293件の結果
キャプテラが無料の理由
AIと自動化機能を備えた、使いやすく高性能なクラウド・ベースのベンダー管理ソリューション。今すぐ改善することができます。 Gatekeeperの詳細
使いやすく高性能なクラウド・ベースのベンダー管理ソリューション。専用ポータルでのセルフ・サービスのオンボーディングなどにより、ベンダーをシームレスに管理することができます。バランス・スコアカードとアンケートでコンプライアンスとリスクを追跡し、ベンダーの実績をレポートすることができます。 どのプランでもユーザー数は無制限であるため、コラボレーションが簡単です。統合ワークフロー・エンジンで継続管理を自動化することができます。 ベンダー・ポートフォリオを可視化して管理し、ビジネス・リスクを最小限に抑えつつ、ベンダーから最大の価値を引き出すことができます。 Gatekeeperの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
支払い先のオンボーディングから支払いおよび照合まで、あらゆる支払いプロセスを自動化するベンダー支払い管理ソリューションです。 Tipaltiの詳細
Tipaltiは、26,000件のグローバル・ルールに基づく独自のルール・エンジンです。情報を安全に収集するだけでなく、支払い問題を特定して支払いエラー率を66%以上減少させます。受取人の国と支払い方法に基づき、国際銀行間金融通信協会 (SWIFT) や国際銀行勘定番号 (IBAN) コードなど、現地の銀行におけるルーティングの詳細を精査および検証します。また、デジタル化された納税申告書、TIN照合、1099/1042-S納税準備により、FATCAの税務コンプライアンスも実施することができます。 Tipaltiの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
手作業を排除して、時間とコストを節約できます。容易なベンダー・チェーン管理、PRおよびPO処理の自動化を1つのソフトウェアで実現できます。 Precoroの詳細
Precoroでの自動ベンダー管理。予算管理、リクエスト、承認、購入、在庫追跡、サプライヤー管理、レポート作成を1つの調達ソフトウェアで実現できます。Precoroは、使いやすく、実装が簡単で、NetSuiteやQuickbooksとの統合や無料のAPIを始めとする幅広い機能を提供します。

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Zoho Creatorのベンダー管理ソフトウェアは、あらゆる契約、ベンダー・データベース、評価、サービス品質保証 (SLA) を1か所で管理できるようにします。 Zoho Creatorの詳細
ベンダー管理アプリケーションは、業界や業種を問わず、契約の取り扱いを簡素化するために構築されています。サービス・プロバイダーとその契約、および各ベンダーに割り当てられた責任について、シームレスに把握できます。サービス・レベル契約 (SLA) を容易に管理できます。Zoho Creatorのドラッグ&ドロップ・ワークフロー・ビルダーを使用すると、アプリを起動した後でも、新しい機能を追加したり、既存のワークフローを調整したりできます。このアプリは、Web、Android、iPhone、iPad用にカスタマイズできます。無料でお試しください。 Zoho Creatorの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
エンドツーエンドの、自動化された継続的なベンダー・リスク・マネジメントおよびレポート作成のソフトウェア。 HighBondの詳細
サードパーティからの財務、運営、評判、セキュリティリスクへのエクスポージャーを最小限に抑えることができます。ThirdPartyBondは、サードパーティ・リスク・マネジメントのライフサイクル全体を自動化します。サードパーティのオンボーディング、評価、改善から、パフォーマンス・モニタリング、継続的なレビューまで、このソフトウェアはプロセス全体を管理します。

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Promenaは、サプライヤー・ベース管理、eソーシング、e調達、支出分析の各モジュールを提供しています。 Promena e-Sourcingの詳細
Promenaは、サプライヤー・ベース管理、Eソーシング、E調達、支出分析モジュールなどの調達プロセス向けにSaaSベースのソリューションを提供しています。 Promenaの直感的かつ先進的なUX/UI設計を活用して調達プロセスを変革し、競争性、透明性、効率性を実現することができます。 本ソフトウェアは、トルコ屈指の中央調達会社による長年の調達ノウハウと経験に基づいて設計・構築されています。

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
SRM、セグメンテーション、スコアカード、オンボーディングなどを使用して、調達とベンダー管理を合理化するクラウドベースのプラットフォームです。 Prokuriaの詳細
カスタマイズが簡単で、すぐに使い始めることができ、直感的に操作できるProkuriaは、サプライヤー関係管理 (SRM)、セグメンテーション、パフォーマンス・レビュー、オンボーディング、スコアカード、契約管理などのツールを使用することで、効率的かつ迅速でコンプライアンスに準拠したサプライヤー管理を備えたコスト削減を実現する調達ソリューションを提供し、企業のベンダー管理プロセスを合理化します。同時に、社内コラボレーション、ステークホルダーとの連携、ビジネスのスピード、コスト削減を強化します。 Prokuriaの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
NetSuiteの調達ソリューションでは、企業は最適なコストで適時に商品とサービスを購入することができます。
購買業務は時間がかかって非効率な作業になることがあります。特に、商品やサービスを発注する際に、電話、メール、紙のカタログ、FAXを組み合わせて手動で処理しなければならない場合です。NetSuiteの調達ソリューションでは、企業は最適なコストで適時に商品とサービスを購入することができます。使いやすい機能を利用して、従業員の貴重な時間を節約し、承認済みのサプライヤーから交渉済みの契約に基づいて購入することによって、コストを削減することができます。 NetSuiteの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
360+ 4.7/5 reviews. Simple yet, fully featured. The highest rated vendor management software.
