569件の結果
キャプテラが無料の理由
ロケーション全体での資産と在庫の追跡および管理。資産追跡ソフトウェアを使用して、バーコード、QRコード、およびRFIDタグを一括でスキャンします。 EZOfficeInventoryの詳細
この資産管理ソフトウェアでは、複数の異なるロケーションとサブロケーション間でのアイテムの追跡が可能です。コストの管理、サービスのスケジュール、アラートと在庫しきい値のカスタマイズを通して優れた制御を実現します。RFID、QRコード、およびバーコードのスキャニング機能により、倉庫からでもチェックアウトや監査を簡単に行うことができます。完全なロケーション履歴と実用的なレポートを備え、あらゆる在庫管理ニーズに欠かすことができないソフトウェア。15日間のトライアルを無料で試すことができます。 EZOfficeInventoryの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
在庫レベルを削減し、在庫切れを回避することで、倉庫を効率的に管理できるようにする完全統合型アプリです。 Odooの詳細
Odoo Inventoryは、納品書、在庫数、入荷、品質管理テスト、自動梱包、廃棄、転送などの基本的な倉庫業務をシームレスに統合します。Odoo Inventoryの革新的で効率的なインタフェースによって、倉庫を簡単に管理し、在庫レベルの削減や在庫切れを回避することで、在庫効率を最大化することができます。

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
ロジスティクス・プロセスをマルチチャネル販売業務と連携させることができます。 SelluSellerの詳細
SelluSellerは、信頼性の高いeコマース・マルチチャネル販売管理ソフトウェアです。マルチチャネル販売業務を連携させ、ロジスティクスや倉庫のワークフローとシームレスに同期することができます。ライフサイクルを通じて1つのプラットフォームで、注文を管理および追跡することができます。 注文処理フローが配送業者および配送ワークフローと直接リンクしているため、受注したらすぐに注文を処理することができます。 SelluSellerの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Wareoは、B2BおよびB2Cロジスティクスと倉庫管理を可能にするフル・スイートのe倉庫管理システム (WMS) です。 Wareoの詳細
Wareoは、既存の倉庫をB2BおよびB2Cコマース向けの生産性の高い流通およびフルフィルメント・センターに変換する、フル・スイートのe倉庫管理システムです。 既存の資産でeコマースのフルフィルメントを開始することで、独自の倉庫業務を管理したり、eコマース・ブランドや小売業者にサービスを開始したりすることができます。 在庫の正確性と倉庫チームの生産性を劇的に向上させ、手作業を削減し、業務全体をリアルタイムで可視化することができます。 Wareoの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
The leading accounting software for small businesses. Instant access to customer, vendor and employee information.
QuickBooks Enterprise (Save Up to 40%) is an end-to-end accounting software that can grow with your business. It provides all the tools your business needs, yet is easy to use. You can organize your books, manage inventory, track sales, and even run payroll, but at the fraction of the cost. With QuickBooks Enterprise, you save thousands of dollars a year vs. comparable solutions. Powerful and flexible, it also comes in editions designed to fit your specific needs. Take a free test drive today. QuickBooks Desktop Enterpriseの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Asset tracking platform that is cloud-based with mobile apps (IOS/Android). Rated Excellent by PC Mag! Get a free guided demo today!
Asset Panda is a powerful Cloud/Mobile App warehouse management and tool tracking platform. We help people track, manage and support their tools throughout their life cycle. Our software is configured to the way our clients work, secure and leverages the mobile devices your employees already carry. Get a free guided demo today! Asset Pandaの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
UpKeepは、メンテナンスおよび信頼性チームにツールを提供することで、企業の規模拡大を支援する資産運用管理ソリューションです。
Upkeepは、運用を効率的かつ効果的に実行するために必要なツールや情報をメンテナンスおよび信頼性チームに提供することで、企業の規模拡大を支援する資産運用管理ソリューションです。 UpKeepは、作業指示、資産、メンテナンスを効率的に管理し、迅速な解決を実現する中央コマンド・センターを提供します。UpKeepを使用すると、ユーザーは、すべての技術者があらゆるサービスとサポートを遂行するための1つの玄関口を作成することができます。 UpKeepの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
ShippingEasy is the easiest online shipping platform for growing businesses, featuring discounted shipping rates and easy automation.
