評価が高いソフトウェア

342件の結果
monday.comはクラウド型のWork OSです。オフィス、自宅、外出先のいずれからでも、チームによるプロジェクトや日常業務の遂行を支援します。
monday.comはケースの管理を支援する、優れた法的ケース管理ソフトウェアです。文書、スケジュールの競合、連絡先、各法的事例に関連する報告を調整することができます。ファイル、コメント、チェックリストなどを共有し、ケースの開発を通じて最新の状態を維持します。モバイル・アプリからリアルタイムで最新情報を入手し、外部のステークホルダーやクライアントなどを招待して、ケースを追跡し透明性を促進することが できます。 monday.comの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
レポート、時間/予算追跡、自動化に対応したWrikeの訴訟管理ソフトウェア。進捗状況を追跡し、請求業務をシンプルに。
Wrikeは世界230万人から信頼されており、訴訟管理ソフトウェアとしても簡単にご利用いただけます。Wrikeのレポート、予算追跡、カレンダー、プロジェクト管理といった強力な機能により、クライアントへの成果を高めることができます。カスタムのリクエストフォームとテンプレートを使用してプロセスを自動化し、時間を節約。共有チームダッシュボードでの訴訟の進捗追跡や書類の保存も可能です。使いやすいタイムトラ ッキングで請求業務もシンプルになります。 Wrikeの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Ranked #1, Clio is the leading legal case management software with the most 5-star reviews. Schedule a live demo to learn more.
Ranked #1, Clio is the leading legal case management software with the most 5-star reviews and the only legal software with over 1,000 reviews on Capterra. Clio is a cloud-based legal case management solution that lets you manage your law firm securely from anywhere. Access and manage your work in one central system - with matters, contacts, billing, and everything you need in one place. Schedule a live demo to learn more. Clioの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
The BQE CORE Legal cloud for client and matter management utilizes business and artificial intelligence and a robust mobile app.
CORE Legal's cloud practice solution provides management tools in a centralized location with anytime anywhere access on any device. Monitor client expectations, matter workflows, events, tasks, billing, and firm financials by connecting front and back office operations. Business and artificial intelligence provide an intuitive user-friendly interface for ease of data entry and real time updates. Seamlessly monitor and delegate assignments to improve efficiently and increase profitability. BQE CORE Suiteの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
New realities call for new solutions. We are the #1 time and billing, and payments software for law firms. Try for FREE now.
At HALF THE COST of other solutions, TimeSolv provides the robust time and billing needs law firms demand, without the extra features you never use. Store payment information using TimeSolvPay and run hundreds of payments in seconds on YOUR timeline, achieving ZERO AR! For over 20 years, our web-based solution has helped lawyers increase their billable time and get paid faster, whether at home or in the office. Integrate with LawPay, QuickBooks, Office 365, and more. Try for FREE for 30 days! TimeSolv Legal Billingの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Freshsalesには、さまざまな機能と非常に直感的なUIが備わっているため、業務を行う際に複数のツールを使い分ける必要はありません。
Freshsalesは、営業チーム向けの本格的な営業チーム自動化ソリューションです。質の高いリードへの訴求、状況に適した会話を、AIを活用した知見に基づく取引、顧客関係の育成など、営業担当者が必要とするさまざまな機能を提供します。メール、電話、チャット、テレフォニーを搭載したFreshsalesを使用すると、販売プロセスを自動化して営業チームの日常業務の効率と生産性を向上させることができるので、営 業チームは営業活動により多くの時間を使うことができます。 Freshsalesの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Legal case management software for attorneys that's intuitive and easy to use. All your case files in 1 place. Try it free.
Join the HIGHEST RATED legal case management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Now you can spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. PracticePanther Legal Softwareの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
MyCase is a top-rated, complete legal case management solution with all the tools firms need to run a better practice, from anywhere.
MyCase is a top-rated, end-to-end legal case management software that helps firms run efficiently from anywhere, provide an exceptional client experience, and easily track firm performance. Streamline day-to-day firm processes in one, easy to adopt solution -- lead tracking, client intake, case management, eSignature, billing, payments and more. Start your free trial (no credit card required) today! MyCaseの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
AbacusLaw is a turn-key, fully integrated Case Management Solution for firms of all sizes, in all practice areas and jurisdictions.
AbacusLaw gives you all the tools you need to grow your firm - including case management, time, billing, and full G/L accounting operations. Automatically capture critical case and client details, prevent important deadlines from falling through the cracks, and gain complete visibility into your practice. AbacusLawの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
CosmoLex is the only cloud-based, total practice management, billing, and accounting system (no QuickBooks® required).
Thousands of law firms have switched to CosmoLex - the only cloud-based, law practice management software with built-in, compliant legal accounting (no QuickBooks needed). CosmoLex eliminates the struggle of juggling separate systems for law practice management, billing, and accounting. LawPay credit card processing is also built-in with no fixed monthly fee. Simply log into CosmoLex Cloud - anytime, anywhere - to get everything you need to run your entire law practice. Try free today! CosmoLexの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control projects that shape our world.
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control complex projects that reshape our world. Flexibly adapt our software as projects and conditions change. Eliminate boundaries between organizations, data sources, and systems Securely equip each team member with the data they need to succeed. Get started today. Quickbaseの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
LEAP is a legal practice and case management software that allows firms to manage and store client and matter information in one place.
LEAP is a legal practice and case management software for small to medium sized law firms wishing to become more efficient, more productive and make more money. It allows you to manage and store all of your client and matter related information in one electronic file that can be accessed from your desktop computer or mobile device. Features include automatic time recording, pre-configured matter files for major areas of law and automation of client and matter data entry. LEAPの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Empowers modern legal teams to efficiently and securely manage ediscovery and case prep from anywhere with NO data hosting fees.
Nextpoint is smart software that automates ediscovery projects for legal teams of every size. The highly secure, cloud-based solution lets your team begin document review in minutes with powerful data analytics tools, a user-friendly interface, and collaborative access from anywhere. Nextpoint innovative case-prep features will exceed your expectations of what smart ediscovery software can do. SINGLE PROJECT & UNLIMITED PLANS: Free, unlimited hosting, & productions. Nextpointの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Cloud-based legal practice management with all the tools you need to run a more productive and profitable law firm.
