97件の結果
Jiraは、15年以上にわたってアジャイル開発で利用されており、チームに優れたツールとベストプラクティスを提供し、適切な成長基盤をもたらしています。 Jiraの詳細
Jiraは、多くのアジャイル・チームで利用されている主要なソフトウェア開発ツールです。2人から20,000人まで、さまざまな規模のチームが、計画から出荷、そしてリリースに至るワークフローの各ステージをJiraで管理しています。ネイティブ・ロードマップを使用すると、各チームの作業をつなげて全社的に追跡できます。ノー・コードの自動化エンジンで、数回のクリックでタスクやプロセスを自動化できるので、時間を節約して効率を高めることができます。無料プランでは、Jiraの機能を10ユーザーまで無料で無期限に利用できます。 Jiraの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
230万人が利用するWrikeの要件管理。テンプレート、ワークフロー、承認、リクエストフォーム、ダッシュボードによってプロセスを加速。 Wrikeの詳細
Wrikeの要件管理ソフトウェアは世界で230万人以上にご利用いただいております。要件の計画、管理、レポート作成はWrikeの使いやすいソフトウェアにお任せください。既製のテンプレート、ガントチャート、強力なワークフロー、共有チームダッシュボードで要件を追跡。承認とリクエストの機能によりリクエストプロセスを自動化できます。また、チーム全体で要件に関する最新情報をリアルタイムに共有してチェックできます。無料トライアルを今すぐお試しください。 Wrikeの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Confluenceは、知識が集まりメンバーが連携できるチーム作業空間です。作成、コラボレーション、整理を1か所で行うことができます。 Confluenceの詳細
組織が技術情報を利用できるようにすることは重要です。Confluenceは企業の主要な知識基盤として機能します。IT部門は要件管理を1か所にまとめることができます。貴重なアセットをキャプチャ、保存、整理することができます。Confluenceを利用すれば、会社の最新情報やプロジェクト計画などの重要な機密情報であっても、アクセスや追跡ができるようになります。 Confluenceの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
システムおよびプロセス・エンジニアリング・プロジェクトのための優れた要件管理ソリューション。 Cradleの詳細
システムおよびプロセス・エンジニアリング・プロジェクトのための優れた要件管理ソリューション。最先端の機能要件を搭載した管理ツールであるCradleでは、モデリング、テスト管理、正規構成管理と制御を含むシステム・エンジニアリング・サポートと要件管理を統合することができます。 Cradle-7.4は、メール・アラートとテンプレート、ライフサイクル・ワークフローに対応しています。Cradle-7.5は、ReqIF、WSI、ODBCをサポートしています。Cradle-7.6は、リスク・マネジメントおよびテストの実行に対応しています。 Cradleの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
ClickUpは、チームにとって必須の、完全にカスタマイズ可能な独自機能を備えた業界トップレベルの要件管理ツールです。 ClickUpの詳細
ClickUpは、タスク、スケジューリング、自動化、優先順位、割り当てられたコメント、カスタム・ビュー、ドキュメント、リマインダー、目標、カレンダー、およびチャットなどを提供し、プロジェクトやチーム全体の要件管理を支援します。 ClickUpは、Google、Nike、Airbnbなどの10万以上のチームが使用しており、すべての要件作業を1つのアプリに集約できる、業界トップレベルの要件管理ツールとなっています。ClickUpは、あらゆる規模と業界のチーム向けの必須ツールです。 ClickUpの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
monday.comは、チームの運営を可能な限り効率的に維持するために必要な可視性をマネージャーに提供する、柔軟なプラットフォームです。 monday.comの詳細
monday.comは日々のワークフローを合理化し、要件管理を簡単にモニタリングすることができる直感的なプラットフォームです。200以上のテンプレートから選んで20以上のドラッグ・アンド・ドロップが可能なカラムでカスタマイズして、サプライヤーと顧客間の時間とリソースの流れを把握することができます。また、プラットフォームに組み込まれた分析機能による洞察を活用し、組織にとってより良いデータ主導の決定を行うことができます。 monday.comの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
プロジェクト管理と要件管理のためのオンライン・プラットフォーム。 NewSysRSの詳細
プロジェクト管理と要件管理のためのオンライン・プラットフォーム。 NewSysRSは、各種のビジネスにプロジェクト管理を提供します。仕様、タスクマネージャーの作業項目、およびニーズに合わせて完全にカスタマイズ可能なダッシュボードを提供します。属性、カスタム・ビュー、さまざまなタイプの仕様、およびタスクマネージャーの作業項目を定義することができます。作業項目ワークフローを定義します。 NewSysRSの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Process Street is a modern process management platform for teams.
