評価が高いソフトウェア

日本 日本製品のみ表示
399件の結果
法的拘束力のあるオンライン・サインを使用して、ドキュメントの作成、追跡、電子サインを1か所で行うことができます。 PandaDocの詳細
PandaDocのサブスクリプションには、無制限の電子サインのほか、ドラッグ・アンド・ドロップ方式のドキュメント・ビルダー、すぐに使えるCRM統合、高度なドキュメント分析など、強力なドキュメント機能が含まれています。PandaDocの電子サインには法的拘束力があります。ドキュメントにサインする際に特別なハードウェアやソフトウェアは必要ありません。 PandaDocの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
電子サインをオンラインで簡単に収集することができます。 FormDrの詳細
いつでもどこでも、どのデバイスからでも電子サインを安全に収集することができます。文書をメール、テキストメッセージ (SMS)、QRコードで送信したり、Webサイトに直接埋め込んだりできます。ワークフローを最適化し、署名の収集方法を効率化することができます。お気に入りのシステムとシームレスに統合したり、APIとのカスタム統合を構築したりできます。監査証跡を備えた法的拘束力を持つ電子サインを収集するこ とができます。 FormDrの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
DocuSign is changing how business gets done by empowering anyone to transact anytime, anywhere, on any device with trust and confidence
DocuSign is changing how business gets done by empowering more than 250,000 companies and more than 100 million users in 188 countries to send, sign and manage agreements anytime, anywhere, on any device with trust and confidence. DocuSign replaces printing, faxing, scanning and overnighting paper documents to transact business. Their technology enables organizations of every size, industry and geography to make every agreement fully digital to keep life and business moving forward. DocuSignの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
職場、自宅、外出先で、法的拘束力のある電子署名を実現します。
Eversignは、中小企業から大企業まで、デジタル技術の飛躍を支援し、あらゆるステップをガイドしています。多くの企業が契約書や業務上の合意書などの機密データをクラウドで管理・処理することに躊躇する中、eversignは高い安全性と監視体制を備えた電子署名プラットフォームを構築することに専念しています。使いやすい機能を備えながら、あらゆるビジネスシーンで利用できる価格を実現した製品です。 eversignの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Dropbox Sign is the way to sign and request signatures securely online. Millions trust us with their most important agreements.
Dropbox Sign is the intuitive way to sign and request signatures securely online. Add legally valid signatures to any agreement, from new-hire offer letters to loans to sales contracts to NDAs. An award-winning user interface, robust admin controls, document tracking, and enterprise-grade security that's more secure than pen and paper methods all come default out-of-the-box. Dropbox Signの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
あらゆる規模の企業に理想的なフォーム構築ツールです。ユーザーがアンケート・フォームを作成したり、提出内容をレビューしたりする際にも役立ちます。
900万人以上のユーザーに信頼されているJotFormのフォーム・ビルダーは、あらゆるデバイスからオンライン・フォームを作成して公開する簡単な方法を提供します。1万以上の既成のフォーム・テンプレート、100以上のサードパーティ・アプリケーションとの統合、高度なデザイン機能を提供するため、世界中の組織のための主要なオンライン・フォーム・ビルダーとなっています。支払フォーム、リード生成フォーム、登録フ ォーム、連絡フォーム、申請フォームなどの作成によく使用されています。 Jotformの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Adobe Signは、既存の署名プロセスを100%電子化したワークフローへと変えるために必要なものを備えた、電子サインソリューションです。
Adobe Signは、既存の署名プロセスを100%電子化したワークフローへと変えるために必要なものを備えた、電子サインソリューションです。Adobe Signを使えば、組織全体で署名と承認を自動化し、何日もかかっていた署名・承認プロセスを数分まで短縮し、スタッフのコラボレーションとモビリティを改善し、優れた顧客体験を作成することができます。 Adobe Acrobat Signの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
eSignature is just one of many features that make eFileCabinet an all-in-one business platform.
eFileCabinet is a document management solution that features a built-in eSignature tool. You can request digital signatures on any document from anyone via email, customizing nearly every aspect of the transaction. Chose where on a form you want the signature to go, along with where you want it saved. The tool is secure and compliant, complete with audit documentation and automated retention settings. eSignature is just one of many features that make eFileCabinet an all-in-one business platform. eFileCabinetの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Unlimited docs and templates, custom branding, signing links, and team features for $12/month. Free tier includes 3 docs/month.
