評価が高いソフトウェア

94件の結果
Franchise management platform to run your franchises. Built With Franchises On Mind.
Manage and grow your franchise. Drive high-quality leads, capture market share, build a strong reputation, increase your visibility, manage your contacts and more from one platform. Create a Free Account. Marketing 360の詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
#1 Field Service Management Software to scale your franchise operations. Make your franchise business more efficient and built to scale with mHelpDesk. Our automation software, built through feedback from our field service customers, will help both franchisors and franchisees save time, get more organized, and grow. Sign up for one of our free, customized consultations to learn more about our exclusive Franchise Partner Program. mHelpDeskの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Give your locations the Thryv software platform. All the essential productivity tools, all in ONE place.
Hub by Thryv is built on top of Thryv’s powerful end-to-end business platform. Ready-to-use business apps on the software platform help your franchisees view their jobs, messages, appointments, payments, reviews and more — all with ONE simple system. And it comes with 24/7 support. Give your locations the Thryv software platform. All the essential productivity tools, all in ONE place. Thryvの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
EngageBayは、リードを獲得、エンゲージ、そして育成することによって顧客へと転換するシンプルで手頃な価格のオールインワンのマーケティング、販売およびサービスCRM (顧客関係管理) ソフトウェアです。
EngageBayは、小規模企業やスタートアップ企業向けに構築されたシンプルで手頃な価格のオールインワンのマーケティング、販売およびサービスCRMソフトウェアで、Webサイト訪問者を獲得、エンゲージ、育成し、顧客転換へとつなげます。リード生成フォームとポップアップによるリードの獲得、魅力的なランディング・ページでのWeb訪問者の獲得、メールでのリードの育成、そしてマーケティング自動化によるマーケテ ィング・ファネルの自動化を1つの使いやすいプラットフォームから実行できます。 EngageBayの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Joltは、日々の業務や時給制労働者を管理するためのタブレットベースのソフトウェアです。オーナーやマネージャーは、リアルタイムで業務状況を把握することができます。
Joltは、Chick-fil-A、McDonald's、Buffalo Wild Wingsなどの企業で日々の業務管理のために使用されている、タブレットベースのソフトウェアです。Joltは、各ロケーションのリアルタイムの業務状況を携帯電話から把握できるので、複数店舗を管理しているオーナーには特に便利です。店舗内のタブレット端末で、従業員が責任を持って業務を遂行できるよう管理できます。また、マネー ジャーはドラッグ・アンド・ドロップ式のスケジュールビルダーや、研修ライブラリ、信頼度の高いメッセージ機能や通知機能など、Joltのさまざまな機能を活用することができます。 Joltの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
あらゆる機能を搭載した1つのアプリでビジネスの管理と成長を実現します。絶え間ない電話、面倒なペーパーワークに別れを告げ、顧客のロイヤルティを向上させることができます。
請求書作成および請求のタスクが減るため、時間を節約し、ビジネスの強化に集中することができます。デスクトップまたはモバイルから美しい請求書を簡単に発行し、自動クライアント・リマインダー機能で支払いをスピード・アップします。 vcitaの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
ServiceTitan is the leading business software that's changing the way franchisees and franchisors do business.
ServiceTitan is the leading all-in-one software solution for residential and commercial franchisees and franchisors. With powerful tools that improve sales, supercharge your team, and provide real-time insights, ServiceTitan is trusted by more than 100,000 service professionals and by the world's best companies. Get a customized demo to see how ServiceTitan can help YOUR business grow. ServiceTitanの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
ERPは、小売、レストラン、流通およびエンタープライズ・ビジネスのデジタル化と競争力維持をサポートします。
GOFRUGAL Technologiesは、小売向けにPOSソフトウェアを提供しています。2004年以来、レストランおよび流通事業は、総合的なビジネス自動化ソリューションとモバイル・アプリおよびクラウド・ソリューションの組み合わせという形で展開しています。インドのチェンナイに本社を構える弊社のテクノロジーは、50カ国以上に広がる25,000社以上の小売事業に恩恵をもたらしています。 弊社の主な焦 点は、デジタル・ソリューションで優れた顧客体験を提供することです。 GoFrugalの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Voted #1 franchising software according to Entrepreneur Magazine, FranConnect is trusted by 700+ franchise brands to grow 44% faster.
