143件の結果
キャプテラが無料の理由
Caspioはオールインワン型のクラウド・プラットフォームです。コーディングを実施する必要なく、コンプライアンスに準拠した患者症例管理アプリケーション構築に必要なものを提供します。 Caspioの詳細
Caspioは業界をリードするローコード・プラットフォームです。コーディングを実施する必要なく、コンプライアンスに準拠した患者症例管理アプリケーションを構築することができます。Forrester Researchにて「リーダー」にランク付けされたCaspioでは、組織の特定のニーズを満たすために構築されたカスタマイズ可能なオールインワンのクラウド・プラットフォームを使用して、効率的なコラボレーション、効果的な患者管理、個別化されたケアの提供を実施することができます。これらはITのオーバーヘッドなしで実現可能です。Caspioが大手医療機関から信頼されている理由をご覧ください。Caspioを無料でお試しください。 Caspioの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
地域精神保健制度のスタッフやステークホルダーが、コミュニケーション、データの管理、および結果の分析をシームレスに行えるようになります。 Noble Humanの詳細
Noble Humanは、ケースワーカーによりケースワーカーのために設計、構築されました。このアプリケーションはSalesforce Government Cloud上に構築されており、非常に高度でセキュアなアプリケーションであることが保証されています。世界中の人的サービス機関に対応したソリューションです。構成が簡単で使いやすく、デスクトップとモバイルに対応しています。

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Make the switch today to see why 100,000+ health and wellness entrepreneurs trust SimplePractice to run their business.
Focus on clients while SimplePractice does the rest. Maximize your availability by giving clients the option to request appointments online. After you approve a request, you can send paperless intakes and insurance forms directly from the Client Portal. Set up AutoPay to get paid on time, every time. Reduce no-shows with unlimited appointment reminders. Work on-the-go with our mobile app and integrated telehealth platform. Sign up for a free, 30-day trial today to try it out for yourself. SimplePracticeの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Easy, cloud-based, HIPAA compliant software for health care nonprofits of all sizes. No hidden fees. Streamline your patient management
CharityTracker is a cloud-based, HIPAA compliant software that’s easy to use for health care agencies and nonprofits of all sizes. With no setup fees, hidden fees, or contracts, you can cancel anytime! Our time-saving solution provides a secure way to streamline how you manage patient cases, record case notes & assistance, create reports, collaborate, set goals, measure outcomes, make referrals & prove your impact with change-over-time reports. We're at work in 2,200+ communities and 49 states! CharityTrackerの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Mental health EMR/EHR & therapy notes software for practices of all sizes. Lots of features & reports. Easy to use. Free to try.
EHR software with Wiley Planners add-on, Telehealth for online therapy, mobile app, client portal, DSM/ICD codes, progress notes, treatment plans, discharge notes, review & co-sign notes, custom forms. Billing features: PQRS, claims & ERA/EOB, superbills, credit card service, batch invoice/claims. Sync with Google/iCal. Voice, text, email reminders. Tons of reports included: Payroll, Staff Billing, etc. Unlimited document storage, unlimited support. Try it free. TheraNestの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Our award-winning healthcare IT solutions give providers greater control, so they can focus on what they do best.
athenaOne organizes the moment of care, performs administrative and quality services to ensure full payment, and tracks all physician orders so doctors can focus on what they do best. Deliver high quality care. With athenaOne, Doctors benefit from continuous access to the best practices of the nation’s largest clinical network, the most up-to-date and extensive quality rules and industry guidelines, and 24/7 support. athenaOneの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Send secure intake and consent forms privately to your clients. HIPAA compliant, e-signature support, online booking and payment
IntakeQ provides beautiful and secure electronic intake forms for health professionals, enabling them to offer an amazing onboarding experience, while also optimizing and streamlining the intake process. As a bonus, IntakeQ also offers powerful practice management features, including scheduling, payment, appointment reminders, secure messaging, telehealth, invoicing and insurance billing. Affordable pricing, 14-day free trial, no credit card required, no software to install. IntakeQの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
単一のアプリから顧客、予約、支払いを管理することができます。今すぐ無料トライアルを開始してください。
医療従事者向けに設計されたvcitaは、診療所の経営をスムーズにします。 >> セキュアで使いやすいクライアント・ポータルを使い、顧客が予約、書類の共有、連絡を行えるようにします。 >> 事前連絡のないキャンセルを減らし、自動の予約リマインダーやフォローアップで頻繁に連絡を取ることができます。 >> 顧客をグループ・セッションに対するオンラインでの予約や支払いに招待することができます。 >> ファイル・キャビネットをデジタル化し、クラウドで書類を安全に管理および共有することができます。 vcitaの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Over 200 different therapy note templates designed by industry professionals. Simple, fast and easy to use. Full-featured software.
