516件の結果
キャプテラが無料の理由
eMaint CMMSは、プロセスを合理化し、PMスケジュールを自動化して、最適な施設メンテナンスと規制コンプライアンスを確保できるようにします。 eMaint CMMSの詳細
eMaint CMMSメンテナンス管理ソフトウェアでは、ワークフローを最適化し、PMを自動化できます。eMaintダッシュボードを使用して、内部および外部の監査を円滑に行うためのレポートをすばやく作成し、あらゆる施設のメンテナンス活動を可視化できます。資産の規模に関係なく、企業固有のニーズに合わせてシステムを調整できます。資産の重要度に基づいて予防メンテナンスに優先順位を付け、分類し、資産の経年変化と資本コストを追跡して、耐用年数を決定します。 eMaint CMMSの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Drawbaseは、空間、資産、稼働率、データセンター、インフラストラクチャ管理のためのCAFM/IWMSエンタープライズ・インフラストラクチャ製品です。 Drawbaseの詳細
Drawbaseは、空間、資産、データセンター、インフラストラクチャ管理および専有計画を実現するためのコンピュータ支援設備管理 (CAFM)/統合型職場管理システム (IWMS) 企業向けインフラストラクチャ製品です。サイト評価、レガシー製品との統合やデータ移行を実現するための多様な専門サービスが提供されています。IBM Maximo、Oracle EBS、PeopleSoftとのパートナーシップに基づく実証済みの統合ソリューション。Oracle、IBM、AWSと連動するクラウド、オンプレミス、ハイブリッド・ソリューション。 Drawbaseの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
監査や検査に関連する施設管理向けの高い信頼性を備えたソリューション。すべてのデバイスでオフラインでも動作します。無料トライアルが利用可能です。 audits.ioの詳細
audits.ioは、オンラインとオフラインの両方のすべてのデバイスで動作する完全にカスタマイズ可能なツールです。外出先でモバイルやタブレットを利用して監査や検査を行い、必要に応じてパソコンで作業を継続することができます。画像やその他ファイルの添付、担当者の割り当てや通知、自動生成されたPDFレポートのステークホルダーとの共有、リアルタイムの統計に基づいたボトルネックや傾向の分析を行うことができます。以下の資料を確認し、自社の監査や検査プロセスを今すぐ合理化してください。 audits.ioの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
サービス・チケット、コスト、およびベンダーを管理するための施設管理ソフトウェア。迅速な導入を支援する専門家サポート。無料で試すことができます。 EZOfficeInventoryの詳細
この施設管理ソフトウェアでは、メンテナンス・コストの追跡、サービスのスケジュール、ベンダーの管理、およびアラートのカスタマイズを通して、より優れた制御を実現できます。このCMMSソフトウェアには、QRコードとバーコード・ラベルをスキャンし、外出先でサービス・チケットを管理するためのモバイル・アプリが含まれています。完全なメンテナンス履歴と実用的なサービス・レポートを備えて、あらゆる予防保全のニーズに欠かすことができないソフトウェア。RFIDおよびZendeskとのシームレスな統合。無料で試すことができます。 EZOfficeInventoryの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
ハイブリッド・ワークプレイスを構築し、従業員の安全な職場復帰を管理できるようにする施設管理SaaSプラットフォーム。 WorkInSyncの詳細
WorkInSyncは、オフィスをハイブリッド・ワークプレイスに変換できるようにするクラウドベースの施設管理プラットフォームです。従業員のスケジューリング、デスク予約、ホットデスク、間隔を空けた座席計画、会議室予約、非接触型アクセス管理、訪問者管理、オフィスへの通勤または交通手段の予約 (シャトル、空港送迎)、出勤管理、インタラクティブ・マップ、スペース管理、およびスペース利用分析などの機能が搭載されています。 WorkInSyncの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Automate mailroom operations with PackageX. Log packages just by taking a picture with our OCR-enabled mailroom management software. PackageX Mailroomの詳細
Mailroom by PackageX is a way to manage business mailrooms. Our cloud-based mailroom management software uses machine vision & AI to automate your mailroom operations. PackageX Mailroom is easy to use, highly scalable & works across industries, including Higher Education, Real Estate, Virtual & Shared Offices, and Hotels & Restaurants. Start using the delivery management app trusted by WeWork in 100+ cities worldwide and take the pain out of mailroom ops. PackageX Mailroomの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
クラウドベースのアジャイル・チーム向けデスクおよび会議室予約ソリューション。 Tribelooの詳細
クラウドベースのアジャイル・チーム向けデスクおよび会議室予約ソリューション。無料トライアルで容易な展開を実感し、他のソリューションと比較してみてください。

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Felix cloud based condition monitoring assessments reporter helps you get the most out of your condition monitoring program. Felixの詳細
Felix is a single repository for all information, assessments, evidence, feedback, and learnings regarding the health of your assets. It brings together all condition monitoring disciplines, (vibration analysis, thermography, oil analysis, operator rounds, inspections etc.) in a normalised fashion, and provides a collaboration and communication mechanism for all those concerned with condition monitoring or predictive maintenance of your physical assets. Felixの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
