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Capterraが無料の理由
ZhenHub enables modern retailers to execute global logistics operations with ONE-CLICK. ZhenHubの詳細
ZhenHub enables modern retailers to execute global logistics operations with ONE-CLICK. Manage inventory and orders, track packages and fulfill your orders instantly. We have created a FREE platform for merchants to easily manage their inventory, integrate with sales channels like Shopify and fulfill their orders. No more messing around with Excel spreadsheets and checking whether your data is correct. Signup for a FREE account now www.zhenhub.com/signup.html ZhenHubの詳細
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Manufacturing ERP software for total visibility. Manage all the moving parts of your business — inventory, sales, and beyond. Katanaの詳細
Katana is a manufacturing ERP that gives you total inventory control. Features include live inventory and manufacturing management, batch tracking for end-to-end traceability, a Shop Floor App for total floor-level control, open API, and a growing channel partner network. Real-time master planning features automate resource allocation based on prioritized sales orders and integrations with e-commerce, accounting, CRM, and reporting services to centralize your operations in one visual platform. Katanaの詳細
Katana is a manufacturing ERP that gives you total inventory control. Features include live inventory and manufacturing management, batch tracking for end-to-end traceability, a Shop Floor App for...

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Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building inventory management applications without coding. Caspioの詳細
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building inventory management applications without coding. Ranked a Leader by Forrester Research, the all-in-one platform provides everything you need to digitally transform business operations and workflows. It includes an integrated cloud database, a visual application builder, enterprise-grade security, regulatory compliance, and scalable global infrastructure. See why Caspio is trusted by over 15,000 companies worldwide. Try it for FREE. Caspioの詳細
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building inventory management applications without coding. Ranked a Leader by Forrester Research, the all-in-one platform provides everything you...

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Inventory management software to regulate stock levels, control assets and inventory, and manage consumables in and out of the company. EZOfficeInventoryの詳細
Our leading asset tracking software enables you to manage inventory and assets across your company. Track vendors, move inventory across locations, and customize low stock threshold alerts for optimized inventory management. Scan Barcodes, QR Codes and RFID tags to perform mass actions and use our mobile apps to manage operations on the go! Our procurement module allows quick inventory replenishment through POs which automatically update your product catalog. Try it for free! EZOfficeInventoryの詳細
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在庫レベルを適正に保ち、不要な在庫切れを回避することで、的確に倉庫管理ができ、在庫効率を最大限に高めることができます。 Odooの詳細
Odoo Inventoryは、在庫管理に必要な機能が専門的な観点から開発されています。企業が効率的な在庫管理を実施し、社内業務を改善できます。在庫レベルを適正に保ち、不要な在庫切れを回避することで、的確に倉庫管理ができ、在庫効率を最大限に高めることができます。Odooの革新的な複式簿記システムでは、在庫には入力も出力も変換もなく、すべての操作は拠点間の在庫移動に過ぎません。 Odooの詳細
Odoo Inventoryは、在庫管理に必要な機能が専門的な観点から開発されています。企業が効率的な在庫管理を実施し、社内業務を改善できます。在庫レベルを適正に保ち、不要な在庫切れを回避することで、的確に倉庫管理ができ、在庫効率を最大限に高めることができます。Odooの革新的な複式簿記システムでは、在庫には入力も出力も変換もなく、すべての操作は拠点間の在庫移動に過ぎません。

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注文、在庫レベル、場所を追跡してコストを最小限に抑えることで、レンタルビジネスを後押しするクラウドベースのレンタル管理ソフトウェアです。 EZRentOutの詳細
クラウドベースの在庫管理ソフトEZRentOutを使えば、レンタル品の追跡が簡単にできます。投資収益率を最大化し、効率と生産性を高めることができます。モバイル・アプリケーションで時間を短縮できます。バーコードやQRコードの読み取りを高速化し、シームレスな受注活動を実現できます。複数の拠点にまたがるレンタル車両全体を把握できます。QBやXeroとの連携により、簿記に関するあらゆるニーズを満たすことができます。 EZRentOutの詳細
クラウドベースの在庫管理ソフトEZRentOutを使えば、レンタル品の追跡が簡単にできます。投資収益率を最大化し、効率と生産性を高めることができます。モバイル・アプリケーションで時間を短縮できます。バーコードやQRコードの読み取りを高速化し、シームレスな受注活動を実現できます。複数の拠点にまたがるレンタル車両全体を把握できます。QBやXeroとの連携により、簿記に関するあらゆるニーズを満たすことが...

