人気のソフトウェア

スポンサー製品

評価が高いソフトウェア

248件の結果
Clinical Data Collection Platform that allows research professionals to collect, store and manage data effectively. EvidentIQ EDCの詳細
EvidentIQ is an innovative software solution that facilitates clinical trial data management and documentation for investigators, sites, CROs and sponsors. EvidentIQ EDC enables electronic data capture across all phases of clinical research with flexible tools allowing you to manage your site infrastructure and workflow efficiently. EvidentIQ EDC is cost effective, scalable and compliant. EvidentIQ EDCの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
コーディング不要の優れたデスクトップおよびモバイル向けモバイル・クラウド・プラットフォームを使用してデータを電子的に取り込み、効率的に作業を進めることができます。 Forms On Fireの詳細
コーディング不要のデスクトップおよびモバイル向けクラウド・プラットフォームを使用してデータを電子的にキャプチャし、効率的に作業を進めることができます。 直感的で使いやすく、サポートが容易なビジネス・プラットフォームを使用すると、各ユーザーに権限を付与することができます。WordやExcelなどのツールを使用して、誰でも設計することができます。署名、GPS、コネクタ、ワークフロー、タスク、ディスパ ッチに適しています。 Fortune 500企業のITチームと経営陣に高く評価されている製品です。驚くほど役立つプロ・サービスとサポートにより、総所有コストを抑えながら目標を達成することができます。 Forms On Fireの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
500,000人の患者と介護者のグローバルなデジタル・プラットフォームから、リアルタイムの知見を得ることができます。投票を作成して、すばやく結果を入手しましょう。 PatientLiveの詳細
500,000人の患者と介護者のグローバルなデジタル・プラットフォームから、リアルタイムの知見を得ることができます。 PatientLiveは、患者から迅速な回答を得て、すばやい調査を通じてより良い意思決定を行うためのユニークなソリューションです。直感的で使いやすいソリューションです。アンケートの作成、ターゲットの選択、リアルタイムの結果へのアクセスが可能です。 1つの調査につき1~5問、6つ の質問タイプ、6か国 (米国、フランス、英国、ドイツ、スペイン、イタリア)、36条件を使用できるという特徴があります。 PatientLiveの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
EvidentIQのeCOAは、臨床試験で高品質のデータを取得することができる直感的で高度に構成可能なソリューションです。 EvidentIQ eCOAの詳細
EvidentIQのeCOAでは、患者体験を向上させ、データ品質を改善させる高度な患者評価を実現するシンプルで直感的なインタフェースを提供することで、リアルタイムの患者からの直接データ収集を最適化します。 エンドツーエンドの包括的なeCOAパッケージからメリットを得られるほか、特定の要件を満たすさまざまな要素から選択することで価値を生み出すことができます。 専門家チームによるデモを予約して、研 究の投資収益率を向上させる方法を確認してください。 EvidentIQ eCOAの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
JotFormによるカスタム・オンライン・フォームとアンケートを使用すると、リード、メールアドレス、ファイル、電子署名、支払いなどを収集することができます。
企業の成長に必要なデータの取得は複雑であってはなりません。リードの収集、フィードバックの取得、アプリケーションの収集、または製品の販売であっても、JotFormを使用すれば簡単にデータを収集することができます。コーディングなしで、メールアドレスやデジタル・ファイルから電子署名やオンライン支払いまで、あらゆる電子データを取得するカスタム・オンライン・フォームやアンケートを作成することができます。より 優れたデータをより迅速に収集できるように設計されたJotFormの高度なフォーム機能やウィジェットを使用して、魅力的なフォームを作成しましょう。 Jotformの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Joltは、日々の業務と時給制労働者を管理するためのアプリベースのソフトウェアです。オーナーやマネージャーは、リアルタイムで業務状況を把握することができます。
Joltは、Chick-fil-A、LEGOLAND、Regal Cinemasなどの企業で日々の業務管理のために使用されている、アプリベースのソフトウェアです。Joltは、マネージャーやオーナーが各ロケーションの業務状況をリアルタイムで知ることができる、業界トップレベルのタスク管理ソリューションです。パッケージには、研修ライブラリ、ドラッグ・アンド・ドロップ式のスケジュールビルダー、メールおよび テキスト通知、顔認識機能付きタイムクロックなどが含まれています。 Joltの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
ProntoForms does more than just simplify electronic data capture for your field teams. It changes the way you conduct business.
