人気のソフトウェア

スポンサー製品

評価が高いソフトウェア

153件の結果
DealHubの優れたCPQを使用すると、プロフェッショナルな提案と価格設定の見積りを数分で作成することができます。 DealHubの詳細
優れたCPQを使用すると、プロフェッショナルな提案と価格設定の見積りを数分で作成することができます。 受賞歴のあるDealHubのCPQソフトウェアを使用すると、営業チームはエラーを減らして見積りや提案をより迅速に構成することができます。DealHubは、管理タスクを最小限に抑え、営業チームが購入者とのより効果的な関与に集中できるようにすることで、営業業務における販売サイクルの削減と収益の増加を支 援します。 DealHubの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
法的拘束力のあるオンライン・サインを使用して、ドキュメントの作成、追跡、電子サインを1か所で行うことができます。 PandaDocの詳細
PandaDocでCRMを効率的なCPQツールに変えることができます。1回のクリックで見積もりを自動的に生成およびカスタマイズし、価格、割引、利幅を計算し、見積もり内で支払いを受け付けることができます。8,000社以上の企業がPandaDocでエラーを減らし、見積もりから入金までの期間を短縮しながら、販売実績を上げています。 PandaDocの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Voiroを使用すると、広告およびサブスクリプション・ベースの企業向け収益化インフラストラクチャを構築することができます。 Voiroの詳細
Voiroでは、ビジネスの推進に必要となるテクノロジーを構築することができるため、ユーザーが実行する必要はありません。メディア・セールス・チーム、運用チーム、財務チームの作業を簡素化し、より効率的かつ生産性の高い状態に導きます。データを非常に重視することで、チーム全体でより迅速かつ優れた意思決定を行うことができます。また、収益データから鋭いインサイトを引き出すことで、チームがリスクを管理して、新た な収益機会を見つけ、より強力かつ業績の優れたビジネスを構築できるようにします。 Voiroの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Configure pricing, quote contracts, and gain instant approvals with secure and legally binding e-signature. Zomentum Growの詳細
Zomentum Grow’s Quoting and Proposal Module helps you configure pricing, quote contracts, and gain instant approvals with secure and legally binding e-signature. Simplify the buying experience with a powerful and flexible editor, so your sales team can use flexible product recommendations to grow every customer deal. You can list a wide array of offerings, from simple product and services portfolios to customized bundles. Zomentum Growの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
We help job shops and manufacturers of all kinds work smarter for improved efficiencies, greater flexibility, and bigger profits.
ECI Shoptech brings together industry-leading solutions E2 SHOP and JobBOSS to create the next evolution in job shop business management: JobBOSS². Designed for job shops and make-to-order manufacture rs, JobBOSS² provides the flexibility manufacturers need to maximize productivity and profits, while scaling effectively. JobBOSS² gives you insight and visibility into your shop floor like never before with quick estimates and quotes, real-time data collection, flexible scheduling, and much more! JobBOSS²の詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Bitrix24は、見積書、請求書、提案管理機能を内蔵した、業界トップクラスの無料CPQ CRMです。世界中で800万のクライアントが利用しています。
見積もり、提案の管理、および請求書の無料ソフトウェアをお探しなら、Bitrix24が最適です。Bitrix24は、無制限の見積書や請求書を備えた無料CRMです。他の無料の見積もり・請求書ソリューションとは異なり、Bitrix24の見積書と請求書は完全にカスタマイズ可能で、複数の通貨サポート、税金、自動番号付け、製品カタログ、メールマーケティングなどの強力なツールを備えています。 Bitrix24の詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
CRM、POS、Webサイト、Eコマース、販売、会計、在庫、人事、マーケティングなどを管理する統合アプリのオープンソース・スイートです。
Odooは、完全に統合されたカスタマイズ可能なオープンソース・ソフトウェアで、専門的な観点から開発された使いやすいビジネス・アプリケーションを搭載しています。Odooの直感的に利用できるデータベースは、CRM、販売、プロジェクト、製造、在庫、会計をはじめとする、大半のビジネスニーズを満たすことができます。Odooは、企業の規模 (または予算) に関わらず、あらゆる企業のニーズを満たすように開発され た、オールインワンのソフトウェア・ソリューションです。 Odooの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Qwilrは、電子署名、分析、スマート統合などを搭載した、セールス・チーム向けのドキュメント設計および自動化ツールです。
Qwilrを使用すると、理想的な提案、売り込み、販売見積もりなどを作成することができます。 Qwilrの使いやすいページ・ビルダー、豊富な画像と動画ライブラリ、デザイナーが作成したテンプレートなどは、他とは一線を画します。CRMやビジネス・ソフトウェアとの統合することで、インタラクティブな見積もりや電子署名を追加し、必須の販売タスクを自動化することができます。ページがどのように見られているかにつ いてのページ通知と分析機能を使用して、会話をより迅速に進めることができます。 Qwilrの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Proposify's the proposal software that gives you control and visibility into the most important stage of your sales process. The close.
