101件の結果
キャプテラが無料の理由
管理プログラムはスケジューリングや予約リマインダーを簡素化することで、メイドサービスの整理、実行をサポートします。 ZenMaidの詳細
無料で利用可能になりました。 ZenMaidは2013年に、1日1時間未満で会社の管理経営を行っていた、メイドサービスの元オーナーによって開発されました。 この製品の目標は、スケジュールやビジネスを整理するだけでなく、余計な仕事を発生させずにメイドサービスを経営、成長させることです。 このサービスを利用すれば、無断キャンセルの減少、社員の情報量増加、顧客満足度の向上が実現し、新規ビジネスが紹介される可能性が高まることをすぐに実感できます。 ZenMaidの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Housecall Pro is a top-rated business solution for home service professionals to streamline scheduling, dispatching, payments, & more.
Holiday Promo: Just $22 for your first month* call now to learn more 855-407-3088. Housecall Pro is a top-rated, all-in-one business solution that helps home service professionals work simpler and grow smarter. With easy-to-use digital tools for scheduling and dispatching jobs, managing payments, automating marketing efforts, and more, Housecall Pro helps Pros efficiently manage every aspect of their business all in one place. Housecall Proの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Hubstaffでは、清掃サービス時間の追跡、請求書作成、支払い、予測など、あらゆることを単一のオールインワン・ツールで実施することができます。
Hubstaffの合理化された時間追跡機能を利用し、業務を改善してください。正確な時間追跡、チーム決済、GPS追跡、シンプルなタイムシート、欠勤リマインダーといった機能が搭載されているHubstaffは、住宅や商業施設の清掃業管理をはるかに容易なものにします。使いやすい単一のアプリであらゆることを管理および記録することが可能です。清掃員をモニタリングしてビジネス全体の効率を上げ、顧客や企業の成長に注力できるようになります。 Hubstaffの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
The fastest, easiest, and highest value maid service software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful solution for your maid service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. mHelpDeskの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Verizon Connect's fleet management software for small to medium-sized businesses with fleet sizes of 5 or more vehicles.
Verizon WORK field service automation software helps companies like yours get the most out of their team by eliminating inaccurate paperwork, gaining instant visibility into work schedules and efficiently getting information from the field to the office in real time. -Get Organised -Gain Control of Your Schedule -Make Your Staff More Productive -Get Paid Faster Verizon Connectの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
With QuickBooks Online Advanced (Save 50% on the first three months), you can organize your books, complete tasks faster with automated approvals, reminders, batch invoicing and customized access by role. Turn invoices into estimates, and track project profitability with advanced reporting. With our TSheets integration, you can track your employees' hours. Intuit Field Service Management (IFSM) add-on for work order scheduling and dispatch system. 24/7 support. QuickBooks Online Advancedの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Jobber is perfect for maid service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your maid service jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Jobberの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Easy to use & implement software automating your mobile work force. Manage Leads, Estimates, Jobs & Invoices. Sync to QB or Xero
Founded by an owner of a service company, Kickserv Home Services Platform is built with your service business in mind. Starting as low as $59/mo. for a full featured account you can't go wrong. We can build your website with our lead form to pull leads right into Kickserv, automate emails to all of your leads, send promo campaigns to your customers, give estimates, schedule recurring appointments, invoice work, and integrate to your accounting platform of choice, Xero or Quickbooks Kickservの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
The app for trade contractors & service businesses to cut paperwork, provide amazing service, and run a more productive business.
ServiceM8 is the app for trade contractors & service businesses, such as plumbing, electrical, HVAC & refrigeration, locksmiths, cleaners & gardeners — any kind of small business which manages jobs & staff in the field. We're a job, staff & client management solution, with everything to run your day-to-day in one place — digital job cards, scheduling, quotes, staff locations, client emails & texts, job notes & photos, online bookings, forms, asset management, invoicing & payments. ServiceM8の詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Pain-free appointment scheduling software to save your sanity. We help make booking online a breeze for both you & your clients!