Voted #1 franchising software by Entrepreneur Magazine, FranConnect is the most trusted franchise management software on the market today. Our solutions are purpose-built to manage and optimize the complete franchise lifecycle. Today, 700+ leading brands trust our software to sell more units, accelerate opening times, improve franchisee engagement and performance, facilitate field ops, optimize royalty collection, and mitigate legal risks. Discover why our customers grow 44% faster! FranConnectの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Affordable franchise management solution for class-based businesses that simplifies business operations for franchisers and franchisees
ClassJuggler is an affordable franchise management solution for class-based businesses. It simplifies operations for franchisers AND franchisees. Get robust, easy-to-use tools to manage class schedules, registration, student records, reporting, invoicing, royalty management, online bill pay & customer self-service! Enable your franchisees with a wealth of business tools, and without the hassle/cost of building or hosting it yourself. Unparalleled support! Customized solutions available. ClassJugglerの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Centralized head office software solutions for multi-site businesses and franchises.
Shortcuts is a centralized head office software system, designed to help you work smarter and run your multi-site business with maximum efficiency. Client management feedback, business intelligence, automated marketing, inventory control, employee management, and more. Shortcutsの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
MyTimeは、小売ビジネスの成長と管理向けの、業界をリードする、マルチロケーションで利用可能な、クラウド・ベースのソリューションです。
MyTimeは、非常に強力で革新的な、クラウド・ベースのソフトウェアです。エンタープライズ、フランチャイズ、マルチロケーションやその他の多忙なビジネスに合わせて拡張できるように設計されたMyTimeのユーザーは、弊社のイノベーティブなプラットフォームに切り替えた後、平均30%の成長を達成しています。高度なテクノロジーで、クライアントとのコミュニケーションを改善し、バックオフィス管理を簡素化し、We bプレゼンスと評判を高めることができます。スタッフも顧客も喜ぶでしょう。 MyTimeの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Franchise managers: Prepare your stores for upcoming site visits and streamline your routine work. Learn how MeazureUp's app can help.
Franchise operators: Improve the quality and consistency across all your stores and watch as your brand's image and customer satisfaction improve. With MeazureUp's digital solution, you can unify all your stores' data in one place, allowing you to check in and report on any location, any time. The best part: You can do it all from your phone. MeazureUpの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
MarcomCentral was designed to help franchisors organize, customize, and deliver marketing assets to franchisees around the globe.
MarcomCentral is a cloud-based marketing portal designed to help franchisors organize, customize, and deliver up-to-date marketing assets to franchisees around the globe. With dynamic marketing templates, advanced search functions, in-depth analytics, and user permissions, the portal functions as a one-stop shop for your team, helping to ensure your corporate messaging stays consistent and on brand across every level of your organization. Learn more about MarcomCentral today! Marcom Portalの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Provide franchisors with quality technology and exceptional customer service so their franchisees can achieve excellence.
Better Software has a foundation to connect Franchisors with Franchisees. Franchisor tools to control the Franchise brand with a clear view of franchise activities. Franchisees have the ability to run day to day operations seamlessly. Specializing in field and home services, Better offers many beneficial features to the Franchisor, Franchisee, all the way down to the techs in the field. Features include: CRM, Invoicing, Scheduling, Text Messaging, Reporting, Tons of Customization, and much more. Betterの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Cloud-based platform that allows businesses to improve operational processes with task management, audits, food waste logs and more.
FreshCheq simplifies day to day operations. Save time and money with operating procedures such as store checklists, temp logs, food waste logs, audits, corrective actions, reporting and more. Improve employee workflow and accountability. NO expensive hardware is needed. Actionable and immediate dashboard reporting at all levels of the organization from any smart device or computer. FreshCheq's platform has helped many brands such as Moe's, Buffalo Wild Wings, KFC and more. FreshCheqの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Vonigo works great for mobile service franchises looking to streamline operations and increase sales.
