評価が高いソフトウェア

112件の結果
iDeals VDRでは、投資銀行家、弁護士、最高経営者が、安全なディール・ルームで機密情報を交換および共有することができます。 iDeals Virtual Data Roomの詳細
iDeals Solutionsは、信頼を得ている優れた仮想データ・ルーム・プロバイダーです。その経験と卓越した実績は、世界中の投資銀行家、弁護士、企業の最高経営者によって実証されています。市場の中でも結果を重視する姿勢と柔軟性に優れており、常に顧客の声に耳を傾け、顧客が各種取引で戦略目標を達成できるように、非常に安全で使いやすく迅速なソリューションを提供しています。 iDeals Virtual Data Roomの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
CapLinkedのバーチャル・データ・ルーム (VDR) は、企業すべての情報を安全に共有および追跡する優れた方法を提供します。 CapLinkedの詳細
CapLinkedは、業界を牽引するバーチャル・データ・ルームおよびドキュメント管理ソリューションを提供します。セルフサービス製品の無料トライアルは数分で始めることができます。エンタープライズ・アカウントに関する専門家のサポートが必要な場合は、お気軽にお問合せください。開発者は、秘密鍵を使用できる完全なAPIを利用できます。組織内外のすべてのファイルとその他の通信を安全に共有して、追跡、監査します 。どこからでも任意のデバイス、ブラウザ、またはプラットフォームを使用して、安心して情報へのアクセスと共有を行うことができます。 CapLinkedの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Digify helps you create data rooms in minutes. It has industry leading features like watermarking, document expiry and screen shield. Digifyの詳細
Digify offers secure virtual data rooms that are easy to use and take minutes to set up. Our solution combines document security, automatic watermarking, permissions management, and file tracking capabilities at an affordable price. Digify is ISO27001 certified and has won international awards, including the leading security competition RSA Innovation Sandbox. Digify has served more than 400,000 professionals in 138 countries. Digifyの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
ユーザーが連絡先、写真、動画、プレゼンテーション、記録などを格納および共有できるようにするファイル共有プラットフォーム。
ユーザーが連絡先、写真、動画、プレゼンテーション、記録などを格納および共有できるようにするファイル共有プラットフォーム。 Google Driveの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
チームと中小企業向けのコラボレーション製品スイートです。クラウドでのWeb会議、ファイル共有、スケジューリングを行うことができます。旧G Suite。
Google Workspaceは、あらゆる規模の企業がカスタムのビジネス・メールを作成し、会議の記録や会議室の予約を行うことができるように設計された、コラボレーション・プラットフォームです。このプラットフォームの主な機能には、ノイズ・キャンセレーション、ドメイン内ライブ・ストリーミング、参加追跡、コンプライアンス管理、チーム・メッセージング、音声/ビデオ会議、共有カレンダーなどがあります。また、 管理者は、ドキュメント、スプレッドシート、スライドを、チーム間でリアルタイムに編集し、共有できます。 Google Workspaceの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
PC、Mac、Android、iOSのデバイス上にあるファイルや写真にアクセスして、共有できるようにするWebベースのデジタル資産管理ツール。
PC、Mac、Android、iOSのデバイス上にあるファイルや写真にアクセスして、共有できるようにするWebベースのデジタル資産管理ツール。 OneDriveの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
一元化された単一の仮想データルームで、取引管理プロセスを合理化し、セキュリティを確保してリスクを軽減します。
一元化された単一の仮想データルームで、取引管理プロセスを合理化し、セキュリティを確保してリスクを軽減します。M&Aのデューデリジェンス、入札、契約交渉をセキュアに管理し、社内チームや顧客がいつでも、どのデバイスからでも対応でき、アクションを起こせるため、取引サイクルがスピードアップされます。 Boxの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
eFileCabinet’s advanced workflow automation helps growing organizations limited by repetitive tasks maximize their revenue potential.
eFileCabinet is the ultimate document management solution that empowers HR, Finance, and more to focus on business outcomes. Our cloud-based solution can automate complex document processes that prevent midsize organizations from maximizing their revenue potential. eFileCabinet provides a secure, centralized location for each department to access their confidential data and reduce interdepartmental silos. Streamline your day with eFileCabinet and give 100% of focus to the work that matters. eFileCabinetの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Agile M&A Project Management: go beyond a virtual data room with DealRoom's multi-party project management software.