Bookedin automates those annoying tasks taking up hours of your day-without making it complicated. Your clients can book online 24/7. Our software sends confirmations & reminders, collects payments, keeps your calendar organized, and so much more! Don't wait to take your business to the next level. Bookedin is easy to set up and free to try for 14-days. No credit card required. Bookedinの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Launch27 listens closely to our amazing users and we are continually making updates based on your feedback.
Launch27 is a powerful online booking system that allows potential customers to buy your maid services from your website. Our booking engine can be customized to match your existing cleaning website and can integrate in mere seconds, giving your customers a seamless buying experience. Launch27 also has its own built-in calendar to show you new jobs and appointment times, with analytics integration that lets you fine tune your cleaning services with numerous add-ons for awesome conversion rates. Launch27の詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
vcitaのフィールド・サービス・プロ向けオールインワン・アプリを使用すると、より多くの仕事を予約し、より早く支払いを受け取り、ビジネス全体を手軽に管理することができます。
フィールド・サービス・プロバイダー向けに特別に設計されたvcitaは、ビジネスのスムーズな運営を可能にします。 >> ユーザーが仕事をしている間でも、顧客はサービスを見つけて予約し、支払いを済ませることができます。 >> あらゆるモバイル・デバイスから簡単に支払いを回収できます。特殊なハードウェアは必要ありません。 >> サービス・バンドルを作成および販売し、より長期的な取引や定期的なプロジェクトを成立させることができます。 >> 顧客に友達や家族へサービスを紹介してもらうことで、リーチを広げることができます。 vcitaの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
ServiceTitan is the #1 software for maid service companies with 3+ techs. Start your upgrade to ServiceTitan today!
ServiceTitan is the leading all-in-one software solution for residential and commercial field service businesses. With powerful tools that improve sales, supercharge your team, and provide real-time insights, ServiceTitan is trusted by more than 100,000 service professionals and by the world's best companies. Get a customized demo to see how ServiceTitan can help YOUR business grow. ServiceTitanの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Service Fusion helps maid services manage their business, reduce employee headaches, and get paid faster, without breaking the bank.
Service Fusion helps maid services manage their business, help customers, reduce employee headaches, and get paid faster, without breaking the bank. Our complete service management solution is easy to use and includes "fantastic customer support"...or so our customers say! The Service Fusion platform offers lightning-fast work order entry, intelligent scheduling and dispatching, real-time field worker communication, extensive customer history tracking, seamless accounting integrations, and more. Service Fusionの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Square Appointments is an all-in-one scheduling POS for booking, payments, and team management.
Running a business is hard enough, especially if you're juggling multiple tools to do different things. Square Appointments is an integrated POS that comes with online scheduling and payment processing so that you can run your whole business from one place. It's a one-stop-shop solution that helps you save time and stay organized because it's customized for businesses who run on appointments. Square Appointments is now free for individuals, and really affordable for teams. Square Appointmentsの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
強力で手頃な価格で、かつ使いやすいオールインワンの従業員アプリ。特にモバイル・ワークフォースに適しています。無料で始めましょう。
Connecteamは、メイドサービスビジネスの効率、監督やコミュニケーションを向上させる最も手軽な手段です。Connecteamは、家事代行ビジネスを簡単に運営および管理できる複数のツールを提供しています。1つのアプリで次のことが実現できます。勤務時間追跡、ジョブ・スケジューリング、複数のコミュニケーション・ツール、モバイル・ファーストのオンライン・チェックリスト、フォーム、レポートなど。簡単に無料で始められます。 Connecteamの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Tradifyは、商取引やサービスを基盤としたビジネスのために作られた職務管理ソフトウェアです。外出先でも、見積もり、スケジューリング、追跡、請求書作成を行うことができます。
Tradifyは、従業員1~20人のビジネスが管理作業を行うためのオールインワンの職務管理ソフトウェアです。見積書、概要見積もり、請求書、タイムシート、フィールド・サービス管理、発注書、スケジューリング、業務レポートなど、Tradifyなら簡単に行うことができます。 Tradifyは、世界中で20,000人以上の電気技師、配管工、HVAC、建設業者などの作業者が利用しています。迅速にセットアップすることができる使いやすいTradifyは、多くの顧客によって利用されています。 Tradifyの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Service Autopilot is a full business system with a focus on scheduling, time tracking, and employee management.