Proposify is the online proposal software that gives control and visibility into the most important stage of your sales process. From deal design to sign-off, get the confidence and flexibility to manage and close all your quotes, contracts, and proposals. Create impressive sales documents that stay consistent and error-free. Receive the insights to scale your process, make timely engagements, and accurately forecast. And deliver a seamless sign-off experience for your customers and prospects. Proposifyの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Cloud based custom manufacturing solution with quoting, business intelligence, employee management, and more.
ShopVOX is a comprehensive web-based, easy to use management solution for custom fabricators. Our solution includes everything you need to run your shop - sales lead tracking, quoting, work orders, purchase orders, job management and scheduling, online proof approvals, Quickbooks integration, business intelligence, online credit card payments through Authorize.net, and much more. Perfect for - Sign companies - Printing companies - Apparel companies - Custom manufacturers - Job shops shopVOXの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Scoro is an end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place.
Scoro is an award-winning end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place. In addition to project management features, Scoro provides all the tools you need to fully manage your business: work & task scheduling and tracking, collaboration, contact database & CRM, quoting and billing, advanced reporting, real-time dashboards, and much more. Sign up for a 14-day free trial to see for yourself! Scoroの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Clarizenの企業向けCWMソリューションは、集中を促し、チームを強化して、より迅速な対応を実現します。
Clarizenはクラウドベースのコラボレーション・ワーク・マネジメント (CWM) ソリューションです。この適応型ソリューションを使用すると、企業は、変化する市場の状況に対応できるようアイデアを戦略、計画、行動へと迅速に変換することができます。チームは好きな方法で業務を行うことができ、ワーク・ストリーム全体にリアルタイムの可視性がもたらされます。全員のエンゲージメントを促進してフォーカスを維持で きるため、より迅速に結果が得られるようになり、企業目標や顧客の期待を上回る結果を生み出すことができます。従業員50人以上の企業に最適です。 Planview AdaptiveWorkの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
QuoteWerks is an easy-to-use quoting and proposal solution enabling companies of all sizes to streamline their sales process.
QuoteWerks is an affordable turn-key quoting and proposal solution with over 88,000 Users in 101 countries. What sets QuoteWerks apart is its 55+ integrations with CRM (such as ACT!, Autotask, ConnectWise, salesforce, MS CRM, Outlook and more), Accounting (QuickBooks and Sage 50), Distributors (Ingram Micro, Tech Data, Synnex, and more), FedEx/UPS, Leasing, Sales Tax, Dell, Cisco, HP, CDW, and more. QuoteWerksの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Quotient streamlines the quoting process, making it easy to create, send, and manage quotes. Your customers will love it.
Quotient is super-intuitive online quoting software that lets you create, send, and manage your quotes. You'll save time and make more money with Quotient. Available 100% securely anywhere on the Mac, Windows and iPhone/iPad. Quotient seamlessly integrates with Zapier, Xero, QuickBooks Online, Insightly, Capsule and MailChimp. Quotientの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
The easiest to use omnichannel solution that brings together configure price quote (CPQ), B2B Ecommerce and complete sales enablement.