A project management platform and virtual data room for M&A. The world's first and only Agile M&A platform designed to reduce work, track progress and utilize analytics on one centralized project management system. DealRoom is 40% faster and up to 50% less expensive than a traditional data room. Utilize innovative features such as diligence requests, smart search, document viewer, and pipeline management. DealRoomの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Trusted by professionals to securely share large volumes of sensitive documents for due diligence, compliance and litigation.
More deals, diligence and compliance gets done in Firmex data rooms. With 20,000+ new rooms opened a year, thousands of businesses manage highly sensitive projects and processes with Firmex. Our robust and secure data rooms, along with our industry-leading customer service, give you control over your critical documents. Firmexs flexible pricing is unique in the market with an unlimited data room subscription or per-use transaction pricing. SOC 2, GDPR, HIPAA compliant. SSO, API and Redaction. Firmex Virtual Data Roomの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
An easy-to-use virtual data room with 10-min set up, flat-rate pricing, and 24/7 support SecureDocs is trusted by businesses worldwide.
SecureDocs provides a simple, affordable, and secure virtual data room to store, share, and manage sensitive corporate documentation and streamline the deal-making process. With a 10-minute setup, flat-fee pricing starting at $250/month, unlimited users and documents, and 24/7 support, SecureDocs gets you deal-ready in minutes. SecureDocs is trusted for mergers and acquisitions, due diligence, corporate fundraising, strategic partnerships, litigation, bankruptcy, and more. SecureDocs Data Roomの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
シンプルでセキュアなインタフェースにより、顧客から情報と文書を収集するプロセスを自動化することができます。
FileInviteを使用すると、顧客から情報と文書を収集するプロセスを自動化することができます。セキュアなインタフェースにより、このプロセスを簡素化しました。必要な情報に基づきFileInviteを作成し送信するだけです。その後、顧客がセキュアなポータルにファイルをアップロードすると、事業者はポータルで提出された情報を承認または却下できます。FileInviteを使用すると、リマインダーやテンプ レートを設定し、Googleドライブなどのお気に入りのクラウド・ストレージと同期できます。FileInviteを今すぐ送信できます。 FileInviteの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Sherpany is the leading meeting management software that enables successful executive and board meetings.
Sherpany is the meeting management software that enables successful leadership meetings. This software allows users to manage meetings easily, distribute and access documents securely, collaborate before the meeting starts, and focus on decisions. Developed in close collaboration with executives, directors, and corporate secretaries, Sherpany ensures an intuitive user experience and fosters agile leadership. Sherpanyの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Vitrium provides an easy-to-use secure Virtual Data Room to protect and securely share confidential files with authorized users.
Vitrium provides an easy-to-use and secure Virtual Data Room to securely share trade secrets, deals, intellectual property and confidential data only with authorized clients, partners and other key stakeholders. Simply drag & drop files to upload and apply layers of security, grant permission to authorized users, securely distribute and track how your content are being used. Give/ revoke access to files anytime online & offline without any plugins/apps. Vitrium Securityの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Imprima VDR is a user-focused, ISO compliant and 24/7/365 supported Virtual Data Room platform for performing complex business deals.
Imprima Virtual Data Rooms is a highly secure, reliable and easy to use virtual data room. It provides an online document safe, to help clients preserve the confidentiality of mission-critical documents and communications during any deal transaction. The entire process and our people are certified to ISO/IEC 27001:2013 the latest and most comprehensive in-depth security certification for providers of virtual data rooms. Imprima Virtual Data Roomsの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your documents.