Put your Cleaning Business / Maid Service on Autopilot. One system runs your entire company with no double data entry. Take control of your time, scheduling, expenses, employees, marketing, profits and life with software built for your business! Try Service Autopilot for 30 Days. If It's Not The Best Software You Have Ever Used 100% of YOUR MONEY BACK! Features: Full 2-way QuickBooks Sync, Job Costing, CRM, Time & Asset Tracking, Time Sheets, Mobiles, Scheduling, Routing. Service Autopilotの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
From 50 -5000 mobile employees, StreetSmart's turnkey app includes Jobs & Forms, Timesheets, Mileage, GPS and Customer Engagement.
From 50 -5000 mobile employees, StreetSmart provides turnkey, mobile workforce management solutions. Our all-inclusive pricing includes unlimited administrative users and a multi-featured app for Jobs Management, Mobile Forms, Timesheets, Travel Reimbursements, GPS services and Customer Engagement capabilities. We understand field operations with 10,000 companies relying on us every day to increase productivity, reduce operation costs, mitigate service risks, and improve customer satisfaction. StreetSmartの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
VRScheduler works with AirBnb, VRBO and other booking software (like Escapia) by importing bookings and auto-creating work schedules.
Top Rated Operations and Housekeeping Management for 10-100+ vacation rental, short term and long term properties. VRScheduler is the best software platform for scheduling and tracking cleaners, inspectors and maintenance staff. VRScheduler works with your booking software to improve workflow. Save time, optimize labor and minimize costly mistakes. Free Trial. Take a Demo Today! VRSchedulerの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
DoTimely is an all-in-one solution for field service businesses
DoTimely is an all-in-one management solution for pet sitting, dog walking, training, maid services, carpet cleaning, lawn care, coaching, pool cleaning, pest control and handyman businesses with features for scheduling, invoicing, communication tools, and more. Users can run their business from anywhere, using their mobile device. DoTimelyの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Intuitive solutions earning powerful results to help commercial service businesses dominate their competition.
Wingmate engages your field staff, on the go, to generate new sales, improve service & communicate in real-time. Our solution is comprised of a Mobile App for your staff on the move to capture/report intel and send it back to your team at the office. Our Simple CRM - management dashboard (Web-based CRM) enables two-way communication & tracking between both your sales staff and team in the field. Wingmateの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Vonigo works great for maid companies looking to streamline operations and increase sales with online booking.
Vonigo is a business management and online booking platform that helps increase sales and streamline maid company operations. Vonigo offers a unified suite of configurable cloud-based modules including; CRM, scheduling, online booking, work order management, estimating, dispatching, routing, GPS, invoicing, payments, reporting, and more all accessible over the internet from any desktop or mobile device. Millions of jobs have been booked and managed with Vonigo. Join us for a Free demo today. Vonigoの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Synchroteam FSMソフトウェアで、モバイル・ワークフォースを管理することができます。無料トライアルは1分以内で作成することができます。ライブ・サポートもあります。
Synchroteamフィールド・サービス管理 (FSM) ソフトウェアを使用すると、モバイル・ワークフォースの効率的な管理、ビジネス・プロセスの簡素化、コストの最適化を実現することができます。 Synchroteamは、追跡、スケジューリング、ディスパッチ、カレンダー、ジョブ管理、レポート、CRM、請求処理、マップなどの機能を搭載しています。iOSおよびAndroidモバイル・アプリを搭載したクラウドベースのSaaS。Quickbooks、Salesforce、Zohoと統合します。 無料トライアルを1分以内で作成し、手頃な価格でパワフルかつカスタマイズ可能なフィールド・サービス・ソリューションを使用して整理整頓することができます。ライブ・サポートもあります。 Synchroteamの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
1つのプラットフォームで組織全体を管理することができます。従業員、請負業者、顧客、職務、資産などを管理します。ユーザー1人につき月額$7.99または$99 (無制限ベーシック) から利用可能です。
AI Filed Management (AI-FM) には豊富な機能が搭載されていますが、その操作は非常に簡単です。 1) 受賞歴のあるテクノロジー 2) 公正な価格設定 3) 5つ星レビュー。 AI-FMは2019年から2020年にガートナーから7つの賞を受賞しました。 ユーザー1人につき月額$7.99または$99 (無制限ベーシック) から利用可能です。 レビューをご覧ください。AI-FMは真のパートナーです。 1つのインテリジェント・プラットフォームで組織全体を管理することができます。地域および時間別に従業員、請負業者、顧客、職務、資産などを管理します。 また、フィールドでは、「Siri」を介して音声コマンドを任意の言語で使用することができます。 AI Field Managementの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
QuickBooks add-on service software with dispatch, routing, work order, maintenance schedules, GPS, mobile and customer service tools.
