日本 日本製品のみ表示
280件の結果
Caspioはオールインワン型のクラウド・プラットフォームです。コーディングを実施する必要なく、コンプライアンスに準拠した医療スケジューリング・アプリケーション構築に必要なものを提供します。 Caspioの詳細
Caspioは業界をリードするローコード・プラットフォームです。コーディングを実施する必要なく、コンプライアンスに準拠した医療スケジューリング・アプリケーションを構築することができます。Forrester Researchにて「リーダー」にランク付けされたCaspioでは、組織の特定のニーズを満たすために構築されたカスタマイズ可能なオールインワンのクラウド・プラットフォームを使用して、効率的なコラボレーション、効果的な患者管理、個別化されたケアの提供を実施することができます。これらはITのオーバーヘッドなしで実現可能です。Caspioが大手医療機関から信頼されている理由をご覧ください。Caspioを無料でお試しください。 Caspioの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
医療機関向けのリマインダー付き医療スケジューリング・ソフトウェアです。顧客がオンラインで自ら予約できるようになります (無料版を利用できます)。 SimplyBook.meの詳細
SimplyBook.meは、広範な医療スケジューリング・ソフトウェアを提供します。プロフェッショナルな機能を備え、さまざまなオンラインのニーズに応えることができます。医療機関の紹介、予約受付の開始、リマインダーの送信、製品やサービス・アドオンの販売を行う機能的で優れたWebサイトを構築することができます。このソリューションを使用すると、予約時に顧客に質問をしたり、SOAPを提供したりすることができます。また、医療保険の相互運用性と説明責任に関する法律 (HIPAA) にも準拠しています。SimplyBook.meが医療業界に適したソリューションを提供している方法をご確認ください。 SimplyBook.meの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
カレンダーと同期し、顧客がミーティング、アポイントメント、および予約をスケジュールできるようにするスマートなスケジューリング・ツール。 Cogsworthの詳細
Webサイトやソーシャル・メディアへの埋め込み、およびメールの署名でのリンク共有が可能な予約ページを作成することができます。ロゴとカラーを追加して、独自の予約ページを構築することができます。内容を翻訳し、ページの言い回しを好みに合わせてカスタマイズすることができます。カスタム質問を追加して、アポイントメントのために顧客からデータを安全に収集することができます。Google、Outlook、またはAppleのカレンダーに接続して双方向同期を実現し、スケジュールに空きがある場合にのみ予約できるようにすることができます。GDPRおよびHIPAA準拠。セットアップは数分で完了します。 Cogsworthの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
この使いやすいオンライン・スケジューリング・ソフトウェアを利用すれば、患者の予約、キャンセル、リマインダー、決済を自動化することができます。
AcuityのHIPAAに準拠したセルフサービス型のスケジューリング・ソリューションなら、時間を節約しながら医療業務を整理することができます。Acuityのサポートは患者が予約を入れた瞬間から始まります。患者の受け入れ、ブランドでカスタマイズされた確認情報の送信、テキスト・メッセージやメールでのリマインダー送信、PHIの保存、空き状況に応じた患者によるリスケジュール対応、決済処理、患者の到着管理は、すべてAcuityに任せることができます。Acuityを使用すると、日常の業務がよりスムーズになります。ユーザーの手を煩わせるタスクはありません。 Acuity Schedulingの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Use Vagaro Medical Scheduling Software & Apps to get booked, process payments, send reminders & market your business. Starting at $25/m
Use our HIPAA-compliant medical scheduling software to manage and grow your business. Fully customize your schedule and access your calendar on any device. Change bookings with our easy drag and drop interface. Boost your productivity with online booking, integrated payment processing, marketing tools & more. Easily manage appointments & PHI. Automate waivers & SOAP Notes. Our Business App is the most downloaded/reviewed Apple & Android App. Pricing starts @ $25/mo, Free 1-Mo Trial. Vagaroの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Make the switch today to see why 100,000+ health and wellness entrepreneurs trust SimplePractice to run their business.
Focus on clients while SimplePractice does the rest. Maximize your availability by giving clients the option to request appointments online. After you approve a request, you can send paperless intakes and insurance forms directly from the Client Portal. Set up AutoPay to get paid on time, every time. Reduce no-shows with unlimited appointment reminders. Work on-the-go with our mobile app and integrated telehealth platform. Sign up for a free, 30-day trial today to try it out for yourself. SimplePracticeの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
NextGen Healthcare provides ambulatory practices with award-winning solutions along with dedicated support & professional services.