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Inventory, order tracking, invoicing and reporting web app for medium-sized companies in multiple locations - including production. Megaventoryの詳細
Web-based inventory management, order tracking, invoicing and reporting for medium-sized companies across multiple locations - including production. See stock alerts, supplier availability and lead times. Track stock levels, cost, inventory value over time. Handle picking, serials, batches and expiry dates, barcodes, returns, consignment, dropshipping and internal transfers. User-friendly interface, comprehensive support and value for investment! Signup for a free trial or book a demo today. Megaventoryの詳細
Web-based inventory management, order tracking, invoicing and reporting for medium-sized companies across multiple locations - including production. See stock alerts, supplier availability and lead...

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We are a leading provider of demand planning, forecasting, and inventory optimization solutions. Smart IP&Oの詳細
Smart Software offers Smart IP&O, an integrated set of native web applications for demand planning, inventory optimization, and supply chain analytics. It provides a single, easy to use, easy to scale, easy to collaborate, environment with robust inventory and forecast modeling. Our implement one, implemented for all approach means you can address a discrete set of needs initially and add new apps when ready without additional implementation costs. Smart IP&Oの詳細
Smart Software offers Smart IP&O, an integrated set of native web applications for demand planning, inventory optimization, and supply chain analytics. It provides a single, easy to use, easy to...

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RFID-based Inventory Management Software, tracking & managing inventory at item-level across the entire value chain. Detegoの詳細
Detego is a retail SaaS platform powered by RFID technology, delivering operational efficiencies and revenue uplift across the value chain by digitising traditional inventory management processes, making them more efficient and accurate. Detego provides its retail customers with fast ROI through improved stock accuracy, product availability and better decision making gained from the powerful item-level data, combined with its comprehensive reporting and Artificial Intelligence capabilities. Detegoの詳細
Detego is a retail SaaS platform powered by RFID technology, delivering operational efficiencies and revenue uplift across the value chain by digitising traditional inventory management processes,...

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PartsPal is used by auto parts businesses to sell aftermarket and OEM parts online with detailed and accurate fitment data. PartsPalの詳細
PartsPal is used by auto parts businesses to sell aftermarket and OEM parts online with detailed and accurate fitment data. PartsPal matches inventory with fitment data from 2 industry standard databases, GAPC and UVDB, allowing access to parts information and vehicle compatibility. Your parts can then be published to Shopify, and eBay marketplace. PartsPalの詳細
PartsPal is used by auto parts businesses to sell aftermarket and OEM parts online with detailed and accurate fitment data. PartsPal matches inventory with fitment data from 2 industry standard...

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The leading accounting software for small businesses. Instant access to customer, vendor and employee information.
QuickBooks Enterprise (Save Up to 40%) is an end-to-end accounting software that can grow with your business. It provides all the tools your business needs, yet is easy to use. You can organize your books, manage inventory, track sales, and even run payroll, but at the fraction of the cost. With QuickBooks Enterprise, you save thousands of dollars a year vs. comparable solutions. Powerful and flexible, it also comes in editions designed to fit your specific needs. Take a free test drive today.
QuickBooks Enterprise (Save Up to 40%) is an end-to-end accounting software that can grow with your business. It provides all the tools your business needs, yet is easy to use. You can organize your...

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Manage your stock with Xero's simple inventory management software. Stay on top of the numbers and keep track of stock in real time.
Easily keep tabs on your stock quantity and value with Xero inventory management tools. Know your best-selling and most profitable product lines and see how much profit you¿re making. Use this information to make the right decisions about what to order and how to price it. At the same time, save time with bulk imports. It's simple to get inventory in Xero up and running by quickly importing large numbers of inventory items from a spreadsheet. We provide a simple CSV template for you to use.
Easily keep tabs on your stock quantity and value with Xero inventory management tools. Know your best-selling and most profitable product lines and see how much profit you¿re making. Use this...

