79件の結果
キャプテラが無料の理由
Bitrix24は100%無料のHOA管理プラットフォームです。クラウド、モバイル、オープンソース。 Bitrix24の詳細
この無料コミュニティ団体管理ソリューションは、ポータルを中心に構成されています。ここでは、家やコンドミニアムの所有者が重要な問題について議論したり、さまざまなイニシアチブに投票したり、グループチャットに参加したり、ユーザー・インタレスト・グループを編成したりできます。重要な通知はすべて、Bitrix24のアクティビティ・ストリームを経由するので、誰もがつながりを維持することができます。 それに加え、Bitrix24には35以上ものビジネスツールが用意されており、典型的な例としては不動産管理組合 (HOA) の管理で利用されています。Bitrix24.Driveを使用すれば、ペーパーレスなオフィスを実現できます。 Bitrix24の詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Association management software designed for self-managed condominiums, homeowners associations and other planned communities.
Buildium is purpose-built for all types of residential property management and is trusted by over 4,000 professional association managers with over 300,000 association units. Whether you manage rental properties, condominiums, or homeowners associations, Buildium is an all-in-one solution that helps you improve communication, increase operational efficiency, and maximize financial resources. Buildiumの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Community association managers use AppFolio to save time and money, improve communications, and grow their business.
With just one association management solution, equip your team with tools that streamline the work -- from mobile violations, association accounting, and more. With online portals and numerous communication methods, you’ll exceed homeowner expectations. AppFolio’s reliable tech foundation enables you to effectively manage and grow your business. Experience a true tech partnership with AppFolio’s expert onboarding and on-demand service. AppFolio Property Managerの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Easily manage your members, create a member-only website, process and track payments, send out emails and more.
WildApricot is a complete HOA management system, designed to fit the needs of your HOA. Easily manage your contacts, create a member-only website, process and track payments, send out emails and more. With a self serve design and a user friendly web and mobile interface, you have the freedom to customize every aspect of your HOA management system. If you need help at any step of the way, our support team and community of experts are ready to help guide you and share their best practices. Wild Apricotの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Powerful property management software that combines all the features you need to run your business into one integrated solution.
Rent Manager is advanced property management software designed to manage every facet of your unique operation. From leasing to accounting, your portfolio runs on three decades of Rent Managers proven technology. Boasting a powerful property management database, fully integrated accounting system, vast interface customization opportunities, intuitive contact management, maintenance, work order, and marketing solutions, as well as an open API portal for tailored solutions and so much more. Rent Managerの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
A browser-based software system, with all the tools you need to efficiently manage condominiums, co-ops, and homeowner associations.
Yardi Voyager Condo, Co-op, and HOA management is a feature-rich and browser-based software system, with all the tools you need to efficiently manage condominiums, co-ops, and homeowner associations. Powerful, fully integrated, and intuitive in its design, Yardi Voyager Condo, Co-op, and HOA is the premier condo, co-op, and HOA management system in the industry. Yardi Voyagerの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
A complete, professional, and secure accounting solution for HOA management. Free 14 day trial.
Complete HOA management software to track accounts, residents and properties. Robust accounting features, automatic bank account synchronization, electronic fee collection via (ACH), unlimited US-Based customer support, online file management solutions, electronic 1099 filing, and unlimited US based technical support are just a few of the benefits you receive with Rentec. Includes a free 14-day trial. Rentec Directの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
The all-in-one software to manage your HOA 100% online.
PayHOA is modern software for self-managed communities. Trusted by more than 11,000 associations, PayHOA automates operations, so you can focus on what's important. We provide free onboarding, free unlimited support, a 30-day free trial, and no contracts. Claim your free trial and see why HOAs across the country are choosing PayHOA. Features include invoicing, payment processing, full accounting, document management, violations, requests, text, email, direct mail, lockbox, CRM, website... PayHOAの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Smartwebs is your all-in-one platform to help you manage your HOA communities with automated workflows and triggers.
Smartwebs is your all-in-one platform to help you manage your HOA communities. Our cloud-based software lets you wave goodbye to busy manual work and hello to automated workflows and triggers. With HOA management and accounting all under one login, you no longer have to use multiple solutions to manage your communities. With our Apple & Android apps, you can quickly and easily process violations, work orders, and view architecturals on the go. Smartwebsの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Cloud-based community association management tool that offers owner accounting, service request tracking, document storing, and more.
