353件の結果
キャプテラが無料の理由
この柔軟なプラットフォームは、検査のためのモダン・ソリューションです。オペレーションはもっと効率的に実行できます。プロセスも改善されます。 Capptionsの詳細
この柔軟なプラットフォームは、検査のためのモダン・ソリューションです。使いやすいツールには任意のデバイスからアクセス可能で、オフラインでも機能します。外出先での検査実施、タスクの割り当て、アラートの設定も可能です。Capptionsを使用すると、すぐに効率性を向上させることができます。この柔軟なソフトウェアでは、必要なコントロールを利用できます。レポートやBIダッシュボードは自動生成され、強力なインサイトを提供します。無料トライアルを開始するか、無料のオンライン・デモを設定して実際にプラットフォームをご確認ください。 Capptionsの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
調査、監査、検査のための高い信頼性を備えたソリューションです。5S、ISO、施設監査など、広範な監査に対応します。 audits.ioの詳細
audits.ioは、オンラインとオフラインの両方のすべてのデバイスで動作する完全にカスタマイズ可能なツールです。外出先でモバイルやタブレットを利用して監査や検査を行い、必要に応じてパソコンで作業を継続することができます。画像やその他ファイルの添付、担当者の割り当てや通知、自動生成されたPDFレポートのステークホルダーとの共有、リアルタイムの統計に基づいたボトルネックや傾向の分析を行うことができます。以下の資料を確認し、自社の監査や検査プロセスを今すぐ合理化してください。 audits.ioの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
簡単に作成、接続できる、信頼性と安全性に優れたカスタム・モバイル検査とワークフロー・システムです。自社独自のシステムを構築することができます。 Forms On Fireの詳細
お好きな方法で検査を実現しましょう。この柔軟なプラットフォームでは、計算を使用した単純または複雑な検査を簡単に作成することができます。完成したレポートにWordやExcelのテンプレートを適用して、現在使用しているレポートと同様のデザインに仕上げることもできます。 写真、注釈、GPS、署名、音声や動画なども追加することが可能です。ビジネス・ルールとフィールドの可視性を強化します。このビジネス・ロジック・エンジンは、リアルタイムの分析とスコアリングを提供します。文書作成の自動化 (RPA/ロボティック・プロセス・オートメーション)、配布、文書管理、通知が含まれます。 Forms On Fireの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
資産中心のエンタープライズ検査ユースケースの構成と管理のためのデジタル・ツールキットです。 Inspectivityの詳細
Inspectivity Platformは、重要なインフラストラクチャ向けの包括的なデジタル検査管理ソリューションを提供します。単一のコラボレーション・プラットフォームで複数の検査分野を管理できます。スタンドアロンで作業することも、エンタープライズ・システムを接続してシームレスな環境を作成することも可能です。資産中心のエンタープライズ検査ユースケースの構成と管理のためのデジタル・ツールキットです。最新のWebとモバイル・アプリケーションを組み合わせてグローバル・チームを結び付け、正確な検査結果につなげます。 Inspectivityの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Xafy Safety App is designed to help businesses manage tasks, checklists, audit logs, and maintenance operations via a unified platform. Xafy Safety Appの詳細
Xafy Safety App is designed to help businesses manage tasks, checklists, audit logs, and maintenance operations via a unified platform. By using QR code scanner an employee is directed to exact safety checklists he needs to fill out to keep the workplace safe. While setting up a Xafy environment it is possible to support all languages. We are currently focued on devices running on Android OS. Xafy Safety App displays safety status of the machinery so the operator is sure that he can proceed. Xafy Safety Appの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
UpKeepは、作業指示、施設、資産管理の合理化において高い評価を受けるモバイル・ファーストの検査ソフトウェアです。
UpKeepの検査ソフトウェアは、高い評価を受けるモバイル・ファーストのチーム向けメンテナンスおよび資産管理ソリューションです。デスクトップからスマートフォン、さらにはタブレットまで、時間や場所を問わず簡単にUpKeepにアクセスできます。外出先で作業指示を作成したり、タスクの更新時に通知を受け取ったり、資産が低下した際にアプリから直接アラートを受信したりできるため、これまで以上に効率的にビジネスを運営できます。 UpKeepの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
HomeGauge ONE is the ultimate business toolkit for Home Inspectors. Try it for $6.90/mo for 3 months!
