138件の結果
キャプテラが無料の理由
高く評価されているシステムです。高度で、モバイルかつソーシャル・フレンドリーな製品です。ライブ犯罪チェックが組み込まれています。複数の価格設定および機能パッケージから選ぶことが可能です。 eCoordinatorの詳細
独立評価1位 (以下のリンクを参照)。ライブの犯罪歴確認、身元照会、eキャンペーン・サポート、アンケート・ツールなどさまざまな機能が組み込まれた、ボランティア、寄贈者、顧客、アフィリエイト、グループの管理システムです。複数の価格パッケージを使用可能で、ニーズと予算に適したパッケージを作成することができます。Webサイトおよび外部システムと統合することができるソフトウェアは他にはありません。障害を持つアメリカ人法 (ADA)、医療保険の相互運用性と説明責任に関する法律 (HIPAA)、連邦情報セキュリティマネジメント法 (FISMA) に準拠しています。スミソニアン博物館およびバージニア州、カリフォルニア州、テキサス州、メリーランド州、ネバダ州で使用されています。 eCoordinatorの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
A global-leading, digital volunteer and staff management platform that streamlines end to end workforce management. Rosterfyの詳細
Rosterfy exists to connect communities to events and causes that they are passionate about through our volunteer and workforce engagement technology. We reduce the amount of time workforce managers spend in spreadsheets and manual processes, as well as increasing the retention, engagement and attendance rates of our clients volunteer database. Our scalable technology streamlines the previously manual process of workforce management for organisations of all shapes and sizes. Rosterfyの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Sign up tool for group and volunteer managers. Schedule volunteers, organize events and collect money all on one sign up.
SignUpGenius coordinates events and volunteers in minutes with online sign ups. The site replaces the need for reply-all emails and spreadsheets and saves organizers time by automating the recruiting and coordinating process. The site is packed with features such as automatic email reminders, additional admin access and slot locking. SignUpGenius simplifies event planning and scales from a basic sign up tool to a powerful Enterprise platform. SignUpGeniusの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Membership and database management software with all you need to run your organization.
Focus on growing your membership instead of repetitive admin tasks with WildApricot. Our easy-to-use software helps you automate membership dues, event registrations, and more. You'll also have access to a community of peers and experts to share knowledge and best practices. Wild Apricotの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
The complete front office and back office for your club or association: website, member database, events, forums, and much more.
ClubExpress is the economical Internet-based solution for smaller professional and trade associations (25-5000 members). ClubExpress combines your association web site with the membership database, online member signups/renewals/expirations, event calendar & registration, credit-card processing, membership directory, committees, forums, documents, interests, benefits, etc. We use state-of-the-art security, there's no advertising and associations own their data at all times. ClubExpressの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Volunteer management solution enabling anyone (schools, nonprofits, biz, etc.) to plan events, send invites, receive payments & more.
Free, online SignUps & scheduling solutions from SignUp.com (formerly VolunteerSpot) make it a snap to coordinate groups big & small, for anything! Create volunteer calendars & organize activities in minutes with our simple Planning Wizard & custom themes. Easily manage social distancing & contact tracing efforts. Collect contributions, send alerts & updates, track service hours, post waivers & more. Great for nonprofits, schools, leagues, faith groups, businesses, universities, anyone! SignUp.comの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Little Green Light is a flexible, cloud-based donor management and fundraising platform for growing nonprofits.
Little Green Light is a flexible donor management and fundraising platform that can be customized to fit the needs of your nonprofit thanks to a wide array of software that can be integrated with the platform. We understand the hard work that goes into donor management, fundraising, and growing a nonprofit, so we offer a full suite of tools at a very affordable price. Little Green Lightの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
MobileServe's apps helps individuals and organizations track, verify, and accurately report on their service work and social impact.
MobileServe's mobile and web apps make it easy for individuals to track and verify their service work, while providing institutions with valuable data about their volunteers. Administrators have access to a dashboard that shows real-time aggregate and individual data about volunteers, their service activities, and economic impact. The dashboard offers robust reporting, event management and goal tracking. MobileServeの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Flipcause offers the best online fundraising platform for small nonprofits.
