310件の結果
キャプテラが無料の理由
App4Legalは、直感的に使用できる法務管理ソリューションです。ユーザー・フレンドリーなインタフェースを搭載した完全統合型のソリューション。 App4Legalの詳細
App4Legalは、法律事務所や社内の法務部門の弁護士市場全体に対応できる包括的な法務管理ソリューションです。 App4Legalは、複数の言語と通貨をサポートします。 クラウド、プライベートSaaS、およびサーバ (オンプレミス) で利用可能です。 App4Legalは、法律の専門家が使用しているあらゆるツールに代わる単一ソリューションです。モジュラー式で使いやすく、市場全体に対応できる製品は、67か国以上であらゆる規模の顧客が利用しています。 App4Legalの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
monday.comはクラウド型のWork OSです。オフィス、自宅、外出先のいずれからでも、チームによるプロジェクトや日常業務の遂行を支援します。 monday.comの詳細
monday.comはケースの管理を支援する、優れた法的ケース管理ソフトウェアです。文書、スケジュールの競合、連絡先、各法的事例に関連する報告を調整することができます。ファイル、コメント、チェックリストなどを共有し、ケースの開発を通じて最新の状態を維持します。モバイル・アプリからリアルタイムで最新情報を入手し、外部のステークホルダーやクライアントなどを招待して、ケースを追跡し透明性を促進することができます。 monday.comの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
レポート、時間/予算追跡、自動化に対応したWrikeの訴訟管理ソフトウェア。進捗状況を追跡し、請求業務をシンプルに。 Wrikeの詳細
Wrikeは世界230万人から信頼されており、訴訟管理ソフトウェアとしても簡単にご利用いただけます。Wrikeのレポート、予算追跡、カレンダー、プロジェクト管理といった強力な機能により、クライアントへの成果を高めることができます。カスタムのリクエストフォームとテンプレートを使用してプロセスを自動化し、時間を節約。共有チームダッシュボードでの訴訟の進捗追跡や書類の保存も可能です。使いやすいタイムトラッキングで請求業務もシンプルになります。 Wrikeの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Freshsalesには、さまざまな機能と非常に直感的なUIが備わっているため、業務を行う際に複数のツールを使い分ける必要はありません。 Freshsalesの詳細
Freshsalesは、営業チーム向けの本格的な営業チーム自動化ソリューションです。質の高いリードへの訴求、状況に適した会話を、AIを活用した知見に基づく取引、顧客関係の育成など、営業担当者が必要とするさまざまな機能を提供します。メール、電話、チャット、テレフォニーを搭載したFreshsalesを使用すると、販売プロセスを自動化して営業チームの日常業務の効率と生産性を向上させることができるので、営業チームは営業活動により多くの時間を使うことができます。 Freshsalesの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
裁判所システムにおけるスタッフとステークホルダーがシームレスにコミュニケーションを取り、データを管理して結果を分析できるようにします。 Noble Justiceの詳細
Noble Justiceは、裁判所システムをクラウド内に引き入れるために設計されました。このアプリケーション・スイートは、Salesforce Government Cloud上に構築されており、非常に高度でセキュアなアプリケーションとして利用できます。世界のさまざまな裁判所システムに対応できる唯一のソリューションです。構成が簡単で使いやすく、デスクトップとモバイルに対応しています。

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
楽しく、柔軟でモチベーションを引き出す方法で、あらゆるプロジェクトのチーム共通の視点を生み出すビジュアル・コラボレーション・ツール。
セールスやマーケティングから人事、オペレーションまで、チームは独自のニーズやワーク・スタイルに合わせてTrelloをデザインしてカスタマイズすることができます。Googleドライブ、Slack、Jiraを始めとする100以上の主要なツールとの統合が可能なTrelloは、場所に制限されることなく複数のチーム間の横断的なコラボレーションをサポートするプロジェクト・ハブです。Trelloは透明性を高め、ボードやチーム間で簡単に情報共有を実現することでチームワークに喜びをもたらします。 Trelloの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Ranked #1, Clio is the leading legal case management software with the most 5-star reviews. Schedule a live demo to learn more.
