194件の結果
キャプテラが無料の理由
サービス・チケット、コスト、およびベンダーを管理するためのビル・メンテナンス・ソフトウェア。迅速な導入を支援する専門家サポート。無料で試すことができます。 EZOfficeInventoryの詳細
このビル・メンテナンス・ソフトウェアでは、メンテナンス・コストの追跡、サービスのスケジュール、ベンダーの管理、およびアラートのカスタマイズを行って、より優れた制御を実現することができます。このソフトウェアには、QRコードとバーコード・ラベルをスキャンし、外出先でサービス・チケットを管理するためのモバイル・アプリが含まれています。完全なメンテナンス履歴と実用的なサービス・レポートを備え、すべてのメンテナンス・ニーズに欠かすことができないソフトウェア。JiraまたはZendesk Integrationを使用して、サービス・チケットを資産管理にリンクし、メンテナンスを合理化できます。無料で試すことができます。 EZOfficeInventoryの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
MaintainXは、効率性とリアルタイムのインサイトを向上させるモバイルファーストの作業指示および手順のデジタル化ソフトウェアです。 MaintainXの詳細
MaintainXは、企業が事後的および予防的なメンテナンスを追跡し、安全検査、品質検査、および操作チェックリストなどの日常業務を管理するのを支援します。 次のようなクリップボードに取り付けられていたものをデジタル化することができます。 - 安全手順 - 環境チェックリスト - 工具および計測のレポート - メンテナンス手順 - 監査/検査ワークフロー - 研修チェックリスト また、現場からリアルタイムのビジネスのインサイトを提供することで、業務リーダーがより効率的に活動できるよう支援します。 MaintainXの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
UpKeepは、作業指示、施設、資産管理の合理化において高い評価を受けるモバイル・ファーストのビル・メンテナンス・ソフトウェアです。
UpKeepのビル・メンテナンスCMMSは、建築チーム向けの最新のメンテナンスおよび資産管理ソリューションです。デスクトップからスマートフォン、さらにはタブレットまで、時間や場所を問わず簡単にUpKeepにアクセスできます。外出先で作業指示を作成したり、タスクの更新時に通知を受け取ったり、資産が低下した際にアプリから直接アラートを受信したりできるため、これまで以上に効率的にビジネスを運営できます。ダウンロードと登録は100%無料です。 UpKeepの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Jobberの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Rockwell Automation企業のFiixは、計画、追跡、メンテナンスを予定通り予算内で完了するためのCMMSソフトウェアを提供しています。
Rockwell Automation企業のFiixを使用すると、メンテナンスの計画、追跡、最適化を容易に行うことができます。FiixのクラウドベースおよびAI搭載のCMMSソフトウェアは、資産や在庫の整理、作業の管理、ビジネス・システムの接続、データ主導型の意思決定を支援します。作業、部品、コスト、スケジュール、KPIを包括的に見渡せるため、ダウンタイムと支出を削減することができます。オンラインでもオフラインでも、作業指示のスケジュール設定と優先順位付けを行い、完了することのできる技術者重視のデスクトップおよびモバイル・アプリです。 Fiixの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud.
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud. It helps companies of different sectors and sizes to keep track of their operations, manage work orders, equipment and suppliers from a single platform. Plan, assign, execute and report all tasks and KPIs directly to technicians or suppliers from the App. No matter what device you use, Fracttal One gives you total accessibility and the best experience. Fracttalの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
FMX¿s building maintenance software streamlines processes, increases asset productivity, and turns actionable insights into results.
FMX offers configurable building maintenance software that helps organizations streamline processes, increase asset productivity, and turn actionable insights into meaningful results. The software decreases work order resolution time, organizes preventive maintenance tasks, and allows you to manage your equipment and assets all in one easy-to-use system. When you choose FMX as your solution, we will make it our priority to help you achieve operational excellence and improve your bottom line. FMXの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Maintenance management software, easy to use and cost-effective. Manage work orders, preventive maintenance, equipment, and parts.
Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management software. It's the perfect solution for businesses wanting a simple way to track work orders, preventive maintenance, equipment and parts that's cost-effective and quick to set up. Hippo's focus is on delivering a CMMS that is simple and easy to use and backs this up with unbeatable customer support. Since 2004, Hippo has been successfully implemented at over 1300 great companies. Hippo CMMSの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Joltは、チェックリスト、フォーム、検査、温度を管理できる、あらゆる種類のビルのメンテナンス作業に適したアプリです。
Joltのタブレットベースのソフトウェアで、チェックリスト、フォーム、検査、温度を管理できるので、あらゆる種類の建物の保守管理に役立ちます。リアルタイムの分析とテキスト通知により、要件漏れがないことを確認し、デジタルのチェックリストやフォームにより、検査の際には完璧な記録を提出することができます。Joltは、世界30万人以上の従業員に使用されています。時給制労働者とそのタスクの管理のために、Chick-fil-A、LEGOLAND、Regal Cinemasなどのブランド企業に利用されています。 Joltの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
We continue to disrupt the cmms industry with a platform that's faster, simpler & more affordable than your bosses outdated software.
Starter plans @ $99/m for the ENTIRE ORGANIZATION and always include UNLIMITED USERS & SUPPORT. Imagine having No Setup Costs, No Contract, Unlimited Users while being gentle on the company's pocket book. Maxpanda is partnered with Amazon's AWS so the only thing you and your team will ever need is a smartphone, tablet or laptop. START TODAY: Sign up now for a 7 day Free Trial or request a free DEMO to compare Maxpanda against all the other overpriced CMMS. Maxpanda CMMSの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
iAuditorは、現場全体の有効性をリアルタイムで可視化することで、企業がベスト・プラクティスを更新して配信することを可能にします。
iAuditorは、安全性、品質、管理、業務のために、あらゆる業界で毎月200万件以上の検査に利用されています。 世界中で25,000以上の企業が年間6億件以上の検査に利用し、職場の安全と品質を改善しています。 検査データはリアルタイムで取得されるため、検査漏れや不合格品を瞬時に特定し、リスクを迅速に軽減することができます。

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Asset Essentials™ is a cloud-based CMMS platform developed to reduce maintenance costs, improve productivity and make smarter decisions
Asset Essentials™ is a next-generation CMMS platform for smarter, more efficient maintenance and operations. Over 12,000 operations leaders utilize this system to manage more than 49 million assets and 386 million work orders. This user-friendly platform empowers organizations to cut maintenance costs, improve productivity and make smarter operations decisions. From organizing work orders to extending asset life-cycle to custom reporting, it’s all at your fingertips in this centralized platform. Asset Essentialsの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Manage your building maintenance business with ease with Commusoft cloud-based web and mobile software.
Whether your focus for your building maintenance business is on boosting profits, driving more efficiency with your workforce, or improving the customer experience you provide, Commusoft has a solution that fits your needs. From scheduling and dispatching, all the way to the final invoice, you can manage employees, finances, inventory, and more with ease. By automating your most tedious workflows, you'll cut back on cost and maximize profitability. Commusoftの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Maintenance Management Software, CMMS. Analysis, report and KPI, Preventive Maintenance. We´re one of the Best CMMS in the world.
ManWinWin Software has 40 years of experience and know-how, and has a multilingual concept: is available in Portuguese, English, Spanish, French, Italian, Russian, Romanian, Czech, Norwegian, Polish, Thai, Vietnamese, German, Chinese and more. Our user-friendly technology makes your maintenance processes easier and faster. Our software has thousands of users in more than 115 countries in the World. We humanize the technology, people always come first. ManWinWinの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
BigChange Job Management Platform plans, manages, schedules & tracks your building maintenance jobs in one paperless solution.
BigChange Job Management Platform is the paperless way for building maintenance companies to plan, manage, schedule & track maintenance jobs in one simple to use and easy to integrate platform. BigChange helps maintenance companies across the UK to win more work, increase the capacity of their teams, accelerate invoicing & transform cash flow, all whilst reducing operational costs and admin time. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. BigChangeの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Top rated all-in-one solution designed for service businesses. Easily manage your jobs from when they come in until they are paid.