Flipcause is the best online fundraising platform for small nonprofits. With a built-in donor database, mobile app, and payment processing, Flipcause is the only tool you need to manage and accept donations, registrations, volunteers, sponsors, and peer-to-peer and crowdfunding campaigns - all from a single cloud-based dashboard. Along with industry-low pricing, every subscription plan comes with Unlimited Human Support and free Concierge Services. Flipcauseの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
YourMembership is an affordable, all-in-one member management software built for small to mid-sized associations and nonprofits.
YourMembership empowers associations, nonprofits and other member-based organizations to deliver more value to their members while streamlining administrative processes. Built for small to mid-sized organizations, the cloud-based membership management software is a comprehensive solution including: membership management, event management, e-Commerce, payments, email marketing, online community, advanced dashboards, and more! YourMembershipの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Build your own signup lists for virtually any scenario where you need to coordinate people in various commitments.
ClubRunner is the award-winning membership management and communication platform that has impacted hundreds of thousands of people worldwide. Better organize your club, improve your communication, and empower people to connect together, communicate online, and collaborate towards higher goals. ClubRunner today has customers in over 30 countries worldwide and offer its software in multiple languages. ClubRunnerの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
VolunteerLocalは、ボランティアを組織、管理、およびスケジュールし、連絡を取り合う必要がある人のためのWebサイトです。
VolunteerLocalは、ボランティアを組織、管理、およびスケジュールし、連絡を取り合うための非常に簡単な方法です。管理しているボランティアが数十人であるか数千人であるかにかかわらず、このシステムは業務を容易にします。ボランティアは単一のページでシフトを選択できます。アカウントを作成する必要はありません。ボランティアにとっても各種の処理が非常にシンプルになるので、このシステムは「ハッピー・ボランティア活動」を実現します。 VolunteerLocalの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Manage your entire nonprofit with a single CRM! Get all the functionality you need, plus donation webpages & build-in email marketing.
Manage your entire nonprofit with a single CRM! Choose the Add-on options you need, including Memberships, Case Management, Grant Management and more to create a solution tailored for your exact needs. Sumac also offers donation webpages, build-in email marketing tools, and it integrates with your accounting software. If you manage unique programs and services, Sumac has a Custom Add-on that we'll configure to meet your exact needs, Sumacの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
対面、バーチャル、およびハイブリッドでの会議を効果的に開催する強力で直感的な単一画面の取締役会管理および会議プラットフォームです。
Boardableは、会議ツールではなく、組織が目的に集中することを支援するオールインワンの取締役会管理ソフトウェアです。Boardableの直感的な単一画面エクスペリエンスでは、会議の開催、アジェンダの作成と共有、議事録の作成、ドキュメントの管理と署名、タスクの割り当て、デジタル投票などを簡単に行うことができます。Boardableを使用すると、対面、バーチャル、またはハイブリッドでの取締役会を始めとするあらゆる会議のフォーカスを明瞭にし、効率性とエンゲージメントを向上させることができます。 ライブ・デモまたは無料トライアルで、今すぐBoardableの機能を試すことができます。 Boardableの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
EveryAction offers a best-in-class volunteer management platform for nonprofits looking to grow their base of supporters and donors.
Take your volunteer program to the next level with EveryAction's unified nonprofit CRM. Get a 360-degree view of your volunteers, members, and donors with best-in-class volunteer management, fundraising, and digital tools. Easily segment your volunteer lists based on donation history, digital engagement, and previous volunteer activities. Schedule shifts, automate reminder emails, track performance, and personalize follow-up all in the same, powerful platform. EveryActionの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
iMIS EMS is the worlds #1 association and non-profit software solution, and the only Engagement Management System (EMS).