NextGen Healthcare is a leading healthcare software and services company that empowers the transformation of ambulatory care. Our smart, electronic health record solutions - NextGen Office (1-10 physicians) and NextGen Enterprise (10+ physicians) - help ambulatory practices alleviate the burden of documentation, advance clinical outcomes, connect with other health systems, elevate provider and patient satisfaction, streamline the revenue cycle, and foster healthier communities. NextGen Officeの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. When I Workの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Mental health EHR & therapy notes software for practices of all sizes. Lots of features and reports. Free 21 day trial.
EHR practice management software with Wiley Planners add-on, Telehealth for online therapy, mobile responsive interface, client portal, DSM/ICD codes, progress notes, treatment plans, discharge notes, review & co-sign notes, custom forms. Billing features: PQRS, claims & ERA/EOB, superbills, credit card service, batch invoice/claims. Sync with Google/iCal. Voice, text, email reminders. Tons of reports included: Payroll, Staff Billing, etc. Unlimited document storage, unlimited support. TheraNestの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Our award-winning healthcare IT solutions give providers greater control, so they can focus on what they do best.
athenaOne organizes the moment of care, performs administrative and quality services to ensure full payment, and tracks all physician orders so doctors can focus on what they do best. Deliver high quality care. With athenaOne, Doctors benefit from continuous access to the best practices of the nation’s largest clinical network, the most up-to-date and extensive quality rules and industry guidelines, and 24/7 support. athenaOneの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Trusted by over 100,000 mental health professionals, TherapyNotes software helps therapists manage their practices more efficiently.
Trusted by over 100,000 mental health professionals, TherapyNotes helps behavioral health therapists manage their practices more efficiently through an easy-to-use, secure platform for notes, billing, scheduling, and more. TherapyNotes simplifies administrative work, giving practitioners more time and energy to focus on providing effective care for their clients. TherapyNotesの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform.
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform. Companies turn to Branch to empower workers with tools like instant payments, free earned wage access, and cashless tips/mileage reimbursements. As part of our platform, workers receive the Branch Wallet: a digital wallet backed by a fee-free checking account, optional debit card, financial wellness tools, and rewards. Branchの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Web-based system designed with the agency's workflow in mind. Includes Marketing, Scheduling, Billing/Payroll integration, and more.
Designed for non-medical Personal Care and Medicaid agencies, AxisCare's award-winning, web-based scheduling, and management software allows agencies to manage and grow with confidence. With robust scheduling, GPS Mobile App, EVV, hospitalization tracking and metrics, medication reminders, payment processing with next day funding, billing/payroll integrations, custom forms + reporting, and more, AxisCare is the most flexible and easy-to-use scheduling software in the Home Care Industry. AxisCareの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
HIPAAツールを備えた医療スケジューリング・ソフトウェア。患者がオンラインで診療を予約できます。無料キャンセルを最大90%削減することができます。今すぐ利用できます。
10to8の医療スケジューリング・ソフトウェアは、世界中の診療所や医療従事者から信頼されています。患者データを確実に保護するために、HIPAA、Webコンテンツ・アクセシビリティ・ガイドライン (WCAG)、Data Security Protection (DSP) Toolkit、ISO 27001、一般データ保護規則 (GDPR)、カリフォルニア州消費者プライバシー法 (CCPA) に準拠しています。 カレンダーへのコントロールを維持しながら、患者が自分でオンラインで予約を入れて予約を管理できるようにします。インテリジェントなSMS、メール、音声によるリマインダー機能で、事務作業や無断キャンセルを最大90%削減することができます。 デモを予約するか、今すぐ無料でご利用ください。 10to8の詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
The trusted, proven billing technology for independent practices. Simplify your medical billing and maintain control of your practice.
