日本 日本製品のみ表示
554件の結果
Jibbleは、給与、出勤、コンプライアンスのための、無料の出勤追跡アプリです。 使いやすく、永久に無料。ユーザー数に制限なし。 Jibbleの詳細
Jibbleは、無料の出勤追跡アプリです。給与、出勤、コンプライアンスのために、スタッフが勤務している時間を追跡できます。 使いやすく、永久に無料。ユーザー数に制限なし。 スタッフは、モバイルやタブレット、Web、MS Teams、Slackを使用して、出勤および退勤時刻を記録し、生体認証とGPS位置情報を使用できます。 建設、製造、小売、レストランサービス (F&B)、リモートワーク、スタートアップ企業、フィールド・サービス、ヘルスケア、代理店、教育、およびオフィス・ベースの企業など。 自動化されたタイムシートと強力なレポートを生成できます。 Jibbleの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
YouTubeのケース・スタディを参照してください。 King of Timeの詳細
従業員の休暇申請と残業承認機能を備えた時間追跡ソフトウェア。日本で180万人以上のユーザーが使用しています。非常に柔軟でカスタマイズ可能です。社員が在宅勤務できるようにセットアップし、リモート設定を行ってシステムを管理することができます。高度な時間カテゴリ設定を使用して、複雑な残業時間計算アルゴリズムを設定することができます。 King of Timeは、シンガポール政府の助成金の対象です。登録すると、最大80%の割引料金で利用できます。 King of Timeの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
80,000人以上のユーザーから信頼されている時間追跡および生産性ソフトウェアで、従業員の勤務時間と作業内容を追跡するのに役立ちます。 Time Doctorの詳細
Time Doctorは、世界中の小規模から大規模チームから信頼されている、G2で主要な時間追跡ソフトウェアです。1つのプラットフォームから、出席、スケジュール遵守、勤務時間活動を簡単に追跡できます。リアルタイム・レポートと強力なダッシュボードにアクセスして、開始および終了時間、勤務時間、遅刻または欠勤した従業員、プロジェクト、クライアント、タスクに費やした時間をモニタリングできます。Time Doctorの強力な勤務時間インサイトにより、従業員の意識を高め、説明責任を向上させ、ビジネスを拡大できます。 Time Doctorの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Bitrix24は、業界トップクラスの無料のHRおよびコラボレーションのプラットフォームです。勤務状況の追跡や休暇管理など、世界中で800万のクライアントが利用しています。 Bitrix24の詳細
Bitrix24は、世界中で800万社以上が利用する業界トップクラスの無料人事プラットフォームです。Bitrix24は、オンプレミスおよびクラウドベースの勤怠管理ソフトウェアで、特に中小規模の組織向けに作成されています。非常に柔軟性の高い設計になっています。従業員に出勤時刻と退勤時刻の記録を求めるかどうか、在宅勤務を許可するかどうかといったケースにも対応します。最小就業時間の設定や、従業員が出勤および退勤しなければならない時間の設定が可能です。クラウド版、モバイル版、オープンソース・コード版。 Bitrix24の詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
チームを支援する無料の時間追跡とタイムシート。 Clockifyの詳細
シンプルな出勤追跡ソフトウェアをお探しですか。Clockifyは、休暇の申請と承認を行うことができる時間追跡ツールです。勤怠は、各アクティビティまたは勤務日ごとにタイマーを開始/停止するだけでモニタリングすることができます。出席者を追跡し、役割を割り当て、権限を与える場合、人数に制限はありません。各作業週のデータを抽出し、作業スケジュールを最適化するために誰がどのような作業を行ったか、どのくらいの期間作業したかを確認することができます。 Clockifyの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Calamariは、Slack、JIRA、G Suite、Office365と統合されています。人事記録、休暇、有給休暇、出勤状況を追跡し、タイムシートを管理します。 Calamariの詳細
Calamariは、人材管理を容易にする人事管理ソフトウェアです。あらゆる種類の欠勤の計画と追跡が可能です。QRコードとiBeaconを使用して出勤状況を追跡することができます。今後の欠勤や休暇申請に関する通知を受け取ることができます。Calamariは、複数の国と拠点にオフィスを構える企業での役割ベースのセキュリティをサポートします。このアプリは、JIRA、Slack、Office265、G Suite、Microsoft Teams、Basecamp、Asanaなどのプロジェクト管理ツールと統合されています。 Calamariの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
時間追跡ソフトウェアは、従業員とフリーランサーの時間を追跡する、迅速かつ正確な方法です。 Timelyの詳細
チームやプロジェクト全体で時間を追跡する簡単かつ正確な方法です。Timelyの自動時間追跡ソフトウェアを使用すると、従業員とのつながりを維持し、請求やプロジェクト管理からチーム管理とリソース・プランニングまで、ビジネスに関する正確なレポートを作成することができます。厳格なユーザー・レベルのプライバシー・バイ・デザインを提供し、従業員の信頼を集める追跡ツールです。 Timelyの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Grove HRは、職場での日々を刺激的で充実したものにするための、新しい世代向けの新しい人事プラットフォームです。 Grove HRの詳細