Simple Purchase Order software that allows team members to create purchase requests on the go that can get approved by pre-defined approvers - from any device. All relevant comments & docs can get attached to the PO & managed for reporting & auditing. Eliminate spending mistakes & keep team members accountable for company card purchasing. View and manage budgets in real-time for insightful decision-making for each purchase. Draw accurate reports with a click of a button for the accountant. ProcurementExpress.comの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Use Quickbase to help streamline complex, multi-vendor procurement processes with transparent tracking and collaborative applications.
Quickbase empowers enterprise organizations to quickly turn ideas into applications that make them more efficient, informed, and productive. With Quickbase you can streamline complex, multi-vendor procurement processes, gain new levels of transparency, ensure ongoing agility, and rapidly adapt to change. Quickbase's no-code application development platform and online database together provide real-time visibility and automation across complex processes & siloed systems to help increase agility. Quickbaseの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
SecureLink is the industry leader in critical access management, helping organizations to secure access to their most valuable assets
SecureLink is the industry leader in critical access management, empowering organizations to secure access to their most valuable assets, including networks, systems, and data. By leveraging Zero Trust principles, machine learning, and artificial intelligence, SecureLink provides comprehensive security solutions to govern, control, monitor, and audit the most critical and highest risk access points. Organizations across multiple industries -- including healthcare, manufacturing, government, leg SecureLinkの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Procurifyは先を見越した支出の追跡、管理、分析を実現する強力な購買および支出管理プラットフォームです。
Procurifyはスマートかつシンプルな支出管理を求める組織をサポートする購買および支出管理プラットフォームです。購買、調達、財務部から信頼を得ている直感的なインタフェースで見越した支出の追跡、管理、分析を実現できます。さらに、リアルタイムのデータと合理化されたワークフローによって支出管理のインサイトが提供され、ビジネスの成長に繋がる効率向上とコスト削減を支援します。200億ドル以上の支出を管理できるProcurifyは、NetSuiteやQuickBooksなどの多数のERPシステムと統合できます。 Procurifyの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
The end-to-end ecommerce platform for companies who sell digital solutions to local businesses.
Vendasta provides an end-to-end ecommerce platform to channel partners who sell digital products and services to local businesses. Partners include marketing agencies, independent software vendors (ISVs), and media companies. The platform provides partners with everything needed to market, sell, bill, and fulfill digital solutions to local businesses all under one login. Partners receive access to rebrandable business apps for delivery to clients. Vendastaの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Dolibarrの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Manage ALL your Vendors, Sponsors, Volunteers, Bands, Car Shows, Tickets, Registrations, Seats and more with one Online Platform.