Whether it's residential call-outs or large commercial jobs, Fergus full-service job management software gives you all the tools you need to run a successful maintenance business. Built by a tradie, Fergus takes care of all the details from quoting, scheduling and invoicing through to managing your team and Health & Safety. With more than 1.3 million jobs already booked with Fergus, our visual workflow can help you manage hundreds of jobs on the go. Fergusの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
MPulseのローカル/ブラウザベースのメンテナンス管理ソフトウェアは、信頼性の高いスケジューリング、追跡、報告機能を搭載したメンテナンス・ツールを提供します。
MPulseの使いやすいメンテナンス管理ソリューションは、機器や設備のメンテナンスを行う組織に信頼性の高いスケジューリング、追跡、レポート・ツールを提供します。MPulseの使命は、あらゆる規模の組織のメンテナンス業務の生産性と効率性を向上させることです。新しいMPulse Infinity Tierのユーザー数は無制限なので、簡単に拡張性を実現することができます。現在の顧客は、公立学校内の小さな店舗、レストラン、小売店から大企業のグローバルなメンテナンス部門まで多岐にわたります。 MPulseの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Tradifyは、商取引やサービスを基盤としたビジネスのために作られた職務管理ソフトウェアです。外出先でも、見積もり、スケジューリング、追跡、請求書作成を行うことができます。
Tradifyは、従業員1~20人のビジネスに特化して作成されたオールインワンの現場作業管理アプリです。この製品には商取引に関する管理作業を軽減するためのあらゆる機能が搭載されています。見積書、請求書、タイムシート、フィールド・サービス管理、発注書、スケジューリング、業務レポートなど、Tradifyなら簡単に行うことができます。 Tradifyは、世界中で20,000人以上の電気技師、配管工、HVAC、建設業者などの作業者が利用しています。Tradifyは使いやすさで顧客に選ばれています。 Tradifyの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Stay on top and in touch with unparalleled property management and building maintenance solutions from NETfacilities.
Increase the effectiveness and reliability of your maintenance management processes - for both service companies and building management - with NETfacilities' work order, job-site, asset, and preventive maintenance management software. Collaborate in real-time with your technicians, operations personnel, and customers in one centralized system to track labor and material use, real-time work requests, scheduled PMs, and specialty works, with optional invoicing to manage your sites and job-sites. NetFacilitiesの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Business Management Software for Trade Businesses, works on Mac, PC, iOS and Android.
Powered Now is the UK's #1 Business Management Software for small businesses. Invoice and quote from anywhere, produce forms & certificates, record your supplier expenses, schedule your diary, track & chat with your team and send fully customisable documents such as job sheets, quotes & invoices. All data is backed up and syncs between your devices (iOS, Android, Mac & PC). Also works offline. Powered Nowの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
AssetTiger is a cloud-based fixed asset management tool with features such as barcode scanning, maintenance scheduling, and more.
AssetTiger is a free (for first 250 assets) easy to use, fully functioning solution for all your fixed asset management needs. The program offers all of your assets at your fingertips in a sleek, easy-to-understand, custom website. Link your worksites around the world with access whenever you need it. As long as you can connect to the internet, you can access our system from your computer, smartphone, or tablet eliminating needs to purchase extra equipment. AssetTigerの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Limble CMMSの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
OMTRAK - BUILDING MAINTENANCE SOFTWARE A simple way to schedule maintenance & manage site inspections
OmTrak Construction Software was created by the industry experts at WebFM. Optimize & Organise construction jobs with this cloud based software that allows easy project collaboration between owners, architects, builders and contractors. OmTraks tools will streamline Document Management, Defects & Punch lists, Building Maintenance and Project Hand Overs. Additional services include expert consulting and FM planning software. OmTrakの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
MapYourTagを使用すると、清掃サービス、メンテナンス、巡回など、資産や事業運営を簡単に追跡することができます。
MapYourTagは、資産IDタグ、バーコード、QRコード、または近距離無線通信 (NFC) タグからの更新された情報を使用して、マップ上で資産を検出します。 主な特徴として、 -ロケーションおよびステータス履歴 -スマートフォンから使用可能 -操作が簡単 -複数ユーザー -価格、プランは月額$17から -セットアップは1分で完了 -API -無料トライアル 今すぐ追跡を開始することができます。 設備、 ツール、 家電、 製品、 メンテナンス、 巡回、 清掃の説明などを追跡できます。 MapYourTagの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Modernize Maintenance with an industry best CMMS solution for small to large companies. On-Premise or Cloud-based editions available.
