94件の結果
キャプテラが無料の理由
Square POSは、あらゆる形式と規模のビジネス向けに構築された、カスタマイズ可能なPOSソリューションです。
Square POSは、あらゆる形式と規模のビジネス向けに構築された総合POSソリューションです。Square POSでは、非接触型決済の受付、オンラインでの顧客との接触、販売と在庫の追跡、注文と配達の受付が可能です。使いやすく、全面的にカスタマイズ可能で、すぐに使い始めることができます。

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
LightspeedのiPad POSでどこからでも製品を販売、管理、表示できます。
Lightspeed POSが備える非接触型決済、オムニチャネルのロイヤルティ、高度なEコマース・ソリューションなどの機能で小売ビジネスの将来性を保証します。LightspeedのiPad POSで、どこでもレジになれます。携帯型のワークフローで、客が詳細情報のリクエストや、支払い、ロイヤルティ・プログラムへの入会などをその場で行うことができます。

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
オンラインで販売する場合であれ、実店舗で販売する場合であれ、Square for Retailは小売事業の規模やスタイルにかかわらず活用できます。
Square for Retailには、小売業の運営に必要なすべてのツールが含まれています。Square for Retailは、使いやすいPOS、統合決済、シームレスなオンラインストア、高度な在庫管理や強力なレポート作成機能を備え、店内とオンラインでシームレスに販売できるようになります。非接触型決済と店内受け取りを提供し、すべての注文を管理できます。Squareの強力なエコシステムと統合されているため、請求書からEメールマーケティングまでのあらゆる機能を使用して、ソリューションをカスタマイズできます。無料でお試しください! Square for Retailの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
TouchBistroは、レストラン業界のユニークなニーズと特定の需要を満たすように設計されています。
TouchBistroは、レストラン業界のユニークなニーズと特定の需要を満たすように設計されています。売上を伸ばし、素晴らしい優れた顧客体験を提供し、時間とコストを節約できるPOSを求めている飲食店が、TouchBistroを利用しています。TouchBistroは、ホールスタッフ、マネージャーやオーナー経験者から24時間年中無休体制で専門サポートを提供します。

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
オールインワンのPOSおよび決済システムであるCloverは、レジ、カード決済端末とPOSシステムの機能を統合します。
Cloverは、レジ、カード決済端末とPOSシステムの機能を統合した、オールインワンのPOSおよび決済システムです。一連のデバイスをサポートするクラウド・ベースのプラットフォームとして、Cloverはビジネスの運営をこれまで以上に簡単かつスピーディにします。組み込み機能によって、日々のタスクの簡素化、取引の迅速化、顧客のエンゲージメント構築や最新の決済方法の容易な受け入れが実現します。また、Cloverが提供する堅牢なアプリ市場では、300以上のアプリが利用可能でなお拡大中です。 Cloverの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
talechは、レストラン、バー、カフェ、小売やサービス事業向けのクラウド・ベースのPOSソフトウェア・システムです。
talech POSは、収益の拡大と利益率の向上に役立ちます。使いやすいインタフェースは、スタッフが簡単に使用できるうえ、強力な機能により、最高品質の顧客体験を提供するツールとなります。手数料なしでのオンライン注文により、売上を伸ばしましょう。 在庫を簡単に追加・追跡したり、オーダーを分割、統合およびカスタマイズしたり、従業員管理と人件費の監視を行ったり、内蔵の顧客関係管理 (CRM) プラットフォームによってロイヤルティの構築をするなどの機能があります。年中無休24時間いつでも無料サポートが付属 talechの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Mac、PC、iOS、またはAndroid対応のPHP POSでは、現在の小売市場で必要な高度な機能に対して、1店舗あたり月額$54を超える支払いは発生しません
中小規模のビジネスや複数のロケーション向けに設計された、強力なMac、PC、iOS、Android対応小売POS。サービスおよびサポートは無料トライアルから始まります。1店舗あたり月額$54で、複数の請求オプションをご利用いただけます。PHP POSは、継続的なソフトウェアアップデートと業界をリードする米国サポートを提供しています。Eコマース、オープン・プラットフォームのクレジットカード統合、店舗アカウント、ロイヤルティ・プログラムなど、今日の小売市場で期待されるものと同等の高レベル機能を備えています。 PHP Point of Saleの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Revel Systemsは、スピーディで直感的かつ安全なクラウド・ベースのiPad POSソリューションです。