ShippingEasy is the easiest online shipping platform for growing businesses. With ShippingEasy, merchants can access discounted USPS and UPS shipping rates, automate shipping, and get time back to focus on building their business. Robust integrations with all leading online channels allow merchants to manage orders, shipments, and customers from everywhere they sell, all in one easy-to-use platform. ShippingEasyの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
NetSuite WMSを使用すると、倉庫の通常業務を最適化し、倉庫を効率的に運営し、処理コストを最小限に抑えることができます。
企業が必要とする最初で最後のビジネス・システム。NetSuiteの倉庫管理システム (WMS) は、在庫管理、製造、購買、流通機の機能を包括的に備えているので、サプライチェーン・プロセスを効率化し、倉庫に関する主要な測定基準と財務を1つの統合システムにシームレスに統合することができます。NetSuiteを利用すると、エンドツーエンドで完全に可視化することができるので、業務運営効率を最大化して、ビジネスを成長させることができます。 NetSuiteの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Industrial strength inventory control for QuickBooks users, wholesalers, distributors, retailers and manufacturers.
Fishbowl is the ideal manufacturing and warehouse management solution designed for small to medium size businesses. Key features include inventory management, material requirements planning (MRP), job shop floor control, work order management, manufacturer orders and bills of materials, barcoding and so much more. The solution can either be deployed on-premise or hosted in the cloud. Fishbowlの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Cin7は、注文や生産から保管 (倉庫または3PL)、B2B・B2C販売チャネルまで、在庫管理と自動化を提供します。
Cin7は、100万ドルを超える収益を上げているブランド向けの自動在庫管理プラットフォームです。Cin7はすべての実店舗およびオンライン販売チャネルにおいて在庫、販売および注文を同期させ、注文プロセスを自動化して効率を高めます。製品を販売または配布するブランドは、Cin7でコストを抑えマージンとキャッシュフローを高く保ち、在庫を適切なレベルに保ちます。注:Cin7は資産運用には適していません。

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
数週間ではなく、数日でセットアップ可能な在庫管理 (WMS) です。inFlowは、あらゆるデバイスの確認、受信、選択に役立ちます。
inFlowは、契約やコンサルタントなしでも簡単にセットアップして使用することのできる在庫管理システムです。 発注書の作成、品目の受領、サイクル・カウントの実行を、1つのシステムから行います。 ロケーション・サポートにより、ロケーションごとにアクセスを制限し、ユーザーごとにアクセス権を設定することができます。 ライブ・チャット、メール、電話経由でグローバル・サポートを利用可能です。 「Webサイトにアクセス」をクリックして、14日間の無料トライアルを今すぐお試しください。 inFlow Inventoryの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of products.
