488件の結果
キャプテラが無料の理由
eMaintは、メンテナンス・チームの効率化とコストの削減に役立ちます。独自のニーズに合わせて、使いやすいシステムを構成できます。 eMaint CMMSの詳細
eMaint CMMSを使えば、ワークフローを最適化してコストを削減し、予防メンテナンスのスケジュールを自動化して、資産の健全性を延ばせます。強力なeMaintダッシュボード・レポート機能を使用して、メンテナンス管理活動を包括的に把握できます。チームは、ノートパソコン、PC、モバイルデバイス、またはタブレットを使用して、クラウドを介してどこからでも保存されたデータにアクセスできます。資産状態が変化した場合、メールアラートを自動的に受信します。 eMaint CMMSの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
サービス・チケット、コスト、およびベンダーを管理するためのCMMSソフトウェア。迅速な導入を支援する専門家サポート。15日間の無料トライアルを試してください。 EZOfficeInventoryの詳細
この保守管理ソフトウェアでは、メンテナンス・コストの追跡、サービスのスケジュール、ベンダーの管理、およびアラートのカスタマイズを通して、より優れた制御を実現することができます。このCMMSソフトウェアには、QRコードとバーコード・ラベルをスキャンし、外出先でサービス・チケットを管理するためのモバイル・アプリが含まれています。完全なメンテナンス履歴と実用的なサービス・レポートを備えて、あらゆる予防保全のニーズに欠かすことができないソフトウェア。RFIDおよびZendeskとのシームレスな統合。15日間の無料トライアルを利用できます。 EZOfficeInventoryの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
CRM、POS、Webサイト、Eコマース、販売、会計、在庫、人事、マーケティングなどを管理する統合アプリのオープンソース・スイートです。 Odooの詳細
Odooは、完全に統合されたカスタマイズ可能なオープンソース・ソフトウェアで、専門的な観点から開発された使いやすいビジネス・アプリケーションを搭載しています。Odooの直感的に利用できるデータベースは、CRM、販売、プロジェクト、製造、在庫、会計をはじめとする、大半のビジネスニーズを満たすことができます。Odooは、企業の規模 (または予算) に関わらず、あらゆる企業のニーズを満たすように開発された、オールインワンのソフトウェア・ソリューションです。 Odooの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Felix cloud based condition monitoring assessments reporter helps you get the most out of your condition monitoring program. Felixの詳細
Felix is a single repository for all information, assessments, evidence, feedback, and learnings regarding the health of your assets. It brings together all condition monitoring disciplines, (vibration analysis, thermography, oil analysis, operator rounds, inspections etc.) in a normalised fashion, and provides a collaboration and communication mechanism for all those concerned with condition monitoring or predictive maintenance of your physical assets. Felixの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
VAIL-CMMSは、企業の資産監視、作業指示の管理、予防保守計画などを支援するコンピュータ化された保守管理システム (CMMS) ソリューションです。 VAIL-CMMSの詳細
CMMSは、電力会社の保守ポリシー、プログラム、およびサポート・システムの計画、測定、最適化を支援する手段です。最小限のビジネス・リスクと保守コストで最大限のネットワーク信頼性を確保できます。 VelosiのCMMSモジュールは、検査メンテナンスの終了まで、通知や作業指示の処理などの技術オブジェクトのライフサイクル全体に対応できます。主な

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Fully customizable cloud-based maintenance management platform with iOS and Android apps for full maintenance tracking and reporting.
The industry¿s most customizable and flexible asset tracking platform makes planning and executing your entire maintenance management process easy. ASSET PANDA¿S custom fields, workflows, notifications and reports enable you to generate work orders, track maintenance activity, keep detailed historical data, and keep everyone in the loop. Plus, our cloud-based solution is designed for mobile and desktop devices you already own so your entire organization will have access anytime, anywhere. Asset Pandaの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
UpKeepは、作業指示、施設、資産管理の合理化において高い評価を受けるモバイル・ファーストのメンテナンス管理ソフトウェアです。
UpKeepは、業界トップレベルのメンテナンス管理ツールです。チームにとって最新のユーザー・フレンドリーなソリューションを手に入れましょう。デスクトップからスマートフォン、さらにはタブレットまで、時間や場所を問わず簡単にUpKeepにアクセスできます。外出先で作業指示を作成したり、タスクの更新時に通知を受け取ったり、資産が低下した際にアプリから直接アラートを受信したりできるため、これまで以上に効率的にビジネスを運営できます。ダウンロードと登録は100%無料です。 UpKeepの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
The fastest, easiest, and highest value maintenance software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your maintenance business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. mHelpDeskの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Verizon Connect's maintenance management software for small to medium-sized businesses with fleet sizes of 5 or more vehicles.