Create secure virtual deal rooms with DocSend Spaces. Spaces allows you to share multiple files with a single-link, making it easier than ever for your viewers to reference all the documents needed for a deal. Add a passcode and viewer whitelisting to have complete control over who has access to your virtual deal room and shared files. Control access to individual documents within a Space to control the conversation and focus of your viewer. DocSendの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Clinkedは、カスタマイズ可能な顧客ポータルを企業に提供します。安全にファイルを共有したり、顧客とやり取りしたり、タスクを管理したりすることができます。
Clinkedは、チームと顧客のやり取りを効率化する、セキュアかつモバイルなポータルをホワイトラベルで提供します。Clinkedの機能豊富なポータルは、さまざまな業種の企業に使用されています。顧客にハイタッチなブランド体験を提供しながら、顧客対応チームのコミュニケーション、セキュリティ、プロセスを改善することができます。主なポータル機能には、ファイル共有、統合されたグループ・チャット、タスク管理、 ディスカッション・フォーラム、チーム・カレンダー、ブランド化されたモバイル・アプリなどが含まれています。今すぐ10日間の無料トライアルに登録しましょう。 Clinkedの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
The highest data security for your business with the GDPR-compliant data rooms from idgard®.
idgard® data rooms provide maximum security and record all the activities carried out inside of them—such as the retrieval of the documents—, which makes the data rooms completely audit-proof. Project managers can take over the administration of the data room they have set up for themselves, while the IT department can take care of the management of global permissions and users’ roles within the data room using the web interface, Active Directory or an LDAP environment. idgardの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Virtual data rooms designed to maximize potential. Bring order to organisational chaos to increase your business value. Start for free.
At Ansarada, we're in the business of creating long-term value for our clients. We have over 15 years of experience of information governance helping people get their business in order - from helping to transact over $1 trillion in M&A deals and procurement on our platform, to technology that enables board meetings and GRC processes to run smoothly. Bringing order and governance into all aspects of how you run your business is the difference between average results and excellence, every time. Ansaradaの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
ユーザー数が20人を超える大規模な組織向けです。バージョン管理、ワークフロー、コンプライアンス、Web、デスクトップ・デバイス、およびモバイル・デバイス対応。無料のAPI
FileHoldは、製造業やヘルスケアといった情報ガバナンスを必要とする業界の大規模な組織に最適です。FileHoldは、数千人ものユーザーと数百万ものドキュメントをサポートするように拡張でき、デスクトップまたはモバイルでの使用のためにオンプレミスまたはクラウドにインストールすることができます。Microsoftのサービス指向アーキテクチャ上に構築され、2要素認証を使用して知的財産を安全に保護しま す。電子署名、バージョン管理、およびOCRソリューションを活用してオペレーションを改善し、時間とコストを節約できます。 FileHoldの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Intuitive virtual data room and document management platform that helps teams securely share, store, and manage documents and files.
FirmRoom is a secure virtual data room. Features such as drag and drop, bulk upload, & smart search enable seamless collaboration. Additional key features include data tracking, data analytics, audit trails, customized notifications, individual and bulk invitations, and a user activity tracker. We help teams of all sizes share and store documents and files, while also protecting sensitive data. FirmRoom is compliant with public company standards. FirmRoomの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Private cloud solution for collaboration and file exchange/sharing that guarantees data protection and security loving your brand.
Born from the culture of data respect, Kamzan is the private cloud solution for corporate digital transformation, collaboration and file sharing. Data security and data protection are essential to us: data reside only in UE, we do not perform profiling, we do not sell data to third parties and we respect physical and intellectual property. Uploaded and created files are encrypted with different keys for each customer, as well as each individual database table on which the service is based. Kamzanの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Affordably automate your document lifecycles, intelligently organize documents, and empower remote collaboration with Content Central.
Intelligently organize your documents, automate redundant processes, and collaborate better with Content Central document management software. On-premise or in-cloud, its workflow engine automates how files and records are managed including eSignatures and form submissions. Meet compliance with controls to track user access, changes and sharing. Scan and leverage Ademero AI to intelligently identify, sort and process accounts payable invoices and other high-volume paper entering Content Central. Content Centralの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
ShareVault仮想データ・ルームでは、機密文書をサードパーティと安全に共有することができます。
ShareVault仮想データ・ルームでは、機密文書をサードパーティと安全に共有することができます。数十億ドルにおよぶ案件取引からの経験に裏付けられたShareVaultは、M&A、資産売却、資金調達、ライセンス供与/提携、および取締役会連携向けに推奨される仮想データ・ルームです。何千もの大企業、中小企業、ベンチャー・キャピタル、投資銀行、法律事務所、および会計士が合理化されたデュー・デリジェンス のためにShareVaultのシンプルでセキュアなプラットフォームを信頼しています。 ShareVaultの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
FORDATA Virtual Data Room allows a fast, secure and exceptionaly well-supported data sharing which results in a better dealmaking.
