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視覚的な訴求力を持つデジタル・メニュー・ボードを数秒でテレビ画面に表示し、顧客を引き込むことができます。アップセルとクロスセルのメニュー・アイテム。 Yodeckの詳細
Yodeckを使えば、テレビ画面にデジタル・メニュー・ボードを数秒で簡単に表示できます。クロスセルとアップセルのメニュー・アイテムを活用して、ユーザーのお勧め商品やサービスの写真や動画で顧客を魅了することができます。メディア・ファイルをアプリにドラッグ・アンド・ドロップするか、プロ仕様の無料のメニューボード・レイアウト・テンプレートを使用することができます。自在にカスタマイズできるので、独自のブラ ンディングを組み込むことができます。複数の場所にある画面をリモートで管理することができます。Yodeckを使えば、プロフェッショナルで使いやすいデジタル・サイネージを手頃な価格で実現できます。 Yodeckの詳細

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予約とおよび予約なしの来店を増やします。 ReviewPro for Restaurantsの詳細
強力なクラウド・ベースのソリューションを使用して、レストランのオンライン評価を積極的に管理することができます。ソーシャルWeb上のレビューを追跡、ベンチマーク、分析し、レビュー件数とランキングを増加させ、顧客満足度を高めることができます。 ReviewPro for Restaurantsの詳細

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Restaurant management platform that helps you fill seats, run smooth shifts, grow guest relationships, and drive more revenue.
Run smoother shifts and speed up your operations with online waitlists, accurate turn times, the ability to customize your dining room and stay on top of your inventory. OpenTable gives you control to adapt your shift planning to fit your needs and manage your availability. OpenTableの詳細

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The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. When I Workの詳細

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7shifts is a robust scheduling, communication, and engagement tool built specifically for restaurants. Simplify your life. Start free!
7shifts empowers restaurants of all sizes to trim labor costs, retain staff, and stay labor compliant with robust scheduling, communication, compliance, and engagement tools. 7shifts helps restaurant managers save 5 hours/week on scheduling, minimize call & text chaos with streamlined communication, manage staff on-the-go with free mobile apps, and trim labor costs up to 3% with integrated POS data. Join 700,000+ restaurants using 7shifts to simplify management. Start your free trial today! 7shiftsの詳細

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Deputyを使用することで、社員のスケジュール作成、勤務時間と勤怠の追跡や休暇管理、タイムシートを給与計算へとワンクリック操作でエクスポートすることが可能となり、コンプライアンスを遵守することができます。
Deputyは、数々の受賞歴のある、優れたワークフォース管理ツールです。Deputyを使用することで、社員のスケジュールを数分で作成してワンクリック操作でチームに公開することができます。また、社員の休暇管理や勤務時間と勤怠の追跡を行い、タイムシートを給与計算へとシームレスに同期することができます。Deputyは、300社以上の主要なPOSおよび給与計算のプロバイダーと統合でき、エンドツーエンドで信 頼性を提供します。iOSとAndroid用の無料アプリを使うことで、どこにいてもビジネスを管理できます。今すぐ無料トライアルを始めましょう。 Deputyの詳細

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Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues.
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues that will increase sales and streamline the booking process. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and 18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Tripleseatの詳細

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CAKE POSは、レストラン特有のニーズを満たすように設計されています。シンプルで直感的、かつコストにやさしいソリューション。
CAKEは、クイックサービスまたはフルサービス・レストランの需要を満たすために、POSを構築しました。シンプルで直感的、かつコストにやさしい製品です。 トラフィックの流れを制御して行列を解消するOrderPadと、ゲストが自分の画面から個別に支払ったり、チップをつけたり、サインしたりできる顧客対応ディスプレイで、クイックサービス・レストランのラッシュアワーを簡単に処理できます。豊富なゲストプロフ ァイルと自動テーブルステータス更新機能により、フルサービスPOSを強力支援します。CAKE POSは、レストランが毎日、より多くのことをこなせるようにします。 CAKE POSの詳細

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HotSchedules reduces food and labor costs, time spent on administrative tasks, and operational complexity.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables owners and operators to schedule employees across locations, track time and attendance, monitor business performance and manage day-to-day operations. With HotSchedules native mobile app, employees can check schedules, pick-up and drop shifts, and request time off, all from their mobile phones. HotSchedulesの詳細