POCの予約ソリューションの目的は、企業がオフィススペースを最適化し、より柔軟な働き方に適応できるよう支援することです。 Seating Allocation Solutionの詳細
P.O.Cの配席ソリューションは、企業やコワーキングのスペース向けに設計されており、ワークスペースやオフィスでの配席を管理するための視覚的で使いやすいプラットフォームを提供します。ワークスペースのリアルタイム・ビューと汎用性の高いツールを使用することで、従業員のニーズに適した座席プランをデザインし、最大限に活用できます。このソリューションには、リアルタイムでも外出先でも、必要に応じて、従業員が座席と会議室を予約できる使い勝手の良いスケジューリング・アプリケーションも含まれています。 Seating Allocation Solutionの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
A feature-pack workplace management platform that can help create a successful hybrid workplace and boost employees' work experience. ProSpaceの詳細
ProSpace is a feature-pack workplace management platform that can help create a successful hybrid workplace. Transform workplace to work smarter, safer, and more seamless than ever before while adapting to the constantly changing conditions in the workplace. ProSpace helps offices shift to a hybrid work model without compromising company policy and COVID-19 safety protocols. With a complete management suite, ProSpace can add flexibility to where, when, and how people work. ProSpaceの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Procore construction management software handles construction projects, resources, people, and financials from planning to closeout.
Procore construction software manages your construction projects, resources and financials from planning to closeout. The platform connects every project contributor to solutions built specifically for the industry for the owner, the general contractor and the specialty contractor. The ability to communicate across teams makes it easier to work together by establishing a single source of truth. This is how Procore gives your team easy access to everything they need to know to get the job done. Procoreの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Microsoft Visioは、データに接続されたビジネス・プロセス・フローの可視化や、リモート・チームワークの強化などに役立つ作図ソリューションです。
Microsoft Visioは、テンプレートと図形の堅牢なライブラリ、データ接続機能、統合型コラボレーション・ツールを備えた作図ソリューションです。場所を問わずリモートワーカーやチームを支援します。付属の図形とスターター・ファイルを使用して、インパクトのある視覚化を実現します。コラボレーションが必要な場合、Webブラウザから同僚と同時にオンラインで保存された図表を編集でき、どこにいても安全かつ簡単に他の人と同時進行で作業することができます。図表をリアルタイム・データに接続することもでき、迅速に意思決定を行えます。 Visioの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Asset tracking platform that is cloud-based with mobile apps (IOS/Android). Unlimited Users. Get a free guided demo today!
Asset Panda is a powerful Cloud/Mobile App fixed asset tracking platform that helps you work smarter. We help people track, manage and support their fixed assets throughout their life cycle. Our software is configured to the way our clients work, secure and leverages the mobile devices your employees already carry. Asset Pandaの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
UpKeepは、作業指示、施設、資産管理の合理化において高い評価を受けるモバイル・ファーストの施設管理ソフトウェアです。
UpKeepの施設管理ソフトウェアは、チーム向けの最新のメンテナンスおよび資産管理ソリューションです。デスクトップからスマートフォン、さらにはタブレットまで、時間や場所を問わず簡単にUpKeepにアクセスできます。外出先で作業指示を作成したり、タスクの更新時に通知を受け取ったり、資産が低下した際にアプリから直接アラートを受信したりできるため、これまで以上に効率的にビジネスを運営できます。

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Manage single to multi-facilities, the powerful service software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your facilities management, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. mHelpDeskの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Branch is a mobile-first technology that helps hourly workers grow financially.