Revel Systemsは、レストランや小売業者の大望を後押しする、堅牢なクラウド・ベースのiPad POSソリューションです。スケーラブルなソリューションであるRevelは、複数の端末と2箇所以上の拠点をもつ、あらゆる規模のチェーン型独立ビジネスのニーズを満たすことができます。スピーディで直感的かつ安全なRevel POSは広範な社内機能を提供し、給与計算、在庫追跡、顧客関係管理やその他の機能を専門とするパートナーと、シームレスに統合できます。 Revel Systemsの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Toastは、効率を向上させ、コストを大幅に削減するために構築された、オールインワンのPOSおよびレストラン・バー管理システムです。
Toastは、オールインワンのPOSおよびレストラン管理システムです。フードサービス専用に作られたToastは、非常に簡単に使えます。Toastを利用するユーザーは、簡単に注文を処理し、オンラインおよび社内メニューを更新し、スタッフの給与を管理することができます。オンラインでの注文、高度なリアルタイムレポート機能、およびロイヤルティ・プログラムが組み込まれたToastは、複数のベンダー間を行き来する必要がなく、コストを大幅に削減します。 Toast POSの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Epos Nowは、クラウドテクノロジーのパワーを通じて、あらゆる規模の企業がその可能性を最大限に引き出せるよう支援します。
Epos Nowは、クラウドテクノロジーのパワーを通じて、あらゆる規模の企業がその可能性を最大限に引き出せるよう支援します。

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
レストラン、バー、カフェ向けのiPad POS。総合的なレストランおよびバーの管理システム。
UpserveによるUpserve POSは、業界最先端のiPad POSで、優れたホスピタリティを提供するために何千ものレストランが利用しています。Upserveは、レストラン業界経験者が特別に設計した使いやすいインタフェースと強力なPOS機能を融合し、レストラン業務の近代化・合理化をもたらしています。Upserveが開発した業界最先端のPOSおよびレストラン管理ソリューションは、Upserves HQおよびUpserve Paymentsと組み合わせることで、顧客体験を向上させます。 Upserveの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
iOS向けに構築されたウェブベースのPOSソフトウェア、および在庫管理ソフトウェアに対応しています。月額$99.00から利用できます。
Vendは小売業者が販売、測定、管理の業務を行い、ビジネスを成長させるために設計されたiPadのPOSシステムです。20,000店舗以上の小売業者がVendを使用して支払の受取、顧客の追跡、在庫管理、ビジネス分析を行い、ビジネス・パフォーマンスをリアルタイムで把握しています。Vendは小売業者にわずかなコストで、エンタープライズ・システムよりも強力で直感的なツールへのアクセスを提供します。

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
在庫管理、ロイヤルティ・プログラム、電子領収書および顧客とのコミュニケーションを提供する、カフェやショップ向けの無料クラウドPOS。
Loyverseは、バー、レストラン、小売店やカフェなどを支援するために設計されたPOSソリューションで、統合型ダッシュボードを使用して、在庫レベルの追跡、バーコード・ラベルの印刷、レシートの発行、販売分析の視覚化などを行うことができます。このプラットフォームによりストアマネージャーは、従業員の労働時間の計算、店舗間の在庫移動や支払処理を実行できるようになります。また、事務担当者は顧客の購入履歴を追跡し、ロイヤルティ・プログラムを設定して、オファーやポイントで特典を与えることもできます。 Loyverse POSの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
iPAD POSは、スピード、サービス品質とレポーティングに重点を置いて設計されています。セットアップ後は、販売、管理、監視、結合、分析および行動が可能になります。
GOFRUGAL iPAD POSは、レストラン、バーやカフェが日々の業務を効率的に運営できるよう支援する、オールインワン型ソフトウェアです。iPAD POSを使用すると、注文をスピーディに処理し、テーブルを管理し、在庫を追跡して新鮮な食材を保存できるようになります。完璧なレシピ管理で、最高の精度で特製料理を準備できます。売上、在庫、購入などに関する詳細なインサイトを得るために特別にデザインされた50種類以上のレポートで、ビジネス・パフォーマンスを把握できます。無料のトライアルを今すぐお試しください。 GoFrugalの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
QuickBooks Point of Saleは、オンラインおよび店舗での販売に必要なソフトウェア、ハードウェアおよび決済サービスを備えた、オールインワンのソリューションです。
