222件の結果
キャプテラが無料の理由
急速に成長中のeClinicalスイートを紹介します。Viedocは、EDC、ePRO、TMF、RTSM、コーディング、レポーティングなどの優れたサービスを提供します。 Viedocの詳細
単一の統合プラットフォームで、治験を簡単かつ確実に管理することができます。Viedocは、治験の効率化に必要なツールを提供します。どこでも、いつでも、アクセスが可能です。簡単に使うことができます。 // トライアルを楽しんでください。

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
コーディング不要の優れたデスクトップおよびモバイル向けモバイル・クラウド・プラットフォームを使用してデータを電子的に取り込み、効率的に作業を進めることができます。 Forms On Fireの詳細
コーディング不要のデスクトップおよびモバイル向けクラウド・プラットフォームを使用してデータを電子的にキャプチャし、効率的に作業を進めることができます。 直感的で使いやすく、サポートが容易なビジネス・プラットフォームを使用すると、各ユーザーに権限を付与することができます。WordやExcelなどのツールを使用して、誰でも設計することができます。署名、GPS、コネクタ、ワークフロー、タスク、ディスパッチに適しています。 Fortune 500企業のITチームと経営陣に高く評価されている製品です。驚くほど役立つプロ・サービスとサポートにより、総所有コストを抑えながら目標を達成することができます。 Forms On Fireの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
データに付加価値を提供します。Reseach Managerは、プロセス管理とデータ収集が統合された調査プラットフォームです。 Research Managerの詳細
Research Managerは、調査や登録に関係するあらゆる人のためのオンライン調査プラットフォーム (EDC、CTMS、ERMS) で、ライフサイエンスの調査に携わる人々をサポートします。このプラットフォームは、調査員がサービスや情報にアクセスするための中心として機能し、開発を推進しデータの改善を実現します。Research Managerはデータ収集、検証、強化に関する専門知識も提供します Research Managerの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
XClinicalのプラットフォームMarvinは、治験におけるデータ処理を合理化する直感的で使いやすいさまざまなeClinicalソリューションを提供します。 Marvin EDCの詳細
Marvinは、臨床データを安全に収集する高度に構築された柔軟なアプリケーションです。研究設定および管理を簡単に行うことができます。エンド・ユーザーからは、複雑でカスタマイズ可能なワークフローとシンプルさの組み合わせが高く評価されています。一連のアプリケーションは、電子データ収集 (EDC)、コーディング、リモート・モニタリング、リスク・ベースド・モニタリング (RBM)、患者報告アウトカム電子システム (ePRO)、電子トライアル・マスタ・ファイル (eTMF)、臨床試験管理システム (CTMS)、無作為化と治験薬供給管理 (RTSM)、支払、eFeasibilityなどの単一の統合クラウド・プラットフォーム内で機能します。 Marvin EDCの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Get real-time insights from a global digital platform of 500,000 patients and caregivers. Create your poll and get fast results. PatientLiveの詳細
Get real-time insights from a global digital platform of 500,000 patients and caregivers. PatientLive is a unique solution to get quick answers from patients and make better decisions via a quick survey. It is an intuitive & easy-to-use solution: create your survey, select your target, access results in real time. Features: 1 to 5 questions per survey, 6 questions types, 6 countries (US, FR, UK, DE, ES, IT), 36 conditions available. PatientLiveの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
eCOA by EvidentIQ is an intuitive and highly configurable solution that allow you to capture high quality data in clinical trials. eCOAの詳細
eCOA by EvidentIQ optimizes real-time, direct-from-patient data collection by offering a simple and intuitive interface providing advanced patient assessments to enhance the patient experience and improve data quality. Customers can benefit from an end-to-end comprehensive eCOA package or create value by selecting from the various elements meeting specific requirements. Book a demo with our team of experts and see how you can improve your study ROI. eCOAの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
JotFormによるカスタム・オンライン・フォームとアンケートを使用すると、リード、メールアドレス、ファイル、電子署名、支払いなどを収集することができます。
企業の成長に必要なデータの取得は複雑であってはなりません。リードの収集、フィードバックの取得、アプリケーションの収集、または製品の販売であっても、JotFormを使用すれば簡単にデータを収集することができます。コーディングなしで、メールアドレスやデジタル・ファイルから電子署名やオンライン支払いまで、あらゆる電子データを取得するカスタム・オンライン・フォームやアンケートを作成することができます。より優れたデータをより迅速に収集できるように設計されたJotFormの高度なフォーム機能やウィジェットを使用して、魅力的なフォームを作成しましょう。 Jotformの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Fulcrum enables users to build and deploy mobile surveys with iOS & Android devices.