Vonigo helps streamline operations and increase sales of mobile service franchises with multiple locations and/or brands. Our unified suite of configurable cloud-based modules including; CRM, scheduling, online booking, work order management, estimating, dispatch, routing, GPS, invoicing, payments, royalty collection, reporting, and more all accessible over the internet from any desktop or mobile device. Millions of jobs have been booked & managed with Vonigo. Join us for a free demo today. Vonigoの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Restaurant, retail, and other multi-unit operators use Zenput to elevate team execution in every store.
Zenput is how top operators elevate team execution in every store. Restaurant, retail, and other multi-unit operators such as Chipotle, Domino's, and 7-Eleven use the platform to automate how operating procedures and key initiatives are rolled-out and enforced. Supporting 50,000 locations in over 40 countries, Zenput turns strategy into action faster and equips teams to deliver on it. Zenputの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Erply is a cloud-based retail and POS platform perfect for small businesses and enterprises alike.
Erply is a cloud POS system for retailers of any size. We offer comprehensive inventory management, a suite of detailed reports, and multi-store functionality. Erply is fast and flexible, making us a long time partner of several highly successful brands like Sony, Disney, Garmin GPS, Elizabeth Arden, Athlete's Foot, Carat, Rapid Refill, Viasat, UNICEF, United Nations and United States Olympic Committee. ERPLYの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
iPost is an email platform built for Franchises, Gaming & Casinos, Agencies, Associations, Restaurants, Media, Publishing,& Retail
iPost is an email platform built specifically for Franchises, Gaming & Casinos, Agencies, Associations, Restaurants, Media, Publishing, and Retail. Are you tired of legacy email platforms that are too expensive, too hard to learn, or that you've outgrown? You’re not alone. That's why we built iPost. iPost has the tools you need. The platform is easy to learn and flexible enough to adapt as you grow, we promise. We believe that email marketing should be put into the marketer's hands. iPostの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
With Franpos you will experience the benefits of cloud technology with a simple to use and beautifully designed POS system.
#1 Cloud-based Point of Sale Software for Franchises. Highly customizable with the power to scale, our solution empowers franchisors and franchisees to maximize growth, increase sales, streamline operations and lower costs with a single system. Franpos Franchise Management and POS system is full of features to manage the whole network including inventory and employee management, royalty collection, loyalty rewards, automated marketing, online ordering, brand app, and more. Get 30-Day Free Trial! franposの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
FORM MarketXは、包括的なフランチャイズ管理ソリューションです。リアルタイムのデータ・インサイトと、直感的なタスク配信機能を装備しています。
FORM MarketXは、誰でもどこからでも利用できる包括的なフランチャイズ管理ソリューションです。リアルタイムのデータ・インサイトと、直感的でパワフルなタスク配分機能を備えています。この使いやすいモバイル・アプリで、業務、食品安全監査、ポップ (POP)、マーケティング、ディスプレイ資料、チェックリストなどのタスクを合理化することができます。レストランは事業全体の業務実行および測定結果を素早く 正確に追跡することができます。動的なタスク管理、リアルタイムの写真レポート、カスタム・データ・インサイトなどの主な機能を備えています。 FORM MarketXの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
HYBRID CLOUD POS - Real-Time management and free 24/7 phone support.
LivePOS was designed from the ground up to accommodate the Multi-Location, Multi-Store Retail Operation. As a Cloud Solution, all store information is aggregated and displayed in a simple, cohesive manner on your dashboard, making it easy to get a real-time snapshot of your business. Whether you have one store or a hundred, We harness the power of the cloud to give you a powerful, yet simple to use system that is anything short of amazing, just ask anyone of our thousands of customers! LivePOSの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Social media SaaS platform for franchises combining cloud-based social media technology, artificial intelligence and employee advocacy.
