384件の結果
非営利組織向けの計画および分析ソフトウェア。このソフトウェアでは、事業に必要な財務と経営に関する情報を得ることができます。 Workday Adaptive Planningの詳細
非営利組織向けの財務計画および分析ソフトウェア。リソース、サービス、資金の調整を強化し、非営利団体の経費の可視性を高めることができます。このソフトウェアでは、予算管理、計画、レポート作成のサイクルを迅速化することができます。プログラム、プロジェクト、資金、助成金、季節、場所など、事業に必要な次元別に、計画、予測、再予測、レポートを行うことができます。非営利組織にはそれぞれに独自の課題と要求があります。目標の達成に活用することができます。 Workday Adaptive Planningの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
非営利団体のマネージャーおよび組織向けの応募および評価ソフトウェアです。迅速かつ安全で、優れた体験を提供します。 Award Forceの詳細
Award Forceは、業界トップレベルの非営利プログラム向けの受賞歴のあるソフトウェアです。非営利の応募や評価をオンラインで管理することができます。性能と機能を重視して設計されたAward Forceは、参加者、評価者、マネージャーにとって高速かつ安全で、優れたエクスペリエンスを提供します。Award Forceにアップグレードすると、業界トップレベルの評価および選択ツールを使用して、応募プロセスや応募の評価を容易に管理することができます。 Award Forceの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
OnBoard取締役会インテリジェンス・プラットフォームでは、複雑な取締役会のプロセスを簡素化して取締役会の効果を高めることができます。今すぐ無料トライアルをお試しください。 OnBoardの詳細
取締役会は、情報を共有でき、効果的で複雑さがないものである必要があります。OnBoard取締役会インテリジェンス・プラットフォームは、複雑なプロセスを排し、取締役会が特に重要なことに集中できるようにします。それは組織のビジョンの実現です。取締役、役員、管理者向けの記録システムと、使用する場所やデバイス、時間を問わない直感的なデータと分析を活用して意思決定を容易にする取締役会ポータルを体験してください。購入前に無条件の無料トライアルでテストすることができます。 OnBoardの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Bitrix24は、世界中で800万の組織が利用する業界トップクラスの無料の非営利組織経営ソフトウェアです。クラウド、モバイル、オープンソース。 Bitrix24の詳細
Bitrix24は、800万の組織が利用する業界トップクラスの無料の非営利組織経営ソフトウェアです。クラウド、モバイル、オープンソース。Bitrix24は、無料の総合的非営利経営ソフトウェアです。具体的には、無制限のユーザーがBitrix24を無料で利用することができ、月額わずか$199で無制限のストレージを利用することができます。登録された非営利団体は、6か月と12か月のプランでさらに15%の割引を受けることができます。Bitrix24では、寄贈者の管理やボランティア管理、タスク、プロジェクトなどのあらゆることを総合的に行うことができます。 Bitrix24の詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Omaticはデータを価値に変換し、ソーシャル・グッド団体が世界を大きく変えることを可能にします。 ImportOmaticの詳細
ImportOmaticは、非営利団体のデータ統合用のOmaticのフラッグシップ・ソリューションです。任意の外部ソースからRaiserのEdge RE NXTにデータをインポートし、多様な記録タイプと形式をサポートして、データの整理も実行します。ImportOmaticは記録を適切に一致させ、重複を排除し、インポートの際にデータを標準化するスマートな統合により、効率性を再定義します。 ImportOmaticの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Hivebriteのオール・イン・ワンのコミュニティ管理プラットフォームでは、ボランティアと交流したり、寄付者を開拓したりすることができます。 Hivebriteの詳細
Hivebriteはオール・イン・ワンのコミュニティ管理プラットフォームです。 あらゆる規模やセクターの非営利団体が、完全にブランディングしたプライベート・コミュニティを立ち上げて、管理し、成長させることができます。カスタマイズ可能なHivebriteは、エンゲージメントの強化に必要なツールを備えています。単一の使いやすいプラットフォームで、ブランディングした寄付ページの設定、支払い処理、コミュニケーションの一元化、ボランティア対応などを行うことができます。 世界中の500以上の顧客が、Hivebriteで活気あるコミュニティを形成して交流しています。 Hivebriteの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
PursuantのGivingDNAは、資金調達担当者が資金調達担当者のために開発した製品で、自動化された寄付者インテリジェンスを提供します。 GivingDNAの詳細
GivingDNAは、非営利団体が詳細なセグメント化を行うための寄付者調査およびデータ可視化ツールを含むプラットフォームです。資金調達担当者やダイレクト・マーケティング担当者は自動化されたインテリジェンスを獲得することができ、寄付者の迅速なプロファイリングやセグメント化を実現し、カスタマイズされたドナー体験を提供するための次の段階に進むことが可能になります。GivingDNAはサードパーティのインサイトを用いてデータを補強することで、資金全体の構成要素を包括的に確認することができます。製品は使いやすく、コーディングやスプレッドシートの高度なスキルは必要ありません。 GivingDNAの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
The leading accounting software for small businesses. Instant access to customer, vendor and employee information.