Grove HRは、職場の若い世代を鼓舞し引き付けるように設計された新しい人事管理システム (HRIS) プラットフォームです。Grove HRは、人事がアジャイルでモバイルかつソーシャルな、革新的な人事に踏み出すことができるようにすることで、企業の今後の成功を支援します。アジャイルな人事 - 人事のコア・プロセスを合理化し、従業員が独自の人事を開発および実行できるようにします。モバイルな人事 - 現代の従業員に素晴らしいモバイル・ネイティブ体験を提供します。ソーシャルな人事 - 従業員が真に関わり、つながりを持つためのデジタル・スペースを提供します。100%無料で利用することができます。 Grove HRの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Kissflowは、従業員の出勤追跡を管理するための優れたプラットフォームです。非常に使いやすく、従業員のオンボーディングも簡単です。 Kissflow Workflowの詳細
Kissflowは、従業員の出勤追跡を管理するための優れたプラットフォームです。非常に使いやすく、従業員のオンボーディングも簡単です。Kissflowは、継続的な出勤管理のための包括的なソリューションを提供します。使いやすい出席追跡機能で企業文化を強化することができます。 Kissflow Workflowの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
ClassTrackは、教師、学生、管理者の作業を容易にする、直感的に使用できるパワフルなLMSです。 ClassTrackの詳細
シンプルで柔軟な学習管理システム (LMS) です。 ClassTrackは、教師、学生、管理者の作業を容易にする、直感的に使用できるパワフルなLMSです。この統合ツールは、管理業務にかかる時間を短縮し、効率を高めるのに役立ちます。 ClassTrackの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
組織の計画、作成、管理、宣伝、追跡、認証を支援するアプリです。 Attendo Plusの詳細
組織の計画、作成、管理、宣伝、追跡、認証を支援するアプリです。 Attendo Plusの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
ADP Workforce Now is a human capital management solution for companies with more than 50 employees.
The core capabilities of the solution are human resources management, payroll, benefits, talent management, compliance, time & labor management, analytics & benchmarking. The fully integrated suite is built on a single database, which automates data synchronization across different components and helps users to minimize manual administrative tasks. The platform also integrates with other HR and business applications via the ADP Marketplace and APIs. ADP Workforce Nowの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
ジョブのスケジューリング、チームの調整、時間の追跡、プロジェクトの追跡を1か所で行うことができます。
QuickBooks Timeは、QuickBooksファミリーの一部なので、QuickBooks Online、Xero、MYOBなどの主要会計ツールと連携します。ジョブのスケジューリング、チームの調整、時間の追跡、プロジェクトの追跡を1か所で行うことができます。 QuickBooks Timeの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
労働時間を取り込んで、給与計算の実行、顧客への請求書の作成、生産性の管理を行うことができるシンプルかつ手頃な価格のソリューションです。
eBillityのTime Trackerは、あらゆる規模のビジネス・チームのための時間管理アプリケーションです。労働時間を取り込んで、給与計算の実行、顧客への請求書の作成、生産性の管理を行うことができるシンプルかつ手頃な価格のソリューションです。柔軟な時間追跡オプションとカスタマイズ可能な設定により、あらゆる状況において従業員の労働時間を簡単に管理できます。どのデバイスからでもタイマーを開始したり、出勤時に出勤時刻を記録したり、週次のタイムシートを使用して時間表に予定を追加したりできます。また、チーム内でのスケジュール設定や共有も可能です。 Time Trackerの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
BambooHR's Time-Tracking software makes the time entry experience simple and accurate for employees and managers alike.
