評価が高いソフトウェア

158件の結果
AtlassianのOpen DevOpsは管制塔となり、オールインワンのようなカスタムツールチェーンの柔軟性を提供します。 Open DevOpsの詳細
Open DevOpsはAtlassianの開発/運用 (DevOps) ソリューションで、Jira Softwareやチームの好みのツールが統合されています。Jira Softwareは一見すると異なるツールをつなぐことでソフトウェアツールチェーンの管制塔となり、オールインワンのようなカスタムツールチェーンの柔軟性を提供します。 Atlassianのオープンアプローチでは、チームのニーズに沿っ てカスタム調整を行うことができます。DevOpsは単一のベンダーから購入することはできません。作るものだからです。 Open DevOpsの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
ClickUpは未来の仕事の形であり、すべてを1つに集約できるアプリです。ClickUpは、2020年に特に急成長を遂げた生産性向上アプリです。 ClickUpの詳細
ClickUpは、すべてを1つに集約できるアプリです。それは、誰もが何でもできる未来の仕事の形です。ClickUpは、タスク管理だけでなく、ドキュメント、リマインダー、目標、カレンダー、スケジューリング、受信トレイも提供します。ClickUpは、完全にカスタマイズ可能で、どのようなタイプのチームでも機能するため、すべてのチームが同じアプリを使用して、計画や編成、コラボレーションを行うことができます ClickUpの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
チームのアジャイル・スプリント計画、ロードマップ、タスクをmonday.comのカスタマイズ可能なプラットフォームで管理すると、メンバーは常に連携できるようになります。
monday.comのオープン・プラットフォームを使用すると、アプリケーション・ライフサイクル・チームはアジャイル・スプリントをより効率的に管理できるようになります。時間追跡、自動通知、依存関係、ガント・ビュー、サードパーティー製アプリなどの優れた生産性向上機能を備えたmonday.comのWork OSは、さまざまなワークフローに対応することができます。また、すでに使用されているソフトウェアと統 合できるだけでなく、視覚的かつ直感的に操作できるため、チーム・メンバーも楽しく使用することができます。 monday.comの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Wrikeは、ガントチャートやカスタムワークフローでアプリのライフサイクル管理をサポートする共同プロジェクト向けプラットフォームです。
Wrikeは、全世界で2万社以上が利用する共同作業型プロジェクト向けプラットフォームです。アプリケーションのライフサイクル管理を強化する機能を備え、すぐに使えるスプリント計画用のテンプレートを使ってアプリ開発に踏み出すことができます。リクエストフォームによる要件定義書のアウトライン作成、ガントチャートによる進捗視覚化とタスクの依存関係の調整、カスタムステータスとワークフローによる承認の迅速化などが 実現可能です。作業管理を一気に加速する一体型プラットフォーム、それがWrikeです。 Wrikeの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Cloud Platformは、シンプルなWebサイトから複雑なアプリケーションまで、さまざまなものを作成できるモジュラー型のクラウドベースのサービスです。
Cloud Cloud Platformは、シンプルなWebサイトから複雑なアプリケーションまで、さまざまなものを作成できるモジュラー型のクラウドベースのサービスです。新規顧客には、$300の無料クレジットが付与されるため、Google Cloudを十分に確認し評価することができます。アップグレードするまで料金は請求されません。Google Cloud Platformは、あらゆる業界、あらゆる規 模の企業に、構築および拡張サービスを提供するモジュラー型のプラットフォームです。Google Cloud Platformにはクラウドストレージや機械学習を搭載した拡張性のあるデータウェアハウスに加え、トランザクション、複雑なクエリ、ストリーミング、オフライン同期などを実現可能なリレーショナルおよび非リレーショナルデータベースも備わっています。ドキュメントストレージ、データウェアハウス、セキュリティキーの強化、アプリの作成、API管理、人工知能 (AI) や機械学習を行えるさまざまなツールも利用可能です。 Google Cloudの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Aha! is the world's #1 product development software — trusted by 600,000+ product builders from companies of all sizes.
