人気のソフトウェア

スポンサー製品

評価が高いソフトウェア

日本 日本製品のみ表示
226件の結果
販売チームはPandaDocで取引ワークフロー、インサイト、スピードを向上させ、素晴らしい購入体験を実現しています。 PandaDocの詳細
PandaDocでは、直接CRMで質の良い洗練された提案書を簡単に作成することができます。テンプレートとトークンを使用すれば、新しい提案書を自動ですぐに作成できます。ドラッグ・アンド・ドロップ方式の提案書ビルダーを使用して、見込み顧客が驚くようなメディアを駆使したカスタム提案書を作成することができます。提案書の送信後には、高度な分析機能でどこからでも提案書のビューとサインを追跡することができます。 PandaDocの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Manage all your business-critical document processes from one system. Use workflows to eradicate manual tasks and increase efficiency. DocFliteの詳細
DocFlite (Powered by QuoteOnSite) provides a central hub for SME’s that need to take control of document processes. Manage a multitude of document types including Quotes, Proposals, Contracts and Feedback Forms. Workflows seamlessly connect different processes together improving overall efficiency. Integrate with HubSpot, SalesForce, QuickBooks, Sage and Xero to streamline your entire process. DocFliteの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
DealHubは、設定が簡単で使いやすく、送信するあらゆる見積り、提案、契約や合意に適したブランド体験を実現します。 DealHubの詳細
1つの販売に関する会話を1か所で行うことができます。 協働のデジタル・エクスペリエンスで購入者と販売者を連携させることで、取引をより迅速に成立させることができます。 DealHubの提案型営業ソフトウェア技術であるDealRoomを使用すると、営業チームは、カスタマイズされたビジネス提案を1つの便利で使いやすいデジタル・ルームにすばやくまとめて生成することができます。同時に、購入ジャーニー のあらゆる段階において、直感的なエクスペリエンス、パーソナライズされたコンテンツ、および顧客が必要とするあらゆる情報を提供することができます。 DealHubの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Turn around quick proposals that convert with our customizable and interactive templates. Zomentum Growの詳細
Zomentum Grow Proposal Module helps Partners build professional and aesthetic proposals. Send proposals in the form of real-time microsites. Customize your proposal template to add a personalized touch. Reduce errors and save time with digital signature for endorsement. Zomentum Growの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
DocuSign is changing how business gets done by empowering anyone to transact anytime, anywhere, on any device with trust and confidence
DocuSign is changing how business gets done by empowering more than 250,000 companies and more than 100 million users in 188 countries to send, sign and manage agreements anytime, anywhere, on any device with trust and confidence. DocuSign replaces printing, faxing, scanning and overnighting paper documents to transact business. Their technology enables organizations of every size, industry and geography to make every agreement fully digital to keep life and business moving forward. DocuSignの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Everything you need to manage projects: pipeline, proposals, contracts, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
Proposal management software for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". HoneyBookの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management, and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Deltek Visionの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Qwilrは、電子署名、分析、スマート統合などを搭載した、セールス・チーム向けのドキュメント設計および自動化ツールです。
Qwilrを使用すると、理想的な提案、売り込み、販売見積もりなどを作成することができます。 Qwilrの使いやすいページ・ビルダー、豊富な画像と動画ライブラリ、デザイナーが作成したテンプレートなどは、他とは一線を画します。CRMやビジネス・ソフトウェアとの統合することで、インタラクティブな見積もりや電子署名を追加し、必須の販売タスクを自動化することができます。ページがどのように見られているかにつ いてのページ通知と分析機能を使用して、会話をより迅速に進めることができます。 Qwilrの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Agiledの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Sage 100cloudは、成長中の中規模流通業者および製造元向けの企業資源計画 (ERP) プラットフォームです。
30年以上にわたって市場を牽引してきたSage 100cloudは、今日の製造元、流通業者、サービス企業のための安定性が高く機能豊富なビジネス管理ソリューションです。セキュリティとコンプライアンスのために構築されたSage 100cloudは、成長に関連する複雑さを管理するための信頼できるソリューションです。そのビジネス・オブジェクト・フレームワーク、Web API、Office 365接続性によって、Sage 100cloudは、ビジネス固有のニーズを満たすために簡単にカスタマイズできます。 Sage 100の詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Proposify's the proposal software that gives you control and visibility into the most important stage of your sales process. The close.
