158件の結果
Jira Service Managementは、迅速に行動する必要のあるチームをサポートし、優れたサービス体験をともにすばやく提供するITサービス・マネジメント・ソフトウェアです。 JIRA Service Managementの詳細
Jira Service Managementは、高速IT、開発、運用、ビジネス・チームをサポートするITサービス・マネジメント・ソリューションです。サポートを得たチームは、従来のITサービス・マネジメントの複雑さにとらわれることなく優れたサービス体験を提供し、Jiraのオープンなコラボレーション・プラットフォームを通じてさらに優れた取り組みを進めることができます。合理化されたワークフロー、自動化ルール、キュー、SLA、セルフサービス・ポータルを使用すると、IT、開発、運用、ビジネス・チームは、サイロ化に陥ることなく優れたサービス管理を大規模に実現することができます。 JIRA Service Managementの詳細

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Wrikeはテンプレート、ガントチャート、高度なセキュリティ、自動承認、400以上のアプリとの連携を備えたITサービス管理ソフトです。 Wrikeの詳細
Wrikeは、2万社以上、200万人超のユーザー数を誇るITサービス管理ソフトウェアです。カスタムリクエストフォーム、カンバン、ガントチャート、タイムトラッキング、自動ワークフローおよび承認、予算管理、高度なレポート作成によるIT管理をこの1か所で実現し、合理化します。ServiceNowなど400以上のアプリと連携してシームレスな開発とトラッキングを実行でき、進捗の全過程を可視化するためのワークフローのカスタマイズも可能です。WrikeでIT管理を変革しましょう。 Wrikeの詳細

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Ateraは、MSP、ITコンサルタント、IT部門を対象としたオールインワンの優れたリモートIT管理ソリューションです。今すぐAteraを無料で試してください。 Ateraの詳細
Ateraは、MSPやIT専門家に包括的なソリューションを提供します。このプラットフォームは単一統合型のソリューションで、RMM、PSA、リモート・アクセス、パッチ管理、請求、レポートなどの豊富な機能が搭載されています。また、Ateraの効率的な価格設定モデルを活用して、マネージドITサービス・プロバイダーは自社のビジネスを拡大しながら、継続的に高品質のサービスを提供し続けることができます。すべてのプランにおいてデバイス数は無制限なので、技術者単位の支払いのみで利用可能です。今すぐAteraを無料で試してください。 Ateraの詳細

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Fortune 100企業中92企業からの信頼を得ているSplunkは、組織のデータすべてに対する調査、モニタリング、分析、およびアクションの実行に役立ちます。 Splunk Enterpriseの詳細
Fortune 100企業中92企業からの信頼を得ているSplunkは、調査、モニタリング、分析、およびアクションの実行を後押しするカスタマイズ可能なデータ分析プラットフォームです。ITからセキュリティ、そしてビジネス・オペレーションまで、Splunkはリアルタイムで措置を講じることを可能にするData-to-Everythingプラットフォームです。Splunkを使用することによって、IT問題の予測と防止、セキュリティ・スタック全体の合理化、予定外のダウンタイムの最小化、および透明性向上のためのビジネス・プロセスの探索と視覚化のすべてを1つのプラットフォームで実現できます。 Splunk Enterpriseの詳細

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マルウェア、ランサムウェア、フィッシング攻撃を防ぐだけでなく、高度なWebコンテンツの制御も提供するDNS Webコンテンツとセキュリティ・フィルター。 WebTitanの詳細
サイバー攻撃、マルウェア、ランサムウェア、悪意のあるフィッシング攻撃を防ぐだけでなく、Webコンテンツのきめ細やかな制御も提供するDNSベースのWebコンテンツ・フィルターおよびWebセキュリティ・レイヤー。 毎日20億件超のDNSリクエストをフィルタリングし、300,000件のマルウェアによる反復処理を特定するWebTitanには7,500以上の顧客がいます。 今すぐWebTitanの無料トライアル (フル・サポート付き) を利用してください。 1ユーザーにつき月額$1未満からのお得な価格設定で利用できます。ローカルでホストするので、遅延はありません。 WebTitanの詳細

