顧客が財務処理で協力することができます。 Xeroの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Square POSは、あらゆる形式と規模のビジネス向けに構築された、カスタマイズ可能なPOSソリューションです。
Square POSは、あらゆる形式と規模のビジネス向けに構築された総合POSソリューションです。Square POSでは、非接触型決済の受付、オンラインでの顧客との接触、販売と在庫の追跡、注文と配達の受付が可能です。使いやすく、全面的にカスタマイズ可能で、すぐに使い始めることができます。 Square Point of Saleの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow.
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow. QuickBooks Desktop Proの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Waveは他のソリューションと統合された100%無料の複式簿記会計を中小企業のオーナーに提供します。
Waveは中小企業向けに、100%無料の複式簿記会計を提供しています。クラウドベースのソフトウェアであるWaveを使用すると、1回ログインするだけでどこからでもデータにアクセスし、無制限のコラボレーターを追加して、ビジネスに関するさまざまな作業を行うことができます。Waveを使用するとデータ入力を必要とせずに必要な財務報告書を手元に揃えることができるので、より重要な作業に多くの時間を割り当てること ができます。また、請求書発行、領収書のスキャニング、支払処理、給与支払ともシームレスに統合されています。 Wave Accountingの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
QuickBooks Online Advanced (Save 50%) is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly customizable tracking tools, automated workflows, and real-time revenue and cash flow management dashboards. Seamlessly integrate best-in-class Premium Apps like Salesforce and HubSpot (CRM), Bill.com (accounts payable), DocuSign, LeanLaw & more to expand your capabilities as your business needs grow. QuickBooks Online Advancedの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE's powerful all-in-one platform and expert support give A & E firms the intuitive tools they need to meet the demands of their firm, empower their team, maximize profitability, and deliver superior results to clients. Designed for the A&E industry by architects and engineers BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights. BQE CORE Suiteの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Tools for the modern professional: proposals, contracts, payments, and more. Try 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have used HoneyBook to increase their bookings and save time. For your first 6 months, get HoneyBook for $1 per month with code ONLY1. HoneyBookの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
企業は数回クリックするだけで、簡単かつシンプルに定期的な請求書を作成、管理、編集することができます。
請求書の処理を自動化し、見積書、納品書、契約書を一元管理することで、時間を短縮できます。Odooの直感的な請求書作成ツールによって、支払いの遅延や延滞に対する督促状を送るわずらわしさを解消できます。自動フォローアップを簡単に設定できるので、より効率的に請求書を作成し、支払いを処理することができます。Odooは多くの一般的なアクワイアラによるオンライン決済を提供しており、24,000の銀行と同期して います。そのため、決済と明細書を簡単にリンクさせることができます。 Odooの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. SuiteDashの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Bill.com is the intelligent business payments platform that delivers financial process efficiency, time savings, and full control.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable (AP) and accounts receivable (AR) management. Reduce errors and increase efficiency by leveraging artificial intelligence (AI) and machine learning. Bill.com gets more intelligent as you use it, learning your processes and preferences to give you greater control over every aspect of bill management. Bill.comの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
プロジェクトの共同作業、スケジュール管理、経費管理、顧客への請求書発行を行います。任意のデバイスからクラウド・ソリューションにアクセスできます。
Avazaは、プロジェクト管理、リソース・スケジューリング、スケジュール管理、経費管理、請求と見積りのための包括的なソリューションです。個人事業主から大企業まであらゆる規模の組織が、強力な機能を備えたシンプルで直感的なデザインを活用できます。プロジェクトの業務、スケジュール管理、経費の管理、顧客向け請求書の作成を一元管理できます。任意のデバイスからクラウド・ソリューションにアクセスできます。 Avazaの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Rental property and personal finances management solution with tenant information tracking, income management, and expense tracking.
Quicken is a property management solution that helps manage tax planning, tenants rent payments, and rental properties. With Quicken, you can get help quickly if you need it with free phone and chat support from our dedicated team. Sync with the Quicken web & mobile apps to manage your money on the go. Quickenの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Smart, seamless freelancer tools to build, manage, and grow your business from proposal to payment. Focus on the work you love!
Fiverr Workspace (formerly AND.CO) is a business management software designed to help freelancers, solopreneurs, entrepreneurs, studios and so on, save time on running their business. With its entire suite of features, Fiverr Workspace solves many of the problems that plague the modern freelancer. Its your one-stop-app for proposals, contracts, projects, time tracking, invoicing, scheduled invoicing, payments, recurring payments, task management, income & expense tracking and reporting. Fiverr Workspaceの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
The Subscription Lifecycle Made Easy - Automate billing, subscription changes, and revenue recognition to instantly boost efficiency.