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Process Streetの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Aha! is the world's #1 product development software — trusted by more than 5,000 companies.
Aha! is the world's #1 product development software. Our suite of tools seamlessly work together to help teams turn raw concepts into valuable new capabilities — for customers and the business. Set strategy, spark creativity, crowdsource ideas, prioritize features, share roadmaps, manage releases, and plan development Aha!の詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
チームの作業を一元化し、整理できるので、管理とコミュニケーションの両方を1か所で行えます。
チームの作業を一元化し、整理できるので、管理とコミュニケーションの両方を1か所で行えます。あらゆる段階でコミュニケーションを取りながら、ドキュメントを作成、共有し、プロジェクトを管理することができます。Quipは、ドキュメント、スプレッドシート、タスク、チャットを1つのシームレスな体験に統合します。Facebookや、NewRelic、Quora、Pinterestなど、何千もの世界の革新的な企業が使用しています。Web、Mac、Windows、Android、iOSに対応しています。Quipは、無料で試すことができます。 Quipの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
A complete QA solution to help you write, manage, and visualize your requirements with ease and effeciaancy.
SpiraTest is an integrated Requirements and QA solution that manages your project's Requirements, Test Cases, Releases, Defects, and Issues in one environment, with end-to-end traceability. SpiraTest allows you to quickly and easily organize requirements in a hierarchical structure. Requirements can be prioritized, estimated, and associated with a specific release. Each requirement is displayed with its associated test coverage. You can move, copy & filter requirements based on various criteria. SpiraTestの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Easy to Use and lightweight framework to manage project requirements across distributed teams and releases. End-to-End Traceability.
TraceCloud is a product development platform that uniquely creates Living Requirements to form a digital thread through siloed development, test and risk activities to provide end-to-end compliance, risk mitigation, and process improvement. Companies developing complex products, systems and software, can define, align and execute on what they need to build, reducing lengthy cycle times, effort spent on proving compliance & wasteful rework. TraceCloudの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Abacus is the easiest way for you to reimburse your team, reconcile corporate credit cards, and implement your expense policy.
Abacus by Emburse is a real time expense management solution that uses data and behavior analysis to automate expense creation and approvals. Expenses workflows are optimized to help administrators focus on anomalies and high priority items. Abacus proactively makes recommendations, flags expenses for review, and automatically manages recurring expenses within policy. It is the easiest way for you to reimburse your team, reconcile corporate credit cards, and implement your expense policy. Emburse Abacusの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
awork provides automatic project management for teams. Bundle your todos into lists, kanban boards, and Gantt charts, w/ time tracking.
awork delivers automatic project management for teams. It bundles your todos into lists, kanban boards, and Gantt charts. Communicate in activity logs and connect awork to Slack and calendars. Smart notifications keep your team updated - or fully automate tasks w/ autopilot. awork comes with a cross-project team planner and integrated time tracking and is also available via an app. As the first GDPR-compliant alternative from Germany, awork brings ease and organization to work. aworkの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
High performance and scalable visual modeling tools for the planning, design and construction of enterprise architectures
Sparx Systems offers innovative visual modeling tools for planning, designing and documenting collaborative business architectures. Sparx Systems Enterprise Architect provides robust support for enterprise-wide, cloud-enabled collaboration that captures an integrated view of what is, what will be, and the journey there. With over one million effective users, Enterprise Architect provides robust support for highly scalable, cloud-enabled enterprise architectures. Enterprise Architectの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Cloud-based solution for software developers to help them manage and coordinate for design, development, and deployment of the product.