QuickBooks Point of Saleは、オンラインおよび店舗での販売に必要なソフトウェア、ハードウェアおよび決済サービスを備えた、オールインワンのソリューションです。Eコマースの統合、非接触型決済やマルチチャネルの在庫管理により、より良い意思決定に必要な情報を入手できます。売れている商品、売れていない商品、そして再注文する商品を、瞬時に確認できます。内蔵のリワード・プログラムで、顧客に特典を与えて、リピーターを獲得しましょう。QuickBooksと自動的に同期するため、税務の準備も万端です。 Quickbooks Point of Saleの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
クラウド・ベースのiPadのPOSと、Webおよびモバイルのストアとの統合により、最終消費者向けのオンラインショッピングが実現します。
Bindoは完全なモバイル・クラウド・ベースのiPad POSシステムです。実店舗の事業者に、Eコマース・オンラインストアを即座に提供します。面倒な作業の一切を任せられます。バーコードをスキャンしたら、製品の内容がわかります。顧客を追加するだけで、ロイヤルティを追跡できます。商品の在庫が不足していれば、発注書を作成します。Bindoは単なるPOSではなく、店舗の業務を整理し、収益を促進する全方向的な小売ソリューションです。 Bindo POSの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
NCR Silverは、目標達成に必要なツールを提供します。クラウド・ベースのePOS、実用的なインサイトやマーケティング・ツールなど。
NCR Silverは、あらゆる規模の企業の成功を後押しできるよう、POS以上の価値を提供します。使いやすいタブレットPOSに加え、NCR Silverのクラウド・ベースのツールスイートでは、実用的なインサイト、多拠点機能、カスタマー・エンゲージメント・ツールそしてビジネス管理リソースが、すべて簡単に利用できます。

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
クリーニング店やコインランドリー向けのオールインワンPOSソフトウェアで、あらゆるデバイスに対応しています。iOSとAndroid用の、受け取りおよび配送アプリも用意されています。
クリーニング店やランドリーサービス用のオールインワンPOSソフトウェアで、あらゆるコンピューター、タブレットやスマートフォンに対応しています。CleanCloudは迅速で使いやすく、店舗の生産性を高めます。また、CleanCloudのiOS&Androidアプリで、集荷・配達サービスの提供が可能になり、ビジネスを成長させることができます。 主な機能:全プリンタ対応、マルチストア管理、アセンブリ、自動請求書発行、メール/SMS通知、スタッフ追跡、ルート計画や無料アップデートなど。 CleanCloudの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
クラウド・ベースのPOSソフトウェア・ソリューションは、オンラインまたはオフラインのどのデバイスであれ、安全に使用することができます。アドオンにシームレスに接続します。
特にホスピタリティを念頭に置いて設計されたKounta POSには、小売業務に一切の妥協もありません。あらゆるタイプや規模のビジネス向けに、柔軟に対応できます。バックエンドには、セキュリティを強化したデータベースがあり、事業者の貴重なデータをすべて保存できます。対象となるすべての店舗に対して、大企業レベルのレポートおよび分析ツールがリアルタイムで提供されます。また、iPad、Android、Mac、PCまたはレガシーPOSハードウェア、そしてフル機能搭載、常時利用可能なモバイルPOSなど、あらゆるデバイスで動作します。 Lightspeed POSの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
LavuのiPadベースのモバイルPOSとフル機能搭載管理プラットフォームは、レストランの運営を合理化するように特別設計されています。
LavuのiPadベースのモバイルPOSおよびレストラン管理プラットフォームは、1~3か所の小規模から中規模の飲食施設向けに、特別に設計されています。Lavuのモビリティと使いやすさは、レストランが運営を合理化し、収益を拡大しながら顧客を満足させるうえで役立ちます。オンライン注文、詳細レポート、支払処理、ロイヤルティ・プログラム、労務管理、在庫管理などを提供するLavuを使うと、POSと管理のあらゆるニーズに費やす時間とお金を節約できます。 Lavu POSの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
小売向けに構築されたShopify POSは、実店舗やオンラインでの販売と在庫および顧客を統合します。
Shopify POSには、従来のPOSに期待される必須機能に加え、将来必要となる機能が備わっています。1つのアプリからオンラインストアと小売店を運営できるため、複数の在庫、カタログや支払いシステムを追跡する必要がなくなります。顧客と注文はオンラインと店内で同期されるため、現地での受け取り、返品/交換の処理やギフトカードの販売が、どこでも簡単に行えます。小売ビジネスを成功に導くiPad POSを手に入れましょう。 Shopify POSの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
The first iPad POS created for quick-service restaurants, takeaway and on-the-go customers - Made to streamline your operations.