Empower technicians to capture vast amounts of electronic data on mobile devices with field-focused apps. Use the drag-and-drop form builder to create enterprise-grade apps to deploy forms to field teams. A wide range of features such as advanced conditional logic, repeatable sections, camera to text, and photo capture ensure your forms collect accurate and reliable data. Easy integrations into your back-office systems and cloud services mean that completed forms get to the right people, quickly ProntoFormsの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Fulcrum allows anyone to automate field inspection processes in minutes.
Fulcrum is a field inspection management platform that ensures safer, higher quality, and compliant outcomes for mobile teams. With Fulcrum, organizations can digitize data collection and inspection processes in minutes, manage inspection-related issues and tasks in one place, effortlessly demonstrate compliance with regulations, and get consistent actionable insights and reports from teams in the field. Fulcrumapp.comの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Distribute your data and take advantage of having your business information at your fingertips.
Collect information and boost your data entry capabilities right from your mobile device or tablet. Take your work wherever you go (even offline), communicate and assign work to your team in the field while providing job details and protocol. Uitilize top features like workflow to seamlessly pass work from one person to another to ensure the job is done and everyone who needs to sign off is able to, wherever they are. GoCanvasの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
ビジネスがオンライン・フォームを作成し、チームとコラボレートして、レポートを共有するために役立つアンケート管理ソリューションです。
あらゆるタイプのオンライン・フォームを作成し、ワークフローを管理して、正確なデータを簡単に収集することができます。 直感的なインタフェースと強力な機能を備えた123FormBuilderは、あらゆる主要業種で185を超える国々の200万人以上のユーザーから信頼されています。 123FormBuilderの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
高評価を得ているEDCシステム上のさまざまソースからデータを取得して統合することができます。Castor eConsent、ePRO、および動画を使用して、治験を分散化することができます。
Castorは高く評価されている電子的臨床検査情報収集 (EDC) システムです。CastorのEDC、電子版同意説明文書 (eConsent)、患者報告アウトカム電子システム (ePRO)、臨床転帰評価電子システム (eCOA)、デジタル登録、原資料となる電子記録 (eSource) の各ソリューションでは、研究者がさまざまなソースからデータを簡単に取得して統合し、治験を分散化することができます 。特徴として、あらかじめ用意されたテンプレートを利用して、数時間で研究を構成し、電子医療記録 (EMR) や電子健康記録 (EHR)、患者、臨床、デバイスのデータを統合することができます。Castorを利用した研究の90%は4週間未満で構成されてUATに合格しています。これは業界ベンチマークよりはるかに迅速です。 Castor EDCの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
1ツールの価格で10個のツールを入手して、Webサイト・コンバージョン率を高め、ヒートマップ、ユーザー記録、ライブ・チャットなどの訪問者エクスペリエンスを向上させましょう。
Lucky Orangeで訪問者がコンバージョンしない理由や、売上を伸ばしてリードを獲得する方法を学びましょう。数秒でインストールが可能です。コーディング経験は必要ありません。Lucky Orangeのコンバージョン率最適化ツール・スイートは、ダイナミック・ヒートマップ、セッション記録、ライブ・チャットおよびライブ・ビュー、訪問者プロファイル、アンケート、お知らせ、フォーム分析、コンバージョン・フ ァネル、リアルタイム・ダッシュボードという10個のツールを1ツールの価格で提供します。今すぐ7日間の無料トライアルをお試しください。 Lucky Orangeの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Nintex lets you to unlock the potential of your business by automating repetitive, manual business processes.