BambooHR's Time-Tracking software makes the time entry experience simple and accurate for employees and managers alike. Have access to built in reports to understand how many hours are being worked, what projects are being worked on and by whom. Employees can track hours worked on the web or in the mobile app for quick and accurate time entry and management can see and have access at any time. BambooHRの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Rippling makes it easy to manage your Payroll, Benefits, HR, and IT -- all in one, modern platform.
Rippling makes it easy to manage your company's Payroll, Benefits, HR, and IT -- all in one, modern platform. It brings all of your employee systems and data together, and helps automate your busy work. Take onboarding, for example. With Rippling, you can just click a button, and in 90 seconds set up a new hires payroll, health insurance, 401K, work computer, and apps like Slack, Zoom, and Office 365. Ripplingの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Paychex Flex Time is the attendance tracking system you want to explore. Real-time access to your labor costs and more. 3 months free.
Paychex makes time and attendance tracking simple. Having real-time access to your labor costs can help you control them ¿ so you can drive increases in savings, output, and performance. Get 3 months of free payroll for a limited time. Paychex Flexの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. When I Workの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
7shifts is a robust scheduling, time tracking, and communication tool built specifically for restaurants. Start for free today!
7shifts helps restaurants improve efficiency with intuitive scheduling, time tracking, communication, and compliance tools. The intuitive 7punches app integrates right into your schedule to manage time and attendance, reduce compliance risks, and improve employee accountability. The easy drag-and-drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. Start free today! 7shiftsの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
The smarter way for a small business to manage an hourly team. Time clocks, scheduling, payroll, messaging, and HR all in one.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Homebaseの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Zenefits Time & Attendance - the easiest way to track & manage hourly employees.
Zenefits makes employee time-tracking simple. Employees can log their time from any device and employers can approve time submissions in seconds. Our software can also sync employee hours directly to payroll and help ensure time-related compliance. Zenefitsの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. UKG Readyの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Timesheets.com tracks your employee, contractors, and even student time with ease. From the Dashboard you can see who's on the clock and who's taking time off. You can view any user's timesheet and access their hours and, if applicable, expense receipts. You can also edit timesheets, approve edits, and review time off requests. Your employees can enter attendance or time spent by project using the real-time punch or by entering time using the week calendar on any device. Try us free today! Timesheets.comの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Cloud based time and attendance solution that can be used on computers, tablets, or mobile. Request and approve PTO from anywhere.
Buddy Punch is an easy to use, cloud-based time and attendance tracking solution including: PTO tracking, punch clock, and a scheduler. Our intuitive drag-and-drop interface allows you to create and publish schedules and have employees view and punch into their scheduled time. Employees can request PTO which you can approve and everyone can view on their calendar. We also integrate with payroll providers and offer free iOS and Android apps. Get started with our free trial. Buddy Punchの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform.
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform. Companies turn to Branch to empower workers with tools like instant payments, free earned wage access, and cashless tips/mileage reimbursements. As part of our platform, workers receive the Branch Wallet: a digital wallet backed by a fee-free checking account, optional debit card, financial wellness tools, and rewards. Branchの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
クラウド・ベースのHCMプラットフォームにより、従業員数500~50,000人の組織で給与、時間と出勤、ならびに人事を統合します。
Dayforceは、従業員エクスペリエンスを変革するグローバルなHCMプラットフォームです。従業員のライフサイクル全体のデータを統合することにより、あらゆるレベルでより良い意思決定をすることができます。Dayforceは、人事、給与、労働力管理、人材管理を一つのアプリケーションに統合した包括的なクラウド・プラットフォームです。このスケーラブルなプラットフォームは、単一の柔軟なルールエンジンと、リアルタイムの更新および計算機能を組み合わせ、複雑な規制要件への対応を支援します。 Dayforce HCMの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Deputyを使用することで、勤務時間と勤怠の追跡、スタッフのスケジュール作成、休暇管理、タイムシートの給与計算へのエクスポートをワンクリック操作で行い、コンプライアンスを遵守することができます。
Deputyは、数々の受賞歴のある、優れたワークフォース管理ツールです。迅速で信頼性の高い勤務時間および勤怠機能を使うことで、ビジネスのコンプライアンスの遵守に役立ちます。また、社員のスケジュールを数分で作成する、社員の休暇管理、タイムシートを給与計算にシームレスに同期することもできます。Deputyは、300社以上の主要なPOSおよび給与計算のプロバイダーと統合でき、エンドツーエンドで信頼性を提供します。iOSとAndroid用の無料アプリを使うことで、どこにいてもビジネスを管理できます。今すぐ無料トライアルを始めましょう。 Deputyの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
An intuitive and customizable cloud-based tool for streamlining time off tracking, timesheets, clock in/out, mobile app and more!