Run a more productive and profitable law firm from anywhere with Rocket Matter legal practice management. Trusted by thousands of attorneys for over 12 years for unparalleled product and service. Our intuitive cloud-based software has all the tools you need to become more automated, more profitable, and more on top of your business. Become a lean, modern, automated law firm with Rocket Matter. See it in action with a personalized walk-through. Or try us free for 15 days, no credit card required! Rocket Matterの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
The #1 Most Customizable, Legal Case, Matter & Project Management Trusted by Over 50,000 Professionals. Get a Personalized Demo.
Filevine is the #1 most customizable legal case management software. Don't waste your valuable time on a free trial – Filevine is customized to how you do business and adapts to how your team evolves. Exceptional collaboration tools enable your team to focus on what matters, with automatic task assignments, easy reporting, texting, and emailing. Free, unlimited data storage in the cloud. Soc 2 Type II certification ensures that your data is protected with the best security. Filevineの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Smokeball is a complete cloud-based legal practice management software built for PC¿s. Manage your staff and entire firm in one place.
Smokeball cloud-based legal practice management software for PCs automatically records time and activity for you. Smokeball boasts full billing capability, an industry-leading document automation library with over 14,000 legal forms, Daily Digest, shared calendars, powerful integrations and a robust mobile app. Whether you bill hourly, fixed fee, or on contingency, Smokeball provides you the insights you need to run a more successful law firm. Smokeballの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Practice Management software that integrates your information into a single system for improved efficiency and profitability.
Amicus Attorney is an intuitive case management solution that tracks and invoices billable time, automates important documents, and provides easy access to all your clients and case files. Work from your desktop or in the private cloud while integrating with QuickBooks and other applications. Amicus Attorneyの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Cloud-based solution that helps process servers send email notifications, manage job routes, create invoices, and more.
The most-used process server software on the market. ServeManger is a full-featured software solution for management of service of process designed for law firms and process servers. Generate affidavits, manage billing, payments to servers, update jobs from the field, client portal and much more! ServeManagerの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Tabs3 Software is a reliable, easy-to-use, seamlessly integrated suite of products for legal professionals.
PracticeMaster is complete practice management: calendaring, conflicts, and contact management. Purchase PracticeMaster on its own or alongside Tabs3 Billing and Financials for complete firm management. PracticeMaster organizes all the essential elements of your practice in one place. Backed by top-tier, U.S.-based technical support as well as a network of consultants in the United States. Visit Tabs3.com/SeeTabs3 to sign up for a personal demo to see PracticeMaster in action. Tabs3の詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
手頃な価格の使いやすいSaaSソリューションで、時間や経費の追跡を行うことができます。14日間の無料トライアルをお試しください。
請求可能な時間の追跡が、請求書を迅速に提出できない原因になってはいけません。Bill4Timeを使用すれば、請求書を数分で作成し、瞬時に整理し、クラウドにデータを安全に保存することができます。 数千の企業と10年以上にわたる経験によって実証されたBill4Timeは、弁護士のための優れたSaaSソリューションです。14日間の無料トライアルとカスタマー・サクセス・チームによる無制限のサポートをお試し ください。 Bill4Timeの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
LawPay、Word、Excel、Outlook、Evernote、QuickBooks、Acrobat、Calendar/Court Rules、WordPerfect、Googleと統合することができます。
Webアクセスが可能で、データを社内またはクラウドに保持することができます。案件、連絡先、メールおよびドキュメントの管理を行うことができます。ドキュメント・アセンブリ、ワークフロー自動化、請求および委託、タスク・スケジューリング、グループ・カレンダー、ワンクリックでのPDF生成、ドキュメントとメールのテンプレート、ドキュメントを含む全文検索、メールおよびメール添付ファイル、コラボレーション・ツール 、カスタマイズ可能なフィールド・フォームとリストをはじめとする、豊富な機能が搭載されています。Word、Excel、Outlook、Evernote、QuickBooks、Acrobat、Calendar/Court Rules、Googleと統合することができます。 HoudiniESQの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Modern legal practice management with best-in-class case management, billing, complete accounting and reporting in a single platform.
With best-in-class matter management tools and robust billing, accounting and reporting in a single cloud-based solution, Zola Suite seamlessly connects your front and back offices, and delivers a single source of truth. Best-in-class case management tools include built-in email, document management & automation, task management, CRM, secure client portal, calendar & more. The solution also includes sophisticated billing tools and complete business and trust accounting. Zola Suiteの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Actionstep is a legal practice management software used by thousands of lawyers to automate & manage their firms in one flexible system
Gain a competitive advantage with one of the highest-rated, all-in-one legal practice management systems. Actionstep's cloud-based platform and powerful workflows have helped thousands of law firms automate and modernize their firms. Automate matter processes and deadlines, organize documents, exceed client expectations and manage billing & accounting all from Actionstep's flexible legal software platform. Actionstep is accessible from anywhere and built for customization. Book a demo today! Actionstepの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Affordable Practice Management & Bankruptcy Software for the Legal Professionals.
Jubilee is LegalPRO Systems' cloud-based bankruptcy petition preparation and filing platform. It handles personal and business filings in Chapters 7, 11, 12, and 13. Additional robust features include legal payments and invoicing, notice management, and client messaging. LegalPRO has been providing bankruptcy software for over 30 years and provides the best software, service, and support. Jubileeの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Neos is ideal for legal case management thanks to its process automation, effective communication tools, and real-time analytics.
Over 2,500 top law firms trust Assembly's solutions to optimize processes and maximize their bottom line. Our cloud-based solution, Neos, makes legal case management easier with real-time analytics, effortless payment capture, native intake, automated workflows, and more. Work together on documents with team members in real time. Generate multiple documents for hundreds of cases in a few clicks. Enjoy ready-to-use, customizable file templates. Leverage hundreds of integrations. Neosの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