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UpKeep is rated the #1 mobile-first Inventory Management Software to streamline work orders, facility, and asset management.
UpKeep's Inventory Management Software is rated the #1 mobile-first maintenance and asset management solution for your team. From your desktop to your phone and even your tablet, UpKeep is easily accessible from anywhere at any time. Create work orders on-the-go, get notifications when tasks are updated, and receive alerts straight from your app when assets go down making your business run more efficiently than ever before.
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Inventory tracking platform that is cloud-based with mobile apps (IOS/Android). Unlimited Users. Get a free guided demo today!
Asset Panda is a powerful Cloud/Mobile App inventory tracking platform. We help people track, manage and support their inventory throughout their life cycle. Our software is configured to the way our clients work, secure and leverages the mobile devices your employees already carry. Get a free guided demo today!
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このクラウドベースのPOSは、在庫管理、従業員管理、販売レポート、および場所とチャネル全体の会計を一元化します。
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The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the easiest and most powerful inventory tracking solution for your business, helping you manage inventory across several locations for your field service business. No more showing up on a job site without the parts you need or making an extra trip to the warehouse for no reason. You¿ll know exactly what is where and when you¿re low on parts. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality.
mHelpDesk is the easiest and most powerful inventory tracking solution for your business, helping you manage inventory across several locations for your field service business. No more showing up on...

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Manage inventory automatically. Reduce handling costs. Optimise cash flow. Handle inventory, sales and finances from one platform.
The first and last business system you will ever need. NetSuite offers a complete set of inventory, order management and purchasing capabilities that streamline supply chain processes, while seamlessly integrating with financials. With real-time demand planning, total visibility across the product life cycle & procure to pay process, and native integration into your key back-end processes, NetSuite gives you full end-to-end visibility so that you can maximise operational effectiveness and grow.
The first and last business system you will ever need. NetSuite offers a complete set of inventory, order management and purchasing capabilities that streamline supply chain processes, while...

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Shipping & order web app connected to 150+ carriers, marketplaces/shopping carts & more. Automate tasks & batch print labels with ease.
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Industrial strength inventory control for QuickBooks users, wholesalers, distributors, retailers and manufacturers.
Fishbowl is the ideal manufacturing and warehouse management solution designed for small to medium size businesses. Key features include inventory management, material requirements planning (MRP), job shop floor control, work order management, manufacturer orders and bills of materials, barcoding and so much more. The solution can either be deployed on-premise or hosted in the cloud.
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Multi-channel eCommerce suite that enables retail businesses to manage orders, customers, inventories, shipping, catalogs, and more.
Magento is the complete eCommerce solution for businesses that are ready to take full advantage of their online channel. This solution combines an unrivaled feature set with world-class support and virtually infinite flexibility, at a fraction of the price charged by competitive platforms.
Magento is the complete eCommerce solution for businesses that are ready to take full advantage of their online channel. This solution combines an unrivaled feature set with world-class support and...

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Cin7は、注文や生産からサード・パーティ(3PL)の倉庫、企業間(B2B)および企業と一般消費者(B2C)の販売チャネルまで、在庫管理と自動化を提供します。
Cin7は、USD1MMを超える収益を上げているブランド向けの自動在庫管理プラットフォームです。Cin7はすべての物理的およびオンライン販売チャネルにおいて在庫、販売および注文を同期させ、注文プロセスを自動化して効率を高めます。製品を販売または配布するブランドは、Cin7でコストを抑えマージンとキャッシュフローを高く保ち、在庫を適切なレベルに保ちます。注:Cin7は資産運用には適していません。
Cin7は、USD1MMを超える収益を上げているブランド向けの自動在庫管理プラットフォームです。Cin7はすべての物理的およびオンライン販売チャネルにおいて在庫、販売および注文を同期させ、注文プロセスを自動化して効率を高めます。製品を販売または配布するブランドは、Cin7でコストを抑えマージンとキャッシュフローを高く保ち、在庫を適切なレベルに保ちます。注:Cin7は資産運用には適していません。

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The secret powering 940,000+ wholesalers, retailers & manufacturers worldwide. Easily track stock, manage orders, invoice, ship & more.
inFlow Inventory software is the easiest way to run and manage your item based business. It's the secret behind 940 000+ small businesses in wholesale, distribution, retail, manufacturing, and ecommerce worldwide. Chances are, it'll work for your business too. inFlow helps you easily track stock, manage orders, invoice, ship, get reports and more. World-class support available via live chat, email, and phone. Click Visit Website to get your 14 day free trial now.
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Online ITSM Service Desk with Incident, Problem, Change, Release & Asset Management, in addition to powerful ticketing & automation
Freshservice is an intelligent, right-sized ITSM solution that delivers exceptional employee experiences with an intuitive, scalable, no-code solution. With its state-of-the-art AI and ML capabilities, Freshservice helps organizations ease an IT agents workload and improve their productivity by automating mundane tasks. In addition to its AI capabilities, Freshservice is flexible and scalable enough to be used by both: companies relying on legacy systems and modern enterprises.
Freshservice is an intelligent, right-sized ITSM solution that delivers exceptional employee experiences with an intuitive, scalable, no-code solution. With its state-of-the-art AI and ML capabilities...