Proposify is the online proposal software that gives control and visibility into the most important stage of your sales process. From deal design to sign-off, get the confidence and flexibility to manage and close all your quotes, contracts, and proposals. Create impressive sales documents that stay consistent and error-free. Receive the insights to scale your process, make timely engagements, and accurately forecast. And deliver a seamless sign-off experience for your customers and prospects. Proposifyの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
RFP360 empowers sourcing and procurement teams to centralize their entire RFx (RFP, RFI, RFQ) process in a single, digital workspace.
RFP360 empowers sourcing and procurement teams to centralize their RFx process — collecting insights, evaluating proposals and working with colleagues and vendors in a single, digital workspace. In addition to making smarter buying choices, customers improve efficiency, mitigate risk and increase engagement when issuing RFPs, RFIs, RFQs, vendor assessments and more. Our request management software introduces digital transformation and automation into purchasing routines. RFP360の詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Our enterprise platform helps you manage business relationship workspaces for each of your prospects, customers and partners.
Our enterprise platform helps you easily manage business relationship workspaces for each of your prospects, customers and partners, where you can schedule, meet and share materials all in one place. Propose & close deals faster, serve & grow clients better, and transform your most valuable business relationships. Pricing (starting at $95/seat) varies depending on your company needs. ClientPointの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
SmartDocs transforms Microsoft Word into an easy proposal creation tool. Improve productivity from Day 1. Powerful yet easy-to-use.
SmartDocs brings state-of-the-art proposal automation tools right into Microsoft Word's intuitive and user-friendly environment. Our customers see a productivity improvement of up to 80%. That means what takes you days or weeks to produce will now take mere minutes to create with SmartDocs. No IT professional is needed to implement and maintain SmartDocs. Your team will centralize approved content, automate templates, and eliminate costly mistakes. Scalable for teams of 5 to 5000+ writers. SmartDocsの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Web based software that takes the work out of proposal creation and helps you win business faster.
Better Proposals helps you impress clients at first sight with high-quality proposals that look great on any device. Customize one of 100+ professionally designed templates or create your own in a few minutes thanks to its intuitive editor. And once your proposals are sent, you'll know exactly when they were received, opened, read, printed, forwarded, and signed. Better Proposalsの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
QuoteWerks is an easy-to-use quoting and proposal solution enabling companies of all sizes to streamline their sales process.
QuoteWerks is an affordable turn-key quoting and proposal solution with over 88,000 Users in 101 countries. What sets QuoteWerks apart is its 55+ integrations with CRM (such as ACT!, Autotask, ConnectWise, salesforce, MS CRM, Outlook and more), Accounting (QuickBooks and Sage 50), Distributors (Ingram Micro, Tech Data, Synnex, and more), FedEx/UPS, Leasing, Sales Tax, Dell, Cisco, HP, CDW, and more. QuoteWerksの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
RightSignature lets you save time and cut costs with e-signature software that fits right into your daily workflows.
Discover the fastest, easiest way to get legally binding electronic signatures. RightSignature lets you save time, cut costs, and impress your clients with e-signature software that fits right into your daily workflows. Make the solution your own with professional custom branding. Every RightSignature document is secured with full audit log, biometric data capture, and 256-bit encryption. Compliance features included to help your organization maintain compliance in regulated industries. RightSignatureの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Proposable empowers your company to create, track, and sign all your proposals without the headaches.
Proposable empowers your company to create, track, and sign all your proposals without the headaches. From creating and sending trackable web-based proposals, to closing the deal with integrated eSignatures, Proposable automates the entire proposal process. Proposableの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Online quoting and proposal tool that allows to accept quotes and proposals instantly, and integrates with Xero and QuickBooks Online.
Quotient is super-intuitive online quoting and proposal software that lets you create, send and manage your quotes and proposals. You'll save time and make more money with Quotient. Available 100% securely anywhere on the Mac, Windows and iPhone/iPad. Quotient seamlessly integrates with Zapier, Xero, QuickBooks Online, Insightly, Capsule, Highrise and MailChimp. Quotientの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
RFPIO is a response management platform helping teams share knowledge, collaborate, and digitally transform the response processes.
RFPIO develops technology that advances the B2B purchase lifecycle and accelerates growth by making knowledge accessible and collaboration simple. The world’s leading response management software can complete up to 80% of an RFP in seconds, turn around higher quality responses 40% faster, and increase win rate by 15%. With more than 250,000 global users, RFPIO customers rely on AI with a human touch to improve sales outcomes, add transparency to the B2B purchase lifecycle, and do their best work RFPIOの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Ignition makes it simple to engage clients, get paid and run your business on autopilot.