The Service Program is the industry leading QuickBooks add-on Service Software. Dispatch, Routing, work order tracking, maintenance schedules, customer call, tracking equipment, GPS, Mobile Solution and Customer Service Portal - compatible with any iPhone, Droid phone or Tablet or laptop with real time synch, signature capture, field printing, attach pictures, invoices, Rentals, barcodes, and billing and much more. INCLUDES Weekly Training, Technical Support and Software Upgrades. Simple. The Service Programの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
WorkWave Service is a cloud-based, mobile-ready, easy-to-use, end-to-end field service management software solution.
WorkWave Service is a cloud-based, mobile-ready, easy-to-use, end-to-end field service software solution. WorkWave Service empowers you to run your maid business better with a robust suite of intuitive tools. It connects everyone with a single interface that shares customer information and manages all aspects of your operations including scheduling, dispatching, routing, monitoring, billing, payment processing, and more. WorkWave Serviceの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Payzerware, The All-In-One Management Tool enables contractors to manage and optimize back office operations and generate sales.
Get to more jobs & Close more sales: Scheduling | Appointments | Maintenance Plans | Invoicing | Sales Proposals | Tech Performance Reporting | Syncs With Quickbooks | Optional Callahan Roach Flat Rate Pricing | Easy Onboarding | Affordable Pricing Payzerwareの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Maid Service Marketing Software helping grow Reviews, Referrals & Repeat Purchases via Text, Email, Voicemail & PenWritten Letters.
Maid Service companies that use Revetize for their marketing drive more revenue than those who don't. How was that for a long fancy speech?

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
All-in-one platform designed for the service industry. From marketing & sales to management & convenience.
Online booking solution for the service industry. Features include, bookings forms, an admin dashboard, provider dashboard, smart scheduling, customer dashboard, referrals, coupon management, themes, rating system, system logs, mobile apps and much more. BookingKoalaの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
A quoting and automation tool for home cleaning companies to give great quotes from your website, over the phone or in person.
ResponsiBid automates your proposal building process, all customer follow-up (email, sms, and more), as well as allows your customers to get accurate pricing and intelligently schedule themselves on your website! You can connect ResponsiBid to CRMs like Jobber, The Customer Factor, and Service Monster as well as using Zapier or Google Calendar. ResponsiBid is the selling software that connects to what you're already using. ResponsiBidの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
The All-in-1 E-commerce Real Time Pricing and Booking Pages solution for Maid Service Businesses.
Grow and simplify your maid service business with PodiumIO home service software! PodiumIO is the All-In-1 E-commerce solution with real-time pricing & booking pages. We allow you to integrate our optimized business software into your already established website, or choose us to design your website from scratch. You can acquire new customers, increase revenue per customer, grow your customer base, enhance your social presence, maximize your sales channel presence, and much more! PodiumIOの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Most powerful scheduling software for service industries from residential & commercial cleaning to baby sitting, pet services & more.