Built for Teams transforms time & attendance tracking into a simple, yet accurate process for both employees and managers. This cloud-based software offers time off tracking, timesheets, clock in/out, international locations, reporting, and company calendar integrating with Outlook, Google and others. Log time easily from our web or mobile app. Discover why Built for Teams was voted Best Ease of Use with a FREE 14 Day Trial. Built for Teamsの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Timetastic is the super-simple staff leave planner used by over 170,000 people to organise their time off work.
Timetastic is the super-simple staff leave planner used by over 130,000 people to organise their time off work. It's the online, mobile and paperless way to manage staff leave which gets rid of holiday forms and spreadsheets. Instead of passing around paper forms, you make requests direct from an online calendar and make approvals by email. Everything is tracked and updated instantly. Timetastic integrates with your existing calendars as well as Slack and GSuite. Timetasticの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE CORE makes it easier and more profitable to run your business. It organizes information, automates repetitive tasks, and allows your firm to spend more time providing service to your clients instead of managing internal processes. It is built by Architects, Engineers, and CPA's to meet the specific needs of professional services firms. It helps firms bolster their cash flow by expediting their billing process while improving their project management and their ability to analyze performance. BQE CORE Suiteの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Manage employee time & attendance more easily. Rely on geofencing, shift management, and automated alerts via a mobile-first experience
Manage employee time and attendance more easily. Rely on geo-fencing, shift management, and automated alerts via a mobile-first experience. Make time and attendance effortless for you and your team by gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time and attendance tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day. Justworks Hoursの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
従業員の時間を追跡し、給与計算用の正確なタイム・カードを生成する小規模企業向けのクラウドベースの従業員タイム・クロック・システム。
OnTheClockは時間追跡および従業員のスケジューリング・ソフトウェアで、 15,000社以上の企業がその堅牢な機能に信頼を置いています。 *モバイル・アプリが利用可能 *有給休暇 (PTO) 追跡 *従業員のシフト・スケジューリング *タイム・カードの編集 *残業計算 *ジオフェンシングおよびGPS *IPおよびデバイスの制限 *生体認証/指紋オプション *給与統合 *有給休憩 *リマインダー *自動休憩時間控除オプション *チップ、ボーナス、コミッション *ジョブおよびプロジェクトの原価計算 *従業員1人当たり月額$2.70から利用可能 OnTheClock.comの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
WebHRは、クラウドベースの人事ソリューションのグローバル・リーダーとして高い人気を誇っています。企業の最も重要な資産である人材を管理の管理を支援します。
WebHRは、人事業務のあり方に革命をもたらします。WebHRは、中小企業向けに設計されたクラウドベースのオールインワン人事ソフトウェアです。採用から退職までのあらゆる人事機能を革新的な方法で処理します。WebHRは、企業のコストを削減するだけでなく、生産性を高め、スペースを節約し、オフィス間およびオフィス内のコミュニケーションを迅速かつ確実に、より効率的に行うのに役立ちます。WebHRは、企業の最も重要な資産である人材の管理を支援します。 WebHRの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
If your employees can click a mouse, they can use TimeClick. Report time, finish payroll in minutes. Mobile clock in/out available.
7,000+ Small Businesses trust TimeClick to track and report employee time every day. Hold employees accountable, save time and money, and finish payroll quickly. One-Time/Flat Rate purchase starting at just $199, no subscription required. Perfect for 1-50 employees. Start tracking employee time in just 30 minutes. +1,000 5-Star Reviews. TimeClickの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Manage class scheduling and registration, billing and payments, communications, and reporting all from one convenient software online.