The first POS made for quick-service and takeaway restaurants that bridges online and regular orders. MYR stops customer-loss during your rush and features fully-integrated ordering apps for takeaway and delivery. MYR POSの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
This POS provides restaurants with the taste of efficiency! Track sales, train employees & take orders from anywhere using an iPad.
Promo: Our digital hospitality bundle is now only $99 per month. POS + Order Ahead + eCom for Resto + Payments + 1 free piece of hardware. Future-proof your business with Lightspeed Restaurant and its features like delivery, contactless payment & customizable floor plans for social distancing. With Lightspeed powering your restaurant, you can focus less on operations and more on personalizing your service to increase customer satisfaction. Lightspeed Restaurantの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
eHopperは、無料での処理を含む無料のモバイルPOSシステムです。小売店やレストランが業務をスピード・アップし、売上を伸ばすのに最適です。
eHopperは、Windows PC、Android、Poynt向けの無料のモバイルPOSシステムです。eHopperは、クイック・サービス・レストラン、コーヒー・ショップ、ベーカリー、カフェ、バー、酒店、フード・トラック、その他の小売店などで、業務オペレーションと顧客サービスを簡素化する統合ソリューションを検討している場合に適しています。 次のような機能が含まれます。 注文管理、 注文追跡、 顧客管理、 支払い、 分割支払い、 領収書、 棚卸、 従業員管理。 eHopperの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
STORIS provides home furnishing retailers with an intuitive, real-time mobile POS helping furniture stores deliver quality service.
STORIS delivers the Home Furnishing Industry's Mobile Point of Sale Solution. STORIS' mobile POS is an extension of our integrated Point of Sale solution that elevates a customers experience on the showroom floor. The ability to provide real-time information without physical limitation is vital to delivering quality service to today's tech-savvy consumer. STORISの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Cloud based POS system to sell in-store, online and on-the-go. Use only one system to sell across all channels.
Hike up your sales using our cloud-based all-in-one retail with in-store POS software, eCommerce, inventory management, on-the-go iPad app and powerful analytics. It works on any device and works offline too. Hikeの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Payment is easier, faster and more reliable! Accept payments, automate your accounting, and keep track of all transactions.
The Reliable, Mobile iPad POS System with multitasking talent! Accept payments wherever you want. Keeping track of your inventory, settling payments for the day and giving refunds are a breeze.

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Linga rOS® has a broad feature set built to serve QSR, full-service, bars, pizzerias, Bubble Tea Shops, Cigar Lounges and franchises...
Used by restaurants & franchises all over the world, LINGA rOS is the worlds first enterprise-ready cloud-based restaurant operating system that offers convenience, ease of use, and technology. Including a set of integrations such as Point of Sale, Loyalty Program, Inventory Management, Kitchen Display System, Online Ordering, Cloud Kitchen, Driver app, and QR Pay, LINGA restaurant operating system is an innovative response to the demand for a one-stop solution for restaurant owners. Linga rOS Systemの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Low cost, easy-to-use Cloud POS for restaurants of all sizes, has call center, inventory & more. Trusted by restaurants worldwide!
Sapaad works great for small cafes to multi-chain restaurants. Sapaad does walk-in, dine-in, home delivery & online orders. Our affordable, pay-as-you-go pricing model fits every budget. Sapaad is user-friendly, device agnostic; no IT headaches. Restaurant-optimized Inventory Management, Recipe Management, Menu Engineering, Call Center Management, LIVE Business Dashboard, Kitchen Display System, Food Ordering Platform Integration, and lots more. Try Sapaad for FREE today! Sapaadの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Vital POS is a flexible cloud-based software-driven offering for a broad spectrum of merchants.
The Vital brands initial offering includes Vital POS, a full-featured, cloud-based point-of-sale solution. Vital POS is made up of three products, Vital Mobile, Vital Select, and Vital Plus, designed with various functions for businesses of different sizes all built on the same back office software, enabling a single access point across all products. Vital POSの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Ordyx POS for restaurant and bars features inventory management, loyalty programs, and is compatible with iOS, Windows, and Android.
Ordyx came about based on the idea that technology should be available to all. Whether it is the chain with hundreds of establishments or the mom and pop corner restaurant. They all need to track orders, take payments, recognize what items sell and who is buying them. In essence, they all need tools to help them understand their business, their services and products, and more importantly their customers. Ordyxの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
A cloud-based iPad point-of-sale software that helps F&B retailers improve their business efficiency and enhance customer experience.