Unlimited docs and templates, custom branding, signing links, and team features for $12/month. Focus on ease of use, speed, and affordability. Secure and compliant with all significant e-signature laws (ESIGN, UETA, and European eIDAS). Works perfectly on laptops, iPhones, and Androids. Ideal for small businesses and individuals. Start your 14-day free trial now! No credit card is required. DigiSignerの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
An all-in-one online PDF editor, built-in e-signature and fillable form builder.
pdfFiller is a GDPR compliant online PDF editor, e-signature manager and fillable PDF form builder in a single web app. Edit and e-sign PDF documents online, create fillable PDF forms and send them for signing. Share documents via email, social media or host them on your company's website. Fax, print or send PDFs via USPS right from your pdfFiller account. Get completed copies of submitted and signed PDF forms and automatically extract data to an Excel file, CRM or database. pdfFillerの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
eSign Genieは、セキュアでコンプライアンスに準拠した優れた電子サイン・ソフトウェアです。わずか数秒でドキュメントの送信、署名、受信が完了します。
eSign Genieの目標は、電子サインのニーズに対して、汎用性があり、直感的で適応性の高いソリューションを顧客に提供することです。ドキュメントの送信、署名、および返却はわずか数秒で完了するため、あらゆる業界のユーザーがより効率的にワークフローを合理化できるようになります。 eSign Genieソフトウェアには次のような便利な機能があります。 • 時間を節約できる再利用可能なテンプレート • 一括署名および送付 • 監査証跡および修了証書 • 容易な統合 Foxit eSignの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Create, edit, convert, sign, and combine documents with Adobe’s all-in-one PDF and e-signature solution.
Adobe Acrobat is the all-in-one PDF and e-signature solution trusted by Fortune 500 companies. With Acrobat, you can create, edit, convert, share, sign, and combine documents – all from one Adobe platform. You can build seamless digital experiences that enable your team to collaborate and work from any device, anywhere. Acrobat solutions are also designed to integrate with apps you use every day, including Microsoft 365, Google, Workday, and more, so you can get things done in the flow of work. Adobe Acrobatの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Dotloop's more than just digital signatures. It helps agents, teams & brokers create, edit, share, eSign & store docs for compliance.
Dotloop is your all-in-one platform for digital signatures and transaction management for real estate agents, brokers, and teams. Dotloop helps you do more than share, edit, and eSign docs, it also gives you visibility into transactions, sends and receives documents via text, and helps with compliance and storage of documents. More than 10,000 brokerages and teams across the U.S. and Canada trust dotloop to run their business. dotloopの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Everything you need to do business: proposals, contracts, payments, digital signatures, & more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid—all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and digital signature tools, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". HoneyBookの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
signNow is an award-winning e-signature solution used by millions of people to electronically sign, send and manage documents.
signNow is an award-winning e-signature solution used by millions of people to sign, send, & manage documents on any device. Enterprise users ranked signNow the #1 Enterprise software with an average satisfaction score of 9.56 out of 10. We leverage industry leading expertise in security and reliability. We've coupled that world-class security with the most advanced mobile and tablet experience, at a price that gets you to ROI immediately. signNowの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
The only integrated solution that combines powerful PDF productivity and unlimited electronic signature tools.
Nitro is a global document productivity SaaS company accelerating digital transformation in a world that demands the ability to work from anywhere, anytime, on any device. As a global player in the eSign and workflow productivity market, Nitro enables organizations to drive better business outcomes through 100% digital document processes and fast, efficient workflows. The Nitro Productivity Platform offers comprehensive SaaS business solutions, including highly secure eSigning and e-ID, powerful PDF productivity and industry-leading analytics, all supported by a superior customer success team. Nitro has over 3 million licensed users and 13,000+ Business Customers in 157 countries, including over 67% of the Fortune 500 and three of the Fortune 10. Nitro is headquartered in San Francisco with nine global hubs. Nitroの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Free app to manage PDF files, alone or in bulk, over the web. Merge, compress, split and convert PDFs within seconds.