QuickBooks Enterprise (Save Up to 40%) is an end-to-end accounting software that can grow with your business. It provides all the tools your business needs, yet is easy to use. You can organize your books, manage inventory, track sales, and even run payroll, but at the fraction of the cost. With QuickBooks Enterprise, you save thousands of dollars a year vs. comparable solutions. Powerful and flexible, it also comes in editions designed to fit your specific needs. Take a free test drive today. QuickBooks Desktop Enterpriseの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
TeamViewerは、いつでもどこでも、誰でも、どんなプロセスでもサポートするために、あらゆるデバイスに接続できるようにします。
2005年に発売されたTeamViewerは、クラウドベースのテクノロジーに焦点を当て、オンライン・リモート・サポートとコラボレーションをグローバルに実現します。これからの数年間で成功を収めるために、企業と個人は、世界中で接続できるリモート・デスクトップ・サポート、リモート・アクセス、オンライン・コラボレーションを必要としています。 TeamViewerは、25億台以上のデバイスにインストールされており、いつでも最大で100万台のデバイスがオンラインで接続でき、30以上の言語でソフトウェアとサポートを提供しています。 TeamViewerの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
QuickBooks Onlineは、いつでもどこでもビジネスを管理できる小規模企業の会計ソフトウェアおよびアプリです。
QuickBooks Onlineは、いつでもどこでもビジネスを管理できる小規模企業の会計ソフトウェアおよびアプリです。QuickBooks Onlineは、450万人以上の顧客に利用されており、企業にとって使いやすい高性能なツールを提供しています。帳簿の整理、経費管理、請求書の送信、在庫の追跡、さらに給与支払も行うことができます。QuickBooks Onlineでは、支払い機能を追加することで、整理整頓、時間の節約ができるようになり、迅速に支払いを受けることもできます。まずは30日間無料で試用できます。 Quickbooks Onlineの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Sign up tool for group and volunteer managers. Schedule volunteers, organize events and collect money all on one sign up.
SignUpGenius coordinates events and volunteers in minutes with online sign ups. The site replaces the need for reply-all emails and spreadsheets and saves organizers time by automating the recruiting and coordinating process. The site is packed with features such as automatic email reminders, additional admin access and slot locking. SignUpGenius simplifies event planning and scales from a basic sign up tool to a powerful Enterprise platform. SignUpGeniusの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Bloomerang’s donor management software helps fundraisers save more time, raise more funds, and do more good.
Bloomerang helps nonprofits deliver a better giving experience so they can save time, raise more funds, and create lasting change. With our donor management software, you'll have access to: • Email Marketing Tools • Letters & Mailings Templates • An Integrations Hub • Online Giving Pages & Forms • Peer-to-Peer Fundraising Tools • Reporting & Analytics • Automatic Data Updates Bloomerangの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Easy, cloud-based, HIPAA compliant software for nonprofits of all sizes. No hidden fees. Streamline your case management. Free demo.
CharityTracker is a cloud-based, HIPAA compliant software that’s easy to use for nonprofits of all sizes. With no setup fees, hidden fees, or contracts, you can cancel anytime! Our time saving solution provides a secure way to streamline how you manage cases, record case notes & assistance, create reports, collaborate, set goals, measure outcomes, make referrals & prove your impact with change-over-time reports for your funders. We're at work in 2,200+ communities and 49 states! Book a free demo CharityTrackerの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for nonprofit businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. When I Workの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
非営利組織全体を管理できる1つの統合クラウド・システム。
非営利組織全体を管理できる1つの統合クラウド・システム。多様な収益源を管理し、基金の制限や助成金の要件を正確に管理することができます。役員会のメンバー、監査人、会計チーム向けの簡単に使えて構成可能なコンプライアンス・レポート。NetSuiteは、あらゆる規模の非営利組織が業務を改善し、活動を拡大できるように開発されたクラウド・ソフトウェア・スイートを提供しています。 NetSuiteの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
DonorPerfect empowers your team to work together, raise more money, and cultivate relationships that will make your mission a reality.