Branch empowers enterprises to attract and retain hourly employees by providing a mobile-first technology that helps them get ahead financially. Employee turnover is at all-time highs, costing employers $2,500+ to replace one hourly worker. Retaining and engaging employees can improve a company's productivity, customer experiences, and bottomline. Branchの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Self Storage Solutions For Small & Medium Sized Facilities- Software, Marketing, Call Answering, Accounting, Access Control & more.
Easy Storage Solutions provides web-based self software for small & medium sized operators in the self storage industry. The management software comes with a fully integrated website that allows tenants to e-sign lease agreements, rent units online, and pay their bill via their own online account. It also has the ability to text message and email tenants late notices and invoice reminders. Customer support and software upgrades are 100% FREE. Easy Storage Solutionsの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Jobberの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Sineは、訪問者、請負業者、スタッフ、学生および宅配業者を、ウェブ、タブレットおよび携帯電話から登録することができるワークプレイス・ソフトウェア・システムです。
訪問者、請負業者、スタッフ、学生および宅配業者を管理するための総合ワークプレイス・ソフトウェアです。JLL、Lendlease、Charter Hall、Comcast、DHL、そして世界中の何千もの企業から信頼されています。多忙なリピーターの訪問者はスマートフォンで簡単に「チェックイン」でき、ホストは事前にゲストを登録し、到着時にSMS、メールまたはSineアプリ経由で通知を受け取ることができます。すべてのハードウェアは、オンライン・グローバル・ショップにより提供され、すぐにセットアップができ、簡単に使用できます。24時間サポートと30日間の無料トライアルが付いています。クレジットカードは必要ありません。 Sineの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Rockwell Automation企業のFiixは、計画、追跡、メンテナンスを予定通り予算内で完了するためのCMMSソフトウェアを提供しています。
Rockwell Automation企業のFiixを使用すると、メンテナンスの計画、追跡、最適化を容易に行うことができます。FiixのクラウドベースおよびAI搭載のCMMSソフトウェアは、資産や在庫の整理、作業の管理、ビジネス・システムの接続、データ主導型の意思決定を支援します。作業、部品、コスト、スケジュール、KPIを包括的に見渡せるため、ダウンタイムと支出を削減することができます。オンラインでもオフラインでも、作業指示のスケジュール設定と優先順位付けを行い、完了することのできる技術者重視のデスクトップおよびモバイル・アプリです。 Fiixの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud.
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud. It helps companies of different sectors and sizes to keep track of their operations, manage work orders, equipment and suppliers from a single platform. Plan, assign, execute and report all tasks and KPIs directly to technicians or suppliers from the App. No matter what device you use, Fracttal One gives you total accessibility and the best experience. Fracttalの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
The eSPACE Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Take us on a free test drive for 30 days or request a free demo today! eSPACEの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Web, on-prem and mobile solutions to help businesses with mapping, data management, predictive modeling, geocoding and more.
Integrated collection of GIS software products; ArcGIS offers unique capabilities and flexible licensing for applying location-based analytics to your business practices. Gain greater insights using contextual tools to visualize and analyze your data. Collaborate and share via maps, apps, dashboards and reports. ArcGISの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
FMX¿s facility management software streamlines processes, increases asset productivity, and turns actionable insights into results.
FMX offers configurable maintenance and facilities management software that helps organizations streamline processes, increase asset productivity, and turn actionable insights into meaningful results. The software decreases work order resolution time, organizes preventive maintenance tasks, and allows you to manage your equipment and assets all in one easy-to-use system. FMXの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Maintenance management software, easy to use and cost-effective. Manage work orders, preventive maintenance, equipment, and parts.
Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management solution. Its flexible platform and essential CMMS features suit a variety of industry needs, from facility management to healthcare to education and more. Hippo makes the complex simple with its graphical interface, and friendly support team. With over ten years of experience, Hippo has been instrumental in streamlining maintenance operations for hundreds of organizations. Hippo CMMSの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Web-based solution for work order tracking, preventive maintenance, asset management, and inventory tracking.