With Kareo Billing, there's no better software to support your in-house billing process. Our web and mobile applications help your practice easily manage patients and the complications that come with billing insurance. Kareo is a proven platform trusted by more than 75,000 providers. Kareo Billing will automate your entire process so you can get paid faster. Kareo Billingの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Deputyを使用することで、社員のスケジュール作成、勤務時間と勤怠の追跡や休暇管理、タイムシートを給与計算へとワンクリック操作でエクスポートすることが可能となり、コンプライアンスを遵守することができます。
Deputyは、数々の受賞歴のある、優れたワークフォース管理ツールです。Deputyを使用することで、社員のスケジュールを数分で作成してワンクリック操作でチームに公開することができます。また、社員の休暇管理や勤務時間と勤怠の追跡を行い、タイムシートを給与計算へとシームレスに同期することができます。Deputyは、300社以上の主要なPOSおよび給与計算のプロバイダーと統合でき、エンドツーエンドで信頼性を提供します。iOSとAndroid用の無料アプリを使うことで、どこにいてもビジネスを管理できます。今すぐ無料トライアルを始めましょう。 Deputyの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
At only $99/month, our All-In-One Chiropractic EHR software allows you to manage your entire practice from a single screen.
Only $99/month, ChiroFusion offers an affordable, reliable and complete practice management solution specifically for Chiropractors. The software is web-based, meaning that there is never any software to download, install, update or maintain. Access your practice data from any internet connected device anywhere, anytime. ChiroFusion is PC, Mac & Tablet compatible. Grow your practice today with ChiroFusion. Currently serving over 14,000 happy users. ChiroFusionの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Enables interactive online eligibility verification, claims submission, and reporting for a low subscription fee.
NueMD's easy-to-use and customizable Appointment Module handles multi-physician, multi-day, or multi-office schedules with ease. Create new patients, schedule recurring appointments, and manage co-pays with just a few key strokes. Automated appointment reminders help reduce no-shows. NueMD allows you to easily track patient flow with a time-stamped record of check-in, visit, and departure time. Reduce your practices administrative burden, increase your profitability, and better serve your patie NueMDの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
DrChrono cloud-based mobile EHR with PM includes live claims feed, real time eligibility checks, custom templates and appt reminders.
DrChrono’s all-in-one cloud-based mobile EHR comes with speech-to-text and custom templates/forms to chart effectively. With DrChrono's practice management and medical billing software you get a live claims feed for billing and payment processing, HCFA/Superbill generation, and e-fax integration. Real-time eligibility checks help you check patients’ information, and you can send custom appointment reminders through email, SMS, or phone. For students please visit DrChrono University. DrChronoの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Mend is the Leading Telehealth & Patient Engagement Platform. Cut down no-show rates and engage more patients. Try today!
Best for 11+ Provider Groups. Single Digit No-Show Rates: AI, Telehealth, Telemedicine & Complete Digital Patient Management: Appointment Reminders, Patient Self-Scheduling, & Digital Forms. #1 Rated Support & Custom Workflows. Mend Has 98.3% Engagement, 99.85% Video Connection, & Single Digit No-Show Rates. Mend Has Automation Technology To Integrate With Any EHR, PMS, or Other Systems. Approximately 50% Of Our Customers Have Been Converts From Other Systems. Mendの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Practice Fusion is the #1 cloud-based ambulatory EHR in the U.S. for independent practices. Try for free.
Practice Fusion is the #1 cloud-based ambulatory EHR platform in the U.S. supporting over 20,000 medical practices in delivering better care to over 5 million patients a month. With a best-in-class satisfaction rate, Practice Fusion is committed to delivering intuitive and easy-to-use health IT solutions to independent medical practices. Access on most any device, intuitive charting, seamless e-prescribing, integrated policy support, hundreds of lab and imaging connections. Try for free. Practice Fusionの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
RXNT's integrated Scheduler solution improves patient engagement and practice efficiency across all of your locations.
Eliminate one of the biggest barriers to practice efficiency with RXNT's Scheduler tool that supports multiple locations, lets you send patient reminders, and will streamline administrative tasks with ease. View office appointments for the day, week, or month, sync with Google and Outlook calendars, download appointment reports, and check patient eligibility from one platform. Plus, connect with our Medical Billing system for a fully-integrated Practice Management solution. RXNTの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Pabau is a simple all-in-one solution to help manage every aspect of your clinical business.