Ignition is a client engagement and commerce platform for professional services businesses to streamline how they engage clients and get paid. Businesses such as accounting and bookkeeping firms use Ignition to help them grow, be more efficient, and create win-win client relationships. With Ignition, you can easily win new business with impressive digital proposals, engage new and existing clients with a clear scope of work, and get paid on time by automating payment collection - all in one. Ignitionの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Indy is a productivity platform for managing independent businesses, from contract creation to getting paid and everything in between.
Indy is a workflow platform for talented independent professionals who are free to work how they want. Indy's mission is to create a reliable set of business admin tools so that any freelancer can instantly find the resources they need to be successful. We’ve built a place where freelancers can create proposals, draft contracts, send invoices, and get paid - all in a single app to make independent life even better. Indyの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
ドキュメント生成プロセスを自動化し、ビジネスのあらゆる部分をつなげることでビジネスを支援するWebベースのツールです。
ドキュメント生成を変革し、ビジネスのあらゆる部分をつなぐプロセスを作成します。ビジネスを前進させるドキュメント手順全体で、簡単かつ正確で効率的な情報のフローを作り出しましょう。 * 文書テンプレート、ワークフロー、および承認を設定。 * ウィザード・ベースのドキュメント作成。 * ドキュメントをリアルタイムで安全に共有してコラボレート。 * 安全な中央クラウド・リポジトリで文書の保護とアクセスを 提供。 Conga Document Generationの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Achieve more results with an online CRM that was designed for photographers and creative entrepreneurs.
Grow faster and better using a CRM system that is designed to support the needs of individual entrepreneurs and creative businesses. You can access customer data anytime and take actions when you need it, and not after deadlines or important dates. Alboom CRMの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Professional proposal software. Create beautiful proposals with ease. Impress your clients and win more projects.
Professional proposal software. Create beautiful proposals with ease. Impress your clients and win more projects. With Prospero, you can create beautiful proposals, track their performance and get them signed by your clients digitally from any device. Choose from a variety of pre-made content and templates, save your own sections and templates, save lots of time, and integrate with payments, CRMs, and invoicing tools. You can also invite your team members and set permissions and roles. Prosperoの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
RocketDocs' proposal management and sales enablement solutions boost your efficiency and empower your success.
RocketDocs' proposal management and sales enablement solutions leverage an integrated content hub to boost your efficiency and empower your success. With over 25 years of experience in the response management industry, we know what it takes to build long-lasting, valuable, efficient solutions. Create faster responses, better proposals, and bigger wins. RocketDocsの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Loopio's leading RFP response management software helps mid-large businesses supercharge and scale responses to RFPs.
Loopio is the leading RFP response management software for mid-large organizations. We help companies supercharge and scale their response process for RFPs, RFIs, DDQs, Security Questionnaires, and more. Loopio delivers results: *51% increase in the number of responses completed, *85% win more business, *42% decrease in time spent on crafting responses. Over 1300+ companies use Loopio to respond faster, improve response quality, and win more business. Loopioの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Architecture, Engineering, and Construction Growth and Relationship Management for CRM, proposal management, marketing.
Construction, Architecture and Engineering proposal management. Grow revenue, decrease costs of winning new business and end chaos with Cosential "Growth and Relationship Management" software for CRM, proposal management, marketing and more. With Cosential, you can identify the right opportunities, leverage internal experience, understand relationship history, generate winning proposals, organize teaming opportunities, dramatically speed up the bid process, and more. See a 30-minute demo. Unanet CRM by Cosentialの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Quote & Proposal Automation Anytime, Anywhere designed for IT Solution Providers
ConnectWise Sell offers IT solution providers of all sizes a cloud-based quoting solution that enables the quote-to-cash process to run smoothly. Key features help technology businesses quickly generate quotes, follow up on them, and turn them into revenue with ease. Tight integrations with leading CRMs like NetSuite, Salesforce, and ConnectWise Manage provide end-to-end visibility into the sales pipeline from quote and proposal creation to ordering, fulfillment, and billing. ConnectWise CPQの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
QorusDocs is AI-powered proposal management software that creates sales responses that stand out.
QorusDocs is AI-powered proposal development software that automates the creation of strategic sales responses that stand out and win deals. Personalized for each prospect, proposals are professional, on brand, and error free, and include content proven to lead to better win rates. Easily produce high quality proposals that give your team the best chance to win. QorusDocsの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
The government contract proposal pricing software that helps develop, analyze, submit, and negotiate cost and pricing data.
ProPricer is a proposal pricing software built to produce solutions to maximize efficiency and accuracy in the development, submission, evaluation, negotiation, and audit of proposal pricing. From storage of historical proposal data to ease of generating various reports, ProPricer empowers Government Contractors to quickly and easily build custom proposals, perform what-if analyses, and integrate all proposal data—all with one software platform. ProPricerの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Oneflow transforms the outdated contract process into a wonderfully connected pre-sign, sign, and post-sign digital experience.