Fulcrum, a product of Spatial Networks, is a leading cloud-based mobile forms software and data collection app that enables organizations to build custom forms using a drag-and-drop builder. (No coding necessary!) Field workers collect geo-tagged data accurately and efficiently using their iOS or Android devices, with or without internet connectivity. More than 47,000+ organizations across 180+ countries use Fulcrum to streamline their workflows and optimize the way they leverage their data. Fulcrumapp.comの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Distribute your data and take advantage of having your business information at your fingertips.
Collect information and boost your data entry capabilities right from your mobile device or tablet. Take your work wherever you go (even offline), communicate and assign work to your team in the field while providing job details and protocol. Uitilize top features like workflow to seamlessly pass work from one person to another to ensure the job is done and everyone who needs to sign off is able to, wherever they are. GoCanvasの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
ProntoForms will do more than just simplify electronic data capture for your field teams. It will change the way you conduct business.
ProntoForms' field-focused apps capture vast amounts of electronic data on mobile devices. With the drag-and-drop form builder, you can create enterprise-grade apps to deploy forms to field teams. Our wide range of features such as advanced conditional logic, repeatable sections, camera to text, and photo capture ensure your forms collect accurate and reliable data. Easy integrations into your back-office systems and cloud services means that completed forms get to the right people, right away. ProntoFormsの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
高評価を得ているEDCシステム上のさまざまソースからデータを取得して統合することができます。Castor eConsent、ePRO、および動画を使用して、治験を分散化することができます。
Castorは高く評価されている電子的臨床検査情報収集 (EDC) システムです。CastorのEDC、電子版同意説明文書 (eConsent)、患者報告アウトカム電子システム (ePRO)、臨床転帰評価電子システム (eCOA)、デジタル登録、原資料となる電子記録 (eSource) の各ソリューションでは、研究者がさまざまなソースからデータを簡単に取得して統合し、治験を分散化することができます。特徴として、あらかじめ用意されたテンプレートを利用して、数時間で研究を構成し、電子医療記録 (EMR) や電子健康記録 (EHR)、患者、臨床、デバイスのデータを統合することができます。Castorを利用した研究の90%は4週間未満で構成されてUATに合格しています。これは業界ベンチマークよりはるかに迅速です。 Castor EDCの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
ビジネスがオンライン・フォームを作成し、チームとコラボレートして、レポートを共有するために役立つアンケート管理ソリューションです。
あらゆるタイプのオンライン・フォームを作成し、ワークフローを管理して、正確なデータを簡単に収集することができます。 直感的なインタフェースと強力な機能を備えた123FormBuilderは、あらゆる主要業種で185を超える国々の200万人以上のユーザーから信頼されています。

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Nintex lets you to unlock the potential of your business by automating repetitive, manual business processes.
With the Nintex Process Platform, enterprises can leverage trained bots to quickly and cost-effectively automate routine tasks with no code in an easy-to-use drag and drop interface. FUsers are equipped with a comprehensive, enterprise-grade process management and automation solution that streamlines processes fueled by both structured and unstructured data sources. Nintex Process Platformの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
1ツールの価格で10個のツールを入手して、Webサイト・コンバージョン率を高め、ヒートマップ、ユーザー記録、ライブ・チャットなどの訪問者エクスペリエンスを向上させましょう。
Lucky Orangeで訪問者がコンバージョンしない理由や、売上を伸ばしてリードを獲得する方法を学びましょう。数秒でインストールが可能です。コーディング経験は必要ありません。Lucky Orangeのコンバージョン率最適化ツール・スイートは、ダイナミック・ヒートマップ、セッション記録、ライブ・チャットおよびライブ・ビュー、訪問者プロファイル、アンケート、お知らせ、フォーム分析、コンバージョン・ファネル、リアルタイム・ダッシュボードという10個のツールを1ツールの価格で提供します。今すぐ7日間の無料トライアルをお試しください。 Lucky Orangeの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Eliminate paper and automate manual processes by easily capturing business-critical information by using GlobalCapture from Square 9.