Aha! is the world's #1 product development software. Our suite of tools works seamlessly together to help teams turn raw concepts into valuable new capabilities — for customers and the business. Set strategy, crowdsource ideas, spark creativity, prioritize features, share roadmaps, manage releases, and plan development. Aha!の詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Favroはチームが自発的に機能すると同時に企業目標に沿った計画を行えるようにすることで、ビジネス・アジリティをもたらします。
Favroは、非常にアジャイルなクラウドベースのプランニングおよびコラボレーション・プラットフォームです。この製品ではチームが何をどのように行うかを中心に組織化し、マネージャーは全体目標の達成やその重要性に注力することができます。時間を節約する新しいスマートなソリューションを利用すれば、チームやプランニング・ボード、シートやデータベース、ロードマップやスケジューリング、文書やウィキが実現します。リ ーダーやマネージャーはチームやチーム間の業務をアラインメント・ダッシュボードに集約することで全体像を把握することができます。 Favroの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
OutSystemsは、アプリケーションを迅速かつ適切に、将来に向けて構築するための最新のアプリケーション開発プラットフォームです。
OutSystemsは、ほぼ完全に近いフルスタックのアプリケーション開発プラットフォームです。開発者は、生産性の高い連携されたAI支援ツールを使用して、消費者向けアプリケーションから重要なビジネス・システムまで、あらゆるアプリケーションを迅速かつ適切に、将来に向けて構築および展開することができます。 重要なアプリケーションを構築し、新しい市場を獲得し、新しいサービスを生み出し、新しい魅力的な方法 で顧客の心をつかみましょう。 OutSystemsの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
A simple, fast and scalable bug tracking application that helps you manage bugs easily and deliver great products on time.
Zoho BugTracker is the collaborative bug tracking software from Zoho, a brand trusted by 60 million users worldwide. BugTracker helps you track the life cycle of bugs from beginning to closure, making sure that you build and ship great products on time every time. Set up automatic notifications, business rules and custom workflows to follow and close bugs faster. Define realistic expectations for your clients and surpass them with Service Level Agreements. Zoho BugTrackerの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Zoho Creatorは、ビジネスを運営するためのモバイル対応のカスタム・アプリケーションを構築する際に役立つ、アプリケーション・ライフサイクル管理ソフトウェアです。
Zoho Creatorは、企業が従来の開発の手間をかけずに業務をデジタル化できるように設計された、オールインワンのアプリケーション・ライフサイクル管理ソフトウェアです。 各企業にはそれぞれの個性があり、このプラットフォームは、その個性に対応するために構築されています。世界中で700万人を超えるユーザーを抱える13,000社以上の企業から、テクノロジー・パートナーとして信頼されています。今すぐカ スタム・アプリケーション・ジャーニーを開始しましょう。 Zoho Creatorの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
プロジェクトの要件、リリース、テスト・ケース、問題を管理する、統合ALMシステムです。
SpiraTeamは、プログラムとポートフォリオ、要件、リリース、テスト・ケース、問題、ベースライン、ワークフロー、タスクを1つの統合環境で管理することができる、統合ALMシステムです。 カスタマイズ可能な統合ダッシュボードで、主要なプロジェクト情報を管理することで、プロジェクトのライフサイクル全体を管理し、これまで分かれていた開発とテストを同期することができます。 SpiraTeamの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Product ops teams use Centercode to identify real-world issues, areas to improve, and features users love to build amazing products.
The Centercode Platform transforms how you collect and analyze pre-release customer feedback. Our delta testing system uses intelligent technology like plug-and-play project planning, engagement automation, and smart reporting to produce rapid results with minimal time investment. Imagine: continuous, up-to-the-minute customer insights ahead of every release. Centercodeの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
A global leader in Enterprise Value Stream Management, Agile management, enterprise-grade Git version control and DevOps.
CollabNet VersionOne is the Enterprise Value Stream Management leader that accelerates high value software development and delivery, while improving quality and reducing risk. Our offerings provide global enterprise and government market leaders a cohesive solution, spanning idea through delivery, that enable them to capture, create, deliver and measure the flow of business value throughout their application development lifecycles. VersionOneの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Dynatrace provides software intelligence to simplify cloud complexity and accelerate digital transformation.