Slurp is a cloud-based iPad Point-of-Sale software suitable for small to medium size restaurants & cafes. Simple & intuitive POS to help grow your F&B business towards greater heights. Take orders quicker, sell faster, train staff easier & track accurate sales data. Our customers love Slurp's easy to understand sales data. Merchants can make adjustments & cater their customers better by serving them what they like the most. Sign up for a free demo today! Slurp!の詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Helcim is a payments company who believes in helping businesses grow. We deliver an easier, smarter, and more affordable experience.
Helcim is a payments company who believes in giving small businesses every possible edge to thrive and enrich our communities. We deliver an easier, smarter, and more affordable payment experience with a human touch. Web: https://www.helcim.com Helcimの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
数々の賞を受賞しているTillpointは、小売、ホスピタリティ、レストラン向けのPOSおよびビジネス管理システムです。
Tillpointには、必要なものがすべて装備され、集中管理されたオールインワン・ソリューションからビジネスのあらゆるエリアを実行できる25以上のさまざまな専用アプリが用意されています。 このクラウドベース・システムは拡張性のために開発され、1つのストアから数千のストアまで、あらゆる規模のビジネスに適しています。 チェーン店やフランチャイズなどのマルチストア・ビジネスは階層機能にアクセスできるため、単純なものから複雑なものまで、組織のビジネス構造を簡単に管理・制御できます。 tillpointの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Manage your restaurant from any device, anywhere in the world - even your smart phone.
RESTAURANT POS. FREE ONLINE ORDERING SOFTWARE TO ALL NEW CUSTOMERS. With Rezku POS your restaurant is in your control from any device, anywhere in the world - even your smart phone. Never get stuck in your office again. Manage labor, accounting & your menu from anywhere. Enjoy rich features such as customized floors, table side ordering, advanced check splitting, gift cards, timed discounts, customizable reports, drag & drop menu building, food costing, ingredient level inventory and more. Rezku POSの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
End-to-end data, marketing analytics and automation platform for small and big businesses.
Grow your online and brick-mortar business with data-driven marketing automation and analytics. No apps needed! Connect all the systems you already use: Point of Sale, Wi-Fi systems, eCommerce platforms and third-party applications for a complete view of your business performance. Find your best customers with powerful segmentation and automation tools. Create and send rewards and campaigns! See your revenue performance in real-time from a centralized dashboard. GoGoGuestの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Enterprise Retail On Cloudは、オムニチャネルの統合型小売管理ソリューションです。
iVend Retailは小売業を対象としたクラウドベースの小売管理アプリケーションで。これによりショッパー・ジャーニー全体で優れた顧客体験を実現できます。SaaSアプリケーションは、POS、mPOS、eコマース、デジタル・コマース、顧客ロイヤリティ、デジタル・クーポン、レポートや分析、在庫、企業資源計画 (ERP) との統合に対応しています。iVend Retailでは、情報に基づく迅速な意思決定、より良い管理、プロセスの合理化を実現して収益を上げるため、全部門が信頼できる唯一のデータ・ストリームを使用します。 iVend Retailの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Retail Express Founded in 2004
Retail Express is for Australian & New Zealand retailers that want local support by real retail experts, with an easy to use cloud-based POS system for single stores, multi-store capabilities when operation and growth are capped, and enterprise-level capabilities without the clunkiness. Packed full of powerful features and integrations at an affordable price, Retail Express offers 24/7 support to empower your retail growth at all sizes. Retail Expressの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Merchant Account Solutions offers over 35 personalized Point of sale solutions for every business, big and small.
FREE Software And Hardware!! Our Restaurant point of sale system is built for Quick Service and Table service restaurants. It enables businesses owners to accept payments, upload menus, track customers, manage inventory, provide loyalty incentives and run business analytics for real-time insights to improve business performance. With access to a suite of sophisticated tools more powerful and intuitive than the enterprise systems used by retail giants, at a fraction of the cost. SmartSwipeの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Point of sale app for Android and iPad tablets, also works in browser!
Poster is a tablet-based point of sale for cafes, restaurants and shops. Thanks to Poster¿s cloud-based tech, all of your information will be safely kept in the cloud and synced across all your locations. Poster also works offline, and if you lose connection to the Internet, all your info will be uploaded once you¿re back online. You can reduce start-up costs significantly by choosing a tablet-based POS, and with Poster¿s free 15 day trial, it¿s easier to decide if it¿s the right app for you! Poster POSの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Nobly's iPad POS system is an affordable Point of Sale, backed by a powerful Back Office & award-winning customer support.