TOPS [ONE] web-based HOA platform serves the needs of Management Companies and Self-Managed Communities. Combine your portfolio, accounting, management, and automation tools through the TOPS [ONE] platform. Reduce your tech stack, eliminate repetitive tasks, and provide a higher quality of service. Join over 40K communities, 5M homes, and 9K users that trust TOPS Software for an all-in-one community association management experience. TOPS [ONE]の詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
使いやすくて多機能なWebベースの優れたソフトウェアで、分譲マンション、HOA、不動産の管理を自動化して、時間とコストを節約することができます。
使いやすくて多機能なWebベースの優れたソフトウェアで、分譲マンションや住宅所有者協会 (HOA) の管理を自動化して、時間とコストを節約することができます。会計統合、オンライン決済、アメニティ予約、サービス・リクエストなどの機能を備えています。HOA、分譲マンション、施設向けに設計されたWebベースのソフトウェアです。不動産管理者とテナントによるメンテナンスと運営を簡単に効率化することができます Condo Controlの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Yardi Breeze Premier is a condo and HOA management platform that saves time and money while keeping boards and owners happy.
Yardi Breeze Premier is condo and homeowner association management software designed for you. Our intuitive and platform includes built-in accounting, owner and board tracking, violations management, CAM reconciliation, job costing and more. Online portals offer easy rent collection, service requests, payments and owner reporting. Yardi Breezeの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
マンション、コンドミニアム、住宅、小売りの不動産管理のあらゆる側面を自動化するWebベースの不動産管理ソフトウェア・ソリューションです。
住宅用および商業用不動産用のWebベースの不動産管理ソフトウェアです。アパート、コンドミニアム、住宅、および小売センターの不動産管理のあらゆる側面を自動化することができます。このリース、空室、および作業指示管理システムを使用すると、不動産マネージャーとして、より効率的かつ生産的な業務を行うことができます。全面的に統合され、自動化された会計スイートでは、自動家賃回収、自動請求、および遅延料金自動追跡ツールを活用できるため、多くの時間を節約できます。 LandlordTracksの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Rakletは、HOAプロセスを合理化して支払いを回収し、常駐データベースを作成できる,オールインワンのHOAソフトウェアです。
Rakletは、デジタルで有意義な形でコミュニティとのエンゲージメントを高めることができるオールインワンのホーム・オーナーズ・アソシエーション (HOA) ソフトウェアです。 HOAの管理は簡単な作業ではありません。幸いなことに、Rakletは支払いの回収、会議のスケジュール、会員管理に必要なツールを提供しています。Rakletを使用すると、常駐データベースの作成、HOAの月次または日次レポートの表示、およびプロセスの合理化を容易に行うことができます。Rakletでは、会計、スケジュール設定、支払いを簡単に行うことができます。 Rakletの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
FRONTSTEPS is the #1 software platform for HOAs, Builders, Security & Patrol Experts, and Homeowners.
FRONTSTEPS is the #1 software platform for HOAs, Builders, Security & Patrol Experts, and Homeowners. We deliver technologies that simplify how people build, connect, operate, and secure modern communities. Our premiere platform currently powers more than 23,000 communities nationwide - that's 4.4 million homeowners covered by FRONTSTEPS services! FrontStepsの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
DoorLoop is 50% off until 2022! Get an HOA management software with unlimited free training, support, migration & more.
DoorLoop is 50% off until 2022! Get a fully customizable HOA software that helps manage your properties, members, vendors, and dues from one place. Unlimited free training, support, and migration is included. Try it risk-free, no credit card needed. Backed by our "no questions asked" 30-day money back guarantee. DoorLoop's award winning platform has raised over $10M in funding and is used for tens of thousands of units in over 100 countries worldwide. DoorLoopの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
HOA Ally helps homeowners' associations perform their management duties with a private, secure website for free.
HOA Ally provides your association with a free website to track documents, collect assessment payments, share news, and provide many other features that reduce the time needed to keep your association running smoothly and accomplish things never before possible. Your website is completely private and only accessible by residents that are invited by you and your board. We help all types of HOAs, but focus on helping smaller (<150 homes) self-managed associations. HOA Allyの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
A delightful way to build an outstanding website for your HOA, condo, or neighborhood. Loved by thousands across the globe!
HOA Express provides an industry leading interface for creating community websites. Thousands of neighborhoods, HOAs, and condominiums from every U.S. state and more than a dozen countries across the globe count on us to power their online presence. We believe offering the friendliest-to-use tool packed with a plethora of features is the key to our high customer satisfaction. Our website builder should make running your community easier, and every decision we make is aimed at that goal. HOA Expressの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
HOA management tool that helps businesses manage accounting, bank reconciliations, budgets, monthly reports, MICR printing, and more.
Condo Manager is an integrated software solution designed for the community association industry and can be used by professional management companies and self managed associations. Our user-friendly approach helps self-managed communities easily organize their data and manage the association effectively. We provide tools to help management companies sustain long term business growth and most of our clients are able to demonstrate a full return on their investment in 3 to 6 months. Condo Managerの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Whether your self-managed or a property management firm with hundreds of communities, this software is perfect for you.
Whether your self-managed or a property management firm with hundreds of communities, this software is perfect for managing those properties. It's Web-based so with MyCommunity you get it all. No add-ons or extras to buy and it will never cost you more than $57.99/mo. Integrated accounting, 24/7 member access, easy to use BoD and Manager tools. There is also a mobile version so you can manage your community on the go. MyCommunityの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