Ready to Modernize Maintenance? The flexible, powerful, and user-friendly MaintiMizer has been a CMMS leader for over 30 years. We built our company on the belief that a CMMS should be able to adapt to any environment, whether it be on-premise or in the cloud. This coupled with our world-class support team has enabled us to boost bottom lines and improve efficiency for companies in industries ranging from food/beverage to manufacturing to logistics and everything in between. MaintiMizerの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Take your company mobile, manage tasks, sales, quoting, work orders, maintenance, recurring contracts, timesheets, invoicing and more!
ServiceBox manages the end to end business process for the Commercial Service Contractor. With our web based software you can connect the office and the field techs instantly. Create quotes, work orders, scheduling, invoicing, payments, inventory, ongoing maintenance, recurring work, timesheets and much more. Customer that utilize ServiceBox see significant improvements to their overall workflow and reduce time to process paper by 96%. This leads to your bottom line and significant growth. ServiceBoxの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
CleanMaint helps in-house teams better manage the more aggressive requirements for sanitization and safety facilities.
CleanMaint is a cloud-based cleaning service management software. Increase your defense against the spread of infections by empowering teams to manage todays aggressive cleaning requirements better to ensure the safety and sanitization of facilities. Built on the proven eMaint CMMS system, CleanMaint can: manage schedules and resources, map work orders to physical zones, track compliance in real-time, control inventory of PPE and cleaning supplies, and generate custom, shareable reports. CleanMaintの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Discover simPRO® - the powerful building maintenance software for trade contractors to help streamline operations & increase profits!
Discover simPRO® - the powerful building maintenance software created by trade contractors, for trade contractors. If you're struggling with quoting jobs, managing multi-stage projects and inventory, connecting the office to the field, or any other areas of your workflow, simPRO® provides a streamlined platform to solve all your challenges, while helping you increase productivity and profits. Discover simPRO® today and find out why 150,000+ trade professionals trust us with their business! simPROの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
卓越したビル・メンテナンスのためのUltimoのEAMソフトウェア。ビルの施設を安全で整備された状態に保ち、資産を良好な状態に維持できます。
UltimoのEAMソフトウェアでビル・メンテナンスを行うと、訪問者や従業員のためにビルの設備を整備し、安全に保つことができます。施設のサービスを管理し、適切な保守を実施することで、ビルと資産を良好な状態に保つことができます。訪問者と従業員がレポートを提出できるよう、セルフサービス機能を使用できます。作業を行う従業員は、Ultimo GOアプリで効率的な処理を実施できます。明確なダッシュボードにより、常に重要業績評価指標 (KPI) を管理できます。 Ultimo Enterprise Asset Managementの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Infraspeak is the platform that brings connectivity, flexibility and intelligence to any building maintenance operation.
When it comes to building maintenance software, Infraspeak's your best bet. Infraspeak is an Intelligent Maintenance Management Platform (IMMP) that brings outstanding connectivity, flexibility and intelligence to any building maintenance operation. Infraspeak allows you to build your own, custom, building maintenance solution capable of answering your own operational challenges. Talk to us and gain the intelligence you need to take your operations and buildings into the future. Infraspeakの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Enterprise asset management tool that helps businesses of all sizes manage asset information, costs, inventory, contracts and more.
Enterprise asset management tool that helps businesses of all sizes manage asset information, costs, inventory, contracts and more.