法律相談時間の追跡、請求書作成、ケースと顧客の管理、オンライン決済などの多くの作業を1か所で対応するためのクラウド・ベースのソフトウェアです。
手頃な価格でありながら効率的な法律実務管理ソフトウェアの使用を開始して、今年を成功の年にしましょう。無期限で無料のCaseFoxの基本プランは、1万人以上の弁護士によって使用され、多くの5つ星レビューを獲得しています。法律専門業務の複雑さを念頭に置いて作成されており、中小規模のビジネスでの使用が可能です。CaseFoxは、顧客、会議、請求、および支払いのすべてを1か所で管理する利便性を法律事務所に 提供するクラウド・ベースのソフトウェアです。 CaseFoxの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
連絡先、電子メール、カレンダー、文書、タスクを管理し、QuickBooks、Outlook、Googleと同期機能も備えた使いやすいCRMです。$99 + 無料アップグレード付き。
InfoFloは、顧客情報の管理に適した使いやすく手頃な価格のケース管理ソフトウェアです。パワフルなOutlook同期機能を備えています。連絡先や関係、電子メール、カレンダー、文書、タスクを管理するソリューションが統合されています。 ソフトウェアは1回限りのコストであるべきです。InfoFloの使いやすいCRMソフトウェアは、1ユーザー当たり$99のワンタイム・コストで利用できます。無料のライフ タイム・アップデート付きで、月額料金ありません。 InfoFloの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
TrialWorks brings organization to your firm, keeping your case info in one place - with easy to use web intake and document management.
TrialWorks Legal Case Management provides seamless web intake, comprehensive document management, centralized calendaring and much more. With 42,000+ users, 2,600+ law firms, TrialWorks has come together with Needles under the newly formed Assembly Software to offer exceptional support to the legal industry. Available on a private cloud or your network, TrialWorks is a litigation firm's most valuable partner - offering a user-friendly interface, mobile app, global OCR'd search, and much more. TrialWorksの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Customized cloud-based law practice management software with multifaceted document automation and firm-wide e-mail/calendar sync.
MerusCase has changed legal software forever by offering a unique, guided experience per law type, packaged in the fastest cloud-based technology available. Moreover, it's the only cloud-based system that brings you total HIPAA compliance as well as fully-integrated document automation, time tracking, billing, calendar, email, and case management. With MerusCase, you'll be able to run your practice from any computer or mobile device worldwide and experience de facto perfection with 99.9% uptime. MerusCaseの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Legal Case Management Software for firms of all sizes, and all practice areas. Prevail will help you handle more cases in less time.
Since 1993, Prevail has been trusted by law firms, large and small, all over the US, handling all areas of practice, and specializing in Disability and Injury Law. Manage all of your matters in one database with Automated Intake, Document Generation, QuickBooks Integration, Medicals and Evidence Tracking, Outlook Integration, Damages/Specials Tracking, Settlement Calculation, Litigation, Scanning and more. Prevail Case Management Systemの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Docketwise is the #1 rated immigration software and case management for immigration lawyers.
Docketwise is the #1 rated immigration software and case management for immigration lawyers. Docketwise modernizes immigration practice with intelligent questionnaires that dynamically generate complete immigration applications based on answers to simple questions. In addition, Docketwise provides a comprehensive suite of case management features including invoicing, calendaring, messaging, task management, case tracking and more. Docketwise is trusted by thousands of law firms. Docketwiseの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
A cloud based, integrated practice management, accounting, trust accounting system accessible anywhere, anytime from any device.
A cloud based, integrated Legal accounting and Practice Management, general accounting and trust accounting, system accessible ANYWhere, ANYTime from ANYDevice. uLaw has seamlessly Simplified trust and general accounting, automated court forms and provides powerful analytics allow solos and small law to operate efficiently, saving time and money with the comfort in knowing they are compliant with law society regulations. uLawPracticeの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
CASEpeer is the only personal injury case management solution built for you, not by you.
CASEpeer online case management software is built for personal injury law firms. Easy to use, and easy to implement. Designed for personal injury law firms, CASEpeer streamlines your practice from intake to settlement. Every account comes with ready-to-use reports and management screens, so you can make faster and smarter decisions. Our law firms convert more leads, see better results, and have more insight into their cases. Maximize the potential of your attorneys and staff with CASEpeer. CASEpeerの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Legal case management software designed for attorneys & paralegals.
Automated Procedures allow for the creation of repeating tasks, the ability to send automated text messages or emails to contacts, the automatic generation of documents, and much more - all triggered by various events of a case. A user-favorite includes the birthday trigger, which automatically sends a message on a client's birthday. WorkPlans act as a high-level, automated checklist that ensures staffs have an established process to follow in each case. SmartAdvocateの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Reduce duplication of effort with all-in-one integrated billing and accounting
Reduce duplication of effort with all-in-one integrated billing and accounting PCLawの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Cloud-based practice management tool for small law firms that provides an end-to-end solution to manage your law practice and business
Firm Central cloud based practice management offers an intuitive end-to-end solution to manage all aspects of your practice including- matters, contacts, calendar, tasks, documents, time&billing, accounting and finances, reporting and more from anywhere. Exclusive features include automatic document mark-up adding KeyCite flags and links-ensuring good law status, with FULL text global searching capability, to find what you need quickly and accurately. Intelligently integrated with Westlaw tools Firm Centralの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
CoCounselor is a full service practice management solution to improve workflows, create documents, and view reports
The cloud-based law practice management solution created specifically for Plaintiff's Lawyers by Plaintiff's Lawyers! CoCounselor is more than just a Case Manager, it's a firm manager. Let CoCounselor manage your marketing, track case acquisition cost, run effortless reports, and much more. CoCounselor allows you to go anywhere and still have access on any device. If you're a plaintiff's lawyer let us show you why CoCounselor is the only software for you and your clients! CoCounselorの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Law practice management solution that helps law firms manage legal documents, billing, matters, reporting, and more.
