日本 日本製品のみ表示
226件の結果
monday.comは、プロジェクトに貢献できるよう部分的なアクセス権を付与された請負業者を管理し、予算を編成することのできるオープン・プラットフォームです。 monday.comの詳細
クラウド・ベースのプラットフォーム、monday.com Work OSを使用すると、チームはカスタム構築のソリューションを数分で作成し、作業のあらゆる側面を管理できるようになります。請負業者と予算のディレクトリを、単一のプラットフォームで管理することができます。また、権限を使用して部分的なアクセスを付与すると、請負業者によるファイルの共有、ステータスの更新、他のチーム・メンバーとのやりとりを行うことができます。単一のリアルタイムな真実の情報源を容易に維持することができるmonday.comを使用すると、チーム・メンバー間の情報共有が実現されます。 monday.comの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
世界各地の従業員の給与計算とコンプライアンスに対応するシステムです。これからの事業のために構築された最新の決済プラットフォームです。 Deelの詳細
Deelは、リモート・チームのために構築された、グローバルな給与計算とコンプライアンスに準拠した雇用のためのシステムです。世界各地でさまざまな人材を雇用し、給与を支払うことができます。現地の法律、複雑な税制、国際的な給与制度を気にすることなく、150カ国以上で即座に雇用を行うことができます。 1つのプラットフォームから、柔軟な引き出しを通じて契約業者に支払いを行ったり、自動化されたワークフローで契約や請求書を管理したり、ローカライズされた契約により分類ミスを回避したりすることができます。 Deelは、中小企業から株式公開企業まで4,500社以上にサービスを提供しています。 Deelの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
使いやすく高性能なクラウド・ベースの請負業者管理ソリューション。今すぐ改善することができます。 Gatekeeperの詳細
使いやすく高性能なAI駆動型クラウド・ベース請負業者管理ソリューション。請負業者と契約の管理、重要な日付に関する自動アラートの受信、リスクのモニタリング、作業量の管理、ファイルとメッセージの保存を、全社規模で一元的に行うことができます。 Gatekeeperのレポート、コラボレーション、アラート・ツールを使用すれば、ベンダーと契約の管理を簡単かつ効果的に行うことができます。 Gatekeeperの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Procore construction management software handles construction projects, resources, people, and financials from planning to closeout.
Procore allows you to eliminate delays and increase efficiency and productivity by connecting owners, GCs, and specialty contractors in one system. Run your construction projects with complete visibility by housing every app, document, and person in Procore¿s cloud-based platform. Procore offers unlimited users, data and support which breaks down communication barriers and enables collaboration across teams. Take control of your construction projects with visibility at every step of the process. Procoreの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Autodesk Construction Cloudは、優れたソリューションを統合してチームをまとめ、建設の予測可能性と安全性を向上させます。
Autodesk Construction Cloudはオフィスと現場チームのとりまとめや、設計からプランニング、建設、運用までを統合し、建設の予測可能性、安全性、持続可能性を向上させることができます。 Autodesk Build、Autodesk Takeoff、およびAutodesk BIM Collaborateは、統合プラットフォームおよび共通のデータ環境上に構築された新しい製品スイートで、ゼネコン、専門業者、設計者、オーナーのビジネスに優れた成果をもたらします。 Autodesk Construction Cloudの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Buildertrendは、住宅建築業者、リモデリング業者、専門請負業者から信頼されている建設プロジェクト管理ソフトウェアです。
Buildertrendは、住宅建築業者、リモデリング業者、および特殊請負業者向けのクラウドベースの建設プロジェクト管理ソフトウェアです。2006年以来、建設業界により優れた建設方法を提供してきました。世界中で100万人以上のユーザーが、リアルタイム・コラボレーションのプラットフォームとしてBuildertrendを選択しています。Buildertrendのソフトウェアを使用すると、施工専門家によるプロジェクト完成を支援すると同時に遅延を削減し、通信エラーを排除し、顧客満足度を向上させることができます。 Buildertrendの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
請負業者向けの使いやすいクラウドベースのテイクオフおよび見積りソフトウェア。MacとPCに互換性があります。今すぐ無料アカウントを作成しましょう。
STACKが提供する、使いやすい建設テイクオフおよび見積りソフトウェアを使用することで、より多くの入札に参加して受注できるようになります。計画に費やす時間を削減し、プロジェクトの獲得にかける時間を増やすことができます。STACK Proを使用することで次のことを実現します。1) 材料、設備、人件費の正確な見積り。2) テイクオフ時間の75%以上の削減。3) 場所やデバイスに制限されることなく、チームとコラボレート。今すぐ無料アカウントを作成しましょう。 STACKの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
The fastest, easiest, and highest value contractor software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful solution for your contracting business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. mHelpDeskの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Jobber is perfect for contractor businesses to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free today!
