人気のソフトウェア

スポンサー製品

評価が高いソフトウェア

227件の結果
メンバーシップ・プロセスを自動化し、会員維持率を最大限に高めるソフトウェアを使用して、会員コミュニティの維持、対応、拡大を図ることができます。 Glue Upの詳細
協会、商工会議所、国際ビジネス・ネットワークに最適です。Glue Up (旧称EventBank) は、世界クラスの顧客関係管理 (CRM) と、会員・イベント管理、メール・マーケティング、財務ツールを統合した、オール・イン・ワンのクラウド・ソフトウェアです。業務を1か所にまとめるプラットフォームを利用して、成長への新たな道を切り開き、会費を集めることができます。このプラットフォームは、組織管理用 とコミュニティ用の2つのモバイル・アプリを備えています。 Glue Upの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
受賞歴のあるクラウドソフトウェアを使用すれば、団体のメンバーや審査員にとって価値の高い魅力的な体験を作り出すことができます。 Award Forceの詳細
受賞歴を誇るAward Forceは、賞への推薦、応募、およびその審査をオンラインで管理することができるクラウドソフトウェアです。 性能と機能性を考慮して設計されており、団体の賞の推薦者、参加者、審査員、およびプログラムマネージャー向けに迅速かつセキュアで優れた体験を提供します。 使いやすく美しいデザインを備えた分かりやすい直観的なシステムで、団体の賞を際立たせます。 また、柔軟な構成オプシ ョンや管理ツールをすぐに利用できるので、繰り返し適切な結果を提供することができます。 Award Forceの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Daxko Operations helps you manage your center's daily operations in one secure system. Daxko Operationsの詳細
Daxko Operations helps you manage your center's daily operations in one secure system. From online tools like program registration, back-office efficiencies like easy access to member information, and standardized processes and data across hundreds of YMCAs, JCCs, and other health and wellness organizations across the country. Daxko Operations is THE gold standard in member-based operations management. Daxko Operationsの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
協会・組合管理とエンゲージメントのための柔軟で強力なソリューションで、コミュニティの潜在能力を引き出すことができます。 Hivebriteの詳細
コミュニティ管理とエンゲージメントのための最先端のオール・イン・ワン・プラットフォーム、Hivebriteで協会や組合の潜在能力を引き出すことができます。Hivebriteでは、簡単に設定し、コミュニティのカラーに合わせて完全にブランディングすることができます。ブランド・エンゲージメントを促進し、協会や組合の機会を創出することができます。単一の使いやすいインタフェースで、メンバー・データベースの管 理、メンバーとのコミュニケーションの一元化、イベントの作成、オンラインでの集金を行うことができます。 Hivebriteの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Mindbody wellness business management software is tailored to businesses that need business and membership management systems.
Mindbody business management software elevates your client experience, from “Hello” to “See you Tuesday!” Step up to seamless online booking, automated marketing, integrated payment processing, and robust reporting. Set your brand apart with a customized app and stop missing calls (and clients) with an AI-powered front desk. Turn new leads into loyal customers with integrated lead management. Save time and give clients the wow-worthy experience they deserve. Schedule your free demo today. Mindbodyの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Association management software designed for self-managed condominiums, homeowners associations and other planned communities.
Buildium is purpose-built for all types of residential property management and is trusted by over 4,000 professional association managers with over 300,000 association units. Whether you manage rental properties, condominiums, or homeowners associations, Buildium is an all-in-one solution that helps you improve communication, increase operational efficiency, and maximize financial resources. Buildiumの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Community association managers use AppFolio to save time and money, improve communications, and grow their business.
With just one association management solution, equip your team with tools that streamline the work -- from mobile violations, association accounting, and more. With online portals and numerous communication methods, you’ll exceed homeowner expectations. AppFolio’s reliable tech foundation enables you to effectively manage and grow your business. Experience a true tech partnership with AppFolio’s expert onboarding and on-demand service. AppFolio Property Managerの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
開始から終了まで、イベントのライフサイクル全体 (対面およびバーチャル) を扱う、イベント・マーケティングおよび管理プラットフォームです。
Cventは、イベント・ライフサイクルの各段階の管理を簡素化するのに役立つ優れたテクノロジーを提供し、その価値を最大化するために必要なデータとインサイトを提供します。対面、バーチャル、ハイブリッドのいずれのイベントでも、サプライヤーの検索、オーディエンスのエンゲージメント、スポンサーの価値の最大化、重要なイベント・データの取得など、必要なあらゆる要素を1つのプラットフォームで行うことができます。 Cvent Event Managementの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Affordable, All-In-One Solution to streamline chapter management, membership dues, email marketing, website design & more. Try a Demo!