Combined CPQ, CRM & B2B Ecommerce solution for manufacturers and distributors. Streamline sales from the inside to the outside, including dealer and distributor channels. Provide error-free quoting for simple and complex configurations, shorten sales cycles, and modernize your selling today. NetSuite user? Verenia also offers the only CPQ solution that is 100% native to Netsuite, not a plug-in or extension. Trusted by companies like Yamaha Motors, Bennington Marine, and Lovesac. Verenia CPQの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Quote & Proposal Automation Anytime, Anywhere designed for IT Solution Providers
ConnectWise Sell offers IT solution providers of all sizes a cloud-based quoting solution that enables the quote-to-cash process to run smoothly. Key features help technology businesses quickly generate quotes, follow up on them, and turn them into revenue with ease. Tight integrations with leading CRMs like NetSuite, Salesforce, and ConnectWise Manage provide end-to-end visibility into the sales pipeline from quote and proposal creation to ordering, fulfillment, and billing. ConnectWise CPQの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
MRPeasy is an affordable and user-friendly self-service ERP/MRP software for small manufacturers and distributors (10-200 employees).
Affordable and user-friendly self-service ERP/MRP system for small manufacturers and distributors (10-200 employees). Seamless management of production, stock, customers, purchases, finances, and your team. Stay organized with accurate scheduling and reporting, real-time inventory and purchase management, and a complete view of the business. No more spreadsheets, always promise an accurate lead time, prevent stock-outs and overstocking, improve internal communication and customer satisfaction. MRPeasyの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Quoter is your sales system that increases capacity and reduces purchasing friction.
More than 30% of sales-related activities can be automated. With Quoter, your team can send winning sales quotes in seconds. Quoter is a modern, cloud-based quoting platform that helps technology service providers sell more and get paid faster. Our unlimited user pricing plans coupled with our automation workflows allow you to empower more of your staff to sell, without fear of losing control. Quoterの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
請求プロセスのステップ全般を自動化します。請求書の発行から代金回収、税金までを単一のソリューションで処理できます。
より高い収益を目指すことができます。販売と請求を1つのプラットフォームから処理できます。複雑な取引の製品構成、価格算出、見積もり作成のすべてを行うことができる優れた顧客関係管理 (CRM)。見積もりから顧客維持までの顧客ライフサイクル全体を完全に可視化し、販売と財務を統合します。セールス・チームとチャネル・パートナーに、複雑なソリューションの製品構成、価格算出、見積もり作成を迅速に行うためのツール を提供します。割引、価格設定、承認を自動化し、収益と利益を最大化します。 Salesforce CPQ & Billingの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Simplify and grow your business with your own custom Logicbox.
Logicbox helps companies grow by combining every facet of your business into a single, customized, cloud-based system. From account and lead management, CPQ and production, to invoicing, purchasing and inventory management, to distribution, installation and service, Logicbox streamlines and scales your critical daily processes. Choose Logicbox and get real-time visibility into all aspects of your operations, enabling you to grow your business and increase profitability. LogicBoxの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
構成可能な製品やサービスの見積もりおよび販売方法を変更することで、ビジネス・オペレーションを合理化できます。
単一のアプリケーションから一意の構成の作成、価格設定の計算、生産データの組み込み、顧客への見積もりの送信、および注文確保を行うことができます。企業の規模にかかわらず、多くの顧客が、価値を提供するデジタル変革の基盤としてConfigure Oneを活用しています。 Configure Oneの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Online platform that via Parametric Design (Grasshopper) enables an affordable & flexible approach to online 3D product configuration.
At ShapeDiver we offer an ideal tool for cost-effectively displaying Product Configurators on the web. There is nothing like seeing your product through our technology for the first time. Request a demo and let us show you how parametric design can enable new possibilities for your company. ShapeDiverの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
TruOI is the only real time, operational Intelligence platform that helps executives and their team members streamline performance and
The TruOI Operational Intelligence Platform is an umbrella application that integrates all your data and software systems into one unified platform. The result? Real-time operational management and automated business processes that streamline performance and increase corporate, unit, and team member profitability. TruOIの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Cloud based platform empowering brands and retailers with live 2D, 3D & AR Product View, Configuration and Customization
Zakeke is a cloud platform empowering brands to offer their customers live Product Customization, 3D & AR view and Virtual Try-On. By integrating it with your store, your customers will be able to customize your products with texts, images, materials, colors and more, before they buy them. The 3D Product Configurator offer an immersive and unique 3D shopping experience with AR, transforming customers into creators! Zakekeの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
中小企業向けの軽量CPQソフトウェア。販売チームによる依頼対応の高速化、見積もり作成の精度向上、よりスマートな販売を実現し、契約数を上げることができます。
ConvertCalculatorは中小企業向けの軽量CPQソリューションです。CPQは、販売チームがより速く依頼に対応し、正確に見積もりを作成し、よりスマートな営業を行うことを実現させ、成約数を増加させます。 価格見積もり設定機能を自社のWebサイトに直接埋め込み、訪問者に価格、投資収益率、割引を計算させて、即時見積もりの依頼や直接注文させることができます。 ConvertCalculato rを使用すれば、見積もり作成が75%迅速化し、注文の精度が50%、売上が30%向上します。 ConvertCalculatorの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Easily link/update Word/PowerPoint content (text, tables, and charts) based on Excel data and calculations with our Office 365 add-in.