Keep your contractor jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online, or automatically. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Jobberの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Sineは、訪問者、請負業者、スタッフ、学生および宅配業者を、ウェブ、タブレットおよび携帯電話から登録することができるワークプレイス・ソフトウェア・システムです。
Geofenceを施設内に設定し、勤務時間や出勤状況の追跡、施設に関するオリエンテーションの実行、鍵の追跡、作業指示を行うことできます。JLL、Vodafone、GE、Comcast、DHL、Goodman、そして世界中の何千もの企業から信頼されています。多忙なリピーターの訪問者はスマートフォンで簡単に「チェックイン」でき、ホストは事前にゲストを登録し、到着時に好むデバイスに通知を受け取ることができます。すべてのハードウェアは、オンライン・グローバル・ショップにより提供され、すぐにセットアップができ、簡単に使用できます。24時間サポートと30日間の無料トライアルが付いています。クレジットカードは必要ありません。 Sineの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Provides small to mid-sized contractors with access to end-to-end business and project information.
Sage 100 Contractor, formerly known as Sage Master Builder, provides small to midsized contractors with access to critical, end-to-end business and project information, whether they are a general contractor, service or specialty contractor or a homebuilder. Suitable for companies that have outgrown generic accounting software, the suite of applications encompass the entire construction cycle including accounting, estimating, project scheduling and management, job costing and service management. Sage 100 Contractorの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
在宅改善請負業者がワークフロー、従業員、販売、現場業務を管理するのを支援するビジネス生産性ツールです。
JobProgressは、請負業者向けのオールインワンのクラウドベースのビジネス管理アプリです。このプラットフォームは、優れた結果を得ることができる使いやすいツールを請負業者に提供します。場所や時間に制限されることなく、ビジネスを制御、整理、管理することができます。JobProgressは単純かつ強力なツールです。チームワークと効率を促進しながら、無駄な作業を減らします。利用者とそのチームが直感的に進捗を追跡、監視、測定できるような設計のプラットフォームです。 JOBPROGRESSの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
人件費、有給休暇 (PTO)、プロジェクト予算、写真、メモをリアルタイムで追跡することができます。
busybusyは、請負業者が請負業者のために開発した時間追跡用モバイル・アプリです。作業時間とGPS記録を追跡し、業務の原価計算、およびドキュメンテーションのプロセスを自動化することができます。クラウド上のモバイル時間追跡機能を利用すれば、建設作業員は、Webブラウザだけでなく、iOSおよびAndroidデバイスから出退勤時刻を記録することができます。busybusyを使用すれば、スマートフォンが高度な管理ツールに変身します。時間追跡、プロジェクト進捗状況の記録、プロジェクト情報のモニタリングといったプロセスをシンプルに変革して自動化することができます。 busybusyの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
NOW: Starting @ $49/m for the WHOLE company, Contractor Foreman is the most affordable solution for small and medium sized contractors.
NOW: Starting @ $49/m for the WHOLE company, Contractor Foreman is the most affordable all-in-one solution for small and medium trade and general contractors who want a better way to manage their projects. *FREE Trial + 100 Day Guarantee* Easy to use and rated as a Top App and Best Value. Save thousands compared to other systems. Integrates with QuickBooks. Use it on the phone, tablet, and computer. Time Cards, Estimates, Online Payments, Daily Logs, Scheduling, and 35 other great features. Contractor Foremanの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Quickbase is a no-code platform that enables organizations to track contractors and construction projects in real-time.