Ranked #1, Clio is the leading legal case management software with the most 5-star reviews and the only legal software with over 1,000 reviews on Capterra. Clio is a cloud-based legal case management solution that lets you manage your law firm securely from anywhere. Access and manage your work in one central system - with your matters, contacts, billing, and everything you need in one place. Schedule a live demo to learn more. Clioの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
New realities call for new solutions. We are the #1 time and billing, and payments software for law firms. Try for FREE now.
At HALF THE COST of other solutions, TimeSolv provides the robust time and billing needs law firms demand, without the extra features you never use. Store payment information using TimeSolvPay and run hundreds of payments in seconds on YOUR timeline, achieving ZERO AR! For over 20 years, our web-based solution has helped lawyers increase their billable time and get paid faster, whether at home or in the office. Integrate with LawPay, QuickBooks, Office 365, and more. Try for FREE for 30 days! TimeSolv Legal Billingの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
The BQE CORE Legal cloud for client and matter management utilizes business and artificial intelligence and a robust mobile app.
CORE Legal's cloud practice solution provides management tools in a centralized location with anytime anywhere access on any device. Monitor client expectations, matter workflows, events, tasks, billing, and firm financials by connecting front and back office operations. Business and artificial intelligence provide an intuitive user-friendly interface for ease of data entry and real time updates. Seamlessly monitor and delegate assignments to improve efficiently and increase profitability. BQE CORE Suiteの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Legal case management software for attorneys that's intuitive and easy to use. All your case files in 1 place. Try it free.
Join the HIGHEST RATED legal case management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Now you can spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. PracticePanther Legal Softwareの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
MyCase is a top-rated, complete legal case management solution with all the tools firms need to run a better practice, from anywhere.
MyCase is a top-rated, end-to-end legal case management software that helps firms run efficiently from anywhere, provide an exceptional client experience, and easily track firm performance. Streamline day-to-day firm processes in one, easy to adopt solution -- lead tracking, client intake, case management, eSignature, billing, payments and more. Start your free trial (no credit card required) today! MyCaseの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
AbacusLaw is a turn-key, fully integrated Case Management Solution for firms of all sizes, in all practice areas and jurisdictions.
AbacusLaw gives you all the tools you need to grow your firm - including case management, time, billing, and full G/L accounting operations. Automatically capture critical case and client details, prevent important deadlines from falling through the cracks, and gain complete visibility into your practice. AbacusLawの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
CosmoLex is the only cloud-based, total practice management, billing, and accounting system (no QuickBooks® required).
Thousands of law firms have switched to CosmoLex - the only cloud-based, law practice management software with built-in, compliant legal accounting (no QuickBooks needed). CosmoLex eliminates the struggle of juggling separate systems for law practice management, billing, and accounting. LawPay credit card processing is also built-in with no fixed monthly fee. Simply log into CosmoLex Cloud - anytime, anywhere - to get everything you need to run your entire law practice. Try free today! CosmoLexの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Quickbase is a no-code operational agility platform that enables organizations to improve operations through insights and automation.
Quickbase provides a no-code operational agility platform that enables organizations to improve operations through real-time insights and automation across complex processes and disparate systems. Our goal is to help companies achieve operational agility to be more responsive to customers, more engaging to employees, and as adaptable as possible to what's next. Quickbase helps nearly 6,000 customers, including over 80 percent of the Fortune 50. Visit to learn more. Quickbaseの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
LEAP is a legal practice and case management software that allows firms to manage and store client and matter information in one place.
LEAP is a legal practice and case management software for small to medium sized law firms wishing to become more efficient, more productive and make more money. It allows you to manage and store all of your client and matter related information in one electronic file that can be accessed from your desktop computer or mobile device. Features include automatic time recording, pre-configured matter files for major areas of law and automation of client and matter data entry. LEAPの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Empowers modern legal teams to efficiently, affordably and securely manage ediscovery and case prep from anywhere with NO data fees.
Nextpoint is smart software that automates ediscovery projects for legal teams of every size. The highly secure, cloud-based solution lets your team begin document review in minutes with powerful data analytics tools, a user-friendly interface, and collaborative access from anywhere. Nextpoint innovative case-prep features will exceed your expectations of what smart ediscovery software can do. SINGLE PROJECT & UNLIMITED PLANS: Free, unlimited data uploads, processing, hosting, & productions. Nextpointの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Cloud-based legal practice management with all the tools you need to run a more productive and profitable law firm.
