681件の結果
キャプテラが無料の理由
顧客ニーズに合わせて拡張可能なプロフェッショナル仮想イベント・ソリューション。 BrightTALK Virtual Eventsの詳細
視聴者が切望する没入型体験と、需要促進に必要な統合とプロモーションを組み合わせることができます。

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
登録、支払い、追跡管理、オンライン・イベントなどをエンド・ツー・エンドで管理することのできるプロフェッショナルなツールです。 idloom-eventsの詳細
idloomは登録からバッジ作成、請求まで、イベントの企画に必要な機能を提供します。唯一の目標、つまりイベントを成功させて参加者から高評価を得ることに集中できるようになる、「一体型」のソリューションです。 事業者団体、政府、イベント主催者、通信機関向けに特別に設計されています。 ユーザー・フレンドリーなイベント管理ソフトウェアとして賞を受賞しています。

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
受賞歴のあるイベント管理ソフトウェアを使用して、構想からフォローアップまで、イベントを1件でも数百件でも企画、宣伝、および実施することができます。 Glue Upの詳細
オンラインやオフラインでの大小のイベントを1件でも数百件でも、終始効率よく企画、宣伝、および実施することができます。 DeloitteやFacebookといった企業のように、業務を効率化しエンゲージメントを最大化する高性能ツールで、収益を増やし、時間を節約し、投資収益率を上げることができます。1か所で同期したデータを活用して、長続きする関係を築くことができます。 Glue Up (旧称EventBank) は、イベント・コミュニティを成長させるためのオール・イン・ワン・ソフトウェアです。 Glue Upの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
monday.comを使用すると、チームは単一の柔軟かつコーディング不要のプラットフォームで、登録からフィードバックまで今後のイベントのあらゆる側面をオーケストレーションすることができます。 monday.comの詳細
monday.comはドラッグ・アンド・ドロップ式のオープン・プラットフォームを採用しています。マーケティング・チームは柔軟なコーディング不要のプラットフォーム上でツールを構築し、イベントを管理することができます。予算管理、ベンダー、運営管理、キャンペーン管理、イベント・プロモーションを単一の便利な場所で確認することができます。また、何を優先すべきかを全員が正確に把握できるように、各従業員に仕事を割り当てます。イベント前の登録からイベント後のフィードバックまで、組織は会議、会社のイベント、ウェビナーをリアルタイムでモニタリングすることができます。 monday.comの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Wrikeは、テンプレート、ガントチャート、校正ツール、レポートなどの機能を備えたイベント管理用のソフトウェアソリューションです。 Wrikeの詳細
Wrikeは、全世界で200万人以上が利用するイベント管理ソフトウェアです。イベント管理テンプレートでプロセスを開始し、メンバーにタスクを割り当てられます。柔軟なガントチャートは、プロジェクトタイムラインの作成に加え、日程の修正もドラッグアンドドロップ式ビルダーであっという間です。デジタルアセットへのフィードバックの直接追加や、直感的な校正ツールによる承認の迅速化も可能。カスタムレポートでキャンペーンパフォーマンスをトラッキングし、成果を分析できるWrikeで、仕事を効率化しましょう。 Wrikeの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
業務に必要なあらゆるツールを備えており、多くの企業が無料のイベント管理ソフトウェアとしてBitrix24を利用しています。 Bitrix24の詳細
業務に必要なあらゆるツールを備えており、多くの企業が無料のイベント管理ソフトウェアとしてBitrix24を利用しています。まず、見積書や請求書の作成、メールの送信、ベンダーの管理ができるCRMと顧客管理モジュールがあります。次に、複数会場のスケジューリングや予約ができる共有カレンダーがあります。さらに、主催者が地上要員を管理するために使用するプロジェクト管理モジュールとタスクテンプレートがあります Bitrix24の詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Event Templeは、最先端の会場管理ソフトウェア・プラットフォームです。何百ものWebアプリケーションとシームレスに接続します。 Event Templeの詳細
Event Templeは、クラウドベースでホテルや会場の販売およびケータリング管理を行うソフトウェア会社で、業界に使いやすい統合ソリューションを手頃な価格で提供しています。Event Templeは、プロスペクティングおよびリード管理、電子提案および契約、イベント管理などの一連の販売ツールをスマートで直感的なプラットフォームで提供し、効率性と生産性を高めながら、収益の成長を促進します。

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
CRM、予約、登録、モバイル、Webサイト、レポート、財務ツールを備えた世界をリードするイベント・ソフトウェア・ソリューションです。 Ungerboeck Softwareの詳細
Ungerboeckは、数百万ものイベントを企画する何千社もの企業から信頼されている、世界的なイベント・ソフトウェアです。世界50カ国以上に存在するUngerboeckのユーザーには、世界の主要な展示会、素晴らしいパフォーミング・アート会場、グローバル・コンベンション・センター、世界でも多くの人々が訪れる博物館、プロ・スポーツ競技場などのイベントおよび会場が含まれます。CRM、予約、登録、モバイル、Webサイト、財務レポートを含むイベントおよび会場管理ソフトウェア・ソリューションを提供しています。 Ungerboeck Softwareの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