Nobly POS is the #1 customer-rated iPad Point of Sale for hospitality and top choice for renowned coffee shops, delis, restaurants and chains. Our product is available in the UK, US, Canada and 20+ other countries. Merchants use Nobly POS to manage inventory & staff, gather business insights with 30+ powerful reports, set up loyalty schemes, take credit card payments, integrate with accounting software and more. Noblyの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
A single platform, omnichannel approach to deliver customer-focused commerce from order to fulfillment, in weeks or months.
enVista's Unified Commerce Platform delivers a Point of Sale, mPOS, OMS, PIM, eCommerce, and Vendor Dropship cloud platform for mid-market to Tier 1 retailers. If managing inventory across multiple stores, enterprise selling, saving the sale from anyplace and anywhere is important. Let us help YOU create brand ambassadors. Unified Commerce Platformの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
POS for iPhone, iPod touch, and iPad that consists of send & stay, suggestive selling, inventory stock take, and menu item information.
POS for iPhone, iPod touch, and iPad that consists of send & stay, suggestive selling, inventory stock take, and menu item information.

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Your time is important. Sell ​​on multiple channels. Manage stocks. Boost your sales in an easy way and with a single tool.
StockAgile is a cloud-based solution that makes the supply chain of the retail companies easier, agile and more efficient. StockAgile allows to analyse the product life cycle, from its design or purchase, to it is sold to the final customer, offering an omnichannel shopping experience. In addition, it removes the complexity of choosing the right product to design or buy, choosing the right store to increase its sales, or finding a balance between stocks and promotions. StockAgileの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
イノベーションとオムニチャネルの実行を加速する小売およびレストラン・チェーンに選ばれているクラウドベースのオムニチャネル・プラットフォームです。
イノベーションとオムニチャネルの実行を加速する小売およびレストラン・チェーンに選ばれているクラウドベースのオムニチャネル・プラットフォームです。柔軟なテクノロジーにより、WebおよびモバイルPOS、顧客関係管理 (CRM) およびクライアンテリング、オーダー・マネジメント・システム (OMS) エンジン、価格および割引管理、モバイル在庫、SAPやMagentoなどのソリューションを使用したコネクターなどの主要機能を通じて、あらゆるチャネルで差別化されたパーソナライズされた顧客体験を実現します。ITコストを削減し、俊敏性と革新性を高めることができます。 Openbravoの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Easily manage your store and website as one; mobile point of sale, eCommerce, marketplace integrations, inventory, promotions, loyalty.
Cumulus Retail offers a simple solution with the power to scale. We know how many hats business owners wear each day and created a POS and eCommerce that simply works well and works right, while enabling a competitive advantage through online marketing services and integrations. In a single system, Cumulus provides everything you need to expand beyond your physical storefront and move into the online world. With hands-on technical support, Cumulus lets you focus on growing your business. Cumulus Retailの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Sky is an easy-to-use and cloud-based point of sale software solution!
Sky is an easy-to-use and cloud-based point of sale solution! HadePay helps you process any payment, manage customers and products, access important data about your customers, transactions, and much more! Sky Systemzの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Countrは、ビジネスを簡単に構築し、管理し、成長させるための、POSソフトウェアです。iOSおよびAndroidタブレット、オフラインおよびオンラインで使用できます。
Countrは、簡単にビジネスを構築し、管理し、成長させるための、POSソフトウェアです。iOSおよびAndroidタブレット、オフラインおよびオンラインで使用できます。Countrにより、小売業者が在庫をより良く管理し、売上をリアルタイムで追跡し、詳細な分析で徹底した店舗レポートの作成が可能になります。CountrのPOSは、スタートアップ企業の立ち上げや、世界中の3,000社を超える企業経営改善を支援してきました。 Countrの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Practi's iPad cloud based Point of Sale system offers a single point of profound control over your business, from any smart device.
Practi is a powerful, all-in-one operating system for restaurants. More than just an EPOS, Practi can integrate with delivery platforms like Just Eat so that you can manage all of your incoming orders from one place. With an easy to use app that works on iOS or Android tablets, a cloud-based Back Office where you can make changes to your menu with a few clicks and a full set of sales analytics features, Practi is the only system your restaurant needs. Practi POS systemの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理
Now more than ever, it's important to reach your customers wherever they are.
Dylish is an all-inclusive white-label platform for online ordering and delivery. We create a custom app, website, and marketing material for restaurants with their own branding, to take back their take-out and delivery orders. Dylishの詳細

機能

  • 在庫管理
  • ロイヤリティプログラム
  • 販売レポート
  • 注文管理