Cloud-based solution for software developers to help them manage and coordinate for design, development, and deployment of the product. IBM Rational Application Developer for WebSphereの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
codebeamerは、複雑な製品開発を合理化するオールインワンの要件管理ツールです。
最新のデジタル製品を開発する際、要件の複雑さは紛れもない事実です。codebeamerは、チームがイノベーションに集中できるように、その複雑さを管理するのに役立ちます。 codebeamerは、高度な製品とソフトウェア開発のためのアプリケーション・ライフサイクル管理 (ALM) プラットフォームです。要件管理機能により、共同ソフトウェア・エンジニアリングの効率性を実現します。codebeamerは、要件管理における完全なトレーサビリティ、変更管理、無制限のコラボレーションを提供します。 codebeamerの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Cerberus is a leverage low-code testing solution that is integrated, supported and 100% open-source.
Cerberus Testing is a low-code test automation platform that supports testing Web, iOS, Android and API among others. The platform allows the creation of automated testcases through an easy to use web interface without any need for development skills - automated tests implementation and management now becomes available for all elements of the development, quality and business teams. Seamless integration with your requirements, testing farm, CI/CD, ticketing, alerting and team collaboration Cerberusの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Craft.ioは、アイデアをすばらしい製品に変えるプロダクト・マネージャーのための優れた製品管理ソフトウェアです。まずは14日間の無料トライアルを試してください。
Craft.ioは、プロダクト・マネージャーが、フィードバックの取得、計画、意思決定、ロードマップの策定といった業務を、現在広く利用されているプラットフォームと統合した単一の専用ツールで実施することのできる製品管理ツールです。Craft.ioは製品の記録のシステムとして、製品に関する重要な決定を裏付けるための信頼できるデータ源として機能します。これによりプロダクト・マネージャーは自信を持ってステークホルダーに影響を与え、根拠を示してリードすることができるようになります。 Craft.ioの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
規制産業で活動するユーザー用に開発されたソフトウェアおよびシステム要件管理ツールです。システム・エンジニアリング基準に準拠するための管理業務を支援します。
ReqViewは、使いやすい要件管理ツールです。ソフトウェアまたはシステム製品の構造化された要件を把握し、製品要件、設計、テスト、リスク間のトレーサビリティ・リンクを管理することができます。 ReqViewは、規制産業で活動する中小企業やエンタープライズ・クラスの企業を支援します。ISO/IEC/IEEE 29148-2018システムおよびソフトウェア・エンジニアリング、ライフサイクル・プロセス、要件工学など、さまざまな国際規格や業界規格に準拠した要件管理を行うことができます。 ReqViewの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Orcanos Requirements Management tool is a robust cloud solution for tracking requirements for medical device products
Orcanos Requirements Management tool is a one-stop-shop for tracking Requirements Management, Test Management, and Risk Management for medical device manufacturers, satisfying regulations such as ISO 13485, ISO 14971, IEC 62304 Orcanosの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
ReQtestは、ビジネス・ニーズを詳細に優先順位付けるために、高度に構造化された要件管理プロセスを提供します。
ReQtestは、より優れた制御、完全なトレーサビリティ、実用的なインサイトにより、ビジネス・ニーズの管理に役立つ要件管理モジュールを提供します。次の利点があります。1- 広範なビジネス・ロジックを備えたカスタマイズ可能な要件階層。2- Wordのようなシンプルさ、さまざまな要件に対応。3- 要件管理のアジャイルおよびその他の手法をサポート。4- テストやバグが要件とシームレスに接続される、完全なトレーサビリティ。 ReQtestの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
迅速に構築することが可能で、メンテナンスが容易なモデルから自動テストを生成することができます。API、UI、パフォーマンス、データベース・テスト。
使いやすく、モデル・ベースのテスト自動化ツール。迅速に構築できてメンテナンスが容易なフローチャート・モデルから、自動テストを視覚的にデザインし、生成することができます。ベンダー・ロックを回避し、テスト・メンテナンスを最小化するために、オープンソースまたは商用フレームワーク全体でカバレッジを最適化したテストを実行します。Test Modellerを使用すれば、機能的なUIや包括的なAPIテストから、完全なパフォーマンスおよびデータベース検証まで、テスト・ピラミッド全体の厳格な自動化テストおよびデータを作成することができます。 Test Modellerの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Simplify your system product development while reducing time-to-market, cost, and risk in a modern web browser.