組織が展示会、会議、見本市、トレード・ショーなどのイベントを完全に仮想化して主催できるようにする、仮想イベント・プラットフォーム。 Virtualiveの詳細
組織が展示会、会議、見本市、トレード・ショーなどのイベントを完全に仮想またはハイブリッド形式で主催できるようにする、仮想イベント・プラットフォーム。このプラットフォームは、英語、中国語、韓国語、マレーシア語、ベトナム語、タイ語など、多言語をサポートしています。

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
組織の計画、作成、管理、宣伝、追跡、認証を支援するアプリです。 Attendo Plusの詳細
組織の計画、作成、管理、宣伝、追跡、認証を支援するアプリです。

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
望みどおりの素晴らしいWebサイトを無料で作成しましょう。
Wix Webサイト・ビルダーを使用して、素晴らしいプロフェッショナルなWebサイトを無料で作成しましょう。サイトを構築する方法には、Wix人工知能、Wixエディター、Wixコードがあります。初めてサイトを作成する場合でも慣れているプロでも、問題ありません。 Wix ADIは、プロフェッショナルなテキストや画像など、ユニークなサイトを構築できます。Wix Editorは、自由なデザインを可能にする高度な機能と、簡単なドラッグドロップを提供します。また、Wix Codeを使用すると、最先端のWebサイトとWebアプリを作成できます。 Wixの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Organizers of events of all sizes use Eventbrite to power their live experience.
Eventbrite is a ticketing and event technology platform that helps businesses organize and sell tickets to events online while helping people discover events that fuel their passions. From workshops to concerts to conferences to world-renowned film and music festivals, Eventbrite houses events of all shapes and sizes. Eventbrites powerful platform, which can be accessed online or via mobile apps, scales from basic registration and ticketing to a fully featured event management platform. Eventbriteの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
GoToWebinar is trusted by more customers than any other webinar solution and powers millions of webinars each year.
GoToWebinar is trusted by more customers than any other webinar solution and powers millions of webinars each year. Whether you use webinars for marketing, training, or corporate communications, GoToWebinar puts the fun back into webinars with reliable technology that's simple to use. Get the features, integrations and analytics you need to engage your audience and make personal connections that drive your business. When your reputation is on the line, you need a solution you can rely on. GoToWebinarの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Airtableは、素晴らしいスプレッドシート・インタフェースで誰でも使うことができるデータベースです。
Airtableは、我々にとってはリレーショナル・データベースです。誰でも使用できるスプレッドシートのようなインタフェース、リアルタイムのコラボレーション、ファイル添付やレポートなどの豊富な機能を備えたAirtableは、非常に使いやすい最新のデータベースです。

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
資産追跡のニーズに合わせた資産ライフサイクル管理ソフトウェアです。減価償却、バーコードなどにも対応します。無料で試すことができます。
この優れた資産ライフサイクル管理ソフトウェアなら、POの作成、サービスのスケジュール設定、ベンダーの管理が簡単に行えます。簡単な減価償却管理やカスタム・レポートで、十分に情報を得た上での経営判断を支援します。モバイルアプリを使えば、RFID、バーコード、QRコードのスキャンが可能で、規制機関にも対応できます。場所やメンテナンスの履歴管理は、固定資産管理に必須の機能です。また、ZendeskやJiraとも統合できます。無料で試すことができます。 EZOfficeInventoryの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Cloud-based software with event app, event registration, event marketing, and event management for in-person/virtual/hybrid events.