iMIS EMS is the worlds #1 association and non-profit software solution, and the only Engagement Management System (EMS) fusing database management and web publishing into a single system leading to operational efficiencies, revenue growth, and continuous performance improvement. Harnessing the power of Microsoft Azure's cloud platform, iMIS EMS is purpose-built to meet the most important challenge facing associations and non-profits - Engagement. iMISの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
あらゆる種類や規模の組織におけるボランティアの募集、追跡、調整のためのオンライン・システムです。
オフィス、自宅、外出先など、どのコンピュータからでもボランティア・データベースを管理することができます。ボランティアは自宅にいるような快適さで、応募書類に記入したり、スケジュールの希望や自身のスケジュールを提出したりできるようになります。スタートアップ費用、ライセンス、サポートやアップグレードの追加料金は発生しません。長期契約は不要です。月々の低価格料金を支払うだけで使用することができます。Volgisticsは、優れたオンライン・ボランティア・ソフトウェアです。ビデオ・ツアーに参加するか、無料トライアル・アカウントに登録して、Volgisticsが支持されている理由をご覧ください。 Volgisticsの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
An All-in-One Volunteer Management Software for Nonprofits, Programs, Events, and Corporate Volunteering.
InitLive is a Certified B Corporation dedicated to helping organizations manage and empower more volunteers in less time through its all-in-one staff and volunteer management solution. InitLive's all-in-one solution offers organizations efficient volunteer sign-up, onboarding, scheduling, management, communications, and reporting through a web app and native mobile apps. InitLive holds 5 technology patents that offer real-time communications and data filtering features. Get set up in 1 week! InitLiveの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Promote volunteer opportunities, register volunteers, track their hours, communicate and report on their activities.
Get Connected is for organizations that want an easy way to manage, engage, and increase the impact of their volunteers. Since 2009, they've helped thousands of organizations like United Way, Habitat for Humanity, and Humane Society drive 8 million hours of volunteer service and deliver nearly $200 million in community impact. Learn about their commitment to local communities and how they can help your volunteer program by visiting their website and getting a short, free demo of Get Connected. Get Connectedの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
ボランティアベースのグループ (PTA、PTO、ブースター・クラブ、スポーツ・チーム、ボーイ・スカウト、サービス・クラブなど) 向けのシンプルな非営利会計ソフトウェアです。
MoneyMinderは、ボランティアベースのグループ向けの非営利会計ソフトウェアです。グループの会計係は、手頃な年会費であらゆる財務を管理することができます。銀行取引の入力、銀行口座の照合、予算策定、会員/ボランティア/寄付者の追跡、レポートの実行、ドキュメントの保存、9990EZおよび1099フォームの合計計算、銀行およびマーチャント・サービス口座への接続を行うことができます。帳簿作成の経験がなくても、理事会の移行をスムーズに行い、帳簿の透明性を確保することができます。 MoneyMinderの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Volunteers dont expect anything in return for their troubles. Give them the unexpected gift of GovPilot convenience.
Your community is full of Good Samaritans who want to donate their time and resources to giving back. Track and manage them all with GovPilot. Digital volunteer applications and automated workflows help you collect, process and organize information. GovPilotの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Cloud-based solution that provides advancement through fundraising, team engagement and more.
EverTrue is the leading advancement software platform that supports fundraising efforts at educational institutions. Powered by institutional data and third-party insights, EverTrue provides streamlined access to donor data to help advancement offices more effectively engage constituents and maximize giving potential. The EverTrue platform improves results for the entire advancement team through targeted products for alumni relations, annual giving, prospect research and gift officers. EverTrueの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Managers: Create a fair floor schedule, honoring all requests, in just minutes! Nothing to install. Pure cloud computing!
Brokers and Managers: It's time to do your floor time / phone time schedule and everyone has a different request. Create a fair and balanced schedule in minutes. Includes Requests Off, Holidays, Vacations, Automatic and Manual Scheduling, Editing, Unlimited Shifts, One or more per Shift, 99+ agents. On Line Viewing, Printing, Email, Reports, Multiple Locations, Export, Custom events, Full Support! Free to try. No credit card required. $12/month or $10/month prepaid. Read our Realtor reviews. FloorScheduleの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Web-based volunteer management platform that helps companies, schools, non-profits, and colleges track and coordinate service hours.