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of your products as you sell and restock across multiple warehouse locations and channels. QuickBooks Commerce allows brands to automate and integrate their commerce platforms and get powerful insights into all their sales data on-demand. QuickBooks Commerceの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
成長中の企業のための在庫および注文管理。
Zoho Inventoryは、販売注文と発注書の両方を作成および管理し、在庫を追跡するために役立つクラウドベースの在庫管理ソフトウェアです。アマゾン、eBay、Etsyなどのオンライン販売チャネルや、Shopifyなどのショッピング・カートと統合できます。

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
中規模の製造企業向けに開発されたリーンでアジャイルな機能を備えた信頼性の高いリアルタイム拡張ERPソフトウェア。
DELMIAworks (旧IQMS) の企業資源計画 (ERP) ソフトウェアを使用すると、ディスクリート型およびプロセス型製造業に単一のソリューションを提供し、製造プロセス全体の管理とモニタリングを行うことができます。包括的なソリューションにより、モジュール方式で拡張性の高いアプローチを可能にすると同時に、データ・サイロを排除します。DELMIAworksでは、品質、電子データ交換 (EDI)、倉庫管理 (WMS)、資源所要計画 (MRP)、生産/プロセス・モニタリングなどを含む完全にリアルタイムな製造、会計、サプライチェーン・システムを使用して、部門間の可視性と効率を向上することができます。 DELMIAworksの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Unleashedソフトウェアは、リアルタイムで在庫を正確に管理できるパワフルなプラットフォームを提供します。
Unleashedソフトウェアは、在庫管理のあらゆるニーズに対応するパワフルなクラウドベースのプラットフォームです。Unleashedを使えば、複数の場所で在庫を簡単かつ正確にリアルタイムで追跡できます。世界中にある倉庫全体の在庫管理プロセスとトランザクションを可視化できます。在庫全体を監視することで、企業はより適切なデータ主導型の意思決定を下すことができます。Unleashedは、複数のeコマース・ソフトウェア・プラットフォームと統合し、総合的なビジネス・ソリューションも提供します。 Unleashedの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Discover SAP S/4HANA Cloud, a complete ERP system with embedded AI and machine learning.
SAP S/4HANA Cloud is a complete enterprise resource planning (ERP) system with built-in intelligent technologies, including AI, machine learning, and advanced analytics. It helps companies adopt new business models, manage business change at speed, orchestrate internal and external resources, and use the predictive power of AI. Benefit from tight, native integration between processes, industry depth, and a consistent in-memory data model. SAP S/4HANAの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
小売、卸売、製造、食品生産セクターの企業で在庫レベルの管理が必要な企業に適しています。
QuickBooksオンラインやXeroと統合されており、小売、卸売、製造、食品生産セクターの中小企業など、在庫レベルの管理を必要とする業界に適しています。このソリューションは、在庫管理におけるビジネスサイクル全体をカバーします。Shopify、Magento、AmazonやeBayの小売業者はDEAR Systemsを利用して在庫管理のほかに、さまざまな業務を行っています。DEAR Inventoryはコスト管理と収益性の最大化に必要な情報を提供します。 DEAR Systemsの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Quickbase is a no-code operational agility platform that enables organizations to improve operations through insights and automation.
Quickbase empowers enterprise organizations to quickly turn ideas into applications that make them more efficient, informed, and productive. Utilize Quickbase to help centralize workflows and data across the entire org, gain new levels of transparency, ensure ongoing agility, and rapidly adapt to change. This no-code application development platform and online database provides real-time visibility and automation across complex processes & siloed systems to help increase agility. Quickbaseの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
在庫管理コストを削減し、迅速なピッキングパッキングで生産性を向上し、チェーン全体の在庫移動を最適化します。
Eコマース専用の倉庫管理ソフトウェア、Orderhiveを使用すると、ピッキングおよび包装プロセスを簡素化し、注文処理プロセスを加速することができます。バーコードとRFIDスキャニングを使用すると、倉庫内の任意の場所にあるアイテムの正確な位置を特定することができます。複数の倉庫の取り扱いに困ることはもうありません。Orderhiveを使用すると、複数の倉庫をスマートかつ効率的に管理することができます。 Orderhiveの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Increase control over your small or midsize business with SAP Business one - a software designed to grow with you.
SAP Business One is designed for all your small and midsize company's needs. The application offers an affordable way to manage your entire business from accounting and financials, purchasing, inventory, sales and customer relationships, and project management, to operations and HR. SAP Business One helps you to streamline processes and gain a greater insight into your business to help drive profitable growth. Let us calculate the cost for your business today! SAP Business Oneの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Finale Inventory is the most adaptable & flexible inventory management system, built to support the workflows of your growing business.