Speed up processes, reduce errors, enhance employee value and lower overall costs with digital transformation solutions like GlobalCapture from Square 9 Softworks. Extract and index business-critical information from paper or emailed documents without a page count or maximum load. Capture automation is a crucial piece in any digital transformation effort. Learn how GlobalCapture and other Square 9 products can help transform the way you do business! Square 9の詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Restaurant, retail, and other multi-unit operators use Zenput to elevate team execution in every store.
Zenput is how top operators elevate team execution in every store. Restaurant, retail, and other multi-unit operators such as Chipotle, Domino's, and 7-Eleven use the platform to automate how operating procedures and key initiatives are rolled-out and enforced. Supporting 50,000 locations in over 40 countries, Zenput turns strategy into action faster and equips teams to deliver on it. Zenputの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Medrioは、高速で使いやすいEDC、eSource、ePROを提供するeClinicalソフトウェア企業です。
Medrioは、EDC、eSource、ePROといったeClinicalソリューションを提供する医療技術会社です。2005年設立の同社が開発したクラウドベースのソフトウェア・プラットフォームやモバイル製品群は、臨床データや患者が報告した結果に関する回答を収集、管理することのできる高速で柔軟な使いやすいツールを提供しています。治験依頼者や医薬品開発業務受託機関は、医薬品、医療機器、診断、動物実験においてMedrioを幅広く使用しています。 Medrioの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
大規模なWebデータへのアクセスが容易になりました。
Grepsrは、日常的なデータ・スクレイピング作業の負荷を軽減する、専門家が管理するプラットフォームです。クローラーの構成、管理、および監視を任せることで、ユーザーはビジネスで重要なことに集中できます。

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Salespeople all over the world use Capture to build lead lists from their favorite websites like LinkedIn, Twitter and Facebook. FREE
Capture is a sales person's best friend. Capture allows users to parse single or multiple contacts from any structured or unstructured website. Most users love to pair Capture with sites like LinkedIn to build lists of leads in seconds. Not only does Capture make it easy to parse data from your favorite websites, but it also connects directly to CRM & Marketing automation to insert leads automatically. Capture also connects to the world's top data providers for easy identity resolution. Captureの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
業務データ収集と配信ができるモバイル・フォームを使用して、書類作成の必要をなくし、データ品質と効率を向上させます。
Device Magicは、信頼性の低い紙面でのフォームをよりスマートで豊富なデータ収集に置き換えるモバイル・フォーム・アプリです。時間や場所に制限されることなく、オフラインであっても、簡単にフォームに入力することができます。現場からオフィスまで正確なデータをリアルタイムに提供し、重大な問題がある特定のチーム・メンバーにアラートを出すことができます。任意のフォーマットでデータを配信し、既存のシステムに直接統合して、データの再入力を排除します。 Device Magicの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
AUDIT YOUR WAY TO OPERATIONAL EXCELLENCE. Enable now any audit, inspection or unit supervision strategy.
AUDIT YOUR WAY TO OPERATIONAL EXCELLENCE the cloud software that guarantees the correct execution of standards in business processes and presents information for strategic decision-making and continuous improvement BeepQuest is a robust & flexible B2B SaaS platform that enables an end to end continuous improvement strategy so any company can communicate, control, monitor and analyse their standards trough a set of continuous improvement digital tools BeepQuestの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
The leading EDC platform for MedTech. A complete data collection toolbox for PMCF and Clinical Investigations.
Get closer to your clinical data with SMART-TRIAL, the leading Electronic Data Capture (EDC) platform for MedTech. A complete data collection toolbox for Post-Market Clinical Follow-Up (PMCF) and Clinical Investigations. Built to empower clinical teams to be their best and in full control of their clinical data without compromising on features, design, or compliance. SMART-TRIALの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Parseur is the most powerful and easy-to-use email parser software.
The #1 email parser service for SMBs. Create a data extraction pipeline that extracts text from emails, attachments, documents and puts your business on auto-pilot. Everything is point & click and very easy to use. Companies in real estate, e-commerce, marketing, logistics & delivery, travel, hospitality and more are saving thousands of hours of work every month by automating their data entry process with Parseur. Parseurの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Fluix is a platform to streamline the document flow and communication between your mobile workforce, customers and back office.
Fluix is a no-code, simple-to-use software solution that helps companies to digitize documents and automate routine tasks, all in one place. We solve the pain points of office and field teams who want to deliver faster and gather secure, reliable data while keeping safety and compliance as top priorities. Fluix can be accessed through its native app for iOS, or any web browser. Help your team become more productive and make your business more efficient. FOR TEAMS OF 10+ USERS. Fluixの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Easy-to-use, yet powerful web form and data collection platform with an uncompromising stance on security and compliance.