Free app to manage PDF files, alone or in bulk, over the web. iLove PDF offers a toolkit to merge, compress, split, convert, watermark, and unlock PDFs within seconds. iLovePDF also converts from/to main Office formats such as Power Point, Excel and Word. iLovePDFの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
チームが簡単に署名を集めることができるモバイル・ファーストの電子署名ソリューションを検討しているなら、SignEasyをお試しください。
SignEasyは、不動産、輸送、法務、および金融サービスなどの業界の中小企業や企業体向けの電子署名ソリューションです。30,000社の110,000人を超える専門家がSignEasyを使用し、ペーパーレス化により取引をより早く締結してコストを削減しています。秘密保持契約 (NDA)、販売契約、内定通知などの重要な文書の署名や送付をWeb、iOS、またはAndroidから行うことができます。Sig nEasyではオフラインで署名を取得でき、DropboxやGmail、Zoho CRMなど、一般的に使用されるアプリと統合することができます。 Signeasyの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Qwilrは、電子署名、分析、スマート統合などを搭載した、セールス・チーム向けのドキュメント設計および自動化ツールです。
Qwilrを使用すると、理想的な提案、売り込み、販売見積もりなどを作成することができます。 Qwilrの使いやすいページ・ビルダー、豊富な画像と動画ライブラリ、デザイナーが作成したテンプレートなどは、他とは一線を画します。CRMやビジネス・ソフトウェアとの統合することで、インタラクティブな見積もりや電子署名を追加し、必須の販売タスクを自動化することができます。ページがどのように見られているかにつ いてのページ通知と分析機能を使用して、会話をより迅速に進めることができます。 Qwilrの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
本当に気に入る最初のPDFソフトウェア。Smallpdfでは、21のPDFツールを24か国語で使用でき、その月間ユーザーは4,000万人にのぼります。
時計、銀行、清潔なデザインの地であるスイスで作られたSmallpdfは、優れた文書管理ツールを提供する受賞歴のある会社です。 Smallpdfは2013年に設立され、重くて扱いにくいPDFソフトウェアを高い安全性と信頼性を備えたシンプルなソフトウェアへと転換させました。Smallpdfは不要な機能を排除し、ユーザー体験に深く焦点を当てることにより、世界に知られるPDFソフトウェアとなり、5億人以 上のユーザーと10万社以上の企業に24か国語でサービスを提供しています。 Smallpdfの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
SignRequestでは、ドキュメントにオンラインで署名できるため、時間のかかる従来の印刷、署名、スキャンの手間を省くことができます。
ビジネスの中核は契約です。社会で交わされる契約は世界を形作るものであり、SignRequestは契約処理の一翼を担っています。 電子サインは、もはや高価なハイエンド製品ではなく、誰もがアクセスできる商品であるべきです。SignRequestは、安全で法的拘束力があり、26か国以上に50万人を超えるユーザーを擁する手頃な価格の電子署名ソリューションです。これまでに処理したドキュメント数は数百万件に のぼります。 SignRequestの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Adobe® Acrobat®の代わりとなる優れたツールです。PDFelementは、オールインワン型のPDFソリューションです。より良い方法で、PDFファイルを作成、編集、変換、署名します。
PDFelementは、WindowsおよびMacで非常に簡単にPDFドキュメントを作成、編集、変換、署名できるツールです。これはAdobe Acrobatの代わりに使える製品です。企業グレードのPDF各種機能と永続ライセンスを提供します。 PDFelementは、世界中で販売されており、9カ国語に対応する、あらゆるタイプのユーザー向けのオールインワン型のPDFソリューションです。Windows 、Mac、iOS、Androidで利用できるAdobe Acrobatに次ぐ、完全型PDFソリューションです。 PDFelementの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Signaturely is an easy to use electronic signature software for businesses.
Signaturely is an easy-to-use electronic signature software to get documents signed online. Work smarter & faster by moving into the digital age with eSignatures. Signing documents by hand, scanning them, and emailing them is a headache. Signaturely eliminates the headache and moves you into the digital age. Signaturelyの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Simple, secure and fast electronic document signing from the UK's leading eSignature software provider. Try Signable FREE today!