For Attorneys who need ultimate power and flexibility, Time Matters is tailor practice management software that helps you and your staff bill more, get more done, and take better care of your clients. Time Mattersの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
統合とダッシュボード・レポートに対応した、契約、リスク、保険、請求、インシデント、資産、ワークフロー管理ソフトウェアです。
Webベースの契約、リスク、請求、インシデント、訴訟、コンプライアンス、および保険管理ソフトウェアです。ドキュメント管理、承認ワークフロー、ログ履歴、ドキュメント・テンプレート、メール通知、連絡先メモ、日時スタンプ、カスタマイズ可能なレポート作成、ドキュメントのバージョン管理機能を備えています。完全ホスト型またはセルフホスト型のオプションを利用することができ、プライベート・ラベリングと自社Webサ イトへの統合が可能です。複数の通貨と複数の言語に対応しています。 A1 Trackerの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
An online rule-based court deadline calculator with email reminders, deadline reports and synchronization to any calendaring platform.
LawToolBox automates litigation (and other compliance-based matters) using a proprietary database that includes custom deadline calculators, and court rule sets for state and federal civil litigation in 50 states. Users can sync deadlines to Outlook, Google, iCal, and Lotus Notes for either internal and/or external parties involved in each case automate rule changes, customize reporting, customize court rules, enable email reminders, maintain audit trails & build their own deadline templates. LawToolBoxの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Cloud-based and designed for law firms: Soluno is a powerful, easy-to-use time, billing, accounting, trust and reporting software.
Soluno is a cloud-based accounting and billing software designed to accelerate law firms. With a full, easy-to-use suite of time/expense entry, billing, accounting, trust, and reporting features, law firms get everything they need to master their business. Work more efficiently and maximize productivity with Soluno's best-in-class trust accounting, billing, usability, value, and 5-star customer support. Solunoの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Legal modern case management software that streamlines case management, CRM, client intake, and automation to manage & grow any firm.
Lawcus is a smart and simple modern legal practice management software. Lawcus enables attorneys to automate consistent processes to help deliver more with transparency and less effort. With Lawcus, attorneys can visualize their matters with Kanban boards, drag and drop them as they progress, add tasks, appointments, time, expenses, client intake and documents in a digital matter file in the cloud so they can work from anywhere. They can even automate their entire process. Lawcusの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
ProLaw combines client and matter management, docketing, time entry, billing, and accounting, enhancing productivity firm-wide.
ProLaw from Thomson Reuters is the legal practice management software that connects your entire organization, helping your team deliver premier client service. By combining client and matter management, docketing, time entry, billing, and accounting, ProLaw helps simplify your practice while enhancing productivity firm-wide. ProLawの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Xakiaは社内法務部向けの法務管理ソフトウェアです。SSOTで事案や文書を一元管理することができます。
Xakiaは社内法務ソフトウェアです。情報を集中させて信頼できる唯一の情報源 (SSOT) を作り、ワークロード、納期、優先順位を常に把握できるようにします。リアルタイム分析により、チームの能力、予算、顧客との明確なコミュニケーションを効果的に管理することが可能です。Xakiaは、OutlookやGmailといった重要なソフトウェアと迅速かつシームレスに統合できるので、既存のワークフローにもシーム レスにフィットします。Xakiaは強力な生産性を備えた、セキュアで直感的な、導入の速い (1時間未満) 製品です。 Xakiaの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Court management solution that enables businesses to manage documents, automate workflow processes and file income tax returns.
Journal Technologies is the merger of three long standing and successful companies--New Dawn Technologies, Sustain Technologies, and ISD Corporation--with nearly 600 customers in 41 states, 4 countries and 2 U.S. territories. Our browser-based eCourt case management software solution allows you to access and update cases from anywhere, manage work queues, expedite case flow, process cases in court from the bench and save time by searching in a single location for documents and case files. eCourtの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
Everlaw is a cloud-based litigation platform that enables teams to collaboratively discover, reveal, and act on information.
Everlaw uses advanced technology to solve complex legal challenges. The collaborative, cloud-based software for litigation and investigations, Everlaw empowers law firms, corporations, and government agencies to discover important information, illuminate critical insights, and act on key evidence. Everlawの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
BUILT WITH YOUR GROWTH IN MIND | Intake | Practice Mgmt | Legal CRM | Legal Billing | All-In-One | Easy-To-Use | Sign More Cases
Built for growth! The #1 end-to-end growth suite for law firms, Law Ruler legal CRM & case management is designed to help firms sign up, intake, and manage more cases. Why Choose Law Ruler? ? Elite Level Functionality: Rapidly grow your firm with automated marketing/CRM features at a competitive price ? Streamline Processes: Easily manage the entire client lifecycle from intake to settlement/invoice with intelligent automation ? Personalized Set-Up: Done-For-You Implementation available Law Ruler Softwareの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
App4Legalは、直感的に使用できる法務管理ソリューションです。ユーザー・フレンドリーなインタフェースを搭載した完全統合型のソリューション。
App4Legalは、法律事務所や社内の法務部門の弁護士市場全体に対応できる包括的な法務管理ソリューションです。 App4Legalは、複数の言語と通貨をサポートします。 クラウド、プライベートSaaS、およびサーバ (オンプレミス) で利用可能です。 App4Legalは、法律の専門家が使用しているあらゆるツールに代わる単一ソリューションです。モジュラー式で使いやすく、市場全体に対応できる 製品は、67か国以上であらゆる規模の顧客が利用しています。 App4Legalの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
The Only Legal Cloud Built Exclusively For Plaintiff Personal Injury Law Firms
About CloudLex: The leader in Personal Injury tech, CloudLex®, lets you take control of your practice from intake through closure & beyond with one comprehensive platform. CloudLex's Next-Gen LegalCloud® designed exclusively for plaintiff Personal Injury law firms, helps you build, manage, and grow your practice with innovative apps that can be scaled to your needs. Why CloudLex? - Exclusively built for personal injury law firms - Intuitive and easy to use - All-inclusive and free support CloudLexの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡
The end-to-end legal operating platform empowering better business outcomes for legal teams and better legal outcomes for your clients.
#BreakLegalSilos Litify is the end-to-end legal operating platform designed to break down silos both within your legal team and between you and your clients. Our industry-leading platform includes customizable matter plans and intake questionnaires, a full suite of timekeeping and billing products, and native document management—all configurable in a user-friendly, no-code environment. Litifyの詳細

