日本 日本製品のみ表示
385件の結果
Sign In Appは、訪問者管理、スタッフや契約業者のサインイン、デスクや会議室の予約ができる安全かつ柔軟なソリューションです。 Sign In Appの詳細
Sign In Appは、スタッフや訪問者、契約業者のサインインをオンサイトまたはリモートで行うことのできるスマートかつ柔軟なアプリです。標準では、非接触型サインイン、占有アラート、コンタクト追跡、退避、配信の機能が搭載され、無制限のサインイン、サポート、データ・セキュリティのオプションも実装されています。事前登録、バッジの印刷、ホストへの通知、ポリシー/NDAへの署名、ビデオの再生、RFIDリーダーを使用したタップ・インができます。毎月何百万人ものユーザーがサインインに利用し、世界で急速に成長している訪問者管理アプリを15日間無料で使用することができます。 Sign In Appの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
優れたハイブリッドな職場を構築し、従業員の業務体験を向上させることができる機能満載の職場管理プラットフォームです。 ProSpaceの詳細
ProSpaceは、優れたハイブリッドな職場を構築することのできる機能が満載の、職場管理プラットフォームです。絶えず変化する職場の状況に適応しながら、これまで以上にスマートで安全かつシームレスな職場に変革することができます。ProSpaceを使用すると、企業ポリシーや新型コロナウイルス感染症の安全プロトコルを損なうことなく、オフィスをハイブリッドな勤務形態に移行することができます。ProSpaceでは、完全な管理スイートを使用して、作業を行う場所、時間、方法に柔軟性を加えることができます。 ProSpaceの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
訪問者登録が容易になります。Vizitoは、訪問者を登録、追跡、管理するためのクリーンで最新かつカスタマイズ可能なソリューションです。 Vizitoの詳細
Vizitoは、多くの機能を備えた訪問者登録管理ソリューションです。iOSまたはAndroidタブレットを使用して登録し、Webサイトと組み合わせて構成やレポートを作成することができるクラウド・ベースの製品です。広告なしでブランド化することが可能で、受付のいないフロントデスクにも対応します。この製品には次のような機能があります。SMS通知、電子サイン、リアルタイム・ダッシュボード。書面のゲストブックでは、ユーザーのプライバシーを尊重することができません。Vizitoを使用すると、情報のプライバシーを保護した状態で保存し、トラフィックを暗号化することができます。 Vizitoの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Proxyclickを使用すると、企業は複数の拠点にわたって訪問者、従業員、および請負業者のフローを管理しながら、安全性とコンプライアンスを維持できます。 Proxyclickの詳細
Proxyclickを使用すると、主要企業は複数の拠点にわたって訪問者、従業員、および請負業者のフローを管理しながら、安全性とコンプライアンスを維持できます。クラウドベースのソリューションは拠点ごとに無制限に使用可能で、カスタマイズされたスマート・フロー、比類のないユーザー体験、深いアクセス制御とソフトウェア統合、および高度なセキュリティ、安全性、プライバシー機能を提供します。これは、国際的なカスタマー・サクセス・チームによってサポートされています。無料トライアルを利用できます。 Proxyclickの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Cloud-based physical security solution that helps businesses manage and monitor access across facilities from a centralized platform. Brivo Accessの詳細
Leading cloud-based access control and smart spaces technology that bring keyless entry, mobile credentials, remote security management, smart locks, visitor management and identity management solutions to market. The Brivo platform enables security automation, remote management, elevates employee and tenant experience, and improves the safety of all people and assets in any type of physical space. Brivo Accessの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
印象的な訪問者体験を提供し、リアルタイムのデータ・インサイトを得ることのできるデジタル・キュー管理システムです。 Qminderの詳細
長い待ち時間や混雑した待合室に対する顧客の不満を解消することができます。 Qminderは、サービス・ロケーションが優れた順番待ち体験を提供できるようにするクラウド・ベースのキュー管理システムです。QminderのSMS機能を使用すると、リモートでチェックインしている顧客にも連絡を取ることができます。 Qminderの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Powerful online ticketing and booking solutions for tour, activity, attraction, and event businesses of all sizes.