Pabau is a simple all-in-one solution to help manage every aspect of your clinical business. Our system allows you to take your clinic completely paperless and craft the perfect experience for your clients, to ensure they leave happy and ready to re-book. With over 45 powerful features available it is safe to say that our system can handle whatever your clinic needs. Over 23,000 users trust Pabau to help manage their business. Book a demo now to find out why. Pabauの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
eClinicalWorks is a leader in healthcare IT, providing innovative, customizable Electronic Health Record (EHR) and Practice Management.
eClinicalWorks is a privately held leader in healthcare IT, providing comprehensive Electronic Health Record (EHR) and Practice Management (PM) solutions used by more than 850,000 providers in more than 20 countries. eClinicalWorksの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Therasoft Practice Management with integrated Teletherapy. Mobile apps with secure video and payments for Client & Therapist.
Switch to Therasoft. The Practice management platform starting at $69 a month per therapist. $99 per month for unlimited electronic claims and ERAs. Struggling with your UNPAID CLAIMS? Try our Receivables Management service. Ask about our Telehealth Bundle with Marketing, Management, Clinical and Billing - all-in-one COMPREHENSIVE package. A professional website. Secure Video. Credit card processing. Mobile Apps for Clinicians and clients in Android & iOS. ePrescribe available for psychiatrists Therasoft Onlineの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Dramatically improve your medical spa business performance while enhancing the customer experience with AestheticsPro!
AestheticsPro is the #1 complete HIPAA compliant cloud-based medspa software. We are here to fundamentally improve medical spa business performance for practitioners and owners while enhancing the customer experience and lives of their clients. Modern medispas need online scheduling, EHR and E-records creation and management, merchant services, and vital marketing solutions all integrated into 1 software solution. Create a competitive edge today by optimizing your growth with us! AestheticsProの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Spend more time with your patients, not your EHR. A fully configured and cloud-based platform that compliments your preferred workflows
Enhance patient care with InSync's fully integrated, easy-to-use, cloud-based healthcare IT solutions tailored to Mental Health, Substance Abuse, and PTOTST practices and agencies. See how InSync can help you grow your practice, maintain compliance and increase productivity and profitability. Configured specifically to your practice and workflows. EMR, practice management, medical billing, telemedicine, patient portal, revenue cycle management and medical transcription. InSync Healthcare Solutionsの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Booking Pages Builder, Unlimited customized and optimized booking pages for all your bookings.
Booking Pages Platform that allows for unlimited customized landing pages. Two-Week Free Trial with all our Features is available! Ask us about the top 5 Features we have that none of our competitors offer! We give you a full web/landing page that will make you proud to share with your clients. We integrate with your existing calendars as well as with MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier and more! Find out why we have grown to over 40,000 users in 100+ countries in the last 12 months. Book Like A Bossの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
20万社以上の中規模から大規模の企業、およびグローバルに成長中の企業から信頼されている多機能なアポイントメント・スケジューリング・ソフトウェアです。
Appointyは、教育、IT、小売、政府、金融サービス、ヘルスケア、美容、ウェルネスなど、多くの分野の企業や機関の顧客管理、スタッフのスケジューリング、マーケティングを合理化しながら時間の節約と予約の自動化を支援します。予約の管理、SMSやメールによる自動リマインダーの送信、ソーシャル・メディアからの予約の受付、Googleカレンダーとの統合、オンライン前払金の受付、資源と従業員のスケジューリングなどを使いやすい単一インタフェースから行うことができます。 Appointyの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Send secure intake and consent forms privately to your clients. HIPAA compliant, e-signature support, online booking and payment
IntakeQ provides beautiful and secure electronic intake forms for health professionals, enabling them to offer an amazing onboarding experience, while also optimizing and streamlining the intake process. As a bonus, IntakeQ also offers powerful practice management features, including scheduling, payment, appointment reminders, secure messaging, telehealth, invoicing and insurance billing. Affordable pricing, 14-day free trial, no credit card required, no software to install. IntakeQの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Compulink Healthcare Solutions is an integrated hybrid medical solution that provides medical service providers wide functionalities.
Compulink’s Advantage SMART Practice® is an all-in-one database EHR solution for specialty practices such as optometry, ophthalmology, orthopaedics, mental health, and more. Available cloud-based or server, Advantage includes smart features to help speed documentation and streamline practice workflow, including: specialty specific EHR, practice management, telehealth, patient engagement, eFax, EPCS, imaging/PACS, lab integration, inventory, optical POS (for eyecare), MIPS, e-commerce, and more. Compulink Healthcare Solutionsの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Everything you need to run a better practice. Practice management software that offers charting, scheduling, billing, payments & more.