Verizon Connect's maintenance management software for small to medium-sized businesses can help you uncover hidden costs while revealing the potential for greater efficiency. Use our smart dashboards and reporting tools to analyze trends and accurately measure your fleet's performance. With around-the-clock monitoring, you can effectively manage unsafe behavior, unauthorized use or deviations from standard procedure. You'll soon know where you can save, and operate a more efficient fleet. Verizon Connectの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
With QuickBooks Online Advanced (Save 50% on the first three months), you can organize your books, complete tasks faster with automated approvals, reminders, batch invoicing and customized access by role. Turn invoices into estimates, and track project profitability with advanced reporting. Easily track labor, payroll, and other expenses with our TSheets integration. QuickBooks Online Advance comes with 24/7 premium support. QuickBooks Online Advancedの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Jobberの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Rockwell Automationのグループ企業であるFiixは、アップタイムの目標を達成するためのメンテナンスの計画、追跡、最適化を行う優れたCMMSソフトウェアを提供します。
Rockwell Automation企業のFiixを使用すると、メンテナンスの計画、追跡、最適化を容易に行うことができます。FiixのクラウドベースおよびAI搭載のメンテナンス管理ソフトウェアは、資産や在庫の整理、作業の管理、ビジネス・システムの接続、データ主導型の意思決定を支援します。作業、部品、コスト、スケジュール、KPIを包括的に見渡せるため、アセットを健全に保ち、アップタイムを増大することができます。オンラインでもオフラインでも、タスクのスケジュール設定と優先順位付けを行い、完了することのできるデスクトップおよびモバイル・アプリです。 Fiixの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud.
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud. It helps companies of different sectors and sizes to keep track of their operations, manage work orders, equipment and suppliers from a single platform. Plan, assign, execute and report all tasks and KPIs directly to technicians or suppliers from the App. No matter what device you use, Fracttal One gives you total accessibility and the best experience. Fracttalの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
The eSPACE Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Take us on a free test drive for 30 days or request a free demo today! eSPACEの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
FMX¿s maintenance management software streamlines processes, increases asset productivity, and turns actionable insights into results.
FMX offers configurable maintenance management software that helps organizations streamline processes, increase asset productivity, and turn actionable insights into meaningful results. The software decreases work order resolution time, organizes preventive maintenance tasks, and allows you to manage your equipment and assets all in one easy-to-use system. When you choose FMX as your solution, we will make it our priority to help you achieve operational excellence and improve your bottom line. FMXの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Applicable for most industries, Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management solution.
Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management solution. Its flexible platform and essential CMMS features suit a variety of industry needs, from manufacturing to healthcare hospitality to education and more. Hippo makes the complex simple with its graphical interface, and friendly support team. With over ten years of experience, Hippo has been instrumental in streamlining maintenance operations for hundreds of organizations. Hippo CMMSの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
The app for trade contractors & service businesses to cut paperwork, provide amazing service, and run a more productive business.
ServiceM8 is the app for trade contractors & service businesses, such as plumbing, electrical, HVAC & refrigeration, locksmiths, cleaners & gardeners — any kind of small business which manages jobs & staff in the field. We're a job, staff & client management solution, with everything to run your day-to-day in one place — digital job cards, scheduling, quotes, staff locations, client emails & texts, job notes & photos, online bookings, forms, asset management, invoicing & payments. ServiceM8の詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Web-based solution for work order tracking, preventive maintenance, asset management, and inventory tracking.