Includes powerful scheduling, auto-notifications, guest booking, and customer login for your website, crew app, and a customer app. Starts from $30 and as low as $4 a crew. The most powerful scheduling software for service sectors. Service industries from residential & commercial cleaning to babysitting, pet services, and more. Brilionの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Smart, flexible paperless forms, Job Scheduling, CRM and Smart Automation all included in one powerful but super simple to use solution
Super flexible Mobile Forms, Job Management & Tracking with full Scheduling and Customer CRM all in one powerful, yet simple to use solution! Formitize is ready to get you paperless working across more than two hundred industries from the smallest of businesses right through to government agencies and many of the world's largest corporations. Smart automation built in for Job Status Updates, Future Job Reminders, Leads & Quote Followups, Overdue Invoice Chasing and so much more. Great Free Trial Formitizeの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Cloud-based cleaning business software. Reports & automation will help increase revenue and professionalize your house cleaning company
Maid Service Software to manage a successful and profitable residential cleaning business. Manage all of your cleaning business activities in one powerful software. Scheduling + Dispatch. Sales and Marketing. Automations + Drip Marketing. Employee Scheduling + Time and Attendance. Payroll. Unified Customer Communications through text and email. Reporting and tools to create more efficiency and productivity for every employee and every job. Robust reporting. One unified system. MaidCentralの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Simplified and complete solution for your estimate and jobs, dispatch, inventory, point of sale, accounting, real time tracking.
BOOST YOUR CLEANING SERVICE OPERATIONS WITH US. We offer end to end business solutions for everything you need including Schedule, Dispatch, Billing, Invoice, Route Optimization, GPS Tracking, CRM, Recurring jobs, Online Booking, Task management. With ALL the features you get excellent customer service for FREE. The onboarding to the site is made EASY and PAINLESS as we import all your customer and price list data. ServiceWorksの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Multi-functional software solution for maid service businesses. Includes job scheduling, CRM, accounting, mapping, mobile app, more.
Easy-to-use multi-functional software solution for maid service businesses Streamlines the all-important business tasks: Job scheduling, CRM (Customer relationship management), Invoicing, statements, payment management, payroll, timekeeping, mapping, work orders and more. Take advantage of a variety of business intelligence tools to help increase profitability and increase operational efficiency. Software developed over 30 years, represents the accumulated wisdom of users over that time. Scheduling Managerの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Creates custom-built field service management, maid service, work order management and scheduling systems for maid service businesses.
Less Paper Co. creates custom-built field service management, maid service, work order management and scheduling systems to help field service businesses become more efficient in the office and the field. Because we custom build every system to each specific clients needs we can offer all of the features that you want and need in a work order system that some of our competitors can't. Less Paperの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
What's holding back your business? Manage your customers, jobs, and accounting better. with BizScheduler.
BizScheduler organizes and manages your business from anywhere you have internet access. Our point-and-click scheduling calendar is easy to use and powerful enough to handle the most demanding scheduling needs - giving you fast and flexible access to your customer information. Higustomizable for the specific services you provide, hours of operation, functional or regional groupings, ... BizScheduler stands apart as the data management solution that puts the field service business owner first. BizSchedulerの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
企業のモバイル・スタッフのスケジュールと顧客データ管理を合理化する使いやすいソフトウェア・ソリューション。
Call of Serviceは、最新のフィールド・サービス・ワークフォース・スケジューリング・ソフトウェアを提供します。 この使いやすさを重視したクラウドベースのサービスを使用すると、上司の貴重な時間の節約と人件費の最適化を実現できるだけでなく、数回のクリック操作だけでクライアントの情報を追跡することができます。 使いやすいスケジューリング・ダッシュボードは、フィールド・サービス会社のニーズを満たすように設計されています。これらに特化しているので、どのサービスもニーズにぴったりとフィットします。 10分以内で立ち上げて実行することができます。 Call of Serviceの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Client, quality, work order, employee, and inventory management for janitorial companies.
Janitorial Manager Software is specifically designed for the cleaning industry. JM is built by Janitors for Janitors. With JM, you can track performance and provide increased efficiency and cost control through Client, Quality, Work Order, Employee, and Inventory Management. Janitorial Manager is committed to developing software that is effective, easy to use and affordable for small to medium sized cleaning service companies. Janitorial Managerの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
CRM software for residential maid/cleaning service businesses. Invoicing, scheduling, automated client messaging & website bookings.