Accruents Maintenance Connection is a browser-based SaaS application built for the real-time maintenance and management of your organizational assets. Maintenance Connection is a unique solution that combines the benefits of a computerized maintenance management system (CMMS) and the scalability of an enterprise asset management (EAM) software. Maintenance Connectionの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
このアプリは小さな業務を効率化するので、ユーザーはビジネスの運営に集中することができます。
Booksyを紹介します。 単なる予約アプリではありません。パートナーであり、仲間であり、月間最優秀社員でもあります。 独自の方法でビジネスを構築し、サービスの質を高め、関係を構築し、コミュニティを築くことができたとしても、時間を無駄にすることは許されません。 このアプリは小さな業務を効率化するので、ユーザーはビジネスの運営に集中することができます。 業務をサポートして自分らしく仕事を遂行できるよう支援します。 Booksyの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Try the only visitor management system to offer two-way SMS, email, and Slack communication, as well as button-based visitor workflows.
Bring stability to your evolving office with our intuitive and versatile visitor management solution. The app is used by thousands of businesses around the globe, from offices with just a few employees to those over 50,000. Whether you are looking for a simple visitor logging system to track your visitor traffic, or require a fully configurable, two-way communication system with badge printing, The Receptionist for iPad can solve your specific office needs. We now offer contactless check-in! The Receptionist for iPadの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
MaintainXは、効率性とリアルタイムのインサイトを向上させるモバイルファーストの作業指示および手順のデジタル化ソフトウェアです。
MaintainXは、企業が事後的および予防的なメンテナンスを追跡し、安全検査、品質検査、および操作チェックリストなどの日常業務を管理するのを支援します。 次のようなクリップボードに取り付けられていたものをデジタル化することができます。 - 安全手順 - 環境チェックリスト - 工具および計測のレポート - メンテナンス手順 - 監査/検査ワークフロー - 研修チェックリスト また、現場からリアルタイムのビジネスのインサイトを提供することで、業務リーダーがより効率的に活動できるよう支援します。 MaintainXの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Quickbase is a no-code platform that enables organizations to gain transparency into facility management processes.
Quickbase empowers enterprise organizations to quickly turn ideas into applications that make them more efficient, informed, and productive. Streamline complex, facility management processes, gain new levels of transparency, and rapidly adapt to change. Gain real-time visibility and automation across complex processes and siloed systems to help increase agility. Quickbaseの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
We continue to disrupt the cmms industry with a platform that's faster, simpler & more affordable than your bosses outdated software.
Starter plans @ $99/m for the ENTIRE ORGANIZATION and always include UNLIMITED USERS & SUPPORT. Imagine having No Setup Costs, No Contract, Unlimited Users while being gentle on the company's pocket book. Maxpanda is partnered with Amazon's AWS so the only thing you and your team will ever need is a smartphone, tablet or laptop. START TODAY: Sign up now for a 7 day Free Trial or request a free DEMO to compare Maxpanda against all the other overpriced CMMS. Maxpanda CMMSの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
iAuditorは、現場全体の有効性をリアルタイムで可視化することで、企業がベスト・プラクティスを更新して配信することを可能にします。
iAuditorは、安全性、品質、管理、業務のために、あらゆる業界で毎月200万件以上の検査に利用されています。 世界中で25,000以上の企業が年間6億件以上の検査に利用し、職場の安全と品質を改善しています。 検査データはリアルタイムで取得されるため、検査漏れや不合格品を瞬時に特定し、リスクを迅速に軽減することができます。

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
企業が健康、セキュリティ、および安全に関するベスト・プラクティスを実施するのに役立つ、カスタマイズ可能な企業向け訪問者管理プラットフォーム。
企業向けの訪問者管理を牽引するTraction Guestは、施設での訪問者への対応をスムーズで、記憶に残る、安全なものにします。比類のないカスタマイズにより、UPSやThermoFisherなどのグローバル組織にセキュリティの強化、国際武器取引規則 (ITAR) や一般データ保護規則 (GDPR) などのコンプライアンス要件への準拠の実現をサポートしています。iPadまたはIDスキャナーを使用して訪問者のチェックインをできるようにすることで、複数の場所でユニークなビジター・エクスペリエンスを設計することができます。SOC2認定の映像管理システム (VMS) を使用して、インテグレーション、ウォッチリスト、データ・レジデンシーを選択することができます。 Traction Guestの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Revolutionize your facility management solution with ProntoForms. Collect rich, reliable data with enterprise-grade mobile apps.
