236件の結果
キャプテラが無料の理由
手作業を省くことで購買力をアップさせます。承認の合理化、予算管理、PRおよびPO処理の自動化を1つのソフトウェアで実現できます。 Precoroの詳細
購買プロセスを管理し、リアルタイムのレポートにアクセスすることができます。Precoroは、承認ワークフローの合理化、請求書の注文や領収書との照合、コスト・センターや予算のルール設定に役立ち、予算オーバーを防ぐことができます。バイオテクノロジー、製造、建設、その他の業界の1,000を超える中小企業およびエンタープライズがPrecoroを使用し、調達プロセスの完全な自動化によって購買の透明性を実現しています。 Precoroの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Promenaは、サプライヤー・ベース管理、eソーシング、e調達、支出分析の各モジュールを提供しています。 Promena e-Sourcingの詳細
Promenaは、サプライヤー・ベース管理、Eソーシング、E調達、支出分析モジュールなどの調達プロセス向けにSaaSベースのソリューションを提供しています。 Promenaの直感的かつ先進的なUX/UI設計を活用して調達プロセスを変革し、競争性、透明性、効率性を実現することができます。 本ソフトウェアは、トルコ屈指の中央調達会社による長年の調達ノウハウと経験に基づいて設計・構築されています。

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Prokuriaで調達が楽になります。品質面で妥協せずに、調達コストを削減することができます。 Prokuriaの詳細
発注書の発行をProkuriaで自動化および簡素化することができます。Prokuriaのソフトウェアを使用すれば、プランニングから請求書作成までの購買プロセス全体をオンラインで処理することができます。生産性の向上を重視したダッシュボード・インタフェースを備えており、ユーザーが1つの画面で多くの操作を実行できるため、貴重な時間を節約することができます。1つの場所から、見積およびRFQ、購買依頼書、入札、発注提案、ベンダー・リスト、購買発注書などを関連付けて作成することができます。 Prokuriaの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
財務、顧客関係、サプライチェーン・プロセスを自動化する統合ビジネス管理ソリューションです。
Microsoft Dynamicsの統合された適応性の高いビジネス管理ソリューションのラインアップは、従業員がビジネス上の重要な意思決定を自信を持って行えるよう支援します。Microsoft Dynamicsは、使い慣れたMicrosoftソフトウェアと同様に使用でき、新しいソリューションを導入する際のリスクを軽減します。これらのソリューションは、財務や顧客関係、サプライチェーン・プロセスを自動化かつ合理化し、ビジネスを成功へと導きます。 Dynamics 365の詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
発注書を作成する場合でも、発注書を請求書に変換する場合でも、Xeroがプロセスをシンプルで簡単かつプロフェッショナルなものにします。
Xeroの在庫品目を使ってオンラインで素早く発注書を用意することで、時間も労力も節約することができます。発注書の承認、コピー、送信、印刷は、1件ずつでも一括でも可能です。また、発注書をコピーして請求書や売上請求書、新規発注書を作成することができるので、データ入力時間も短縮することができます。表示する情報のレベルはユーザーが決定可能です。ロゴの追加、フォントの選択、Xeroが用意したプロ仕様のテンプレートを利用して、発注書を自社のブランド仕様にカスタマイズすることができます。 Xeroの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
ShippingEasy is the easiest online shipping platform for growing businesses, featuring discounted shipping rates and easy automation.
ShippingEasy is the easiest online shipping platform for growing businesses. With ShippingEasy, merchants can access discounted USPS and UPS shipping rates, automate shipping, and get time back to focus on building their business. Robust integrations with all leading online channels allow merchants to manage orders, shipments, and customers from everywhere they sell, all in one easy-to-use platform. ShippingEasyの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
We help job shops and manufacturers of all kinds work smarter for improved efficiencies, greater flexibility, and bigger profits.