HomeGauge ONE is a one-stop-shop, providing everything you need to manage, market, and grow your home inspection business, under ONE roof. No more juggling providers or platforms to manage all your business needs. You'll get: Web Writer (& iOS mobile app) Desktop Writer Scheduler Dashboards (Buyer, Agent, & Inspector) Payments & Agreements Forms & Templates CRL (create request list) Websites, Content, SEO Extra Care (buyer benefits) Training & Support Try us for $6.90/mo for 3 months! HomeGaugeの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Eliminate paper inspection forms and improve inspection quality, with Whip Around's intuitive and easy to use inspections software.
Whip Around enables drivers to more effectively and efficiently complete their vehicle inspections so they can get on the road safely, in no time at all. This inspection data is housed on our digital platform, giving business owners and fleet managers instant access to inspections results and their fleets’ vitals. Eliminate the need for paper and spreadsheets with customized digital forms, and track fault management - ensuring vehicles stay compliant, and drivers stay safe. Whip Aroundの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Joltは、業務や温度、チェックリストを管理できるタブレットベースのソフトウェアです。導入することで、検査対応が容易になります。
Joltは、業務や温度、チェックリストを管理できるタブレットベースのソフトウェアです。導入することで、検査対応が容易になります。リアルタイムの分析とテキスト通知により、要件漏れがないことを確認し、デジタルのチェックリストやフォームにより、検査の際には完璧な記録を提出することができます。Joltは世界中で30万人以上の時給制労働者に信頼されており、食品、小売、メンテナンス、ヘルスケア業界での検査対応に使用されています。 Joltの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
MaintainXは、現場からの効率性とリアルタイムのインサイトを向上させるモバイルファーストの検査デジタル化ソフトウェアです。
MaintainXは、現場チームが現場から検査、安全手順、チェックリストなどを実行できるようにするモバイルファーストの手順デジタル化ソフトウェアです。 次のようなクリップボードに取り付けられていたものをデジタル化することができます。 - 安全手順 - 環境チェックリスト - 工具および計測のレポート - メンテナンス手順 - 監査/検査ワークフロー - 研修チェックリスト また、現場からリアルタイムのビジネスのインサイトを提供することで、管理者がより効率的な運営者になれるよう支援します。 MaintainXの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
The #1 home inspection software for home inspectors. Simplify & automate scheduling, billing, report delivery, bookkeeping and more.
Home inspectors: start working on your business and not just in it! Save time and headaches with the #1 home inspection software. ISN home inspection software helps simplify your scheduling, billing, report delivery, bookkeeping and more. Whether you're a sole proprietor or a team of 20, ISN can help you automate and simplify daily tasks, report delivery, email follow up & billing. Integrates with all the tools you need to run your business smoothly. Inspection Support Networkの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Fulcrum enables users to build and deploy mobile surveys with iOS & Android devices.
Fulcrum, a product of Spatial Networks, is a leading cloud-based mobile forms software and data collection app that enables organizations to build custom forms using a drag-and-drop builder. (No coding necessary!) Field workers collect geo-tagged data accurately and efficiently using their iOS or Android devices, with or without internet connectivity. More than 47,000+ organizations across 180+ countries use Fulcrum to streamline their workflows and optimize the way they leverage their data. Fulcrumapp.comの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
GoCanvas enables any business to replace inefficient paper-based inspections with customizable mobile inspection apps . No IT required!