FormAssembly helps organizations take control of the data collection process. With our powerful web form and data collection platform, companies can streamline outdated processes and drive essential business initiatives in any industry. Our platform empowers your team, and integrations with tools like Salesforce increase efficiency organization-wide. Company leadership can feel confident in FormAssemblys ingrained security and quality customer service. FormAssemblyの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
TrialKitは、ユーザーが研究データをどこからでも収集、入手、管理できるテクノロジーで臨床試験を支援します。
TrialKitは、あらゆる規模の製薬、バイオテクノロジー、医療機器の企業での電子的臨床検査情報収集 (EDC) とエンドツーエンドの臨床試験管理を可能にするクラウド・ベースのプラットフォームです。Webインタフェースとダウンロード可能なネイティブ・モバイル・アプリで利用することができます。プログラミング不要の直感的なフォーム・デザイナーを使用して、規制を遵守した研究をすばやく設計してデプロイすることができます。 TrialKitの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
FORM OpX improves operational compliance by digitizing audits and inspections on mobile to reduce risk and improve safety and quality.
FORM OpX empowers teams to improve operational compliance by digitizing audits and inspections to reduce risk and improve safety and quality from the frontline. Mobile workflows make it easy to capture the right data, at the right place, at the right time – every time. Teams stay connected with instant communications on mobile, and real-time insights allow leaders to spot and fix issues quickly and measure trends over time so teams can take action on the opportunities that move business forward. FORM OpXの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
FORM MarketX (旧称GoSpotCheck) は、業務の実施をリアルタイムで指導、追跡、改善することができる、現場業務実施アプリです。
FORM MarketX (旧称GoSpotCheck) は、動的タスク管理、業界最先端の画像認識、写真レポート、現場チームのコミュニケーション、高度なレポートといった機能を1つの使いやすいプラットフォームで提供する独特なモバイル・ソリューションです。現場チームを強化し、現場業務の実施を推進します。チームを指導し、業務実施を改善し、売上を伸ばすことができます。現場の状況に関する共通認識を持つことで、リーダーが的確かつ迅速に意思決定を行うことができるようになります。 FORM MarketXの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Tenna is the construction technology platform that revolutionizes equipment fleet operations, managing mixed fleet all on one platform.
Tenna helps you automatically record driving time and details that pair engine data with driver, including date, time, location, hours/miles, driver identification, user authentication, vehicle and motor carrier. Display reports for safety officials on-demand. Leverage telematics data from your trucks and vehicles with Tenna’s Fleet tracker to automatically capture HOS and Records of Duty (RODS) for compliance while reducing manual entry, human error and paperwork. Book a free live demo today. Tennaの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Grooper: Embedding Intelligence Where Documents and Data Meet
Grooper is an intelligent document processing and digital data integration solution that empowers organizations to extract meaningful information from paper/electronic documents and other forms of unstructured data. The platform combines patented and sophisticated image processing, capture technology, machine learning, natural language processing, and optical character recognition to enrich and embed human comprehension into data. Grooperの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Ephesoft’s Intelligent Document Processing platform automates document-centric processes to drive efficiency, accuracy & cost savings.
Transform and automate your document-centric processes with Ephesoft’s Intelligent Document Processing (IDP) platform and data enrichment solutions. The customizable, AI-powered platform captures and turns any unstructured document into structured, actionable data to accelerate business processes, increase operational efficiency and data-driven decisions – fueling digital transformation and the journey towards hyperautomation. Ephesoftの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Field Service Simplified. Connect your office, your team in the field and your customers together. This is the future of field service.
Bring the ‘WOW’ factor to your customers. Klipboard is all-in-one Job Management Software that creates a seamless experience from your customer submitting a job request, to scheduling the job with your team and getting paid for the work. Get the competitive edge and stand out from your competition with software that will take your business to the next level. No set-up fees, no long term contracts, just a great onboarding experience. Start a FREE Trial Today. Klipboardの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Create powerful mobile forms, collect data offline and visualize it with a few clicks.
Teamscope is the worlds easiest to use data collection app for clinical and field research. With Teamscope you can build powerful forms with branching logic, data validation and automatic calculations. Use mobile forms to collect data without the need for an internet connection. Create cases, share them with your team and capture data across time. Keep your data secure at all moments with a passcode and data encryption. Teamscopeの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Turn event contacts into sales meetings. atEvent combines event lead capture, qualification and insights to accelerate sales.