Quickbase is a customizable contractor management software that can help qualify, manage, track, and monitor contractors in real-time. Contractors use Quickbase to track construction projects, centralize data, and drive deeper insight and efficiency. Quickbase is an end-to-end solution with tools like CRM, Project Management, Service Requests, Employee Management, Order Management, and more. Quickbaseの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Allows contractors to post projects, send bid invites, share information with subcontractors and manage multiple team members
PlanHub is free construction plan room and bid management software that allows general contractors to post projects, send bid invites, share information with subcontractors, suppliers, and vendor. There is no limit on the number of users per company. Subcontractors can register for free and start on a free trial to view projects, download project specs, and submit a bid. After the free trial ends, the user can choose to go on a PlanHub Basic Plan, or upgrade to PlanHub Premier. PlanHubの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Premier is a cloud-based, all-in-one accounting, job costing, project/document/drawing management software voted #1 by Gartners.
Empowering construction firms to work smarter. Premier is an all in one accounting, job cost, project and document management software voted #1 by Gartners. Developed for General Contractors, Construction Management, Design Build, Land Developers, Home-builders & Specialty contractors. Trusted by thousands of companies and rated at the top leader in 2019 & 2018. Focused on delivering a modern and powerful software that is simple to use for end users and easily accessible from anywhere. Premierの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Deltek Costpointの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
世界中の建設に携わるチームをつなぐプロジェクト・デリバリーとプロジェクト管理のための優れたデジタル・プラットフォーム。世界中で500万人以上のユーザーに信頼されています。
所有者やデリバリー・チームは、Oracle Aconexの建設プロジェクトにおける可視性、管理、リスクの軽減、チームのつながりを信頼しています。設計と建設のコーディネーション、プロジェクト管理、コスト管理、文書管理、フィールド管理の効率を高めます。使いやすく、数日で導入できる建設管理ソフトウェアを使用して、短期間で価値を実現しましょう。 Oracle Aconexの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Comprehensive cloud based solution for GCs, commercial construction project management, document control and construction financials.
Construction doesn't stop; you shouldn't either. Manage your projects from anywhere with our cloud-based construction management platform. Manage everything from pre-construction through project closeout, while connecting team members using any device. In addition to strong field reporting, RedTeam provides solutions for all steps of the project management process, from generating new business, pre-construction, contracting, performance management, and financial controls. RedTeamの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
The largest construction network joins forces with an easy-to-use preconstruction platform to streamline the bid management process.
BuildingConnected connects over 1 million contractors through the largest real-time, crowdsourced construction network, empowering them to save time and increase accuracy in their bidding and risk management workflows. BuildingConnectedの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
オフィスや現場で使用されるセグメント化された日報、タイムカード、ツールボックス・トーク、チェックリストなどのためのシンプルなソリューション。
*デモに参加すると$100のAmazonギフトカードが進呈されます。* Rakenのフィールド管理ソフトウェアは、リアルタイムでの正確なプロジェクト・データの収集に役立ちます。デジタル文書や生産追跡から安全ツールまで、プロジェクトの改善とコストの削減に必要なインサイトを取得することができます。iOSとAndroid用のモバイル・フィールド・アプリは、リモート・コラボレーションも容易にします。Rakenを使用すれば、誰もが効率的に仕事ができるようになります。 RAKENの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
BigChange Job Management Platform plans, manages, schedules & tracks your contractor's jobs in one paperless solution.
BigChange Job Management Platform is the paperless way for companies to plan, manage, schedule & track jobs in one simple to use and easy to integrate platform. BigChange helps companies across the UK to win more work, increase the capacity of their teams, accelerate invoicing & transform cash flow, all whilst reducing operational costs and admin time. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. BigChangeの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Rhumbix is built for General Contractors.
Get control of your data, streamline workflows, and optimize field productivity and profits. Rhumbix helps you take the headache out of managing subcontractors with time and materials tracking that tracks and manages your out-of-scope work from submission to approval. The easy-to-use mobile app increases reporting accuracy, delivers real-time insights, and fast tracks approvals to help contractors make better, faster, more informed decisions. Rhumbixの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
eSUB Cloud is the only field-focused project management platform built for specifically for subcontractors.