Everything you need to run a better practice. Noterro is an online clinic management tool for Massage Therapists, Physiotherapists, Chiropractors, and other health care providers. Our practice management software comes equipped with features such as medical charting software, SOAP notes software, predictive charting, patient assessment software and more to help you run a better practice Noterroの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Practice management solution that helps medical institutions manage workflow processes with billing, appointment scheduling and more.
Practice management solution that helps medical institutions manage workflow processes with billing, appointment scheduling and more. ECLIPSEの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Modernize your practice with Jane: An all-in-one practice management solution with everything you need to create a thriving business.
Allow us to introduce you to someone special, meet Jane! We're an all-in-one practice management solution with a team of real humans who want to help you manage and grow your business. Available online and on any device, Jane offers branded online booking, beautiful scheduling, custom electronic documentation (EMR), online intake forms, patient reminders, integrated payment processing, and optional insurance management. Janeの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
TimeTap is a feature-rich, highly customizable appointment scheduling tool trusted by medical institutions around the world.
TimeTap is a feature-rich online medical scheduling tool that streamlines appointment booking for esteemed institutions around the world and provides a client-focused approach. TimeTap’s scheduling software is designed for medium to large healthcare organizations that need a customized scheduling solution. TimeTap can manage scheduling for multiple staff and locations, patients and so much more. Our software is HIPAA and GDPR compliant – giving you a highly secure software that you can trust. TimeTapの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
We tie all the components of EMR, Practice Management, and Revenue Cycle Management into one integrated solution for urgent cares.
Experity (formerly Practice Velocity & DocuTap) is a cloud-based electronic medical records (EMR), practice management, and medical billing software solution built for on-demand care providers of all sizes and specialties including occupational medicine, pediatrics, and primary care. Experitys EMR/PM is desktop- and mobile-compatible, scalable, and provides complete clinical workflow and charting solutions from patient registration through discharge. Experityの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves.
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves. And we’re still leading! Let us show you what you should expect from an integrated, patient acquisition and engagement solution! As the individual practices we started out serving have grown, we’ve added specialized features for multi-unit operations. We now support many of the nation’s largest health systems and retail-based networks. Solutionreachの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
相談時間の増加と。顧客満足度の向上を。少ない労力で実現します。 vcitaは 診療業務のために設計されたHIPAA準拠のスケジューリング・ツールです。無料トライアルをお試しください。
半分の時間で予約を倍増することが可能です。患者による無料相談のスケジュール設定、治療の予約設定や支払い、イベントの登録を24時間年中無休で任意のデバイスからオンラインで実行することができます。理学療法士、カイロプラクター、歯科医院、栄養士に最適なvcitaにはカスタマイズ可能なスケジューリング・ページがあり、患者は、サービスや空き状況を確認し、個別の患者ポータルを参照することができます。Webサイト、ローカル・リスティング広告、メール、およびソーシャル・メディアに簡単に接続し、リードや売上を拡大することができます。 vcitaの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Over 200 different therapy note templates designed by industry professionals. Simple, fast and easy to use. Full-featured software.
My Clients Plus is a leading provider of web-based billing and practice management software to healthcare industry. Ideal for individual and group practices with focus on behavioral, occupational, speech, physical therapy and other healthcare specialties. HIPAA compliant and meeting insurance industry standards. Our affordable price and powerful features simply make us one of the best values ever. Choose from over 200 therapy note templates designed by professionals like you. My Clients Plusの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Designed by healthcare professionals, for healthcare professionals. Rotageek is a revolutionary rostering solution.
Designed by healthcare professionals, for healthcare professionals. Rotageek is a revolutionary rostering solution which goes beyond traditional rotas, helping healthcare organisations save time, support self-rostering and create smart, optimised rotas. Rotageekの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
TimeClock Plus is a flexible, subscription-based workforce management software solution hosted in the cloud. Request a Free Demo today.
TimeClock Plus (by TCP Software) is a flexible, subscription-based workforce management software solution hosted in the cloud. With this tool, organizations from any industry can effectively track time and labor, create and deploy schedules, manage leave and absences, generate reports and more. Using TimeClock Plus, organizations gain deeper insights into their workforce's labor and can automate daily or routine workflows such as payroll processing that exhaust time and money. TimeClock Plusの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Customizable calendar views for quick booking, and optional online patient scheduling portal embedded into your practice’s website.