---- TRY OUR 7-DAY FREE TRIAL: https://www.brilliantdirectories.com/trial ---- Brilliant Directories offers an Affordable, All-In-One Member Management Solution to streamline all aspects of your membership website or association. A complete, turn-key solution with quick setup and free, unlimited support from real people. Includes website design, online payment processing, multi-level memberships, past due monitoring, premium member's only content, and more. Brilliant Directoriesの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Bitrix24は、業界トップクラスの無料団体管理ソフトウェアです。クラウド、モバイル、オープンソース。800万以上のクライアント。
クラブ、同窓生、非営利団体、利益団体、商工会議所、オンライン・コミュニティなどの団体が利用できるBitrix24のツールは35種類以上あり、800万以上のグループが無料の団体管理ソフトウェア (AMS) としてBitrix24を使用しています。Bitrix24の中心となるのはプライベート・ソーシャル・ネットワークです。話し合いをしたり、意思決定をしたり、アイデアを共有したりすることができます。 Bitrix24の詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Association Management Software for board volunteers who want to save time and money!
Board volunteers of local association chapters save time and money with StarChapter! The software combines emails, event registration, membership, website design, and payment processing all in one place. A StarChapter Project Manager will set up your service with you, coordinate the project for you, and train users even when the board transitions. Customers get access to 24/7 online technical support and unlimited industry and training resources. StarChapterの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Easily manage your members, process payments, send out emails, register event attendees, create a website and more.
WildApricot is a complete membership management system, designed to fit your associations needs. Easily manage your contacts, process payments, send out emails, register event attendees, create a website and more. With a self serve design and a user friendly interface, you have the freedom to customize every aspect of your association management system. If you need help at any step of the way, our support team and community of experts are ready to help guide you and share their best practices. Wild Apricotの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Offers advantages to clubs and associations of every size with an individual web site, membership database, and more.
ClubExpress is the economical Internet-based solution for smaller professional and trade associations (25-5000 members). ClubExpress combines your association web site with the membership database, online member signups/renewals/expirations, event calendar & registration, credit-card processing, membership directory, committees, forums, documents, interests, benefits, etc. We use state-of-the-art security, there's no advertising and associations own their data at all times. ClubExpressの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Increase engagement & drive revenue with Neon CRM for Associations, an all-in-one membership management solution.
Increase engagement and drive more revenue with Neon CRM for Associations, a sophisticated all-in-one membership management solution designed to support both nonprofits and associations. Help staff and volunteers quickly engage members with built-in: email, marketing, event management, and reporting features. Member management software made easy - with trusted partners like QuickBooks, Constant Contact, and MailChimp. Neon CRMの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Over 3,000 associations, chambers, and AMCs trust MemberClicks to manage their organization and grow membership and revenue.
Simplify membership management with MemberClicks; an all-in-one AMS solution helping your association save time and engage your members. Make use of powerful features to manage your finances, marketing, events, and membership management. Our AMS platform is supported by an unrivaled customer support team committed to seeing your association succeed. Today, over 3,000 clients in North America trust MemberClicks to fulfil their missions. MemberClicksの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
memberplanet simplifies membership and makes it easy to grow your association.
Every association is unique, which is why memberplanet offers dynamic solutions for associations regardless of size. The platform provides benefits for each level of your association, from enterprise- level functionality for administrative staff to self-service tools for members. The national level can gain transparency over all aspects of chapters' activities through aggregate reporting. Intuitive features minimize the learning curve during staff transitions and encourage easy adoption. MemberPlanetの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
AssoConnect est un logiciel tout-en-un qui permet de simplifier le quotidien des responsables d'association sans compétence technique.