My Clients Plus is a leading provider of web-based billing and practice management software to healthcare industry. Ideal for individual and group practices with focus on behavioral, occupational, speech, physical therapy and other healthcare specialties. HIPAA compliant and meeting insurance industry standards. Our affordable price and powerful features simply make us one of the best values ever. Choose from over 200 therapy note templates designed by professionals like you. My Clients Plusの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Cerner Ambulatory supports more than 55 specialties by delivering integrated clinical and financial solutions and services.
Cerner's PowerChart Ambulatory EHR ensures the right clinicians have the right information at the right time and place to make the best possible decisions. We believe that with information technology and coordination, health care becomes safer, more effective and available to communities worldwide. Cerner PowerChart Ambulatory EHRの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Manage your entire nonprofit with a single CRM! Get all the functionality you need, plus donation webpages & build-in email marketing.
Manage your entire nonprofit with a single CRM! Choose the Add-on options you need, including Memberships, Case Management, Grant Management and more to create a solution tailored for your exact needs. Sumac also offers donation webpages, build-in email marketing tools, and it integrates with your accounting software. If you manage unique programs and services, Sumac has a Custom Add-on that we'll configure to meet your exact needs, Sumacの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
***$600/Month Min.*** 15+ USERS ONLY | Behavioral & Mental Health Specific EHR | Family Owned | Telehealth | Portal | In/Outpatient
***$600/Month Min.*** 10+ USERS ONLY | Behavioral & Mental Health Specific EHR | Family Owned | Telehealth | Portal | Enterprise Scheduler & Reporting | Charge Master | Inpatient | Outpatient | IOP | Groups | Couple's/Family Therapy | We take YOUR paper forms and create a verbatim electronic copy which are filled out in the EHR | 180-Day Money Back Guarantee EHR YOUR WAYの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Improve client outcomes and engagement with a cloud-based case management software platform that provides a single source of truth.
Penelope is a cloud-based case management software platform that's ideal for human services organizations with 25 or more users. Get a single source of truth, and free your organization from multiple data silos and outdated systems with a configurable solution that's designed for organizations offering multiple services. Penelope includes flexible data collection, workflow, and reporting options, while our mobile customer portal, ClientConnect, helps improve the client experience. Penelopeの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Our cloud-based platform offers an end-to-end toolset to help you thrive as a care provider and as a business.
Our cloud-based platform offers an end-to-end toolset to help you thrive as a care provider and as a business.

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
AZZLY Rize is an all-in-one addiction treatment and behavioral healthcare EHR/RCM solution, for small, medium, and large organizations.
AZZLY Rize is a top-rated addiction treatment and behavioral healthcare-specific EHR, Telehealth Ready and RCM system. We serve small, medium, and large organizations. Rize is very customizable and scalable. Features include e-check-in, scheduling, appointment reminder, EHR, treatment plans, progress notes, outcome measurement tools, medication management, withdrawal management, e-prescribing, EPCS, PDMP, patient communication tools, and electronic billing and claims submission. AZZLY Rizeの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
ECM solution that combines integrated document management, business process management and records management.
OnBase enterprise content management software combines integrated document management, business process management and records management in a single application. Whether deployed as a hosted or premises-based solution, OnBase allows organizations to automate business processes and reduce the time and cost of performing important business functions through the management and control of content. OnBaseの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Intelligent Medical Software (IMS) by Meditab, is an award-winning, all-in-one EHR, practice management, and billing platform.
IMS caters to every step of the patient care delivery process, from patient engagement to telehealth, practice analytics, automated check-in, care coordination, reporting, and more. Its multi-specialty features, modules, and templates were built from the ground up to adapt to the exact needs of over 40 specialties. Intelligent Medical Softwareの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
KaleidaCare provides an on-line, care management & reporting software specific to the needs of social & human service organizations.
Comprehensive, online foster care and social services tracking, management & reporting software to help a wide variety of mental health and social service agencies administer programs and services, track client admission and manage client treatment & outcomes. Requiring minimal IT infrastructure, KaleidaCare Solutions7 is priced according to your needs. Organizations can input, review and manage information from the office, home or any Internet-enabled computer or device. Contact us today! KaleidaCare Solutionsの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Case management solution supporting human service & agencies manage clients, track services & evaluate community impact.