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オールインワンのPOSおよび決済システムであるCloverは、レジ、カード決済端末とPOSシステムの機能を統合します。
Cloverは、レジ、カード決済端末とPOSシステムの機能を統合した、オールインワンのPOSおよび決済システムです。一連のデバイスをサポートするクラウド・ベースのプラットフォームとして、Cloverはビジネスの運営をこれまで以上に簡単かつスピーディにします。組み込み機能によって、日々のタスクの簡素化、取引の迅速化、顧客のエンゲージメント構築や最新の決済方法の容易な受け入れが実現します。また、Clo verが提供する堅牢なアプリ市場では、300以上のアプリが利用可能でなお拡大中です。 Cloverの詳細

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TouchBistroは、レストラン業界のユニークなニーズと特定の需要を満たすように設計されています。
TouchBistroは、レストランの運営を容易にするオールインワンのPOSおよびレストラン管理システムです。TouchBistroは、レストラン業界のユニークなニーズを満たすために構築されており、高速で信頼性が高く、使いやすいです。また、レストラン経営者が売上を伸ばし、優れた顧客体験を提供し、時間と費用を節約するために必要なすべての機能を備えています。画期的なレストランのテクノロジーと、カスタマ ー・サポートおよび成功への献身を組み合わせることで、TouchBistroは世界中で29,000店以上のレストランを支援してきました。 TouchBistroの詳細

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Simplify FOH busywork while growing your following with our high-intent network, so you can focus on the guest.
Yelp Guest Manager helps restaurants manage all of their front-of-house operations across the entire dining experience through one fully integrated solution — by bringing together Yelp Waitlist, Reservations, Kiosk, Takeout, Table Management, online brand building and more into one product. Yelp Guest Manager combines Yelp’s high-intent diner network with powerful solutions that simplify and streamline restaurant operations from takeout and delivery orders to dine-in seating. Yelp Guest Managerの詳細

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Toastは、効率を向上させ、コストを大幅に削減するために構築された、オールインワンのPOSおよびレストラン・バー管理システムです。
Toastは、オールインワンのPOSおよびレストラン管理システムです。フードサービス専用に作られたToastは、非常に簡単に使えます。Toastを利用するユーザーは、簡単に注文を処理し、オンラインおよび社内メニューを更新し、スタッフの給与を管理することができます。オンラインでの注文、高度なリアルタイムレポート機能、およびロイヤルティ・プログラムが組み込まれたToastは、複数のベンダー間を行き来す る必要がなく、コストを大幅に削減します。 Toast POSの詳細

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Epos Nowは、クラウドテクノロジーのパワーを通じて、あらゆる規模の企業がその可能性を最大限に引き出せるよう支援します。
Epos Nowは、クラウドテクノロジーのパワーを通じて、あらゆる規模の企業がその可能性を最大限に引き出せるよう支援します。 Epos Nowの詳細

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レストラン、バー、カフェ向けのPOS。総合的なレストランおよびバーの管理システム。
LightspeedによるUpserveは、何千ものレストランで使用される業界最先端のPOSであり、日々インサイトを提供しています。LightspeedによるUpserveは、レストラン業界経験者が特別に設計した使いやすいインタフェースと強力なPOS機能を融合し、オンライン注文、非接触型決済、テーブルサイドデバイスなどのオペレーションの近代化・合理化をもたらし、収益の向上とレストラン運営の最適化を 実現します。 Upserveの詳細

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Square Onlineでは、事業者向けEコマースサイトとそれに統合されたツールを利用して、中小規模の販売業者がビジネスを成長させることができます。
レストランをオンラインに。オンライン注文ページを作成して、今すぐ注文を受け付けましょう。販売取引が成立した場合にのみ手数料が発生します。手数料は2.9%で、取引ごとに$0.30が加算されます。Square Onlineを利用すると、店舗内や店舗前での受け取り、レストランのスタッフによる宅配、業者によるデリバリーなど、さまざまな受け取り方法を簡単に提供できます。 Square Onlineの詳細