Sage Intacct Subscription Billing is a complete solution for B2B SaaS companies to automate the critical billing and accounting processes around subscription lifecycle management. Streamline subscriptions and recurring-revenue recognition with real-time updates to accounting and billing for discounts, usage, renewals, upgrades, cancellations, and other changes. Sage Intacctの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Affordable, easy, yet powerful accounting for small business owners and their accountants. Streamline your money management.
Voted most user-friendly and affordable accounting software by users! Patented double view accounting. Easy startup! Import data customers, vendors, trial balance, and Chart of Accounts. Basic Accounting ($20/mo): Pay 1099s, create & mail invoices, record payments, track invoices auto-import bank transactions (most major banks supported), & accept credit cards. Premium Accounting ($30/mo) All Basic features + estimates, reminders, recurring invoices, attach receipts, reconciliation, & more! Patriot Accountingの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Automate and streamline client billing with Regpack's full suite of onboarding and payment tools. Manage clients efficiently.
Automate and streamline your onboarding, billing, and client management tasks with Regpack. Our billing tools allow you to customize automated recurring billing plans, offer payment plans for one-time payments, all on your website or integrated into your product. Dynamic payment and product reporting allow you to manage and track revenue. Regpack supports subscriptions, memberships, events, online learning courses, or any business that needs to collect and manage client data and payments. Regpackの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
PaySimpleは、2万社以上のキャッシュフローを支援する、サービスベース・ビジネス向けの優れた支払い管理ソリューションです。
PaySimpleは、全国の2万社以上のキャッシュフローを支援する、サービスベース・ビジネス向けの優れた支払い管理ソリューションです。PaySimpleは、柔軟な支払いおよび請求ソリューション、個別のビジネスニーズに合わせてパーソナライズされたカスタマー・サービスを提供して成長を促進するために、企業との間で長期的なパートナーシップを構築しています。堅牢なAPIを備えたPaySimpleは、支払い統 合のための信頼できるテクノロジー・パートナーです。SaaS製品およびモバイル・アプリケーション内でキャッシュフローをネイティブに処理します。 PaySimpleの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Pay bills for free. Use bank transfer or card even if vendors only accept checks.
Melio is a free vendor/bill payment tool that maximizes cash flow and minimizes busywork. Pay bills using bank transfer or debit card for free even if they only accept checks! You can also use your credit card where cards are not accepted to hold onto your cash longer and earn card rewards! Melio automatically syncs with your QuickBooks and even mails checks on your behalf to vendors so you don't need to cut checks anymore. Melioの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Automate your AP/AR processes with Plooto's recurring payment and PAD - making your accounting process efficient and easier
Plooto is an all-in-one platform that enables businesses to automate their domestic and international accounts payable and accounts receivable functions by unifying payments, processes, control, and reporting. Get paid as soon as 2 business days with credit cards! Trusted by 6,000+ businesses, the platform also integrates with popular accounting systems such as Xero and QuickBooks to eliminate data entry and automate the reconciliation of bills and invoices. Plootoの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Invoice2go makes it easy to send invoices & estimates, accept online payments and manage your business. Free 30 day trial.
Send professional invoices and estimates with Invoice2go. Try it free for 30 days. Easily create and send custom invoices with a few clicks, accept payments online and manage your business at-a-glance with business insights reporting. Looking for more tools to run your business? Invoice2go also features appointment scheduling, time tracking, expense tracking and more. Try our newest profiles and review features to increase visibility online and earn customer trust. Invoice2goの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
顧客はクレジットカード、Square、またはPayPalを使用してオンラインで支払うことができるため、請求書作成と請求処理のタスクがなくなります。無料トライアルをお試しください。
請求書作成および請求のタスクが減るため、時間を節約し、ビジネスの強化に集中することができます。デスクトップまたはモバイルから美しい請求書を簡単に発行し、自動クライアント・リマインダー機能で支払いをスピード・アップします。 vcitaの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Chargify is a leading recurring billing and subscription management platform.
Chargify is a globally-recognized leader in the Recurring Billing and Subscription Management space. Chargify Elastic Billing turns billing into a competitive edge for modern recurring revenue-based businesses that need to personalize and differentiate their offerings for the Relationship Economy. Elastic Billing is transforming the way that businesses package, price, and promote offers and manage change over time. Chargifyの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Pay & Get paid in Single Platform. Use Printable Checks, eChecks, ACH, RTP. Pay with a credit card even where cards are not accepted.