Run a more productive and profitable law firm from anywhere with Rocket Matter legal practice management. Trusted by thousands of attorneys for over 12 years for unparalleled product and service. Our intuitive cloud-based software has all the tools you need to become more automated, more profitable, and more on top of your business. Become a lean, modern, automated law firm with Rocket Matter. See it in action with a personalized walk-through. Or try us free for 15 days, no credit card required! Rocket Matterの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Practice Management software that integrates your information into a single system for improved efficiency and profitability.
Amicus Attorney is an intuitive case management solution that tracks and invoices billable time, automates important documents, and provides easy access to all your clients and case files. Work from your desktop or in the private cloud while integrating with QuickBooks and other applications. Amicus Attorneyの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Smokeball is a complete cloud-based legal practice management software built for PC¿s. Manage your staff and entire firm in one place.
Smokeball cloud-based legal practice management software for PCs automatically records time and activity for you. Smokeball boasts full billing capability, an industry-leading document automation library with over 14,000 legal forms, Daily Digest, shared calendars, powerful integrations and a robust mobile app. Whether you bill hourly, fixed fee, or on contingency, Smokeball provides you the insights you need to run a more successful law firm. Smokeballの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
The #1 Most Customizable, Legal Case, Matter & Project Management Trusted by Over 50,000 Professionals. Get a Personalized Demo.
Top-rated legal management software with superior collaboration tools. Focus on what matters with automatic task assignments, easy reporting, texting, emailing, and so much more. Free, unlimited data storage in the cloud. Don't waste your valuable time on a free trial – Filevine is customized to how your firm does business and adapts to how your team evolves. Soc 2 Type II certification ensures that your data in Filevine meets rigorous standards for handling & security. Filevineの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Cloud-based solution that helps process servers send email notifications, manage job routes, create invoices, and more.
The most-used process server software on the market. ServeManger is a full-featured software solution for management of service of process designed for law firms and process servers. Generate affidavits, manage billing, payments to servers, update jobs from the field, client portal and much more! ServeManagerの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Tabs3 Software is a reliable, easy-to-use, seamlessly integrated suite of products for legal professionals.
PracticeMaster is complete practice management: calendaring, conflicts, and contact management. Purchase PracticeMaster on its own or alongside Tabs3 Billing and Financials for complete firm management. PracticeMaster organizes all the essential elements of your practice in one place. PracticeMaster is backed by top-tier technical support, as well as a network of consultants in the United States. Visit Tabs3.com/SeeTabs3 to sign up for a walkthrough demo to see PracticeMaster in action. Tabs3の詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
手頃な価格の使いやすいSaaSソリューションで、時間や経費の追跡を行うことができます。14日間の無料トライアルをお試しください。
請求可能な時間の追跡が、請求書を迅速に提出できない原因になってはいけません。Bill4Timeを使用すれば、請求書を数分で作成し、瞬時に整理し、クラウドにデータを安全に保存することができます。 数千の企業と10年以上にわたる経験によって実証されたBill4Timeは、弁護士のための優れたSaaSソリューションです。14日間の無料トライアルとカスタマー・サクセス・チームによる無制限のサポートをお試しください。 Bill4Timeの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
LawPay、Word、Excel、Outlook、Evernote、QuickBooks、Acrobat、Calendar/Court Rules、WordPerfect、Googleと統合することができます。
Webアクセスが可能で、データを社内またはクラウドに保持することができます。案件、連絡先、メールおよびドキュメントの管理を行うことができます。ドキュメント・アセンブリ、ワークフロー自動化、請求および委託、タスク・スケジューリング、グループ・カレンダー、ワンクリックでのPDF生成、ドキュメントとメールのテンプレート、ドキュメントを含む全文検索、メールおよびメール添付ファイル、コラボレーション・ツール、カスタマイズ可能なフィールド・フォームとリストをはじめとする、豊富な機能が搭載されています。Word、Excel、Outlook、Evernote、QuickBooks、Acrobat、Calendar/Court Rules、Googleと統合することができます。 HoudiniESQの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Modern legal practice management with best-in-class case management, billing, complete accounting and reporting in a single platform.