ECI Shoptech brings together industry-leading solutions E2 SHOP and JobBOSS to create the next evolution in job shop business management: JobBOSS². Designed for job shops and make-to-order manufacturers, JobBOSS² provides the flexibility manufacturers need to maximize productivity and profits, while scaling effectively. JobBOSS² gives you insight and visibility into your shop floor like never before with quick estimates and quotes, real-time data collection, flexible scheduling, and much more! JobBOSS²の詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
NetSuiteは、業界トップレベルのクラウド型ビジネス・ソフトウェアです。ビジネスをどこからでも管理できる、単一の統合システムです。企業の成長をサポートするよう設計されています。
NetSuiteは、世界初のクラウドERPシステムとして、26,000社を超える企業に、ビジネスを成功に導くための可視性、コントロール、アジリティを提供しています。ERP、財務、コマース、在庫管理、人事、公共広告 (PSA)、サプライチェーン管理、顧客関係管理 (CRM) などを備えているので、コアプロセスを自動化し、運用および財務状況に関する情報をリアルタイムで把握することができます。NetSuiteは、あらゆる業界の急成長企業が、より効果的にビジネスを展開できるようサポートします。 NetSuiteの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
シンプルで使いやすい会計ソフトウェアが企業金融の管理をスマートにサポートします。
Zoho Booksを使うと、自社ブランドでカスタマイズされた発注書を作成して送信することができます。開封済みの発注書を追跡し、発注書から請求書に変換することができます。

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
94万社を超える世界中の卸売業者、小売業者、メーカーに使用されています。在庫の追跡、注文の管理、請求書の作成、配送などを簡単に行うことができます。
inFlow Inventoryソフトウェアを使用すると、アイテムベースのビジネスを容易に実行および管理することができます。 世界中の卸売、流通、小売、製造、eコマース業界における94万以上の中小企業に使用されています。さまざまなビジネスを支援します。 inFlowは、在庫の追跡、注文の管理、請求書の作成、出荷、レポートの取得などを容易にします。ライブ・チャット、メール、電話経由でグローバル・サポートを利用可能です。 「Webサイトにアクセス」をクリックして、14日間の無料トライアルを今すぐお試しください。 inFlow Inventoryの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
CRM、POS、Webサイト、Eコマース、販売、会計、在庫、人事、マーケティングなどを管理する統合アプリのオープンソース・スイートです。
Odooは、完全に統合されたカスタマイズ可能なオープンソース・ソフトウェアで、専門的な観点から開発された使いやすいビジネス・アプリケーションを搭載しています。Odooの直感的に利用できるデータベースは、CRM、販売、プロジェクト、製造、在庫、会計をはじめとする、大半のビジネスニーズを満たすことができます。Odooは、企業の規模 (または予算) に関わらず、あらゆる企業のニーズを満たすように開発された、オールインワンのソフトウェア・ソリューションです。 Odooの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of products.
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of your products as you sell and restock across multiple warehouse locations and channels. QuickBooks Commerce allows brands to automate and integrate their commerce platforms and get powerful insights into all their sales data on-demand. QuickBooks Commerceの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
360+ 4.7/5 reviews. Simple yet, fully featured. The highest rated purchasing software.
Simple Purchasing software that allows team members to create purchase requests on the go that can get approved by pre-defined approvers - from any device. All relevant comments & docs can get attached to the PO & managed for reporting & auditing. Eliminate spending mistakes & keep team members accountable for company card purchasing. View and manage budgets in real-time for insightful decision-making for each purchase. Draw accurate reports with a click of a button for the accountant. ProcurementExpress.comの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Unleashedソフトウェアは、リアルタイムで在庫を正確に管理できるパワフルなプラットフォームを提供します。
Unleashedソフトウェアは、在庫管理のあらゆるニーズに対応するパワフルなクラウドベースのプラットフォームです。Unleashedを使えば、複数の場所で在庫を簡単かつ正確にリアルタイムで追跡できます。世界中にある倉庫全体の在庫管理プロセスとトランザクションを可視化できます。在庫全体を監視することで、企業はより適切なデータ主導型の意思決定を下すことができます。Unleashedは、複数のeコマース・ソフトウェア・プラットフォームと統合し、総合的なビジネス・ソリューションも提供します。 Unleashedの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Quartzyを使用すると、生命科学企業は市場投入までの時間を短縮し、運用効率を向上させます。
Quartzyは、生命科学企業による研究施設独自のワークフローのデジタル化、市場投入までの時間短縮、運用効率の改善を実現します。Quartzyのデジタル研究施設管理システムは研究施設の補給品在庫の要請、承認、購入、管理を一元化し、簡素化することで、より迅速な科学的な発見を可能にします。