With the Nintex Process Platform, enterprises can leverage trained bots to quickly and cost-effectively automate routine tasks with no code in an easy-to-use drag and drop interface. FUsers are equipped with a comprehensive, enterprise-grade process management and automation solution that streamlines processes fueled by both structured and unstructured data sources. Nintex Process Platformの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Instant online access to all critical documentation related to your organizations receivables management process.
Centreviews transforms Accounts Payable and Receivable through Robotic Process Automation (RPA). Using pre-configured bots for capture, workflow, cash application, deduction, archive, and more, Centreviews allows your business to standardize back-office processes, eliminate manual processes, and convert your accounting department from a cost source to a profit center. Centreviews cloud-based approach eliminates costly RPA license fees and fully integrates with your ERP. Centreviewsの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
急速に成長中のeClinicalスイートを紹介します。Viedocは、EDC、ePRO、TMF、RTSM、コーディング、レポーティングなどの優れたサービスを提供します。
Viedocでは、ライフ・サイエンス業界向けの魅力的なソフトウェアを設計しています。Viedocソリューションは、あらゆるレベルでの臨床試験を加速させることで、大手製薬企業、バイオテクノロジー企業、医療機器企業、世界中の有名な研究機関をサポートしています。スウェーデンのウプサラに本社を置くViedocは、米国、フランス、日本、ベトナム、中国にもオフィスを構えています。2003年の設立以来、Vied ocが支援する研究には、75カ国以上、100万人以上の患者が参加しています。 Viedocの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Eliminate paper and automate manual processes by easily capturing business-critical information by using GlobalCapture from Square 9.
Speed up processes, reduce errors, enhance employee value and lower overall costs with digital transformation solutions like GlobalCapture from Square 9 Softworks. Extract and index business-critical information from paper or emailed documents without a page count or maximum load. Capture automation is a crucial piece in any digital transformation effort. Learn how GlobalCapture and other Square 9 products can help transform the way you do business! Square 9の詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Restaurant, retail, and other multi-unit operators use Zenput to elevate team execution in every store.
Zenput is how top operators elevate team execution in every store. Restaurant, retail, and other multi-unit operators such as Chipotle, Domino's, and 7-Eleven use the platform to automate how operating procedures and key initiatives are rolled-out and enforced. Supporting 50,000 locations in over 40 countries, Zenput turns strategy into action faster and equips teams to deliver on it. Zenputの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Medrioは、高速で使いやすいEDC、eSource、ePROを提供するeClinicalソフトウェア企業です。
Medrioは、EDC、eSource、ePROといったeClinicalソリューションを提供する医療技術会社です。2005年設立の同社が開発したクラウドベースのソフトウェア・プラットフォームやモバイル製品群は、臨床データや患者が報告した結果に関する回答を収集、管理することのできる高速で柔軟な使いやすいツールを提供しています。治験依頼者や医薬品開発業務受託機関は、医薬品、医療機器、診断、動物実験に おいてMedrioを幅広く使用しています。 Medrioの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
大規模なWebデータへのアクセスが容易になりました。
Grepsrは、日常的なデータ・スクレイピング作業の負荷を軽減する、専門家が管理するプラットフォームです。クローラーの構成、管理、および監視を任せることで、ユーザーはビジネスで重要なことに集中できます。 Grepsrの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
ResearchManagerは、電子的臨床検査情報収集 (EDC)、臨床試験管理システム (CTMS)、電子情報資源管理システム (ERMS) のeClinicalツールを提供し、ユーザーをサポートします。 EDCは、月額$29から利用することができます。
Research Managerは、調査や登録に関係するあらゆる人のためのオンライン調査プラットフォーム (EDC、CTMS、ERMS) で、ライフサイエンスの調査に携わる人々をサポートします。このプラットフォームは、調査員がサービスや情報にアクセスするための中心として機能し、開発を推進しデータの改善を実現します。Research Managerはデータ収集、検証、強化に関する専門知識も提供します ResearchManagerの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Fluix is a platform to streamline the document flow and communication between your mobile workforce, customers and back office.