GoCanvas is a cloud-based software that enables businesses to replace expensive and inefficient paper forms with powerful apps on their smartphones and tablets. GoCanvas enables users to collect information using mobile devices, share that information and easily integrate with existing backend systems. GoCanvas also offers the first business-only application store of its kind, with 30,000+ pre-built, fully customizable apps that work on all mobile platforms and serve 30+ vertical markets. GoCanvasの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
iAuditorは、あらゆる人をペーパーレスの同一ページに集約します。紙の作業からリアルタイムの可視性へと移行することができます。
安全性は現在、あらゆる業界でブランド評価の中核を成す要素となっています。安全な体験を期待する権利は万人が有しています。企業は、従業員や顧客の安全を優先し、あらゆる人が積極的に参加するコミュニケーションのきっかけを作る必要があります。iAuditorでは、ボタンをクリックするだけでステークホルダーや他のチームと検査レポートを共有することができます。安全性の文化を導入するという責任が、ビジネスを安全に取り戻すための鍵となります。 iAuditorの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Revolutionize inspections with enterprise-grade field-focused apps. Collect rich, accurate data and integrate with systems of record.
Does your field team perform regular inspections? ProntoForms' field-focused low-code app solution streamlines operations. Our powerful platform improves your business with real-time access to rich and accurate inspection data. Seamless integration enables instant distribution, in your format of choice, to your back-office or cloud services. Build and deploy custom apps that are easy to manage and easier to navigate. Receive complete and accurate work records from the field on time, each time. ProntoFormsの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
BigChange's Job Management Platform is the paperless solution for businesses to plan, manage, schedule & complete inspections.
BigChange Field Service Management Platform is the paperless solution for teams to plan, manage, schedule & carry out inspections in one simple to use and easy to integrate, cloud-based platform. Give your field teams instant access to inspection records on a cloud based tablet & seamlessly connect your field teams, office & customers. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. BigChangeの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Home Inspection Software easy to use, affordable, fully customizable. Works with Desktop, laptop, phones and tablets.
EZ Home Inspection Software is easy to use, affordable, fully customizable. Works with Desktops, Laptops, Tablets, and Phones for fast on-site reporting. Use voice recognition for quickly filling out reports. EZ Home Inspection Softwareの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
The Builterra construction contract administration platform connects key workflows to boost productivity, transparency and profit.
The Builterra construction contract administration platform standardizes, streamlines and connects the entire contract administration workflow including design quantity take-offs, cost estimating, bid preparation, bid analysis, bid processing, field inspection reporting and progress payment certification. Designed for infrastructure project owners and the civil engineering consultants who work for them, Builterra has processed over $2B in progress payment certificates since its launch in 2016. Builterra platformの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Cloud-based platform that allows businesses to improve operational processes with task management, audits, food waste logs and more.
FreshCheq simplifies day to day operations. Save time and money with operating procedures such as store checklists, temp logs, food waste logs, audits, corrective actions, reporting and more. Improve employee workflow and accountability. NO expensive hardware is needed. Actionable and immediate dashboard reporting at all levels of the organization from any smart device or computer. FreshCheq's platform has helped many brands such as Moe's, Buffalo Wild Wings, KFC and more. FreshCheqの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Safesiteは強力で使いやすい安全管理ソリューションで、職場でのインシデントを最大57%削減することが実証されています。
インシデントを最大57%削減することが実証されているSafesiteは、強力で使いやすい安全管理ソリューションで、多くの業界においてあらゆる規模の18,000社以上の企業によって使用されています。Safesiteの直感的なプラットフォームは、安全検査、チェックリスト、監査の合理化を支援します。プラットフォームと安全テンプレート・ライブラリに任意のデバイスからアクセスし、安全プログラムをデジタルで実行することで、毎週の時間を節約し、年間20%の関連コストを削減します。 Safesiteの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
IntelliShift Inspect is a configurable inspection app, designed to streamline safety and compliance processes across your operations.