Finale Inventory is the most adaptable and flexible inventory management system to support your multiple warehouses. Bundle our software with barcode scanning hardware for a comprehensive warehouse management solution. Take the guesswork with POs by leveraging Finale to dynamically calculate reorder points based on product sale velocity and supplier lead times. Configure Finale to print custom labels for your products and bins. Finale Inventoryの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Wasp inventory solutions are cost-effective for SMBs and scalable for large enterprises, while being easy to implement for both.
Wasp inventory solutions are designed for organizations of all sizes. From managing small, high consumption inventories to managing multiple warehouses to consolidating inventories of multiple vendors or suppliers. Dramatically increase profitability with an automated, real-time, user-friendly approach to inventory management. Eliminate inventory write-offs, quickly perform audits, and stop wasting time searching for lost inventory. InventoryCloudの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
ERPは、小売、レストラン、流通およびエンタープライズ・ビジネスのデジタル化と競争力維持をサポートします。
GOFRUGAL Technologiesは、小売向けにPOSソフトウェアを提供しています。2004年以来、レストランおよび流通事業は、総合的なビジネス自動化ソリューションとモバイル・アプリおよびクラウド・ソリューションの組み合わせという形で展開しています。インドのチェンナイに本社を構える弊社のテクノロジーは、50カ国以上に広がる25,000社以上の小売事業に恩恵をもたらしています。 弊社の主な焦点は、デジタル・ソリューションで優れた顧客体験を提供することです。 GoFrugalの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Kinetic is an end-to-end ERP solution for manufacturers that need real-time access to decision-making data anytime, anywhere.
Kinetic is an end-to-end, cloud-based ERP solution developed to fit the specific needs of manufacturers in Aerospace/Defense, Automotive, Discrete, Electronics/High Tech, Fabricated Metals, Furniture/Fixtures, Industrial Machinery, Medical Device, Metal Service Centers and Rubber/Plastics industries. Equipped with advanced BI and analytic tools, Kinetic may improve operations, reduce costs, increase sales and margins, and improve customer service. Kineticの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
会計、在庫、注文管理システム (OMS)、購買、レポート、CRMやPOSを1つのシステムに統合した、統合型倉庫管理システム。
Brightpearlは、完全に統合されたスケーラブルな倉庫管理、統合されたリアルタイム会計、在庫、販売、購買、CRMおよびPOSとの組み合わせを通じて、小売業者と卸売業者がバックオフィス・プロセスを自動化するように設計されています。Brightpearlは、倉庫管理ワークフローの合理化と効率化を保証します。高度なバーコード・システムを利用して、ミスや事務的作業を減らしましょう。柔軟な棚卸モジュールで、定期的に商品を棚卸できます。 Brightpearlの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
AppointmentPlusのアポイントメント・スケジューリング・ソフトウェアを使用すると、時間を節約することができます。Fortune 500企業のうち50社が使用しています。無料デモを今すぐ予約してください。
AppointmentPlusのアポイントメント・スケジューリング・ソフトウェアを使用すると、時間と費用を節約することができます。AppointmentPlusは世界各地に10,000以上の拠点を構え、Coca-Cola、International Paper、GE、Anheuser-Busch、Campbell's Soup、Costco、Bank of America、H&R Block、Cargillなど、大企業と中小企業の両方に対応しています。また、カスタマー・サービスと研修も高い評価を得ています。クライアントに対して、正確かつ迅速な回答を提供することができるよう努めています。今すぐ登録してデモをご覧ください。 AppointmentPlusの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Brought to you by the designers of SalesPad, Cavallo offers distribution management software with all the power of a CRM and ERP.
Brought to you by the designers of SalesPad, Cavallo offers distribution management software with all the power of a CRM and ERP solution, and all the functionality of the industry’s biggest tech powers, with none of the bottlenecks, frustrating interface, or difficult-to-access data. Distribution is in our DNA — Cavallo’s foundational software was designed by a distributor for his own business. Cavallo SalesPadの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Easyship is a end-to-end logistics platform for global commerce. Sync your store, ship with 250+ shipping solutions and save up to 70%.