Our mission at FareHarbor is to make experiences better for everyone. FareHarbor's clients come in all shapes and sizes, from boat rentals to museums, food tours to events, and more! Some love our robust and intuitive software, while others enjoy the world-class 24/7 support they receive. Every day we have the privilege of empowering over 18,000 clients (across 90+ countries) to operate and grow their businesses. We’re the largest in our industry and shaping the future of travel, together. FareHarborの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Sineは、訪問者、請負業者、スタッフ、学生および宅配業者を、ウェブ、タブレットおよび携帯電話から登録することができるワークプレイス・ソフトウェア・システムです。
訪問者、請負業者、スタッフ、学生および宅配業者を管理するための総合ワークプレイス・ソフトウェアです。JLL、Vodafone、GE、Comcast、DHL、カンタス航空、そして世界中の何千もの企業に信頼されています。多忙なリピーターの訪問者はスマートフォンで簡単に「チェックイン」でき、ホストは事前にゲストを登録し、到着時にSMS、メールまたはSineアプリ経由で通知を受け取ることができます。すべてのハードウェアは、オンライン・グローバル・ショップにより提供され、すぐにセットアップができ、簡単に使用できます。24時間サポートと30日間の無料トライアルが付いています。クレジットカードは必要ありません。 Sineの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Envoy Visitorsを使用すれば、訪問者や施設、アイデアを保護しながら、ゲストを温かく迎えることができます。
Envoy Visitorsを使用すれば、訪問者や施設、アイデアを保護しながら、ゲストを温かく迎えることができます。Envoy Protectでは、外出前の健康スクリーニング、タッチレス・サインイン、人数制限、接触の追跡機能で、ドアを通り抜ける人が健康であることを確認することができます。Envoyは、名札の印刷、法的文書への署名、WiFiアクセスの許可、担当者への通知を容易にします。 Envoyの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Try the only visitor management system to offer two-way SMS, email, and Slack communication, as well as button-based visitor workflows.
Bring stability to your evolving office with our intuitive and versatile visitor management solution. The app is used by thousands of businesses around the globe, from offices with just a few employees to those over 50,000. Whether you are looking for a simple visitor logging system to track your visitor traffic, or require a fully configurable, two-way communication system with badge printing, The Receptionist for iPad can solve your specific office needs. We now offer contactless check-in! The Receptionist for iPadの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Operate your business safely with a secure, contactless sign in solution that manages your visitors, employees, deliveries and desks.
The world's easiest flexible workplace sign in system, to manage visitors, staff, deliveries and desks. Featuring visitor and employee screening questions, instant alert notifications, contact tracing at the touch of a button, remote working, visitor ID badges, a dedicated employee companion app and more. Our world-class customer care has an average response time of under 2 minutes. Truly unbeatable. SwipedOnの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
企業が健康、セキュリティ、および安全に関するベスト・プラクティスを実施するのに役立つ、カスタマイズ可能な企業向け訪問者管理プラットフォーム。
企業向けの訪問者管理を牽引するTraction Guestは、従業員や訪問者に、安全で安心できる、スムーズなオンサイト体験を提供します。Thermo Fisher Scientific、Gore、UPSなどのグローバル・ブランドは、ローコードでグローバルに拡張可能なプラットフォームを活用して、職場復帰プロトコルへのコンプライアンスを実現しています。ZeroTouchサインイン機能、Salesforce Work.comの統合、ウォッチリスト、SOC2認証により、Traction Guestをグローバルに拡張し、場所固有のニーズに合わせて構成することが可能です。 Traction Guestの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
iLobby makes visitor sign-in easy, and adds an extra level of security and compliance, even in highly-regulated facilities.
iLobby optimizes your front desk, and adds an extra level of security, even in highly-regulated facilities such as government, banks, airports, factories, schools, and offices. The platform streamlines the complex process of screening visitors, into one quick and easy checkpoint. Its enterprise-level features make it easy to reach a high level of security and compliance in a matter of seconds. Used by Fortune 500, government, and SMBs. iLobbyの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Schedulicity is a scheduling app for small businesses who work with clients, complete with class management, marketing, and payment.