Accruents Maintenance Connection is a browser-based SaaS application built for the real-time maintenance and management of your organizational assets. Maintenance Connection is a unique solution that combines the benefits of a computerized maintenance management system (CMMS) and the scalability of an enterprise asset management (EAM) software. Maintenance Connectionの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Affordable and Easy to Use Web CMMS to Create Workorders, PM's, Email Notifications, Reports, Budgets, Part Stock and much more...
SS-CMMS - The Worlds Most Affordable and Easy To Use CMMS has grown over the years into a feature rich CMMS which offers Work Orders, PM's, Parts, Budget, Scheduling, Reporting, Email Notifications, Create WOs by Email, Multiple users (no limit) and more. Now with mobile Apps. Try our FREE TRIAL today! SS-CMMSの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Silvertrac Software is a real-time security guard reporting tool that allows users to report incident, maintenance, & parking issues.
Silvertrac is a Security Guard Management & Incident Reporting System that allows users to complete guard tour shifts, report incidents, respond to tasks, and scan checkpoints to a live issue monitor. While in the field, users can take pictures, record audio, and take notes to generate automated reports easily from our mobile app. All of this info is available in powerful reports that track data, analyze trends, and give you & your clients the important details you need to improve your operation Silvertrac Softwareの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
MaintainXは、効率性とリアルタイムのインサイトを向上させるモバイルファーストの作業指示および手順のデジタル化ソフトウェアです。使いやすい製品です。
MaintainXは、企業が事後的および予防的なメンテナンスを追跡し、安全検査、品質検査、および操作チェックリストなどの日常業務を管理するのを支援します。 次のようなクリップボードに取り付けられていたものをデジタル化することができます。 - 安全手順 - 環境チェックリスト - 工具および計測のレポート - メンテナンス手順 - 監査/検査ワークフロー - 研修チェックリスト また、現場からリアルタイムのビジネスのインサイトを提供することで、業務リーダーがより効率的に活動できるよう支援します。 MaintainXの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
An easy to use, affordable and straightforward maintenance tracking solution designed for trades.
GoCodes provides an affordable and straightforward maintenance management solution that helps you track and manage maintenance on the go. Just use our mobile scanner app to scan the item and view and update maintenance records in seconds. We make it easy. Best of all, we include patented QR code tags so your up and running fast. GoCodesの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Maxpanda continues to disrupt the CMMS industry with software that's faster, better and more affordable Starter plans @ $99/month.
Starter plans @ $99/m for the ENTIRE ORGANIZATION and always include UNLIMITED USERS & SUPPORT. Imagine having No Setup Costs, No Contract, Unlimited Users while being gentle on the company's pocket book. Maxpanda is partnered with Amazon's AWS so the only thing you and your team will ever need is a smartphone, tablet or laptop. START TODAY: Sign up now for a 7 day Free Trial or request a free DEMO to compare Maxpanda against all the other overpriced CMMS. Maxpanda CMMSの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
iAuditorは、現場全体の有効性をリアルタイムで可視化することで、企業がベスト・プラクティスを更新して配信することを可能にします。
iAuditorは、安全性、品質、管理、業務のために、あらゆる業界で毎月200万件以上の検査に利用されています。 世界中で25,000以上の企業が年間6億件以上の検査に利用し、職場の安全と品質を改善しています。 検査データはリアルタイムで取得されるため、検査漏れや不合格品を瞬時に特定し、リスクを迅速に軽減することができます。

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Asset Essentials™ is a cloud-based CMMS platform developed to reduce maintenance costs, improve productivity and make smarter decisions
Asset Essentials™ is a next-generation CMMS platform for smarter, more efficient maintenance and operations. Over 12,000 operations leaders utilize this system to manage more than 49 million assets and 386 million work orders. This user-friendly platform empowers organizations to cut maintenance costs, improve productivity and make smarter operations decisions. From organizing work orders to extending asset life-cycle to custom reporting, it’s all at your fingertips in this centralized platform. Asset Essentialsの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Maintenance Management Software, CMMS. Analysis, report and KPI, Preventive Maintenance. We´re one of the Best CMMS in the world.