Rallio is a powerful SaaS platform combining cloud-based social media technology, artificial intelligence and employee advocacy. As the supplier of choice for franchise organizations and small businesses, Rallio enables multi-location brands and SMB operators to optimize their social media engagement, while managing their entire social media presence, online reputation, and online directory listings in one dashboard for all locations. Rallioの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Marketing automation solution ideal for franchises & multi-site owners. Business solution providers can private-label SeoSamba MOS
SeoSamba Marketing Operating System (MOS) let you centrally market and SEO your marketing assets such as WordPress or build and market landing pages, corporate sites, directories and ecommerce sites using our open source CRM/CART/CMS named SeoToaster. MOS includes an unique SEO execution technology, social marketing, email marketing, call tracking, centralized blogging, reviews & more. MOS is ideal for franchises & multi-site owners, and can be private-labeled by business solution providers. SeoSamba Marketing Operating Systemの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Digital food safety, shift management and remote temperature sensing for multi-unit franchise operators.
Squadle is a workflow automation platform purpose built for franchise operators, helping to increase operational efficiency and reduce overall costs. Squadle saves time for multi-location operators with a scalable cloud-based platform that includes Digital Food Safety, Shift Management, Equipment Maintenance, and Remote Temperature Monitoring solutions. Squadleの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Increase the income and efficiency of your class-based franchise business. Get your FREE demo today!
Manage your franchise business more effectively with LoveAdmin. Increase the income and efficiency of your class-based franchise business. With LoveAdmin, you get complete visibility on franchisee performance, can easily collect payments, and much more. Get your FREE demo today! LoveAdminの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Easy-to-use CRM, sales & marketing automation, and proposal & online review mgmt platform designed for franchises & service businesses
Easy-to-use & deploy franchise CRM & sales automation platform that boosts lead conversions by 2-3X * Automate lead response w/ text, email, calls, cross-team communication, & contact reminders * Streamline client engagement post-sale to stay connected, request online reviews, and ask for referrals. * Build, send, e-sign quotes & proposals * Track activity & sales analytics with our dynamic dashboards * Streamline FranDev with automated Item 23 receipts * Monitor & automate new Zee onboarding ClientTetherの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
A modular, cloud-based solution designed to help channel heads manage the points of sale used by 60,000 locations
Synergee, grace sa solution logicielle collaborative en mode SaaS, aide au pilotage du cycle de vie de vie des points de vente de 301 enseignes, ce qui represente plus de 60 000 sites dans 120 pays . Cette solution s'integre et s'adapte aux differents metiers (developpement, finance, commerce, technique, juridique et achats), permet de mieux partager les informations et d'optimiser les processus tels que les baux immobiliers, l'entretien des locaux, les KPI, la finance... Synergeeの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Intuitive and affordable franchise management software to assist you in centrally managing your entire franchise ecosystem.
Naranga® is the leading provider of franchise management software and business solutions for the franchise industry. Its easy-to-use software platform automates operations and provides consistency across all franchise locations. Also, Naranga provides a list of services for franchise businesses focused on franchise growth. The services include franchise development, support, IT services (website development, e-commerce features implementation), lead generation, design, and content marketing. Narangaの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
FranchiseBlast has user-friendly and mobile tool to enhance unit-level economic for franchisees - used by 13,000 locations globally.
FranchiseBlast's scorecards, field audit app and countdown to opening checklists are used by over 13,000 locations for 90 brands globally. These user-friendly and mobile tools enhance operational efficiency, compliance and brand consistency while helping you get the best possible unit-level economics for your franchisees. We help franchisors succeed at being a coach, not a cop, all the while being supported by our team. You set the course, and we help you get there. Let's enjoy the journey. FranchiseBlastの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Propago enables franchise organization members to order marketing products and personalize materials while protecting brand and budget.
Propago allows franchisors to bring all their marketing assets (print, promo, apparel, digital) under a single online repository accessible to organizational members while giving administrators total control over the brand, budget and inventory. Settings dictate what products users can see, how much they can order and what creative elements they can modify. With a set of web-to-print, production, and warehousing tools, franchises can streamline their entire marketing supply chain. Propagoの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Adplorer is a local digital advertising software developed to meet the needs of franchise brands.
