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優れたカスタマー・サービスは、優れたテレフォニー・ソフトウェアから始まります。LiveAgentで優れたカスタマーサービスを提供することによって、より多くの利用者を獲得できます。 LiveAgentの詳細
いかに簡単にプロフェッショナルな通話サポートを提供することができるのかを確認してください。VoIPプロバイダーを接続し、スマート・コール・ルーティング、カスタム自動音声応答 (IVR) などを設定することができます。 BMW、ヤマハ、ファーウェイ、Orange、Forbesfoneなどの企業がLiveAgentを使用して、世界中の1億5千万人のエンドユーザーに感動を届けています。まずは14日間のト ライアルを試してください。クレジットカードや契約は不要です。 LiveAgentは、ライブ・チャット、電話サポート、ソーシャル・メディア統合、サポート・ポータル、アプリケーションAPIなどの180以上のヘルプデスク機能を備えたマルチチャネル・ヘルプデスク・ソフトウェアです。 LiveAgentの詳細

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Genesys Cloud CXプラットフォームを使用すると、クラウドでのビジネス通信の合理化と簡素化を実現することができます。 Genesys Cloud CXの詳細
VoIP通信サービス、ビジネス・テレフォニー、コンタクトセンター、コラボレーション・ツールを1つのインタフェースに統合したオールインワン・ソリューションであるGenesys Cloud CXプラットフォームを使用すると、クラウドでのビジネス通信の合理化と簡素化を実現することができます。ソフトフォンやネイティブ・モバイル・アプリを使用すると、どこにいても接続を維持することができます。使用、管理、導入 が簡単です。 Genesys Cloud CXの詳細

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使いやすいフル機能のクラウド型アウトバウンド・コールセンター・ソフトウェア。高度な機能が多数組み込まれているにもかかわらず、セットアップや毎月のエージェント料金は不要です。 Dialfireの詳細
使いやすいクラウド型のアウトバウンド・コールセンター・ソフトウェアと、優れたプレディクティブ・ダイヤラー。高い信頼性と安全性を有します。カスタマイズ可能なフォーム、プロセス自動化、混合インバウンド、リアルタイムかつパーソナライズ可能な分析、コール・モニタリング、および録音を使用して、生産性を向上させることができます。REST APIを介した既存のソフトウェアとの統合が可能です。下請けコールセンター へのアウトソーシングをサポートします。分散型オフィスやテレワークに適しています。従量課金制。セットアップ費用、エージェントのシート料金は不要です。 Dialfireの詳細

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Zendeskは、業界トップレベルのカスタマー・サービス・ソリューションを提供します。
Zendeskは、業界トップレベルのカスタマー・サービス・ソリューションを提供します。規模を問わず、平均で、顧客満足度を25%、エージェントの生産性を30%向上させます。顧客とのやり取りは、Webウィジェット、事前定義されたチケット応答、完全な顧客履歴といった機能を備えた、単一のダイナミック・インタフェースで行われます。迅速に立ち上げて稼働させることができるので、迅速な結果を期待できます。 Zendesk Suiteの詳細

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カスタマー・サービスをビジネスの中心に据えましょう。エージェントの生産性やマネージャーの影響力が高まり、顧客の意見を取り入れやすくなります。
Zoho Deskは、Webベースのカスタマー・サービス・アプリケーションです。企業と顧客とのより強力な関係の構築を支援します。Zoho Deskを使用すると、エージェントの生産性やマネージャーの影響力が高まり、顧客の意見を取り入れやすくなります。カスタマイズ可能で使いやすく、コストもそれほどかかりません。40を超えるZohoの強力なビジネス・ソフトウェア・スイートの一部であるZoho Deskは、カスタマー・サービスを企業の中心に据えるための支援を行います。 Zoho Deskの詳細

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A seamless solution to unleash the power of cloud business communications.
RingCentral MVP offers widespread business support by being easily administered across all your locations, incorporates all your users, includes diverse calling options, and integrates your preferred accessory or device smoothly. RingCentral MVPの詳細

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Talkdesk is an intuitive, cloud-based telephony solution with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk Enterprise Contact Center Platform empowers companies to make customer experience a competitive advantage. With enterprise class performance and consumer-like ease of use, Talkdesk's telephony platform easily adapts to the evolving needs of sales and support teams and their end-customers, resulting in increased customer satisfaction, productivity and cost savings. Over 1,400 innovative enterprises around the world rely on Talkdesk to power their customer interactions. Talkdeskの詳細