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SpotOn Restaurantは、レストランを熟知したエキスパートたちが設計した、レストラン経営者向け超高速POSシステムです。
SpotOn Restaurantは、レストラン経営者向けにレストランを熟知した人たちが設計した、ビジネスにふさわしい超高速POSシステムです。弊社の専門家チームがユーザーと密接に連携し、ユーザー独自の要件に合わせたPOSシステムを構築します。これにより、事業主は重要なことに集中し、顧客に素晴らしい体験を提供できるようになります。弊社のハードウェアは堅牢で信頼性が高く、厳しい作業環境の要求にすぐに 対応できます。 SpotOnの詳細

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ERPは、レストラン・ビジネスの注文生産計画を簡単にすることで、在庫の廃棄や抜き取りを削減します。
GOFRUGALのレストラン管理ソフトウェアは、モバイル・アプリやクラウド・ソリューションと組み合わせた完全なビジネス自動化ソリューションです。レストランの請求、在庫追跡、レシピ管理、キッチン注文管理、無料会計処理、テーブル・レイアウト、コールオーダーなどの管理に役立ちます。弊社のテクノロジーは、60カ国以上2,500社以上のレストラン・ビジネスに恩恵をもたらしています。デジタル・ソリューションで 優れた顧客体験を提供することに重きを置いています。 GoFrugalの詳細

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LavuのiPadベースのモバイルPOSとフル機能搭載管理プラットフォームは、レストランの運営を合理化するように特別設計されています。
Lavuの直感的なモバイルPOSとレストラン管理プラットフォームは、1~3か所の小規模から中規模の飲食施設向けに特別に設計されています。Lavuのモビリティと使いやすさは、レストランが運営を合理化し、収益を拡大しながら顧客を喜ばせるのに役立ちます。社内の決済処理、オンライン注文、詳細レポート、ロイヤルティ・プログラム、労務管理、在庫管理など、Lavuを利用すればPOSと管理のニーズを満たせる一方で 、時間とお金が節約できます。 Lavu POSの詳細

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The catering software can help automate your business process, making it more efficient.
The perfect catering software for business owners looking to automate their operations, save time and grow revenue. Designed with an easy-to-use interface that helps you transition from manual Word documents or spreadsheets into one single organized system. Enjoy streamlined reporting and outstanding customer service! Total Party Plannerの詳細

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クラウド・ベースのPOSソフトウェア・ソリューションは、オンラインまたはオフラインのどのデバイスであれ、安全に使用することができます。アドオンにシームレスに接続します。
特にホスピタリティを念頭に置いて設計されたKounta POSには、小売業務に一切の妥協もありません。あらゆるタイプや規模のビジネス向けに、柔軟に対応できます。バックエンドには、セキュリティを強化したデータベースがあり、事業者の貴重なデータをすべて保存できます。対象となるすべての店舗に対して、大企業レベルのレポートおよび分析ツールがリアルタイムで提供されます。また、iPad、Android、Mac 、PCまたはレガシーPOSハードウェア、そしてフル機能搭載、常時利用可能なモバイルPOSなど、あらゆるデバイスで動作します。 Lightspeed POSの詳細

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Microsoft Dynamicsのテクノロジーを基盤に構築された、小売およびホスピタリティ向けの統合コマース・ソリューション (ERP + POS) です。
単一のソフトウェア環境で、レストランの運営、チャネル、プロセスを管理することができます。 LS CentralはERP Microsoft Dynamics 365 Business Centralを拡張し、財務、POS、オペレーション、サプライチェーン管理、在庫、オンライン・チャネル、顧客ロイヤルティなど、単一のプラットフォームであらゆるビジネス管理を実現します。 価格、メニュー、食材、キャ ンペーン、特典などを管理することができます。 従業員が50人以上のレストラン、または飲食/フード・サービス・チェーンに適しています。 LS Retailの詳細

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Craftable significantly lowers food, beverage, and labor costs by combining your vendor purchases with sales.
Craftable significantly lowers food, beverage, and labor costs by combining your vendor purchases with sales. We serve hospitality groups by simplifying ordering, payments, inventory management, electronic invoicing, and recipe and menu costing while reducing back-office labor hours. Our cloud-based platform is available to use on any device- desktop, tablet, or mobile phone. Craftable serves single-site locations to multi-unit enterprise. We work with groups of all sizes. Craftableの詳細