機能

  • カレンダー管理
  • 事例メモ
  • 顧客管理
  • ドキュメント管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間追跡

訴訟管理システムのお役立ちガイド

訴訟管理システム

訴訟管理システムとは、弁護士やパラリーガルなどの法律の専門家や法律事務所が訴訟関連の情報と業務を管理するためのソフトウェアソリューションです。統合ソリューションとして利用できるように設計されており、関連データの収集、保存、アクセス、修正が可能です。さらに、アプリケーションを切り替えずに1か所で、クライアントの追跡、事例管理、契約管理、会計業務を行うことができます。

訴訟管理システムに含まれる集中管理データベースでは、関連データを論理的な方法で保存して整理できるので、ユーザーは目的のデータを簡単に見つけることができます。このカテゴリーの最高水準のソリューションのほとんどは自動化ツールを備えているため、予測予見可能な作業、手順が決まっている作業、反復作業などを自動化して、人による操作を最小限に抑える、あるいは完全になくすことができます。そうすることで、ユーザーは注意が必要な別の部分に専念する時間を確保できます。

訴訟管理システムは、重要な情報を安全に保護し、それらを論理的な方法で構造化するほかにも、効率性を向上させ、カレンダー管理をサポートして、法律事務所間での連携とコラボレーションを補助することを目的としています。その機能と用途の性質から、このソフトウェアは法務文書管理ソフト法務管理ソフト、および法的請求ソフトなどの類似するソフトウェアソリューションとともに分類されることがあります。このようなプログラムでは、特に機能面で多くの共通点が存在し、多くの場合に訴訟管理システムとの連携が可能です。

販売されている訴訟管理システムごとに機能が異なり、機能の性能や実装方法もさまざまですが、この種の高品質ソフトウェアパッケージに期待されるいくつかのコア機能があり、訴訟管理システムのカテゴリーはそれらの機能を基準に定義することができます。そのため、これらのソリューションでは通常、以下の操作や作業のすべてを行うことができます。

  • 訴訟に関する重要な情報が含まれたケースノートを作成、保存、管理する。
  • クライアントに関する情報を管理し、複数の伝達経路にまたがるコミュニケーションを管理する。
  • 請求書を生成して送付し、財務トランザクションに関する関連データを保存する。
  • カレンダーツールを活用して、予約、締め切り、および重要な日付を管理する。

訴訟管理システムとは?