Fluix is a no-code, simple-to-use software solution that helps companies to digitize documents and automate routine tasks, all in one place. We solve the pain points of office and field teams who want to deliver faster and gather secure, reliable data while keeping safety and compliance as top priorities. Fluix can be accessed through its native app for iOS, or any web browser. Help your team become more productive and make your business more efficient. FOR TEAMS OF 10+ USERS. Fluixの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
優れたプロキシ・サービスとデータ収集ツールを使用すれば、あらゆるWebサイトから信頼性の高い構造化データを取得できます。
Bright Dataは、独自の技術を通して何百万ものWebサイトから重要な構造化および非構造化データを収集することができる優れたデータ収集プラットフォームです。 このプロキシ・ネットワークは、正確なジオターゲティングを使用して、洗練されたターゲット・サイトへのアクセスを提供します。このツールでは、アクセスが困難なターゲット・サイトのブロック解除、SERP固有のデータ収集タスク、プロキシ・パフォー マンスの管理と最適化、すべてのデータ収集ニーズの自動化を行うことも可能になります。 Bright Dataの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
The only EDC platform for Medical Devices & Diagnostics. A complete data collection toolbox for PMCF and Clinical Investigations.
The only Electronic Data Capture (EDC) platform designed for Medical Devices & Diagnostics. A complete data collection toolbox for Post-Market Clinical Follow-Up (PMCF), Post-Market Performance Follow-Up (PMPF), Clinical Investigations and Clinical Performance Studies. Since June 2022, SMART-TRIAL has been part of Greenlight Guru. Together, we offer the world's first and only MedTech Lifecycle Excellence Platform which supports devices all the way from idea to market. SMART-TRIALの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
We design cemetery software that securely stores maps and records in one place, saving cemeterians time and money.
CIMS designs powerful and easy-to-use cemetery management software that stores all cemetery maps and records in one place, saving cemeterians time and money. Over the past two decades, the CIMS team has worked closely with more than 1,000 municipal, religious, and private cemeteries to create software and modules that simplify record-keeping and streamline everday tasks. In CIMS Light, CIMS Gold, and CIMS Platinum, we offer cemetery management software for all cemeteries and budgets. CIMSの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Osiris grants you access to our powerful system features that will help you manage all aspects of one or multiple business locations.
Osiris is powerful, yet simple to use, Funeral Care Software created by Funeral Directors and Cemeterians for use in their own properties. It streamlines your website, payments, scheduling, accounting , and documents all in one easy to navigate place. Experience the industry's BEST Quickbooks integration backed by a team of Funeral CPAs. Osiris is one of the few funeral home, crematory and cemetery software service products on the market today! Start your free 30-Day trial of Osiris today! Osirisの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Salespeople all over the world use Capture to build lead lists from their favorite websites like LinkedIn, Twitter and Facebook. FREE
Capture is a sales person's best friend. Capture allows users to parse single or multiple contacts from any structured or unstructured website. Most users love to pair Capture with sites like LinkedIn to build lists of leads in seconds. Not only does Capture make it easy to parse data from your favorite websites, but it also connects directly to CRM & Marketing automation to insert leads automatically. Capture also connects to the world's top data providers for easy identity resolution. Captureの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
業務データ収集と配信ができるモバイル・フォームを使用して、書類作成の必要をなくし、データ品質と効率を向上させます。
Device Magicは、信頼性の低い紙面でのフォームをよりスマートで豊富なデータ収集に置き換えるモバイル・フォーム・アプリです。時間や場所に制限されることなく、オフラインであっても、簡単にフォームに入力することができます。現場からオフィスまで正確なデータをリアルタイムに提供し、重大な問題がある特定のチーム・メンバーにアラートを出すことができます。任意のフォーマットでデータを配信し、既存のシステ ムに直接統合して、データの再入力を排除します。 Device Magicの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
AUDIT YOUR WAY TO OPERATIONAL EXCELLENCE. Enable now any audit, inspection or unit supervision strategy.