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Flipdish is the world’s leading online ordering system for food businesses. Offering branded websites, apps, table ordering & more!
Flipdish is the world's leading online ordering system for food and hospitality businesses, powering digital ordering for thousands of restaurants and takeaways around the world via branded websites, mobile apps, table ordering, kiosks, and more! Flipdish gives you the tools you need to build your online brand, drive revenues and increase customer loyalty and satisfaction. Find out more about what Flipdish has to offer. Head over to their website today! Flipdishの詳細

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Web-based solution for time & attendance, employee scheduling, team communication and more! Start for FREE today!
The owners of a multi-location restaurant franchise were looking for a solution to manage their employees. After countless web searches, they could not find the solution they wanted for a complete solution for time & attendance, employee scheduling and team communication. They decided to design their own complete system implementing some of their most successful business practices that have yielded well below average employee turn over in a high turnover industry. Start for FREE today! honeybeeBaseの詳細

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MakeShift makes scheduling, time tracking and communicating with employees a pain free process… And, businesses love it!
MakeShift is the go-to employee scheduling solution for companies looking to save time, offer flexibility, increase engagement and drive growth. It lets you build schedules faster, track time & attendance more accurately and communicate with employees in real-time. Our customers enjoy fewer unfilled shifts, more time to focus on strategy, better work-life balance, happier employees and a healthier bottom line. It’s PeopleFirst, PainFree scheduling. And businesses love it! MakeShiftの詳細

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eZee BurrP! is a fully integrated Intuitive Restaurant POS Software suitable to work in restaurants, bars, night clubs and more.
eZee BurrP! - A fully integrated Intuitive Restaurant POS Software is suitable to work in restaurants, bars, night clubs, quick service restaurant, delivery and other operations. Its simple approach, ease of use and rock-solid reliability makes eZee BurrP! a great system for your POS needs. Whether your restaurant is a single store or a part of nation wide chain, we will help you achieve simplicity in restaurant management. eZee BurrP! works on touch screen as well as on desktops. eZee Burrp!の詳細

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Combo (ex-Snapshift) is a planning and employee management software designed to facilitate the daily life of your company.
Combo (ex-Snapshift) is the HR application that simplifies the daily life of deskless workforce & managers (hotels, restaurants, shops, pharmacies, gyms, etc.). From planning to payroll, all HR management is centralised on an ultra-intuitive application, accessible on computer and smartphone. Today, more than 4,500 customers of all sizes and in all sectors use Snapshift to simplify their business and save time on a daily basis. Comboの詳細

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The #1 POS and take-out/delivery app made for quick-service restaurants.
The #1 POS and online take-out/delivery app made for quick-service restaurants. Run and grow your business from one intuitive platform and easily integrate apps such as Uber Eats, SkipTheDishes and Square Payment. All plans include unlimited support. MYR POSの詳細

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Harbortouchは、ホスピタリティおよび小売業界向けのPOSシステムを提供しています。無料POSプログラムについては、弊社までお問い合わせください。
小売店舗、レストラン、バー、ナイトクラブやカフェなど、より多くの労働力のモニタリング、販売状況の監視、在庫レベルの追跡、財務状況の確認を支援し、ビジネスの経営効率を高めるように設計されたPOSソリューション。このプラットフォームにおいて管理者は、製品の割引を追加したり、クライアントからの特別なリクエストを参照したり、キーワードを使用して項目を検索したり、統合型インタフェースで顧客データベースを維持 したりできます。また、内蔵のタイムクロックも備えており、リーダーが従業員を管理できるようにします。 Harbortouch POSの詳細

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Restaurant inventory management made easy.
Cloud based Restaurant inventory management software and app. MarketMan gives you the tools you need to manage your inventory, suppliers, orders, and menu costing. Get accurate food cost and know where your money is going in real time. Set alerts when menu items become less profitable and get notifications when supplier prices fluctuate. The result is better control and more profits. Marketmanの詳細

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Schedulefly is the simplest restaurant and hospitality employee scheduling software. Schedule and communicate w/ staff from anywhere.
Schedulefly is the simplest restaurant and hospitality employee scheduling software. By far. Life is easier for over 300,000 successful independent restaurant people at over 7,000 restaurants because of Schedulefly. It's smooth. Crisp. Clean. Straightforward. Makes staff scheduling and communication a breeze. Mobile access. Text alerts. Message wall, document storage, job postings, shift notes. Schedulefly has grown through word of mouth, one customer at a time, since 2007. www.schedulefly.com Scheduleflyの詳細