Schedulicity is an all-in-one scheduling software that features appointment booking, class management, digital marketing, and payment tools. Check your calendar and adjust appointments on the go, customize waivers and policies, and use our Waitlist feature for overbooked classes. Set up automatic emails and text reminders to cut down no-shows, and get paid (and tipped!) faster with built-in payment processing and our pay-by-text tech, Norm. Schedulicityの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
The all-in-one workplace sign-in solution. Secure, contactless check-in for your customers, visitors, contractors and staff.
EVA Check-in is an affordable, contactless sign-in solution for busy workplaces. Visitors, contractors, and staff check-in easily using either QR code, kiosk, app, or geofence. Includes customizable inductions, visitor badges, capacity and emergency management - perfect for attended and unattended receptions. Streamline your visitor management processes and have a safer workplace. Backed by ISO27001 certification. EVA Check-inの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
ハイブリッド・ワークプレイスを構築し、従業員の安全な職場復帰を管理できるようにするデジタル・ワークプレイスSaaSプラットフォーム。
WorkInSyncは、オフィスをハイブリッド・ワークプレイスに変換できるようにするクラウドベースのSaaSプラットフォームです。従業員のスケジューリング、デスク予約、ホットデスク、間隔を空けた座席計画、会議室予約、非接触型アクセス管理、訪問者管理、オフィスへの通勤または交通手段の予約 (シャトル、空港送迎)、出勤管理、インタラクティブ・マップ、スペース管理、およびスペース利用分析などの機能が搭載されています。 WorkInSyncの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
企業の複雑なニーズに対応するアポイントメント・スケジューリング・ソフトウェアです。
RESTに基づいたAPIであるSetsterは、企業向けのオンライン・アポイントメント・スケジューリング・ツールとして、あらゆる業界の企業を対象に、オンラインでのアポイントメント受付、プロセスの合理化、リソースの最適化、リードのコンバージョンを実現します。 Setsterのスケジューリング・エンジンは、簡単な実装、高い安全性、成長に合わせた拡張性を特色とするRESTベースのAPI上に構築されています。アポイントメントをスケジュールしたり、設定やデータをリモートで管理したりすることに加えて、あらゆるワークフローでSetsterを使用できます。大企業やFortune 500企業に選ばれています。 Setsterの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Teamgoはゲストや従業員の来訪者管理を支援し、重大なイベントから職場を安全に保護します。
Teamgoの訪問者管理は、職場のニーズを満たすクラウド・ソリューションです。訪問者と従業員の到着を管理するツールを提供し、安全とセキュリティのスクリーニング・オプションも提供します。 到着前にコンプライアンスを維持し、フォームと書類を要請し、非接触サインイン用のQRコードを発行し、職場を重大なイベントから保護します。 オールインワン型のWebダッシュボードがライブの訪問者レポートとツールを提供し、記録とプライベート・データを管理します。 Teamgoの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
警備員の業務進捗状況のフォロー、手作業の削減、管理費用の低減を実現する警備ワークフォース管理用のソフトウェア。
TrackTikは2013年に完成しました。よりスマートにビジネスを運営するクライアントを支援するというミッションの達成により、マーケットにおける非常に優れたソフトウェアとしての地位をすぐに確立しました。TrackTikは、AI駆動型テクノロジーを活用した4つのツール (警備業務のためのセキュリティ・オペレーション、バック・オフィス管理、モバイル・パトロールと警備員の派遣、およびビジネス・インテリジェンスとレポート分析) を統合したスイートです。この製品は、警備サービス企業が警備員の業務進捗状況をフォローし、手作業を削減し、コストを削減し、価値を実証することを支援します。 TrackTikの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
VAMS Global provides Visitor Management Systems:fit for purpose solutions in public buildings chiefly, commercial and corporate sector.