Innoslate supports the entire system or product lifecycle. This cloud or on-premise application simplifies system or product development while reducing time-to-market, cost, and risk. Innoslate provides you with the ability to perform requirements management, modeling and simulation, verification and validation, all in one tool. You can use a modern web browser to create models, collaborate in real time, manage documents, and more. Sign up for free: https://www.innoslate.com/signup/ Innoslateの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Powering software development teams to run testing scenarios of any complexity and scale in a structured, clear and audit-proof manner.
With aqua you define at the beginning of your project by requirements and user stories what your product should achieve. An integrated UML editormakes it easy to create clearly understandable UML diagrams that complement your requirements. Test cases can be automatically generated from these diagrams at the push of a button. Automatic linking of test cases and defects with the requirements creates transparency, traceability and facilitates communication within the project. aqua ALMの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
qTest is a test management platform that provides real-time visibility and control across development and testing methodologies.
Tricentis qTest is a scalable test management solution that integrates with planning, testing, and DevOps tools, like Jira, Selenium, and Jenkins, giving teams a complete, unified view of testing throughout the software development cycle. It supports Agile, waterfall, or any hybrid methodology, allowing QA and development teams to approach testing strategically and collaboratively, and  to release higher quality software faster. qTestの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Deliver quick, powerful enterprise architecture and digital business strategy and analysis with Avolutions ABACUS.
Avolution produces ABACUS forquick, powerful enterprise architecture and strategy .Used by over 3000 organizations worldwide, ABACUS als osupports digital business collaboration, planning and analysis.Import and centralize data in minutes, build models and roadmaps, run algorithms to predict the outcomes of strategies and report with rich visuals and dashboards. ABACUS is available either on premise or as a cloud-based tool for modeling, analytics and data visualization. Abacusの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
宇宙からのアジャイルなビジュアル要件を満たします。
ほんの数クリックで、ソフトウェア要件定義のための超クリアな図を作成できます。航空宇宙産業の基準も、難なく満たすことができます。同僚との共同作業が可能です。PC、タブレット、携帯電話から作図できます。 DRAKON Editor Webの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
A versatile codeless test automation & continuous testing platform. Create automated tests quickly thanks to keyword-driven testing.
Alithya GoTest is a test hub designed for the whole team that is simple and quick to learn and to integrate, ensuring the quality of any software solutions for companies asking for reliability. Assure the quality of your digital solution without sacrificing speed or agility with an easy-to-use graphical interface. Our capability is unmatched, letting you create manual, codeless keyword driven automated test, scripted or hybrid test suites for every desktop, web, mobile and API application. Alithya GoTestの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Visure is a leading provider of requirements management tools offering a comprehensive collaborative ALM platform
Visure is a leading provider of requirements management tools offering a comprehensive collaborative ALM platform including full traceability, tight integration with MS Word/Excel, risk management, test management, bug tracking, requirements testing, requirements quality analysis, requirement versioning and baselining, powerful reporting and standard compliance templates for ISO 26262, IEC 62304, IEC 61508, CENELEC 50128, DO-178B/C, FMEA, SPICE, CMMI, etc. Visure Requirementsの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
The Leading Solution for Requirements, Risk and Test Management
Jama Connect® is a product development platform that uniquely creates Living Requirements™ to form a digital thread through siloed development, test and risk activities to provide end-to-end compliance, risk mitigation, and process improvement. Companies developing complex products, systems and software, can define, align and execute on what they need to build, reducing lengthy cycle times, effort spent on proving compliance and wasteful rework. Jama Connectの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Tosca Testsuite addresses the challenges in End-to-End testing by optimizing, managing, and automation your testing.