Dynatrace is an application performance and lifecycle management solution designed to help retail businesses, financial markets, transportation companies, emergency services, and government bodies monitor and analyze the performance of applications on a unified dashboard. Key features of the platform include anomaly detection, root cause determination, network process monitoring, log entry analysis, cross-team collaboration, AI-assistance, and more among others. Dynatraceの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Codeless Test Automation and Agile Test Management Platform
ACCELQ delivers automation to the entire Quality value chain to accelerate time-to-market and facilitate building better quality software. ACCELQs Quality Driven Development (QDD) implements an innovative Agile Quality Life Cycle approach, integrating the usual test silos into an end-to-end automated process. ACCELQ is built on a cognitive core engine bringing the power of predictive analytics in scenario design, autonomics in test automation, and adaptive change management in traceability. ACCELQの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
The #1 Development Analytics platform for data-driven engineering leaders.
Waydev analyzes your codebase, PRs, tickets, CI/CD activities, and calendars to help you bring out the best in your engineering teams' work. Now, gain visibility into engineering work and understand the alignment with business initiatives. Measure organization-level efficiencies, and start optimizing your development process. Waydevの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Open source tool for Agile Management & DevOps. This web solution includes document management, issue tracking, test management & more.
Open source tool for Agile Management and DevOps. This integrated application lifecycle management web solution includes document management, issue tracking, test management and more. Users can plan releases, track tasks, automate workflow as well as manage continuous integration and tests. Personal and project dashboards can be created to check progress thanks to a one-page view. Tuleapの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Orcanos is a compliance management SaaS that spans the Design Control (ALM), Risk, and Quality Management.
Orcanos is a compliance management SaaS that spans the Design Control (ALM), Risk Management, and Quality Management of regulated companies, specializing in Medical Device, and Automotive. Orcanos collaborative environment has proven to speed up our customers delivery, while reducing overall failure cost and risk, and improve quality significantly. The great power of Orcanos is in the integration of R&D, Quality, and Regulation. Orcanosの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
The #1 most trusted no-code builder platform to securely drag-and-drop your way to custom web/mobile apps that track anything.
TrackVia is the #1 most trusted low-code / no-code app building platform used by IT and business professionals to transform manual or spreadsheet-driven processes into streamlined web and mobile apps. Drag-and-drop your way to automated workflows, online databases, real-time reporting, and project tracking for literally anything. It’s fast, simple, integrates with everything, and scales with your business. TrackViaの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
複雑な製品とソフトウェア・エンジニアリングを大規模に簡素化できます。codebeamerを使用して、より優れた製品をより速く、より効率的に作りましょう。
codebeamerは、高度な製品とソフトウェア開発のためのアプリケーション・ライフサイクル管理 (ALM) プラットフォームです。オープン・プラットフォームは、製品ライン構成機能でALM機能を拡張し、複雑なプロセスに独自の構成機能を提供します。 グローバルな製品エンジニアリング・リーダーは、エンタープライズ・グレードのスケーラビリティ、高可用性、パフォーマンス、構成可能なワークフローを提供する codebeamerにとても満足しています。30日間無料です。サイトにてお試しください。 codebeamerの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Project management app for agencies
Are you an Agency owner? Are you still using tools like ClickUp, Asana, or Monday.com to manage your client projects & pay huge monthly costs? Please pay attention & read on!! Anywhere is a project management app developed especially for growing agencies. Anywhere not only helps you manage your projects for multiple clients, but it also helps you bring all your teams together on one single collaborative platform. Use Anywhere for: * Project Management * Client Management * Task Management Anywhereの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
AppDynamicsでは、IT運用とカスタマー・エクスペリエンスの間でデータを関連づけて、アプリケーション開発と導入を同期させることができます。
AppDynamicsの豊富で拡張可能なデータ・セットは、アプリケーション開発とデプロイにおいて異なる段階にあるチームをつなげることができます。強力で追加設定が不要のウィジェットを活用し、大規模なデータ・セットを迅速に可視化できます。AppDynamicsを使用すると、インタラクティブなカスタム・ダッシュボードを構築し、定期的なレポートやワンタイム・レポートを通じてチーム間で貴重な洞察を共有できま す。 AppDynamicsの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Enterprise software that automates multi-cloud, on-prem, and edge operations with a central self-service management UI.
Kubermatic Kubernetes Platform (KKP) helps enterprises successfully drive digital transformation by automating their cloud operations anywhere. KKP enables Operations and DevOps teams to centrally manage VMs and containerized workloads across hybrid-cloud, multi-cloud, and edge environments with an intuitive self-service developer and operations portal. Kubermatic Kubernetes Platform is open source. Kubermatic Kubernetes Platformの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Helix ALM helps centralize and manage requirements, test cases, issues, and other development artifacts and their relationships.