Oneflow automates entire contract process from creating to e-signing and managing, all in one place. Turning clunky, static agreements into truly digital contracts. Create and collaborate your contracts directly in the browser. Sign with a click. Manage lifecycle and get contract insights. Integrate seamlessly with your CRM. Processes are faster, decisions are better, and deals are quicker. It’s an easier, smoother, and smarter way for teams of all shapes and sizes to handle their contracts. Oneflowの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Quoter is your sales system that increases capacity and reduces purchasing friction.
More than 30% of sales-related activities can be automated. With Quoter, your team can send winning sales quotes in seconds. Quoter is a modern, cloud-based quoting platform that helps technology service providers sell more and get paid faster. Our unlimited user pricing plans coupled with our automation workflows allow you to empower more of your staff to sell, without fear of losing control. Quoterの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
より高い収益を目指すことができます。販売と請求を1つのプラットフォームから処理できます。複雑な取引の製品構成、価格算出、見積もり作成のすべてを行うことができる優れた顧客関係管理 (CRM)。
より高い収益を目指すことができます。販売と請求を1つのプラットフォームから処理できます。複雑な取引の製品構成、価格算出、見積もり作成のすべてを行うことができる優れた顧客関係管理 (CRM)。見積もりから顧客維持までの顧客ライフサイクル全体を完全に可視化し、販売と財務を統合します。セールス・チームとチャネル・パートナーに、複雑なソリューションの製品構成、価格算出、見積もり作成を迅速に行うためのツール を提供します。割引、価格設定、承認を自動化し、収益と利益を最大化します。 Salesforce CPQ & Billingの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Consolidate your entire deal (deal notes, resources, next steps)
Consolidate your entire deal (notes, resources, next steps) all in one collaborative workspace. Hold reps accountable with a deal engagement score, deadlines, and automatic email reminders. Create and duplicate templates with one click. Make sure your reps sell with consistency and nothing falls through the cracks. See buyer activity and deal engagement with interactive dashboards, so you know exactly what's happening in your deals. Save your deals. Sell smarter. Close consistently. Recappedの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Create beautiful proposals without fighting software or digging through old files. Spend more time on clients, less time on proposals.
We've spoken at length with hundreds of successful consultants and agencies about proposals. Here's what we learned: Delivering proposals is a constant struggle with procrastination, overly-complex tools, and scattered organization. Nusii is designed from the ground up to help you create beautiful proposals without fighting software or digging through old files. Spend more time on your clients, and less time on proposals. We think you'll win more business that way. Nusiiの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
入札と提案の管理プロセスでのチーム・コラボレーションを強化することで、機会から収益実現までの期間を短縮することができます。
Huddleの利用者は、Huddleで入札や提案を管理することで、効率が35%向上したと答えています。Huddleを使用すると、入札チームの編成、ファイルのリクエスト、文書の編集や共同編集、ファイル・バージョンの管理が容易になります。承認ワークフローが埋め込まれているので、期限に遅れることがなくなります。無料のモバイル・アプリを使用すれば、外出先でも接続することができます。 Huddleはクラウ ド・ベースで、簡単にデプロイできます。設定費用は発生しません。また、Huddleは政府入札用に承認されています。 Huddleの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
With Qvidian, sales and proposal teams can create standout proposals, presentations, and sales documents in record time—and win more!
Upland Qvidian automates away the tedious and frustrating parts of your RFx response and proposal processes. With Qvidian, sales and proposal teams can collaborate effortlessly to quickly deliver polished and compliant proposals, presentations, and sales documents. More than 1000 companies rely on Qvidian, including eight of the ten largest U.S. banks and six of the ten largest European banks. Worldwide, over 200,000 users trust Qvidian to meet deadlines, tame proposal chaos, and win more deals. Qvidianの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Windward Coreは、ユーザーが考えるあらゆるタイプのドキュメントを作成できる組み込み型ドキュメント生成ソリューションです。
Windward Coreは、業界を牽引するドキュメント生成ソリューションです。Coreは、わずか11行のコードでアプリケーションに埋め込まれます。これによりユーザーは、Microsoft Officeの使い慣れた環境でビジネス・ロジックと複数のデータ・ソースを使用してテンプレートを設計できます。高速で簡単なCoreは人的エラーを排除し、ビジネス・プロフェッショナルがドキュメントを作成する方法を変 革します。ISVとOEMは、Coreと統合することで強力なレポート機能を提供するカスタム・ソリューションを迅速に市場に投入できます。 Windward Coreの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
At Tilkee, we revolutionise the way you sell and market! We put intelligence and efficiency back into your sales & marketing processes.