Easily link/update Word/PowerPoint content (text, tables, and charts) based on Excel data and calculations with our Office 365 and Windows Online add-in. Automate your customer proposals, recurring business/financial reports, custom engineering datasheets, and more! Quick/secure install via the Microsoft Office Store. No registration required. Free Forever Version. Free templates to get you started. Works with Office for Windows, Office for Mac, and Office Online Excel-to-Word Document Automationの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
D3M enables users to collaborate in real-time while designing network diagrams and automatically generating your quotes and proposals.
D3M is a sales and diagramming tool used to enhance your digital sales process by enabling remote customer collaboration and simplifying information to close deals faster. Whether you want to build your device network to show how machines, objects and devices connect, or even design and automatically generate a quote for a video surveillance network, D3M can do it all. Seamlessly unify your digital sales process with D3M. D3Mの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Our digital sales room empowers revenue teams to increase win rates by engaging and understanding buyers from opportunity to won deal.
GetAccept’s Digital Sales Room empowers revenue teams to increase their win rates by engaging and understanding buyers from opportunity to signed deal. By using a Digital Sales Room sellers and buyers can meet, communicate and interact in one platform via video and chat and easily share and track documents, presentations and proposals, invite stakeholders and negotiate in real-time to close the deal with secure e-signing. With GetAccept, you will create the best buying experience and increase. GetAcceptの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Sofon helps sales employees to easily and quickly translate customer requirements into error-free professional proposals and quotations
Sofon is a Sales Automation solution that simplifies, accelerates and improves the sales process of customer specific products or services. Sofon helps sales employees to easily and quickly translate customer requirements into error-free professional proposals and quotations. Quotations can be automatically transformed into production orders. Sofon guides sales to choose the best product fulfilling the needs of the potential buyer and to help them to a buying decision. Sofon Guided Sellingの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Clarity is a powerful CRM, MIS, quoting, production, stock, deliveries and invoicing engine, all rolled into one easy-to-use system.
Everything your business needs, in one software package. Covering daily activities such as sales, marketing, stock management and MRP all from a user-friendly central system Clarity is designed to help you run your businesses seamlessly. Clarity Softwareの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Secure, ITAR-compliant, cloud-based manufacturing estimating and quoting software for job shops. Quote faster. Win More.
Paperless Parts is the most advanced estimating and quoting software for job shops and contract manufacturers. Paperless Parts reduces time spent on estimating, quoting, and order processing with seamless integrations for the ERP solution you already use. Streamline the quoting process, amplify your digital presence, and manage customer communication with the platform built to help you grow your business. The platform is cloud-based and secure to ensure ITAR compliance. Paperless Partsの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
All-in-One Payment Platform designed to accelerate commerce for B2B and B2C businesses.
BlueSnap provides an All-in-One Payment Platform designed to increase sales and reduce costs for B2B and B2C businesses around the world. Our Platform supports integrated payments, online and mobile sales, marketplaces, subscriptions, invoice payments and manual orders through a virtual terminal. With a single integration to our Platform businesses can accept any payment with ease, anywhere in the world with access to 110+ payment types including digital wallets, 100 currencies and 29 languages. BlueSnapの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Business proposal and sales quotation software that provides alerts, sales forecasting, images/videos adding, and legal compliance.
Business proposal and sales quotation software that provides alerts, sales forecasting, images/videos adding, and legal compliance. QuoteCloudの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
We are on a mission to be world’s fastest-growing deal automation software.