Helix ALM helps centralize and manage requirements, test cases, issues, and other development artifacts and their relationships. Helix ALMの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Powering software development teams to run testing scenarios of any complexity and scale in a structured, clear and audit-proof manner.
aqua is an easy-to-use test management system known for providing an enterprise-level service for customers of all packages for an affordable price. Organise tests & teams, run testing scenarios of any complexity and scale, and go from manual to automated testing smoothly. aqua’s real-time analytics & enterprise-level reports give clarity over QA & dev workflows: you see what to improve & automate. aqua ALMの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
迅速に構築することが可能で、メンテナンスが容易なモデルから自動テストを生成することができます。API、UI、パフォーマンス、データベース・テスト。
使いやすく、モデル・ベースのテスト自動化ツール。迅速に構築できてメンテナンスが容易なフローチャート・モデルから、自動テストを視覚的にデザインし、生成することができます。ベンダー・ロックを回避し、テスト・メンテナンスを最小化するために、オープンソースまたは商用フレームワーク全体でカバレッジを最適化したテストを実行します。Test Modellerを使用すれば、機能的なUIや包括的なAPIテストから、 完全なパフォーマンスおよびデータベース検証まで、テスト・ピラミッド全体の厳格な自動化テストおよびデータを作成することができます。 Test Modellerの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
迅速なバグ追跡、テスト管理、要件管理のためのクラウドベース資産負債総合管理 (ALM) ツール。
ReQtestは、チームがプロジェクトの課題を克服し、優先順位を管理し、プロジェクト目標を達成するのに役立つ、アプリケーション・ライフサイクル管理ツールです。世界中で11,000人以上のユーザーがReQtestを使用しています。要件管理、アジャイル・ボード、テスト管理、バグ追跡およびレポートというモジュールで構成される、優れたクラウドベース・ツールです。このツールは、完全なトレーサビリティを備えた 、ソフトウェア開発のためのエンドツーエンド・テスト管理ソリューションを提供します。 ReQtestの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Application packaging tool for creating, editing, repackaging MSI, MSIX, Appx, App-V, ThinApp packages, and publishing them to SCCM.
As a powerful application packaging tool with an intuitive user interface, PACE Suite enables users to create and edit MSI, MSIX, Appx, App-V, and ThinApp packages; repackage installations locally and remotely (on ESXi, Hyper-V, VirtualBox) and automate checks for quality, safety & deployment readiness. PACE Suite allows running complex user scenarios with intelligent wizards and helps to estimate MSI package complexity. It enables the automation of routine packaging and testing processes. PACE Suiteの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
An advanced tool designed to help businesses streamline order tracking, manage teams & application packaging processes.
As a full-fledged application packaging solution with UI-driven architecture, PACE Packager Hub consists of Task Manager and Repository Manager modules. The tool allows in-built customer service and was specially designed for the flexible task and operational processes management. It enables corporate (internal) and external repositories management, fosters smooth communication between engineers and customers, and ensures robust management of the whole app packaging life-cycle. PACE Packager Hubの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
qTest is a test management platform that provides real-time visibility and control across development and testing methodologies.
Tricentis qTest is a scalable test management solution that integrates with planning, testing, and DevOps tools, like Jira, Selenium, and Jenkins, giving teams a complete, unified view of testing throughout the software development cycle. It supports Agile, waterfall, or any hybrid methodology, allowing QA and development teams to approach testing strategically and collaboratively, and  to release higher quality software faster. qTestの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
A unified software platform for accelerating the delivery of secure, reliable, modern applications.
A unified software platform for accelerating the delivery of secure, reliable, modern applications. ALM/Quality Centerの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Application packaging tool to create, edit, update, repackage MSI, EXE, App-V, APPX, and MSIX. All checked by industry best practice.
All-in-one application packaging tool to create, edit, update, repackage MSI, EXE, App-V, APPX, and MSIX. Repackager module included in Architect edition. Perpetual, Royalty-Free Licensing. The first tool to support MSIX technology and Microsoft's official release partner. Advanced Installerの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Develop Java EE and web applications with the use of wizards, APIs, built-in applications, graphical and source editors.