ProntoForms is the leader in field-focused low-code apps. Integrate with your current apps and cloud service to create seamless workflows. Dispatch new tasks automatically and trigger real-time notifications. Create easy-to-read dashboard and reports with the rich, reliable data your maintenance workers submit. Combine analytics charts to identify the key performance indicators you should monitor. Replace guesswork with data-driven decisions. Revolutionize your facility management solution. ProntoFormsの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Asset Essentials™ is a cloud-based CMMS platform developed to reduce maintenance costs, improve productivity and make smarter decisions
Asset Essentials™ is a next-generation CMMS platform for smarter, more efficient maintenance and operations. Over 12,000 operations leaders utilize this system to manage more than 49 million assets and 386 million work orders. This user-friendly platform empowers organizations to cut maintenance costs, improve productivity and make smarter operations decisions. From organizing work orders to extending asset life-cycle to custom reporting, it’s all at your fingertips in this centralized platform. Asset Essentialsの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Issuetrakは、作成から解決までのチケットおよびリクエストの管理に役立ちます。柔軟でカスタマイズ可能な使いやすい製品です。クラウドまたはオンプレミスで使用することができます。
Issuetrakは、さまざまな業界や部門向けにヘルプデスクと問題追跡システムを提供しています。送信から解決までのチケット、問題、リクエストの追跡など、ビジネスをサポートします。実装は容易で、マルチチャネルに送信することができます。自動化されたチケットの割り当てとエスカレーション、カスタム・フォーム、ユーザー定義フィールド、一目でわかるダッシュボード測定基準と詳細なレポートを搭載したIssuetrakを使用すると、チケットや問題が見過ごされないようにするのに必要なツールをチームに提供することができます。 Issuetrakの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
BigChange Job Management Platform plans, manages, schedules & tracks your building maintenance jobs in one paperless solution.
BigChange Job Management Platform is the paperless way for maintenance companies to plan, manage, schedule & track maintenance jobs in one simple to use and easy to integrate CMMS platform. BigChange helps maintenance companies across the UK to win more work, increase the capacity of their teams, accelerate invoicing & transform cash flow, all whilst reducing operational costs and admin time. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. BigChangeの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
MPulseのローカル/ブラウザベースのメンテナンス管理ソフトウェアは、信頼性の高いスケジューリング、追跡、報告機能を搭載したメンテナンス・ツールを提供します。
MPulseの使いやすいメンテナンス管理ソリューションは、機器や設備のメンテナンスを行う組織に信頼性の高いスケジューリング、追跡、レポート・ツールを提供します。MPulseの使命は、あらゆる規模の組織のメンテナンス業務の生産性と効率性を向上させることです。新しいMPulse Infinity Tierのユーザー数は無制限なので、簡単に拡張性を実現することができます。現在の顧客は、公立学校内の小さな店舗、レストラン、小売店から大企業のグローバルなメンテナンス部門まで多岐にわたります。 MPulseの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
リソースを計画し、タスクをスケジュールしてプロジェクトを管理するためのインタラクティブなガント・チャートを提供するマルチユーザー・オンライン・コラボレーション・ソフトウェア。
Gantticは、人材、プロジェクト、ツール、および施設などの計画で使用されているリソース・スケジュール設定およびプロジェクト・ポートフォリオ管理ソフトウェアです。柔軟なWebベースのアプリは、既存のワークフローと統合できます。プロジェクト、タスク、およびリソースの高レベルの概要を把握できます。ガント・チャート、カンバン・ボード、レポート、およびグラフで進行状況を追跡し、チームの透明性を高めてリソースの最適な使用を確実にします。まずは無料トライアルから始めて、世界中のチームがそれぞれのユニークなニーズを満たすためにGantticを信頼している理由を確かめてください。 Gantticの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
HVAC、コントラクター、サービス・ビジネスの管理のあらゆる側面に対応する統合型ソフトウェア。
Jonas Construction Softwareは、過去30年間、優れた会計、建設、サービス管理ソフトウェアを提供してきました。Jonasの統合型ソリューションは、生産性の向上と収益の向上に必要なツールを提供します。Jonasのソリューションは、建設業界のニーズを満たすように設計されており、建設事業の業務の合理化、効率向上、成長をサポートします。

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
From replacing equipment to scheduling cleanings and coordinating maintenance work, ManagerPlus makes facility management easier.