Whova All-in-One Event Management Software helps event organizers create the most engaging and organized events (face-to-face, virtual or hybrid) by improving attendee engagement, increasing networking opportunities, enhancing exhibitor/sponsor ROI, and making event planning much easier. Whova is loved by 15000+ events worldwide and has won the Event Tech Award in 2016, 2017, 2018, and 2019. Whova is trusted by Hilton, US Bank, Oracle, IKEA, NASA, DOE, Rockefeller Foundation, Harvard, IEEE, ... Whovaの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
開始から終了まで、イベントのライフサイクル全体 (対面およびバーチャル) を扱う、イベント・マーケティングおよび管理プラットフォームです。
Cventは、イベント・ライフサイクルの各段階の管理を簡素化するのに役立つ優れたテクノロジーを提供し、その価値を最大化するために必要なデータとインサイトを提供します。対面、バーチャル、ハイブリッドのいずれのイベントでも、サプライヤーの検索、オーディエンスのエンゲージメント、スポンサーの価値の最大化、重要なイベント・データの取得など、必要なあらゆる要素を1つのプラットフォームで行うことができます。

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Membership and database management software with all you need to run your organization.
Focus on growing your membership instead of repetitive admin tasks with WildApricot. Our easy-to-use software helps you automate membership dues, event registrations, and more. You'll also have access to a community of peers and experts to share knowledge and best practices. Wild Apricotの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Association Management Software for board volunteers who want to save time and money!
Board volunteers of local association chapters save time and money with StarChapter! The software combines emails, event registration, membership, website design, and payment processing all in one place. A StarChapter Project Manager will set up your service with you, coordinate the project for you, and train users even when the board transitions. Customers get access to 24/7 online technical support and unlimited industry and training resources. StarChapterの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues.
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues that will increase sales and streamline the booking process. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and 18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Tripleseatの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Simplify membership management with MemberClicks! Trusted by over 3,000 member-based organizations who love our client service!
Simplify membership management with MemberClicks! Our all-in-one solution helps your association, chamber, or association management company engage your members and increase revenue. Make use of powerful features to save time, grow your membership, generate more revenue, improve communication, build your community, and understand your members. Over 3,000 member-based organizations in North America trust MemberClicks to fulfill their missions. MemberClicksの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Tools for the modern professional: proposals, contracts, payments, and more. Try 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have tripled their bookings and saved multiple hours a day using HoneyBook tools. Start a free trial today! HoneyBookの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
CRM、POS、Webサイト、Eコマース、販売、会計、在庫、人事、マーケティングなどを管理する統合アプリのオープンソース・スイートです。
Odooは、完全に統合されたカスタマイズ可能なオープンソース・ソフトウェアで、専門的な観点から開発された使いやすいビジネス・アプリケーションを搭載しています。Odooの直感的に利用できるデータベースは、CRM、販売、プロジェクト、製造、在庫、会計をはじめとする、大半のビジネスニーズを満たすことができます。Odooは、企業の規模 (または予算) に関わらず、あらゆる企業のニーズを満たすように開発された、オールインワンのソフトウェア・ソリューションです。 Odooの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
The eSPACE Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Take us on a free test drive for 30 days or request a free demo today! eSPACEの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
You dream it. We'll ticket it. Ticket Tailor is an easy to use ticketing platform that puts you in control of your event ticketing.