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Pipefyを使用すると、プロセスを自動化および統合して、購買プロセスを完全に管理し可視化することができます。
Pipefyを使用すると、購買プロセスを完全に管理し可視化することができます。 このプロセス管理プラットフォームでは、要求書や発注書が迅速かつ正確に処理されていることを確認し、会計ソフトウェアやその他のレガシー・ツールを統合して業務を拡大することができます。 人的エラーのリスクを低減するデジタル・ワークフローにより、エラーのない業務を構築することができます。Pipefyは無料で試すことができます。 Pipefyの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
EDIを迅速に導入、保守、拡張するグローバルな導入チームなどの付随サービスも利用できます。
DiCentralの柔軟なEDIとサプライチェーン・ソリューションは、あらゆる業界を100以上のビジネス・システム (ERP、WMS、会計、Eコマース) と統合します。カスタム・ビルドのバックオフィス・システムであっても、問題ありません。EDIを迅速に導入、保守、拡張するグローバルな導入チームや、リアルタイムのテクニカル・サポートなどの付随サービスも利用できます。EDI統合を任せることができるので、ビジネスの成長にフォーカスできます。詳細については、お問い合わせください。 DiCentralの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
小売、卸売、製造、食品生産セクターの企業で在庫レベルの管理が必要な企業に適しています。
QuickBooksオンラインやXeroと統合されており、小売、卸売、製造、食品生産セクターの中小企業など、在庫レベルの管理を必要とする業界に適しています。このソリューションは、在庫管理におけるビジネスサイクル全体をカバーします。Shopify、Magento、AmazonやeBayの小売業者はDEAR Systemsを利用して在庫管理のほかに、さまざまな業務を行っています。DEAR Inventoryはコスト管理と収益性の最大化に必要な情報を提供します。 DEAR Systemsの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Orderhiveは、小売業者、卸売業者、ドロップシッピング専門業者、販売業者、メーカーに適したEコマース自動化ソフトウェアです。
Orderhiveは、オンライン小売業者向けの注文、出荷、在庫管理ソフトウェアです。Amazon、eBay、Etsy、Shopify、BigCommerce、WooCommerceなどのチャネル全体で在庫の更新を自動化することができます。OrderhiveとAmazon FBAおよびマルチチャネル・フルフィルメントの統合により、フルフィルメントを合理化することができます。数回のクリック操作だけで、Orderhive内でUSPS、UPS、FedEx、DHLなどのラベルを印刷し、パッケージを追跡することができます。直送、卸売注文、購入、支払い、出荷追跡などを簡単に管理することができます。 Orderhiveの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Spendwiseは、支出をコントロールするためのオンライン・システムです。手頃な価格で使いやすいので、時間と費用を節約することができます。
Spendwiseは、支出をコントロールするためのオンライン・システムです。手頃な価格で使いやすいので、時間と費用を節約することができます。発注書を作成したり、承認を得るために提出したり、承認または却下したり、ベンダーへ直接送信したりすることができます。また、ベンダーから受け取ったアイテムや請求書を追跡することもできます。SpendwiseはWebベースなので、ソフトウェアをインストールする必要はなく、どこからでもアクセスできます。詳細情報については、公式Webサイトをご覧ください。無料トライアルやデモにもお申し込みください。 Spendwiseの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Deltek Costpointの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands and retailers.
Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands and retailers. We help you sell efficiently across multiple channels, respond quickly to operational demands, and control your inventory from one place. With Stitch, you get a partner and platform focused on forward-thinking retail, helping you focus on building your business. Stitch Labsの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Increase control over your small or midsize business with SAP Business one - a software designed to grow with you.
SAP Business One is designed for all your small and midsize company's needs. The application offers an affordable way to manage your entire business from accounting and financials, purchasing, inventory, sales and customer relationships, and project management, to operations and HR. SAP Business One helps you to streamline processes and gain a greater insight into your business to help drive profitable growth. Let us calculate the cost for your business today! SAP Business Oneの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Procurifyは先を見越した支出の追跡、管理、分析を実現する強力な購買および支出管理プラットフォームです。
Procurifyは、中規模企業向けの信頼性の高い支出管理ソリューションです。世界中で何百もの企業がProcurifyを利用して、支出の追跡、管理、分析を行っています。この製品は組織の支出管理をサポートします。非常に使いやすい購買ソフトウェアで、既存の財務系ツールを強化できます。

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
プロジェクト管理、オーダー管理、商品追跡、サプライチェーン計画などでビジネスを支援する企業資源計画 (ERP) ソリューション。
プロジェクト管理、オーダー管理、商品追跡、サプライチェーン計画などでビジネスを支援する企業資源計画 (ERP) ソリューション。

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
A real-time inventory management and high-volume order fulfillment add-on solution for growth-focused businesses using QuickBooks.