Helper Helpers remarkably efficient software platform and mobile apps enable you to easily coordinate and track service hours across your entire organization. When you implement our solution well provide a custom training for your team on how to effectively utilize Helper Helper in addition we are always available by phone and email to support you. We make it easy to increase your community impact while you track your community engagement. Helper Helperの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
A cloud-based donor management software that provides robust, user-friendly tools for nonprofits of all sizes.
A cloud-based donor management software that provides robust, user-friendly tools for nonprofits of all sizes.

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Volunteer management tool to streamline client scheduling, conference registrations, admission ticketing, tour management & more.
Volunteer management tool to streamline client scheduling, conference registrations, admission ticketing, tour management & more.

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Giveffect is an all-in-one nonprofit software that provides comprehensive volunteer management tools integrated into our nonprofit CRM
Ideally suited for medium to large nonprofits, Giveffect is an all-in-one nonprofit software that provides robust volunteer management functionality. Volunteer shifts, hours, and contact information seamlessly integrate into our CRM system, providing a comprehensive overview of your constituents. With volunteer scheduling and tracking, a mobile volunteer check-in kiosk, and volunteer to donor conversion tracking, Giveffect consolidates your nonprofit operations and eliminates manual data entry. Giveffectの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
GiftWork is a cloud-based CRM software specifically designed for non-profits.
GiftWork is a cloud-based CRM software specifically designed for non-profits. It offers users tools such as volunteer management, reports & analytics, campaigns, donor management and many more.

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Configurable volunteer management software for online applications, onboarding, scheduling, communication tools, and reporting.
VSys One has over 20 years of experience deploying Volunteer Management solutions for organizations with complex needs. Design your own applications, onboarding steps, approval processes, & reports using our user-friendly PC or Web-based software. The system includes automated communications & notifications, reference checking and a custom report generator (in case our 200+ reports are enough!). We provide secure hosting, HIPAA compliance, ability to integrate with other systems & more. VSys Oneの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Organizations of all sizes that are looking for a cloud solution to manage their mission.
Nonprofit Cloud connects all the functions of your organization, on one integrated platform, helping you become digital-first and expand the reach and impact of your organization. Unify your fundraising, program management, marketing and grant making teams to deliver experiences that surpass the expectations of today’s digital stakeholders and drive next level change and impact. Salesforce.org Nonprofit Cloudの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
非営利組織やその他の民間組織のニーズを満たすWebベースのオープンソース顧客関係管理 (CRM)。使いやすく、カスタマイズや拡張も簡単です。
独自のコンテンツ管理システム (CMS) を確立し、Drupal、WordPress、またはJoomlaに統合できるCRMソフトウェア。CiviCRMは世界中の何千人もの人々によってサポートされていて、完全なカスタマイズや拡張が可能です。さまざまなプラットフォームやデバイスでシームレスに動作し、高い品質と信頼性を備えた使いやすいソフトウェア機能が搭載されています。

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Mobilize is an all-in-one community and member management tool. It's a better way to organize and communicate with your members in one
Mobilize's modern community solution is purpose-built for engaging members in an information-saturated era through an easy-to-use, mobile-friendly, human-first approach. Customers such as associations, nonprofits and business professional networks see 3 - 10X engagement over traditional solutions like group chat, social networks or forums, and drive growth, retention, satisfaction, donations and involvement. Thousands of organizations use Mobilize to grow and engage their communities. Mobilizeの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
VolunteerHub has helped organizations manage over 5 billion volunteer hours since 1996.
Since 1996, VolunteerHub has helped nonprofits get more from their volunteers. In fact, our software has been used to manage over 5 billion hours. When you stop and consider that each volunteer hour contributes over $28 in value to your organization, using a volunteer management software like VolunteerHub can really add up! VolunteerHubの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
A solution for volunteers to be more involved in their time tracking, and to help admins pull reports and totals instantly!