All-In-One cloud based Association Management software platform designed for companies for who manage homeowner and condo associations.
CINC provides online, integrated property management and accounting software to the community association industry. We designed all of our products, from pure management and accounting to integrated accounting and banking, to work for you. These products are available fully integrated together as you grow or individually to suit your current needs. Because they are all from the same source, you can add new products as your company needs change, without buying a whole new system. CINCの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Software to manage your condo or HOA in the cloud. Amenity bookings, calendars, announcements, resident portal, parking, and more.
We'll help you deliver the ultimate resident experience by automating manual processes. Our property management platform makes life easier for property managers and security companies by increasing efficiencies, improving resident service, and automating administrative processes so your community association runs more efficiently. In less than a week, you'll be managing your community on a secure website, accessible to you at anytime from anywhere. Concierge Plusの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Property management solution including features for management of communication, work orders, customer support & community websites.
A leading property management solution for property and community managers, Pilera provides communications, resident data management, work order and rule violations management, integration with accounting partners, knowledge base, document library, customizable forms, and community website. We also provide a resident portal where community residents can view events, access their balance and ledger, pay rent online, and select their communication preference. Pilera Softwareの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
eUnify offers an all-in-one solution, including a full accounting platform, uManage management tools and community link for residents.
eUnify's management software is dedicated to the HOA industry. We saw the need for software done right in this industry way back in 2001 and have built a universe of products, apps, and functions since then. Today, eUnify offers an all-in-one solution, including a full accounting platform with banking integration; management tools and mobile app for architectural review, violations/enforcement, and work orders; secure portals for residents, boards, and vendors; and a full resale package. eUnifyの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
HOA solution that helps property owners manage work orders, online payments, surveys, sale/rent listings, and accounts payable.
Every association is similar to an organization, and should be managed in a similar way. Each organization has its own system, processes, procedures and record keeping. All information and records are retained, thus ensuring continuity of operation. MGCOne provides a holistic technology & service platform to capture all activities of an association and provide continuity of ownership and operations. MGCOne enables board members to manage their associations similar to a service organization. My Green Condoの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
SenEarthCo is the only management software that addresses all the functions and communications of your business.
SenEarthCo is the only integrated Online Community Association Management System that automates your business, freeing employees to accomplish other important tasks. Provide access to information and functions for internal staff and homeowners. Provide your communities with an online presence that makes a difference. Getting started requires no rekeying! SenEarthCo automatically works with your existing accounting software. SenEarthCoの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
All-in-one Community Management Platform for Condos & HOAs. Property Managers, Board Members, Owners and Residents love ONR.
ONR empowers Condos and HOAs with the tools they need to succeed in the digital age, giving your community a single, user-friendly digital experience for Property Managers, Board members, Owners & Residents packed with features specifically designed to meet their needs. Features Include: Community Roster (CRM) Digital Communications Packages & Receiving Front Desk and Visitor Module Parking & Vehicle Management Animal Registry Community Calendar E-Voting Document Portal & much more.. ONR appの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Neigbrs by Vinteum is communication-focused portal that provides websites, emails, texts, smart calls and much more for HOAs!
Neigbrs by Vinteum is the only communication-focused software designed for HOAs. Make communication and management efficient with our simple software. Streamline your tools, automate day-to-day tasks, communicate with the whole community, and create a modern website in a few clicks. Our iOS and Android apps allow you to stay in touch with residents on the go, and residents can always be in the loop, even if they're away. Experience a true partnership with our award-winning support. Neigbrsの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Turn-key website creation tool for communities and homeowner associations.
Website template systems for communities and homeowner associations.