Sales teams today spend a lot of time to close a deal on actions like creating a proposal or a quotation, sending them, following up with customers, negotiating with hot prospects, signing contracts and collecting payments to eventually close the deal. All this happens outside their CRMs. We help sales team track their deals and help them close faster. We provide superior customer experience through branded docs, automations and unique customer portal. MiClientの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
iQuoteXpress (IQX) is an affordable, fully supported, sales proposal automation solution. Integrates w/CRM & ERP or use standalone.
iQuoteXpress (IQX) is an affordable, easy-to-use, fully supported sales proposal automation solution (a.k.a, configure, price, quote, or CPQ). Create product and pricing configurations in seconds. IQX integrates with Zoho, Dynamics, Salesforce, Shopify, and more with ease, and includes custom proposal templates, centralized product and pricing configuration, sales quote tracking and reporting tools, and much more. Per-user, per-month pricing. iQuoteXpressの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
A modern & secure sales quoting software for sales teams to create, share, review, automate, eSign, & store quotes in a central place.
A modern sales quoting software that enables sales teams to manage their quotes, optimize the sales process, close deals, and collect payments. Revv offers enterprise-grade security and features like quote templates, business apps integration, workflow automation, eSign, soft sign, cloud storage, alerts, tracking and analytics, machine learning, & user management capabilities. Revv’s powerful features, user-friendly interface, & generous pricing plans provide unbeatable value to sales teams. Revvの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
System to manage technical reports and commercial offers that works automatically and integrates with the best management systems.
Cloud platform that allows you to manage appointments and activities wherever you are, thanks to an integrated app that automates the tracking of trips, stops and phone calls.It manages both commercial activities, integrating an automatic editor of estimates, and technical activities, reaching the compilation of reports of intervention with collection signature from mobile. TakeOff Estimates and Reports 4.0の詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Conga CPQ has the capabilities you need to deliver accurate quotes more quickly and create smarter deals.
More than 80 percent of B2B decision makers think sales reps are unprepared. And salespeople only spend about 22% of their time actually selling. What if you could empower your sales team to sell more, with a faster sales cycle? Conga CPQ leverages AI and machine learning to act as a “virtual coaching staff.” By eliminating manual processes and driving better selling behaviors, CPQ lets reps generate quotes faster and more accurately, ultimately leading to bigger deals at a higher win rate. Conga CPQの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
End-to-end professional services automation software for services-first businesses to streamline quote-to-cash and drive profitability.
Planview Changepoint is an end-to-end professional services automation (PSA) solution that powers the entire services lifecycle from opportunity to billing, advancing operational effectiveness and delivering the visibility needed to maximize utilization, improve customer satisfaction, and increase profitability. Services orgs can optimize staffing levels using powerful capacity forecasting and planning capabilities and gain delivery confidence while generating profits from happy customers. Planview ChangePointの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Online access for Sales, Re-sellers, Dealers and Customers -Generate accurate quotes and orders with a rules based Configurator 24/7
CIS CPQ gives you more than just a Configure Price Quote solution (CPQ) allowing your Sales team or customers to obtain accurate quotes with your products that have many options. We give you the tools to embed the logic that is normally kept in someone's head there are no limits on what you need to ask to ensure that you create a quote, with an accurate item list. Unlike other systems we take a few hours to train you, so no additional services fees. CIS Configuratorの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
OneBill's CPQ capability enables complex subscriptions to be easily configured and scaled and automates quote and contract management.
OneBill CPQ (Configure-Price-Quote) enables complex product and pricing offers to be configured with ease. Businesses can easily scale subscription plans with unique pricing and promotional offers and can automate the quote creation to contract approval process. OneBillの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Epicor CPQ は、複雑な製品を処理できるビジュアルなコンフィギュレータを使用して世界中の企業のCPQとEコマースを変革するソリューションです。
Epicor CPQ は、世界中の企業の構成、価格、見積もり (CPQ) とEコマースを変革するソリューションです。この製品コンフィギュレータは、複雑なビジネスルール、3Dと2Dの可視化、リアルタイムの価格設定とCADの自動化を処理できる優れた製品です。このエンドツーエンドのソリューションを導入すると、卓越した購買体験、より迅速な販売サイクル、より効率的な製造プロセスを実現できます。 Epico r CPQ は、GE Healthcare、Tuff Shed、Merck Millipore、Architectural Lighting Works、Johns Manvilleなどの大手企業で使用されています。 Epicor CPQの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
A complete system to capture business rules and to generate and distribute quotes and other product-related documents .