AssoConnect est une plateforme web qui permet de gérer son association entièrement en ligne, sans besoin de compétence technique. Utilisée par +50 000 responsables associatifs, AssoConnect aide les associations à changer le monde. Comptabilité, collecte de dons, gestion des adhésions, communication, billetterie, site internet… Gestion d’association de A à Z Simple d’utilisation, accessible à tous Gain de temps pour les bénévoles AssoConnectの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Grow your Membership Faster with Smarter Association Software. Keep Members Engaged. Keep Members Longer. Trusted by 3,200 associations
Drive Growth with Smarter Association Software featuring a full AMS with built-in marketing automation and member prospecting. Built for mid-to-large organizations rather than volunteer-based associations. Well suited for Trade and Professional Associations as well as Chambers of Commerce. Grow and retain membership, generate revenue, engage and communicate with members and prospects, & streamline day-to-day operations. GrowthZoneの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
団体が同窓生のエンゲージメントを高めたり、会員を増やしたり、資金を集めたりすることのできる本格的な同窓生管理ソフトウェアです。
同窓生団体が同窓生のエンゲージメントを高めたり、資金獲得、会員、イベント管理など、あらゆる面を含め、会員を増やしたりする支援を行います。 インド、オーストラリア、ヨーロッパ、マレーシア、インドネシア、中東、アフリカ、日本、フィリピン、米国、西インド諸島を含む19の地域で利用されており、世界中の450を超える教育機関、同窓生団体、大手企業から信頼されています。 Vaaveの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
All the tools you need to run your organization in one place.
TidyHQ is an online management tool built to make running your group, your organization or even your association a whole lot easier. TidyHQ increases productivity and saves time by combining great tools in an easy to use platform. We built TidyHQ to save administrators their most valuable asset, time. TidyHQ is set up to let you take control of your organization and manage it in the easiest and most efficient way possible. Check out some of the tools at your disposal below. TidyHQの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Streamline financial processes and demonstrate accountability with Blackbaud Financial Edge NXT's complete fund accounting system.
Blackbaud Financial Edge NXT® ️delivers intuitive cloud fund accounting software designed specifically to meet the needs of nonprofits and tax-exempt organizations. Its advanced technology with powerful reporting tools helps your accounting team drive efficiency and financial stewardship while enabling you to seamlessly manage transactions, eliminate manual processes, and securely share information instantly. Track and report financial activity from any device, anywhere with 24/7 accessibility. Blackbaud Financial Edge NXTの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Get 50% off your first two months! Includes unlimited free training, support & migration.
Get 50% off your first two months! Get a fully customizable association management software that helps manage your properties, members and dues from one place. Unlimited free training, support, and migration is included. Try it risk-free, no credit card needed. DoorLoop's award winning software has raised over $30M in funding and is used for tens of thousands of units in over 100 countries. DoorLoopの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
YourMembership is an affordable, all-in-one association management software built for small to mid-sized associations and nonprofits.
YourMembership empowers associations to deliver more value to their constituents while streamlining administrative processes. Built for small to mid-sized associations, the cloud-based association management software is a comprehensive solution including: membership management, event management, content management tools, email marketing, online community and advanced dashboards. YourMembershipの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
SmartRec by Amilia is the smartest and easiest way to offer, manage, and sell activities. Engage communities online effortlessly.