Event Essentials is a set of web-based modules designed for Festival and Event organizers to manage Ticket Sales, Registrations, Volunteers, Vendors, Sponsors, Attendees, Bands/Artists, Venues, Stages, Speakers, Sessions, Calendar, Media, Credentials, Staff, Resources, Interactive Maps, Text Alerts, Donations, Reports, Contracts & more! Pick only what you need. We design match all our pages to your Website. Contact us to find out how you can streamline and your event efficiencies. Event Essentialsの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
SAP Fieldglass VMSは、組織が複数のチャネルで外部の人材を管理する方法を変革します。
SAP Fieldglass Vendor Management System (VMS) は、派遣社員、SOWベースのコンサルタント、フリーランサー、独立請負業者、ギグ・ワーカーといった複数チャネルにおける多数の人材を管理する方法を改革します。 VMSプラットフォームは、航空や防衛、銀行、建設、鉄道、ユーティリティ、プロフェッショナル・サービスなど、企業や組織があらゆる地域や業界で派遣社員をより効果的に管理できるようサポートします。 SAP Fieldglassの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
A web-based vendor management software that offers the ability to create, view, and approve POs, track deliveries and approve invoices.
This cloud-based vendor management software is an award winning solution, simplifying the purchase workflow and offering the complete cycle starting from the creation of POs, their customized approval, track receiving and matching+approval of invoices. DPOs advanced user interface is easy to use and available 24/7. It works with multiple languages and currencies and is also available through mobile apps. Our clients have more than 200 options to customize their settings the way they want. Digital Purchase Orderの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
特有のビジネス・ニーズを満たすように設計されたベンダー管理ソフトウェアで、ビジネスに価値をもたらすことができます。
ベンダーのオンボーディング承認、パフォーマンス管理、メール通知、およびベンダー分析のための機能を備えた、Webベースのベンダー管理ソフトウェアです。 完全ホスト型またはセルフホスト型のオプションを利用することができ、プライベート・ラベリングと自社Webサイトへの統合が可能です。国際企業向けには、複数の通貨と複数の言語のオプションを備えています。

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Order products, approve purchases, pay vendors, and monitor spend—all on one platform.
As the first platform built for a business' entire purchasing process, Negotiatus provides a consistent, simple, and powerful experience from sourcing through payment across every vendor and website. Businesses receive enterprise-level control and analytics over their spend without the burden of heavy implementation and maintenance, and are on-boarded in fewer than two weeks. It is trusted by over 300 of the fastest growing name-brand companies and is headquartered in New York City. Negotiatusの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Transformify is a freelancer management system (FMS) built to help companies source, manage and pay consultants and freelancers.
Transformify is a fully customizable Freelancer Management ystem (FMS) that allows businesses of all sizes to seamlessly source, manage and pay consultants, experts, independent contractors and freelancers. Custom approval hierarchies, process flows and integrations with ERP/ accounting/ project management/ time management software, etc. are available upon request. Transformifyの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
シンプルなベンダーおよび請負業者管理ソフトウェア
Shortlistは、スマートかつユーザー・フレンドリーなベンダー管理プラットフォームです。わずか数回のクリック操作で、ベンダーや契約の登録、管理、追跡を簡単に行うことができます。コンプライアンスに対処し、リスクをモニタリングし、重要な日付に関する通知を受け取り、詳細なレポートにすばやくアクセスすることができます。

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Software for managing compliance that checks qualifications, tracks mandatory documentation and shows compliance levels in real time.
Replace your ineffective, time consuming manual compliance process with Contractor Compliance and say goodbye to spreadsheets! Streamline your existing process of collecting, managing and re-qualifying mandatory Contractor requirements (such as insurance certificates). Upcoming audit? Improve and monitor your compliance levels in real time. Digitize your current process to save time, reduce risk and manage third-party compliance across any device, anywhere and at any time. Contractor Complianceの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
VendorInsight is a leading VRM solution with risk tracking, customizable reporting, vendor portal, workflow, and unlimited storage.