Adplorer is a local digital advertising software developed to meet the needs of franchise brands. Our all-in-one platform gathers the main local digital advertising channels (Google Ads, Bing Ads, Facebook Ads, YouTube). Adplorer Horizon automates local campaigns customization by location. The clear and accurate global overview of local marketing activities and their performances enable Franchises to collaborate and make decisions that will benefit the whole company. Adplorerの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Enterprise retail system to streamline operations such as forecasting, statistical analysis, sales order, warehouse management & more.
Enterprise retail system to streamline operations such as forecasting, statistical analysis, sales order, warehouse management & more. Cybex Enterprise Retail Suiteの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Franchise On Cloud is franchise management software that allows franchisors to develop and animate their network.
With more than 250 features, Franchise On Cloud management software allows franchisors to save time on a daily basis in the development and animation of their network. Our customizable SaaS solution in the colors of each brand is available with an all-inclusive subscription. With this subscription, you will benefit from dedicated assistance, a free update and new features. We are constantly improving our software according to the needs of our customers. Franchise On Cloudの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
SaaS franchise management platform designed by franchisors to automate many aspects of network operation.
FranScape is a scalable digital Franchise Management platform. Conceived by a Franchise brand who wanted to utilise cutting edge automation and digital techniques to transform a network, FranScape has gone on to become a multi award winning technology that is proven to digitally transform the operation of Franchise networks big and small. FranScapeの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Software solution helping multi-site businesses manage training, compliance, operations, people and culture, quality control & growth.
Op Central's franchise management software has been designed with the unique challenges franchise groups face in mind. Manage every aspect of your franchise business from every location's financial data to overall performance to every interaction you have with a franchisee. Take back operational control over your franchise business with Op Central. Op Centralの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Operandio is an operations & digital checklist platform that helps business owners and managers raise the standard of their workforce.
Operandio is an operations and digital checklist platform that helps business owners and managers achieve staff accountability, safety, compliance and consistent business processes across multiple locations. Raise the standard of your workforce with Operandio: - Recurring tasks, checklists and procedures accessible via mobile or shared tablet apps - Business knowledge and training, searchable and accessible to your entire workforce - Powerful workforce messaging and communication - Reporting Operandioの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Way We Do is cloud-based SOP Software that seamlessly integrates policies, procedures and checklists into the team's daily workflow.
Way We Do is cloud-based SOP Software that enables you to create, maintain and actively use a Business Operations Manual by making policies and procedures a natural part of daily workflow. Our practical tools are a perfect fusion of business process management, knowledge management and compliance. Managers assign tasks, create automatic reminders, and monitor workflow, while team members use procedures and follow processes from any location, so work is seamless and nothing is forgotten. Way We Doの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Web-based franchise management software to streamline operations, lead generation, invoicing & recruitments and handle CRM & intranet.
Web-based franchise management software to streamline operations, lead generation, invoicing & recruitments and handle CRM & intranet. Franchise 360の詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Centralpointは、デジタル・エクスペリエンス・プラットフォームとしてガートナー社に高く評価されています。オンプレミスまたはクラウド・イントラネットで利用できるナレッジ管理 (KM) およびディレクトリ管理 (DM) ソリューション (AD/SAML) です。
Centralpointは、Microsoftベースのプラットフォーム (オンプレミスのクラウド) で、堅牢なイントラネット、ナレッジ管理、ドキュメント管理ソリューションを提供します。ADやSAMLとの統合などにより、すべてのユーザーがシングルサインオンを利用可能で、セルフサービス検索、学習管理、ドキュメント管理を行うことができます。Centralpointは、世界中の350を超える組織で、主にS harePointの代替として使用されています。 Centralpointの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Pulse Technology is a CRM, Marketing, and Workflow Automation software to help you run your business more efficiently.
Pulse Technology provides a platform for business owners and franchise systems to run their businesses more efficiently. You'll be able to keep things organized with our easy-to-use CRM (customer relationship management) system. Track all of your communication history for your customers and prospects. Your email and text message communication, notes, tasks, appointments, etc., will be stored in one place for quick reference. With Pulse's automation, you can save hours per day! Pulseの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Franchise marketing automation software that allows for complete brand control and centralization of dynamic marketing materials.