CaseWorthy, Inc., offers an Outcomes-focused, Organization-wide, Case Management software solution for small to large-sized human service organizations & government entities that simplifies the data collection, data management and funder compliance so agencies can prove their social impact in the communities they serve & more effectively serve the 360 degree service needs of the clients they serve. CaseWorthy software allows organizations to serve individual participants, households & groups. CaseWorthyの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Cloud case management and reporting enables the entire social ecosystem to manage, measure, and communicate their unique social impact.
SureImpact is a cloud case management and reporting system for the entire social ecosystem. Direct service providers, collaboratives, and funders can easily track, measure, manage, and communicate their key performance indicators and unique social impact. SureImpact includes qualitative and quantitative reporting and a library of outcomes measures aligned with funder best practices. SureImpact is hosted in Microsoft Azure, ensuring the highest levels of security, HIPAA compliance, and privacy. SureImpactの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
FOTO outcomes management system captures nationally benchmarked, risk-adjusted comparisons to improve patient care with endorsed PROMs.
FOTO is a predictive outcomes management system that captures and reports nationally benchmarked, risk-adjusted comparisons by company, clinic, and clinician over time to improve patient care and facilitate clinician growth. Endorsed patient-reported outcomes compare treatment effectiveness, efficiency, and satisfaction by impairment in real-time. FOTO's solution utilizes sophisticated computer adaptive testing to provide efficient and precise condition specific measures of function. FOTOの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Electronic documentation, case management and client tracking software for behavioral health and human service providers.
Electronic documentation software for behavioral health and human service providers. Our software offers case management, client tracking, and an Electronic Health Record (EHR) all under one roof. Our software is HIPAA-compliant, federally certified as an EHR for Meaningful Use, and offers full interoperability as you navigate the new landscape of care coordination and value-based care. Footholdの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Manage your scheduling, billing, EMR, prescriptions and accounting with a single, integrated solution.
TheraManager DocuTrac is an easy-to-use, customizable, all-in-one EMR and Practice Management software for Behavioral Health. It includes Scheduling, Electronic Billing, Assessments, Treatment Plans, Progress Notes, e-prescribing, and more. TheraManager DocuTrac is hosted in a HIPAA-Compliant cloud, and can be accessed from anywhere. We offer monthly subscriptions with no software to purchase. Please watch our Video below and contact us to request a FREE Trial. TheraManager DocuTracの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
PlanStreet is best for large and medium-sized healthcare and patient management organizations. Get started with $35/month/user!
PlanStreet's case management software is tailor-made for healthcare patient services. It eliminates manual processes and paperwork providing caseworkers a HIPAA compliant platform. PlanStreet provides comprehensive solution for case tracking, workflow automation and reporting dashboards. Caseworkers, volunteers, clients and other stakeholders can easily use the software and access the important data using the web and mobile applications. Get started with the most visual case management tool! PlanStreetの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Cloud-based office task automation tool that helps automate & manage patient intake forms, appointment reminders, waitlisting and more.
Simple Interact is a cloud-based front office automation solution which helps healthcare providers acquire and retain more patients, while also automating repetitive tasks to efficiently service a high patient load. We address front office concerns such as: Online Reputation, HIPAA Compliant Patient Intake Forms, Effective Marketing of ancillary services, and Patient Engagement including Automated Reminders. Our motto: More Patients. Less Paperwork. Simple Interactの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Xolomon is an online solution for the creation of databases and web apps, specialized in collecting and exploiting clinical information
Xolomon is an online solution for the creation of databases and web applications, specialized in collecting and exploiting clinical information. Xolomon allows for a quick, simple and customized creation of applications such as: electronic case report forms (eCRF) for clinical studies, ePROs, patient registries, electronic medical records, Clinical Trial Managers (CTMS),... We combine agility, speed of development and ease of use with the highest industry standards for data protection. Xolomonの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Modern, cloud-based software for adult day care centers, assisted living providers and care homes. Improve your quality of care today!
StoriiCare is a software platform for adult day care centers, assisted living providers and care homes. Used as a tool to instruct, record and improve quality of care, it enables care staff to digitally record their care, providing management with oversight and reducing common industry inefficiencies. StoriiCare also connects families to their loved ones, allowing them to contribute to their care and be informed of events in their life. StoriiCareの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
It is a HIPAA-compliant case management system that provides enterprise, security, and infrastructure features to streamline processes.