VendorInsight is a web-based vendor risk management solution that simplifies your vendor and contract management process through automated workflows, easy-to-use features, and vendor news and risk monitoring. VendorInsight provides a turn-key solution that includes regulatory alerts and updates for financial services, healthcare, and others. Use the pre-built policies, vendor portals, templates & forms to simplify your due diligence, contract monitoring, and risk management efforts. VendorINSIGHTの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
自社専用の調達プラットフォームで直接購買と間接購買を管理できます。無料版をご利用ください。
あらゆる規模の企業をサポートするシンプルなベンダー管理ソフトウェア。Tradogramは、購買依頼、発注、RFQ/RFP、契約、受領、請求書照合を効率化するカスタマイズ可能なツールを提供します。また、ユーザー権限、承認、予算、品目カタログ、ベンダー管理、プロジェクトなど、さまざまな方法でプロセスを管理します。セキュリティとパフォーマンスの極めて高い基準を備えた最新のクラウド・テクノロジー。無料アカウントを今すぐ入手して、その使いやすさを体験してください。 Tradogramの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Buildings improve communication, streamline work orders, simplify preventive maintenance scheduling, and manage vendors with Tikkit.
Boost communication in your maintenance and management teams by streamlining work orders online, on smartphones, in email, and over texts. Loop in vendors and use simple preventive maintenance scheduling to save time & improve service. Our reviews highlight other reasons to love Tikkit! Tikkitの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Cloud-based total talent management platform for direct employers, staffing agencies & MSPs to manage candidates, employees & vendors.
UpGlide is the cloud-based total talent management platform that allows you to manage candidates, employees, vendors, and independent contractors in a central location. UpGlide software is customizable to meet the role-specific needs of direct employers, staffing agencies, and MSPs through its VMS, Timesheets, and Sub-Vendor Management products. Use it to support any piece of the workforce lifecycle, streamline program administration, and enable data exchange across external management systems. UpGlideの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
クラウドベースのIntegrityNextプラットフォームを使用すれば、企業はすべてのサプライヤーについて持続可能性を監視することができます。
IntegrityNextを使用すれば、組織は規制要件を満たすために、すべてのサプライヤーについて持続可能性とコンプライアンスを監視することができます。IntegrityNextプラットフォームは、サプライヤーの自己評価と証明書を自動的に取得し、ソーシャル・メディアの不正行為と評判リスクをモニタリングします。IntegrityNextは、贈収賄防止および腐敗防止、環境保護、人権および労働、健康および安全、サイバー・セキュリティ、事業継続性を取り扱っています。 IntegrityNextの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Periscope S2G is a bid notification tool that enables relevant bidding through artificial intelligence and aggregation.
Periscope S2G is a bid notification tool that uses advanced search and aggregation technology to check thousands of agency websites on a near real-time basis. With Periscope S2G, you know about new bids as soon as they are released. No more rushed responses or lost bids due to late notification. Additionally, with S2G, you gain real-time to access to bids from agencies that partner with Periscope Holdings, S2G's parent company. Many of these agencies can only be accessed through S2G. Periscope S2Gの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Onspringは、自動化とリアルタイムのレポートを使用してベンダーデータを結合します。Investopediaにより、2021年の優れたベンダー管理システムと評価されました。
Investopediaは、Onspringを2021年の優れたベンダー管理システムの1つと評価しています。このクラウド・ソフトウェアは、あらゆる角度からベンダーとの関係を管理するために役立ちます。契約、デューディリジェンス、リスク評価、レポートのための強力なプロセス自動化機能を通じ、サードパーティの情報を統合できます。ベンダーのデューディリジェンスを実施し、重要度、使用状況、コストを分析します。外部の調査や評価を行い、契約のレビューや更新を管理し、重要なベンダー指標をリアルタイムで監視します。 Onspringの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Fusion Framework Systemでベンダーのパフォーマンスおよびリスクなどを管理することができます。
ベンダーとの関係は、組織にとって非常に重要です。Fusion Framework® Systemは、戦略的ベンダーが成功の一翼を担います。統合されたポータルを通じて、サードパーティは効率的なプログラムに必要となる情報を提供します。ニーズに柔軟に対応できるシステムで、シンプルに始めることも、成熟したプログラムを強化することもできます。

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
A software suite that automates warehousing and distribution to provide real-time online information about all inventories.