VAMS Global provides Visitor Management Systems: fit-for-purpose solutions in public buildings—chiefly, commercial and corporate institutes. We understand "people flow." We customize public access. We accelerate daily schedules. We adapt to your technology. Our visitor access management systems integrate with many third-party applications. VAMS serves the highest number of visitors in the world, checking in more than 100 million visitors a year in 2000+ locations across the globe. VAMSの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Next generation visitor management, using the latest hybrid-cloud mobile technology to accurately control visitor access in real-time.
Gate Sentry is the next generation in visitor management! Cloud based mobile applications link hosts directly to security and eliminate outdated paper logs and expensive hardware. Hosts manage their own guest list in real-time and receive automatic visitor arrival notifications, providing the most accurate visitor tracking available. Using hybrid-cloud technology, Gate Sentry even works without power or internet connectivity ... truly the next generation in visitor management! Gate Sentryの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
どのような要件にも対応できる優れたビジター管理プラットフォーム。作業者にとっては使いやすく、マネージャーにとってはカスタマイズしやすいプラットフォーム。今すぐ試してください。
ビジターから社内管理チームまで管理システムをつなぐ優れたビジター管理ソフトウェア・ソリューション。Donesafeでは、ビジター・データのアクセス、入力、レポートをリアルタイムですばやく簡単に行うことができます。Donesafeは、エンドツーエンドの機能を備えた最新プラットフォームです。あらゆるデバイスからオンラインで利用できます。iOSやAndroidのネイティブ・アプリでのオフライン利用も可能です。すぐに使えるテンプレートを利用するか、特定の要件に合わせて構成することができます。今すぐ試してください。 HSI Donesafeの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Greetlyの高度なタッチレス訪問者システム管理は、業界大手企業や政府機関によるミッションの達成を支援しています。
Greetlyは、世界中の大企業や中小企業の顧客へサービスを提供する優れたタッチレスの訪問者管理システムです。Greetlyの高度にカスタマイズ可能なデジタル受付では、顧客のオフィス受付機能を近代化して、訪れる顧客、ベンダー、面接対象者、さらには配達業者、施設案内、安全な施設への入退場などを管理することで、企業の時間もコストも節約することができます。Greetlyは、訪問者の即時通知、電子署名、訪問者用バッジの印刷といった多数の機能を提供します。 Greetlyの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
The MRI OnLocation visitor management system enables you to screen and track visitors, contractors and employees.
Keep your workplace safe with the MRI OnLocation visitor management system. Strengthen the security of your facilities, instil confidence in employee safety, and protect intellectual property by taking control of visitor access and managing foot traffic throughout the workspace. MRI OnLocationの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Waitwhileは、待ち時間を排除するために構築されたキュー管理システムです。IKEAやルルルモンなど、1万社以上の企業から信頼されています。
Waitwhileは、組織が待ち行列を把握し、順番待ちで素晴らしい体験を生み出すことができるよう支援するスマートな順番待ちリストおよびスケジューリング・プラットフォームです。Waitwhileは、ゲストのオンライン・チェックイン、待ち時間の表示、SMSやメールによる情報配信など、キューイングのあらゆる要素を解決します。また、統合可能な強力なAPIを提供します。毎月100人のゲストまで無料で利用できます。 Waitwhileの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
iPad visitor security checkin system for EDU, business and healthcare focusing on increased security, efficiency and modern experience.