SmartRec by Amilia empowers businesses, community organizations and Parks & Recreation agencies to better serve their community with activities. We make it easy for your community to find, register and pay for activities online. You’ll save time and get to do more of what you love – it's eCommerce for activities! When your registration process is simple and effortlessly accessed by your community, you’ll generate even more engagement. Not to mention, you’ll see a huge bump in signups. SmartRecの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
助成金、奨学金、フェローシップなどのプログラムの管理サイクル全体をサポートする柔軟で構成可能なプラットフォームです。
WizeHiveのZengineは、助成金、奨学金、資格認定、フェローシップなどを申請、審査、管理、報告のサイクル全体を通して管理するための柔軟なソリューションです。Zengineは、カスタマイズされたワークフロー、魅力的な体験、貴重なインパクト分析を組織に提供します。Zengineが、世界の英雄的なミッションをどのようにサポートしているかを確認してください。 WizeHiveの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
協会を管理し成長させるための、手頃な価格のオールインワン・ソフトウェア。
ToucanTechは、協会、組織、学校、慈善団体向けのコミュニティ・ソフトウェアを提供します。ToucanTechを使用すると、1つのシンプルなシステムでさまざまなコミュニティ関係を1か所で管理できます。ソーシャル・メディアと同期し、顧客関係管理 (CRM)、メール、資金調達、ニュース、イベント、メンタリングなどを組み合わせることで、手頃な価格の完全なソリューションを構築できます。 ToucanTechの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
どんなスポーツにも最適なTeamLinktは、無料のリーグ・プラットフォームとスポーツ・チーム管理スマートフォン・アプリを提供しています。
TeamLinktは、無料で使いやすいリーグ管理プラットフォームとスポーツ・チーム管理アプリを提供しています。世界中の何千ものチーム、リーグ、協会、学校、クラブで使用されているTeamLinktは、組織やチームの管理を簡素化します。 TeamLinktの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
HelloAsso is a free online payment application dedicated to non-profit organisations in France.
HelloAsso is a free payment solution for French clubs and non-profits. It helps more than 150 000 non-profits manage all their campaigns online: raise funds, organize events and crowdfunding, manage members and collect money. The recognized company ESUS (Solidarity Company of Social Utility) is based on a unique alternative economic model: no fees or commissions are applied, donors choose to leave a voluntary contribution at the time of their payment who finance the platform development. HelloAssoの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Higher Logic Thrive is a powerful yet simple member experience solution, improving interactions across the member lifecycle.
Purpose-built for associations, Higher Logic Thrive is a powerful yet simple member experience solution touching every stage of the member lifecycle. Built on nearly 20 years of serving associations, we understand your unique needs, and that’s reflected in everything we do. The Higher Logic Thrive portfolio contains three products: Higher Logic Thrive Platform, Higher Logic Thrive Community, and Higher Logic Thrive Marketing. Higher Logic Thriveの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Educational institutions use Almabase to improve engagement, data, & raise more funds while simplifying A-Z for you and your alumni.
Crafted for Alumni-Relations and fundraising teams to boost engagement with streamlined programs. Know your community better with data, elevate their experience from connection to donation, and foster a sense of community with an all-in-one engagement & fundraising platform. Streamline events, online giving, community engagement, and communication while syncing every information with your CRM with reliable automation & industry-leading integration for Blackbaud, Salesforce, and Ellucian shops. Almabaseの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
ユーザーのドメイン名の背後で目立たずに稼働する非常に優れたAMS。常にメンバーシップのことを念頭に置いて開発され、完全にカスタマイズ可能で堅牢なソフトウェア。
世界各地の非営利組織、団体、非政府組織 (NGO) 向けのクラウドベースのオープンソース、SaaS、コミュニティベースのソリューションです。会員管理、イベントの参加登録、寄付管理などの機能を備えた高度なアソシエーション管理ソフトウェア (AMS)。500を超えるサイト全体のコンテンツ固有のアクセス許可などのセキュリティ機能を備え、支部の管理やニュースレターの管理などをサポートする堅牢なソフトウェア と非常に強力でセキュアなWebベースのソフトウェア・プラットフォーム。先見性があり、責任をもって奉仕することを理解して、オープンな未来を求めているリーダーに最適です。 Tendenciの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Fonteva Membership is association software built on Salesforce for member-based organizations to achieve their mission.
Fonteva Membership is an association management software (perfect for medium/large organizations with 10+ staff users) that combines Salesforce, the worlds #1 CRM, with the features member-based organizations require to develop and nurture constituent relationships and achieve their mission, including: membership & CRM, member portals, communities, microsites, meetings, events, eBusiness, revenue accounting, reports, dashboards, and a development platform. Fonteva for Associationsの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
iMIS is purpose-built for the way you work and designed for the unique needs of association and membership management.
iMIS is purpose-built for the way you work, as the world’s only Engagement Management System (EMS), designed to meet the unique management needs of association and membership management. Enjoy all the features you need to effectively manage your organization plus a powerful API with 100s of proven integrations, easy to use dashboards and reports, and an optional Web CMS. Powered by Microsoft Azure, the world’s #1 cloud computing platform, iMIS provides automatic upgrades and peak performance. iMISの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Cloud-based community association management tool that offers owner accounting, service request tracking, document storing, and more.