Latitude is PathGuide's Warehouse Management System. Latitude WMS is advanced software that automates warehouse inventory transactions, including receiving, zone picking, slotting, cycle count planning, truck route shipping, and manifesting. Latitude WMS brings flexible, real-time control and efficiency to virtually any warehouse operation. This helps your company increase sales, cash flow and profitability through accurate, instant information about inventory status. Ask about our Advanced VMI. Latitude WMSの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Collaborate with partner and suppliers.
SAP Ariba Supply Chain Collaboration (formerly SAP SRM) provides strategic value through the management of multiple tiers of contract manufacturers and suppliers

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Cloud-based freelance management solution that helps businesses with onboard freelancers, accept payments and generate bills.
Kalo is a freelance management system built for companies looking to streamline the way they work with freelancers. Kalo provides entire organizations and individual teams one simple platform to onboard, assign work, track invoices and pay freelancers. Lystableの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Leading Contingent workforce Management System with paperless onboarding, hybrid VMS software, and beautiful dashboards and reporting.
StaffingNation's Global Contingent Workforce Management system makes it easy to manage your temp, contract and gig workers with full visibility throughout the worker lifecycle including contract compliance, robust reporting, job description and req approvals, and integrations with your HR and financial systems. Our rich BI features include talent pool and pay rate suggestions and our full-featured VMS includes vendor KPIs and system-suggested candidates to save on recruiting! StaffingNationの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Build vendor risk management processes that are robust, repeatable, and flexible enough to grow with your business.
Take on vendor relationships with confidence in your risk protection with LogicGate Risk Cloud! By centralizing your network, you can start to build vendor risk management processes that are robust, repeatable, and flexible enough to grow with your business. Know your exposure points and track risks in real time, empower your organization with a single source of truth, and adapt processes to your third-party network or rely on our expertise. LogicGateの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Nvoicepay is an AP automation solution that assumes liability for managing payment data for 100% of your vendors.
Nvoicepay is an AP automation solution that assumes liability for validating and maintaining your vendors' payment data. We reach out to enroll 100% of your existing vendors for automated payments during the onboarding process, and we continuously enroll new vendors as you pay them. Choose an AP automation solution that enables a single, electronic payables process across all locations, bank accounts, approval hierarchies, and payment methods. Nvoicepayの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
ZenGRC automates the once manual process of the vendor risk management lifecycle through assessment, onboarding, and offboarding.
ZenGRC¿s vendor risk management software is a centralized, flexible VRM solution that allows organizations to automate and more easily complete risk assessment on vendors and third parties. Our unified control management feature enables control mapping across multiple frameworks, standards, and regulations to better identify and remediate compliance gaps. Automated vendor questionnaire capabilities reduce the amount of manual follow up necessary from compliance managers in a VRM audit. ZenGRCの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Easy to use e-procurement solution that makes your procurement processes effortless. Save time, reduce costs, and have full visibility.
Proqura is a powerful yet affordable procurement management software designed for small and medium sized businesses. We have helped hundreds of companies reduce manual paperwork, save time, and cut down costs by streamlining workflows, increasing compliance and transparency, and digitizing the entire procurement process. Proqura is feature-rich and simple to use. Create RFQs and RFPs, engage with suppliers, compare quotes, manage PRs and POs, and automate invoice matching, all in one place. Proquraの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Intelligent & Scalable Procurement & Accounts Payable Automation System
Finly ensures Finance & Procurement Teams gain complete control & visibility over business spend. All of this while increasing the Finance Teams' productivity by over 80% & simplifying remote collaboration among the finance & purchasing team through a powerful Communication Framework. Streamline invoice approvals, automate reminders, auto-update GLs on Accounting Systems, ensure audit compliance & governance with a system designed & built for Finance Teams. Finly.ioの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
SaaS management platform that discovers and automates your SaaS portfolio for reduced spend, increased visibility and IT efficiency.
Tori is the leading innovator of SaaS Management solutions, empowering companies with 500-5000 employees to discover and automate their SaaS ecosystem. Companies like Instacart, Palo Alto Networks, Delivery Hero, Payoneer and Monday.com partner with Torii to regain control of their IT business, reduce unnecessary spend, run IT more efficiently, and ensure the security and compliance of their SaaS stack. Toriiの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
ISNs online contractor management platform, ISNetworld, assists its customers with meeting record keeping and compliance requirements.