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販売数を増やし、心配を省きます。Square for Retailで売上をシンプルに。30日間無料でお試しください。
長文の説明(編集後)Square for Retailは、小売ビジネス向けのソフトウェア、ハードウェアおよび決済のプラットフォームです。店頭そしてバックオフィス用に作られています。売上とコスト削減を促進するよう構築されています。複雑なものを単純化するために作られています。バーコードをスキャンしたり、キーワードで検索して、数秒で売り上げを獲得しましょう。顧客やファイル上のカードを添付して、シームレスでスピーディなチェックアウトを実現します。POSから在庫を追加し、顧客プロファイルを瞬時に作成します
長文の説明(編集後)Square for Retailは、小売ビジネス向けのソフトウェア、ハードウェアおよび決済のプラットフォームです。店頭そしてバックオフィス用に作られています。売上とコスト削減を促進するよう構築されています。複雑なものを単純化するために作られています。バーコードをスキャンしたり、キーワードで検索して、数秒で売り上げを獲得しましょう。顧客やファイル上のカードを添付して、シームレス...

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シンプルなウェブベースの技術は委託販売、再販やアンティークモールに今日の市場で成功するうえで必要な自由とリソースを提供します。
詳細なウェブベースの再販ソフトウェアでどこからでも委託、盗難、完全店舗やアンティークモールの購入を管理できます。SimpleConsignは無制限のPOS、そして顧客、委託業者、完全な在庫管理を提供します。アップデート、技術サポート、トレーニング、データ転送はすべて無料です。Quickbooksの統合、堅牢なレポート作成、リアルタイムの委託業者/ディーラーのアクセスなど複数のロケーションを持つ店舗に最適です。委託販売店のオーナー様からのレビューは、とてもシンプルと頂いています。
詳細なウェブベースの再販ソフトウェアでどこからでも委託、盗難、完全店舗やアンティークモールの購入を管理できます。SimpleConsignは無制限のPOS、そして顧客、委託業者、完全な在庫管理を提供します。アップデート、技術サポート、トレーニング、データ転送はすべて無料です。Quickbooksの統合、堅牢なレポート作成、リアルタイムの委託業者/ディーラーのアクセスなど複数のロケーションを持つ店舗...

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Web-based open source eCommerce platform that helps in the creation of online store with themes, payment, shipping options & more.
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Inventory and order management for growing businesses.
Zoho Inventory is an online application that enables you to manage orders and inventory. With multi-channel selling, shipping integrations and powerful inventory control, you can now optimize your inventory and order management, right from purchase to packing, to payments.
Zoho Inventory is an online application that enables you to manage orders and inventory. With multi-channel selling, shipping integrations and powerful inventory control, you can now optimize your...

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QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of products.
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of your products as you sell and restock across multiple warehouse locations and channels. QuickBooks Commerce allows brands to automate and integrate their commerce platforms and get powerful insights into all their sales data on-demand.
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of your products as you sell and restock across multiple warehouse locations and channels....

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Revel Systemsは、スピーディで直感的かつ安全なクラウドベースのiPad POSソリューションです。
Revel Systemsは、レストランや小売業者の大望を後押しする、堅牢なクラウドベースのiPad POSソリューションです。スケーラブルなソリューションであるRevelは、複数の端末と2箇所以上のロケーション、小・中・大型のチェーンを持つ、独立したビジネスのニーズを満たすことができます。スピーディで直感的かつ安全なRevel POSは広範な社内機能を提供し、給与計算、在庫追跡、顧客関係管理やその他の機能を専門とするパートナーと、シームレスに統合できます。
Revel Systemsは、レストランや小売業者の大望を後押しする、堅牢なクラウドベースのiPad POSソリューションです。スケーラブルなソリューションであるRevelは、複数の端末と2箇所以上のロケーション、小・中・大型のチェーンを持つ、独立したビジネスのニーズを満たすことができます。スピーディで直感的かつ安全なRevel POSは広範な社内機能を提供し、給与計算、在庫追跡、顧客関係管理やそ...