訴訟管理システムとは、法律および関連分野の従事者が訴訟関連の情報と業務を管理するためのソフトウェアソリューションです。これには、ケースノート、クライアントの連絡先情報、契約などの重要文書、財務情報などが含まれます。この種のソフトウェアは、統合ソリューションとして機能することが一般的で、弁護士、パラリーガル、法律事務所などによって使用されます。

訴訟管理システムの主な目的は、重要なデータを安全に保護して論理的に整理し、特定の情報を簡単に見つけられるようにすることです。データを1か所に保存することで、全体の効率を向上させることもできます。このソフトウェアは、法律事務所内または複数の組織間でのコラボレーションを強化すると同時に、組織内や外部クライアントとのコミュニケーションの強化にも役立ちます。

ほとんどの場合、訴訟管理システムは主に集中型データベースとして機能するため、関連情報の安全な保存、アクセス、編集、削除が可能になります。人工知能 (AI) による自動化機能が搭載されていることも多いため、法律の専門家による操作なしで予見可能なタスクや反復タスクを実行することができます。

一般的に、訴訟管理システムはスタンドアロンソリューションとして提供されますが、包括的な法務管理ソフトパッケージに同じ機能の多くが備わっていることもあります。

訴訟管理システムの利点とは?

訴訟管理システムの主な利点は、複数のソフトウェアソリューションに分散されていたデータを統合することで、法律事務所や法律分野の従事者が、必要なときに必要なデータに簡単にアクセスできるようになることです。ただし、その他にも利点があるため、訴訟管理システムのあらゆる利用方法を検討することは、ユーザーや法律事務所にとって有益です。

  • データの整理:訴訟管理システムを使用すると、訴訟に関するすべての情報とデータを整理して、後で簡単に検索してアクセスできるようになります。 ケースノート、契約情報、クライアントの連絡先情報、予約、スケジュール情報、請求書、請求情報のすべてを1か所にまとめておくことは、法律事務所や専門家にとって極めて有益です。余計なわずらわしさがなくなり、膨大な量のデータを扱う組織を構造化できるからです。1つのパッケージ内でデータを整理することは、データの一貫性と標準化にも役立ちます。
  • より優れた効率性:優れた訴訟管理システムパッケージを使用することで、法律の専門家による業務の効率を大幅に向上させることができます。これにはいくつかの理由があります。まず、データの一元化によってソフトウェア内ですべての関連データにアクセスできるため、法律事務所、弁護士、パラリーガルは目的のデータを迅速に見つけることができます。さらに、特に優れたソフトウェアの場合は、さまざまな自動化オプションもあります。その結果、不必要に時間のかかる活動やタスクの多くを自動化し、人の介入を最低限に抑えられるので、本当に人が行う必要のある活動やタスクにより多くの時間を費やすことができます。
  • データセキュリティの強化:訴訟情報を1か所に保存しておくことは、法律事務所のデータセキュリティ面でも利点があります。情報はいつでも利用可能で、破損、不注意による削除、外部からのサイバー脅威から情報を保護することができます。クラウドベースのソリューションでは、データを元の状態に迅速かつ簡単に復元ため、データの保護に役立ちます。オンプレミスで導入する場合は、定期的なバックアップによってデータを保護することができます。どちらの導入オプションでも、ソフトウェアの使用を許可されたユーザーのみがソフトウェア内のデータにアクセスできるようにして、情報を保護することができます。
  • スケジュール管理上の利点:搭載されたカレンダー管理機能を使用することで、スケジュールの管理が容易になり、重要な締め切りの見逃しや、特定の時間に実行すべき重要な作業の見落としを防げます。予約や会議を作成してカレンダーに追加して、スケジュールを効率よく管理することができます。重要なイベント、活動、締め切りが近づいたらアラートや通知を受け取るように設定することができます。また、多くのソリューションには時間追跡機能もあります。この機能を使えば、法律の専門家は時間を管理でき、一方、法律事務所は時間がかかっている訴訟や、注意を払う必要がある訴訟を把握することができます。特定の訴訟やタスクへのリソースを増やす必要性についても把握できるようになります。

訴訟管理システムの機能とは?

訴訟管理システムの機能を使用すれば、法律の専門家は自分が関与している訴訟のデータを管理することができます。それには主に、データの簡単な追加、削除、整理、検索ができるデータベース機能を使用します。また、この種のソフトウェアに含まれる機能の一覧を精査し、個々のコンポーネントを完全に理解することも重要です。その点を念頭に、購入者が期待できる重要かつ一般的な機能を紹介します。