Develop Java EE and web applications with the use of wizards, APIs, built-in applications, graphical and source editors. Eclipse Web Tools Platformの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Mendixは、マルチチャネル・アプリケーションを大規模に作成して継続的に改善するためのプラットフォームです。作業を迅速かつ簡単に進めて、生産性を向上させることができます。
Mendixは、企業によるイノベーションと競争をアプリケーションで変革することができる、生産性の高いローコード・プラットフォームです。Mendixでは、ビジュアル・モデルを使用して、簡単、迅速、直感的にアプリを作成することができます。開発者からビジネス・アナリストまで、幅広いユーザーがコードなしで安定したアプリケーションを作成することができます。モデル駆動型の開発では、ビジネス・リーダーとIT部門 が共通の言語を用いることで、迅速なイノベーションが可能になります。他とは違うプラットフォーム Mendixの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Artifactory- the world's only universal artifact repository manager supporting all major packaging formats, CI servers and build tools.
The core of the JFrog DevOps Platform, Artifactory provides a single source of truth for binaries, dependencies and build artifacts for release management. It’s a universal binary repository manager, supporting 30+ build packages, artifacts, and their corresponding metadata. DevOps teams can standardize on build bill-of-materials across the Dev, Test, Stage, and Prod steps for both continuous integration (CI) and continuous delivery (CD). Artifactory integrates with your preferred DevOps tools. Artifactoryの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
LaunchDarklyなら、リスクを気にせず、早いサイクルでデプロイできます。 必要なときにデプロイし、準備が整ったらリリースすることで、コードを制御し、リスクを軽減します。
LaunchDarklyは、機能フラグを介してソフトウェアを安全に提供および管理する機能管理プラットフォームです。LaunchDarklyは、コードのデプロイと機能のリリースを分離することで、リスクを軽減し、より迅速で継続的なデプロイを可能にします。 Microsoft、Atlassian、IBMなど、世界中の1,500を超える企業が、LaunchDarklyを使用して、コンセプトからローンチ、 バリューに至るまでの機能のライフサイクル全体を管理しています。 LaunchDarklyの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Allure TestOps is an all-in-one DevOps-ready testing platform capable of creating, running, and managing testing infrastructure.
Allure TestOps is a DevOps-ready testing platform aimed at boosting software development pace with testing process optimization. Software development teams use numerous processes, frameworks, and tools to enable software delivery. That’s why we came up with Allure TestOps, a DevOps-ready testing platform that seamlessly integrates with any of your frameworks and tools to keep your testing infrastructure transparent, scalable, and automated. Allure TestOpsの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Improve development processes with a single, unified platform requirements, coding, testing and release.
In legacy software development environments, many different point solutions are used to manage the application lifecycle. As a result, development artifacts are scattered, slowing down collaboration, hindering transparency, undermining integrity and making it difficult to drive innovation. Polarion ALM gives organizations one unified solution that delivers project transparency through real-time aggregated management information. Polarion ALMの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
A metrics & analytics solution for effective DevOps Value Stream Metrics that empowers teams to deliver software better.
Plandek is a leading metrics & analytics solution for businesses that deliver software in all industries. By providing an end-to-end view of the software delivery process, it allows engineering teams to become significantly more effective. By introducing Plandek DevOps Value Stream Metrics, organisations can improve delivery effectiveness, and ultimately build software better. Plandekの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Real-time, risk-driven lifecycle management platform with full ownership of policy automation, increased efficiencies and reduces risk.
The system is fully focused on automating the back-office of KYC & due diligence processes. Starting from the aspect that it allows the client to fill in directly & upload all necessary documents related to the entire on-boarding process. KYCP also automates the calculation of risk, based on pre-defined dynamic parameters which allows for instant automation on how the application should be handled. KYC Portal is an award winning fully dynamic, risk-driven Client Lifecycle Management platform. KYC Portalの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
End-to-end Test management solution: Control and Communicate your testing and development process.