Digital transformation of ineffective paper inspections. IntelliShift Inspect is a fully configurable inspection solution, designed to help you streamline safety and compliance processes across your operations. Use the app to digitize critical inspections from driver, vehicle, and asset inspection reports to jobsites, equipment, and more. IntelliShiftの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
The top Home Inspection Software in the industry giving you ultimate flexibility and time savings to run your business.
The ultimate Windows, Mac, iPhone, iPad & Android solution to allow you to quickly and efficiently perform home inspections, Home Inspector Pro allows any inspector to create easy to read reports that can be quickly uploaded online and sent to your client. Easily create a template for every type of inspection you perform. Add videos, pop-up glossary, graphics & more. Download our free trial! If you have any questions call 888-750-4777 or use the Live Help feature on our website. Home Inspector Proの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
産業企業が検査の把握、管理、追跡の方法を改善することができる柔軟でユーザー・フレンドリーなソフトウェア。
Dashpivotを使用すると、建設、鉱業、石油・ガス、および産業企業は、検査の把握、管理、追跡の方法をデジタル化および簡素化することができます。ソフトウェアのスマートな検査フォーム、写真、自動化されたワークフロー、リアルタイム分析は、安全性、環境、品質、およびその他の機能にわたって柔軟で適応性があります。150カ国以上のユーザーがDashpivotを使用して、チームやプロジェクト全体のコンプライアンスと適合性を改善しながら、検査を合理化しています。今すぐ無料でお試しください。 Dashpivotの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
MeazureUp helps multi-unit businesses ensure operational consistency and accountability with a digital checklist app.
MeazureUp's digital checklist app streamlines store inspections by digitizing your custom paper checklists, messy log books and field audits. MeazureUp is used by top operators and training teams in multi-unit restaurants, convenience stores and retail brands around the world, including Spur Restaurant Group, MOD Pizza, and Golden Chick. Supporting thousands of locations worldwide, MeazureUp makes checklists simple, which helps make your employees do their jobs well. MeazureUpの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Inspection reporting software as fast and smart as you are. Fewer Clicks. Faster Delivery. Better Reports. ALL FOR FREE.
Inspection reporting software as fast and smart as you are. Fewer Clicks. Faster Delivery. Better Reports. ALL FOR FREE. Mobile and cloud-based, HomeHubZone reimagines how home inspection reporting should work. Save hours recording information and produce custom reports that will impress your homebuyers and increase your referral base. Inspect room-by-room and produce a report by system. Automatic cloud sync, support, and free training included. HomeHubZoneの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
A form completion app to help manage assets and processes for industrial and construction companies.
A form completion app to help manage assets and processes for industrial and construction companies.

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Digitize your entire quality inspection process to make it efficient and systematic. Process building, reporting and analytics.
YOOBIC digitizes your entire quality inspection process . From process building to issue reporting and approval process, supported by powerful reporting and analytics. Save time, reduce errors, and improve suppliers relationships. YOOBIC is used by 200+ companies across the world including Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino¿s Pizza, Puma, Lacoste and Sanofi. YOOBICの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
We build mobile safety apps designed to make your life easier! Gain peace of mind using Safety Reports apps!
Our mobile apps are perfect for all industry groups and all user types! Document inspections, complete and track training, record incidents, complete OSHA logs, develop JSA's and more! Track data in real-time from 1 to 1,000's of employees, across multiple entities without paying Enterprise level pricing. Works on iOS and Android smartphones and tablets, as well as your laptop or desktop computer! Safety Reportsの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Get unlimited NFPA approved forms & checklists, manage recurring inspections & convert more deficiencies to revenue with SmartServ.
SmartServ Fire Inspection Software provides 24/7 live human support for fire inspectors. You can create service proposals on mobile devices, take before & after inspection pictures & extract reports with ease. You can also take payment right after the job and have it sync with your accounting/payroll software. SmartServ has the lowest credit card processing fees that mean you will save up to $11,000 in a month on your existing jobs. SmartServの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Inspection Software Made Easy. Simple. Flexible. Scalable. Setup in Minutes. Try for 1 Month Free. ISO & FDA Traceability.