AUDIT YOUR WAY TO OPERATIONAL EXCELLENCE the cloud software that guarantees the correct execution of standards in business processes and presents information for strategic decision-making and continuous improvement BeepQuest is a robust & flexible B2B SaaS platform that enables an end to end continuous improvement strategy so any company can communicate, control, monitor and analyse their standards trough a set of continuous improvement digital tools BeepQuestの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Tenna is the construction technology platform that revolutionizes equipment fleet operations, managing mixed fleet all on one platform.
Tenna helps you automatically record driving time and details that pair engine data with driver, including date, time, location, hours/miles, driver identification, user authentication, vehicle and motor carrier. Display reports for safety officials on-demand. Leverage telematics data from your trucks and vehicles with Tenna’s Fleet tracker to automatically capture HOS and Records of Duty (RODS) for compliance while reducing manual entry, human error and paperwork. Book a free live demo today. Tennaの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
FORM OpX improves operational compliance by digitizing audits and inspections on mobile to reduce risk and improve safety and quality.
FORM OpX empowers teams to improve operational compliance by digitizing audits and inspections to reduce risk and improve safety and quality from the frontline. Mobile workflows make it easy to capture the right data, at the right place, at the right time – every time. Teams stay connected with instant communications on mobile, and real-time insights allow leaders to spot and fix issues quickly and measure trends over time so teams can take action on the opportunities that move business forward. FORM OpXの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
TrialKitは、ユーザーが研究データをどこからでも収集、入手、管理できるテクノロジーで臨床試験を支援します。
TrialKitは、あらゆる規模の製薬、バイオテクノロジー、医療機器の企業での電子的臨床検査情報収集 (EDC) とエンドツーエンドの臨床試験管理を可能にするクラウド・ベースのプラットフォームです。Webインタフェースとダウンロード可能なネイティブ・モバイル・アプリで利用することができます。プログラミング不要の直感的なフォーム・デザイナーを使用して、規制を遵守した研究をすばやく設計してデプロイする ことができます。 TrialKitの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Easy-to-use, yet powerful web form and data collection platform with an uncompromising stance on security and compliance.
FormAssembly helps organizations take control of the data collection process. With our powerful web form and data collection platform, companies can streamline outdated processes and drive essential business initiatives in any industry. Our platform empowers your team, and integrations with tools like Salesforce increase efficiency organization-wide. Company leadership can feel confident in FormAssemblys ingrained security and quality customer service. FormAssemblyの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Parseur is the most powerful and easy-to-use PDF parser software.
The #1 PDF parser service for SMBs. Create a data extraction pipeline that extracts text from emails, attachments, documents and puts your business on auto-pilot. Everything is point & click and very easy to use. Companies in real estate, e-commerce, marketing, logistics & delivery, travel, hospitality and more are saving thousands of hours of work every month by automating their data entry process with Parseur. Parseurの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Create powerful mobile forms, collect data offline and visualize it with a few clicks.
Teamscope is the worlds easiest to use data collection app for clinical and field research. With Teamscope you can build powerful forms with branching logic, data validation and automatic calculation s. Use mobile forms to collect data without the need for an internet connection. Create cases, share them with your team and capture data across time. Keep your data secure at all moments with a passcode and data encryption. Teamscopeの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Study design, EDC, ePRO, IxRS and rich data visualizations - all on one user-friendly platform. This is your clinical data, managed.
Offering leading biotech and pharmaceutical companies, CROs, academic institutions, and government agencies the foundational clinical data management tools they need (EDC, ePRO/eCOA, RTSM, and reporting) with innovative, next-generation technology (EHR/eSource, RWD, and DCTs) to drive the future of digital clinical trials. OpenClinicaの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Purpose-built Charting and Patient Engagement for Psychiatry Practices and Ketamine Clinics that want an easy to use mental health EHR.