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Cloudsceneは、データ駆動型のマーケットプレイス・プラットフォームです。ネットワーク・サービスのソーシングや比較を容易にすることができます。 Cloudsceneの詳細
Cloudsceneは、データ駆動型のマーケットプレイス・プラットフォームです。企業がネットワーク・サービスを購入する方法を変革することができます。 Cloudsceneでは、調達を合理化し、営業活動を簡素化することで、より強力な接続、より簡単な追跡と管理、権限を持つアジャイルなチーム、時間とコストの効率性、先進的な組織の生産性の向上を実現します。 優れたビジネス上の意思決定は強力なデータに基づくものであるとの考えから、このプラットフォームには、卓越したマーケット・インテリジェンスが備えられています。 Cloudsceneの詳細

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Zendesk Supportは、構成管理データベース (CMDB) コンセプトを中核に構築された、優れたクラウドベースのITサービス・マネジメント (ITSM) ソリューションです。
Zendesk Supportは、構成管理データベース (CMDB) コンセプトを中核に構築された、優れたクラウドベースのITサービス・マネジメント (ITSM) ソリューションです。情報システムやオンプレミス情報、セルフサービス、ワークフローなどの重要な資産を、単一のインタフェースにシームレスに統合します。Uber、Venmo、Shopify、LendingClubなどの企業がZendeskを使用して、サポート費用を削減し、顧客満足度を高めている事例をご覧ください。 Zendeskの詳細

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The fastest, easiest, and highest value IT service software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful solution for your IT business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. mHelpDeskの詳細

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SolarWinds Service Deskは、ITサービスの提供をシームレスにし、AIのパワーでプロセスの合理化と自動化を可能にします。
SolarWinds Service Desk (旧Samanage Service Platform) は、企業が多様なITサービスデスクのプロセスやタスクを管理および自動化し、世界中の従業員を結び付けています。AIを搭載したSolarWinds Service Deskは、チケットのルーティングを効率化し、ソリューションを提案することによって、ヘルプデスクが反復的なタスクではなく、大局的な対策にフォーカスできるようにします。ITILベスト・プラクティスを考慮して構築されているので、チケットをより迅速に解決し、SLAを改善することができます。 SolarWinds Service Deskの詳細

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世界中あらゆるビジネスのIT専門家やシステム管理者のために作られた無料のITヘルプデスク・ソフトウェアをダウンロードしてください。サポートやモバイル・アプリも無料です。
SpiceworksのITヘルプデスクはITのプロフェッショナル専用に設計されており、社内のITヘルプデスクおよびビジネスの向上に必要な機能を豊富に備えています。無料のヘルプデスク・ソフトウェアなら、自社サーバまたはクラウドで短時間でチケットに対応できるようになります。さらに、チケット追跡以外の機能もあります。チームの行動を理解するだけでなく変化させ、ビジネスに対する価値を伝えることが可能です。今すぐ無料でお試しください。 Spiceworksの詳細

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ITインフラストラクチャの管理と複雑さの軽減に役立つオンラインITILサービスデスク。
Freshserviceは、新たな工夫を加えたオンラインITインフラストラクチャ・ライブラリ (ITIL) サービスデスクです。このツールは、新しいリソースの自動検出、強力な構成管理、高度な影響分析など、強力なチケット発行機能とアセット管理機能に、最新のユーザー・エクスペリエンスを加えます。サービス・リクエストとインシデントをシンプルかつ直感的に管理することができます。問題管理、変更管理、リリース管理、ナレッジ管理などを備えたFreshserviceは、組織のITニーズを満たすのに最適です。 Freshserviceの詳細