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GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web browser, desktop application, or desk phone with features ranging from virtual voicemail, and call forwarding, to secure video conferencing and screen sharing. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers. GoTo Connectの詳細

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Bitrix24は、世界中で800万社が利用する、無料のビジネス・クラウド・テレフォニー・システム、CRM、およびテレマーケティングのソリューションです。
中小企業向けの無料VoIP電話システムをお探しなら、Bitrix24には必要なものがすべて揃っています。他のVoIPソリューションとは異なり、Bitrix24は、内部PBXシステムとして、また着信および発信通話のコンタクトセンターとしても機能します。また、フル機能の無料CRMを備えた唯一の無料VoIPシステムです。Bitrix24の大きな特徴は、CRMに記録されている電話番号からクライアントがユー ザーに電話をすると、そのクライアントが特定されて割り当てられたマネージャーに接続され、電話が記録および録音されることです。 Bitrix24の詳細

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VR、スキルベースのルーティング、AI、コール・ブレンディング、分析を提供するクラウド・コンタクトセンター・ソフトウェア。
NICE inContact CXone Voice as a Service (VaaS) テレフォニーは、エージェントと顧客間の質の高い接続を可能にする最適化された品質のクラウド・ボイスおよびデータ・サービスを提供するコンタクトセンター接続スイートです。また、グローバル規模で低レイテンシ、最適化、最小コストのルーティング・ミックスを実現し、コストを削減することができます。 NICE CXoneの詳細

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Dialpad Talkは、テレフォニー技術を最新化し、どのデバイスでも音声、メッセージ、ミーティング、ビデオを発信できるようにします。
Dialpad Talkは、どのデバイスでも必要な電話機能を利用できるようにすることでチームをつなぐ最新のクラウドベースのビジネス電話システムです。Dialpad Talkのネイティブ音声インテリジェンス機能は、リアルタイムの書き起こしや、アクション・アイテムがハイライトされた通話後の要約作成を活用して生産性を向上させます。さらに、G Suite、Office 365、Zendesk、Salesf orceとの統合により、チームが毎日使用するアプリケーションとの迅速なデプロイと自動同期が可能になります。 Dialpadの詳細

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Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations Five9の詳細

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CallHippoは、ワールドクラスのサポートを提供する、使いやすい電話システムです。セットアップが簡単で、高度なレポートを提供します。
CallHippoは、顧客とのつながりを支援するビジネス・テレフォニー・システムです。CallHippoは、パワー・ダイヤラーや自動コール配信などの高度な機能を備えながらも使いやすく設計されています。広範なレポート機能とシームレスな統合により、セールスおよびサービス・チームが顧客と効果的な会話ができるようになります。ワールドクラスのサポートを年中無休24時間提供し、デスクトップとモバイル・アプリか らアクセス可能なCallHippoは、世界5,000社以上の企業から信頼されています。 CallHippoの詳細

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Mass SMS Text Messaging services. Great for sending bulk text messages, appointment reminders, coupons, sales, and more.
SMS Marketing Services made easy. Instantly send 10 or 100,000 SMS Text messages to any mobile phone number. Easily build an opt-in subscriber list. Schedule text messages to go out any time you want. Track text message delivery. Our plans start with a FREE 14-day trial period. Or try our Annual Plans and pay up-front for one year, and get 20% more messages instantly. Textedlyの詳細

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Get the perfect phone number for your small business and turn the world into our office with the Grasshopper virtual phone system.
Keep personal and business calls separate by adding a business line to your existing device. Grasshopper is a virtual phone system for SMB's. Get a local, toll free, or vanity number, or port your own number! Forward calls, use mobile and desktop apps to communicate with clients over voice or text, be notified in real time of missed calls & voicemails, voicemails transcribed and sent via email. Affordable plans help small businesses stay competitive. Prices as low as $14/month. Try us for free! Grasshopperの詳細

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Twilioは、企業がWebまたはモバイル・デバイス用の拡張可能で信頼性の高い音声およびSMSアプリを構築するため、シンプルで従量課金制のAPIを提供しています。
Twilioは、SMS、音声、ビデオ、メール、WhatsAppなどのチャネルで顧客を惹きつけることのできる、世界をリードするクラウド通信プラットフォームです。従量課金制のAPIにより、企業は通信を確実に拡張できます。 Twilioの詳細