Easyship is the worlds leading cloud-based shipping technology platform that helps eCommerce merchants ship their products globally. As a user-centric product, Easyship has helped to simplify the complex world of cross-border logistics for more than 40,000 clients worldwide; with exclusive rates from leading couriers, on-demand pickup requests, and a dashboard to track every shipment, we've got your logistics operations covered from checkout to delivery. Easyshipの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Cloud-based WMS solutions for 3PLs so they can focus on customer satisfaction, efficient operations, and growing their business.
Designed by warehouse management experts, 3PL Centrals WMS solutions enable 3PLs and warehouses to grow their businesses, turbocharge their operations and satisfy all of their customers. The most popular cloud-based WMS available on the market, our solution offers turnkey EDI integration, global visibility, automated billing management, innovative packing and shipping features, mobile bar-code scanning capabilities, and more. Reqeust a demo today. 3PL Warehouse Managerの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
A real-time inventory management and high-volume order fulfillment add-on solution for growth-focused businesses using QuickBooks.
Built for growing product-selling businesses using QuickBooks Desktop (Enterprise, Pro and Premier), Acctivate is a premium inventory management & multi-channel order fulfillment add-on that helps you focus on growth without operational limitations. Solve for QuickBooks limitations, including real-time inventory visibility, multi-warehousing, multi-channel orders, ecommerce fulfillment, EDI transaction support, barcoding, landed cost, lot and serial number traceability and more. Acctivate Inventory Managementの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
中小企業向けの製造を含む複数拠点での在庫、注文追跡、請求とレポート作成を行うことができるWebアプリです。
生産処理を含む複数拠点でのWebベースの在庫、注文追跡、請求とレポート作成を行うことができる、中小企業向けのシステムです。 在庫アラート、サプライヤーの状況、リード・タイムを表示することができます。在庫レベル、コスト、在庫価値を追跡することができます。ピッキング、シリアル、バッチとバーコード、返品、委託、直送、内部転送を処理します。 Megaventoryを導入して優れたビジネス管理、ユーザー・フレンドリーなインタフェース、包括的なサポートをご体験ください。 Megaventoryの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Cloud-based tool that helps businesses manage order fulfillment & inventory processes across online sales channels.
Ecomdash is an inventory management and order fulfillment software company that gives you the option of managing all your online sales channels from one dashboard. Coordinate sales and stock levels on platforms such as eBay, Amazon, Etsy, and more with reporting and auto-synchronizing. The software is ideal for small to medium sized companies and comes with a free 15-day trial and free onboarding session for new, active users. All ecomdash customers also receive a free Pitney Bowes account. ecomdashの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
ShipMonk is an order fulfillment company specializing in helping small to medium-sized businesses grow.
ShipMonk offers a multichannel order, inventory, and warehouse management solution that supports small to medium-sized eCommerce businesses in achieving sustainable, scalable growth. It's simple: Through our 65+ API integrations, our software syncs directly with your sales channel of choice. From there, we store, pick, pack, and ship your orders, leaving you with more time and energy to focus on expanding your business. It's how we execute our motto of "Stress Less, Grow More." ShipMonkの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
ShipBob's easy-to-use warehouse management software gives you insight into how your inventory and fulfillment are performing every day,
With ShipBob's proprietary warehouse management software, you will know what’s going on in the ShipBob warehouses where your products are stored at all times. You can search orders by tracking number, destination country, the number of items it contains, filter by sales channel, fulfillment center location, as well as get full transparency into performance such as fulfillment speed, orders fulfilled on time, error rates, orders shipped claim-free, and much more. ShipBobの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Dolibarrの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Epicor for Distribution is an end-to-end ERP solution for wholesale distributors that need real-time access to decision-making data any
Epicor for Distribution ERP solutions has been developed to fit the specific needs of distributors in the Electrical, Fasteners, Fluid Power, HVAC, Industrial, Irrigation, Jan/San, Medical, Paper/Packaging, Plumbing, PVF, Tile, and Welding industries. Epicor for Distribution solutions provides a complete, end-to-end system that may improve operations, drive costs out of the supply chain, increase sales and margins, and improve customer service. Available in the cloud or on-premises, Epicor for Distribution gets you the data you need, wh Epicor for Distribution is best suited for wholesale distributors in the following industries: industrial/safety, janitorial, medical supplies/equipment, electrical, fasteners, HVAC, paper & packaging, petroleum, welding supplies & packaged gases, as well as other durable goods. Epicor for Distribution solutions run on any browser, allowing distributors access from any device, anytime, anywhere. Solutions are available in the cloud and on-premises. Epicor for Distributionの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Prodsmart's inventory management module is the mobile, user-friendly way for SMBs to track and manage raw materials to final product.