  • ケースノート:各訴訟に関するケースノートを作成し、組み込みデータベースに安全に保存する。法律の専門家はケースノートを利用して訴訟活動を追跡し、最新情報を確認し、重要な情報にアクセスすることで、関与している各訴訟の状況を常に把握することができる。ケースノートは、自分がこれまで関与してこなかった進行中の訴訟を理解する際にも重要な役割を担う。高性能な訴訟管理システムでは通常、ケースノートを論理的なカテゴリーに分類して保存、修正、追加することができるので、目的のものを簡単に見つけることができる。
  • クライアント管理:各クライアントについてデータベースエントリを追加し、クライアントの重要なデータを保存する。訴訟クライアントのデータ収集には、連絡先情報、特定の訴訟に関する情報、法律事務所とクライアント間のすべてのコミュニケーションなどが含まれる。これによって、法律の専門家がクライアントへの対応を前回の続きから始めたり、過去の電子メールや他のコミュニケーション手段で収集した情報にアクセスしたりすることが容易になる。他の法律事務所やそこに勤める法律の専門家のデータベースエントリを追加することもできる。これはコラボレーションが必要な状況に役立つ。
  • 文書管理:文書の一元管理機能を使って、文書を作成、保存、管理する。これには、訴訟関連文書、特定のクライアントに関する文書、個人または組織との契約、財務文書などが含まれる。高性能なソリューションには、文書を分類したり、キーワードを割り当てたりするツールが備わっているため、必要な時に目的の文書を簡単に見つけることができる。全文検索機能を備えたソリューションもあり、データベースに保存されたすべての文書の中から特定の単語や句を検索することができる。
  • 請求処理:クライアントへの請求額を計算し、請求書を生成してクライアントに送付する。クライアントは請求書を受け取り、利用したサービスの料金を支払うことができる。クライアントと法律事務所間での財務トランザクションに関連するほぼすべての情報を1か所で管理できる。過去の請求書と請求情報にもアクセスできる。これは会社の財務を管理するうえで重要となる場合がある。高性能なソフトウェアパッケージには、提供したサービス、特定の訴訟に費やした時間、法律サービスの規定料金に基づいた請求書の自動生成ツールが含まれている。請求可能な活動と作業をソフトウェア内で定義することで、このような自動化が可能になる。
  • カレンダー管理:業務カレンダーを更新すると、法律事務所の重要な日付のすべてが強調表示される。具体的には、クライアントとの予約、訴訟業務に関するその他の会議のスケジューリングにカレンダー管理機能を使用できる。組み込みカレンダーツールでは修正を行うことができるので、変更された予約を追跡したり、キャンセルされた予約を削除したりできる。多くのソリューションには通知機能があり、ソフトウェアを使用していない時でも、スケジュールされた活動が近づいたらユーザーにアラートが送信される。
  • クライアントポータル:クライアントにアプリケーション内の専用スペースを提供し、クライアントが自身のデータへのアクセス、訴訟に関する情報の閲覧、過去のコミュニケーションの照会ができるようにする。クライアントポータルでは、カレンダーを提供して、クライアントが予約や重要な日付を把握できるようにしたり、財務関連情報を提供して、請求書へのアクセスや支払いの実行を可能にしたりできる。このような方法でクライアントが法律事務所とやりとりすることで、コミュニケーションを強化できる。クライアント側の直接関与しているという気持ちが強くなるため、連携しやすくなる。
  • タスク管理:実行する必要がある個々のタスクや活動を計画し、スケジュールして、そのステータスを更新する。各タスクを定義し、それを毎日の実行可能な活動に分割することもできる。タスクのステータスを更新し、そのステータスをすべての権限ユーザーに表示することもできる。このような機能は、進捗状況を確認する必要のあるシニアスタッフに有用だが、複数の従業員が同じタスクプールにアクセスする法律事務所でも重要となる場合がある。ハイエンドのソリューションには、法律の専門家がタスクの優先順位を設定して、重要なタスクや時間の制約があるタスクから実行されるようにするツールが備わっていることがある。この機能により、弁護士とパラリーガルが効率よく時間を使い、締め切りを逃さないようにできる。
  • 時間管理:各訴訟にかかる時間や、ある訴訟に関する特定のタスクにかかる時間を監視する。法律専門分野の従事者にとって、時間管理機能にはさまざまなメリットがある。まず、弁護士やパラリーガル、法律事務所が、長い時間を費やしている訴訟や、各訴訟にかかっている時間を把握できるようになる。これと関連して、時間管理機能は、請求可能な業務時間数を計算し、正確な請求書を送付するためにも不可欠である。そのため、時間管理機能は、この種のソフトウェアパッケージの多くで費用追跡機能としての役割も果たしている。

キャプテラの訴訟管理システムのディレクトリでは、ソフトウェアの特定の機能を基に、選択肢を迅速かつ簡単に並べ替えることができます。購入者は、必要のない選択肢を除外して、不可欠な機能を提供するソフトウェアのみを検索することができます。

訴訟管理システムの購入時に考慮すべき点は?

特定のニーズに最適なソリューションを見つけるために、訴訟管理システムの購入の際に購入者が考慮、検討すべき点があります。訴訟管理システムには多くの共通機能がありますが、まず理解しておくべき点は、それらの機能の対象ユーザー、設計目的、レベルが大きく異なるということです。最適なソフトウェアパッケージを見つけるためには、次のような質問に答えてみるといいでしょう。

  • 訴訟管理システムにかかるコストは?

ソフトウェアを購入するときは、料金を検討する必要があります。法律事務所も他の組織と同様に、予算内で業務を行う必要があります。さらに、料金を考慮するべきであるものの、意思決定者は包括的に考えて、関心のあるソリューションの全体的なコストを考える必要があります。具体的に言うと、ソフトウェアの取得、導入、運用に関する総コストについて考えることが不可欠です。これには、従業員の研修、技術サポート、ソフトウェアの更新に関連するコストも含まれます。コストの問題はさらに広い視点から検討する必要もあります。購入の最終判断は、ソフトウェアの内容とコストの比較評価に基づいて行う必要があります。高価なソリューションの方が安価な選択肢よりも明らかに有益であるならば、そのソリューションに投資する価値があるでしょう。同様に、一部の機能を省いたり、機能レベルを下げたりして、手頃な料金のソリューションを購入した方が有益な場合もあります。

  • 訴訟管理システムに不可欠な機能とは?

次に、購入者はその訴訟管理システムに不可欠な機能を考慮する必要があります。ほとんどの選択肢で、主要な機能は類似しています。しかし、すべての法律事務所、法務部、法律の専門家にとって、優先事項や不可欠な機能が同じであるわけではありません。そのため、購入者は自分にとって特に必要な機能について考え、最適なソリューションを探す必要があります。客観的に見て優れているソリューションであっても、その機能の多くを自分が実際に使用しないと思うなら、そのソリューションは除外するということです。

  • 最適な導入オプションは?