Streamlined Charting and Patient Engagement for Private Cash Pay Psychiatry Practices and Ketamine Treatment Clinics that want an easy to use mental health EHR. Simplify your charting with customizab le templates and 30+ standard rating scales that can be sent according to your schedule. Generate superbills, collect payments, and enable patients to submit for OON reimbursement from the app. Also includes multi-calendar scheduling, e-prescribing, telehealth, outstanding support, and more! Osmindの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
FORM MarketX (旧称GoSpotCheck) は、業務の実施をリアルタイムで指導、追跡、改善することができる、現場業務実施アプリです。
FORM MarketX (旧称GoSpotCheck) は、動的タスク管理、業界最先端の画像認識、写真レポート、現場チームのコミュニケーション、高度なレポートといった機能を1つの使いやすいプラットフォームで提供する独特なモバイル・ソリューションです。現場チームを強化し、現場業務の実施を推進します。チームを指導し、業務実施を改善し、売上を伸ばすことができます。現場の状況に関する共通認識を持つことで 、リーダーが的確かつ迅速に意思決定を行うことができるようになります。 FORM MarketXの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Transform your data collection! A perfect fit for all businesses, small and large. Automate your business with mobile and web forms.
Culverdocs is a dynamic data capture solution perfect for revolutionising all types of business forms and is completely configurable around your processes, whatever your industry and data needs. Convert your existing paper-based documents into digital forms to transform how you collect, process and manage business data. We work with businesses of all sizes, from 1 to 1000+ employees, our solution is built to save you time and money. Start your free trial and speak with our UK-based team today. Culverdocsの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Grooper: Embedding Intelligence Where Documents and Data Meet
Grooper is an intelligent document processing and digital data integration solution that empowers organizations to extract meaningful information from paper/electronic documents and other forms of unstructured data. The platform combines patented and sophisticated image processing, capture technology, machine learning, natural language processing, and optical character recognition to enrich and embed human comprehension into data. Grooperの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
A simple and intuitive EDC both powerful and flexible in its configuration. Build your study up in just hours with no coding at all.
ShareCRF is a modern clinical data capture system (EDC), that allows you to build your study in just hours without having to program a single line of code. You can make mid-study changes in minutes in a completely safe way thanks to its Test Environment. Keep data from different sources (eCRF, ePRO, randomization, files, medical coding, imports, DICOM,etc.) in the same place with no effort. Besides, you won’t have to worry about servers, installations, updates or software validations. ShareCRFの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Ephesoft’s Intelligent Document Processing platform automates document-centric processes to drive efficiency, accuracy & cost savings.
Transform and automate your document-centric processes with Ephesoft’s Intelligent Document Processing (IDP) platform and data enrichment solutions. The customizable, AI-powered platform captures and turns any unstructured document into structured, actionable data to accelerate business processes, increase operational efficiency and data-driven decisions – fueling digital transformation and the journey towards hyperautomation. Ephesoftの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Field Service Simplified. Connect your office, your team in the field and your customers together. This is the future of field service.
Bring the ‘WOW’ factor to your customers. Klipboard is all-in-one Job Management Software that creates a seamless experience from your customer submitting a job request, to scheduling the job with your team and getting paid for the work. Get the competitive edge and stand out from your competition with software that will take your business to the next level. No set-up fees, no long term contracts, just a great onboarding experience. Start a FREE Trial Today. Klipboardの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Turn event contacts into sales meetings. atEvent combines event lead capture, qualification and insights to accelerate sales.