Prodsmart is the SMB manufacturer's gateway to digitization. It's a complete, modular solution that gets any production environment ready for the future of manufacturing. Prodsmart helps manufacturers get rid of paper, automate inventory, and gain a complete view of their operations, then optimize it based on data insight. Prodsmart makes digital capabilities accessible to SMBs. It helps them solve their most pressing use case quickly, and eventually go fully digital - one step at a time. Prodsmartの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Complete business software for wholesale distributors integrating everyday operations with CRM, E-commerce, warehouse management, etc.
Inform ERP by DDI System is a distribution management technology that combines daily operations with customer relationship management (CRM), e-commerce and reporting features in one system. Inform is suitable for single location distributors and multi-division organizations in both on-premise and hosted systems. Inform helps users manage customer engagement by combining CRM with daily operations such as order entry, quoting, delivery inquiry and customer service. Inform ERPの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Web-based Industry 4.0 solution for businesses of all sizes that manages the planning, procurement, operations, sales, and much more.
canias4.0 is a comprehensive enterprise solution that combines IoT and Big Data with the ERP system caniasERP. The unique technology, architecture and development environment distinguish canias4.0 from on the market. It is a fully integrated and flexible software for companies of all sizes. canias4.0 offers solutions that include planning, procurement, material management, and production as well as sales, CRM, finance, project and document management and more. CANIAS ERPの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Snappiiは、大手モバイル・アプリおよびフォーム・アプリ企業です。30以上の業界で約50万人のユーザーがSnappiiのビジネス・アプリを使用しています。
Snappiiは、在庫マネージャーによる在庫管理、在庫検査、在庫検査のマップ上での可視化などに役立つ便利で使いやすいモバイル・ソリューションとして、在庫管理向けの多くのモバイル・アプリを提供しています。アプリ・ユーザーは独自のPDFをアップロード、編集、共有することができます。フォームの作成は不要です。必要な作業は、既に使用しているフォームを読み込むことだけです。400種類以上の既成のアプリ・テンプレートから選択するか、新しいアプリの作成をリクエストすることができます。 Snappiiの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Logiwa is the leading cloud fulfillment software for high-volume DTC brands, wholesalers, and 3PLs.
Logiwa is the leading cloud fulfillment software for high-volume DTC brands, wholesalers, and 3PLs. The Logiwa Cloud Fulfillment Platform is an integrated WMS and order fulfillment system that makes it easy to scale your high-volume DTC fulfillment operations. Logiwa’s solution works where traditional WMS systems fail: it connects quickly with new online stores and marketplaces, makes it easy to run a digital warehouse, and is easily updated to support dynamic warehouse environments. Logiwa WMSの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Priority Softwareは、ERPおよび管理用の統合ERPソフトウェアです。Priorityにはクラウド・プラットフォームが含まれます。
Priority Softwareは、中小企業および大企業向けの、エンタープライズ・リソース・プランニング (ERP) および管理用の単一の統合ERPソフトウェアです。Priorityのビジネス管理ソフトウェアとそのさまざまなモジュールは、組織のERP運用上のあらゆるニーズに対応するソリューションを提供します。幅広い業種にわたる商業および製造業向けのPriorityの的を絞ったソリューションにより、ERPは、複雑かつ煩雑な市場の代替製品よりもはるかに簡単で費用効果が高いものになりました。 Priority Softwareの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
A better way to manage your entire business, at a lower cost and on a global scale.