DonorPerfect is the most comprehensive solution in fundraising, with everything nonprofits need to grow. It helps your team manage donations, contacts, receipting, reporting, email, and fundraising initiatives from a single system. With automatic monthly giving, integrated online donation forms, standard and custom reports, Constant Contact email, auction management, and a network of integrated partner solutions, DonorPerfect is ideal for organizations of all sizes. DonorPerfectの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
開始から終了まで、イベントのライフサイクル全体 (対面およびバーチャル) を扱う、イベント・マーケティングおよび管理プラットフォームです。
Cventは、イベント・ライフサイクルの各段階の管理を簡素化するのに役立つ優れたテクノロジーを提供し、その価値を最大化するために必要なデータとインサイトを提供します。対面、バーチャル、ハイブリッドのいずれのイベントでも、サプライヤーの検索、オーディエンスのエンゲージメント、スポンサーの価値の最大化、重要なイベント・データの取得など、必要なあらゆる要素を1つのプラットフォームで行うことができます。 Cvent Event Managementの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Membership and database management software with all you need to run your organization.
Focus on growing your membership instead of repetitive admin tasks with WildApricot. Our easy-to-use software helps you automate membership dues, event registrations, and more. You'll also have access to a community of peers and experts to share knowledge and best practices. Wild Apricotの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Thousands of small nonprofits rely on Network for Good’s simple and smart fundraising software to cultivate relationships with donors a
Reach your fundraising goals, connect with supporters, and advance your mission with Network for Good's all-in-one fundraising software. Built for small and growing nonprofits, only Network for Good is designed to help you become a better fundraiser. Get donor management, powerful communication tools, online fundraising features, and more—all in one integrated software. Plus, our best-in-class onboarding, customer service, and data migration are always included. Network for Goodの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Neon CRM is the leading all-in-one fundraising & donation software on the market. Raise more and increase your organization's impact.
Change the way you work with Neon CRM, a donor database designed to build and support lasting relationships with those that support your mission. Neon CRM is backed by an experienced team of nonprofit professionals and consultants, with over 85% of our staff coming from a nonprofit background, so you'll always know you're backed by the right people. With Neon CRM, you can manage donors, campaigns, events, volunteers - your whole operation out of one single, unified software. Neon CRMの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
The complete front office and back office for your club or association: website, member database, events, forums, and much more.
ClubExpress is the economical Internet-based solution for smaller professional and trade associations (25-5000 members). ClubExpress combines your association web site with the membership database, online member signups/renewals/expirations, event calendar & registration, credit-card processing, membership directory, committees, forums, documents, interests, benefits, etc. We use state-of-the-art security, there's no advertising and associations own their data at all times. ClubExpressの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Simplify membership management with MemberClicks! Trusted by over 3,000 member-based organizations who love our client service!
Simplify membership management with MemberClicks! Our all-in-one solution helps your association, chamber, or association management company engage your members and increase revenue. Make use of powerful features to save time, grow your membership, generate more revenue, improve communication, build your community, and understand your members. Over 3,000 member-based organizations in North America trust MemberClicks to fulfill their missions. MemberClicksの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
GiveGab is the #1 digital fundraising solution for Giving Days and year-round giving. Experience the JOY of fundraising with GiveGab!
GiveGab is becoming Bonterra. Learn more at www.bonterratech.com. GiveGab is the #1 digital solution for Giving Days and year-round fundraising tailored to nonprofit networks, community foundations, education institutions, hospital foundations, and public media outlets. GiveGab provides a modern and secure platform built on technology inspired by the feedback of our customers, resulting in products and features tailored to the most popular requests of our partners. GiveGabの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Fundraising solution that helps you communicate with your constituents and make better decisions.