It is a HIPAA-compliant case management system that provides enterprise, security, and infrastructure features to streamline processes.

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
An electronic medical record solution that goes beyond simplicity, created by physical therapists, for physical therapists.
AgileEMR is a proven, comprehensive electronic medical record solution created by physical therapists, for physical therapists. The system is designed to provide compliant, accurate documentation, task management, scheduling, template management, reporting, and basic billing tools. Enjoy a month-to-month subscription, transparent pricing, and a free 30-day trial! AgileEMRの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Improves caseworker effectiveness, encourages collaboration with all stakeholders and provides easy to use tools for client management.
FAMCare is powerful, cloud-based case management software for human services agencies who are looking to manage cases faster and make data reviews and reporting simpler to allow you to help more clients. FAMCare automates casework with queued to-do lists, so nobody falls through the cracks. Powerful pivot table data reporting makes looking at data easy and fun and makes quarterly and annual reporting simple. Includes modules for workflow, new form creation, billing, portals and much more. FAMCareの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Manage patients, referrals, scheduling, reporting and more with one integrated solution. Improve outcomes and your sustainability.
NewOrg is a unique "tailored to you" solution for patient & service delivery management, compliance, service and goal plans, volunteers, scheduling, mass e-mail, pre/post testing, electronic signatures, billing/grant management, user dashboards, website integration and more plus robust custom reporting. NewOrg covers you from Intake/Referral through service completion. Lower your service costs and make staff happy with an intuitive, easy to learn tool that lets them focus on client interactions. NewOrgの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Halo is trusted by some of the UK's leading health and social care services.
Halo will transform your case management. Experience a client centered system, that's easy to use and focused on providing you with data that's both easy to use and meaningful. Go paperless, only ever enter data once and work with your team around a single case file. Halo will streamline your processes saving you time and money. We can offer an off the shelf solution or will work with you to tailor the system to your needs. Get in touch and find out how we can help you. Haloの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Define, understand, and optimize your current network, manage relationships and performance, and partner with the best providers.
Trella's Mosaic solution provides unparalleled visibility into physician-level performance metrics across provider types, so you can evaluate risk before you take it on, optimize relationships, and thrive in today’s value-based care landscape. The solution allows ACOs, DCEs, and Health Systems to strengthen their network with top-performing partners by using Trella's insight in order to collaborate with providers that will improve their organizations quality, utilization, and cost. Trella Health Mosaicの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management platforms.
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management solutions. The software allows users to create applications using no code and without programming languages. It can help automate and simplify company procedures, manage data, offer collaboration tools and much more. Jamio openworkの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
A flexible fully-featured case management system on the Salesforce platform, designed to drive radically better social impact.
Exponent Case Management helps nonprofits drive radically better social impact through a comprehensive suite of tools for program and performance management. Designed with Human Services organizations in mind, ECM offers a customizable solution with intake, assessment, service tracking, case records, outcomes and compliance reporting, referral tracking, and more. Built on the Salesforce platform, ECM enables a whole agency approach by consolidating siloed systems into one easy-to-use platform. Exponent Case Managementの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Seamlessly streamline client onboarding processes for the highest quality data collection
We created ZENTAKE to reduce the burden of paperwork on you, your staff and your patient/client population. By using ZENTAKE, you can streamline all your forms into a cohesive solution that ensures accurate information and speeds up the whole process. It is easy to use and patient's love it! Zentakeの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Web and mobile solution that streamlines document workflow and care coordination for post-acute healthcare providers.
Web based document workflow app facilitates intake & referral management and physician orders by connecting post acute care providers with remote care team members and referring physicians. Integrates seamlessly with the Forcura Care Coordination App, which allows users to scan and upload documents, securely communicate via text and multimedia files and accurately measure and manage wounds. Forcuraの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
ETO is a comprehensive outcomes and case management tool for large nonprofits, government agencies, and community collaboratives.
Efforts to Outcomes (ETO) supports your efforts to transform the lives of your constituents, especially when your organization is operating at an enterprise level. ETO ensures that services are delivered as designed, every day. Manage to outcomes more efficiently across your entire team, in all locations, to every client. ETO Softwareの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Eccovia's ClientTrack case management platform helps organizations track, manage, and report on high-risk populations.