Developed exclusively for commercial subcontractors, eSUB Cloud delivers a mobile and cloud-based construction project management platform. Create, store, access, and analyze all your data, documents, and activities from any device or location. eSUB Cloud's comprehensive platform includes applications for managing submittals, change orders, RFIs, daily reports, field notes, POs, correspondence, time cards and more, while also integrating with accounting, design and drawing management solutions. eSUBの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
請負業者管理を合理化する、統合された建設およびサービス管理ソフトウェア。
Jonas Enterpriseは、会計、プロジェクト管理、請負業者管理のためのオールインワンの建設およびサービス管理ソリューションです。請負業者の管理を合理化したいと考える一般、機械、電気、暖房・換気・空調 (HVAC)、配管などの中・大型請負業者に適しています。どこからでもプロジェクトを管理し、発注書 (PO) を即座に表示して、労働、下請け業者、設備を追跡することができます。14,000人以上のユーザーから30年以上にわたって信頼されています。 Jonas Enterpriseの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Tradifyは、取引やサービスを基盤としたビジネスのために作られた請負業者管理ソフトウェアです。外出先でも、見積もり、スケジューリング、追跡、請求書作成を行うことができます。
Tradifyは従業員1~20人のビジネスに特化して作成されたオールインワンの請負業者管理アプリです。この製品には商取引に関する管理作業を軽減するためのあらゆる機能が搭載されています。見積書、請求書、タイムシート、フィールド・サービス管理、発注書、スケジューリング、業務レポートなど、Tradifyなら簡単に行うことができます。 Tradifyは、世界中で14,000人以上の電気技師、配管工、HVAC、建設業者などの作業者が利用しています。Tradifyは使いやすさで顧客に選ばれています。 Tradifyの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
GCPay fully automates the payment application process between general contractors and subcontractors.
In construction, the payment application processes can represent more than 75% of a projects cash outflow! Good news... GCPay simplifies the pay app processes between general contractors and your subcontractors. Our SaaS platform automates the process so you can create and exchange lien waivers, organize and collect compliance documents, and improve subcontractor communication. Integrate directly with your construction ERP to save time and get your subs paid faster. GCPayの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
simPRO is a powerful field service management software solution that helps trade contractors streamline operations to increase profits
simPRO is a complete field service management software solution with powerful contractor management features. If you struggle with scheduling contractors, job costing, estimating, project management, or other areas of your workflow, simPRO's software solutions can address your pressing challenges through automated tasks, detailed business reporting, and a mobile app that connects your office operations to your contractors in the field. Easily manage contractors and projects with simPRO. simPROの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Construction collaboration software your team actually likes.
Touchplan is the award-winning construction collaboration tool that project teams actually like. Serving field teams, planners & stakeholders through an accessible-anywhere, web-based system, Touchplan is proven to grow businesses through substantial project-level efficiency gains. Drawing on over 20 years of experience gained through affiliated services firm MOCA Systems, Touchplan is trusted by over $52B of construction, 48k+ users, 28k+ global projects & 100+ general contractors. Touchplanの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
SINC is your boots-on-the-ground job costing and workforce management tool, bridging the gap between the job site and the office.
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurately *Reporting on labor costs and production tracking *Managing tasks and project punch lists *Shift and job notes for effective company-wide communication *Improving job profitability *Calculating accurate and transparent overtime hours *Scheduling your workforce to reduce no-shows SINCの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
ワークフローを最適化し、コミュニケーションを強化し、施設の継続的なメンテナンスを可視化することができます。
小売業者とレストランのコミュニケーションおよび解決管理。 複数の小売サイトを管理するには、調整された計画、コミュニケーション、実行を通して、企業の経営戦略を効果的に実行する必要があります。 Big Sky Technologiesは、複数サイトの小売業務に影響する問題をキャプチャ、追跡、管理、解決するための高度な通信および解決管理システムを提供しています。 ServiceChannelの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
For contracting firms looking to run a more productive business. Seamless management of jobs, contracts, invoicing, subs, and more.
Knowify is single-minded in its commitment to deliver the best business management solution to commercial/residential subcontractors, residential contractors, and the construction trades using QuickBooks Online. Contractors know there is no better or more powerful tool to handle job costing, contracts, project management, change orders, RFIs, work in progress, scheduling, time tracking, progress billing and AIA billing from a single, unified platform. Try it for free today! Knowifyの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
PSA is the best management solution for Property Restoration Contractors who want to maximize profitability
PSA is the #1 enterprise management solution for Property Restoration Contractors who want to eliminate duplication, create stronger accountability and maximize profitability. We provide a one-stop solution that provides real time updates on Financials, Job Management, CRM and Field Operations. PSA also integrates will industry leading products such as Xactimate, Xactanalysis, Moisture Mapper and more to streamline your workflow processes. PSAの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
CompanyCam is a solution for contractors to effortlessly organize job photos using location and time stamps.