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SysAidは、10年にわたって蓄積されたAI情報に基づくサービスの自動化により、IT作業を容易にします。今すぐ無料でITをお試しください。
SysAidは、サービスの自動化により、IT作業を容易にします。実質的に自己管理するヘルプデスクにより、世界中の数百万人ものユーザーが、より高速なサービス、より軽いワークロード、そしてよりスムーズなサービス体験を享受しています。ITサービス・マネジメント (ITSM) のあらゆる要素が自動化されるので、IT作業が容易になり、従業員はビジネスの強化に本当に必要な業務に集中できます。 SysAidは、ITが本当に必要とする修正を提供します。 今すぐ無料でITをお試しください。 SysAidの詳細

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デスクトップ、サーバ、およびモバイル・ノートパソコン用の簡素化されたエンドポイント管理。
LogMeIn Centralは、強力で使いやすいエンドポイント管理ソリューションです。ITプロフェッショナルがエンドポイント・インフラストラクチャを効果的に監視、管理、保護できるようにします。 LogMeIn Centralは、リモートの従業員がいる場合や、エンドポイントが世界中に分散している場合でも、生産性の向上、ITコストの削減、リスクの軽減に必要なスピード、柔軟性、インサイトをIT組織に提供します。 Centralの詳細

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ConnectWise helps you distinguish yourself from the competition by offering proactive, business-focused technology services.
Made for companies that sell, service, and support technology, ConnectWise can help you standardise service workflows, automate communication with customers and even recurring tasks. The platform fully integrates business-process automation, help desk and customer service, sales, marketing, project management, cloud services and business analytics that dramatically streamline a company's operations. ConnectWise Manageの詳細

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JumpCloud Directory Platformは、ID、アクセス、デバイス管理のための完全なプラットフォームとしてディレクトリを新たに認識します。
JumpCloudは、あらゆるデバイスからあらゆるリソースへ、どこでも安全でスムーズなアクセスを可能にするオープン・ディレクトリ・プラットフォームです。JumpCloudは、あらゆるデバイスやあらゆる場所から、企業の技術リソースに簡単かつ安全にアクセス可能にすることをミッションとしています。JumpCloud Directory Platformは、IT、セキュリティ運用、DevOpsのチームが、従業員のIDやデバイスを制御・管理し、ゼロ・トラストの原則を適用することができる、単一のクラウドベースのソリューションを提供します。 JumpCloud Directory Platformの詳細

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Issuetrakは、作成から解決までのチケットおよびリクエストの管理に役立ちます。柔軟でカスタマイズ可能な使いやすい製品です。クラウドまたはオンプレミスで使用することができます。
Issuetrakは、さまざまな業界や部門向けにヘルプデスクと問題追跡システムを提供しています。送信から解決までのチケット、問題、リクエストの追跡など、ビジネスをサポートします。実装は容易で、マルチチャネルに送信することができます。自動化されたチケットの割り当てとエスカレーション、カスタム・フォーム、ユーザー定義フィールド、一目でわかるダッシュボード測定基準と詳細なレポートを搭載したIssuetrakを使用すると、チケットや問題が見過ごされないようにするのに必要なツールをチームに提供することができます。 Issuetrakの詳細

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Pulsewayは、組織内のあらゆるITを完全に管理できる、受賞歴のあるIT管理プラットフォームです。
スマートフォン、タブレット、またはデスクトップを使用して、ITシステムおよびアプリケーションをリアルタイムでモニタリング、管理、制御できます。Pulsewayを使用すれば、メール管理だけでなく、システム管理もスマートフォンから行えるようになります。通知を受け取り、問題を確認し、瞬時に解決することができます。サーバの問題が発生した時に即座に対応できるので、モニタリング業務がずっと楽になります。ネットワーク・オペレーションズ・センター (NOC) をポケットに携帯しているようなものです。 Pulsewayの詳細