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Restaurant managers: Prepare your stores for upcoming site visits and streamline your routine work. Learn how MeazureUp's app can help.
Restaurant managers: Improve the quality and consistency of your daily store tasks as well as prepare for any site visit. By upgrading your paper or excel checklists with a digital tool, you can ace all your store evaluations, improve customer satisfaction and unify all store data in one place. MeazureUpの詳細

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Cloud-based platform that allows businesses to improve operational processes with task management, audits, food waste logs and more.
FreshCheq simplifies day to day operations. Save time and money with operating procedures such as store checklists, temp logs, food waste logs, audits, corrective actions, reporting and more. Improve employee workflow and accountability. NO expensive hardware is needed. Actionable and immediate dashboard reporting at all levels of the organization from any smart device or computer. FreshCheq's platform has helped many brands such as Moe's, Buffalo Wild Wings, KFC and more. FreshCheqの詳細

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NCR Aloha is an end-to-end solution that helps restaurants increase efficiency, drive revenue and redefine their guest experience.
NCR Aloha is a cloud-enabled tech platform that helps operators embrace digital transformation to run every aspect of the restaurant, drive on- and off-premise revenue, streamline management and exceed guest expectations. With an all-in-one subscription model, core capabilities include fixed and mobile POS, contactless dining, analytics, online ordering, 3rd party delivery integrations and more. Used in thousands of restaurants worldwide, more staff are trained on Aloha than any other POS. NCR Alohaの詳細

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This POS provides restaurants with the taste of efficiency! Track sales, train employees & take orders from anywhere using an iPad.
Promo: Our digital hospitality bundle is now only $99 per month. POS + Order Ahead + eCom for Resto + Payments + 1 free piece of hardware. Future-proof your business with Lightspeed Restaurant and its features like delivery, contactless payment & customizable floor plans for social distancing. With Lightspeed powering your restaurant, you can focus less on operations and more on personalizing your service to increase customer satisfaction. Lightspeed Restaurantの詳細

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5 stars for a reason! Save time, drive patrons through your door and boost revenue with your easy-to-use dashboard evergreenhq.com
Save hours weekly, drive patrons through your door and engage your customers with Evergreen. Automate updates to your food & drink lists across digital, web, print, Facebook & Google menus; drive traffic via Facebook, Twitter & Instagram; streamline inventory management; manage reviews; and more. Get started: evergreenhq.com Evergreenの詳細

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Service based online software solutions to help restaurant owners and chefs manage the entire purchasing lifecycle.
Serving the New York, DC and Miami regions, ChefMod has been developed specifically for the independently owned restaurant, and is the only full-process restaurant Group Purchasing Organization in the United States. Easy-to-use cloud-based Software is combined with superior account management Services and unbeatable programs to create a customized, professional solution for your business. ChefModの詳細

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Aloha EPOS is a reliable and easy to use restaurant management system which is ideal for bar, hotel and restaurant groups.
Aloha EPOS is a reliable and easy to use restaurant management system which is ideal for bar, hotel and restaurant groups. It's the total solution and with Aloha you will be able to connect all the elements of running your operations from one single solution so you can concentrate on growing your business. It includes: Labour management Stock control Centralised data management Tableside ordering Loyalty and marketing And much more! Aloha EPOSの詳細

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レストラン管理をコントロールすることができます。数分で、そして無料でレストランのWebサイトにオンライン注文を追加することができます。
シンプルかつ洗練されたプラットフォームを使用して、レストラン管理をコントロールすることができます。メニューと価格設定の更新、オンライン注文の管理、販売レポートの表示、Webブラウザを用いた複数のレストラン・ロケーションでのマーケティング・キャンペーンの開始、Oracle Simphony Essentials POSとのシームレスな統合により、ビジネスを真に加速させることができます。GloriaF oodを使用すれば、あらゆることが簡単になります。無料のアカウントを作成し、レストランのWebサイトにオンライン注文を数分で追加することができます。 GloriaFoodの詳細

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PointOS is a Restaurant Management Platform providing a cost effective, full-featured and user-friendly restaurant management platform.
PointOS was founded by bar and restaurant professionals to provide a cost effective, full-featured and user-friendly restaurant management platform that helps restaurants and bars operate more efficiently and profitably. The PointOS platform provides an all in one point of sale system with features ranging from inventory and labor forecasting, to detailed reports and analytics that help you to make the right decisions for your business. PointOSの詳細