Inspection Automation Software Made Easy. 100% Cloud-Based Platform. Unlimited Scalability. Easily Create a Global Inspection Tool for Multiple Sites. Easy Set-Up. Setup Inspection Forms and Train Employees. Includes End-To-End Traceability. Link Failed Inspection Records to Nonconforming Products or Corrective Actions. One Unified Platform. Automate Business Processes & Boost Quality. Save Time & Money. Increase Profitability. Minimize Recalls. Try for 1 Month Free. QT9 QMSの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
文書、コンプライアンス、ワークフロー、検査プロセスワークフロー、リスク、従業員研修などの管理に役立つ、品質管理ソリューションです。
Qualtraxは、品質とコンプライアンスのための包括的なソフトウェアです。文書の管理と統制、ビジネス・プロセスの自動化、カスタマイズ可能な検査ワークフローの管理、研修の合理化、社内外の監査の管理、重要な業種規制へのリアルタイム対応に利用することができます。国際標準化機構 (ISO) 17025、17020、13485、および9001、The NELAC Institute (TNI)、世界食品安全イニシアチブ (GFSI)、米国食品医薬品局 (FDA)、法医学品質サービス (FQS) などの標準に準拠する必要がある、規制の厳しい業種に適しています。 Qualtraxの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Improve safety & field ops in one platform - increase productivity up to 32%. Connect the field to the office.
Safety is more than inspections, and that's why you need a software that does more. HammerTech is the ONLY operational platform to customize and mobilize your inspections, alongside standardizing and integrating key processes. Manage your inspections processes in the field or office with our mobile-first software. You can standardize your inspections, automate tasks & follow ups, send alerts, as well as pull and send valuable business intelligence reports based on key data. HammerTechの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Synchroteam FSMソフトウェアで、モバイル・ワークフォースを管理することができます。無料トライアルは1分以内で作成することができます。ライブ・サポートもあります。
検査用のSynchroteam FSMソフトウェアを使用すると、モバイル・ワークフォースの効率的な管理、ビジネス・プロセスの簡素化、コストの最適化を実現することができます。 Synchroteamは、追跡、スケジューリング、ディスパッチ、カレンダー、ジョブ管理、レポート、CRM、請求処理、マップなどの機能を搭載しています。iOSおよびAndroidモバイル・アプリを搭載したクラウドベースのSaaS。Quickbooksと統合します。 無料トライアルを1分以内で作成すれば、手頃な価格でパワフルかつカスタマイズ可能なフィールド・サービス・ソリューションを使用して整理整頓することができます。ライブ・サポートもあります。 Synchroteamの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
自動車部品メーカーのための、評価の高い高品質プラットフォームです。品質を合理化して卓越性を実現できるよう、自動車業界で働く人たちを支援します。
WorkCloutは、自動車部品メーカー向けの品質管理プラットフォームです。このソフトウェアは、内部監査、文書管理、外観検査、研修、予防的品質設計を効率化および自動化します。 層状プロセス監査、 8D、 設備検証監査 (PVA)、 故障モード影響解析 (FMEA) 準拠、 文書管理、 圧力機器指令 (PED)、 サプライヤー監査、 IATF 16949、 是正・予防措置 (CAPA)、 統計的工程管理 (SPC)/データ傾向分析。 WorkCloutは、iOS、Android、デスクトップで利用可能です。 WorkCloutの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Kizeo Formsは、現場のプロフェッショナルがあらゆるモバイル・デバイスからカスタム検査フォームを作成したり、入力したりすることができる、柔軟で直感的なツールです。
モバイル・デバイスやタブレットで、直接、あらゆる検査と監査を実施することができます。このデータは、ビジネス・システムに簡単に統合することができます。カスタム・レポートを即座に生成し、メールで自動的に送信することができます。写真、ジオロケーション、署名、バーコード・スキャニング、自動計算、オーディオ、チェックボックスなどの複数のオプションを利用することができるメリットがあります。インターネットがなくても、検査中にチームがデータを取得することができます。効率を高め、時間とコストを節約しましょう。 Kizeo Formsの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
A simple field report and punch list tool that will save you hours of time and stress.