With best-in-class matter management tools and robust billing, accounting and reporting in a single cloud-based solution, Zola Suite seamlessly connects your front and back offices, and delivers a single source of truth. Best-in-class case management tools include built-in email, document management & automation, task management, CRM, secure client portal, calendar & more. The solution also includes sophisticated billing tools and complete business and trust accounting. Zola Suiteの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Actionstep is a legal practice management software used by thousands of lawyers to automate & manage their firms in one flexible system
Gain a competitive advantage with one of the highest-rated, all-in-one legal practice management systems. Actionstep's cloud-based platform and powerful workflows have helped thousands of law firms automate and modernize their firms. Automate matter processes and deadlines, organize documents, exceed client expectations and manage billing & accounting all from Actionstep's flexible legal software platform. Actionstep is accessible from anywhere and built for customization. Book a demo today! Actionstepの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Affordable Practice Management & Bankruptcy Software for the Legal Professionals.
Jubilee is LegalPRO Systems' cloud-based bankruptcy petition preparation and filing platform. It handles personal and business filings in Chapters 7, 11, 12, and 13. Additional robust features include legal payments and invoicing, notice management, and client messaging. LegalPRO has been providing bankruptcy software for over 30 years and provides the best software, service, and support. Jubileeの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
法律相談時間の追跡、請求書作成、ケースと顧客の管理、オンライン決済などの多くの作業を1か所で対応するためのクラウド・ベースのソフトウェアです。
手頃な価格でありながら効率的な法律実務管理ソフトウェアの使用を開始して、今年を成功の年にしましょう。無期限で無料のCaseFoxの基本プランは、1万人以上の弁護士によって使用され、多くの5つ星レビューを獲得しています。法律専門業務の複雑さを念頭に置いて作成されており、中小規模のビジネスでの使用が可能です。CaseFoxは、顧客、会議、請求、および支払いのすべてを1か所で管理する利便性を法律事務所に提供するクラウド・ベースのソフトウェアです。 CaseFoxの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
連絡先、電子メール、カレンダー、文書、タスクを管理し、QuickBooks、Outlook、Googleと同期機能も備えた使いやすいCRMです。$99 + 無料アップグレード付き。
InfoFloは、顧客情報の管理に適した使いやすく手頃な価格のケース管理ソフトウェアです。パワフルなOutlook同期機能を備えています。連絡先や関係、電子メール、カレンダー、文書、タスクを管理するソリューションが統合されています。 ソフトウェアは1回限りのコストであるべきです。InfoFloの使いやすいCRMソフトウェアは、1ユーザー当たり$99のワンタイム・コストで利用できます。無料のライフタイム・アップデート付きで、月額料金ありません。 InfoFloの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
TrialWorks brings organization to your firm, keeping your case info in one place - with easy to use web intake and document management.
TrialWorks Legal Case Management provides seamless web intake, comprehensive document management, centralized calendaring and much more. With 42,000+ users, 2,600+ law firms, TrialWorks has come together with Needles under the newly formed Assembly Software to offer exceptional support to the legal industry. Available on a private cloud or your network, TrialWorks is a litigation firm's most valuable partner - offering a user-friendly interface, mobile app, global OCR'd search, and much more. TrialWorksの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Customized cloud-based law practice management software with multifaceted document automation and firm-wide e-mail/calendar sync.
MerusCase has changed legal software forever by offering a unique, guided experience per law type, packaged in the fastest cloud-based technology available. Moreover, it's the only cloud-based system that brings you total HIPAA compliance as well as fully-integrated document automation, time tracking, billing, calendar, email, and case management. With MerusCase, you'll be able to run your practice from any computer or mobile device worldwide and experience de facto perfection with 99.9% uptime. MerusCaseの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Legal Case Management Software for firms of all sizes, and all practice areas. Prevail will help you handle more cases in less time.
Since 1993, Prevail has been trusted by law firms, large and small, all over the US, handling all areas of practice, and specializing in Disability and Injury Law. Manage all of your matters in one database with Automated Intake, Document Generation, QuickBooks Integration, Medicals and Evidence Tracking, Outlook Integration, Damages/Specials Tracking, Settlement Calculation, Litigation, Scanning and more. Prevail Case Management Systemの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Legal case management software designed for attorneys & paralegals.