Developed by school owners, for school owners, iClassPro is the worlds best online class management software solution for class-based businesses. A subscription to iClassPro includes features for class and camp schedule, enrollment tracking, communications, accounts receivable, online registration, reporting and more. iClassPro has an amazing support team is available to help every step of the way. iClassProの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
休暇管理、個人用ダッシュボード、クラッシュ管理、チームの可視化、コラボレーション機能を搭載した、Webベースのリソース・スケジューリング・アプリケーションです。
人やその他のリソースをオンラインで素早く簡単にスケジューリングできます。単一の優れたカレンダーで、チームの状況を把握できます。ドラッグ・アンド・ドロップで素早くスケジューリングできます。有給休暇やその他の休暇を管理できます。アベイラビリティ・バーで、キャパシティを管理できます。クラッシュ管理機能で状況を把握しやすくします。ダッシュボード、メール通知、カレンダー同期により、誰もが最新の情報を得ることができます。強力なレポートにより、チームの稼働率をモニタリングできます。ソフトウェアのインストールは必要ありません。1人あたり月$2.50から使用できます。30日間の無料トライアルにご登録ください。 Resource Guruの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
uAttend was built for businesses that need an easy-to-use, affordable, and reliable time and attendance system.
uAttend integrates easy-to-use cloud software with its time clocks to provide businesses efficient, accurate, and streamlined time and attendance tracking. Every uAttend time clock is cloud-connected and supports a variety of punch options including fingerprint, voice control, PIN, RFID, mobile app, and web. Alternatively, the uAttend cloud can be used on its own to provide the same automation without a time clock. uAttendの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
isolved is an employee experience leader, providing intuitive, people-first HCM technology.
isolved Time and Labor Management is an adaptive, feature-rich product that enhances time and attendance procedures by accurately tracking, managing, and processing time, labor, and attendance for your entire workforce—even across employees who are remote or on the go. isolvedの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
The Sprout Ecosystem addresses end-to-end HR challenges and creates paradigm-changing solutions for businesses in the Philippines.
The Sprout Ecosystem, a comprehensive and effective cloud-based People Platform, is a powerful and completely secure solution that combines HR management and open API to provide invaluable analytics that aids in better enterprise-wide decision-making. With over 1,000 clients across a number of industries, and with a leadership position in the BPO market, Sprout is uniquely qualified due to our laser focus and keen understanding of the intricate nuances of Philippine HR. Sproutの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Time-Offで勤怠管理の煩わしさから解放されましょう。これは有給休暇やその他の休暇を追跡するための優れたソリューションです。
Time-Offで勤怠管理の煩わしさから解放されましょう。これは中小企業のための柔軟で手頃な価格の休暇管理システムです。PurelyHRが提供するプラットフォームは、休暇資格の管理やポリシーの更新を自動化し、シンプルな休暇要請および承認プロセスを提供します。電子メールやスプレッドシート、紙のカレンダーに頼る必要はもうありません。今すぐ、21日間の無料トライアルまたはライブ・デモをお試しください。 PurelyHRの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Sage HRの汎用的な時間追跡システムは、外出先でのライフスタイルに対応し、オフィス外で仕事をする従業員をサポートします。
ログが残るのは、出勤時間と退勤時間だけではありません。 中小企業がアジャイルに行動できるよう設計されたこの製品では、包括的なフィードバック、従業員のスケジューリング、目標、経費、業績評価、時間追跡、チーム・ディレクトリなどの主要な機能を提供しています。 Sage HRのユーザー・フレンドリーなナビゲーションとカスタマイズ可能なダッシュボードを利用すると、容易なタスクの自動化、Excelシートへの依存の排除、ソフトウェア採用の促進、メールの頻度削減を実行することができます。 AndroidとiOSのアプリを提供しています。 Sage HRの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Joltは、時給制従業員の勤怠管理とアカウンタビリティ向上のために設計された、タブレットベースのソフトウェアです。
Joltは、従業員の勤怠管理やアカウンタビリティ管理を実現する総合的なソリューションです。顔認識機能付きのタイムクロックや、パンチ前のアナウンス機能、現場従業員や複数の店舗を持つオーナー向けのジオフェンシング機能が、あらゆるタブレットから使用できるようになります。1つのプラットフォームで、確実なパンチング、ドラッグ・アンド・ドロップ式のスケジュールビルダー、毎日のタスク管理を行うことができます。Joltを使用すれば、従業員が責任を持って業務を遂行できます。また、無料のモバイル・アプリで、毎日の出勤状況や業務状況を携帯電話からリアルタイムで確認できます。 Joltの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Time tracking app with work schedules, screenshots capturing, activity tracking, Time Off calendar and accurate payroll.