Our goal is to support dealmakers with the fastest and best-supported Virtual Data Room. We aim to become No.1 in sensitive file sharing for B2B on every market we serve. FORDATA's main focus is to provide exceptional services, including individual and proactive customer service, great usability and security. We cooperate with industry leaders, including the largest advisory companies, law firms, banks, and PE/VC funds. VISIT OUR WEBSITE AND PURCHASE STRAIGHT FROM SHOP. FORDATA VDRの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
ビジネス・ファイルの管理、共有、共同作業を行うことができます。データのきめ細やかな制御、ロールベースの権限、モバイル・アクセス機能を利用可能です。
優れた仮想データルームの無料トライアルを試してください。Onehubに安全な仮想データルームを作れば、顧客や同僚とのやり取りを強化することができます。データルームでは、複数のパーティーがお互いを認識することなく機密な財務データをプライベートに共有することができます。Onehubの仮想データルームはセキュアで使いやすく、長期契約の縛りがないため費用対効果に優れています。 Onehubの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
A worldwide leader in collaboration, file sharing and everything in between for your enterprise.
A worldwide leader in collaboration, file sharing and everything in between for your enterprise. Syncplicityの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Kiteworks Virtual Data Rooms protects your highly confidential content from intentional or inadvertent exposure with powerful controls.
Kiteworks Virtual Data Rooms protects your highly confidential content from intentional or inadvertent exposure, locks it down with powerful encryption and need-to-know access controls, and allows you to set governance policies to enforce compliance requirements. You won’t get in the way of deal-making: advance the business with Kiteworks' consumer-simple user experience across the Web, email, mobile and enterprise applications. Kiteworksの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Drooms, Secure & Intuitive Data Room Solution.
Drooms is the leading provider of data rooms in Europe. Our system is ISO 27001:2013, 27018 certified and GDPR compliant. Drooms boasts a selection of AI- powered features, including Document Translation in real time and in five languages and Auto Allocation of documents to the right index points, as well as more traditional features such as a user activity heat map and the most intuitive Q&As ever seen in a data room. Currently, more than 25,000 companies across the world use Drooms. Droomsの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Legal Files matter management is ideal for corporations, universities, governmental agencies and insurance companies.
For government agencies, corporations, universities and insurance companies, Legal Files centrally organizes your contacts, documents, emails, deadlines and other data. Rely on our seamless integratio n with Microsoft Outlook to save all your file related emails, calendars and tasks in one place. Choose how to deploy the software--on premises or in the Cloud--whichever is best for you. Learn how Legal Files can help you manage what matters to you. Legal Filesの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Citrix ShareFile Virtual Data Roomは、機密データの共有、追跡、管理を行うための、機能豊富なデューデリジェンス・ソリューションです。
Citrix ShareFile Virtual Data Roomsを利用して、簡単、安全、効率的に機密データを転送できます。ベンチャー投資やプライベート・エクイティ・ディールの管理、M&Aのデューデリジェンス、その他機密度の高い取引の実施など、ShareFile VDRを利用すれば文書の共有、レビュー、追跡が簡単かつセキュアに行えます。ShareFile VDRは、業界内でも高い安全性を誇り、 定額コスト、透明性のある価格設定が特徴の仮想データ・ルーム・ソリューションです。 ShareFile VDRの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Secure Remote File Access to Windows File Shares without VPN from any Web Browser, our Mapped Drive or Mobile apps.