For medium to large companies in the franchise industry-Several successful franchisees have used TOTUS to help with their sales and marketing needs. TOTUS allows the corporate marketing department the ability to have complete brand control while allowing local stores to access, personalize, and distribute all of the centralized marketing materials including signage, kits, emails, direct mail, and more! TOTUS Is a simple and effective way to grow your franchising business. TOTUSの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Centralised admin and reporting platform for the management of real estate assets, for franchisors struggling with fragmented data
Designed specifically for franchises, LeaseEagle is an advanced software solution that delivers a centralized platform for the management of real estate assets. LeaseEagle's award-winning technology provides the functionality needed by admin, legal and finance coupled with the on-demand access and simplicity required by the front end of the business. As a cloud solution customers simply subscribe for the locations they need, have unlimited Users and receive FREE updates, upgrades and support. LeaseEagleの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Ontrack Workflow streamlines the way Franchisors customize, control and distribute Marketing materials & supplies to franchisees.
Ontrack Workflow streamlines the way Franchisors administer, control, customize and distribute Marketing materials and Supplies to Franchisees. Some of the features include: Flexible Online Portal, Administrative Tools & Workflow Management, Brand Control, Localization & Personalization, Vendor Linking, Variable Data & Data Merge, Reporting & Analytics, API Integrations. Ontrack Workflow is an affordable solution, with quick setup and big capabilities. Sign up for a Free Demo! OnTrack Workflowの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
BrandWide offers a platform for Franchise Management, Franchise Development, and Franchise Marketing.
BrandWide is a Franchise Management Platform that will consolidate many tools you may be currently using. It will connect you with all your franchisees and track their performance, compliance, and engagement in your dashboard. BrandWide also provides local marketing, CRM and business operations modules to your franchisees making them efficient. With desktop, mobile, API, and 24-hour customer support, BrandWide can help you grow your franchise with confidence. BrandWideの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
The best alternative to Paper Checklists, Spreadsheets, Task management apps. Process-based approach. Retail process mining solution
QVALON system makes the process more seamless by matching events to retail business processes. QVALON improves in-store quality, helps to comply with rules and standards, control employees' hourly work and simplifies the daily work of field teams. Mobile App used by managers and others to execute daily tasks, conduct inspections, track issues, collaborate with each other, and others. QVALON provides leadership with analytics-based intelligence and workforce development tools that drive results. QVALONの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Zulu Trusted Sender Automated Email Reputation Management & SMTP Email API Gateway.
Zulu Trusted Sender Automated Email Reputation Management & SMTP Email Gateway. Qualify for the Trusted Sender program and enjoy the benefits from the Worlds only DMARC "only" email network. Our gateway delivers open rates of 85%+ for burst or campaign mail using Zulu eDM as well as automated email reputation management and the only email verification program available. Zulu eDMの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
Optimize employee training and onboarding program with training content authoring and management tools, usage analytics, and more.
Inkling is an employee enablement platform that transforms the way organizations engage and motivate their frontline workers by digitizing training & knowledge at the speed of work. We drive better performance in today’s dynamic business environment by delivering an innovative content authoring & distribution experience that enables employees to serve your customers, your way, every day. Inklingの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア
The premier Distributed/Through-Channel Marketing platform built for both corporate and local marketers.
Radiate empowers distributed teams to easily send their own emails using marketing-approved templates, images, and audience segments through API integrations with an ESP. Now it's easier than ever for corporate marketers to have more control while still enabling teams to: - Select a template & customize content from a streamlined user interface (no HTML required) - Choose segment(s) without needing complex filters - Review proofs & schedule launch dates & times - Collaborate via shared calendar Radiateの詳細

機能

  • Webサイト管理
  • フランチャイズ・イントラネット
  • 手数料管理
  • 自動再注文
  • 求人スケジューリング
  • オンライン・ストア