CompanyCam is a photo-based solution created for contractors, by contractors. Take unlimited photos—which are location and time-stamped, sent to the cloud, and stored securely. Every photo is organized by project and instantly available to your team, allowing you to see what’s going on anytime, anywhere. CompanyCamの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
どのような要件にも対応できる優れた請負業者管理プラットフォーム。作業者にとっては使いやすく、マネージャーにとってはカスタマイズしやすいプラットフォーム。今すぐ試してください。
請負業者から社内管理チームまでシステムをつなぐ、優れた請負業者管理ソフトウェア。訪問者、新人研修、資格、ID、保険情報などを迅速かつ簡単にログに記録することができます。有効期限アラート機能を備えています。あらゆるデバイスからオンラインで利用できます。iOSやAndroidのオフライン・ネイティブ・アプリでも利用できます。アクセス、入力、レポートをリアルタイムですばやく簡単に行うことができます。すぐに使えるテンプレートを利用するか、特定の要件に合わせて構成することができます。今すぐ試してください。 HSI Donesafeの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
SAP Fieldglassは、派遣社員や人材ベースの外部サービスを管理するクラウドベース・ソフトウェアのグローバル・リーダーです。
現代のワークフォースにおいて、従業員の占める割合はわずか58%に過ぎず、残りの42%は外部リソースが活用されています。これが現代におけるワークフォースの現実です。 SAP Fieldglassを利用すると、外部のワークフォースを積極的に管理し、リスクを軽減しながら、この強力なリソースからあらゆる価値や競争上の優位性が取得することが可能になります。この実証済みの革新的なソリューションは、雇用からオンボーディング、請求書作成、その他あらゆる業務におけるプロセスの各段階を管理するための支援を行います。 SAP Fieldglassの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Contractor management software that checks qualifications, tracks mandatory documentation and shows compliance levels in real time.
Replace your ineffective, time consuming manual contractor management process with Contractor Compliance and say goodbye to spreadsheets! Streamline your existing process of collecting, tracking and re-qualifying mandatory Contractor documentation (such as insurance certificates). Upcoming audit? Improve and monitor your compliance levels in real time. Digitize your current process to save time, reduce risk and manage contractor compliance across any device, anywhere and at any time. Contractor Complianceの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Manage all aspects of a project, program or portfolio from inception to close with Camms.Project.
Camms.Project gives your business the best platform to consistently deliver effective projects and portfolios with a simple, easy to navigate and understand platform built with the end-user in mind. Overcome the complexities of modern-day project and portfolio management using a flexible solution that can adapt processes and workflow, integrate with third-party systems and deliver tangible results. Camms.Projectの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Comprehensive cloud-based management solution for businesses. Includes Accounting, CRM, Projects, HR, etc on any device.
Your cloud-based, all-in-one business management solution. Striven is ready for your business right out of the box. With fully integrated accounting, CRM, inventory, project management, human resources features, it's the only software you'll ever need. We've turned our 20+ years of experience helping companies succeed into a powerful single platform that connects and improves your core business processes. Striven is the most affordable complete business management tool available. Strivenの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Bolt is a project management, scheduling, and estimating solution built for trade contractors who work with new home builders.