Automated Procedures allow for the creation of repeating tasks, the ability to send automated text messages or emails to contacts, the automatic generation of documents, and much more - all triggered by various events of a case. A user-favorite includes the birthday trigger, which automatically sends a message on a client's birthday. WorkPlans act as a high-level, automated checklist that ensures staffs have an established process to follow in each case. SmartAdvocateの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Reduce duplication of effort with all-in-one integrated billing and accounting
Reduce duplication of effort with all-in-one integrated billing and accounting

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Cloud-based practice management tool for small law firms that provides an end-to-end solution to manage your law practice and business
Firm Central cloud based practice management offers an intuitive end-to-end solution to manage all aspects of your practice including- matters, contacts, calendar, tasks, documents, time&billing, accounting and finances, reporting and more from anywhere. Exclusive features include automatic document mark-up adding KeyCite flags and links-ensuring good law status, with FULL text global searching capability, to find what you need quickly and accurately. Intelligently integrated with Westlaw tools Firm Centralの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
CoCounselor is a full service practice management solution to improve workflows, create documents, and view reports
The cloud-based law practice management solution created specifically for Plaintiff's Lawyers by Plaintiff's Lawyers! CoCounselor is more than just a Case Manager, it's a firm manager. Let CoCounselor manage your marketing, track case acquisition cost, run effortless reports, and much more. CoCounselor allows you to go anywhere and still have access on any device. If you're a plaintiff's lawyer let us show you why CoCounselor is the only software for you and your clients! CoCounselorの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Docketwise is the #1 rated immigration software and case management for immigration lawyers.
Docketwise is the #1 rated immigration software and case management for immigration lawyers. Docketwise modernizes immigration practice with intelligent questionnaires that dynamically generate complete immigration applications based on answers to simple questions. In addition, Docketwise provides a comprehensive suite of case management features including invoicing, calendaring, messaging, task management, case tracking and more. Docketwise is trusted by thousands of law firms. Docketwiseの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Law practice management solution that helps law firms manage legal documents, billing, matters, reporting, and more.
For Attorneys who need ultimate power and flexibility, Time Matters is tailor practice management software that helps you and your staff bill more, get more done, and take better care of your clients.

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
A cloud based, integrated practice management, accounting, trust accounting system accessible anywhere, anytime from any device.
A cloud based, integrated Legal accounting and Practice Management, general accounting and trust accounting, system accessible ANYWhere, ANYTime from ANYDevice. uLaw has seamlessly Simplified trust and general accounting, automated court forms and provides powerful analytics allow solos and small law to operate efficiently, saving time and money with the comfort in knowing they are compliant with law society regulations. uLawPracticeの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Needles is the case management solution that 2,500+ of top law firms trust to optimize workflow and maximize bottom line
Over 2,500 top law firms trust Needles to optimize workflow and maximize their bottom line. Combining our legal know-how with next-gen innovation, our web-based solution, Needles Neos puts even more tools in your hands: real-time dashboards, automated reports, native intake, world-class support, and much more. Work together on documents with team members in real-time. Access templates for dozens of case types and customizable case libraries and efficiently resolve more cases. Needles Neosの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
統合とダッシュボード・レポートに対応した、契約、リスク、保険、請求、インシデント、資産、ワークフロー管理ソフトウェアです。
Webベースの契約、リスク、請求、インシデント、訴訟、コンプライアンス、および保険管理ソフトウェアです。ドキュメント管理、承認ワークフロー、ログ履歴、ドキュメント・テンプレート、メール通知、連絡先メモ、日時スタンプ、カスタマイズ可能なレポート作成、ドキュメントのバージョン管理機能を備えています。完全ホスト型またはセルフホスト型のオプションを利用することができ、プライベート・ラベリングと自社Webサイトへの統合が可能です。複数の通貨と複数の言語に対応しています。 A1 Trackerの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
An online rule-based court deadline calculator with email reminders, deadline reports and synchronization to any calendaring platform.