PractiTest is an end-to-end QA and Test management solution,designed to help users control their testing and development process, focusing on how to manage their project and its information, and how to communicate testing outcomes to all the relevant stakeholders. The software allow users to organize requirements, create and run tests, tracks bugs etc. Integrations are available with all the leading bug tracking tools including: JIRA, Pivotal Tracker,YouTrack, RedMine,Github and more... PractiTestの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
App Annieは、業界で信頼されているモバイル・データおよび分析プラットフォームです。1,100社以上の法人顧客と、100万人以上のユーザー。
App Annieは、業界で信頼されているモバイル・データおよび分析プラットフォームです。App Annieの使命は、顧客がモバイル体験で成功を収め、卓越の域に達することを支援することです。App Annieは2010年に設立され、最初のモバイル市場データ・ソリューションを発表しました。2019年、App Annieは、広告の収益化と支出に関するサービスを提供するLibringを買収しました。これ らのソリューションを組み合わせることで、非常に完成されたモバイル・パフォーマンス・プラットフォームが誕生しました。1,100社以上の法人顧客と、100万人以上の登録ユーザー。 data.ai Intelligenceの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
The Leading Solution for Requirements, Risk and Test Management
Jama Connect® is a product development platform that uniquely creates Living Requirements to form a digital thread through siloed development, test and risk activities to provide end-to-end compliance , risk mitigation, and process improvement. Companies developing complex products, systems and software, can define, align and execute on what they need to build, reducing lengthy cycle times, effort spent on proving compliance and wasteful rework. Jama Connectの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Visure is a leading provider of requirements management tools offering a comprehensive collaborative ALM platform
Visure is a leading provider of requirements management tools offering a comprehensive collaborative ALM platform including full traceability, tight integration with MS Word/Excel, risk management, test management, bug tracking, requirements testing, requirements quality analysis, requirement versioning and baselining, powerful reporting and standard compliance templates for ISO 26262, IEC 62304, IEC 61508, CENELEC 50128, DO-178B/C, FMEA, SPICE, CMMI, etc. Visure Requirementsの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Clever Cloud is an IT Automation platform to manage all the ops work while you focus on your business value.
Clever Cloud is an IT Automation platform to manage all the ops work while you focus on your business value. Clever Cloud is a provider of PaaS solutions optimized by technological runtime (Java, Scala, NodeJS, PHP, and Docker if you have special needs). Clever-Cloud is also a provider of SaaS solutions dedicated to DEVOPS projects: deployment of bricks intended for continuous integration and continuous deployment (Jenkins, GitLab, GitHub Enterprise, Nexus, RocketChat...) Clever Cloudの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
One platform to create, manage and optimize full-stack environments for the entire application lifecycle.
Bunnyshell is an Environments as a Service platform that makes it incredibly easy to create and manage full-stack environments for development, staging and production, so your team can deliver software faster and focus on building great products. Environments can be used for: > Sales Demos > Performance testing > QA > Large software and data migrations > Production Bunnyshellの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
CodeScene empowers and guides software development teams to build better quality code more sustainably.
CodeScene is the leading tool that maps hotspots in your codebase and pinpoints the exact lines of unhealthy code impeding software delivery flow. With this knowledge, you can better prioritize new features, bug fixes or improvements. CodeScene also reviews the code health in pull requests and offers refactoring recommendations. CodeScene is the invisible developer on your team that constantly watches out for changes in technical debt, giving you instant feedback on how to improve code health. CodeSceneの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
PTC Implementer is a change management solution that provides an easy-to-use environment to manage developments in IBM i environments.
PTC Implementer is is the premier software configuration management and deployment solution for IBM i. Utilizing host-based and graphical user interfaces, Implementer provides the simplicity necessary for first time users, and the breadth and depth for more advanced users. In addition to simplifying development and software change management, Implementer ensures the integrity of software installations in production, development, and testing environments on IBM i servers. Implementerの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Application lifecycle management that accelerates product delivery in the Digital Economy through auto-scaling, monitoring and more.
Application lifecycle management that accelerates product delivery in the Digital Economy through auto-scaling, monitoring and more. OneOpsの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理
Pluralsight Flow provides detailed data across multiple code repositories to create an unprecedented view of engineering activity.
Pluralsight Flow provides detailed data and reporting across multiple code repositories to create an unprecedented view of engineering activity. With Pluralsight Flow, engineering leaders can define meaningful KPIs for their organization and leverage hard data to visualize their team's workflow. Pluralsight Flow enables software development teams to understand individual and team performance, highlighting the work patterns and organizational mappings that produce results. Pluralsight Flowの詳細

機能

  • プロジェクト管理
  • リリース管理
  • 変更管理
  • コラボレーションツール
  • 要件管理