Bolt is an integrated cloud-based solution for trade contractors in new home construction. The software helps users simplify project management, scheduling, and estimating. Use Bolt on your phone or tablet to get instant access to job information, control over constantly changing schedules, and insights into job profitability. Pull work orders directly from the builder's system to save time on data entry and eliminate errors. Boltの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Utilised internationally by organisations such as Yamaha, Nespresso and Government authorities
Eliminate Paperwork, Automate Visitor Logs And Increase Staff Productivity With This Revolutionary Visitor, Contractor and Employee Management System! VisitUs Receptionの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Synchroteam FSMソフトウェアで、モバイル・ワークフォースを管理することができます。無料トライアルは1分以内で作成することができます。ライブ・サポートもあります。
Synchroteamフィールド・サービス管理 (FSM) ソフトウェアを使用すると、モバイル・ワークフォースの効率的な管理、ビジネス・プロセスの簡素化、コストの最適化を実現することができます。 Synchroteamは、追跡、スケジューリング、ディスパッチ、カレンダー、ジョブ管理、レポート、CRM、請求処理、マップなどの機能を搭載しています。iOSおよびAndroidモバイル・アプリを搭載したクラウドベースのSaaS。Quickbooks、Salesforce、Zohoと統合します。 無料トライアルを1分以内で作成し、手頃な価格でパワフルかつカスタマイズ可能なフィールド・サービス・ソリューションを使用して整理整頓することができます。ライブ・サポートもあります。 Synchroteamの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
1つのプラットフォームで組織全体を管理することができます。従業員、請負業者、顧客、職務、資産などを管理します。ユーザー1人につき月額$7.99または$99 (無制限ベーシック) から利用可能です。
AI Filed Management (AI-FM) には豊富な機能が搭載されていますが、その操作は非常に簡単です。 1) 受賞歴のあるテクノロジー 2) 公正な価格設定 3) 5つ星レビュー。 AI-FMは2019年から2020年にガートナーから7つの賞を受賞しました。 ユーザー1人につき月額$7.99または$99 (無制限ベーシック) から利用可能です。 レビューをご覧ください。AI-FMは真のパートナーです。 1つのインテリジェント・プラットフォームで組織全体を管理することができます。地域および時間別に従業員、請負業者、顧客、職務、資産などを管理します。 また、フィールドでは、「Siri」を介して音声コマンドを任意の言語で使用することができます。 AI Field Managementの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
The only app for small contractors and crews, easily handling all of your job, crew, & customer management tasks at a great low price.
FieldPulse makes it possible to run a professional and profitable independent contracting business from a computer or mobile device. With FieldPulse, estimates, invoices, and payments are a breeze. Envision customers writing glowing online reviews because your crew was on-time, prepared for the job, and the customer was kept informed. Features include the easiest to use scheduling, customer management, estimates/invoicing, mobile payments, timesheets, GPS-location tracking. And so much more! FieldPulseの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
業界トップクラスの請負業者管理システム
Shortlistは、スマートかつユーザー・フレンドリーな請負業者管理プラットフォームです。わずか数回のクリック操作で、中小企業も大企業も、世界中の請負業者のオンボーディング、管理、国境をまたぐ支払いを容易に行うことができます。コンプライアンス、レポート、プロジェクトの管理をわずかな時間で実現することができます。小規模のスタートアップ企業から世界有数の組織まで、Shortlistはビジネス成長のあらゆる段階で強力な機能と柔軟性を提供するソリューションです。 Worksuiteの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Collaborative construction app for marking up & sharing blueprints & documents in real-time. App for iOS, Windows & Android. Free Trial
SmartUse is an industry-leading construction app for marking up and sharing construction blueprints and documents. Plan viewing: View your blueprints and documents with ease. Punch-lists: Track issues and assign them to collaborators. Inspections: Assign, communicate and resolve deficiencies list items. As-buit drawings: At project close-out, easily download and share as-builts, including all revisions. SmartUse construction app is available for iOS, Windows, Android. Get a 30-day trial! SmartUse Suiteの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
Billing and invoicing solution that helps contractors create estimates, accept online payments, manage client information, and more.
Billing and invoicing solution that helps contractors create estimates, accept online payments, manage client information, and more. Joistの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
WorkWave Service is a cloud-based, mobile-ready, easy-to-use, end-to-end field service management software solution.
WorkWave Service is a cloud-based, mobile-ready, easy-to-use, end-to-end field service management software solution. WorkWave Service empowers you to run your contractor business better with a robust suite of intuitive tools. It connects everyone with a single interface that shares customer information and manages all aspects of your operations including scheduling, dispatching, routing, monitoring, billing, payment processing, and more. WorkWave Serviceの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡
A simple field report and punch list mobile app that will save you hours of time and stress.
With Deltek + ArchiSnapper, you can save up to 50% of the time you spend on field reports and punch lists. You can quickly draft reports on-site with your smartphone or tablet. By documenting all the necessary data — like text, photos, floor plan annotations, and more — immediately while on-site, you will have a professional and branded field report ready by the time you leave the construction site. ArchiSnapperの詳細

機能

  • 契約者データベース
  • 時間追跡
  • 安全管理
  • ドキュメント管理
  • 求人管理
  • 資格追跡