Tricentis Tosca provides a market-leading approach to test automation – one that is AI-powered, codeless, and end-to-end so it can test everything in your complex IT landscape, and ensure your business processes work flawlessly – no matter where changes occur. Its 160+ technology support means you can test everything at the UI, API, and data layer, including virtually any enterprise, custom, homegrown and mobile application. Tricentis Toscaの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
A Requirements Management tool that provides powerful features for requirements management including AI-based assistance.
ReqSuite® RM is a powerful yet easy-to-use requirements management tool that offers a wide range of sophisticated features. In particular, ReqSuite® RM's advanced AI-based assistance supports not only requirements management, but requirements elicitation, specification and validation too. With ReqSuite® RM, organizations increase the quality of requirements, and achieve higher efficiency, ease and standardization in their development processes. Savings up to 30% of the total effort are possible. ReqSuite® RMの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Requirements, prototyping and diagrams - all in one! Collaborate seamlessly with the entire team. 30+ ALM Integrations: Jira, TFS, IBM+
Requirements, responsive prototyping and diagrams - all in one! The iRise collaborative platform helps teams define, communicate, and validate requirements in a visual and interactive way that's far more effective and efficient than traditional methods. We also integrate with the leading ALM tools like Jira, TFS, Rally and Blueprint, so you can bring the value of collaborative prototyping to your existing tool-set. iRiseの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Collaborative fast all-in-one solution for requirements management: collection, authoring, collaboration, execution control, reporting
Collaborative all-in-one solution for requirements management. Collaborative text editor with requirements structure, direct updates, lifecycle models, task management and security policies. Support for large number of projects and requirements. Full-text search, traceability, prepared methodology for typical use cases. Built-i reports, Kanban boards and analytics. Automated release planning. Forms for requirements collection. Conclusionの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Dragonboat helps product and portfolio leaders drive business outcomes through integrated roadmapping and portfolio allocation.
Dragonboat is the fastest growing product portfolio management platform for outcome driven leaders to strategize, prioritize, plan and deliver industry leading products. With Dragonboat, product teams can connect OKRs with initiatives, build data-driven roadmaps, integrate with engineering tools for execution, and inform future iterations with past results all in one place. Finally, a PPM tool that both executives and product managers love. Dragonboatの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Jump-start your your IT selection project with expert requirements templates, stakeholder collaboration tools, and automated workflow.
Get everything you need to successfully gather, evaluate and produce IT, software or services requirements for your company. RequirementsHub eliminates the confusion of endless meetings, notes, documents and emails by centralizing the entire process on an intelligent platform--helping you make the best decision. Stakeholder collaboration and tracking allows participants from any dept to contribute easily. With built-in templates for over 100 categories, RequirementsHub makes IT selections easy. RequirementsHubの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Requirements management solution that provides medical devices development through version control, reporting, customization and more.
Requirements management solution that provides medical devices development through version control, reporting, customization and more. aligned elementsの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
MatrixALM allows you to define any number of layers of requirements, which define the design input and output.