Raisers Edge NXT is a smart, cloud fundraising solution built to help nonprofits achieve sustainable growth. It's a total solution that includes all the tools needed to be successful on one platform and one simple subscription price. This includes data enrichment services, event management, and social and email marketing tools, online donations, flexible reporting and actionable analytics. Raisers Edge NXT pulls together your processes and people to move your entire mission forward. Blackbaud Raiser's Edge NXTの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Volunteer management solution enabling anyone (schools, nonprofits, biz, etc.) to plan events, send invites, receive payments & more.
Free, online SignUps & scheduling solutions from SignUp.com (formerly VolunteerSpot) make it a snap to coordinate groups big & small, for anything! Create volunteer calendars & organize activities in minutes with our simple Planning Wizard & custom themes. Easily manage social distancing & contact tracing efforts. Collect contributions, send alerts & updates, track service hours, post waivers & more. Great for nonprofits, schools, leagues, faith groups, businesses, universities, anyone! SignUp.comの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
The #1 Nonprofit Cloud Accounting System Helping Nonprofit Leadership Make Mission Critical Decisions. The AICPA’s preferred provider.
Sage Intacct is the AICPA’s preferred provider of cloud financial applications. Helping nonprofits of all types, Sage Intacct streamlines grant, fund, project, and donor accounting, while delivering real-time visibility into the metrics that matter. Our solution features an open API that lets you connect your financial system to other critical systems like donor management, payroll, budgeting, CRM (like Salesforce), and more to track metrics that are central to your mission success. Sage Intacctの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Donor Tools is donor management software for non-profits and churches. Donor Tools is simple, affordable, and online.
Donor Tools is donor management software for non-profits and churches. Donor Tools is fast, simple, affordable, and online. Donor Tools is a nonprofit donor database to help charities, churches, and growing organizations make smart decisions and raise more money. With unlimited users, unlimited donations, smart tags, multiple names, donation splits, online donations, QuickBooks and MailChimp integrations, and lots more, we make you look good. Donor Toolsの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Cloud-based nonprofit CRM that tracks all of your nonprofit's data. Includes online forms, mass email, and QB integration.
Discover why thousands of nonprofits have trusted DonorSnap for over a decade. DonorSnap is an all-in-one donor management software for nonprofits. Save countless administrative hours with time-saving tools and integrations. Take your fundraising to the next level with robust reporting and communication tools. Pricing starts at $39 per month. Try DonorSnap with your own data risk-free for 30 days. DonorSnapの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
70以上のCRM、ヘルプデスク、およびソフトウェア統合により、すべての電話での会話を有意義なものにして担当者の時間を節約することができます。
すべての電話での会話を有意義なものにし、担当者の時間を節約することができます。Aircallの非営利ビジネス電話ソリューションは、70以上のCRM、ヘルプデスク、その他の重要なビジネス・ツールと統合し、担当者が成功するために必要な情報を必要なときに表示します。6,000社以上の企業がAircallを信頼し、優れた電話機能を使用して顧客および見込み客との関係を強化しています。機能には、SMS、高度な通話ルーティング、IVR、分析、パワー・ダイヤラー、通話のタグ付け、その他のコラボレーション機能があります。 Aircallの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
With Kindful, you can amplify your fundraising, simplify your donor management, and maximize your impact.
Kindful's fundraising and donor management software will help you understand your donors like never before. Kindful helps you build deeper relationships with your donors and keeps you from wasting time on administrative tasks. Kindful provides donor management, fundraising tools, donor communication, tracking & reporting, and more! You're changing the world, and you should be able to rely on partners who are not only experts in their field but who also care about your mission. Kindfulの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Little Green Light is a flexible, cloud-based donor management and fundraising platform for growing nonprofits.
Little Green Light is a flexible donor management and fundraising platform that can be customized to fit the needs of your nonprofit thanks to a wide array of software that can be integrated with the platform. We understand the hard work that goes into donor management, fundraising, and growing a nonprofit, so we offer a full suite of tools at a very affordable price. Little Green Lightの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
memberplanet simplifies membership and makes it easy to grow your organization.
memberplanet's full suite of membership management tools simplifies membership and day-to-day operations to keep your organization running smoothly. memberplanet's membership features empower you to drive engagement, making it simple to nurture and grow your member, donor, and volunteer base. Collect dues, automate membership renewals, manage events, provide a seamless experience with API integrations, and send instant communication via text and email. MemberPlanetの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Apply empowers organizations to seamlessly collect, manage and review grant applications and drive better, faster funding decisions.