Signable is the UK's leading electronic signature software provider. Used by over 6,000 businesses within the UK, Europe and beyond to get documents signed quickly, securely and legally. With no hidden costs and simple & straightforward pricing Signable has a plan to suit every business, whether you need to send just a few documents or thousands we will have a plan perfect for you. Sign up for a free 14 day trial today and get started in under 60 seconds! Signableの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
無料のトライアルを開始して、コンピュータ、タブレット、または携帯電話を使って、どこからでも安全なオンライン署名を取得することができます。プラン料金は最低月額$18から設定されています。
未だにフォームを郵送、ファックス、またはスキャンして署名を収集しているなら、汎用性の高い安全な方法でオンライン署名を取得することができるFormstack Signにアップグレードしましょう。無料のトライアルを開始して、書類作成業務を省き、週に最大13時間節約しましょう。「2022 State of Digital Maturity: Advancing Workflow Automation (2022年のデジタル成熟度の現状:進歩するワークフロー自動化)」レポートに説明されているように、最適なデジタル成熟度に達することができます。Advancing Workflow Automation (2022年のデジタル成熟度の現状: 進歩するワークフロー自動化)」レポートに説明されているように、最適なデジタル成熟度に達することができます。メールまたはテキストで文書を送信し、ユーザーがコンピュータ、タブレット、または携帯電話から電子サインをすることができるようにします。プラン料金は最低月額$18から設定されています。 Formstack Signの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Concord is the simplest way to collaborate on, sign, manage, and store agreements.
Concord is the only tool you need for all your contracts. Spend less time juggling between applications, editors, and e-signature tools and save money. Over 500,000+ companies trust Concord with their contracts. With Concord, you can: draft, negotiate, sign, and manage every contract across your organization all in one place; work the way you want on Concord, Word, or Google Docs; collaborate with everyone your teams, customers, and vendors. Get started in minutes, not months. Concordの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Our enterprise platform helps you manage business relationship workspaces for each of your prospects, customers and partners.
Our enterprise platform helps you easily manage business relationship workspaces for each of your prospects, customers and partners, where you can schedule, meet and share materials all in one place. Propose & close deals faster, serve & grow clients better, and transform your most valuable business relationships. Pricing (starting at $95/seat) varies depending on your company needs. ClientPointの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Create, send, eSign, and track your documents securely with Better Proposals.
Better Proposals is a secure digital signature solution that helps you create documents that look great on any device. With its intuitive and easy-to-use editor, it lets you create, send, and track your proposals, contracts, and more in minutes. Adding multiple signatories, authenticating signatures, and sending reminders has never been easier. Better Proposalsの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Mifiel, a Mexican e-sign solution crafted alongside law experts, offers complete legal certainty and is NOM-151 compliant.
Mifiel is an e-sign solution for legal documents in Mexico using SAT's e.firma, carefully developed alongside legal experts to ensure complete juridical certainty and comply with NOM-151. Banks, corporates and many industries trust Mifiel; important documents as credit contracts have successfully stood up in court. A mobile app for signing is available, while creators can get API access, encrypted private signing process, customized branding and organizational accounts for team collaboration. Mifielの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
RightSignature lets you save time and cut costs with e-signature software that fits right into your daily workflows.
Discover the fastest, easiest way to get legally binding electronic signatures. RightSignature lets you save time, cut costs, and impress your clients with e-signature software that fits right into your daily workflows. Make the solution your own with professional custom branding. Every RightSignature document is secured with full audit log, biometric data capture, and 256-bit encryption. Compliance features included to help your organization maintain compliance in regulated industries. RightSignatureの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
ContractSafe helps companies to better organize signed contracts and avoid missing key dates without spending a lot of time or money.
We organize your contracts easily and affordably! Incredibly easy to use and manage. Search and find any document (even scans) in seconds. AI pulls key info for setup. Email reminders so you'll never forget to renew (or cancel) an important contract. Collaborate with your whole team-with unlimited users. No implementation or configuration means you will be up and running right away. Find out why our customers call us "disruptive" and "a miracle product," and give us five star ratings! ContractSafeの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
The patented SIGNiX Digital Signature Platform brings superior data privacy and independent legal evidence to your current workflow.