Matrix Requirements is helping medical device companies to easily and efficiently manage their design and quality system. Our products make your life easier by managing your medical device requirements, specifications, risks and tests ensuring full traceability and making sure you comply with all the regulations for your quality system. Manage all design inputs and outputs in one place. Have it visible for the whole team at any time supporting your workflow: Waterfall, V-Model or Agile. Matrix Requirementsの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
#1 fully agile automated software for Strategic & Technical Product Management & Marketing based on Open Product Management Workflow
Make your company up to 50% faster and 31% more profitable through 100% market-driven Strategic & Technical Product Management and Marketing. Clear tasks & responsibilities through fully automated agile Open Product Management Workflow. Get in only 2 hours your strategies & Agile Business Plan as PowerPoint. Automatically prioritized requirements backlog with Requirements Backlog Prioritizer. Find in seconds all product materials and info in the Product Materials Library Product Management Dashboard for JIRAの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Atlassian Jiraのネイティブ・アドオンで、コラボレーション・ステークホルダーがJira内で要件を簡単に管理し、構成できるようにします。
このネイティブ・アドオンの主な特徴は、フォルダと親子構造によるカスタム要件階層の設定、完全なトレーサビリティ、要件変更管理の改善、変更影響分析、プロジェクト全体でのJIRA要件と構造の再使用、ベースラインの管理、リビジョン比較、MS ExcelアドオンによるすべてのJIRA問題タイプの往復エクスポート/インポート、拡張JIRAクエリ言語による検索/フィルタ、ダッシュボード・ガジェットによるレポート、完全なカスタマイズ可能なMS Wordエクスポートです。 R4Jの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Collaborative enterprise-ready solution that delivers context-driven modeling for systems engineering problems.
Collaborative enterprise-ready solution that delivers context-driven modeling for systems engineering problems. GENESYSの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
planeus is your Production Scheduling Software for complex and planning-heavy manufacturing - in a simple and intuitive way!
planeus is a production scheduling software that focuses both on complex, planning-heavy manufacturing needs and a simple, intuitive way of use. Save your precious time and money from an expensive production scheduling solution for your complex planning. Enjoy an intuitive and user-friendly interface for you and your employees, with features such as project management, timeline planning, Shop Floor Management, and more! planeusの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Requirements and Product management in the cloud. Allows product team to beautifully collaborate and share requirements.
Wouldn't it be great if your developers, testers, product managers and stakeholders were on the exact same page of "what tobuild"? Gatherspace.com accomplishes this with an award-winning, customer loved Cloud based requirements and product software. Your team will publish beautiful and complete requirements reports and will be in lock-step with each other. Gatherspace.comの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
On-premise requirements management tool that helps businesses of all sizes generate documents, use cases, diagrams and more.
On-premise requirements management tool that helps businesses of all sizes generate documents, use cases, diagrams and more. CaseCompleteの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Non intrusive requirements management used to track the completeness of software documents, of process documents, and more.
While remaining non-intrusive by keeping your documents and work processes, Reqchecker allows you to write, control and track traceability between your documents: software / system specifications, BID responses, quality processes and more. For project managers, buyers, sales representatives, engineers, quality experts, trainers... REQCHECKERの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
It is a path modeling tool designed to reduce the cost of testing, increase test coverage, and significantly improve the quality.
It is a path modeling tool designed to reduce the cost of testing, increase test coverage, and significantly improve the quality. Agile Requirements Designerの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
This process management tool focuses on task completion and working towards the end goal using scheduling and time tracking.
This process management tool focuses on task completion and working towards the end goal using scheduling and time tracking. Acunoteの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
OmniStar Grants is a fully managed SaaS grants management platform that provides end-to-end support for pre & post-award grant process.
OmniStar Grants is an intuitive cloud solution designed to streamline your grantmaking process and gives you a comprehensive view of your funding, taking away the stress of audits and complex regulatory requirements. It supports all your pre-award, award, and post-award grantmaking needs; from grant application creation to eligibility, application review to awarding of grant funds, contract generation to progress reporting and project acquittal to closure and outcome reporting. OmniStar Grantsの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理
Plan, orchestrate, and track requirements for complex systems across multiple project lifecycles with a reduced licence of Polarion ALM
Polarion REQUIREMENTS secures collaboration while allowing to work in a familiar environment. Polarion LiveDocs™ give an online structured specification documents, are fast becoming the way companies of all sizes gather, author, approve, validate, and manage requirements. Polarion REQUIREMENTS grows since 2005 into a robust, secure, efficient and easy to use toolset proven to help teams succeed in challenging times. Polarion REQUIREMENTSの詳細

機能

  • 優先順位付け
  • レポート/分析
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • 変更管理