Maidily is a simple and effective online scheduling software for maid service/cleaning businesses across the nation. Our online integrations will give your customers the ability to purchase services through your website in seconds. Maidily also offers complete job automation (reminders, analytics, receipt sending + MORE) functionality that works seamlessly with our dynamic calendar system to completely automate your business while increasing conversion rates. Maidilyの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Amidshipは、小規模企業向けの包括的な管理と予約のスケジュール設定のソフトウェアです。
Amidshipは、オンラインで簡単にサービスビジネスを運営できる小規模企業向けプラットフォームです。予約システムを通じて、オンラインで24時間365日いつでもサービスを予約できる便利なサービスを顧客に提供できます。自動的なリマインダー、支払い、定期的な予約を設定することで、さらに時間を節約できます。カスタマイズしたビジネスWebサイトを通じ、オンラインでブランドを確立できます。コンピュータ、タブレット、モバイル・デバイスを使用して、どこでもビジネスを管理できます。ビジネスを合理化し、卓越したサービスを顧客に提供できます。 Amidshipの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Drive Service costs down with CRM, Dispatching, Scheduling , Recurring Service Orders, Mobile App and SaaS Low Startup Costs Free Trial
Husky Intelligence is a web based solution for field service companies. Sales and client management. Manage and dispatch work to field service personnel. Mobile workforce has real time access to personal tasks. Paperless billing. Time and expense management. Customizable reports. Your fleet on a map in real time. Free Trial! Husky Intelligenceの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Scheduled maintenance, asset management, breakdown and repair jobs, compliance checklists, and a powerful mobile app for iOS/Android.
Fieldmagic is the #1 field service & asset management software that combines site-based asset management, scheduled maintenance, breakdown and repair jobs, reporting and compliance checklists with powerful apps for iOS and Android to provide a complete solution for your business. Our compliance checklist capability is unmatched in the market, simplifying the process of compliance with relevant standards, and driving best practice maintenance across your business while saving time and money. Fieldmagicの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Run your Maid Service more efficiently, and provide estimates when your offices are closed! Customize pricing and questions easily!
An Estimate Tool to help price your residential cleaning jobs and allow customers to get INSTANT Estimates! You'll have the ability to ask prospective customers questions, and associate those questions with the costs that make up the bottom line of your cleaning business. If you're looking for software that can help you run your Cleaning Business more efficiently, and give you the estimate tools needed to drive prospective customers to your business, then look no further than Compass Wave. Compass Waveの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
CleanGuru - Your Cleaning Business 'All-in-One' Software Solution - Bidding, Scheduling, Timekeeping, Invoicing, CRM and Inspecting!
CleanGuru is today's most popular janitorial bidding software; trusted over 10 years by thousands of cleaning businesses to create over 250,000 professional proposals! CleanGuru is today's only 'auto-load' directly-from-bid inspection app, so 'areas to check' exactly match 'areas in bid'! Plus, the following FREE, FREE Up to 10 Cleaners! Easy Invoicing! Drag & Drop Scheduling! Mobile Timekeeping App! GPS Monitored Geofence! Ready-to-Use Marketing! Notifications and Alerts! CleanGuruの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
FOR MINIMUM 20+ USERS. Web-mobile platform which centralizes operational exchanges between teams through tailor-made mobile apps.
FOR MINIMUM 20+ USERS. With Daxium-Air, you organize and optimize the work of your operational teams (single or multi-site). You benefit from real visibility on the traceability of services (internal and customer). Daxium-Air adapts to the demands of your customers and is fully configurable according to your needs and constraints. Improve the satisfaction of your customers by guaranteeing the frequency of visits and the quality of services thanks to automated reports! Daxium-Airの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
Designed for cleaning and maintenance businesses, it helps manage processes related to scheduling, estimating, and customer files.
Designed for cleaning and maintenance businesses, it helps manage processes related to scheduling, estimating, and customer files.

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント
An amazing online booking and scheduling platform for service-oriented businesses.
For business owners, this SaaS solution offers an integrated portal and a simplified way to manage schedule, availability and bookings online! Businesses enjoy a dynamic CRM system as well as a smart schedule to handle unique needs, with special consideration for opening hours, service duration, and staff availability. Most importantly, BookMyCity eliminates the issues associated with unfilled time slots and cancellations. BookmyCityの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 求人管理
  • 顧客データベース
  • 見積もり、概算
  • 作業発注管理
  • 定期アポイントメント