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Unleashed Software provides a powerful platform to accurately manage your inventory in real-time.
Unleashed Software is a powerful cloud-based platform for all your inventory management needs. Unleashed lets you easily and accurately track stock in real-time across multiple locations. Get visibility on all inventory management processes and transactions across warehouses globally. With total inventory oversight your businesses can make better, data-driven, decisions. Unleashed also integrates with multiple eCommerce software platforms to provide a holistic business solution.
Unleashed Software is a powerful cloud-based platform for all your inventory management needs. Unleashed lets you easily and accurately track stock in real-time across multiple locations. Get...

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Jira Service Management is an ITSM software that unlocks high-velocity teams to deliver great service experiences fast and together.
Jira Service Management is an ITSM solution that unlocks high-velocity IT, dev, operations, and business teams. Empowered teams can deliver great service experiences, without the complexity of traditional ITSM, and coordinate efforts for even more impact through Jira’s open collaborative platform. Streamlined workflows, automation rules, queues, SLAs, and a self-service portal all empower IT, dev, operations, and business teams to deliver exceptional service management at scale with no silos.
Jira Service Management is an ITSM solution that unlocks high-velocity IT, dev, operations, and business teams. Empowered teams can deliver great service experiences, without the complexity of...

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Epos Nowは、クラウドテクノロジーのパワーを通じて、あらゆる規模の企業がその可能性を最大限に引き出せるよう支援します。
Epos Nowは、クラウドテクノロジーのパワーを通じて、あらゆる規模の企業がその可能性を最大限に引き出せるよう支援します。
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ERPAG is an ERP cloud service that covers all business processes for small or mid-sized companies.
ERPAG is an ERP cloud service that covers all business processes for small or mid-sized companies. Inventory and order management in real time. FEATURES: Reordering.Order fulfillment.Cloud label printing.Inventory tracking (Barcode, Serial, Lot).Multiple UOMs. Multiple warehouses.Multiple currencies.Multi-language interface.Composite products(BOMs, Kitting, Variable items). User level management.Integrated invoicing and purchasing module.Supports manufacturing.
ERPAG is an ERP cloud service that covers all business processes for small or mid-sized companies. Inventory and order management in real time. FEATURES: Reordering.Order fulfillment.Cloud label...

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小売、卸売、製造、食品生産セクターの企業で在庫レベルの管理が必要な企業に適しています。
QuickBooksオンラインやXeroと統合されており、小売、卸売、製造、食品生産セクターの中小企業に適しており、在庫レベルを管理する要件があります。ソリューションは在庫管理におけるビジネスサイクル全体をカバーします。Shopify、Magento、AmazonやeBayの小売業者は、在庫を管理するだけでなくDEARシステムの統合も行っています。DEAR Inventoryはコスト管理と収益性の最大化に必要な情報を提供します。
QuickBooksオンラインやXeroと統合されており、小売、卸売、製造、食品生産セクターの中小企業に適しており、在庫レベルを管理する要件があります。ソリューションは在庫管理におけるビジネスサイクル全体をカバーします。Shopify、Magento、AmazonやeBayの小売業者は、在庫を管理するだけでなくDEARシステムの統合も行っています。DEAR Inventoryはコスト管理と収益性の...

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iOS向けに構築されたウェブベースのPOSソフトウェア、および在庫管理ソフトウェアに対応しています。月額USD99.00からです。
Vendは小売業者がビジネスを販売、測定、管理、成長するために設計されたクラウドベースのPOSソフトウェアです。20,000店舗以上の小売業者がVendを使用して支払の受取、顧客の追跡、在庫管理、ビジネス分析の実行を行い、ビジネスパフォーマンスをリアルタイムで把握しています。Vendは小売業者にわずかなコストで、エンタープライズシステムよりも強力で直感的なツールへのアクセスを提供します。
Vendは小売業者がビジネスを販売、測定、管理、成長するために設計されたクラウドベースのPOSソフトウェアです。20,000店舗以上の小売業者がVendを使用して支払の受取、顧客の追跡、在庫管理、ビジネス分析の実行を行い、ビジネスパフォーマンスをリアルタイムで把握しています。Vendは小売業者にわずかなコストで、エンタープライズシステムよりも強力で直感的なツールへのアクセスを提供します。

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Achieve real-time inventory visibility across multiple channels with robust and scalable software for SMEs, retailers & wholesalers.
Orderhive is a multi-channel inventory management software to track inventory levels at all times, in real-time. It offers fastest inventory sync time across sales channels for every time you receive or ship an order. Manage different storefronts & marketplaces like Amazon, eBay, Shopify etc from a centralized platform, having integrations with leading accounting & payment software & shipping providers. Never worry about over-stocking or under-stocking anymore!
Orderhive is a multi-channel inventory management software to track inventory levels at all times, in real-time. It offers fastest inventory sync time across sales channels for every time you receive...