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Join our 60 day program. We prove to you we do what we say. No one else in the market has our confidence. Just check our reviews.
Restaurant Systems Pro will give you your life back. We have a 60 Day program where we give you everything. Software systems for the whole restaurant. Connects to your POS system. Our 60 Day program gives you over $5k of consulting and services for no cost. We put our money where our mouth is and prove we can get massively increase profits and kill the 80hr workweek. All integrations and free, automatic invoicing included in the 60 days. On average our clients have been with us 11 years. Restaurant Systems Proの詳細

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Unified restaurant technology platform partnering with global brands in their digital transformation.
Posist is a B4B (Business-for-Business) company partnering with global restaurant chains in their digital transformation via its restaurant technology platform. Posist powers 10,000+ restaurants globally. It allows enterprise restaurant operators to grow at scale, improve bottom-line efficiency and deliver a consistent guest experience. Posist's unified technology platform streamlines restaurants' front of the house, back of the house, out of house/integrations, analytics, and CRM. Posistの詳細

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Restaurant, retail, and other multi-unit operators use Zenput to elevate team execution in every store.
Zenput is how top operators elevate team execution in every store. Restaurant, retail, and other multi-unit operators such as Chipotle, Domino's, and 7-Eleven use the platform to automate how operating procedures and key initiatives are rolled-out and enforced. Supporting 50,000 locations in over 40 countries, Zenput turns strategy into action faster and equips teams to deliver on it. Zenputの詳細

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SMS対応予約、オンライン予約、およびキュー管理。迅速なサービスに十分なシンプルさと、フルサービスにも十分に役立つ堅牢性を併せ持ちます。
TablesReadyは、さまざまなタイプのレストランにSMS対応の順番待ちリストおよび予約/オンライン予約のサービスを提供します。カスタマイズ可能な通知、SMSの自動化、詳細な分析、およびゲスト向けのセルフサービスのオプションが、埋め込み可能でカスタマイズ可能な使いやすい1つのアプリにまとめられています。今すぐ無料のトライアル・アカウントを作成しましょう。 TablesReadyの詳細

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Grow and scale your business by simplifying HR, payroll, scheduling, time tracking, onboarding employees, and forecasting labor costs.
Push is cloud-based employee management software that integrates your HR, payroll, time tracking, and scheduling tasks into one easy-to-use platform. Grow and scale your business by simplifying HR, Payroll, and Workforce Management with an easy all-in-one platform. Push Operationsの詳細

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Easy-to-use & advanced solution for the hospitality management & the food service industries with 4000+ installations in 23+ countries.
Full hospitality management software covering the complete cycle of a F & B business from bill to bill. POS (quick service, seated service, delivery service, catering) Back Office (stock, inventory, purchasing, wholesale, CRM, delivery dispatching, bread selling tools, pastry vendor selling tool, recipe costing and production, table reservation, multi-chain franchise management, accounting, time & Attendance, marketing tools, 500+ reports... BIM POSの詳細

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Our mission is to keep local thriving! We empower local pizzerias with the ordering, tech, and marketing tools of the big chains.
Grow Business. Gain Regulars. Join the 18,000+ pizzerias nationwide that are already part of the Slice family. Slice is a system that focuses on online ordering and automated marketing creating loyal customers to grow your business — Slice's partners see up to 50% more repeat customers. Sliceの詳細

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Instant, digital tip payouts. Send tip payments directly to your employees' bank accounts, the second their shift ends - 24/7/365.
The only instant tip distribution software. Send tip payments directly to your employees' bank accounts the second their shift ends, 24/7/365. By automating tip distributions, you'll eliminate bank runs, solve for cash shortages, and cut labor costs. Bonus: you'll recruit (and retain) top talent by giving employees instant access to their earnings. Implementation is fast and free: restaurants can get Kickfin up and running overnight - no contracts or setup fees - and save $1,000 a month. KickFinの詳細

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AccuPOS Point of Sale creates a fast and simple solution for your restaurant and retail environments.
AccuPOS Point of Sale creates a fast and simple solution for your restaurant and retail environments. Easy for employees to use and deliver a great customer experience at checkout. Works with any modern Windows and Android devices anywhere in the world. AccuPOSの詳細

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