Sell tickets direct to your attendees with a simple to use and feature-rich ticketing platform. - Flexible plans with no contracts - Low fees (Pre pay from $0.26) - Get paid directly via Stripe or PayPal - Fully customize your box office - Embed booking forms into your website - Collect, keep and own your attendee data - Free check-in app - Seating charts - Integrate with your favorite tools - Discount codes and voucher codes - Dashboard reporting - Exceptional customer support Ticket Tailorの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Event management software for fundraising including silent auctions, live auctions, online bidding, mobile bidding & more!
Simple, Affordable, Powerful software for Virtual Fundraising Events! Supports live auctions, Fund-A-Need and online silent auction bidding. Quickly and easily upload and track donations. Create auction items out of one or more donations. Set up specific "Giving" levels bidders can use to donate money, sell fixed price items and more. Best in class customer service! FREE support! We're here to help! Silent Auction Proの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Now offering registration for VIRTUAL EVENTS. Eventzilla is a leading cloud-based event registration & marketing platform for in-person and virtual events. Works perfect for conferences, webinars, virtual events, fundraisers, classes, & sports events. Eventzilla has everything you need to setup a custom event website, publish event schedule, process payments, manage attendees and check-in easily. Eventzillaの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Free, professional-level online ticket sales system that’s incredibly easy-to-use and affordable to all.
TicketSource is a free, professional-level online ticket sales system that’s incredibly easy-to-use and affordable to all. Promote, sell and manage any event in any venue. We’ve been in your shoes, experienced the same ticketing challenges and scaled the same ticketing peaks, so we’ve designed our ticketing system to be simple, cost-and-drama-free, basically, we get it. TicketSourceの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
The Showpass App lets you manage your box office remotely. Add employees, create Sales teams, turn smartphones into scanners and more.
Showpass user-friendly online and optional point of sale software creates the best experience for you and your guests! Sell tickets through your website, Facebook and Google without redirecting. Upsell upcoming events, merch and customize tickets to include marketing messages. Scan quickly on-site and communicate via email, surveys and texting. Showpass has updated features in response to COVID-19 to include time slot reservation software and live streaming integrations for virtual events. Showpassの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Online event registration and payment processing for virtual or in-person events. Manage your data productively with Regpack.
Regpack is an online event registration and payment platform used by more than 7,000 organizations worldwide. Regpack gives you the tools you need to manage every aspect of your event, including virtual events. Features include payment plans, payments on your website, analytics and reporting, automated discounts, custom forms, and more. Our clients see an increase in registration and revenue growth and are more efficient in day-to-day tasks. Learn why Regpack is a top-rated event solution. Regpackの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Create a beautiful event website in minutes. Trusted by more than 300,000 people worldwide, including planners from Nike and MIT.
Create a beautiful event website in minutes. Build an event website, collect registrations, sell tickets, send invites, track attendees, and promote your event online. Reliable and secure. Trusted by more than 500,000 people worldwide, including planners from Nike, MIT and Refinery29. EventCreateの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Invitation management solution that offers easy-to-use invitations, free eCards, and party planning ideas.
Invitation management solution that offers easy-to-use invitations, free eCards, and party planning ideas.

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
memberplanet simplifies membership and makes it easy to grow your organization.
memberplanet's full suite of membership management tools simplifies membership and day-to-day operations to keep your organization running smoothly. memberplanet's membership features empower you to drive engagement, making it simple to nurture and grow your member, donor, and volunteer base. Collect dues, automate membership renewals, manage events, provide a seamless experience with API integrations, and send instant communication via text and email. MemberPlanetの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
RSVPify is a leading event management and ticketing platform that helps streamline events from guest registration through launch.
A leading end-to-end event management platform trusted by 30% of the Fortune 500. Manage events big and small with ease and keep the spotlight on your brand. Powerful features including email invitations, online registration and RSVP, custom data collection, guest list management, menu preferences, sub-event management, event privacy/exclusivity, drag-and-drop seating charts, check-in, and much more. RSVPifyの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Our new combined platform offers best-of-breed features and a world-class suite of services to simplify event fundraising.