Online Check Writer provides you services starting from check printing to online banking. The software allows you to print checks instantly on blank stock papers using a regular printer at your office or home. Also, it let you move money seamlessly by ACH, Wire, and e-checks. In addition, OCW’s online banking service, Zil, offers a free business checking account with ACH & Wire Transfers. Our latest offer is the ability to pay anywhere using a credit card even where cards are not accepted. Online Check Writerの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Ideal for small businesses & freelancers, the web-based billing solution helps send and accept payment invoices, manage expenses & more
Ideal for small businesses & freelancers, the web-based billing solution helps send and accept payment invoices, manage expenses & more Invoicelyの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
PayKickstartは、サブスクリプション・ベースのビジネス向けの業界を牽引する請求およびアフィリエイト管理プラットフォームです。
PayKickstartは、サブスクリプション・ベースのビジネス向けの業界を牽引する請求およびアフィリエイト管理プラットフォームです。 優れたチェックアウト・ツール、解約を最小限に抑えるのに役立つ顧客維持ツール、収益を最大化するための変換ツール、およびオーバーヘッドを削減するための自動化ツールを備えています。 サードパーティのツールとシームレスに統合し、顧客とのコミュニケーションとワークフロー を最大化します。 PayKickstartを使用すれば、技術的なハードルを取り除き、ビジネスを拡大することができます。 PayKickstartの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
顧客へのオンライン請求のための無料のオープンソース・ソリューションです。時間の追跡、タスクの作成、および請求プロセスの自動化が可能です。
顧客へのオンライン請求のための無料のオープンソース・ソリューションです。時間の追跡、タスクの作成、および請求プロセスの自動化が可能です。 Invoice Ninjaの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Free up time spent on billing & collections and let Invoiced manage your recurring revenue model. Start your free customized demo!
Get paid faster, reduce time on collections by 95%, and improve the customer payment experience with an award-winning recurring billing platform helping businesses like JumpCrew to Sprint & Uber. Invoiced comes with built-in subscription billing features like metering/overage, proration, advanced/arrears billing, AutoPay, contract renewal rules, subscription signup pages and much more. Make managing your recurring revenue business easy and automatic. Get started with a free demo today! Invoicedの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
FreeAgent - Voted the UK’s #1 bookkeeping software and Client App of the Year 2021 at ICB Luca awards
FreeAgent is award-winning online accounting software that’s designed specifically for small businesses and freelancers. Over 100,000 business owners and their accountants and bookkeepers use FreeAgent to create invoices, monitor cashflow, file tax returns and much more. With no confusing accounting jargon and a friendly support team on hand to answer any questions, FreeAgent makes it easy to keep your business admin on track. FreeAgentの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Dolibarrの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Zoho Subscriptionsは、サブスクリプション・ビジネス向けのオンラインの定期請求およびサブスクリプション管理ソフトウェアです。
Zoho Subscriptionsは、定期的な請求およびサブスクリプションを管理するためのワンストップ型のソリューションです。Zoho Subscriptionsを使用すると、複雑な請求サイクルの管理、顧客のサブスクリプションの監視、請求書作成と支払い回収の自動化、失敗した支払いの再試行の管理、ビジネスの成長の分析を行うことができます。LogiNext、EuroBox、HeadApp、Mobil e Loyalty、Opiniionなどが利用しています。今すぐ無料のテスト・アカウントに登録して、Zoho Subscriptionsの機能をお試しください。 Zoho Subscriptionsの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
With CSG Forte, you receive your payments from all processors in one place, reducing costs and letting you put money toward growth.
At CSG Forte, we help our customers grow their businesses quickly and scale payments smarter with a unified payments platform. Our solutions seamlessly adapt to meet changing needs, while reducing com plexity and cutting costs. With our experience, world-class technology and vast ecosystem of partners, we have the capacity to grow alongside your business. Our award-winning payments solution allows companies and organizations to process omnichannel payments and offer agnostic payment acceptance. CSG Forteの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Web-based recurring billing and payments app that helps businesses save time, get paid faster, & have revenue reports ready.
An ever-expanding web-based subscription, recurring billing, and payments app for any business looking to save time and get paid faster. With ChargeOver, you can automate manual processes and still be able to do one-time charges. Integrate ChargeOver with your accounting software (full integrations with QuickBooks & Xero) or use our API to build ChargeOver right into your own application. Every step of the way our team in Minneapolis, MN is happy to help. ChargeOverの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
定期請求管理ソリューションにより、企業はサブスクリプション、請求書、財務レポート、支払などを管理できます。
Stripe Billingは、数回のクリックまたは数行のコードで、サブスクリプションの作成や請求書の送信ができます。Stripe Billingはモジュール式の柔軟なソリューションで、定額料金、シート単位、階層型、従量制、トライアルなど、あらゆる価格設定モデルを構築できます。また、Stripeは機械学習を使用して、企業が失敗した請求書を平均で41%回復できるように支援します。Stripe Billingは、注文から収益へのワークフローの途中で、既存のCRM、ERP、および会計ソフトウェアと簡単に連携できます。 Stripe Billingの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Reduce your stress by easily organizing your business: clients, invoices, expenses, banks and projects.