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ヘルプデスク・サポート・ソフトウェアおよび資産管理ツールには、ナレッジベース、SLA管理、チケット追跡、在庫管理が含まれます。
ManageEngine ServiceDesk Plusは、ヘルプデスクおよび資産管理ソフトウェアです。インシデント管理 (トラブル・チケット発行)、資産追跡、購買、契約管理、セルフサービス・ポータル、ナレッジベースを備えた統合パッケージを手頃な価格で提供します。ServiceDesk Plusは、優れたITヘルプデスクおよび生産的なヘルプデスク・スタッフに必要なツールを提供します。ManageEngine ServiceDesk Plusは、オンプレミスとオンデマンドの両方のバージョンが提供されています。 ManageEngine ServiceDesk Plusの詳細

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Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Vivantioの詳細

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NinjaOne is the leading unified IT operations platform, providing a seamless and single-pane solution.
NinjaOne is the leading unified IT operations platform, providing a seamless, single-pane solution to manage endpoints, support end-users, and deliver IT services. Ninja reduces complexity, drives technician efficiency and gives IT teams full control over managed IT assets. The platform gives IT teams proactive monitoring, remote management, patch management, software management, IT asset management, backup, and more - all in one unified solution with a fast, modern, intuitive interface. NinjaOneの詳細

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Caspioは業界をリードするローコード・プラットフォームです。コーディングを実施する必要なく、カスタムITサービス・アプリケーションを構築することができます。
Caspioは業界をリードするローコード・プラットフォームです。コーディングを実施する必要なく、カスタムITサービス・アプリケーションを構築することができます。Forrester Researchにて「リーダー」にランク付けされた、オールインワン・プラットフォーム。ビジネス・オペレーションとワークフローのデジタル変革に必要なものを提供します。この中には、統合されたクラウド・データベース、ビジュアル・アプリケーション・ビルダー、エンタープライズ・グレードのセキュリティ、規制コンプライアンス、拡張性の高いグローバル・インフラストラクチャが含まれます。Caspioが世界中の15,000社以上の企業に信頼されている理由をご覧ください。無料で試用できます。 Caspioの詳細

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MSP向けの優れたバックアップです。シンプルで 高収益。AWS、Wasabi、Backblaze B2、ローカル・ストレージを活用します。
マネージド・サービス・プロバイダー (MSP) 向けの優れたバックアップ・ソリューションです。MSPは、管理が容易で高い収益を得られるバックアップ・リカバリ事業をわずか15分で構築することができます。月額料金制で、契約書は不要です。AWS、Wasabi、Backblaze B2など、コスト効率の高い柔軟なパブリック・クラウド・ストレージを活用して、自社のブランド名でクラス屈指のデータ保護サービスを顧客に提供することができます。 MSP360 Managed Backupの詳細

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SmartDeploys unique layered approach enables single image management of Windows and applications.
SmartDeploy is a leading provider of modern endpoint management solutions. With a flexible layered architecture, IT can achieve centralized, single-image management to support 50 - 50,000 endpoints. SmartDeploys award-winning technology combines the best of progressive solutions like SCCM, centralized solutions like VDI and legacy imaging solutions like Ghost, without the common drawbacks. More than 3,000 organizations trust SmartDeploy to deploy and manage their end user devices. SmartDeployの詳細

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Automate is the only RMM platform in the industry developed by an MSP for MSPs to automate IT service delivery & drive revenue growth.
ConnectWise Automate, formerly LabTech, is a leading global provider of remote monitoring, management (RMM), and automation software for today's IT service providers. Whether you're an experienced IT managed service provider (MSP) or an hourly rate one-man shop, Automate can help you significantly improve your operational productivity and efficiency by leveraging the power of IT automation. Start your free trial today! ConnectWise Automateの詳細

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TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. TeamDynamixの詳細

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Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise. BMC Helix ITSMの詳細