Community Brands brought together the best and most innovative event fundraising technology with GiveSmart, Gesture and 501 Auctions. Our new combined platform offers best-of-breed features and a world-class suite of services to simplify event fundraising and help charities exceed their event goals. GiveSmartの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Fundraising Software: Auction & Event management | Online Donations | Virtual Fundraising | Text2Give | Mobile Bidding | Ticketing
OneCause is driving the future of fundraising with easy-to-use online and event fundraising solutions that help nonprofits improve the giving experience and raise more money.  Our solutions include online giving, mobile bidding and auctions, streaming events, event management, peer-to-peer fundraising, and more. Since 2008, OneCause has helped more than 6,000 nonprofits raise $3.5 billion for their causes. OneCauseの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
One platform for everything: Tickets, Merchandise, Donations, Gift Cards, a Loyalty Program, Subscriptions and Patron Management.
Catering to live performance and the arts with fully integrated tools to efficiently run traditional or VIRTUAL events. Easy-to-use including fully integrated video and marketing, fundraising, gift cards, reserved seating with social distancing, subscriptions, merchandise, customer loyalty, coupons, and surveys. The only service with NO ticket fees and 100% nightly payouts. Experience stellar customer service with our free trial and learn why ThunderTix is the #1 choice for live performances. ThunderTixの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
All the tools you need to run your organization in one place.
TidyHQ is an online management tool built to make running your group, your organization or even your association a whole lot easier. TidyHQ increases productivity and saves time by combining great tools in an easy to use platform. We built TidyHQ to save administrators their most valuable asset, time. TidyHQ is set up to let you take control of your organization and manage it in the easiest and most efficient way possible. Check out some of the tools at your disposal below. TidyHQの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
The Online Booking System that keeps things simple. Used by 1000s of happy businesses across the world.
We're passionate about helping small businesses succeed - through great value booking software and a team focused on success, not just support. Over the years we've transformed bookings for thousands of businesses, helped individuals follow their passions, and supported franchisors to scale internationally. You can get set up in 15 minutes - join us for a free two week trial and slash your admin time today! Bookwhenの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Since 2012, Brazen has been the leading virtual career fair & online hiring event platform with affordable, easy to use software.
Easily build powerful virtual hiring events and online career fairs. Top brands like KPMG, CVS Health and Starbucks use Brazen to attract 3x more qualified candidates. Fortune 500 companies rely on the robust platform to source top talent and make meaningful connections. Features include live video broadcasting, one-on-one video chat, instant messaging, chatbots and automated recruiting functionality. Brazenの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Successful events start with Tix. Email marketing, social distancing, donations and more. Low cost and risk free. Get started today!
Successful events start with Tix. Feature-rich ticketing including integrated e-mail marketing tools, social distancing seat maps, timed admissions, donations, up-selling, season ticket renewals, custom branding, web site integration and more. All risk free with no term commitment and low fees. Contact us for a Free Demo today! Tixの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
バーチャル、ハイブリッド、対面型イベント向けに完全にカスタマイズ可能なエンドツーエンドのイベント・テクノロジーです。
Socioはイベント管理プラットフォームです。Microsoft、Google、Nike、Comcast、Questex、Pinterest、Lessonly、ハーバード大学など、70カ国以上のクライアントのバーチャル、ハイブリッド、対面型イベントを支援しています。Socioはウェビナーではなく、イベント向けに作られています。ドラッグ・アンド・ドロップ・テクノロジーを使用して、登録、ストリーミング、エンゲージメント、スポンサーシップ、ネットワーキングを組み合わせてシームレスなイベント体験を実現します。 Socioの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Eliminate the guesswork and create unique events for attendees while reducing the amount of time and effort that goes into them.