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Voice calling solution that offers voicemail transcription, number assignments, call forwarding, ring groups, and more.
Voice calling solution that offers voicemail transcription, number assignments, call forwarding, ring groups, and more. Google Voiceの詳細

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Aircallは、既存のビジネス・ツールと統合するように設計された最新のテレフォニー・ソリューションです。番号は100カ国以上で利用可能です。
すべての電話での会話を有意義なものにし、担当者の時間を節約することができます。Aircallの柔軟なテレフォニー・ソリューションは、70以上のCRM、ヘルプデスク、その他の重要なビジネス・ツールと統合し、担当者が成功するために必要な情報を必要なときに表示します。7,500社以上の企業がAircallを信頼し、優れた電話機能を使用して顧客および見込み客との関係を強化しています。機能には、SMS、高度 な通話ルーティング、IVR、分析、パワー・ダイヤラー、通話のタグ付け、その他のコラボレーション機能があります。 Aircallの詳細

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Complete self-serve communication platform offering a Hosted Phone Solution and SIP Trunking with a Pay-as-You-Go pricing.
VoIP.ms is a Canadian voice-over-internet protocol (VoIP) bring-your-own-device provider headquartered in Canada. VoIP.ms provides a vast range of standard telephony features, as well as enhanced communication features to simplify both business and residential communications such as local DID numbers in 60+ countries. It offers Free Porting across US and Canada for local & toll-free DIDs with termination (outgoing calls) in over 125 countries across the globe. VoIP.msの詳細

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3CXは、ビデオ会議、ライブ・チャット、モバイル・アプリの機能を備えたオープン・スタンダードのIP PBXです。あらゆる規模のビジネスや業界に適しています。
3CXはオープン・スタンダードのIP PBXで、すぐに使える総合的なユニファイド・コミュニケーションを提供します。あらゆるビジネス規模や業界に適しています。3CXを使用すると、従業員はどこからでも効率的に作業することができます。ビデオ会議、ライブ・チャット、モバイル・アプリ、高度なコンタクトセンターの機能などがすべて、手頃な価格で利用できます。 オンプレミス、プライベート・クラウド・アカウントでの 展開、または3CXによるPBXホスト型を選択することができます。ニーズに合った使いやすいソリューションを提供します。 3CXの詳細

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Affordable, Easy and Reliable Phone System - Mobile Integration, Web & Video Conferencing and 40+ business critial features. Learn More
The cost-effective, business platform offers a plug-and-play service that runs on your high-speed internet. You get 40+ business-critical features, mobile integration, and built-in collaboration tools with Amazon Chime Pro. Activation is easy, no onsite installation is required, and month-to-month contracts are available. And the service is backed by a full team of Vonage Business service and technical professionals. Vonage Business Communicationsの詳細

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A cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, audio/video web conferencing, and screen sharing.
MiCloud Connect is a full-featured collaboration and communication solution that empowers users to work more efficiently and productively no matter their location. Our focus on ease-of-use and the mobile workstyle delivers streamlined features and intuitive interfaces so users can easily interact with each other via their preferred method of communication. MiCloud Connect lets you move your communications and collaboration to the cloud with confidence. MiCloud Connectの詳細

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発信予測ダイヤラー付きオープンソース・コールセンター・ソフトウェア。また、手動による着信通話、メール、Webチャットにも対処可能です。
予測ダイヤラー機能を備えたオープンソースのコンタクトセンター・ソフトウェア。インバウンド、アウトバウンド、混合通話のほか、インバウンド・メールや顧客Webサイト・チャットにも対応します。 VICIdialの詳細

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CloudTalkは、サポートおよびセールス・チーム向けのクラウド・ベースの電話システムです。この製品は通話を簡単で楽しいものにします。今すぐ無料トライアルを体験しましょう。
CloudTalkは現代企業のための電話システムです。DHL、Yves Rocher、Karcher、Glovoといった2,500社以上の企業がCloudTalkの優れた通話品質と評価の高い電話ソリューションを利用しています。70以上の高度な通話機能を利用すれば、営業やカスタマー・サポート・チームの業務を簡素化することが可能です。Helpscout、Pipedrive、Shopifyといった既存の ヘルプデスクやCRM、Eコマース・システムと統合できるため、見込み客とのコミュニケーションを改善することができます。14日間の無料トライアルを試してください。 CloudTalkの詳細

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8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.
8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device. 8x8 X Seriesの詳細