LawToolBox automates litigation (and other compliance-based matters) using a proprietary database that includes custom deadline calculators, and court rule sets for state and federal civil litigation in 50 states. Users can sync deadlines to Outlook, Google, iCal, and Lotus Notes for either internal and/or external parties involved in each case automate rule changes, customize reporting, customize court rules, enable email reminders, maintain audit trails & build their own deadline templates. LawToolBoxの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Legal modern case management software that streamlines case management, CRM, client intake, and automation to manage & grow any firm.
Lawcus is a smart and simple modern legal practice management software. Lawcus enables attorneys to automate consistent processes to help deliver more with transparency and less effort. With Lawcus, attorneys can visualize their matters with Kanban boards, drag and drop them as they progress, add tasks, appointments, time, expenses, client intake and documents in a digital matter file in the cloud so they can work from anywhere. They can even automate their entire process. Lawcusの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
ProLaw combines client and matter management, docketing, time entry, billing, and accounting, enhancing productivity firm-wide.
ProLaw from Thomson Reuters is the legal practice management software that connects your entire organization, helping your team deliver premier client service. By combining client and matter management, docketing, time entry, billing, and accounting, ProLaw helps simplify your practice while enhancing productivity firm-wide. ProLawの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
CASEpeer is the only personal injury practice management solution built for you, not by you.
CASEpeer is the leading practice management solution built for personal injury law firms. Supercharge your law firm with a cloud-based plaintiffs' practice management solution. With cases and reporting accessible anywhere, anytime, you can execute on outcomes like never before. CASEpeer provides you with the case and practice management tools that allow you to focus on what matters most -- your clients. CASEpeerの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Court management solution that enables businesses to manage documents, automate workflow processes and file income tax returns.
Journal Technologies is the merger of three long standing and successful companies--New Dawn Technologies, Sustain Technologies, and ISD Corporation--with nearly 600 customers in 41 states, 4 countries and 2 U.S. territories. Our browser-based eCourt case management software solution allows you to access and update cases from anywhere, manage work queues, expedite case flow, process cases in court from the bench and save time by searching in a single location for documents and case files. eCourtの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
BUILT WITH YOUR GROWTH IN MIND | Intake | Practice Mgmt | Legal CRM | Legal Billing | All-In-One | Easy-To-Use | Sign More Cases
Built for growth! The #1 end-to-end growth suite for law firms, Law Ruler legal CRM & case management is designed to help firms sign up, intake, and manage more cases. Why Choose Law Ruler? ✅ Elite Level Functionality: Rapidly grow your firm with automated marketing/CRM features at a competitive price ✅ Streamline Processes: Easily manage the entire client lifecycle from intake to settlement/invoice with intelligent automation ✅ Personalized Set-Up: Done-For-You Implementation available Law Ruler Softwareの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Everlaw is a cloud-based litigation platform that enables teams to collaboratively discover, reveal, and act on information.
Everlaw uses advanced technology to solve complex legal challenges. The collaborative, cloud-based software for litigation and investigations, Everlaw empowers law firms, corporations, and government agencies to discover important information, illuminate critical insights, and act on key evidence. Everlawの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Xakiaは社内法務部向けの法務管理ソフトウェアです。SSOTで事案や文書を一元管理することができます。
Xakiaは社内法務ソフトウェアです。情報を集中させて信頼できる唯一の情報源 (SSOT) を作り、ワークロード、納期、優先順位を常に把握できるようにします。リアルタイム分析により、チームの能力、予算、顧客との明確なコミュニケーションを効果的に管理することが可能です。Xakiaは、OutlookやGmailといった重要なソフトウェアと迅速かつシームレスに統合できるので、既存のワークフローにもシームレスにフィットします。Xakiaは強力な生産性を備えた、セキュアで直感的な、導入の速い (1時間未満) 製品です。 Xakiaの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Litify's case management solutions allow law firms to manage cases with more efficiency and transparency.
Litify's end-to-end practice management platform encompasses best-in-class case management solutions for law firms looking to manage their case loads with more efficiency and transparency. Litify gives you the tools you need to provide your clients with a consistent and pleasant experience, empower your team to work smarter, and centralize your data in order to make data-driven decisions. Litifyの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