Eventtia is an in-person and online events platform that empowers marketers to grow their business. From setting up the attendee registration process to sending email campaigns and measuring ROI, our platform provides the tools to design unique experiences, attract high-quality leads, and build stronger relationships. Eventtiaの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Your Affordable, All-in-One Event Platform. Instant payouts, 24/7 live support. For only $1 per ticket plus 1% of the ticket sale.
Provide your attendees with an end-to-end experience with our event ticketing platform. Use as a standalone service, or combine with our mobile silent auctions to create a seamless transition from ticket purchase to donation for your donors. Accelevents' ticketing costs only $1 per ticket plus 1% of the ticket sale amount (all fees can be absorbed by your ticket buyers). Create custom ticket types and begin selling online in minutes. Acceleventsの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Buy and sell tool which can be customized to Auction, Reverse Auction, Penny Auction, Silent Auction.
Buy and sell tools which can be customized to Auction, Reverse Auction, Penny Auction and Silent Auction. We are suited for individual business entrepreneurs , family business , multi million corporates and government entities to deploy auction, buy it now , reverse , penny and silent online marketplaces. Our Software runs on Cloud & Dedicated Servers, also works well with 50+ payment gateways including Paypal, Authorize.net, Braintree payment, Balanced payment & Adaptive payments. Auction Softwareの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Launch your event in minutes! We are an all-in-one event management solution that provides you and your attendees a unified experience!
Launch your event in minutes! We are an all-in-one event management solution that provides you and your attendees a unified experience! We offer a seamless ticketing & registration solution that is custom with event pages, emails, reports, analytics, and more. Also an online experience with chat, one-on-one chat, host moderation, notes, and everything you need to engage your attendees. Join the 30,000+ events that use Brushfire every year! Plus a team you can actually talk to! (866) 825-8252 Brushfireの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Zoho Creatorは、業務の遂行に役立つモバイル対応のカスタム・アプリケーションを作成することができるローコード・アプリケーション開発プラットフォームおよびソフトウェアです。
Zoho Creatorは、専門知識がなくても、提供されるソフトウェアとツールを使ってカスタム・アプリケーションを作成することができるローコード・アプリケーション開発プラットフォームです。 ビジネス・プロセスはここに一意で同じものはないため、すべてのビジネス・プロセスを解決する単一のソフトウェアは存在しません。これが、世界の700万人のユーザーが独自のビジネス・プロセスを管理するために600万ものカスタム・アプリケーションを構築している理由です。ケース・タディを参照してください。 Zoho Creatorの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
A complete web-based solution to instantly accept event registrations & payments securely, build personalized event web pages, & more.
Streamline the event creation process, encourage attendance, & increase revenue all with Event Manager. Whether you manage conferences, chapter meetings, training events, & beyond, our complete event management solution gives you the flexibility & tools needed to run a successful event. Event Manager even seamlessly integrates with your website, preserving your identity & further simplifying registration. Request a demo today to see how we can tailor our intuitive software to fit your needs. 123Signupの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Make your hybrid meetings and classes unmissable with Vevox, the number one rated polling and Q&A platform. Hear every voice.
Vevox is a real-time polling and anonymous Q&A platform for audience engagement. Rated number 1 by our users, Vevox makes virtual and hybrid meetings & classes unmissable by providing participants, wherever they are located, the opportunity to have an equal say. Make your hybrid meetings and classes unmissable, interactive, democratic – and more fun! Vevoxの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー
Arlo is event management software to organize and sell face-to-face & online courses. 70+ countries, 40,000+ events scheduled.
Arlo is a cloud-based event management system for promoting, selling and delivering physical and online events. Arlo automates manual processes and everyday tasks! It provides streamlined event scheduling, online registrations, invoicing and receipting, runs marketing activities, and manages client records and relationships. Arlo is seamlessly integrated within your website and other business applications to manage the flow of data through your organisation. Arlo for Training Providersの詳細

機能

  • バッジ管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 発券
  • SNSプロモーション
  • ゲーミフィケーション
  • 会議、総会
  • ウェディング/パーティー