For over 20 years, Eccovia's ClientTrack case management platform has helped organizations across the country track, manage, and report on high-need individuals, such as those who experience homelessness or complex medical conditions. ClientTrack provides advanced case management, powerful ad-hoc reporting tools and a wide array of prebuilt reports, and extensive data management tools. ClientTrack is hosted in Microsoft Azure, ensuring the highest levels of security, privacy, and compliance. ClientTrackの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Patient centered, HIPAA compliant secure texting for healthcare
QliqSOFT is THE Clinical Success Solution, with mobile apps for secure texting, clinical collaboration, on call scheduling, document scan and sign, and pager replacement. Our HIPAA compliant platform gives healthcare providers rapid and convenient ways to reach each other and exchange patient information and status. Over 700 healthcare organizations rely on QliqSOFT to achieve secure, patient-centric collaboration with other care team members across organizational boundaries. Qliq Secure Textingの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Neon CCM software is designed to manage and streamline client, case, and program data so you can focus on making an impact.
Neon CCM (formerly known as CiviCore) offers tailored solutions for patient case managers. We know every organization is unique, so we tailor our software to meet your needs. With Neon CCM, you can organize data how it works for you. Easily generate reports for funding, grant, or regulatory purposes, set triggers and alerts so you never miss a deadline, and automate tasks. Do it all while streamlining operations to save you time. Neon CCMの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
NDIS-integrated, cloud-based solution to help care providers manage rosters, patient cases, billing, invoicing, documents, and more.
An NDIS-integrated patient case management system where care providers can manage rostering, patient shifts, billing & invoicing, documents, and progress notes, all in one place. Also includes an easy-to-use mobile app version for carers and support workers on the go. Streamline processes and cut back on admin time with ShiftCare so you can focus on providing a higher standard of care. ShiftCareの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Practice management software that provides patient records/charting, patient statements, insurance billing, scheduling, and more.
Practice management software that provides patient records/charting, patient statements, insurance billing, scheduling, and more.

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Accident benefit claims and referral management solution used by insurers, health care providers and independent medical examiners.
SmartSimple Cloud is a platform for designing and deploying solutions that help insurers, health care providers, and independent medical examiners gather the right content, make more accurate decisions, and take action to advance business outcomes. Some of the world's largest accident benefit claims and referral management firms look to SmartSimple Cloud to automate their structured, repeatable processes and centralize case content - giving a complete picture of file history. SmartSimple Cloudの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Web-based practice management system which handles client intake, scheduling, progress notes, treatment planning, billing, and more
AccuCare allows clinicians in substance abuse treatment and behavioral health to quickly and easily enter client information and track outcomes. The web-based system allows the database to be accessed from any computer with internet access, giving clinicians a centralized and integrated workflow. AccuCareの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
A web-based case management and reporting system, designed for allied health service providers.
A web-based case management and reporting system, designed for allied health service providers.

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Practice management software for substance abuse clinics. Functionality includes scheduling, hr, client management, and more.
Practice management software for substance abuse cliniks. Functionality includes scheduling, hr, client managemnet, and more.

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
A HIPAA compliant client management software to organize your clients, case notes, organize and track community resources and more!
A HIPAA compliant client management software to organize your clients, case notes, organize and track community resources and more! In My Junna, you can easily enter case notes and access community resources from your phone. You can also organize and share those resources and track all of your incoming and outgoing referrals. Run important detailed reports on your company as well as electronically sign case notes, contracts and more! Let My Junna simplify your day! My Junnaの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Skedule serves therapy, counselling, rehab and home care sectors. Single to multi-discipline in single or multiple locations.
Skedulex Case Management Software is a CANADIAN web-based Electronic Health Record solution (EHR). It caters to Practice and Case management and community-based practices of any size, ranging from a single discipline to multi-discipline in several locations. Skedulex is backed by a full-service approach. First, Skedulex is configured to your business requirements. Second, your staff is trained to use it efficiently. Third, Skedulex provides you with exceptional support. Skedulex Case Management Softwareの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理
Management software. You will control databases, history, agenda, mail, tasks, invoicing... in a single tool.
MNprogram is a comprehensive management software for offices. We offer a personalized service with unlimited support at no additional cost. More than 80,000 users and 98% of positive opinions make us market leaders. Digitize your company and manage it online from your PC, Tablet or Smartphone. Control databases, history, documents, agenda, billing, accounting, mail, tasks, communications, time control and many more features in a single tool. MNprogramの詳細

機能

  • 診療歴
  • 治療計画
  • 請求、インボイス
  • アクティビティの追跡
  • ドキュメント管理
  • 患者管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • レポートと統計
  • アポイントメント管理