Move towards your mission, faster. Create a frictionless grantmaking process with SurveyMonkey Apply (formerly known as FluidReview). Seamlessly collect and review applications online, save time with robust automations, gain insights with powerful reports, and more. Special non-profit pricing is available. SurveyMonkey Applyの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Fundraising Software: Auction & Event management | Online Donations | Virtual Fundraising | Text2Give | Mobile Bidding | Ticketing
OneCause is driving the future of fundraising with easy-to-use online and event fundraising solutions that help nonprofits improve the giving experience and raise more money.  Our solutions include online giving, mobile bidding and auctions, streaming events, event management, peer-to-peer fundraising, and more. Since 2008, OneCause has helped more than 6,000 nonprofits raise $3.5 billion for their causes. OneCauseの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Salsa unifies constituent relationship management & online supporter engagement on one powerful, easy-to-use platform for nonprofits.
Salsa CRM is used by thousands of nonprofits every day to build rich supporter profiles, track all donations & donor interactions, create direct mail fundraising appeals, and easily view data with fundraising dashboards and flexible query tools. Our single platform provides an easy-to-use email builder, powerful mail merge, support for direct mail campaigns and more. G2 Crowd ranks Salsa CRM as a Top Performer in the Non Profit CRM category. Salsa CRMの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Flipcause offers the best online fundraising platform for small nonprofits.
Flipcause is the best online fundraising platform for small nonprofits. With a built-in donor database, mobile app, and payment processing, Flipcause is the only tool you need to manage and accept donations, registrations, volunteers, sponsors, and peer-to-peer and crowdfunding campaigns - all from a single cloud-based dashboard. Along with industry-low pricing, every subscription plan comes with Unlimited Human Support and free Concierge Services. Flipcauseの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Keela is a fundraising CRM that unifies fundraising and donor communications.
Keela is a fundraising CRM that unifies fundraising and donor communications. Keela’s uniquely powerful solution bridges the gap between fundraising and comms, allowing nonprofits to improve donor relations through targeted, multi-channel approaches. Keela's platform allows you to pull critical donor information directly from your CRM into your donor communications, so you know who to ask for a donation, the best time to ask them, and the perfect amount to ask for. Keelaの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
All-in-one, web-based donor management and fundraising solution purpose-built to help nonprofits raise more money in less time.
Blackbaud eTapestry is an affordable, cloud-based, donor management solution for small and growing nonprofits. It has been designed to help nonprofits streamline manual administrative processes, deliver meaningful donor experiences on any device, and provide integrated online and offline communication tools that boost your fundraising goals. More than 6,000 nonprofits use Blackbaud eTapestry to operate more efficiently, reach and engage new donors, and expand relationships with existing donors. Blackbaud eTapestryの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Our new combined platform offers best-of-breed features and a world-class suite of services to simplify event fundraising.
Community Brands brought together the best and most innovative event fundraising technology with GiveSmart, Gesture and 501 Auctions. Our new combined platform offers best-of-breed features and a world-class suite of services to simplify event fundraising and help charities exceed their event goals. GiveSmartの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Deltek Costpointの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
AssoConnect est un logiciel tout-en-un qui permet de simplifier le quotidien des responsables d'association sans compétence technique.
AssoConnect is an all-in-one solution to serve all of your nonprofits needs. With all your tools in one place, your nonprofit management is simple. Easily manage your community with a CRM, create donation campaigns, process online payment, send newsletters, design events and create a website, no special tech skills required. Start your 30-day free trial and join our family of 15k+ nonprofits around the globe! AssoConnectの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Increase donations and simplify donor management with Continue To Give. Our donation platform makes giving quick and easy.
Nonprofits love Continue To Give because we offer a true all-in-one solution! We have the complete Online Giving, Donor Management, and Fund Accounting in one. You’ll raise more money with our Text, Mobile, App, Website, Social, and Peer to Peer Fundraising options. Plus, you are able to sell event tickets, build meaningful relationships, and more with our Donor Management System. Then, to top it off, you can drop your accounting software, because we built that too! Switch today and Save! Continue to Giveの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Drive Growth with Smarter Association Software. Built-in Marketing Automation and Member Recruiting. Trusted by 4,000 associations.