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Our software helps streamline processes across all companies\industries. Manage: Work Orders, Preventive/Scheduled Maintenance, Assets
Get control of your building maintenance operations! Our building maintenance software is an efficient way to schedule all your general and preventative building and equipment maintenance. Our powerful software provides you with easy-to-use tools to track and manage facilities and assets from anywhere. No software to install, no hardware to purchase. Upgrades & tech support are included. Be up and running in a day! Request a Free Demo Now! eWorkOrders CMMSの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
MEX MaintenanceのCMMSを使用すれば、ビル・メンテナンスを効果的に維持できます。
MEX MaintenanceのCMMSを使えば、効果的かつプロフェッショナルな建物メンテナンスを維持できます。MEX Maintenanceシステムは、所有者の容易な生活を実現し、建物の高い品質を維持します。時間や場所に制限されることなくアクセスできるMEX Maintenanceは、携帯電話からコンピュータ、タブレットまで、あらゆるデバイスで機能するオンライン・ソリューションです。MEX Maintenanceのシンプルで使いやすいインタフェースを使えば、ビル管理者、居住者、請負業者間のコミュニケーションを単一のプラットフォームに統合して効率を向上させることができます。 MEX Maintenanceの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Snappiiは、あらゆるビジネス向けに30の業界で4,000種類以上のライブ・ビジネス・アプリを提供しています。ビジネス向けのモバイル・アプリを数日で入手。
Snappiiは、コードレスのモバイル・アプリおよびモバイル・フォーム開発プラットフォームです。Snappiiは、電気、暖房システム、建物の写真撮影、建物の内装/外装の点検など、建物のメンテナンス作業を整理・管理するのに役立つ便利で使いやすいモバイル・ソリューションとして、建物メンテナンス向けの多くのモバイル・アプリを提供しています。アプリ・ユーザーは独自のPDFをアップロード、編集、共有することができます。フォームの作成は不要です。必要な操作は、既に使用しているフォームを読み込むことだけです。 Snappiiの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Straightforward asset, maintenance & work order management software. Great software doesn't take hours of training & set-up.
Straightforward maintenance management with features such as asset tracking, inventory, reporting and beautiful, industry-leading native mobile apps. The leading disruptor in the maintenance management software industry, Fixd is the software to turn to when old, legacy software just can't go with you into the future. Fixdの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
GeoNext is smart job management software for tradie businesses. It's the complete toolkit to schedule jobs, create quotes
GeoNext is job management software for small businesses working in trades and services looking to simplify their day-to-day tasks. Its a complete toolkit to help businesses save 14 hours on admin time a week, win more jobs and get paid faster. Assign jobs, create quotes and invoices, fill out timesheets and integrate directly with accounting software - GeoNext does all this and more. With GeoNext, you can replace annoying and time-consuming paper processes that are holding your business back. GeoNextの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Mobile and web-based platform used to capture, record, report and manage the operational needs of buildings, facilities and equipment.
Teamwork-based platform that uses photos, videos, messages and traffic lights to capture, record, report and manage the operational needs of buildings, facilities and equipment. Used for Maintenance (reactive and planned), Cleaning and Sanitizing, Fire Safety Checks, Health & Safety Checks, Security Checks, Pest Control, Meter Readings, Inspections & Audits, Snag/Punch Lists, and much more. The Snapfix mobile app can also scan NFC tags, perfect for audit trails and accountability. Snapfixの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Manage your day-to-day running of commercial or residential sites with MYBOS's rich feature set with intuitive yet attractive UI.
Manage your day-to-day running of commercial or residential sites with MYBOS Building Management System. It is a uniquely targeted offering because of a flexible platform, intuitively simple yet attractive design and a rich bag of features unmatched by any competing system. Our solution makes life easier not only for strata and building managers but also for the residents, suppliers and contractors by integrating them at one platform. MYBOSの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Computerized maintenance management system (CMMS) for work orders, assets, equipment, inventory, and preventive maintenance management.
FTMaintenance Select is computerized maintenance management system (CMMS) software for managing work orders, equipment and facility assets, MRO inventory, and preventive maintenance activities. FTMaintenance Select licenses are available through Software as a Service (SaaS) subscription or one-time purchase for hosted or on-premise deployment. New customers receive free startup services including implementation assistance, webinar training, and unlimited support. FTMaintenance Selectの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
中小企業向けのシンプルなビル・メンテナンス・ソフトウェアです。無料デモ、トライアル、見積についてお問い合わせください。
Q Ware CMMSを使用することで、会社独自の作業方法を維持しながら、メンテナンス作業の向上を重視した、新しいタイプのソフトウェア体験を取り入れることができます。高品質の維持という目標を掲げながら、チームが即時に対応できるメンテナンス業務の運営を実現することができます。 月額わずか$100で、5つの無料ユーザー・アカウント、無制限のリクエスター・アカウントなど、多くの無料機能を利用することができます。 デモや無料トライアルの申し込みについて、今すぐお問い合わせください。 Q Ware CMMSの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Tikkit is a brand new and easy to use system for managing issues in buildings. Start working smarter on mobile, text and web and email.