ISN collects health and safety, procurement, quality and regulatory information for more than 60,000 contractors and 500 Hiring Clients across capital-intensive industries in more than 85 countries. ISNs subject matter experts review this information to help assess the accuracy, relevance and timeliness of the data. Using ISNetworld as an integral part of their management systems, Hiring Clients are able to connect with safer, more reliable contractors and suppliers around the globe. ISNetworldの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
The all-in-one tail spend solution that simplifies corporate purchasing, providing control & compliance to effectively manage tailspend
GoProcure is the all-in-one tail spend solution that provides a B2B e-commerce platform and an ecosystem of partners to deliver a frictionless buying experience to any enterprise with full competition, compliance and control. It enables real time access to over 1 billion competitively priced product SKUs and an RFP engine to order services. Further, using AI and ML, it turns disorganized purchasing activity into business insights. GoProcureの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Information security and compliance software for Risk Assessment, Policies, Business Continuity Planning, Vendor Management, and more.
Tandem Security & Compliance Software is an innovative suite of information security and compliance management tools used by more than 1400 U.S. financial institutions. Products include: Risk Assessment, Policies, Business Continuity Planning, Vendor Management, Social Media Management, Audit Management, Phishing, Cybersecurity, and more. Software features include secure document storage, unlimited users, roles & responsibilities, tasks, email reminders, and incredible support. Tandem Softwareの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Cloud-based vendor management solution that enables businesses to manage risk assessment, documentation, and regulatory compliance.
Venminder offers a world-class SaaS platform that guides and streamlines third party risk management. Venminders platform helps users collaborate on all things vendor-related and guides through critical processes. Completed vendor risk assessments are embedded within the platform and fulfilled by on-staff industry certified experts. This includes thorough assessments of a vendors information security, SOC reports, contracts, financials, business continuity/disaster recovery and more. Venminderの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Avetta connects the world's leading organizations with qualified suppliers, contractors and vendors.
Avetta connects the worlds leading organizations with qualified suppliers, contractors, and vendors. We bring unmatched visibility to your company through supplier prequalification, supplier audits, insurance monitoring, worker management, analytics and much more. We help foster sustainable growth for your business, as well as your supply chain. Our SaaS subscription software is highly adaptive, and our process includes a collaborative effort to clearly understand your requirements and needs. Avettaの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Empowering companies of all sizes to efficiently and effectively manage their IT asset risk and compliance.
Lockpath brings visibility to risks frequently managed in disparate sources. It aggregates internal data points from all corners of the organization, as well as from assessments, audits, authoritative sources and external systems. By having everything centralized, correlated and connected, the platform enables organizations to see dependencies and to make smarter business decisions. Lockpathの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Simple, customizable procurement management built to integrate with NetSuite.
Tipalti Approve is a procurement management solution. Our software helps finance and procurement teams capture purchase requests, streamline approvals, generate purchase orders, organize vendor information, and access real-time spend data. Tipalti Approve is fully integrated with leading ERP, HR, and SSO systems to create a truly seamless process. Stay in control of company spending with an easy-to-use and fast-to-deploy solution. Get a free demo today. Tipalti Approveの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Cloud-based platform that allows property managers to connect with vendors and request quotes.
VendorPM is a software-enabled marketplace that empowers property managers to effortlessly work with vendors by automating the vendor sourcing and procurement process. This is achieved by streamlining efficiency at the site-level while providing centralized control to head-office. Specifically in the following key functions: planning services, requesting quotes, finding new vendors and vendor compliance (insurance, WCB, and service requirements) VendorPMの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理
Nvendor keeps you informed and aware about your vendors and their activities, allowing you to mitigate risk and act with confidence.
Even in the age of instant information, it's nearly impossible to stay on top of all of your vendors and their issues. Nvendor ensures you can evaluate the impact of any issues that might affect your vendors, while controlling the entire vendor management process in one place. Created and supported by industry experts and tailored to fit your financial institution’s specific needs, Nvendor ensures you stay informed about your vendors and their activities so you can mitigate risk with confidence. Ncontractsの詳細

機能

  • パフォーマンス測定基準
  • 取引履歴
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • 監査証跡
  • オフボーディング
  • コンプライアンス管理