市場のさまざまな訴訟管理システムを検討してみると、システムを導入する方法としては主に2つのオプションがあります。オンプレミスでの導入の場合は、ソフトウェアライセンスを購入し、会社のシステムにソフトウェアをインストールします。このオプションでは、初期費用は高くなりますが、長期コストは低くなる可能性があります。また、自分で管理しているという感覚が強くなります。しかし、会社にはデータ処理とその安全性に対する責任が生じます。それに代わる方法がクラウドベースでの導入です。この場合、サードパーティサービスプロバイダーがソフトウェアの導入に責任を持ち、安全にデータを保管するためにクラウドインフラストラクチャを使用します。このオプションの場合は、初期費用が極めて低く、データセキュリティ面での利点があります。ほとんどの場合、インターネット対応デバイスを使用して、世界中どこからでもリモートでソフトウェアにアクセスすることができます。しかし、ほとんどの場合に月間または年間のサブスクリプション料金を支払うことになり、長期コストが高くなる可能性があります。そのため、購入者はこの2つの導入方法の長所と短所を比較して、どちらがニーズ、予算、インフラストラクチャ、広範な戦略目標に適しているかを検討する必要があります。

  • 訴訟管理システムと他のソフトウェアとの連携は可能か?

最後に、そのソリューションが他のソフトウェアパッケージと連携できるかについても時間を割いて検討する必要があります。具体的には、候補のシステムと既存のソリューションとの間に互換性があるかを検討します。高性能なソリューションには、サードパーティ製のカレンダーアプリケーション、データベースソフト、時間管理アプリケーション、タスク管理ツール、CRMソリューションとの連携オプションがあります。このような連携により、アプリケーション間でのデータの一貫性を維持し、データの不要な重複を避けることができます。連携によって、時間と労力を大幅に節約できます。訴訟管理システムを単独で使用する場合よりも多くの業務タスクを実行できるため、生産性が向上します。

訴訟管理システムに関する重要なトレンドは?

購入について判断する前に、訴訟管理システムに関する重要なトレンドと、この分野における全般的なトレンドについて把握しておくことも重要です。トレンドを理解しておくことで、購入を判断するための基盤が整います。購入者は、ソフトウェアが現在の法的状況の認識を念頭に設計されていることを知っておく必要があるからです。さらに、ソフトウェア開発者が重要なトレンドを計算に入れて作成したツールは、その有用性が長期間にわたって維持されます。これは組織の将来性を確保するためにも不可欠です。この点を考慮したうえで、訴訟管理システムに関連する重要なトレンドをいくつか紹介します。

  • 人工知能の改良:訴訟管理システムを検討するときに注意すべき最大のトレンドに、最近の人工知能 (AI) テクノロジーの改良があります。さまざまなソフトウェアカテゴリーで、かつて人間が行う必要があった複雑なタスクの実行に、AIが使用されるようになっています。訴訟管理システムにも、電子情報開示、契約更新、分析など、AIを活用したさまざまなタスクとプロセスがあり、法律事務所がトレンドやパフォーマンスを把握するうえで役立っています。購入者には、AIを最大限に活用するソリューションに投資できるように、このテクノロジーの利用方法や利点を認識したうえで選択肢を検討することが推奨されます。
  • 電子サインの増加:広い地域を対象として、すべてをオンラインで運営するビジネスが増えているため、紙ベースの契約書と実際の署名による法的文書に頼り切ることはできなくなっています。電子サインは、英国、ヨーロッパ大陸、北米など、世界の多くの地域で物理的な署名と同様に有効であると見なされています。法律事務所が使用するソフトウェアも、紙ベースの業務が減少傾向にあることを認識したうえで設計される必要があります。実際に、電子サインによって文書作成の所要時間を大幅に削減できることが調査で明らかになっていることから、電子サインはできるだけ取り入れることを推奨します。そうすることで、取引が迅速に完了し、訴訟が速く進み、全体の効率が向上します。
  • ハイブリッドワークモデルとリモートワークモデル:電子コミュニケーション、特に動画コミュニケーションテクノロジーの改良と、クラウドベースでのソフトウェア導入の増加により、リモートワークモデルとハイブリッドワークモデルを実現できる可能性が高まっています。これらのワークモデルの採用は新型コロナウイルスのパンデミックによって大幅に加速し、企業は引き続き、その利点を最大限に活用しています。必然的に、法律事務所や法律の専門家も、このようなワークモデルを促進するように設計されたソフトウェアソリューションに投資する必要があります。訴訟管理システムにおけるリモートアクセスは、ハイブリッドワークモデルやリモートワークモデルを活用する法律事務所にとって不可欠になります。モバイルアクセスも非常に有益でしょう。

出典:

ここで紹介した機能は、個々の関連性、ソフトウェアを提供するキャプテラのディレクトリにおける製品の割合に基づいて識別されています。この文書では、次の出典からの情報を掲載しています。

  1. Legal Case Management Software (訴訟管理システムお役立ちガイド) - キャプテラUK (アクセス日:2022年2月27日)

  2. On-premise vs cloud: which option is better for your company? (オンプレミス対クラウド:会社にとってどちらのオプションが適切か) - キャプテラUKブログ (アクセス日:2022年2月27日)

  3. Why Digital Signatures Should Be Used In Every Legal Department (すべての法務部で電子サインを使用すべき理由) - キャプテラブログ (アクセス日:2022年2月27日)