Merkato is very user friendly and surprisingly easy to use. The software is packed with smart, user-oriented, features and functions. The user interface is tight and adaptive. The user only sees what he needs at any moment. Due to this and many other modern options, implementation times are record-breaking short. Making changes in rules or layout is no problem at all. Using drag&drop, Copy &paste from Excel and many other smart functions, changes and improvements are fun to implement. Merkatoの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
The all-in-one solution to a successful digital selling.
Apparound is the all-in-one solution that digitize, accelerate and manage the entire sales journey from the presentation of marketing materials to the configuration and collection of the order. Apparo und’s mission is to eliminate unproductive sales activities, simplify their work and improve customer engagement. The result is increased sales revenue, better satisfied customers and happier sales people. Apparoundの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Tactonを使用すると、注文から配達まで、組織のつながりを維持し、常に適切な製品を配達することができます。
どのビジネスもユニークですが、TactonのCPQ (構成、価格、見積もり) テクノロジーもユニークです。Tactonは20年以上にわたる開発を通じて、単一の真実の情報源を含む、強力かつ制約ベースのコンフィギュレーターを生み出してきました。Tactonは、ユーザーによる多岐にわたる製造ニーズへ対応する方法を変えつつあります。今まで以上に重要なのは、顧客が求めていること、顧客固有の問題に迅速に対処す る方法を理解することです。 Tacton CPQの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Our CPQ Software creates quick, accurate and highly configured quotes that boost sales velocity for sophisticated B2B businesses.
Expedite Commerce CPQ Software is an advanced configure-price-quote solution that enables sales reps to create accurate quotes in the fastest time for even the most complex and highly configurable products. It comes with a 3D Visualizer, Product Configurator, Sales Personnel Onboarding solution and offers Guided Selling, Rule-Based Selling, and e-Signature capabilities. Easy-to-deploy and demands no coding. Updating catalogs and pricing is super-easy, reducing burden on IT and Sales Ops. Expedite Commerceの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Deliver flawless sales experiences from Quote to Order. Unified configuration and quoting for Microsoft Dynamics 365 and Salesforce.
e-Con helps businesses sell custom products and services easily and accurately. No matter how many options or variations, our powerful guided selling tools, API integrations, calculator and rules engine produce flawless, visually stunning proposals that meet customer needs. We are the only quote-to-order tool that synchronizes front and back-office data in real time. Join more than 500 customers who are happily using Salesforce and Dynamics with e-Con CPQ. eCon for Dynamics AX NAV & CRMの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Converts existing, complex macro/VBA enabled Excel spreadsheets into secure and remotely accessible web apps eliminating Excel chaos.
EASA is a low code software platform that allows businesses to convert existing, complex macro/VBA enabled Excel spreadsheets used for critical applications such as CPQ, financial modeling, insurance raters and engineering calculators into secure, remotely accessible web apps that can be directly integrated with other systems such as CRM, ERP and databases eliminating the need to replace these with costly and often inflexible single purpose commercial or custom-coded tools. EASAの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
ITサービスに特化したサービスの構成、価格、見積 (CPQ)。ボタンをクリックするだけで、作業範囲記述書 (SOW)、作業分解構成図 (WBS)、および価格設定を動的に作成することができます。
ITチャネル企業向けサービスCPQ。ITサービスを販売する会社は、ScopeStackでプリセールス・プロセス中の効率を高め、リスクを軽減することができます。 ScopeStackのプラットフォームでは、作業範囲記述書の整合性を保ち、見積価格の精度を高めることができます。 無料トライアルをリクエストして、作業範囲記述書を迅速かつ正確に作成するScopeStackの機能を確認してください。 ScopeStackの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算
Hive’s CPQ solution simplifies sales processes for complex products with 3D configuration, automatic quoting, & online order placement.
Hive is a Configure Price Quote or CPQ solution for large manufacturing enterprises (revenue > $ 30M). Our software makes it easier to sell complex products by allowing users to configure products in 3D, consult real-time pricing, generate error-free quotes, and place orders online. That’s how Hive creates a unique customer experience, an efficient sales cycle, and a growth in revenue! Hive’s CPQ platform is the digital transformation manufacturers need to start building on tomorrow’s customer Hive CPQの詳細

機能

  • 製品コンフィギュレータ
  • セルフサービスポータル
  • 見積もり、概算
  • ガイド付き販売
  • eコマース管理
  • 承認ワークフロー
  • 価格・コスト計算