Secure Remote File Access to Windows File Shares without VPN from any browser, mapped drive or mobile device. No migrating of files needed! Share your files externally with OneDrive or edit them in office online while keeping your files stored on your own infrastructure. Add security features like Two Factor Authentication and Data Loss Prevention (2FA) to secure your data. Store files on-premise or in the cloud with Azure and AWS Support. Share folders externally using Azure AD. MyWorkDriveの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
法務、銀行、企業セクターで10,000件を超えるトランザクションを完了させた大手データ・ルーム・ソリューション。
HighQのセキュア・プラットフォームは、法務、銀行、企業セクターで10,000件を超えるトランザクションを完了させた、業界を牽引するデータ・ルーム・ソリューションです。他に類を見ない使いやすさとグローバルな高性能により、迅速なセットアップと高速アクセスが不可欠な重要なプロセスに最適なプラットフォームを提供します。 HighQの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
最大10GBのファイル容量、手頃な価格でのアップグレード、複数のクラウド・アカウントを接続するオプションを備えた安全なストレージ。
Koofrは、ドキュメント、写真、ビデオなどの保存、バックアップ、共有を安全に行うサービスです。最大10GBの無料安全ストレージをファイル用に提供し、手頃な価格でアップグレードして複数のクラウド・アカウントを接続することができます。 Koofrの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Kasm Serverは、データの損失や共有を防止するための制限を使用して機密データとやり取りするための安全な仮想ワークスペースです。
Kasmは、CDIとブラウザベースのレンダリング技術を使用して、企業が機密データを安全に共有する方法を刷新しています。 機密性の高い政府/国防プログラムでの安全なコラボレーションを実現するために開発された技術により、ユーザーはWebブラウザを介して機密データとシームレスにやり取りしながら、データの取得や複製を防ぐことができます。 Kasmは単なるサービスではなく、堅牢な開発者APIを備え、高度 な構成が可能なプラットフォームです。 Kasm Workspacesの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Workflow automation - data rooms, e-sign, proposals, client portals.
Comprehensive workflow automation software including data rooms, e-signature and customer onboarding and proposal platform ideal for accounting firms, M&A specialists, insolvency practices, wealth managers and law firms. MyDocSafe empowers companies to design and deploy their own client onboarding processes and deploy virtual data rooms to run their transactions. Available also through an API. MyDocSafeの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Close your deal faster with EthosData. Our services combine super fast & easy data rooms with a dedicated team of DataRoom Specialists.
Close your deal faster with EthosData. Running an M&A deal is a complex process - highly confidential information, multiple parties involved, speed is critical and increasing compliance requirements - we will help to simplify the process so you can close your deal faster. Used by 100K+ users, EthosData has helped close $900+ billion worth deal value. You will have: a fast & secure data room, control over users access, real-time insights on bidders interest and a team 24/7 available to help you EthosDataの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Docsvault is an on-premise document management system designed to control your business documents. Securely access docs Anywhere!
Docsvault is a powerful on-premise multi user document management software. It allows users to capture, manage, secure and centralize all documents including emails in a desktop and web-based platform. It provides tools for intelligent data capture, workflow automation, secure file sharing, Web Forms, and getting digital signatures all in one platform. Businesses never have to fear losing documents or keeping compliant. Docsvaultの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
取引プロセスを整理し、ユーザーをデータ・ルームに追加できる仮想データ・ルームおよび提案管理プラットフォーム。
取引プロセスを整理し、ユーザーをデータ・ルームに追加できる仮想データ・ルームおよび提案管理プラットフォーム。 Intralinks VDRProの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
セキュアなファイル共有、堅牢なアクセス権管理、動的なインデックス付けを備えた、M&Aおよび監査中のデュー・デリジェンスのための手頃な価格のVDRです。
ContractZenに組み込まれたVDRソリューションにより、組織は直ちにデュー・デリジェンスに対応できます。 堅牢なアクセス権管理、メタデータ主導検索、動的なデータ・ルーム・インデックス、監査ログ、レポート作成が装備されたセキュアな仮想データ・ルームを数秒で設定できます。従来の煩雑なデュー・デリジェンス・プロセスに直ちに対応できます。 ContractZenの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
文書ビューアの統合、ウォーターマーク、監査証跡、企業ブランディング機能を持つWebアプリケーション・データ・ルーム。
netfilesは、機密性の高いビジネス・プロセス、安全なデータ交換、プロジェクト・チームでのコラボレーションのための仮想データ・ルームを提供します。netfilesを使用すると、社内でのデータ交換、顧客やサプライヤーとのデータ交換を簡単かつ安全に行うことができます。また、吸収合併 (M&A) プロジェクト、デュー・デリジェンス・プロセス、資産取引、取締役会のコミュニケーション、不動産管理、契約管 理、ロケーション間および企業間データ交換、コラボレーションのための安全なデータ・ルームを簡単かつ安全にセットアップすることができます。 netfiles Deal Roomの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Our VDR is ideal to manage ordinary work and complex deals in Advisory-Legal- Industry- Finance- Governance-Real Estate.B2B and B2G.