Built for growing product-selling businesses using QuickBooks Desktop (Enterprise, Pro and Premier), Acctivate is a premium inventory management & multi-channel order fulfillment add-on that helps you focus on growth without operational limitations. Solve for QuickBooks limitations, including real-time inventory visibility, multi-warehousing, multi-channel orders, ecommerce fulfillment, EDI transaction support, barcoding, landed cost, lot and serial number traceability and more. Acctivate Inventory Managementの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Streamline and secure your company’s purchasing process with multi-tier approval and automated 3-way line item matching.
Lightyear’s class-leading platform brings purchasing visibility to your business from computer, tablet or mobile. Control who can order what, increase the speed of approvals, bring spending under control & reduce the potential for fraud with our Purchase Order (PO) workflow and approvals matrix. Automate and streamline bill to PO matching with automated 3-way matching at a line-item level. Lightyearの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
中小企業向けの製造を含む複数拠点での在庫、注文追跡、請求とレポート作成を行うことができるWebアプリです。
生産処理を含む複数拠点でのWebベースの在庫、注文追跡、請求とレポート作成を行うことができる、中小企業向けのシステムです。 在庫アラート、サプライヤーの状況、リード・タイムを表示することができます。在庫レベル、コスト、在庫価値を追跡することができます。ピッキング、シリアル、バッチとバーコード、返品、委託、直送、内部転送を処理します。 Megaventoryを導入して優れたビジネス管理、ユーザー・フレンドリーなインタフェース、包括的なサポートをご体験ください。 Megaventoryの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Cloud-based tool that helps businesses manage order fulfillment & inventory processes across online sales channels.
Ecomdash is an inventory management and order fulfillment software company that gives you the option of managing all your online sales channels from one dashboard. Coordinate sales and stock levels on platforms such as eBay, Amazon, Etsy, and more with reporting and auto-synchronizing. The software is ideal for small to medium sized companies and comes with a free 15-day trial and free onboarding session for new, active users. All ecomdash customers also receive a free Pitney Bowes account. ecomdashの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
The Inventory, Orders, and All-Things-Operations Platform for Ecommerce Merchants.
For multichannel brands and high-volume marketplace sellers, Skubana provides unrivaled inventory, orders, purchasing, and shipping capabilities into one powerful cloud solution. If you sell on Amazon, Shopify, Big Commerce, and/or through big-box retailers, Skubana will bring everything you need into one place. Skubanaの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Dolibarrの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Sellbrite enables brands & retailers to list and sell product effortlessly on multiple marketplaces, such as Amazon, eBay, and Walmart.
Sellbrite enables brands & retailers to list and sell products effortlessly across multiple online sales channels and gain centralized control over inventory and orders. Sellbrites cloud-based, channel management platform integrates with many popular marketplaces and shopping carts, including Amazon, eBay, Walmart, Etsy, Shopify, and others. With a simple, intuitive interface, Sellbrite provides powerful tools and automation to simplify listing, prevent overselling, and optimize fulfillment. Sellbriteの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
サプライヤーとパートナーへの支払いに関連するプロセスを自動化する、B2Bの支払い管理ソリューションです。
Tipaltiは世界有数の支払い自動化ソリューションを提供し、グローバルなサプライヤーやパートナーへの支払いプロセスを自動化します。Tipaltiの包括的なプラットフォームは、サプライヤー管理、税務コンプライアンス、調達、請求書管理、グローバル決済、APレポートおよび照合、ERP統合を含む、単一のクラウド・システムを提供します。顧客は通常、APワークロードの80%を削減すると同時に決算処理を25%加速し、財務管理を強化することができます。 Tipaltiの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
クラウドでホストされている完全な調達ワークフロー・ソリューションです。多くのプラグイン・オプションとグローバル24時間年中無休サポートで要件適合チェックから対応します。
クラウドでホストされる完全な発注ワークフロー・ツール。eBAは、オンライン承認、提案依頼書 (RFP)、封印式ベンダー入札、受入モジュール、請求書の照合、完全なレガシー・アカウント統合、資産および在庫管理、一般データ保護規則 (GDPR) 準拠、ベンダー・ポータルなど、通常は高価なソリューションにしか見られない購買要求から発注までの機能を豊富に備えています。使いやすいシンプルなインタフェースを備えています。このソフトウェアの高評価レビューが非常に多い理由は簡単にわかります。今すぐお問い合わせください。 eBuyerAssist Platformの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
KashFlow Payroll online software includes everything you need for effective payroll in a small business
KashFlow Payroll includes everything you need for effective payroll in a small business. Pay monthly salaries and hourly wages from one place and easily update forms for employee, tax and insurance information. Easy to use online software. - Automatic Enrolment Made Easy - Every Payroll Essential - Automated processes - Effortless Payroll Management - Holiday Pay functionality KashFlowの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
ERP software for job shops, custom and mixed mode manufacturers and make to order manufacturers.