The affordable volunteer time tracking solution for nonprofits, schools, universities, and other types of organizations. Volunteers can have access to their own dashboard to view and export their hours, how much of their goal they've achieved, and sign up for events. This allows the Organizer to focus on rewarding those who have hit their requirement, creating/inviting others to events, running reports, and verifying hours submitted. Volunteer Time Trackingの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
ボランティア管理ソフトウェア。ボランティアの採用、表彰、維持に役立ちます。 ボランティア・マネージャー向けに設計されたクラウド・ベースのソフトウェアです。
カスタマイズ可能な登録機能や組み込みの新型コロナウイルス感染症 (COVID-19) 機能を使用して、ボランティアを管理することができます。 ボランティアにメールやテキストを送信して、ボランティアが1人でも数千人でも、瞬時にコミュニケーションを取ることができます。即座にフィードバックを送ることで、ボランティアに感謝を伝え、モチベーションを維持することができます。 ボランティアの時間や膨大なレポート・ライブラリなど、ボランティア・プログラムのあらゆる側面に関するリアルタイムのレポートを使用して、成果を測定することができます。 VolunteerKineticの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Start developing your volunteer relationships and of course your financial resources with the most advanced fundraising and CRM tools.
Fonzip offers the fundraising and CRM features that any nonprofit organization needs in one all-inclusive application. You can try it for free for 1 month now. Data security, ease of use and fair and accessible pricing model are our priorities. We support all of this with real-time and live unrivaled customer support. Start developing your volunteer relationships and of course your financial resources now with Fonzip. Fonzipの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Cloud-based software tools for communication, scheduling, reporting, and tracking volunteer hours for non-profit organizations.
VolunteerMark maximizes the volunteer experience with cloud-based software tools for communication, scheduling, reporting. Send targeted group text messages and emails. With VolunteerMark, volunteers automatically receive reminders for their volunteer shifts. Create one-time events with unlimited shifts and repeating positions. Manage sign-ups with a calendar view and approve volunteer requests. You can also track service hours for groups and individuals through programs or departments. VolunteerMarkの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Employee volunteering, community engagement and corporate management all in one tool.
Our volunteering product empowers your mission-driven company to give more back to society. With Optimy¿s volunteering product, you can do a lot, such as easily search, create and rate volunteering opportunities, match skills to volunteering missions, share your volunteering activities, and get an overview of all employee¿s applications. The product is packed with functionality to make volunteering about the people and not about the process. Optimyの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
HandsOn Connect is the flexible, scalable volunteer engagement solution to create measurable impact in your community!
Volunteers are a critical part of an organizations success, but sometimes engaging and deploying volunteers is a little like herding cats. Created in partnership with Points of Light, HandsOn Connect brings volunteer management to new heights with a fully functioning website supported by a Salesforce backend that allows you to register and schedule volunteers & teams, report attendance, and organize service events with just a few clicks. Take a test drive and see this superpower in action! HandsOn Connectの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Donor management software that allows non profits to manage membership, tributes, pledges, campaigns, product sales, and volunteers.
FundRaiser Software has served the non-profit community since 1985 with a family of highly acclaimed fundraising software programs designed to meet the needs of nonprofit organizations of all sizes. Our software has helped organizations around the world maximize their donor revenue through better management techniques and strategic planning; but you don't need to take our word for it - be sure to read our Case Studies! FundRaiserの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Volunteer management database for small and medium-sized non-profits. Recruit, create schedules, generate reports, & engage volunteers.
Your all-in-one volunteer management software solution specifically designed for volunteer services teams. Save Time. Save Money. Secure your volunteer data. Lead your volunteers, program, and organization to a new level of mission achievement. - Online Applications - Customizable Volunteer Profiles - Track Training and Onboarding - eLearning Modules - Scheduling - Text and Email - Hours and Outcomes Reporting - Volunteer Portal and App **Trusted by thousands of organizations, globally.** Volunteer Impactの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Top-Rated platform to manage and engage your volunteers.
Simply the BEST. Top-Rated platform to manage and engage your volunteers. Volunteer Portal, custom registration forms, Email/SMS, scheduling, reminders, check-ins and much more. Our SaaS platform is easy to use, mobile-friendly and secure. Perfect for organizations that continually schedule and manage volunteers. Duplieの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Ministry Scheduler Pro helps churches schedule, connect, and grow their ministries.