Billage is the platform that organizes your business unifying CRM, invoicing and task management for small companies. Follow your opportunities with the funnel view and from your mobile, send emails quickly using templates and organize your calendar that is connected to Google Calendar. Create professional and personalized invoices. billageの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Easy to use no-code content builder for interactive online forms, surveys, web calculators, quizzes, product finders & payment pages.
involve.me specializes in growth tools for online customer engagement through white label interactive funnels. Its main software is a no-code content builder for embeddable and standalone online quizzes, online surveys, web calculators, online forms, product finders and payment pages that look & feel custom coded. involve.me's no-code interactive content builder software has been used by Salesforce, Universal Pictures, Nestlé, Pearson Education, Time Out and Bloomberg LP. Involve.meの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
AAC makes recurring billing for your fitness business memberships simple and affordable.
AAC makes recurring billing for your fitness business memberships simple and affordable. Chargebacks, stop payments and other disputes are handled by our well-trained customer service team to help regain lost revenue and retain your customers long-term. Our integrated reporting tool is easy to use and provides insight into your business details to help you make decisions. AACの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Recurlyと使用すると、世界中の主要ブランドはサブスクリプションを競争上の優位性として活用できます。
Recurlyは、中規模企業および大企業向けのオールインワンの定期請求プラットフォームで、特に、定期的な請求の細部に対処できるように構築されています。16以上のゲートウェイ、独自のゲートウェイ・ルーティング、インテリジェントな再試行機能をサポートするRecurlyでは、ビジネスを行う場所や決済方法に関係なく、決済を最適化して収益ストリームを維持します。効率性を高めて収益をより早く収集することや収益 認識を簡素化することに加えて、失敗したトランザクションの70%を回復することができます。 Recurlyの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Oracle Fusion Cloud ERP is a cloud-based, end-to-end, business management solution designed for mid to enterprise-level customers.
Continuous change requires continuous innovation. Tomorrow’s leaders are those most capable of adapting to change today. Oracle Fusion Cloud ERP is a complete, modern, cloud ERP suite that provides your mid to enterprise-level teams with advanced capabilities, such as AI to automate the manual processes that slow them down, analytics to react to market shifts in real time, and automatic updates to stay current and gain a competitive advantage. Oracle Fusion Cloud ERPの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
より高い収益を目指すことができます。販売と請求を1つのプラットフォームから処理できます。複雑な取引の製品構成、価格算出、見積もり作成のすべてを行うことができる優れた顧客関係管理 (CRM)。
より高い収益を目指すことができます。販売と請求を1つのプラットフォームから処理できます。複雑な取引の製品構成、価格算出、見積もり作成のすべてを行うことができる優れた顧客関係管理 (CRM)。見積もりから顧客維持までの顧客ライフサイクル全体を完全に可視化し、販売と財務を統合します。セールス・チームとチャネル・パートナーに、複雑なソリューションの製品構成、価格算出、見積もり作成を迅速に行うためのツール を提供します。割引、価格設定、承認を自動化し、収益と利益を最大化します。 Salesforce CPQ & Billingの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Amazon Pay leverages the security and trust of Amazon to optimize checkout. Simplify checkout, increase sales. Sign Up for Amazon Pay.
Amazon Pay is a payment solution that optimizes checkout by using the account information stored in your customers’ Amazon accounts. Leveraging the security and fraud prevention that hundreds of millions of Amazon users know and trust, Amazon Pay helps increase consumer trust while enhancing the checkout experience. With a hassle-free integration process, built-in support, and continuous optimization, getting started is easy. Simplify checkout to convert more customers. Sign Up for Amazon Pay. Amazon Payの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
Zuora is an enterprise billing software for subscription-based businesses. Learn how Zuora can help fuel your company's growth.
Zuora is an enterprise recurring billing software company that creates and provides software for businesses to launch and manage their subscription-based services. Zuora's applications are designed to automate recurring billing, collections, quoting, revenue recognition, and subscription metrics. Learn how Zuora can help fuel and grow your subscription business. Zuoraの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
In-app subscriptions made easy.
RevenueCat makes it easy to build cross-platform in-app subscriptions, manage your products and customers, and analyze your IAP data no server code required. RevenueCatの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金
SaaSOptics’ recurring billing functionality allows B2B SaaS companies to automate their billing and renewals.
SaaSOptics’ recurring billing functionality allows B2B SaaS companies to automate their billing and renewals. At SaaSOptics, we understand that common General Ledgers don’t handle subscriptions well, so we built a recurring billing feature that allows you to manage recurring billing operations seamlessly. Simply connect your CRM to SaaSOptics (or add your contracts manually) and SaaSOptics will generate invoices and send them to your customers on a specified billing schedule. SaaSOpticsの詳細

機能

  • セルフサービスポータル
  • 多通貨
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 決済処理
  • 継続請求
  • 複数期間の継続課金