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BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
BOSSDesk, an ITSM (IT Service Management) Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution, is available for both Cloud, On-Premise and mobile. An award-winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog helps IT departments quickly deploy self-service portals, workflow automations, HR-onboarding, asset management, incident management and change management. BOSSDesk conforms to ITIL best practices and helps IT departments implement comprehensive solutions to meet their needs. BOSSDeskの詳細

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カスタマイズ可能なソリューションには、プロジェクト管理、CRM、サービスデスクが含まれ、時間および請求を同じデータベースで統合することができます。
Autotask PSAは安全で信頼性が高く、あらゆる機能を備えたクラウド・プロフェッショナル・サービス・オートメーション (PSA) です。マネージド・サービス・プロバイダー (MSP) とITサービス・プロバイダーによるITマネージド・サービス事業の運営を支援します。モダンで使いやすいPSAの統合モジュールには、サービスデスク、顧客関係管理 (CRM) や連絡先管理、文書管理、アウトソーシング、プロジェクト管理、契約管理、時間追跡、請求、報告、ビジネス分析が含まれています。ビジネス全体の単一ビューを提供し、効率性、説明責任、インサイト、収益性を促進することができます。 Autotask PSAの詳細

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完全に直感的なヘルプデスク・ソフトウェア。自動化によりコラボレーションとスマートなリクエストの管理を促進できます。
InvGate Service Deskは、これまでにないユーザー・インタフェースを備えたWebベースのITIL対応ソリューションです。インシデント、問題、変更、資産、ナレッジに関するプロセスを提供します。Service Deskは、ユーザー間の卓越したコラボレーション、効果的な自動化、スマートなチケット管理を提供します。マルチテナントでクラウドベースのSaaSまたはオンプレミスの実装。100%コードフリーの構成、ドラッグ・アンド・ドロップのグラフィカルなワークフロー開発機能、ビジネス分析レポート、カスタム・ダッシュボード、サービス・レベル契約 (SLA)、メールによるチケット発行、ゲーミフィケーション。 InvGate Service Deskの詳細

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Fully-managed IT service management suite that includes ticketing, workflow automation & notification for IT service professionals.
OTRS is a fully-managed IT service management suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL and/or specific security requirements. IT service professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide the best possible service in a cost effective way. Request a demo today. OTRSの詳細

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Our made-for-mobile, cloud-based service software provides power and total flexibility for better field service management.
Our made-for-mobile, cloud-based service management software was designed from the ground up to provide IT field teams with secure, powerful service tools. With FieldAware, you will amaze your customers, make your team more productive and stay ahead of your competition. Your business deserves the most powerful and easy to use field service management system available, including work order management, job scheduling asset management and more. FieldAwareの詳細

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All-in-One IT Services software designed for managed service providers to manage IT services, remote monitoring and management.
Naverisk is an excellent Remote Monitoring & Management solution for MSPs and IT service providers looking for the key features needed in RMM software. Wrapped in a single, all-in-one solution, Naverisk provides tools for device and network scanning & IP monitoring, alerting, auditing, patching, reporting, ticketing, workflow, automation, scripting, and much more. Plus, our partners enjoy exceptional 24/7 global support for the platform at no additional cost. Get a Free Trial today! Naveriskの詳細

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Automate Your Business. Simplfy Your Life. Tigerpaw is a complete end-to-end business automation solution.
Our unique, all-in-one solution combines the best features of a PSA tools solution, a robust CRM solution and a BPM software solution into a platform that provides complete visibility, coordination and control of all aspects of your business. With Tigerpaw One, every employee -- from the CEO to the field technician, and from the head of sales and marketing to the customer service representative -- will have the tools and resources he or she needs to be more productive. Tigerpaw Softwareの詳細

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Automox is a cloud-based patch management platform, offering modern cyber hygiene to raise the world's security confidence.
Cloud-native and globally available, Automox enforces OS & third-party patch management, security configurations, and custom scripting across Windows, Mac, and Linux from a single intuitive console. IT and SecOps can quickly gain control and share visibility of on-prem, remote and virtual endpoints without the need to deploy costly infrastructure. Automoxの詳細