Drive Growth with Smarter Association Software. GrowthZone is an all-in-one AMS with built-in marketing automation. We're designed for mid-to-large Business, Trade and Professional Associations as well as Chambers of Commerce with 2-50 employees. We are the market leaders because we help you grow and retain membership, generate revenue, engage and communicate with members and prospects, & streamline day-to-day operations. See why 4,000 associations trust us to run their operations. GrowthZoneの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Aplos makes pursuing your mission easy with its powerful, all-in-one nonprofit software suite, built specifically for nonprofits.
Intuitive nonprofit software that saves dozens of hours of work and lets you focus on your mission with its all-in-one software suite. Starting out as a specialist in fund accounting, Aplos has since become an industry leader in other areas of nonprofit management, including online fundraising and communications. Aplosの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
ShelbyNext | Financials provides cloud-based accounting software specifically designed for the unique needs of the Church.
Being responsible financial stewards is a vital part of a ministry's call to serve His Church well. ShelbyNext | Financials is a state-of-the-art, Cloud-based software specifically designed to meet the needs of churches, ministries, non-profits and denominational headquarters. Available features include general ledger, payroll, accounts receivable, accounts payable and more. Fulfills your financial requirements for governing boards, financial committees, internal staff, and outside agencies. ShelbyNext Financialsの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
中小規模の企業や大量送信を必要とする人向けに、メール・マーケティングおよびマーケティングの自動化を実現。シンプルなツールと年中無休のサポート。
使いやすいメール・マーケティングとマーケティング自動化プラットフォームで、強固な顧客関係を築くことができます。ドラッグ・アンド・ドロップ式のメール・ビルダーで、魅力的なメールを迅速に作成し、メール・マーケティング・チェックリストですべての送信先が配信用に最適化されていることを確認できます。ランディング・ページ、フォーム、アンケートを使用して、登録者数を簡単に増やすことができます。コンバージョンにつながるメール・キャンペーンの構築は、これまでにないほど簡単になりました。 - 15カ国に100人以上の従業員 - 9つの言語に対応 - 年中無休のサポート Benchmark Emailの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
SmarterSelect provides a comprehensive, yet easy-to-use, online application management solution for scholarships, grants, awards, etc.
With an over 95% customer retention rate and over 98% customer satisfaction rate, SmarterSelect provides a comprehensive, yet easy-to-use, online application management solution for scholarships, grants, awards, fellowships, data collection, etc. Create, collect, analyze, and evaluate applications using our mobile-responsive user interface, text message notifications, inline calculations, dynamic application rules, online recommendations, file uploads, and much, much more. SmarterSelectの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
強力で手頃な価格で、かつ使いやすいオールインワンの従業員アプリ。特にモバイル・ワークフォースに適しています。無料で始めましょう。
Connecteamは、ビジネス・プロセスを自動化できるワークフォース管理アプリです。マネージャーはビジネスの成長に向けて集中できるようになり、従業員も生産性、柔軟性、満足度が向上します。1つのアプリで次のことが実現できます。モバイル・ファーストのカスタム・チェックリスト、フォームやレポートを活用して、時間の節約と生産性の向上。GPSタイムレコーダーを活用したシフト・スケジューリングと勤務時間追跡。簡単な従業員コミュニケーション。専門スキルの強化。日常業務の管理など。今すぐ無料で始めましょう。 Connecteamの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
Manage your member database and reach your people all in the same place! Send quick text messages and beautiful emails with Flocknote.
Most churches cant reach their people when they need to in between Sundays or if a person stops showing up on Sundays. We help churches fix that with a smarter way to text message and email their members. Flocknote churches can both manage their member database and reach their people at a moment's notice -- all with the same tool! This results in higher attendance, increased stewardship, and a more connected church. Flocknoteの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理
YourMembership is an affordable, all-in-one member management software built for small to mid-sized associations and nonprofits.
YourMembership empowers associations, nonprofits and other member-based organizations to deliver more value to their members while streamlining administrative processes. Built for small to mid-sized organizations, the cloud-based membership management software is a comprehensive solution including: membership management, event management, e-Commerce, payments, email marketing, online community, advanced dashboards, and more! YourMembershipの詳細

機能

  • 経理
  • ボランティア管理
  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • SNS管理
  • イベント管理