ManWinWin Software has 40 years of experience and know-how, and has a multilingual concept: is available in Portuguese, English, Spanish, French, Italian, Russian, Romanian, Czech, Norwegian, Polish, Thai, Vietnamese, German, Chinese and more. Our user-friendly technology makes your maintenance processes easier and faster. Our software has thousands of users in more than 115 countries in the World. We humanize the technology, people always come first. ManWinWinの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
BigChange Job Management Platform plans, manages, schedules & tracks your maintenance jobs in one paperless solution.
BigChange Job Management Platform is the paperless way for maintenance companies to plan, manage, schedule & track maintenance jobs in one simple to use and easy to integrate platform. BigChange helps maintenance companies across the UK to win more work, increase the capacity of their teams, accelerate invoicing & transform cash flow, all whilst reducing operational costs and admin time. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. BigChangeの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
MPulseのローカル/ブラウザベースのメンテナンス管理ソフトウェアは、信頼性の高いスケジューリング、追跡、報告機能を搭載したメンテナンス・ツールを提供します。
MPulseの使いやすいメンテナンス管理ソリューションは、機器や設備のメンテナンスを行う組織に信頼性の高いスケジューリング、追跡、レポート・ツールを提供します。MPulseの使命は、あらゆる規模の組織のメンテナンス業務の生産性と効率性を向上させることです。新しいMPulse Infinity Tierのユーザー数は無制限なので、簡単に拡張性を実現することができます。現在の顧客は、公立学校内の小さな店舗、レストラン、小売店から大企業のグローバルなメンテナンス部門まで多岐にわたります。 MPulseの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Maintenance management software that integrates tools for complete PM control, storeroom management, and purchasing management.
Mapcon Technologies, Inc. has both a Lite and Pro CMMS, along with various advanced modules to help you get the system that fits your needs perfectly. They allow users to install it themselves on their own server, or they can host it for you. Their software pricing is based on concurrent users instead of individual licenses, which saves companies money. Mapcon has all the features of a typical system, plus many others, like advanced reporting tools, a robust mobile app, and many others. MAPCONの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
リソースを計画し、タスクをスケジュールしてプロジェクトを管理するためのインタラクティブなガント・チャートを提供するマルチユーザー・オンライン・コラボレーション・ソフトウェア。
Gantticは、人材、プロジェクト、ツール、および施設などの計画で使用されているリソース・スケジュール設定およびプロジェクト・ポートフォリオ管理ソフトウェアです。柔軟なWebベースのアプリは、既存のワークフローと統合できます。プロジェクト、タスク、およびリソースの高レベルの概要を把握できます。ガント・チャート、カンバン・ボード、レポート、およびグラフで進行状況を追跡し、チームの透明性を高めてリソースの最適な使用を確実にします。まずは無料トライアルから始めて、世界中のチームがそれぞれのユニークなニーズを満たすためにGantticを信頼している理由を確かめてください。 Gantticの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
ManagerPlus is the asset management platform you need to take your maintenance management to the next level.
With ManagerPlus, never lose track of maintenance schedules, and make sure you have the inventory to complete your maintenance. No matter what kind of assets you need to maintain, ManagerPlus has you covered. As a SaaS based platform, ManagerPlus can be accessed from anywhere via our mobile app, with or without internet access. ManagerPlus is the asset management platform you need to take your maintenance management to the next level. ManagerPlusの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
強力で手頃な価格で、かつ使いやすいオールインワンの従業員アプリ。特にモバイル・ワークフォースに適しています。無料で始めましょう。
何千人もの不動産マネージャーが、Connecteamのオールインワン従業員管理アプリを信頼して、不動産管理ビジネスを運営しています。Connecteamは、社内コミュニケーション、自動ワークフロー、スケジュールに従ったメンテナンス作業員の派遣など、ファシリティマネジメントビジネスの業務に対応できます。今すぐ無料で始めましょう。

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Facilities management, solved.
NETfacilities is the industry's most comprehensive, easy-to-use CMMS solution for facilities management. With so many features and intuitive flexibility, there is simply no better solution for controlling costs, improving productivity, and managing your assets and work orders. Whether you're in the field or at the office, NETfacilities provides a holistic view of your organization. NetFacilitiesの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Loc8 is a job & asset management platform for businesses of all sizes. Manage assets, quotes, jobs, invoices, schedules & integrations.