iPad visitor security checkin system for EDU, business and healthcare focusing on increased security, efficiency and modern experience. CONCIERGEpadの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Utilised internationally by organisations such as Yamaha, Nespresso and Government authorities
Eliminate Paperwork, Automate Visitor Logs And Increase Staff Productivity With This Revolutionary Visitor, Contractor and Employee Management System! VisitUs Receptionの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Lobbipadは、GDPRに準拠した5つ星評価のソリューションです。プロフェッショナルな方法で、予定された訪問者 (および予定外の訪問者) を管理することができます。
Lobbipadは、一般データ保護規則 (GDPR) に準拠した5つ星評価のソリューションです。ユーザーやその従業員がプロ仕様の個別化された効率的な方法で、予定された訪問者 (および予定外の訪問者) を管理することができます。2015年以来Lobbipadは、ホテル、工場、企業、学校、博物館、職能団体、コワーキング・スペース、非営利団体、雑居オフィスが、到着前から出発までの訪問者体験を簡単に管理し、訪問客と従業員の安全を最優先できるようにしています。 Lobbipadの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
ワークフローを改善し、ブランド・イメージを向上させ、従業員、施設、データのセキュリティを高める訪問者管理ソフトウェアです。
BreezNは、グローバルな軍事セキュリティ分野での経験を活かし、クラウド・ベースの訪問者管理ソフトウェアです。SOC1、SOC2、SOC3のレポートを提供するMicrosoft Azureのクラウドでホストされています。ジョンソン・エンド・ジョンソン、Liberty Mutual、NASAなどの企業から信頼を得ているBreezNは、従業員や施設、データのセキュリティを高めると同時に、ワークフローの改善にも貢献しています。iPadのチェックインは、迅速かつ直感的な操作が可能で、IDスキャニングや写真付きバッジ印刷の機能を備え、さらに医療保険の相互運用性と説明責任に関する法令 (HIPAA) や国際武器取引規則 (ITAR) などのコンプライアンス・ニーズに対応しています。 iVisitorの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
iOFFICE's visitor management software creates a positive experience for visitors from start to finish.
iOFFICE's visitor management software gives you the tools you need to attract top job candidates and retain your best clients. You can streamline guest, employee, vendor & contractor registration, get alerts of unwanted guests to secure your workforce, access real-time insights of visitor history and lobby activity, and more. You can also access real-time insights of visitor history and lobby activity. iOFFICEの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Robin’s guest experience helps workplace teams manage visitors coming to the office. Admins can invite a guest, including any required.
Robin’s guest experience helps workplace teams manage visitors coming to the office. Admins can invite a guest, including any required Robin is the first workplace platform that puts people before places. Used by businesses of all sizes to successfully manage hybrid work. Today Robin schedules meetings, desks, and people in thousands of offices around the world. Robin empowers people to choose how and where they work while providing organizations with the tools and insights needed to succeed. Robinの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Swiftlane's smart access technology streamlines visitor management, reduces package theft, and provides multiple access methods.
The Swiftlane solution makes visitor management easy with two-way audio and video intercom for multifamily buildings and offices. The Swiftlane app lets you answer a call from anywhere to visually verify who is at the door before granting access. Assign unique six-digit single-use or multi-use PINs for visitors or deliveries. Swiftlaneの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
多様な種類のビジネス向けのSMS対応予約、オンライン予約、およびキュー管理。
TablesReadyは、多様な種類のビジネスにSMS対応の順番待ちリスト、キュー管理、および予約/オンライン予約のサービスを提供します。カスタマイズ可能な通知、SMSの自動化、詳細な分析、およびゲスト向けのセルフサービスのオプションが、埋め込み可能でカスタマイズ可能な使いやすい1つのアプリにまとめられています。レストランだけでなく、ホテル、診療所、薬局、ボーリング場、調剤薬局、理髪店、ヘアサロン、託児所などもサポートしています。今すぐ無料のトライアル・アカウントを作成しましょう。 TablesReadyの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Teem Visitor Management runs on iPads and provides a secure, web-based interface that simplifies the check-in process for visitors.
Teem Visitor Management simplifies visitor check-in and makes a strong first impression with a customizable welcome screen. When a visitor arrives, they use Teem Visitor Management to indicate who they're visiting, sign required forms (like NDAs), and print out their guest badge. It also sends an SMS or email to notify the host of their guest's arrival. Find out why companies like Hubspot use Teem Visitor Management Teemの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
School visitor management software used to track visitors, tardy students, volunteers, staff. Run background checks and create reports.