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Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling & texting.
Better Sales, Made Simple. Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling and texting for Hubspot, SalesForce, Zoho, Pipedrive, and leading CRMs. Supercharge your CRM into an automated sales machine with intelligent autodialing, seamless CRM integration, and Enterprise phone service. Start making calls in 3 minutes with no hardware and a 100% free trial. Kixie PowerCallの詳細

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Nextiva is an enterprise phone system with 40+ features, 99.999% uptime reliability, and 24/7 tech support.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers. Nextivaの詳細

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100% Cloud voice, video, chat, text and call using mobile and web apps. Unlimited calls, virtual landline & mobile numbers and more...
Set up a cloud communication system in a few minutes using one simple, user-friendly platform — no technical expertise needed. Reach and engage customers with unlimited calls to 110 countries with Ringover. Route calls to the right agents at the right time. Access powerful analytics to improve your workflow and team. Plus, we integrate with over 40 business tools so you can sync and access data from your CRM and most important tools. Ringoverの詳細

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RingCentral Contact Centreソリューションは、オムニチャネル機能を提供し、ユーザーの顧客がユーザーとの関わり方を決定できるようにします。
RingCentral Contact Centreのクラウド・ソリューションとコールセンター・ソフトウェアは、10人以上のユーザー向けに設計されています。強力なオムニチャネル機能を提供し、ユーザーの顧客がユーザーとの関わり方を決定できるようにします。包括的な機能一式により、問題を迅速かつ効果的に解決し、顧客ロイヤルティを高めることができます。高度なスキルベースのルーティング、キューイングと配信、 エージェントとスーパーバイザーの機能、分析とレポート、サードパーティ統合などの特長があります。 RingCentral Contact Centerの詳細

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クラウドベースのパワー・ダイヤラーおよびCRMです。1時間あたり最大80の連絡先に電話をかけたり、ボイスメール、メール、SMSを即座に配信したり、連絡先を管理したり、より多くの売上を達成したりできます。
15分でより多くの相手と会話できます。この製品のパワー・ダイヤラーを使用することでアウトバウンド営業の売上が伸びるという確信しから、あらゆる機能の無料トライアルをクレジットカード不要で提供しています。自信を持っておすすめする理由は、次の通りです。1) リードへの電話を最大4倍スピードアップ。2) 相手が電話に出た後の間を排除。3) ボイスメールおよびメールをワンクリックで配信。4) 通話後のワークフローを自動化。5) 特別な機器は不要。パワフルで使いやすいソフトウェアです。 PhoneBurnerの詳細

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A flexible, agile, and simple cloud VoIP telephony system that enables any business to work, collaborate and connect from anywhere.
Ooma Office is a highly adaptable VoIP telephony solution that easily integrates with existing systems and evolves with businesses. Take your business to the next level with unique solutions no matter the industry and benefit from flexible billing models that make sense for your business. Ooma Officeの詳細

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CallRail's Call Tracking helps you understand what makes your phone right and personalize inbound call experiences.
CallRail's Call Tracking makes it easy for businesses of all sizes to turn more leads into better customers. Serving more than 200,000 businesses and integrating with leading marketing and sales software, our Call Tracking and analytics solutions helps you understand what makes your phone ring and which ad, campaign, or search term got their attention before you pick up the phone. CallRailの詳細

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顧客体験と生産性を向上させる営業およびコンタクトセンター向けCTI。
Tenfoldの次世代型コンピュータ・テレフォニー・インテグレーション (CTI) は、Salesforce、Microsoft Dynamicsを含むあらゆる主要な顧客関係管理 (CRM)、およびCisco、Avaya、Genesysなどの電話システムと統合します。電話システムをCRMに接続することで、Tenfoldはやり取りの瞬間に顧客を認識して対応できるようにします。スクリーン・ポップ、統一 された顧客プロファイル、クリック・ツー・ダイヤル、自動通話ロギング、ローカル・プレゼンス・ダイヤルなどの機能により、Tenfoldは、セールス、サポートおよびサービス・チームの顧客との会話の向上を支援します。 TenFoldの詳細

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Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third-party applications. Contact us today to request a free demo. ChaseData CCaaSの詳細