Manage your service business with Loc8. Anywhere, anytime manage jobs, quotes, invoices, assets and people. Integrate with Xero, QuickBooks, Sage or MYOB to get paid faster. See workforce location and job status in real time, anytime. Manage projects, assets, planned maintenance, training, inventory and service level agreements while automating communications with your customers to deliver better service. Get started on your own or get help from our free, dedicated support team. Loc8の詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
AssetTiger is a cloud-based fixed asset management tool with features such as barcode scanning, maintenance scheduling, and more.
AssetTiger is a free (for first 250 assets) easy to use, fully functioning solution for all your fixed asset management needs. The program offers all of your assets at your fingertips in a sleek, easy-to-understand, custom website. Link your worksites around the world with access whenever you need it. As long as you can connect to the internet, you can access our system from your computer, smartphone, or tablet eliminating needs to purchase extra equipment. AssetTigerの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Limble CMMSの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
面倒な手間なしで、機器を管理できます。 機器を追跡、分析、整理することができます。
CHEQROOMは、移動の多いメーカー企業に選ばれている機器管理ソフトウェアです。 頻繁に移動する高価な機器を完全に可視化し、ユーザーのアカウンタビリティを高め、あらゆる機器の使用状況や状態を把握できます。 どこからでも、好きな時に。

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Organize building information for commercial construction. Collaborate with the team and work efficiently. Reduce Handover Delays
OmTrak Construction Software is ideal for use during the commercial construction of facilities, schools, malls, and infrastructure. OmTrak manages critical building information and allows easy project collaboration between owners, architects, builders and contractors. OmTraks tools will streamline construction tasks and produce quality building information for handover, saving thousands of dollars and reducing delays. Digital handover files easily transfer to Facility Management Systems. OmTrakの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
AUTOsist gives you a simple & affordable web-based solution to track fleet maintenance, inspections, and other important records.
Need a better way to track fleet maintenance? We give you a simple and easy way to track services, inspection checklists, setup reminders, track fuel, manage parts inventory & other important records. Our system is web based with a mobile app for both iOS and Android so you can manage your fleet on the go, anytime, anywhere. Easily assign different users with permission control. Try it risk free - No contracts with simple, flexible pricing. AUTOsistの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Modernize Maintenance with an industry best CMMS solution for small to large companies. On-Premise or Cloud-based editions available.
Ready to Modernize Maintenance? The flexible, powerful, and user-friendly MaintiMizer has been a CMMS leader for over 30 years. We built our company on the belief that a CMMS should be able to adapt to any environment, whether it be on-premise or in the cloud. This coupled with our world-class support team has enabled us to boost bottom lines and improve efficiency for companies in industries ranging from food/beverage to manufacturing to logistics and everything in between. MaintiMizerの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Take your company mobile, manage tasks, sales, quoting, work orders, maintenance, recurring contracts, timesheets, invoicing and more!
ServiceBox manages the end to end business process for the Commercial Service Contractor. With our web based software you can connect the office and the field techs instantly. Create quotes, work orders, scheduling, invoicing, payments, inventory, ongoing maintenance, recurring work, timesheets and much more. Customer that utilize ServiceBox see significant improvements to their overall workflow and reduce time to process paper by 96%. This leads to your bottom line and significant growth. ServiceBoxの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
TheWorxHub by Dude Solutions is a cloud-based maintenance management solution designed for both healthcare and senior living.