Ident-A-Kid's easy-to-use K12 school visitor management software, iVisitor Management (IVM), secures and streamlines your office by tracking all visitor, volunteer, staff, and student check-ins. Security is enhanced through the use of proprietary badges that include a current photo of the visitor and all pertinent check-in information. IVM is also a sexual offender alert system. The system can scan a visitor's driver's license and quickly check the government offender's database. iVisitor Managementの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
コミュニケーション、健康および安全スクリーニング、処理などを提供する訪問者管理ソリューションです。今すぐ無料トライアルで詳細を確認してください。
ALICE Receptionistは、完全かつ効率的な訪問者管理ソリューションです。直感的で便利な機能により、ALICEのユーザーは従業員のセキュリティの確保、健康および安全に関するスクリーニング、訪問者の処理、カスタム・コンテンツの表示を行いながら、リアルタイムでコミュニケーションを図ることができます。これらは、ALICEが提供する機能のほんの一部です。より多くの企業や政府機関が、訪問者管理ソリューションとしてALICE Receptionistを採用している理由を確認してください。 ALICE Receptionistの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Jonas Fitness provides club management software designed exclusively for high-volume health clubs and wellness centers.
Jonas Fitness makes managing your club a breeze by providing you with all of the right tools to attract new members, boost retention and increase collectibility. Our integrated software and payments platform is easy to use allowing you to quickly check in a member, process payments, manage your staff and promote your business on any device at any time. Get a free demo today. Competeの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Sign in visitors, notify hosts, alert security and manage evacuation with Lobbytrack online visitor management software and mobile apps
Pre-register visitors using a phone app, allow visitors to pre-complete registration from home, sign in visitors via self-serving kiosk running on iOS, Android or Windows tablet. Take photo, sign NDA, print badge, integrate with access control system, check watch list and lot more. With Lobbytrack, you can also track entry and exit of employees and access evacuation reports on a mobile phone. Lobbytrackの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Visitor Management software designed specifically for schools.
Our Visitor Management is a unified component of our School Safety and Accountability System, it integrates with Student Information Systems to manage student pick-up and custodial issues. Our expertise in providing smart ID card automation to schools allows our Visitor Management service to read school credentials and issue smart tokens to frequent visitors. We know that no two schools operate a like, for flexibility our visitor service is available is several software and hardware formats. ScholarChip Visitor Managementの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Affordable, HIPAA Compliant Patient Queuing system
Medical Check In is an affordable, HIPAA compliant solution designed to replace the sign in sheet at medical facilities. It is a cloud based system focused on the queuing process to streamline patient arrivals and notification to staff. Medical Check In is one of the only HIPAA Compliant system on the market that includes the Business Associate Agreement (BAA) from day one. Medical Check Inの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
The platform that coordinates your people, projects, and spaces. Create meaningful connections by enabling in-person collaboration and
Your complete toolkit to make hybrid work for your people and spaces. A full suite of easy-to-use hybrid working software designed to improve the coordination of people, space. By building the operating system for the future of work, we help teams feel trusted and empowered to make the best choices about how, when and where they get their best work done. Kadenceの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
UMA is workplace software that connects your office tech, supports resource scheduling and delivers data driven actionable insight.
UMA is a workplace software as a service platform. UMA integrates existing and new workplace technology into a single pane-of-glass dashboard including audio visual and IoT sensor devices. UMA digitises your office floor map and improves employee user experiences through web and mobile applications to improve resource scheduling and deliver data driven analytics on occupancy and environmental metrics to help adapt to the changing needs of the workforce hybrid workplace strategy. UMA Visionの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Know precisely who is on campus; screen entrants; confirm students are released to approved guardians; and reduce COVID-19's spread.