M1 is subscription cloud-based ERP software for manufacturers, enabling you to tie your business operations together in one system to centralized your data. It lets you coordinate and share data across various functions within your businessfrom sales, inventory, scheduling, production, shipping, and more. M1 helps you grow. M1 ERPの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Hybrent medical purchasing, inventory management and invoicing software integrates with most AP and clinical applications.
Healthcare supply chain software created to bring a low cost, cloud-based purchasing and inventory management system to ASCs, Physician Clinics, and Long-term Care Centers. Hybrent's software is a healthcare center's supply chain solution for e-procurement, approvals, order tracking & confirmations, invoice matching, AP and PMS integrations, reporting, preference cards, and more. Save time and money with Hybrent's easy-to-use portal for transactions with all vendors. Request a FREE demo today! Hybrentの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
SAP Fieldglassは、派遣社員や人材ベースの外部サービスを管理するクラウドベース・ソフトウェアのグローバル・リーダーです。
現代のワークフォースにおいて、従業員の占める割合はわずか58%に過ぎず、残りの42%は外部リソースが活用されています。これが現代におけるワークフォースの現実です。 SAP Fieldglassを利用すると、外部のワークフォースを積極的に管理し、リスクを軽減しながら、この強力なリソースからあらゆる価値や競争上の優位性が取得することが可能になります。この実証済みの革新的なソリューションは、雇用からオンボーディング、請求書作成、その他あらゆる業務におけるプロセスの各段階を管理するための支援を行います。 SAP Fieldglassの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
A web-based purchasing software that offers the ability to create, view, and approve POs, track deliveries and approve invoices.
This cloud-based purchasing software is an award winning solution, simplifying the purchase workflow and offering the complete cycle starting from the creation of POs, their customized approval, track receiving and matching+approval of invoices. DPOs advanced user interface is easy to use and available 24/7. It works with multiple languages and currencies and is also available through mobile apps. Our clients have more than 200 options to customize their settings the way they want. Digital Purchase Orderの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Web-enabled purchasing suite that interfaces with client inventory and ERP systems and supports both buyers and suppliers.
Web-enabled purchasing suite that interfaces with client inventory and ERP systems and supports both buyers and suppliers.

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Order products, approve purchases, pay vendors, and monitor spend—all on one platform.