Ministry Scheduler Pro helps more than 3,800 churches schedule, connect, and grow their ministries. Powered by Rotunda Software.

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Web-based platform to deploy & manage philanthropic, volunteering, sustainability, employee engagement, fundraising and donor programs.
Simply put, YourCause is a technology company connecting corporations and their employees with the causes they care most about. Our SaaS-based CSRconnect Platform is a fully hosted and managed solution used to engage employees in volunteering, giving, and sustainability initiatives, along with helping grants administrators manage corporate and foundation philanthropic programs. We currently support over 4.2 million employees in 160+ countries at more than 140 Fortune 1000 companies. YourCauseの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
必要なさまざまな機能を多く備えた、カスタマイズ可能なWebベースのボランティア管理ソフトウェアです。あらゆる種類とサイズの組織に適しています。
Webベースでカスタマイズ可能なボランティア・イベント管理ソフトウェアです。ボランティアの参加者や機会を、効果的かつ効率的に管理することができます。CERVISを使用すると、常に最新のボランティア情報を、簡単に探すことができます。独自のボランティア機会を作成し、オンラインで掲載することで、簡単にボランティア登録を募集できます。ボランティアのスキルや興味、空き状況、ボランティア活動時間を追跡します。ネーム・タグやイベントのサインイン・シートなどを素早く印刷して、ボランティア・イベントの成功につなげることができます。 CERVISの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Quickstaff Pro is simple-to-use scheduling software that is tailored for Event Professionals in the gig economy.
Quickstaff Pro is simple-to-use scheduling software that is tailored for Event Professionals in the gig economy. Because staff must be invited and accept each gig, ordinary scheduling tools dont work. Our software allows you to create events and invite your staff while monitoring their responses. Our dashboard and calendar give you a snapshot of your upcoming events and an indicator for each event to let you know where you stand at a glance. Quickstaff Pro comes with a no-risk 14-day trial. QuickStaffの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
POINT is the most robust, free volunteer management platform for nonprofits. Picture Eventbrite + Salesforce, but for volunteering.
POINT gives you all the tools for your volunteer program: a cloud-based admin dashboard, website integration, and volunteer iOS + Android app. 500+ nonprofits love POINT’s user-friendly experience. “It has that fast-paced, on-demand feel, and is quick to use, which is not common in volunteer softwares” as quoted in Forbes. Unlimited contacts, unlimited admins and no credit card required. POINT is quick to set up and our team is here for support—Did we mention it’s free and unbelievably power POINTの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Organize volunteers online. Simple. Flexible. Clean design. It's a pleasure to use - see for yourself!
Signup Zone, a web tool for coordinating volunteers, is as easy to use as a paper signup but with all the convenience of being online. You don't need to create an account to start making a signup. Just head to the website, jump right in and enjoy. Signup Zoneの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Integrated, "new normal" solutions to manage your service delivery - video conferencing, messaging, SMS, mobile functionality and more.
You've had to change how you serve your clients; has your management software kept up? NewOrg provides new service delivery options and reduces your costs by managing all your stakeholder relationships in one solution including Client data and encounters with HIPAA secured Video Conferencing and internal messaging, Donor/Development management, Volunteers, customized event calendars, online registration/scheduling, payment processing, e-signatures, e-mail, SMS, robust custom reporting and more. NewOrgの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理
Modern leaders of volunteers trust Timecounts to recruit, schedule, communicate and track time. It's free - get started today!
Timecounts a modern solution to help you organize your volunteers, their onboarding, opportunities, and time. Trusted by charity: water, Habitat for Humanity, the AFI Documentary Film Festival, and more. Unlimited contacts, no upfront fees, or training required. Launch a beautiful volunteer hub, set custom permissions, and publish a signup schedule in minutes. Whether you are outgrowing spreadsheets or looking for an alternative to your legacy system, Timecounts makes it easy to get started. Timecountsの詳細

機能

  • スケジューリング
  • 出席追跡
  • イベント管理
  • ボランティア採用
  • 広報管理