A simple field report and punch list tool that will save you hours of time and stress. With ArchiSnapper you can draft and access reports onsite. Photograph, draw, sketch, annotate and comment from your smartphone or tablet. Reports are automatically generated and editable online. In stead of struggling to find time to complete field reports, your report is basically finished when leaving the job site. ArchiSnapperの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
HappyCo provides software to over 3M rental industry units to improve maintenance, acquisition, and asset management operations.
HappyCo is a real-time operations platform that helps multifamily property owners and managers unlock more accurate valuations, better returns, and higher property values. From due diligence to make ready, work order management to on-call scheduling, inspections to in-depth reporting, HappyCo helps corporate and onsite teams make smarter decisions that elevate asset conditions, improve performance, and delight residents. HappyCoの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite. Empowering users to track complete Work Order life-cycles, simplify Facility Rentals, record Logs & Inspections and maximize Assets. We work closely with our clients to ensure our solutions constantly evolve to reflect the unique needs of our users. eBASEの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
The best home inspection software for home inspectors. Palm-Tech is easy to learn and use and will save you time, headaches and money.
Palm-Tech is the best home inspection software for home inspectors. It's fast, easy to use, flexible and delivers great reports. Ready to use out of the box, Palm-Tech has over 25 pre-built templates, thousands of pre-loaded drop downs and pre-written responses. Compatible with iOS and Android phones. You can even work offline - no internet connection required when writing reports. Palm-Tech is cost-effective and a free option is available as well. Used by home inspectors for 20 +years. Palm-Tech Home Inspection Softwareの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Simplify Your Work with the Leading Janitorial Software Solution!
CleanTelligent Software's innovative digital suite facilitates open communication between employees, clients, and building patrons while analyzing performance. The initial result - our customers establish their identity as the local janitorial team that authentically and reliably safeguards the community's health. We want to help facilities and businesses provide quality service through innovative solutions that empower them to grow, build trust, magnify productivity and accountability. CleanTelligentの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
業務データ収集と配信ができるモバイル・フォームを使用して、書類作成の必要をなくし、データ品質と効率を向上させます。
Device Magicは、信頼性の低い紙面での検査をよりスマートで豊富なデータ収集に置き換えるモバイル・フォーム・アプリです。時間や場所に制限されることなく、オフラインであっても簡単に検査を完了することができます。現場からオフィスまで正確なデータをリアルタイムに提供し、重大な問題がある特定のチーム・メンバーにアラートを出すことができます。任意のフォーマットでデータを配信し、既存のシステムに直接統合して、データの再入力を排除します。 Device Magicの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Buildup is the easiest-to-use punch list, task management and inspections software for construction and development.
Used by owners/developers/consultants, general contractors and subcontractors, Buildup is an extremely easy-to-use task management, punch list and inspection software that helps improve product quality, reduce costs and shorten construction timelines. Buildup helps to communicate issues/tasks at the jobsite and in the office to save time, minimize project delays and reduce cost. buildupの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
AUDIT YOUR WAY TO OPERATIONAL EXCELLENCE. Enable now any audit, inspection or unit supervision strategy.
AUDIT YOUR WAY TO OPERATIONAL EXCELLENCE the cloud software that guarantees the correct execution of standards in business processes and presents information for strategic decision-making and continuous improvement BeepQuest is a robust & flexible B2B SaaS platform that enables an end to end continuous improvement strategy so any company can communicate, control, monitor and analyse their standards trough a set of continuous improvement digital tools BeepQuestの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
InspectNTrack excels at management of barcoded moveable safety assets and associated category-based inspection question sets.