As the first platform built for a business' entire purchasing process, Negotiatus provides a consistent, simple, and powerful experience from sourcing through payment across every vendor and website. Businesses receive enterprise-level control and analytics over their spend without the burden of heavy implementation and maintenance, and are on-boarded in fewer than two weeks. It is trusted by over 300 of the fastest growing name-brand companies and is headquartered in New York City. Negotiatusの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
この製品の使いやすさは、毎月50~1,000件の発注書を作成する1,000人以上の購買担当者から高い評価を得ています。実績があり、返金保証付きです。
承認や見積、購入、請求書、在庫、資産、契約を手作業で追跡していませんか。あるいは古いシステムを使っていませんか。1985年の創業以来、毎月50~1,000件の発注書を作成し、購買や在庫、資産、契約を管理する必要のある企業に高く評価されています。モジュール式なので、必要なものだけを購入できます。35年以上の実績を有し、Casio、Aramark、NY State Health Deptなど、1,000社以上の企業に選ばれてきた、返金保証付きのベーシックおよびエンタープライズ・ソフトウェアです。 Bellwether PO and Inventoryの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
自社専用の購買プラットフォームで直接購買と間接購買を管理できます。無料版をご利用ください。
あらゆる規模の企業をサポートするシンプルな購買ソフトウェア。Tradogramは、購買依頼、発注、RFQ/RFP、契約、受領、請求書照合を効率化するカスタマイズ可能なツールを提供します。また、ユーザー権限、承認、予算、品目カタログ、サプライヤー管理、プロジェクトなど、さまざまな方法でプロセスを管理します。セキュリティとパフォーマンスの極めて高い基準を備えた最新のクラウド・テクノロジー。無料アカウントを今すぐ入手して、その使いやすさを体験してください。 Tradogramの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Veeqo is the all-in-one inventory and fulfilment platform that gets your ecommerce business ready for growth - with 30+ integrations.
Veeqo is the all-in-one inventory and shipping platform that gets your ecommerce business ready for growth. Built on 30+ ecommerce and shipping integrations, Veeqo unifies your inventory and orders, speeds up your dispatch, and gives a single source of truth for multichannel reporting. With built in demand forecasting, purchasing, and returns handling, Veeqo will unblock your operations and unlock your growth. Veeqoの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Best-in-class purchasing solution for effective spend management, complete transparency, insights and compliance.
Replace manual, time consuming processes, and spreadsheets with automated purchase requisitioning, PO, expense and approval workflows, spend analytics, and reporting power. Save time and costs with smarter spending processes, that are informed, in budget, and policy compliant. Integrated with your ERP / accounting system or standalone, Fraxion's easy to use system drives efficiencies throughout the purchase-to-pay process. Fraxionの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
製品の輸入、輸出、卸売と流通を扱う、成長中の小規模企業向けの使いやすい完全なソフトウェア。
従来製品の輸入、輸出、卸売と流通を扱う、成長中の小規模企業向けの使いやすい完全なソフトウェア。見積り、販売、購買、製品、在庫、顧客、サプライヤー、原材料、AP/ARの管理、包括的なレポーティングの機能が含まれます。詳細なユーザーアクセス機能を通してスタッフにトレーニングを提供できます。競合他社と比較した強みは、使いやすい完全な機能で簡単に導入と管理が行えることです。

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Bookkeeping automation for effective accountants and bookkeepers!
Cut bookkeeping time in half! Automate data entry of all purchase bills, receipts and sales invoices. Includes: supplier automation, invoice descriptions, line items, batch scanning, fair pricing.

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Expeni.com is a low-priced, simple and easy to use purchase order management system. Best fit for a small budget!
Low-priced, simple and easy to use! With one-click approval process, Expeni.com simplifies the Purchase Order management process. Setup budgets. Employees can issue purchase orders quickly, attach invoices etc. Automatic email notifications notify approvers. Managers can approve from anywhere. Setup muti-level approval. Finance can add payments. Export CSV or PDF. Share with suppliers. Customize PO form. Control PO access between departments and branch locations. Manage suppliers and products. Expeniの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Periscope S2G is a bid notification tool that enables relevant bidding through artificial intelligence and aggregation.
Periscope S2G is a bid notification tool that uses advanced search and aggregation technology to check thousands of agency websites on a near real-time basis. With Periscope S2G, you know about new bids as soon as they are released. No more rushed responses or lost bids due to late notification. Additionally, with S2G, you gain real-time to access to bids from agencies that partner with Periscope Holdings, S2G's parent company. Many of these agencies can only be accessed through S2G. Periscope S2Gの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理
Coupa Business Spend Management makes it simple for you to shop and create purchase requisitions for whatever you need.
Coupa Business Spend Management makes it simple for employees to shop and create purchase requisitions for whatever they need. When your employees have a request, Coupa's software gently guides them towards filling that need in the right way. From bubbling preferred items to the top of search results to taking account of contracted benefits such as preferred pricing and volume discounts, doing the right thing is easy for users. Coupa Business Spend Managementの詳細

機能

  • 要求管理
  • 在庫管理
  • 請求書処理
  • 発注管理
  • サプライヤー管理
  • 契約・ライセンス管理