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Alloy Navigatorは、現実世界のIT担当者によって、現実世界のユーザーのために設計された、現実世界のソリューションです。
複雑なIT運用を管理しながら、高いレベルのカスタマー・サービスを実現することは、どの組織にとっても非常に重要です。そこで、非常に柔軟なインテリジェント・ワークフロー、洞察に満ちたダッシュボード、オンザフライ表示を透過的に統合する、直感的で共同作業が可能なITサービス管理ソリューションが設計されました。強力な資産管理ツールと組み合わせることで、Navigatorは隙のないIT管理ソリューションとして機能します。 Alloy Navigatorの詳細

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Discover Your IT. IT Asset Management Software That Finds & Manages All Assets Across Your Enterprise.
Lansweeper automatically and continuously discovers IT assets across your infrastructure — servers, laptops, desktops, virtual & cloud machines, networks devices and IoT assets— to create an always-accurate, up-to-date inventory with detailed and granular IT asset data. Not only the hardware specs, but also the user data and installed software are gathered in one central repository. Lansweeperの詳細

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Experience the next generation of ITSM. Be the heroes of the organization. Deliver smart and personalized services to knowledge workers
Discover the Next Generation of Service Management. Deliver innovative & affordable ITSM that outperforms the competition. ChangeGear by SunView Software delivers a single-platform ITSM solution that goes beyond the scope of the ¿IT department¿ to serve the needs of the entire enterprise. ChangeGearの詳細

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ITIL-aligned service management software with KPI dashboard that helps track workload for each employee and assign tasks efficiently.
TOPdesk cloud-based software helps companies offer better services to their customers. With easy-to-use ITSM software and over 20 years experience our software helps you manage incidents, create workflows, and keep track of configurations. Make your end users more self-reliant thanks to the Self-Service Portal. More than 4500 organisations worldwide already use TOPdesk to increase efficiency and improve customer satisfaction. Are you looking for service excellence? Let us be your guides. TOPdeskの詳細

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QuickBooks add-on service software with dispatch, routing, work order, maintenance schedules, GPS, mobile and customer service tools.
The Service Program is the industry leading QuickBooks add-on Service Software. Dispatch, Routing, work order tracking, maintenance schedules, customer call, tracking equipment, GPS, Mobile Solution and Customer Service Portal - compatible with any iPhone, Droid phone or Tablet or laptop with real time synch, signature capture, field printing, attach pictures, invoices, Rentals, barcodes, and billing and much more. INCLUDES Weekly Training, Technical Support and Software Upgrades. Simple. The Service Programの詳細

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Disk imaging suite that helps businesses with OS deployment, cross-platform migration management, device mapping and more.
Symantec Ghost Solution Suite is an award-winning software solution for imaging and deploying desktops, laptops, tablets and servers. Ghost Solution Suite 3.1 includes the Deployment Solution 6.9 console and its core capabilities for operating system deployment, migration and cross-platform management. Combined with key functionalities from Ghost Solution Suite 2.5, like Ghost Cast Server and DeployAnywhere, Ghost Solution Suite accelerates and simplifies imaging and deployment. Symantec Ghost Solution Suiteの詳細

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EcholoN as ITSM software covers all disciplines of ITIL-compliant IT service management. Customizable and expandable.
Made in Germany: our ITSM Software. No matter if it is your internal IT or customers of your product or service. IT Service Management helps you to effectively manage your service processes and service activities, as well as to respond to requests in a personalized and professional manner. The modular, highly integrated EcholoN covers all disciplines of ITIL-compliant ITSM Software. Adaptable to your needs & expandable. EcholoNの詳細