Multipartner Virtual Data Room is a web-based customizable platform with extremely high control standards on documents and data, to manage and share confidential information. Our focus is on data protection and control. Granular user customization by role and and on individual folders of the VDR, allows you to manage and track all users' activity. Our VDRs are modular, multifunction and entirely developed by our R&D team. We design tailored VDRs to clients' requests. Multipartner Virtual Data Roomの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Secure cloud storage and sharing (virtual data room) solution to help you gather, organize and share important documents.
For more than 15 years, Vault Rooms, Inc. has been an industry-leading provider of cloud-based virtual data room services, guaranteeing a secure chain-of-custody for transactional documents. Virtual data rooms offer worldwide clients the ability to collect, store, share, and track business-critical documents. Vault Rooms has securely facilitated thousands of global M&A transactions. Vault Rooms are easy to use, secure, and affordable. We offer a free 14-day trial. Vault Roomsの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Secure, cost efficient and easy-to-use virtual data room solution for M&A and real estate transactions. Based in Stockholm, Sweden.
Secure, cost efficient and easy-to-use virtual data room solution for M&A and real estate transactions. Based in Stockholm, Sweden. Aversureの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Virtual Vaults is a simple, safe and secure data room offering unlimited data and includes Q&A, Vault Chat, Excel Viewer and branding.
Virtual Vaults makes hard deals easy with our simple, safe and secure Vault. We are here for you 24/7 with no waiting time guaranteed. All our Vaults include unlimited data with predictable pricing, so never be surprised by your invoice. Take advantage of innovative features including a split-screen viewer with page references, a dedicated Vault Q&A chat to privately discuss questions before disclosing any answers, and an excel viewer to share information requested while you remain in control. Virtual Vaultsの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Securely store and share confidential files in a cloud data sharing VDR. Starts at $80/Month. Based in Los Angeles, California.
PactCentral is a dependable virtual data room that users trust to securely store and exchange confidential documents for M&A, IPO's, Fund Raising, Bankruptcy, Audits, Reporting and more. Improve your productivity on the get-go in minutes with PactCentral's intuitive user experience and affordable pricing. Sign up today with our simple plan for $80/month which includes value-added features such as redact and unredact, e-sign, advanced search, in-app messaging, PDF converter and trackers. PactCentralの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
DataCore SANsymphony is an enterprise-class SDS platform that provides a high-performance, highly available, and agile storage.
DataCore SANsymphony is an enterprise-class platform that provides a high-performance, highly available, and agile storage infrastructure with the lowest Total Cost of Ownership (TCO). SANsymphonyの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Data Rooms & Compliance Tools for Google Drive & Dropbox
Orangedox helps compliance teams create Virtual Data Rooms directly off their Google Drive & Dropbox accounts. Always synced with your cloud storage account, Orangedox provides password protection to your data rooms & audit logs so you know exactly what each data room participant previews or downloads. Perfect for Finance & Compliance Professionals who use Google Drive or Dropbox and need to create a secure auditable data rooms. Orangedoxの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Cloud storage tool that lets businesses store photos, videos or documents in mobile devices and share them with multiple recipients.
Cloud storage tool that lets businesses store photos, videos or documents in mobile devices and share them with multiple recipients. Verizon Cloudの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ
Midaxo combines pipeline management/CRM, process management, and a buy-side virtual data room in a single platform for M&A teams.
Midaxo helps corporate development teams manage the entire M&A process from deal sourcing to evaluation and post-merger integration. The Midaxo+ solution enables frequent acquirers to standardize their approach, visualize deal progress, and create value faster. Key Features: End-to-End Platform Visual Pipeline Playbooks CRM Buy-Side VDR Deal Scoring Due Diligence Checklists Information Requests Deal Workspaces Dashboards Slides Task Mgmt Progress Tracking Email Notifications Outlook Integration Midaxoの詳細

機能

  • データストレージ管理
  • セキュア・ファイルビューア
  • コラボレーションツール
  • 監査証跡
  • データセキュリティ