Tilkee is a SaaS tool which tells you exactly how anyone reads any document you send through any channel so that you can contact the right prospect, at the right time, with the right action to seamlessly close more deals and maximise your revenue. Tilkee alerts you in real-time as to how much time was spent on each page by each person, on which device, the % of the document read, etc. Our algorithm scores each prospect's interest to help you prioritise your follow-ups and close the deal! Tilkeeの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Bid proposal and tender management software designed to save time, improve quality and help you win more work.
EasyPQQ proposal and tender management software is specifically designed to save time, improve quality and help you win more work. It's the ideal solution for streamlining the process involved in completing all kinds of RFI, RFP, RFQ PQQ, ITT and all other types of bid. Functionality includes: content management; native search; auto-response suggestion, previous answer knowledge base; CVs & Case Study database; branding & design; reporting. EasyPQQの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
When your proposal gets lost is in a stack of proposals, it's time to make your deal come to life with GetAccept's Digital Sales Room.
GetAccept is the leading Digital Sales Room platform, creating exceptional and efficient buyer experiences for the last mile of the sales process. Our Digital Sales Room (DSR) offers a central hub where sales teams can share sales collateral, send personalized videos, store important documents and templates, manage their contracts, and secure final signatures. Our powerful suite of integrations makes it easy for your sales team can access the power of GetAccept's DSR in a single environment. GetAcceptの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Creating proposals can be painful. Ease that pain with Nulius!
Creating proposals can be painful. Ease that pain with Nulius! Nuliusの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Document analysis software for proposal and contract teams. Optimize every step of the proposal and contract review process.
VT Docs is a document analysis software for proposal and contract teams. Shred RFPs and create a compliance matrix in minutes. Make faster bid decisions. Save 66.7 hours per proposal. Ensure compliance by spotting gaps & risks. Reduce ‘Scope Creep’ in RFP/BID Responses. VT Docs allows government contractors to optimize every step of their proposal and contract review process, without forcing behavior change. Improve compliance, reduce risk and boost efficiency. VT Docsの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Check out how our platform can make your documents come to life: https://rla.to/pitch
RELAYTO is the #1 Interactive Experience platform that transforms your static content (PDFs, MP4s, images, blogs) into engaging interactive experiences, enabling viewers to choose their own path and self-educate. With RELAYTO, you can create an unlimited number of public and private interactive experiences equipped with security, permissions and user management to control who has access to your content. Relaytoの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Sofon helps sales employees to easily and quickly translate customer requirements into error-free professional proposals and quotations
Sofon is a Sales Automation solution that simplifies, accelerates and improves the sales process of customer specific products or services. Sofon helps sales employees to easily and quickly translate customer requirements into error-free professional proposals and quotations. Quotations can be automatically transformed into production orders. Sofon guides sales to choose the best product fulfilling the needs of the potential buyer and to help them to a buying decision. Sofon Guided Sellingの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Web-based proposal creation tool with electronic signature support, team management, analytics and more.
Web-based proposal creation tool with electronic signature support and optional fees additions. Bidsketchの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
All-in-One Payment Platform designed to accelerate commerce for B2B and B2C businesses.
BlueSnap provides an All-in-One Payment Platform designed to increase sales and reduce costs for B2B and B2C businesses around the world. Our Platform supports integrated payments, online and mobile sales, marketplaces, subscriptions, invoice payments and manual orders through a virtual terminal. With a single integration to our Platform businesses can accept any payment with ease, anywhere in the world with access to 110+ payment types including digital wallets, 100 currencies and 29 languages. BlueSnapの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
Business proposal and sales quotation software that provides alerts, sales forecasting, images/videos adding, and legal compliance.
Business proposal and sales quotation software that provides alerts, sales forecasting, images/videos adding, and legal compliance. QuoteCloudの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理
We are on a mission to be world’s fastest-growing deal automation software.
Sales teams today spend a lot of time to close a deal on actions like creating a proposal or a quotation, sending them, following up with customers, negotiating with hot prospects, signing contracts and collecting payments to eventually close the deal. All this happens outside their CRMs. We help sales team track their deals and help them close faster. We provide superior customer experience through branded docs, automations and unique customer portal. MiClientの詳細

機能

  • RFP管理
  • ドキュメント管理
  • コンテンツライブラリ
  • コラボレーションツール
  • テンプレート
  • ナレッジベース管理