Bring your building maintenance into the 21st century with Tikkit. It streamlines work order management on the web, on your smartphone, and in your email inbox. Looping vendors into your work orders is easy, and reporting and notification features ensure that you know what, how, and if maintenance is being done in your building. Tikkitの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Free property management software for landlords to market rental properties, take rental applications & screen tenants.
TurboTenant is the all-in-one, FREE property management tool that streamlines how you manage the rental process. Our rental marketing allows you to post across the web with a single click. Collect online rental applications and screen tenants (get credit reports & background checks). Powerful yet easy-to-use, TurboTenant will save you time, money, and headaches as you find your next tenant. Perfect for the 1-100 unit landlord, property manager or real estate agent. It's landlording made easy. TurboTenantの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Vertical Market Software is a fully-integrated construction accounting, job costing, and service management software solution.
Vertical Market Software is a fully-integrated service management solution. VMS' mobile software solution allows contractors with service departments to effectively enter data from the field, reduce paper costs, streamline communications, and use GPS mapping for better dispatching. With the ability to operate on all tablets, including iPad and Android devices, VMS mobile is a solution your field technicians will get on board with. Ventusの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite. Empowering users to track complete Work Order life-cycles, simplify Facility Rentals, record Logs & Inspections and maximize Assets. We work closely with our clients to ensure our solutions constantly evolve to reflect the unique needs of our users. eBASEの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Your quotes, invoices, purchases and more in one system. Office access & App, electronic forms and certificates. FREE DEMO CALL & TRIAL
Joblogic Service Management Software allows your building maintenance business to enhance efficiency, productivity and profitability. From asset tracking to logging client requests, scheduling preventive maintenance to managing the upkeep of systems, Joblogic connects your workforce and customers together. Our easy-to-use Mobile App can be used anytime, anywhere, allowing your field workers to keep up to date with jobs remotely. Book a Free Personalized Demo Call Today JobLogicの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Maximize your team's efficiency and response times with BlueFolder's Building Maintenance software for facility managers.
Facility Managers, property owners & maintenance teams have decreased tedious status check communications up to 80%, increased response times, and maximized efficiency with BlueFolder. BlueFolder stands apart with features like a powerful customer portal, asset/equipment tracking, customer notifications, robust work order management, scheduling/dispatch, and more. Try it free for 15 days (no credit card required) and find out how easy and powerful it is to use! BlueFolderの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Whether your process fits into HR, Operations, Sales or if it's custom to your specific business need and niche we'll work with you.
Whether your process fits into HR, Operations, Sales or if it's custom to your specific business need and niche we'll work with you.

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Collaborative software for facilities, maintenance and services. Urbest connects supervisors, people on the field and users with needs.
Urbest simplifies group communication, jobs tracking, rating and payment for facility management and project works. The interface is intuitive which reduces the time spent to onboard new users. Urbest can adjust to any type of building or organisation. Choose to work in standalone with Urbest or link it with your ERP or Asset Management system. Last point, after few months, you get access to analytics of behaviors with suggested action plans. Urbestの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Easy-to-use mobile-friendly system for handling online work orders, preventive maintenance & detailed report generation. Easy to setup.
Easy-to-use mobile-friendly system for handling online work orders, preventive maintenance, asset tracking & detailed report generation. Quick & easy setup. Join the thousands of satisfied companies now streamlining their property & facility management using Landport. Landportの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス
Smart, flexible paperless forms, Job Scheduling, CRM and Smart Automation all included in one powerful but super simple to use solution
Super flexible Mobile Forms, Job Management & Tracking with full Scheduling and Customer CRM all in one powerful, yet simple to use solution! Formitize is ready to get you paperless working across more than two hundred industries from the smallest of businesses right through to government agencies and many of the world's largest corporations. Smart automation built in for Job Status Updates, Future Job Reminders, Leads & Quote Followups, Overdue Invoice Chasing and so much more. Great Free Trial Formitizeの詳細

機能

  • サービス履歴
  • 技術者管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 点検管理
  • モバイル・アクセス
  • 請求、インボイス