Go beyond basic lead capture with atEvent's best-in-class B2B event lead management solution. Capture leads anywhere at or around the event, add custom qualifiers and follow-up actions and sync everything to your MA/CRM system for fast, personalized follow-up that accelerates sales. atEvent is made for the enterprise with flexible MA/CRM integrations, wide trade show coverage, GDPR consent at capture, multilingual business card transcription, and account-level insights for your ABM strategy. atEventの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Xolomon is an online solution for the creation of databases and web apps, specialized in collecting and exploiting clinical information
Xolomon is an online solution for the creation of databases and web applications, specialized in collecting and exploiting clinical information. Xolomon allows for a quick, simple and customized creation of applications such as: electronic case report forms (eCRF) for clinical studies, ePROs, patient registries, electronic medical records, Clinical Trial Managers (CTMS),... We combine agility, speed of development and ease of use with the highest industry standards for data protection. Xolomonの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
CRIOのeSourceシステムなら、強力に統合されたeSourceおよびEDCソリューションにより、リモート・モニタリングと即時のデータ・レビューを実現することができます。
eSourceテクノロジーにおいて業界トップレベルのCRIOなら、強力に統合されたeSourceおよび電子データ収集 (EDC) ソリューションにより、リモート・モニタリングと即時のデータ・レビューを実現します。このソリューションでは、電子記録/電子署名 (21 CFR Part 11)、医薬品の臨床試験の実施基準 (ICH-GCP)、一般データ保護規則 (GDPR)、医療保険の相互運用性と説明責 任に関する法律 (HIPAA)、およびその他のグローバル規制が組み込まれたコンプライアンスによりデータの整合性を保護することが可能です。CRIOのeSourceを使用すると、ユーザーは、EDCにデータを再入力せずに、データをただちに一度だけキャプチャして、シンプルでインタラクティブなアプリケーションに入力することができます。 CRIOの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
TDox offers solutions for low-code development, digital transformation, robotic process automation, and more.
TDox offers solutions for low-code development, digital transformation, robotic process automation, and more. TDoxの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Create mobile data capture forms with the Mobile Impact Platform to increase efficiency, reduce processing time, and improve accuracy.
Build secure mobile data capture forms and applications that integrate with your enterprise systems with the Mobile Impact Platform. Share accurate data from the field to the office in real-time. Access your form apps on any device, on or offline. Preload your relevant data and quickly capture text, photos, barcodes, GPS coordinates, voice, signatures, and more. Streamline your process today to increase efficiency, reduce processing time, and improve accuracy. Mobile Impact Platformの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
紙のアンケート認識用ソフトウェアです。手書き用の紙フォームを作成、印刷、スキャン、アップロードして、データを自動的に認識することができます。
紙の書式認識機能を備えたクラウド・ベースのソフトウェアです。PaperSurvey.ioを使用すれば、企業は紙ベースのアンケートを作成、印刷、アップロードして、データ抽出を迅速かつ簡単に自動化することができます。PaperSurvey.ioは、光学的マーク認識 (OMR) テクノロジーを使って、選択ボックスと手書きテキスト認識 (HTR) から回答を認識することができます。必要に応じて手書きのテキ スト回答をインテリジェント文字認識 (ICR OCR) 同様にデジタル化することができます。一般データ保護規則 (GDPR) 準拠。無料トライアル利用可能。 PaperSurveyの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Workforce TNA is a complete solution for employee time and attendance, employee leave management and human resources.
Workforce TNA is a powerful Enterprise level web application, with no monthly cloud fees. Fast, live data available on your PC, tablet or mobile web browser. Featuring powerful award interpretation, easy to use reporting and payroll integration, Workforce TNA makes managing your growing workforce easy. Workforce TNA is designed right here in QLDfor Aussie businesses. So you are always compliant with current employee timesheet legislation. We've made it easy for you and your employees. Aussie Time Sheets Workforce TNAの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
A mobile application that uses AI to accurately scan and digitize business cards. No more edits.
Covve Scan is an AI-powered, language-agnostic card scanner. It brings the highest accuracy in the market, support for over 40 languages, robust privacy protection, a super-refined user experience and the best value for money out there. Covve Scan can be used as a standalone app to digitize and store business cards, but it can also be used alongside any CRM (or other system) as a great way to improve data entry efficiency. Covve Scanの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