Use SIGNiX to provide a seamless e-sign experience for your customers anytime, anywhere, on any device. The patented SIGNiX digital signature platform brings military-grade cryptography, superior data privacy, and independent legal evidence to your current workflow, letting you avoid the costs, delays, and risks of wet signatures. SIGNiXの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Soda PDF Anywhereは、デスクトップとWebベースのアプリケーションの両方で利用できる初のフル機能PDFソリューションです。
Soda PDF Anywhereは、デスクトップとWebベースのアプリケーションの両方で利用できる初の機能豊富なPDFソリューションです。ユーザーは、デスクトップ、ノートパソコン、スマートフォン、タブレットなど、あらゆるデバイス上の機能にWebブラウザで自由にアクセスすることができます。また、PDF変換、編集、レビューおよびセキュリティ・ツール、信頼できる電子署名ソリューション、ベイツ番号付け、 クラウド統合など、特に生産性を向上させるために設計された革新的な機能を搭載しています。今すぐ無料でお試しください。 Soda PDFの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Ignition makes it simple to engage clients, get paid and run your business on autopilot.
Ignition is a client engagement and commerce platform for professional services businesses to streamline how they engage clients and get paid. Businesses such as accounting and bookkeeping firms use Ignition to help them grow, be more efficient, and create win-win client relationships. With Ignition, you can easily win new business with impressive digital proposals, engage new and existing clients with a clear scope of work, and get paid on time by automating payment collection - all in one. Ignitionの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
シンプルでセキュアなプラットフォームにより、契約、署名済み文書、関連ファイルを顧客から収集するプロセスを自動化することができます。
FileInviteを使用すると、顧客から契約や署名済みの文書を収集するプロセスを簡素化することができます。 セキュアなクライアント・ポータルで、あらゆるデバイスから認証済みの電子サインで顧客に文書に署名してもらうことができます。FileInviteで締切日を設定すると、自動リマインダーが顧客に通知されます。Googleドライブなどのお気に入りのクラウド・ストレージと同期するフォーム、テンプレート 、マスター・ファイルを設定できます。自社のロゴと色を使用して、新規の顧客ごとに自社ブランドの新規の顧客向けポータルを数秒で作成できます。 FileInviteの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
SigniFlow is an advanced eSign document workflow solution that offers a legally compliant PDF-based alternative to wet-ink signatures.
SigniFlow is an easy-to-use advanced eSign document workflow solution that offers a legally compliant PDF-based alternative to wet-ink signatures. It can be deployed on-premise, or you can use any of our 8 global data centres, for compliance with international privacy & eSignature laws, such as eIDAS & GDPR. SigniFlow is the only eSign solution with a document upload & storage portal that gives the user full control over user access. There's no need to pay what our competitors charge. SigniFlowの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Premium eSignature at a perfect price and up to 50% more affordable than DocuSign.
Blueink is the #1 DocuSign alternative. Our mission at Blueink is to provide top-tier customer-centric eSignature products and support, with a hyperfocus on affordability and ease of use. - Standard: $12 per month per user - Business Pro: $20 per month per user - Enterprise plans: starting at $2.95 per Bundle/Envelope BlueInkの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Secured Signing saves businesses time & hassle by moving their paper-based forms to a PKI encrypted digital signing solution.
Cloud-based digital form and signing solution that allows users to sign online or invite others to fill-in and sign branded electronic forms with tablet devices or PCs. The system handles reminders, shows progress in real time, and monitoring of the signing process. PKI digital signature technology ensures the authenticity of signatories and forms, while the system compliance with the electronic signature laws worldwide, guarantees validity and legal enforceability. Secured Signingの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
WaiverSign is the easiest digital waiver solution for you and your customers. Quick setup, instant retrieval, and amazing support.
Your customers will love the ease and convenience of WaiverSign. You'll save time and money and, within seconds you'll be able to easily retrieve your signed documents from secure storage. You'll also get key demographic data, a contact management system, event management tools, automatic notifications, and more. Send us your waiver today and we'll get it ready for you to try the signing process. WaiverSignの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
SignWell is a comprehensive electronic signature tool that focuses on cutting turnaround time in half.
SignWell is the best way to get documents signed and speed up turnaround time on your documents. Eliminate mistakes by using SignWell and the guided signing experience, which helps recipients complete and sign all parts of your documents. Easy automation of your electronic signatures is available by using Template Links. SignWell is fully compliant with all US and International electronic signature laws. SignWellの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Professional proposal software. Create beautiful proposals with ease. Impress your clients and win more projects.