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Software built for IT service business professionals; centralizing ticket & customer management, billing, team scheduling and more.
BlueFolder is a web-based service management solution that offers a unique blend of ease-of-use and breadth of functionality. Along with features such as robust ticket management, scheduling/dispatch, and billing, BlueFolder stands apart with features like a powerful customer portal, asset/equipment tracking, and customer notifications. Try it free for 15 days (no credit card required) and find out how easy and powerful it is to use! BlueFolderの詳細

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Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is simple. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version. Hornbillの詳細

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手頃な単一の料金プランで必要な機能にアクセスできる、クラウド・ベースのサービスデスク・ソフトウェアです。
SeamlessDeskは、使いやすいユーザー体験 (UX) と美しいユーザーインターフェイス (UI) を備えたサービスデスクです。目的に応じたヘルプデスクおよびIT資産管理、レポートの作成および自動化の機能を提供しています。また、インシデント、問題、変更、リリース、プロジェクト、ナレッジの各管理ツールは、ITチームが企業のサービス目標を達成するのに必要なものを提供します。他のサービスデスク・ソリューションとは異なり、SeamlessDeskは、高価格または階層的なプランで、必要な機能へのアクセスを制限しません。 SeamlessDeskの詳細

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HaloITSM brings everything you need for IT support into one centralised solution.
HaloITSM is a single, all-inclusive ITSM software solution. It will transform your current ways of working into intuitive, up-to-the-minute workflows, as well as give your teams the ability to deliver the very best service to customers and employees alike. It wont just standardize your processes, but it will also deliver valuable analytics, so you can match your IT delivery to the true needs of your business, present, and future. HaloITSMの詳細

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Kaseya BMS is a next-generation business management solution that was built specifically to help MSPs and IT Departments.
Everything you need to run your IT business - All At One Low Price. Kaseya BMS is the most functionally rich IT business management solution on the market today, built to support all your IT business back-end requirements: Service Desk, CRM, Finance, Project Management, Billing, Time & Expense Tracking, Inventory Management, and more. Start your free trial! Kaseya BMSの詳細

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Intelligent Service Management is a ITIL cloud-based IT service management tool for including Help Desk, ITAM, and Knowledge Management
Intelligent Service Management is a cloud-based IT service management tool offering support in 9 ITIL processes including Help Desk, IT Asset Management and Knowledge Management. With multi-tenant support, this is an excellent solution for managed service providers to accurately and responsively support your customers. ISM works on a Hyper-SaaS framework that aims to speed product implementation. Intelligent Service Managementの詳細

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受賞歴のあるリモート・コントロールでは、場所やデバイスを問わず、重要なシステム、サーバ、ITユーザーのサポートとモニタリングを行うことができます。
NetSupport Managerは、32年以上にわたり、リモートPC管理の分野で主導的役割を果たしてきました。ファイアウォールの構成を必要とせずに、LAN、WAN、インターネット上で安全に操作できるように設計されたNetSupport Managerでは、安全なリモート制御とあらゆる場所のマルチプラットフォーム・コンピュータのアクセスが可能な単一の高速ソリューションを提供します。サードパーティのサービスや継続的なサブスクリプション・コストは不要で、あらゆるITチームに適したツールです。 NetSupport Managerの詳細

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A network inventory and documentation software that collects software and hardware details from all kind of devices on your net.
JDisc Discovery automatically creates the IT documentation for your network and detects all common operating systems (including HP-UX, Solaris and AIX). The IT documentation includes detailed hardware and software information, IP Networks, Windows domains and Active Directory installations. JDisc's vision is to make your IT documentation as current and complete as possible. JDisc Discoveryの詳細

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次世代のPSAツール。ソフトウェアおよびサービス・ビジネス向けの機能をすべて備えたプロフェッショナル・サービス自動化パッケージ。
HarmonyPSAは、リード生成から契約更新まで、ビジネス・ライフサイクル全体をサポートします。ソフトウェアおよびサービス・ビジネス向けに設計および構築されており、単一プラットフォームでビジネス機能を自動化し、クラウドからデバイス上で利用できます。 CloudBlue PSAの詳細

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