For the last 15 years, InspectNTrack has been a premier safety inspection app utilized by companies ranging from small business to Fortune 500. Department of Defense contractors love it for its advanced security features. InspectNTrack excels at management of barcoded moveable safety assets and associated category-based inspection question sets. InspectNTrackの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
InspectionXpert balloons part drawings, creates customizable inspection reports, and stores your parts & reports securely in one place.
InspectionXpert enables quality professionals to create inspection reports quickly and accurately. Balloon part drawings, capture feature data, and automatically apply tolerances and calculate spec limits. Create AS9102 First Article Inspection Reports, PPAP Dimensional Results Reports, and more with custom templates. Store your parts and reports securely in one app for your team to access anywhere, anytime. See if InspectionXpert will work for you: get free access to all features for 14 days. InspectionXpertの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Need to update an inspection checklist in real time or authorize emergency maintenance? Try Fluix!
Worried about your documents for audits or surprise inspections? Need to update a checklist in real time or authorize emergency maintenance? Global midsize companies trust Fluix to help them to be inspection-ready. Fill Out Custom Checklists, Gather Approvals in Real Time, Capture Customer Signatures & Securely Send Documents to the cloud or office, via iOS app or web browser. Digitize. Automate. Transform. Fluixの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Thousands of businesses rely on Papertrail to stay safe and compliant. Easily import your equipment records into our PPE Directory.
Papertrail provides an efficient way of completing inspections, reporting all data and producing documentation when required, never forget to complete inspections again! Equipment owners and managers use Papertrail in over 45 countries! Over 13 million inspections have been carried out using Papertrail, we help you comply with legislation & meet inspection criteria, protecting your business, team, contractors and customers from avoidable risk. Partnered with: DMM, Singing Rock, Teufelberger. Papertrailの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
所有者、建設会社、運用会社向けの場所ベースの建物ライフサイクル検査/問題追跡およびパンチ・リスト管理プラットフォーム。
FinishLineソフトウェアは、点検、パンチ・リスト、試運転、保証、施設メンテナンスを改善する建物ライフサイクル・プラットフォームです。 所有者、ゼネコン (GC)、開発者、建築家、建物管理者、アパート、分譲マンション、ホテル、およびリゾート向けの使いやすいプラットフォーム。 データ/レポートをメールで下請け業者やその他の業者と迅速に共有できます。プロジェクト・データと傾向に関するインサイトを取得することで時間とコストを節約できます。FinishLineは、小規模なプロジェクトから世界最大のプロジェクトまで、多くのプロジェクトで使用されています。 FinishLineの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
Academic, Life Science and Government Laboratory Risk Management. Simplified.
Created specifically for the research community, our software mitigates risks by standardizing and automating laboratory safety processes, inventory, and reporting. Our scalable solution decreases risk and improves productivity for: Asset & Equipment Management, Biosafety Registration & Committee Review, Chemical Inventory, Hazardous Waste, Inspections & Audits, Occupational Health & Risk Assessments, Radioisotope Management, Training and more. BioRAFTの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング
クラウド・ベースのモバイル資産検査ソリューションを使用すると、資産の検査をスケジュールし、コンプライアンスを維持しながら、作業員の安全を確保することができます。
クラウド・ベースの資産検査ソリューションを使用すると、Webまたはモバイル・デバイス経由での資産の検査と監査を自動化することができます。RFIDタグで資産を追跡し、資産タイプと従業員に基づいた数量検査のスケジュール設定が可能になります。PDFまたはExcel (XLS) のカスタム・レポートを生成し、安全管理者、現場の従業員、クライアントと共有することができます。資産や機器に対してカスタム安全証明書を作成し、それぞれの業界でコンプライアンスと安全性を維持することができます。 Alcumus Field iDの詳細

機能

  • アポイントメント管理
  • 顧客データベース
  • 派遣管理
  • レポートテンプレート
  • 画像キャプチャ
  • バーコード・チケットのスキャニング