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Intermedia Unite is a full-featured, highly reliable and scalable cloud-based phone system designed for small businesses.
Intermedia Unite is an award-winning, highly reliable, cloud-based phone system that helps small businesses lower costs, simplify management and increase employee productivity. With complementary mobile and desktop apps Unite users stay seamlessly connected wherever they go, on virtually any communication device. Additionally, Unite is backed by Intermedia's J.D. Power-certified 24/7 support and a 99.999% uptime service level agreement. Intermedia Uniteの詳細

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SMBs w/ 10-100 users save money & time with the Intulse cloud VoIP services. BYOD or buy/rent phones. Softphone. 100% US support.
Businesses from 10-100 users save money and time with Intulse cloud VoIP. Bring your own device or buy/rent VoIP phones from us. Enterprise-grade voice, fax, text, and mobile App at small business pricing. Get custom quote based on your device user type. Enjoy CRM integrations with HubSpot, Salesforce, Zoho, Redtail, Dynamics, Wealthbox, AgencyBloc, Sugar/SuiteCRM & more. We handle all of your system set-up. No hassles, no headaches. Friendly, available, knowledgeable 100% US-based live support. Intulseの詳細

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企業とのコミュニケーションが友人とのコミュニケーションと同じくらい自然なことだと感じられるようにすることができます。
MessageBirdは、企業とのコミュニケーションが友人とのコミュニケーションと同じくらい自然なことだと感じられるようにする必要があると考えています。これが、複雑すぎる顧客コミュニケーション空間のモダナイゼーションと簡素化に取り組む理由です。 MessageBirdは独自の通信事業者インフラストラクチャを持つ大手クラウド・コミュニケーション・プラットフォームです。MessageBirdのSMS、 Voice API、Conversations APIを利用すれば、企業と顧客のインタラクションを革新して、これまでよりも簡単に効率良く連絡を取ることができるようになります。 MessageBirdの詳細

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EZ Texting delivers the smartest, fastest, easiest, and most reliable ways to connect with your customers and clients.
EZ Texting is a SaaS company that delivers the fastest, easiest, and most reliable way to connect. It has served over 165,000 customers and is the #1 SMS platform for business users, setting the standard for business texting. Our messaging solutions allow businesses to quickly and effectively reach and engage their mobile audiences. With employees around the world, EZ Texting is continuously recognized as a Best Place to Work, as well as a top product for small and mid-market businesses. EZ Textingの詳細

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Bandwidth provides APIs that make it easy to embed voice calling, text messaging, and 911 access into software and applications.
Bandwidth is a software company with APIs that make it easy to embed voice, messaging, and 911 access into software and applications. We're transforming the way people communicate and challenging the standards of old telecom. We power some of the most important communications technologies on the market today- companies like Google, Skype and Ring Central to name a few. Bandwidthの詳細

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LoopUp is a Microsoft Teams global direct routing provider. Fully compliant in 67 countries, LoopUp is built for global businesses.
LoopUp is a global cloud telephony direct routing provider. With fully compliant cloud PSTN replacement in 67 countries and flexible solutions elsewhere, LoopUp has the reach to provide even the largest multinationals with a single global solution for telephony. All your users on Microsoft Teams Calling from one service provider, on one global network, administered on one management system – wherever in the world they may be. LoopUpの詳細

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UJETは、Web、電話、モバイル・アプリ上のカスタマー・サポートの革新を実現する最新のクラウド・コンタクトセンター・ソフトウェア企業です。
50以上のエージェントを持つ企業に理想的なエンタープライズ・グレードのプラットフォームであるUJETは、電話、チャット、アプリ内サポートを備えた最新のクラウド・コンタクトセンター・ソフトウェアを提供し、優れた顧客体験およびエージェント体験を実現するスマートフォン・テクノロジーの革新を牽引しています。時間や場所に制限されずにアクセスできるUJETプラットフォームは、音声、チャット、画像、ビデオ、テキ ストのコンテキスト認識ソリューションを通してエージェントのパフォーマンスを向上させます。UJETプラットフォームは、エンタープライズ・グレードのSOC2 Type IIおよび医療保険の相互運用性と説明責任に関する法律 (HIPAA) に準拠しています。 UJETの詳細

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インバウンドおよびアウトバウンドの通話、CRMインテグレーション、バーチャル電話番号、SMSなどを備えた、ビジネス向けバーチャル電話システムです。
Tokyはフル機能のビジネス電話システムです。インターネットを使用して、顧客とチームがシームレスにコミュニケーションを取ることができます。バーチャルな電話番号を利用して、会社の所在地がどこであっても、世界中どこからでも電話で対応することができます。主要な顧客関係管理 (CRM) やビジネス・ツールと連携すれば、連絡先にワンクリックで連絡できるだけでなく、あらゆる通話の詳細をログに記録することもでき ます。通話録音、SMS、音声変換などの機能を搭載しています。 Tokyの詳細