Scheduling is straightforward, with the ability to filter criteria and toggle between calendars to book appointments – tomorrow or in three months. Benchmark PMの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
モバイル・ワークフォースに特化した、パワフルで手頃な、そして使いやすいオールインワン型のモバイル従業員アプリ。無料で始めましょう。
Connecteamは、医療スケジューリングおよびチーム管理のアプリです。1つのアプリで次の業務を実施できます。マネージャーがモバイル・ファーストのカスタム・チェックリスト、フォームおよびレポートを使用して、ビジネスをオートパイロットに切り替え、時間を節約し、生産性を向上させます。GPS搭載タイムクロックを使用してシフトをスケジューリングし、勤務時間を追跡できます。また、従業員のコミュニケーションを簡素化し、専門スキルを強化し、日々のタスクを管理できます。今すぐ無料で始めましょう。 Connecteamの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Square Appointments is an all-in-one scheduling POS for booking, payments, and team management.
Running a business is hard enough, especially if you're juggling multiple tools to do different things. Square Appointments is an integrated POS that comes with online scheduling and payment processing so that you can run your whole business from one place. It's a one-stop-shop solution that helps you save time and stay organized because it's customized for businesses who run on appointments. Square Appointments is now free for individuals, and really affordable for teams. Square Appointmentsの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Next-generation cloud-based software that transforms, innovates and automates the way vets run their practices.
ezyVet is the next generation in cloud-based Practice Management software. An easy-to-use, all-in-one solution for Primary Care, Emergency, Specialty, and Universities. ezyVet is packed full of tools and features to help your practice function to its full potential. Improve workflows, collect data and make better business decisions. With 24/7 support and integrations with a host of quality partners, ezyVet offers a truly connected solution. ezyVetの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Cloud-based, specialty-specific EHR and all-in-one system for practices and ASCs, designed to help save time and adapt to each user.
Physician practices for Allergy, Dermatology, Gastroenterology, OBGYN, Ophthalmology, Orthopedics, Otolaryngology, Allergy, Pain Mgmt., Plastic Surgery, Podiatry, and Urology; ASCs for Ophthalmology and GI. ModMedの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
PatientPop makes it easy for patients to schedule and confirm appointments. We convert visitors into patients anywhere they find you.
PatientPop makes it easier for patients to schedule and confirm appointments. With our easy online booking available across the web, visitors convert into patients anywhere they find you. Our universal scheduling solution is available on 50+ sites including Google, Yelp, Facebook, and many more. Experience a more efficient way of booking appointments using far less time. We also integrate with the most widely used EMRs to help you enhance your patient connection and deliver the best experience. PatientPopの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
Cerner Ambulatory supports more than 55 specialties by delivering integrated clinical and financial solutions and services.
Cerner's PowerChart Ambulatory EHR ensures the right clinicians have the right information at the right time and place to make the best possible decisions. We believe that with information technology and coordination, health care becomes safer, more effective and available to communities worldwide. Cerner PowerChart Ambulatory EHRの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
AppointmentPlusスケジューリング・ソフトウェアは、HIPAAおよび一般データ保護規則 (GDPR) に準拠しており、何千ものヘルスケア企業における時間の節約に貢献してきました。
COVID-19検査、インフルエンザまたはワクチン接種、生体認証検査、献血、企業ウェルネス、病院、薬物治験、その他の医療関連ユースケースに最適な予約スケジューリング・ソフトウェア。AppointmentPlusは医療保険の相互運用性と説明責任に関する法律 (HIPAA) に準拠しており、患者はオンラインで予約することができます。ヘルスケア業界の多くの企業で使用されています。プラットフォームを通じて約10億件の予約が安全に行われています。 DaySmart Appointmentsの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント
It is not only a comprehensive PM/EMR system, but a robust marketing and patient acquisition software.
PatientNow provides comprehensive EMR, practice management, and patient engagement software in the elective medical industry. Streamline practice operations, improve efficiency, and drive revenue with one software partner. Paperless Office Electronic Charting Lab Interface Patient Portal Scheduling & Booking Memberships & Loyalty Rewards Appointment Reminders Pathways Email Automation Integrated Payment Processing Botox Banking API Integrations Patient Financing Powerful KPI Reporting And More PatientNowの詳細

機能

  • アポイントメントのスケジューリング
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 医師管理
  • セルフサービスポータル
  • マルチロケーション
  • 定期アポイントメント