Go beyond basic lead capture with atEvent's best-in-class B2B event lead management solution. Capture leads anywhere at or around the event, add custom qualifiers and follow-up actions and sync everything to your MA/CRM system for fast, personalized follow-up that accelerates sales. atEvent is made for the enterprise with flexible MA/CRM integrations, wide trade show coverage, GDPR consent at capture, multilingual business card transcription, and account-level insights for your ABM strategy. atEventの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Xolomon is an online solution for the creation of databases and web apps, specialized in collecting and exploiting clinical information
Xolomon is an online solution for the creation of databases and web applications, specialized in collecting and exploiting clinical information. Xolomon allows for a quick, simple and customized creation of applications such as: electronic case report forms (eCRF) for clinical studies, ePROs, patient registries, electronic medical records, Clinical Trial Managers (CTMS),... We combine agility, speed of development and ease of use with the highest industry standards for data protection. Xolomonの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Create mobile data capture forms with the Mobile Impact Platform to increase efficiency, reduce processing time, and improve accuracy.
Build secure mobile data capture forms and applications that integrate with your enterprise systems with the Mobile Impact Platform. Share accurate data from the field to the office in real-time. Access your form apps on any device, on or offline. Preload your relevant data and quickly capture text, photos, barcodes, GPS coordinates, voice, signatures, and more. Streamline your process today to increase efficiency, reduce processing time, and improve accuracy. Mobile Impact Platformの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Study design, EDC, ePRO, IxRS and rich data visualizations - all on one user-friendly platform. This is your clinical data, managed.
Protocols are complex. Capturing data shouldn't be. With a collaborative, drag-and-drop study designer for you and mobile-friendly forms for your sites and subjects, OpenClinica is more than just data capture. It's a better experience. The result? Higher quality data for your study, at a low cost that makes budgeting easy, too. With every deployment: secure, high-performance cloud hosting on AWS | Documented validation | FDA, EMA, GDPR and HIPAA compliance OpenClinicaの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
紙のアンケート認識用ソフトウェアです。手書き用の紙フォームを作成、印刷、スキャン、アップロードして、データを自動的に認識することができます。
紙の書式認識機能を備えたクラウド・ベースのソフトウェアです。PaperSurvey.ioを使用すれば、企業は紙ベースのアンケートを作成、印刷、アップロードして、データ抽出を迅速かつ簡単に自動化することができます。PaperSurvey.ioは、光学的マーク認識 (OMR) テクノロジーを使って、選択ボックスと手書きテキスト認識 (HTR) から回答を認識することができます。必要に応じて手書きのテキスト回答をインテリジェント文字認識 (ICR OCR) 同様にデジタル化することができます。一般データ保護規則 (GDPR) 準拠。無料トライアル利用可能。 PaperSurveyの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Workforce TNA is a complete solution for employee time and attendance, employee leave management and human resources.
Workforce TNA is a powerful Enterprise level web application, with no monthly cloud fees. Fast, live data available on your PC, tablet or mobile web browser. Featuring powerful award interpretation, easy to use reporting and payroll integration, Workforce TNA makes managing your growing workforce easy. Workforce TNA is designed right here in QLDfor Aussie businesses. So you are always compliant with current employee timesheet legislation. We've made it easy for you and your employees. Aussie Time Sheets Workforce TNAの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
A single platform to capture, process & manage your organization's most important documents.
Enable your teams to work faster and more efficiently with the KnowledgeLake platform - the only end-to-end solution for document processing that is fully cloud-native. KnowledgeLake combines intelligent document capture and robotic process automation (RPA) to increase your organization's productivity. With an easy-to-use interface and industry-leading security, your content is always accessible and always secure. Break down the siloes holding you back - manage your content with KnowledgeLake. KnowledgeLakeの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Start using Klippa's OCR software. Perfect for fast data capturing from receipts, invoices, contracts, passports and more.
Start using Klippa's OCR software. Perfect for fast data capturing from receipts, invoices, contracts, passports and more. Powered by machine learning. Files can be shared 24/7 for data extraction with our OCR technology. Use our online environment, mobile app or send files as attachments in emails. The Klippa OCR software is available as online SaaS-software and can also be integrated in third party applications by using our SDK or API. Klippaの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
CaptureFast is a cloud-based document capture solution that allows you to extract valuable information from digital documents.