TheWorxHub by Dude Solutions is a cloud-based, mobile solution to help you prioritize, manage and ensure completion of compliance-related maintenance and more. With TheWorxHub, you can more efficiently manage across your operations, including work orders, assets, compliance tasks, preventive maintenance, inventory and housekeeping. Our award-winning CMMS empowers 1,600+ healthcare and senior living organizations to improve compliance, communication and safety all in one, easy-to-use system. TheWorxHubの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
ワークフローを最適化し、コミュニケーションを強化し、施設の継続的なメンテナンスを可視化することができます。
小売業者とレストランのコミュニケーションおよび解決管理。 複数の小売サイトを管理するには、調整された計画、コミュニケーション、実行を通して、企業の経営戦略を効果的に実行する必要があります。 Big Sky Technologiesは、複数サイトの小売業務に影響する問題をキャプチャ、追跡、管理、解決するための高度な通信および解決管理システムを提供しています。

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
ISO 9001などをサポートするシンプルな校正管理。無制限のユーザー。AndroidおよびiOS用モバイル・アプリ。マルチサイト・ダッシュボード。
すべてのアカウントで無制限のユーザー数 (シート・ライセンスなし)。 すべての場所でGageListアカウントを統合するマルチサイト・コントロール・パネル。 フル機能を備えたiOSおよびAndroid向けのコンパニオン・モバイル・アプリ。 追加料金は一切発生しません。 時間や場所、デバイスに制限されることなくゲージを管理できます。データ移行コンシェルジュが利用可能です。非常に簡単で、トレーニングは不要です。オンラインでサインアップして最初の記録を入力するまでの時間は5分程度です。校正のスケジューリングとメール通知の自動化。 GageListの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
simPRO is a field service management software solution w/ powerful features to help you efficiently streamline maintenance operations.
simPRO is a complete field service management software solution with powerful features to easily manage preventive and reactive maintenance. Automate your processes, capture test readings in real time, stay compliant with detailed checklists, and generate data-driven reports for increased efficiency and business success. Increase your profits and provide superior service with the help of simPRO's maintenance management tools and software solutions for all areas of your workflow. simPROの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Ultimoの保守管理ソフトウェアを使用すると、可能な限りコストを抑えたうえで資産を良い状態に保つことができます。
保守部門を含むすべての部門には独自のニーズがあります。しかし、重要なのは、可能な限りコストを抑えたうえで資産を良い状態に保つことです。Ultimoの保守管理ソフトウェアを使用すると、作業効率を改善し、迅速にコストを削減できます。資産のアップタイムの改善や関連するステークホルダー間のコミュニケーションの改善など他の目標がある場合でも、Ultimoが役に立ちます。

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Fullbay makes tracking maintenance and repairs easy. Create work orders, convert them into QuickBooks invoices, and more.
Industry-leading maintenance management software makes it easy to create clear, comprehensive work orders. When it¿s time to settle up, our QuickBooks integration lets you convert these work orders to an invoice with the click of a button. Better parts management, extremely detailed repair histories, total shop transparency, and more efficient techs are just the tip of the robust features on offer. Fullbay lives in the cloud, so you can access it anywhere from an internet-equipped device. Fullbayの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Intuitive solutions earning powerful results to help commercial service businesses dominate their competition.
Wingmate engages your field staff, on the go, to generate new sales, improve service & communicate in real-time. Our solution is comprised of a Mobile App for your staff on the move to capture/report intel and send it back to your team at the office. Our Simple CRM - management dashboard (Web-based CRM) enables two-way communication & tracking between both your sales staff and team in the field. Wingmateの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Flightdocsは、24時間365日体制のアナリスト・サポートにより、Webおよびアプリベースの航空機メンテナンス、在庫追跡、フライトスケジューリング機能を提供します
ATP Flightdocsは、飛行部門管理を対象とした高い水準のアプリケーションです。2003年以来、Flightdocsは高度なテクノロジーとカスタマーサービスを活用し、メンテナンスや在庫追跡で高いレベルの安全性、品質、効率を満たせるよう航空会社を支援してきました。

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴
Infraspeak is the platform that brings connectivity, flexibility and intelligence to any maintenance management operation.
Forget the old CMMS. When it comes to maintenance management software, Infraspeak's your best bet. Infraspeak is an Intelligent Maintenance Management Platform (IMMP) that brings outstanding connectivity, flexibility and intelligence to maintenance operations everywhere. Infraspeak allows you to build your own, custom, maintenance management solution capable of answering your own operational challenges. Talk to us and gain the intelligence you need to take your operations into the future. Infraspeakの詳細

機能

  • 在庫管理
  • スケジューリング
  • 作業発注管理
  • 予防メンテナンス
  • 技術者管理
  • サービス履歴