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Provides property management companies and HOA's/Condo's with management and communication tools for their buildings.
Provides property management companies and HOA's/Condo's with management and communication tools for their buildings.

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Association software specifically created to bring convenience, savings, accessibility to homeowners associations.
AssociationVoice, the leading technology provider to communities and management companies since 2000. Whether you are a single community association or a large management company with many associations, we have an easy-to-use, world-class Web solution that will save you time, money and headaches. With over 10,000 communities just like yours currently under management, you can count on AssociationVoice to deliver results for you 100% Guaranteed. AssociationVoiceの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
BuildingLink simplifies and elevates modern working and living in residential communities.
BuildingLink is an industry leading property management technology used by over 5,000 high-rise residential communities globally. As an industry pioneer and leading innovator, our solutions, service, and people have made us one of the most recognized and respected technology providers among property managers and staff, condo/coop boards, and landlords. Our roadmap is packed with new and exciting initiatives to help buildings run even better. BuildingLinkの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
mobohubb provides an app and platform to manage your entire deskless workforce: security, janitorial, facilities, maintenance and HOA's
Mobohubb is an all in one workforce app that's simple for the users and captures report data with photo videos, checkpoints, tasks, timekeeping and scheduling. It provides management insight on what the workforce is doing in the field with photo, video and real-time GPS data. We cover the security, janitorial, property management and facilities management industries. mobohubbの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Society Management System for Accounting, Billing, Helpdesk, Communication, Security and more.
Society Management System for Accounting, Billing, Helpdesk, Communication, Security and more.