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Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money.
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money. Users can create purchase orders, submit them for approval, approve or reject them, and send them directly to vendors. Users can also keep track of items and bills received from vendors. Spendwise is web-based so you don't have to install software and you can access it from anywhere. Visit our website for more information and sign up for a Free Trial and/or Demo!
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We provide a total patented IT asset & inventory tracking solution that harnesses the power of smartphones, QR codes and cloud software
GoCodes provides a total IT asset management solution that includes everything IT teams need to securely GPS track and manage their equipment on-the-go. Our solution includes powerful and secure cloud-based software, mobile scanner apps and patented QR code labels. So you're up and running fast! Just scan the patented QR code label to create field service requests, update asset information & assign equipment to users.
GoCodes provides a total IT asset management solution that includes everything IT teams need to securely GPS track and manage their equipment on-the-go. Our solution includes powerful and secure...

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Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands and retailers.
Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands and retailers. We help you sell efficiently across multiple channels, respond quickly to operational demands, and control your inventory from one place. With Stitch, you get a partner and platform focused on forward-thinking retail, helping you focus on building your business.
Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands and retailers. We help you sell efficiently across multiple channels, respond quickly to operational demands,...

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SAP Cloud ERP dynamically links customer service goals with inventory investments and demand across your multistage supply chain.
SAP Cloud ERP helps lower operational and administrative costs by integrating all inbound and outbound freight and warehousing processes and improving connectivity with warehouse automation equipment and logistics service providers. Dynamically link customer service goals with inventory investments across your multistage supply chain so you can balance inventory levels, analyze demand inputs and signals, and model the impact of decisions on global stock.
SAP Cloud ERP helps lower operational and administrative costs by integrating all inbound and outbound freight and warehousing processes and improving connectivity with warehouse automation equipment...

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Increase control over your small or midsize business with SAP Business one - a software designed to grow with you.
SAP Business One is designed for all your small and midsize company's needs. The application offers an affordable way to manage your entire business from accounting and financials, purchasing, inventory, sales and customer relationships, and project management, to operations and HR. SAP Business One helps you to streamline processes and gain a greater insight into your business to help drive profitable growth. Let us calculate the cost for your business today!
SAP Business One is designed for all your small and midsize company's needs. The application offers an affordable way to manage your entire business from accounting and financials, purchasing,...

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Finale Inventory is the adaptable and flexible inventory management system to support your workflows of your growing business.
Finale Inventory is the most adaptable and flexible inventory management system to support your workflows of your growing business. Integrates seamlessly to many eCommerce selling platforms to prevent overselling. Take the guesswork with POs by leveraging Finale to dynamically calculate reorder points based on sale velocity and supplier lead times. Bundle our software with barcode scanning hardware for a comprehensive warehouse management solution. Complimentary training / consulting.
Finale Inventory is the most adaptable and flexible inventory management system to support your workflows of your growing business. Integrates seamlessly to many eCommerce selling platforms to...

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ERPを使うと、デジタルパスで小売、レストラン、流通およびエンタープライズビジネスが簡単になり、競争力維持を支援
GOFRUGAL Technologiesは、小売り向けにPOSソフトウェアを提供しています。2004年以来、レストランおよび流通事業は、総合的なビジネス自動化ソリューションとモバイルアプリおよびクラウドソリューションの組み合わせという形で展開しています。インドのチェンナイに本社を構える弊社の技術拠点は、50カ国以上に広がる25,000社以上の小売事業に恩恵をもたらしています。 弊社の主な焦点は、デジタルソリューションで優れた顧客体験を提供することです。
GOFRUGAL Technologiesは、小売り向けにPOSソフトウェアを提供しています。2004年以来、レストランおよび流通事業は、総合的なビジネス自動化ソリューションとモバイルアプリおよびクラウドソリューションの組み合わせという形で展開しています。インドのチェンナイに本社を構える弊社の技術拠点は、50カ国以上に広がる25,000社以上の小売事業に恩恵をもたらしています。 弊社の主な焦点は、...