TOPS [ONE] web-based HOA platform serves the needs of Management Companies and Self-Managed Communities. Combine your portfolio, accounting, management, and automation tools through the TOPS [ONE] platform. Reduce your tech stack, eliminate repetitive tasks, and provide a higher quality of service. Join over 40K communities, 5M homes, and 9K users that trust TOPS Software for an all-in-one community association management experience. TOPS [ONE]の詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Tovuti is an all-in-one eLearning platform that empowers companies of all kinds to activate the potential of their organization.
Tovuti's all-in-one cloud-based learning management system (LMS) gives you all the tools you need to create, deliver, and track the effectiveness of your eLearning programs. Create engaging interactiv e courses in minutes using Tovuti's interactive modules and our easy to use course creation suite. Build as many courses and lessons as you need. Give learners a personal dashboard with everything relevant to their learning experiences such as courses, checklists, badges, certificates, and more! Tovutiの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Used by organizations to manage their memberships, integrate their other SaaS platforms, & automate their critical tasks.
Join It is a membership management service that enables organizations to effectively keep track, manage, and grow their community. At our core, we provide a simple database and dashboard interface for organization leaders to monitor developments in their membership. We then integrate this database context with best in class service providers to automate other essential components of an organization, like payment processing, email communication, and event organization. Join Itの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Novi was created and designed by associations who wanted the power and flexibility of custom software without the custom price.
Novi was created and designed by associations, end users just like you, who wanted the power and flexibility of custom software without the custom price. The result is association management software that staff quickly adopts and is excited to log in to every day. With an intuitive user experience, combined with our 24/7, two-way sync with QuickBooks, Novi AMS removes workarounds and automates manual tasks so that staff can focus on serving members and growing the organization. Novi AMSの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
SaaS solution that provides an organization with a member database, website content tools, online event registration, and much more!
Our affordable and easy to use software can streamline your member-based organization's administrative processes; retain and grow your membership; and generate revenue. Our intuitive association management features can help you track dues; communicate and engage with members and prospects; update your website; host in-person events and virtual events with our Zoom interface; conduct calls for proposals; track donations; integrate with QuickBooks; manage committees; and more. Try a free demo! MemberLeapの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Rakletは、デジタルで有意義な形でコミュニティとのエンゲージメントを高めることができるオールインワンの協会管理ソフトウェアです。
Rakletは、コミュニティとのエンゲージメントを高めるオールインワンの協会管理ソフトウェアです。あらゆる規模の団体のニーズに対応できるよう設計されています。Rakletを使用すると、強力なCRMで会員を簡単に管理し、コミュニティのエンゲージメントを高めるイベントを作成することができます。Rakletでは、ワン・クリックで簡単に会費を徴収することもできます。また、ディスカッション・ボードやプライベ ート・メッセージを通じて会員と交流できるプライベート・ソーシャル・ネットワークを作成することもできます。 Rakletの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
FRONTSTEPS provides the most complete, connected, and homeowner-friendly technology solution for association management.
FRONTSTEPS provides the most complete, connected, and homeowner-friendly technology solution for association management. The FRONTSTEPS suite improves efficiency for community managers teams, increases security for homeowner's associations, and delivers superior service for homeowners. The platform is trusted by more than 1,400 association management companies and 34,000 communities, representing 5,700,000 homeowners. Visit frontsteps.com for more information. FrontStepsの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Increase efficiency and effectiveness with Salesforce for Nonprofits and empower staff to do more with less.