Raptor Visitor Management software enables schools to know precisely who is on campus. The system screens for sex offenders, ensures you're releasing students to approved guardians, and alerts staff of custody issues. Complete sign-in/out history is recorded, enabling district-wide reporting and facilitation of contact tracing. The software can be run on Raptor Kiosks or district-provided hardware. Over 35,000 K-12 schools use Raptor Visitor Management. Raptor Visitor Managementの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Download and test for free. Visitor Management System touchless sign in. VisitLog guides and help thousands of visitors every day.
Download and test for FREE. Scanning Covid-19 pass. VisitLog is a flexible Visitor Management System for managing company visitors. Now with improved functionality for GDPR. Access a list of signed in or app, including their contact details. Staff registration. Some functions: -Badge print, - SMS/Mail to host and guest, - Prebook visitors, - Wifi Guest account management, - Parking spot management and badge, -Active Directory integration. Preebooking plugin for Office365 & Exchange 2016 VisitLogの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Genea Access Control is a cloud-based access control platform that provides physical security to buildings and enterprises.
Genea access control is a cloud-based access control platform that provides physical security for buildings and enterprises. The solution includes mobile-based access control, visitor management, access logs, out-of-the-box integrations, non-proprietary access control hardware, 24/7 support & more. Our software allows building tenants to self-manage access for their employees to the building through the main entrance, parking garage, and any other access points. Genea Access Controlの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Visitor management system ideal for companies who manage contractors. Ask questions, give inductions and manage who is in the building
An easy to use, fully featured, competitively priced, visitor management system ideal for manufacturers and businesses who deal with contractors. We also connect to Paxton Net2 to seamlessly manage staff, contractor and visitor door access Manage permits to work, contractor documentation and RAMS with automated reminders, contractor document portal for self management for 100% compliance. Ask security questions, give inductions and manage who is in the building with our smart signing in system DigiGreetの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Provides your employees and visitors with a simple way to sign in and out of any location.
Virtual In/Out saves you time and money by helping you better communicate the status of your workforce and site visitors. Simple, mobile responsive, and highly customizable, it's easy to adapt the product to your unique business environment. Take the stress out of guessing, stay up to date with who is in the building, who is out, what they are doing and when they will be back. Virtual In/Outの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Transforming Visitor Information Experience with an Easy to Deploy Concierge Kiosk Platform
HootBoard is transforming the way visitor information is delivered by organizations at visitor information desks. HootBoard based concierge kiosks give control back to organizations to provide the best in-real-life information to their visitors, event attendees, citizens, and customers. HootBoard is loved by Destination Organizations, Hotels, Universities, Campuses, Airports and transportation centers. Essentially, any place where visitor information is critical. HootBoardの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
iPad-enabled, simple, modern and fast visitor management for your visitors, customers, contractors and employees to sign in
iPad-enabled, simple, modern and fast visitor management for your visitors, customers, contractors and employees to sign in and sign out. Features - iPad based sign in/out, Web Dashboard, Realtime host notifications, instant badge printing, facial recognition, free version, out of the box integrations and many more. Visitlyの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録
Vizitorは、職場でのチェックインおよびチェックアウト・プロセスを保護する無料かつ非接触型の訪問者および従業員管理システムです。
Vizitorは、非接触型訪問者管理システムです。中小企業やNGO向けに無料で提供されています。Vizitorは接触追跡や訪問者の健康スクリーニングに役立ちます。ログの収集からフィードバックまで、訪問者のチェックイン・プロセス全体をデジタル化することを目的に設計されています。ホストへの通知、訪問者写真のキャプチャ、ワン・タイム・パスワード (OTP) による訪問者の確認、ドアを通る人のための一意のバッジの印刷など、追加の安全機能を使用して職場の安全性を確保します。 Vizitorの詳細

機能

  • セルフチェックイン/チェックアウト
  • バッジ管理
  • 訪問者追跡
  • IDスキャニング
  • ウォッチリスト
  • 登録管理
  • 事前登録