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Cloud based ERP system for the smaller manufacturing Co. Simple to use, affordable and a simple 30 day rolling contract. FREE TRIAL
Designed for the smaller MANUFACTURING business - The Statii system is arguably one of the SIMPLEST ERP/MRP packages out there. The highly rated cloud based system is fully INCLUSIVE of all training and support. Low cost monthly subscription and a simple 30 day contract makes Statii a low risk option. Complete software solution including costing/estimating, purchasing, inventory control, production planning & scheduling, shop floor data capture, dispatch and invoicing. FREE TRIAL.
Designed for the smaller MANUFACTURING business - The Statii system is arguably one of the SIMPLEST ERP/MRP packages out there. The highly rated cloud based system is fully INCLUSIVE of all training...

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WooPOSは、WooCommerceとShopify向けのPOSと在庫管理を行います。最大1,000人の従業員と100万の製品に、ビジネスを適合させます。
Windowsデスクトップ上のハイエンドなエンタープライズレベルの小売POSと在庫管理をお手頃な価格で。WooPOSは、小売ビジネスのあらゆる側面を網羅しています。あらゆる種類の小売業界向けにカスタマイズ可能。CRM、顧客ロイヤルティ、従業員コミッション、タイムカード、自動割引規則、郵便番号別の税、ハイブリッドオンラインおよびオフラインデータベース、そして500件の包括的な分析レポートが搭載されています。WooCommerceとShopifyを含む、eコマースの深いレベルでの統合。
Windowsデスクトップ上のハイエンドなエンタープライズレベルの小売POSと在庫管理をお手頃な価格で。WooPOSは、小売ビジネスのあらゆる側面を網羅しています。あらゆる種類の小売業界向けにカスタマイズ可能。CRM、顧客ロイヤルティ、従業員コミッション、タイムカード、自動割引規則、郵便番号別の税、ハイブリッドオンラインおよびオフラインデータベース、そして500件の包括的な分析レポートが搭載されて...

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QuickBooks Point of Saleは、オンラインおよび店舗での販売に必要なソフトウェア、ハードウェアおよび決済サービスを備えた、オール・イン・ワンのソリューションです。
QuickBooks Point of Saleは、オンラインおよび店舗で販売するためのオール・イン・ワンのソリューションです。QuickBooks POSでは、より良い意思決定に必要な情報を入手できます。棚卸は、注文、販売や返品のたびに、すべてのチャネルで自動的に更新されます。売れている商品、売れていない商品、そして再注文する商品を、瞬時に確認できます。ベンダー、部門、スタイル、サイズや色など、複数のレベルで在庫を追跡します。高度なレポート機能でトレンドを特定し、過剰販売を防ぐことができます。
QuickBooks Point of Saleは、オンラインおよび店舗で販売するためのオール・イン・ワンのソリューションです。QuickBooks POSでは、より良い意思決定に必要な情報を入手できます。棚卸は、注文、販売や返品のたびに、すべてのチャネルで自動的に更新されます。売れている商品、売れていない商品、そして再注文する商品を、瞬時に確認できます。ベンダー、部門、スタイル、サイズや色など、...

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Inventory management software for rental businesses, universities, and organizations that need a simple way to track equipment.
Booqable is all-in-one inventory management and asset tracking software specifically designed for rental companies, universities, and organizations that need a simple way to track items. Key features include inventory tracking, shortage management, multi-location, equipment check-in/out, barcodes and QR codes, CRM, scheduling, and more.
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Free Business, Accounting and Inventory Management App for Small and Medium Indian Businesses. Available on Mobile and Desktop Versions
Vyapar is the only Business Accounting, Invoicing & Inventory app made for small Indian Business, that lets you manage, invoices/receipts, estimates, payments, inventory and clients. An ideal solution fulfilling all your Business Accounting needs. It is a GST app. Works perfectly OFFLINE. With this business accounting app, you can create and share GST compliant invoices and tally them, generate accurate financial reports, automatically calculate taxes, that help you file GST tax returns.
Vyapar is the only Business Accounting, Invoicing & Inventory app made for small Indian Business, that lets you manage, invoices/receipts, estimates, payments, inventory and clients. An ideal...