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JustCallは、営業およびサポート・チームがデスクトップまたは電話から直接電話をかけたり、着信への対応や着信のログへの記録と録音を行ったりするクラウドベースの電話システムです。
JustCallは、企業が58カ国から電話番号を収集し、顧客に対して現地の電話番号を表示することのできるクラウドベースの電話システムです。このシステムを使用すると、海外の顧客や見込み客に対する親密感を構築することができ、信用の構築や信頼の獲得に役立ちます。JustCallは、海外の顧客を統合された場所で管理し、シンプルで簡単なソリューションで顧客と通信するために必要なプラットフォームを提供します。 JustCallの詳細

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No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Acefone is a VoIP telephony provider trusted by 10,000+ reputed companies. With Acefone, nothing falls through the cracks; you experience HD customer interactions and uninterrupted collaboration with agile telephony solutions such as virtual numbers, IVR, call forwarding, outbound calling, etc. Start your 14-day FREE trial today. Acefoneの詳細

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Mango Voice is an enterprise-grade VoIP phone system based in the cloud.
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP business phone system based in the cloud especially designed for phone systems needs of small and medium businesses. Whether you are at the office or on the go, Mango gives you the tools you need to engage customers on a whole new level. Best VoIP phones for small business! Mango Voiceの詳細

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AI駆動型のオムニチャネル・クラウド・コンタクトセンター・ソフトウェアの大手グローバル・プロバイダー。
高価なプロフェッショナル・サービスなしで迅速かつ機敏に導入することができるBright Patternは、AI搭載の非常にシンプルで強力なオムニチャネル・コンタクトセンター・ソフトウェアです。Bright Patternでは、音声、テキスト、チャット、メール、ビデオ、メッセンジャー、ボットで簡単かつ個別に顧客体験を提供することができます。また、内蔵されたAIオムニチャネルの品質管理機能を通して、あ らゆるチャネルのあらゆるやり取りを測定し、アクションを取ることができます。 Bright Patternの詳細

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MightyCall's VoIP is designed for small business and entrepreneurs.
MightyCall is a virtual phone system provider. MightyCall's VoIP is designed for small business and entrepreneurs. MightyCall is easy, affordable, and effective. You dont need any special hardware, we dont bill per user like the majority of the industry, and we dont charge you per feature like others. MightyCallの詳細

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Fully featured VoIP SIP softphone, available on Mac, Windows, iOS and Android. Auto-answer, call transfer, hold and recording.
Award-winning softphone designed to help you get the most out of your IP-PBX of choice. Experience crystal clear audio/video calls whether in your office or on-the-go. Escalate calls with easy call transfer and call hold functions. Set-up meetings with multi-way audio/video calls. In need of a quick answer? Send contacts instant messages and share documents. Bria is designed to make IP-telephony easy yet fully capable of becoming your unified business communication solution. Briaの詳細

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Contact and follow up your leads with efficiency and ease. Our power dialer has all you need and is affordable and simple to use.
Myphoner offers a robust telephony solution, whether you're looking for simple outbound for cold outreach or need robust inbound strategies we have you covered all with our unique cold outreach CRM & power dialer. Our approach to telephony in one word is “simple”, helping you set up & manage teams with tools such as call groups/flows and live monitoring & agent reports. Myphoners unique queue and scheduling system will let your team contact and follow-up with ease and efficiency. Myphonerの詳細

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AsteriskオープンソースPBXと統合されたカスタマー・ケア・スイートです。インバウンド、アウトバウンド、混合コンタクトセンター向けのマルチチャネル・ソリューションです。
Asteriskに基づくインバウンド、アウトバウンド、混合コンタクトセンター向けのオムニチャネル・ソリューションです。マルチチャネルでリアルタイムの、強力かつ効果的なMotion独自の技術を活用して、顧客を惹きつけましょう。 音声、Webチャット、メール、SMS、ファックス・チャネルを使用して、優れたカスタマー・ジャーニー体験を提供することができます。コンタクト管理、予測型ダイヤラー、Cally Square IVRデザイナーをご活用ください。 XCALLYの詳細

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