CaptureFast is the world's first cloud-based document and data capture application. It aims to help businesses extract valuable information currently stuck in electronic / digital documents. By creating different templates from our web application, you may utilize CaptureFast to extract information from various electronic documents and transfer them directly to your favorite business applications such as box, Salesforce or Quickbooks. CaptureFastの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
ClinCapture provides all of its customers with Private Cloud EDC, so your privacy is always protected. Request a demo today!
ClinCapture provides a powerful eClinical platform that enables sponsors and CROs to rapidly build and deploy studies, lower clinical trial costs, and streamline data capture processes. Offering a host of private cloud solutions, ClinCapture's technologies help advance the evaluation and development of drugs, biologics, and devices that demonstrate promise for the diagnosis and/or treatment of a wide range of diseases or medical conditions. Request a demo today! ClinCaptureの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Transform paper documents into digital records - organize your processes with easy document storage and on-demand access.
DataMagine is a Comprehensive Document Management Solution (DMS), with Integration options that allow us to meet our customer needs without custom development. We Streamline companies operations and processes, to unlock their employees potential while meeting regulatory and compliance requirements. We help address our customers greatest challenges, from streamlining front desk operations, managing and securing HR documents, to improving your Purchase to Pay\financial obligations. Agilysys DataMagineの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
eClinical solution to capture Real World Data in clinical studies & Disease Management solution to monitor and support chronic patients
HEALTHENTIA is a medical decision support software developed by Innovation Sprint and intended to monitor, detect, offer virtual coaching services and generate automatic alerts regarding events, based on Real World Data gathered from patient taking part in clinical investigations, or those using it as a medical or wellbeing device. The intended use of the device (Class I / CE mark) is to monitor non-vital parameters to support decision making and virtual coaching of patients during clinical Healthentiaの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Docsvault is an on-premise document management system designed to control your business documents. Securely access docs Anywhere!
Docsvault is a powerful on-premise multi user document management software. It allows users to capture, manage, secure and centralize all documents including emails in a desktop and web-based platform. It provides tools for intelligent data capture, workflow automation, secure file sharing, Web Forms, and getting digital signatures all in one platform. Businesses never have to fear losing documents or keeping compliant. Docsvaultの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Our cloud-based platform enables cutting-edge clinical validation of medical devices and pharmaceutical products.
Climedo's mission is to bring the best treatment to every patient by empowering healthcare professionals with smart software solutions. Together with Europe's leading hospitals, we have developed a cloud-based platform for cutting-edge clinical validation of medical devices and pharmaceutical products. By digitally connecting all stakeholders, Climedo allows for increased performance, better cost-efficiencies and accelerated medical innovation. Climedoの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Savii Care simplifies home care with web & mobile apps that streamline workflows & increases collaboration for agency & caregivers.
For private duty, insurance, Medicaid & VA claims, Savii's easy-to-use solution helps agencies profitably & efficiently deliver superior patient care. From recruiting care aides and acquiring customers, to billing and payment, Savii enables agency workflows and has the ONLY caregiver POC app that allows documenting without connectivity. Features - integrated CRM for marketing, customizable service plans, GPS location verification, telephony, automated invoicing, & billing/payroll integrations Savii Careの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
Electronic data capture from Elsevier: Empowering clinical research.
MACRO is a cloud-based electronic data capture solution enabling researchers to quickly collect accurate & reliable data for analysis. MACRO conforms to ethical & scientific quality standards for designing, conducting, recording & reporting clinical trials involving human subjects. Features include self-service eCRF creation (form building), easy export of data, audit trails, user management & much more. ISO 27001 certified, GCP & 21 CFR compliant, meets WCAG2-AA accessibility standards. Macroの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ
The Parashift Platform enables you to configure, classify and extract business documents, using an AI-powered extraction engine.
Companies - from SMEs to large corporations - use Parashift to configure, classify and extract their business documents. The platform comes with more and more document types from different industries that can be consumed directly without configuration or training. According to this principle, the Procure to Pay solution already offers ten ready-to-use APIs. 30+ more are in preparation. To complement these, new, individual document types can be set up within minutes. Parashiftの詳細

機能

  • 監査証跡
  • ドキュメント分類
  • データの取得と転送
  • データ認証
  • フォーム管理
  • リモート・データ・キャプチャ
  • 分散キャプチャ