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Communitrak was designed to simplify and improve the efficiency of residential community management.
Communitrak was designed to simplify and improve the efficiency of residential community management. Features include a community bulletin board and calendar, secure payments for HOA dues, amenity reservations, safe alert notifications, cloud drive for document storage and sharing, and more. Communitrakの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Helps HOAs manage their communities with features such as amenity booking and building management.
TownSQ is a condominium management tool for administrators to automate multiple activities, such as scheduling common areas, assisting residents, and permitting visits, by using a centralized platform that works as a direct communication channel. The software solution serves to increase financial autonomy by digitizing account and payment management processes with higher transparency. TownSqの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
HOA Website and Mobile App Platform
Zavasites provides an easy to use platform to build and host your community/ Home Owner Associations Website.

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Provides association management companies with a powerful, easy to use website as well as add-on services and tools.
Provides association management companies with a powerful, easy to use website as well as add-on services and tools.

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
An application for self-managed homeowner and condo associations. Includes owner access, as well as financial and communication tools.
myCondoBooks is a user-friendly online application that makes managing HOAs and condo associations easy, efficient, and secure. Manage your association online with innovative, robust, and user-friendly features, including financial, budget, communication, and document management tools. Bring transparency to your homeowner association by providing unit owners with secure access to myCondoBooks and allow them to send messages, participate in discussions, and view their financial records online. myCondoBooksの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Cloud-based homeowners association management solution that enables users to manage communications, maintenance requests and more.
Cloud-based homeowners association management solution that enables users to manage communications, maintenance requests & more.

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Fire your Management Company. Empowered HOA gives board members the tools needed to take care of your HOA. Reach out to learn more.
Designed for Self-Managed communities to empower boards and management teams with the tools and confidence to take care of your HOA. Our services include: 1. Community website. 2. Management Team Back-office Tools, like texting, mass email, work order tracking, etc. 3. Financial Management services or integrated accounting for board operating finances. Helping you concentrate your time on taking care of your owners. Reach out today for more information on how we can help. EmpoweredHOAの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Helps Condo & Home Owners Associations and Property Manager transform communication between board members & the community.
Helps Condo & Home Owners Associations and Property Manager transform communication between board members & the community.

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
The most intuitive, interactive and automated software for property managers, associations and landlords.
ManageCasas Intuitive, Interactive & Automated Property Management Solution is specifically designed for Property Managers, Associations and Landlords who manage single-family and multifamily units, as well as student housing, homeowner and condo associations, and commercial units. We make rental and association management easy for those seeking an all-encompassing web and mobile approach to increase efficiency and grow their business by offering a complete product suite. ManageCasaの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Mobile apps for event/conference management, association membership management, student engagement and corporate employee Communication
MobileUp is an expert mobile technology provider that allows membership-based organizations to create a totally customized and cost-effective mobile app. The platform helps them seamlessly manage all aspects of audience engagement without the need for dedicated IT support or a big budget. MobileUp is an indispensable resource to organizations that require support with member networking, event management, retention and more. Choose between a year-round app solution and an event app solution. MobileUpの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Mobile-based software to automate the CC&R enforcement process and make inspections manageable.
Automate and simplify CC&R violation inspections! Plans for both self-managed HOAs and HOA managers. The days of labor-intensive inspections, tracking, reporting and enforcement of CC&R Violations are over. A small step for managers, a giant leap for communities. The best violations enforcement software. HOALifeの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Cloud-based strata management platform for managing strata commercial towers, apartment buildings, and large housing communities.
Cloud-based strata management platform for managing strata commercial towers, apartment buildings, and large housing communities. Provides accounting, statutory record keeping, bank interfaces and electronic reconciliations, and full document management functionality. Urbanise Strataの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Business management software designed for condominiums, real estate and schools to manage recurring subscriptions and payments.
Superlógica is the management system most used by condominium administrators. More than software, we deliver the way for your company to increase profitability.

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
We offer dynamic, dashboard-driven software, with customizable website templates, built for associations of all shapes and sizes.
We offer dynamic, dashboard-driven software, with customizable website templates, built for associations of all shapes and sizes.

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Vantaca provides an end-to-end next-generation cloud-based community operating system.
Vantaca provides an end-to-end next-generation cloud-based Community Operating System which is breaking boundaries in banking integration, accounting automation, and dynamic workflow configuration.

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース
Homeowner and community association websites with intuitive, site management tools make adding and editing content a snap.
Homeowner and community association websites with intuitive, site management tools make adding and editing content a snap.

機能

  • 作業発注管理
  • カレンダー管理
  • 委員会管理
  • Webサイト管理
  • ドキュメント管理
  • イベント管理
  • メンバー・データベース