TMetric is a web and desktop app for time and activity tracking, attendance management, and effective workflow settings. Free Version Available. TMetric provides automatic time tracking, tasks and projects scope management, work schedules, and activity tracking. Track your billable hours through all workflows and then stores them for easy billing and payroll. TMetric Time off calendar displays upcoming, planned, and used time offs. TMetric integrates with 50+ services. TMetricの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
DeskTimeは、時間追跡、従業員の出勤、コンピュータ使用モニタリングを行う完全自動ソフトウェアです。
DeskTimeは従業員の出勤状況を追跡し、コンピュータの使用をモニタリングするソフトウェアです。会社の人事をより効果的に計画し、管理するうえで役立ちます。DeskTimeの主な機能には、従業員の勤務時間の記録、詳細なタイムシート、自動残業手当の計算、休暇や病欠を計画することのできる従業員の欠勤カレンダーなどがあります。 DeskTimeの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
We help enterprises schedule smarter with our mobile app time clock with geo-location, on-premise integrations & smart rounding rules.
We help enterprise businesses schedule smarter to improve productivity, profitability & happiness. We provide best-in-class business forecasting and workforce management to enterprise organisations globally. We have a mobile app time clock with geo-location and on-premise integrations. Our timesheet functionality also has smart rounding rules to reduce admin time even further when signing off payroll hours. Rotageekの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
Virtuagymのリアルタイム入退館追跡ソフトウェアは、ジムの現在の利用者の確認や入場制限の人数確認を簡単に行うことができます。
Virtuagymのスケジューリングおよびリアルタイム入退館追跡ソフトウェアを使用すると、ジムの現在の利用者の確認、ソーシャル・ディスタンスへの準拠、利用者の人数制限の確認などを行うことができます。 Virtuagymは、強力な会員エンゲージメントおよび管理ソフトウェアでクラブを次のレベルに引き上げることを目指すクラブ管理者に最適なソリューションです。 Virtuagymの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
TCP's TimeClock Plus software allows managers to track employee attendance and a host of schedule-related options.
TimeClock Plus allows managers to track employee attendance and a host of schedule-related options. We offer an Occurrences feature that can track schedule-related occurrences, tally a point system, and even notify managers at a specific threshold. Our solution is made to equip managers to ensure their employees are on-time and efficient. TimeClock Plusの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
従業員ポータル、採用と履歴書の管理など、多くの機能を備えた手頃な価格のオンデマンド型人事管理システム (HRIS) と採用ソリューション。
従業員ポータル、採用と履歴書の管理など、多くの機能を備えた手頃な価格のオンデマンド型人事管理システム (HRIS) と採用ソリューション。Zoho Peopleでは、人事と福利厚生のプログラムを一元管理できるため、これまで以上に簡単に、優秀な人材の誘致と確保、報酬の支払いができます。 Zoho Peopleの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
OrangeHRM provides a world-class HRIS experience and offers everything you and your team need to be that HR hero you know that you are.
Offering choice and flexibility, OrangeHRM is one of the pioneers in Human Resources Management Software. OrangeHRM serves over 5 Million active users in over 100 countries and also has over 25 partners worldwide. Each of OrangeHRM's modules is a stand-alone solution, making it easy for you to start now with what is important to you and keep adding more as you grow. So, if you're looking for a scalable and affordable HR solution, join the millions of users worldwide using OrangeHRM now. OrangeHRMの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理
The easiest and most intuitive way to track employee attendance with robust recordkeeping and reporting.
TrackSmart Attendance is the easiest way for businesses to track employee vacations and other time off, as well as worked hours. We've created the next generation of attendance tracking calendars and employee time sheets in an easy-to-use, web-based software application. TrackSmart has all the features of traditional paper forms, but we've automated the recordkeeping, reporting, and vacation request and approval processes. Try it free! No credit card required. TrackSmart Attendanceの詳細

機能

  • 従業員スケジューリング
  • 残業計算
  • 時間追跡
  • レポート/分析
  • カレンダー管理