Professional proposal software. Create beautiful proposals with ease. Impress your clients and win more projects. With Prospero, you can create beautiful proposals, track their performance and get them signed by your clients digitally from any device. Choose from a variety of pre-made content and templates, save your own sections and templates, save lots of time, and integrate with payments, CRMs, and invoicing tools. You can also invite your team members and set permissions and roles. Prosperoの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Conga contracting products help automate and simplify contracting process within your organization.
Conga empowers you to tackle and manage contracting processes with ease. If you’re just dipping your toes into contracting or want to improve a mature contract management process, Conga has you covered. Our contract solutions help you automate key contracting processes to give your business faster cycle times, lower risk, and happier customers. Conga provides proven contracting solutions that fit your business needs. Conga Contractsの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
ECM solution that combines integrated document management, business process management and records management.
OnBase enterprise content management software combines integrated document management, business process management and records management in a single application. Whether deployed as a hosted or premises-based solution, OnBase allows organizations to automate business processes and reduce the time and cost of performing important business functions through the management and control of content. OnBaseの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
OneSpan Signは、世界でも高く信頼されるブランドを支える電子サイン・ソリューションです。
OneSpan Signは、世界でも高く信頼されるブランドを支える電子サイン・ソリューションです。規制産業や大手アナリスト企業からは、OneSpan Signのソリューションを使用すると、あらゆるプロセスを自動化しながら、高いレベルのセキュリティおよびコンプライアンスと使いやすさのバランスを取ることができると認識されています。OneSpan Signには、20年以上にわたって銀行、保険会社、政府機 関を含むあらゆる規模の組織に電子サインを提供してきた実績があります。 OneSpan Signの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Securely sign, store and manage legally binding documents online. Use DocVerify's e-Signature Solution to electronically sign documents
An electronic signature and digital signature solution that speeds sales cycles integration, document management, reduce operating costs, and more. Use DocVerify to electronically sign documents from anywhere at anytime. In addition, DocVerify's e-Notary platform enables notaries to perform either electronic notary or remote notary quickly and easily. DocVerifyの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
All your contracts easily managed. Streamline every step from contract creation to post-signature handoffs,
Contractbook is a software company that enables companies with 11+ employees to manage the entire lifecycle of their contracts in a single, fully automated flow. Funded by investors including byFounders and Gradient Ventures, Contractbook was founded in Copenhagen in 2017 and serves 5000+ companies in more than 75 countries with data-driven contract automation. Contractbookの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Online forms platform that provides signing solutions through response data, summary report, and authentication.
Online forms platform that provides signing solutions through response data, summary report, and authentication. Signmeeの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
パスワードで保護されたブランド・ポータルから法的拘束力のある電子サインを収集することができます。文書の依頼、ワークフローの作成なども可能です。
優れたワークフロー自動化および電子サイン・ソリューション。文書や契約書に何度も署名でき、パスワードで保護されたブランド・クライアント・ポータルを検討している場合は、Clustdocを試してください。安全なメッセージング・システム、タスク・マネージャー、ワークフローなども用意されています。Clustdocは、美しい電子サインのソリューションであるだけではありません。 Clustdocの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
Secure delivery and capture of payments, esignatures and documents through channels consumers prefer – payment portals, SMS and email.
PDCflow offers secure delivery and capture of payments, esignatures and documents through the channels consumers prefer – payment portals, SMS and email. Patented Flow Technology lets companies connect with customers through digital channels to collect contactless payments, esignatures, or deliver documents. PDCflow helps clients reduce PCI scope, reduce chargebacks and improve customer experience. Use PDCflow’s platform or integrate workflows into your existing systems with customizable APIs. PDCflowの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名
eFax Corporate® replaces the need for fax hardware and lets your staff securely send and receive faxes online, from any device.
eFax Corporate, a HIPAA-compliant secure cloud fax service, eliminates capital expenditures associated with faxing equipment and reduces expenses to a low operational cost. Send and receive faxes online or by email from any device such as a PC, laptop, smartphone or tablet. We help organizations cut costs, increase productivity and enhance security and regulatory compliance. We use TLS, AES 256-bit encryption, and a secure fax API to integrate with your existing applications. BAA also available. eFax Corporateの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • タスク進捗追跡
  • 認証
  • モバイル署名キャプチャ
  • 複数当事者による署名