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Sage 300cloud is an ideal business management solution for growing service and distribution businesses.
Sage 300cloud helps business manage their finance and accounting needs.The product takes the complexity out of managing business finances across borders, in multiple currencies and locations.Sage 300cloud is especially sought after by companies with complex corporate structures such as multi-entities, franchisees, and companies with an international subsidiary as it has strong GL consolidation features and can easily account for intercompany transfers automatically. test
Sage 300cloud helps business manage their finance and accounting needs.The product takes the complexity out of managing business finances across borders, in multiple currencies and locations.Sage...

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クラウドベースのiPadのPOSと、Webおよびモバイルの店頭の統合により、最終消費者向けのオンラインショッピングが実現します。
Bindoは、完全なモバイル・クラウドベースのiPad POSシステムで、実店舗にeコマース・オンラインストアを即座に提供します。面倒な作業はすべて、弊社が行います。バーコードをスキャンしたら、製品の内容がわかります。顧客を追加し、顧客のロイヤルティを追跡します。商品の在庫が不足していれば、発注書を作成します。Bindoは単なるPOSではなく、店舗を組織し、収益を促進する全方向的な小売ソリューションです。
Bindoは、完全なモバイル・クラウドベースのiPad POSシステムで、実店舗にeコマース・オンラインストアを即座に提供します。面倒な作業はすべて、弊社が行います。バーコードをスキャンしたら、製品の内容がわかります。顧客を追加し、顧客のロイヤルティを追跡します。商品の在庫が不足していれば、発注書を作成します。Bindoは単なるPOSではなく、店舗を組織し、収益を促進する全方向的な小売ソリューショ...

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在庫管理のお役立ちガイド

What is inventory management software?

Inventory management software monitors inventory, helping organizations streamline inventory creation and organize order fulfillment operations. These systems help businesses optimize their inventories and improve supply chain efficiency. Advanced inventory management systems provide real-time inventory control and auditing functionalities.

The benefits of inventory management software

Manual inventory management programs, whatever your method, is inefficient and time consuming. These methods cannot handle complex tasks such as inventory auditing, inventory control, and real-time inventory tracking. Inefficient inventory management harms your business; excess inventory increases your total cost of warehousing, while inadequate stock leads to lost sales and negative customer experience.

Inventory management is a key factor that influences whether you make a sale or lose to a competitor, and inventory management software helps your business avoid such damage while overcoming related challenges. 

Specific benefits include:

  • Enhanced inventory tracking
  • Lower incidents of inventory theft
  • Improved supply chain visibility for your suppliers
  • Improved financial performance
  • Accurate accounting and financial reporting

Typical features of inventory management software

  • Inventory auditing:   Run periodic reviews of inventory records and alert management of any discrepancies or process lapses.
  • Inventory control: Optimize inventory levels and reduce instances of overstocking and understocking. 
  • Product categorization:   Monitor inventory based on product attributes such as weight, height, lot, batch, date, and serial number.
  • Purchase order management: Create, review, and modify paperless purchase orders from suppliers. 
  • Reporting/analytics:   Summarize and analyze inventory performance. Some advanced platforms offer real-time data capturing and data visualization tools.
  • Search/filter:   Search products based on features such as location, product type, serial number, and size.

Considerations when purchasing inventory management software

  • Integration with accounting software: Inventory management systems work closely with accounting platforms. Inventory control and inventory auditing are important functions fueled by accounting solution integration. When buying inventory software, ask the vendor about third-party integrations and look for a solution that integrates with your current—or preferred—accounting software.
  • Total cost of ownership: Different inventory management programs offer varied pricing models that make direct comparison a bit tough. Certain vendors may charge for product support, data storage, training, implementation, upgrades, and more. Before purchasing a solution, contact the vendor and calculate the total cost of ownership based on your business’ needs.
  • Vendors add advanced data analytics for better inventory control: Data analytics technologies have grown by leaps and bounds in recent years. In response, inventory management systems vendors are including advanced data analytics modules in their products to offer data visualization , real-time data access , and multiple data connectors . Data analytics helps managers take corrective action in the event of performance deviation.
  • Internet of things will get real: In the coming years, you’ll get something more from the internet of things (IoT) than just the hype you’ve seen so far. In fact, according to a Capterra’s technology trends report , 73% of small businesses are planning to use IoT within the next two years. The IoT is becoming a reality with the launch of products such as BlackBerry Radar —which has advanced tracking and sensor capabilities—and Smart trash receptacles , which share volume status (denoting how “full” the receptacles are) via Wi-Fi to optimize trash collectors routes.