With ManagerPlus, gain insight into every facet of your one or multiple facilities with in-depth reporting and analysis. Automated maintenance scheduling and request management make maintenance a breeze. Take your facility maintenance data with you everywhere you go with the ManagerPlus mobile app, even when you don't have internet access. ManagerPlus is the tool you need to help you maintain every aspect of your facility and manage your work. ManagerPlusの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
強力で手頃な価格で、かつ使いやすいオールインワンの従業員アプリ。特にモバイル・ワークフォースに適しています。無料で始めましょう。
何千人もの不動産マネージャーが、Connecteamのオールインワン従業員管理アプリを信頼して、不動産管理ビジネスを運営しています。Connecteamは、社内コミュニケーション、自動ワークフロー、スケジュールに従ったメンテナンス作業員の派遣など、ファシリティマネジメントビジネスの業務に対応できます。今すぐ無料で始めましょう。

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Facilities management, solved.
NETfacilities is the industry's most comprehensive, easy-to-use CMMS solution for facilities management. With so many features and intuitive flexibility, there is simply no better solution for controlling costs, improving productivity, and managing your assets and work orders. Whether you're in the field or at the office, NETfacilities provides a holistic view of your organization. NetFacilitiesの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Limble CMMSの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Organize building information for commercial construction. Collaborate with the team and work efficiently. Reduce Handover Delays
OmTrak Construction Software was created by the industry experts at WebFM. Optimize & Organise construction jobs with this cloud based software that allows easy project collaboration between owners, architects, builders and contractors. Facility Managers can set calendar-driven maintenance scheduling with customizable asset registers. Automate future maintenance work & export maintenance log books. Accessible from any device online or from the mobile app. OmTrakの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
CampSite was designed by camp directors for camp directors. Run your best camp with our comprehensive camp management software system!
CampSite is an intuitive and complete camp management solution for day camps, residential camps, and school and specialty programs. Save staff time by automating and organizing processes with our easy-to-use customizable software. Favorite modules include transportation, medical management, advanced reporting, automated attendance, bunking board, and more! Routine feature updates, 5-star ongoing support, and an industry-backed reputation make CampSite the most preferred camp management software. CampSiteの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Modernize Maintenance with an industry best CMMS solution for small to large companies. On-Premise or Cloud-based editions available.
Ready to Modernize Maintenance? The flexible, powerful, and user-friendly MaintiMizer has been a CMMS leader for over 30 years. We built our company on the belief that a CMMS should be able to adapt to any environment, whether it be on-premise or in the cloud. This coupled with our world-class support team has enabled us to boost bottom lines and improve efficiency for companies in industries ranging from food/beverage to manufacturing to logistics and everything in between. MaintiMizerの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
Safer facility management for multiple sites and contractors. Contactless sign-in for contractors. Customizable site inductions.
EVA Check-in is an affordable, contactless sign-in solution for facility managers looking after many sites and contractors. It streamlines the management of site sign-ins and inductions – and removes the need for manual record-keeping. Customize inductions exactly to your needs and be compliant. Better contractor management starts here - prioritize safety and save time. EVA Check-inの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
ServiceChannelのWebおよびモバイル・ベースの施設管理プラットフォームは、企業全体の修理とメンテナンス (R&M) アクティビティの管理に役立ちます。
ServiceChannelのプラットフォームを使用すると、施設管理の専門家は企業の修理およびメンテナンス・サービスの調達、調達、管理、支払いを行うことができます。サービス・データをリアルタイムで、Webおよびモバイル・ベースで表示できるため、施設管理チームは新しいインフラストラクチャをアウトソーシングしたり、投資を行ったりすることなく、大きな投資収益率を実現することができます。世界中の500以上のブランドが毎日ServiceChannelを使用し、63カ国の30万以上の拠点で50,000社を超える請負業者とビジネスを行っています。 ServiceChannelの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス
simPRO is a field service management software solution w/ powerful features to help you manage facilities & increase profits.
simPRO is a complete field service management software solution that helps businesses with facility management. If you're struggling with quoting jobs, managing multi-stage projects, managing inventory, connecting the office to the field, or any other areas of your workflow, simPRO provides a streamlined platform to address your pressing challenges all while helping you increase productivity and profits. More than 150,000 field service professionals trust simPRO for workflow management. simPROの詳細

機能

  • 作業発注管理
  • 点検管理
  • 学校向け
  • 住居資産
  • 商業施設
  • 予防メンテナンス