Sage Business Cloud X3 is an ERP software suite that includes integrated functionality for financial management, sales, customer service, distribution, inventory, and manufacturing, and business intelligence. Sage Business Cloud X3 is web-based, browser agnostic, and responsive on mobile devices. At the same time, it is also available to be deployed on-premises and as a service in the AWS cloud managed by Sage or a partner-provisioned cloud. Sage X3の詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Oracle Fusion Cloud ERP is a cloud-based, end-to-end, business management solution designed for mid to enterprise-level customers.
Oracle Warehouse Management Cloud is a single, ERP-agnostic, built for the cloud warehouse management system. It supports complex fulfillment operations and provides inventory visibility from the distribution center to the store shelf, so you can improve labor and space utilization, reduce fulfillment costs, and improve inventory and shipment accuracy. Request a live demo today. Oracle Fusion Cloud ERPの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Accelerate sales, fulfil demands faster & achieve growth with the fully automated Warehouse Management Solutions of Unicommerce
Unicommerce offers seamless pre-integrated services with 100+ marketplaces, carts, logistics providers, ERP & POS systems and is the first choice of over 10,000 brands, sellers and retailers to be their Warehouse Management Solutions provider. Unicommerce allows multiple technologically advanced solutions such as handheld, FIFO, batching, cycle count, etc., to help eCommerce sellers effectively manage warehouse operations and improve serviceability to strengthen customer Unicommerceの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
SkuVault solves the most difficult challenge in eCommerce fulfillment: managing and tracking inventory at scale.
SkuVault solves the most difficult challenge in eCommerce fulfillment: managing and tracking inventory at scale. Our platform delivers transparency into inventory location, quantity, and velocity, and is the true centerpiece of all integrations. SkuVault enables clients to eliminate mis-ships, stockouts, and oversells. Our best in class sales forecasting, order accuracy, and clear reporting help merchants create a clean and organized warehouse so they can sell more. SkuVaultの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Tive in-transit visibility solutions help shipping and logistics professionals manage their shipments and eliminate preventable delays
The Tive platform analyzes your shipments’ tracker data and turns it into actionable, real-time insights. Tive provides alerts, reports, and all the tools you need to understand and optimize your supply chain from end to end. Tiveの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
Cloud-based inventory management software for small business, tightly integrated with QuickBooks Online.
Cloud-based warehouse management software for small business, tightly integrated with QuickBooks Online. The app lets you access, track and manage inventory across multiple locations from your phone or tablet on the go, from anywhere in the world. Using HandiFox Online you can track sales, receive payments, issue invoices and verify your shipments by picking and packing. Also you can generate, scan barcodes or print barcode lables and more. HandiFoxの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理
ShipHero makes it easy to ship eCommerce with our powerful warehouse management software (WMS).
ShipHero makes it easy to ship eCommerce with our powerful warehouse management software (WMS). Our cloud-based WMS is perfect for emerging, scaling and high volume brands. Instead of holding you back, ShipHero can push your business forward with the processes you need to run a successful warehouse. We Crush it for for eCommerce Brands and 3PLs: - Reduce mis-picks and mis-ships by 99% - Reduce warehouse costs by 35%+ - Increase picking efficiency by 3x ShipHeroの詳細

機能

  • バーコード処理、RFID
  • 返却管理
  • 事業予測
  • 在庫管理
  • 購入、受領
  • 受領/保管管理
  • 発送管理