Salesforce for Nonprofits helps you to maximise efficiency, revenue and impact. This allows for: - Better management of relationships to support the achievement of missions - Secure data, making it usable and impactful - The achievement of digital flexibility and adaptability to cope with continuing change Salesforce for Nonprofits helps organisations of all sizes manage their mission with cloud-based solutions. Salesforce.org Nonprofit Cloudの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Discipleは従来の顧客関係管理 (CRM) ではありません。このプラットフォームは、ユーザーが会員と関与、管理、付加価値を提供するためのさまざまなツールを提供します。
Discipleでは、クリエイター、創設者、変革者が自ら所有、管理、制御するプラットフォーム上に、独立したコミュニティを構築できるようにします。 Discipleのコミュニティを使用すると、顧客、ファン、フォロワーが情熱を注ぐものでつながるための安全な空間を作ることができ、コースの販売、サブスクリプションの課金、ライブ・ストリーミングなど、付加価値を享受することができます。 Web、iOS、A ndroidで独自のコミュニティ・プラットフォームが入手可能になります。 Discipleの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
An easy-to-use, ever-evolving tool designed to better manage your members, produce accurate member data, and drive your engagement.
Naylor AMS Solutions delivers a simple and easy-to-use solution like no other in the industry for associations with 45k records or less. Our consultative and hands-on approach includes a member portal, website CMS, and event management. It features invoicing, data improvement, reporting tools, and more. With greater convenience and flexibility, Naylor’s AMS Solutions will save you money, give you more control on your site and save you more time to engage more with your members. Naylor AMSの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
A private professional social network solution designed to empower Alumni networks. Engage alumni on an evolving and modular platform.
AlumnForce is a private professional social network solution dedicated to schools, universities, alumni associations and foundations with the aim of building relationships between students, graduates alumni, recruiters, professors and administrations. The application can be customized to suit the image of the community and is functionally modular to meet your organizations priorities. More than 300 alumni networks use AlumnForce around the world ! AlumnForceの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
UK association management software that combines member website, events, directories and email tools in one simple platform.
White Fuse helps associations and societies improve member engagement and reduce administrative work. UK association management software that combines member website, events, directories and email tools in one simple platform. White Fuseの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
CRM、予約、登録、モバイル、Webサイト、レポート、財務ツールを備えた、エンドツーエンドのイベントおよび会場管理ソフトウェア・ソリューションです。
Ungerboeckは、数百万ものイベントを企画する何千社もの企業から信頼されている、世界的なイベント・ソフトウェアです。世界50カ国以上に存在するUngerboeckのユーザーには、世界の主要な展示会、素晴らしいパフォーミング・アート会場、グローバル・コンベンション・センター、世界でも多くの人々が訪れる博物館、プロ・スポーツ競技場などのイベントおよび会場が含まれます。CRM、予約、登録、モバイル 、Webサイト、財務レポートを含むイベントおよび会場管理ソフトウェア・ソリューションを提供しています。 Ungerboeck Softwareの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Superior member management solutions for small single-chapter to large multi-chapter associations and non-profits.
SilkStart is a comprehensive and easy-to-use provider of cloud software for member-based organizations. SilkStart's Association Management System (AMS) streamlines operations, so whether it's one chapter or one thousand, you're connected to your members through one central cloud database. SilkStart creates beautiful and functional websites that are mobile friendly and can also integrate with existing sites. SilkStart MultiChapterの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
All-in-one membership management software.
All-in-one membership management software that automates member applications & renewals, email communication, events, CRM and more. Automate busy work to spend less time managing member data, and more time understanding member needs. Member365 is used to manage your contacts, membership, events, email marketing, committees, continuing education and online training, job board, storefront and much more! Member365の詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Fonzip offers all the fundraising and CRM features that non-profit organizations need in one all-in-one app. Try 1 month free.
Fonzip offers all digital fundraising and CRM features that any association, alumni or professional organization needs as a single all-inclusive application. You can try it for free for 1 month now. Data security, ease of use and fair and accessible pricing model are our priorities. We support all of this with real-time and live unrivaled customer support. Start improving your relationships with your donors or members and of course your financial resources now with Fonzip. Fonzipの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル
Association Management Software that works, UK based sheepCRM helps over 100 pro. associations support their members. Book a demo today
Association Management Software that works. UK based sheepCRM helps over 100 professional associations support their members - from musicians and artists, to teachers, doctors, opticians, vets, mediators, security professionals and manufacturers. Whatever profession you represent, sheepCRM's all-in-one software will save you time and help you to support your members better. Book a demo today to find out how sheepCRM can help your association to thrive. SheepCRMの詳細

機能

  • 財務管理
  • 委員会管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • イベント管理
  • Webサイト管理
  • メンバー・ポータル